Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Epsilon

Oldalak: 1 ... 103 104 [105] 106 107 ... 120
1561
Leírások/Útmutatók / Tetszolegesen színezett jármuvek elhelyezése
« Dátum: 2010. január 22. - 11:44:59 »
Nekik íródott  ;)
Közönöm.

1562
SA-MP: Szerverfejlesztés / Cenzúrázó függvény
« Dátum: 2010. január 22. - 11:43:28 »
Cenzura(const b[],c[],rep = \'*\') for(new d=0; d<256; d++) if (strfind(c[d], b, true) == 0) for(new a=0; a<256; a++) if (a >= d && a < d+strlen(b)) c[a]=rep;

 
Én már publikáltam régebben egy cenzúra függvényt csak törölve lett(sa-mp.hu-n még elérheto)
És Gamestar új lehetoségének ötletén kapva felújítottam a függvényt úgy, hogy ha akarjuk beállíthatjuk mire cserélje a cenzúrázandó szöveget.
A régi verzió is muködoképes, az új lehetoségen kívül nagyobb változtatások nem lettek eszközölve.
 
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
   Cenzura(\"majomember\",text);
   Cenzura(\"másik majom\",text,\'_\');
   return 1;
}

 
Ha a példában látható kódot használnánk, akkor a beszélgetoablakba az az üzenetkben a majomembert 10 * helyettesítené(mivel ez az alapértelmezett), míg a \'másik majom\' szövegnél a beállított _ helyettesítené a karaktereket.

1563
SA-MP: Szerverfejlesztés / Magyar karakterek javítása 0.2
« Dátum: 2010. január 21. - 20:05:39 »
[quote author=Gamestar date=1264012342\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"547\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic\">Miért talán a dialógok vagy a beszélgetoablakba írt üzenetek nem a képernyon jelennek meg?  ::)
Amúgy a forrást nem kellett volna ennyire nyitogatni, több értelme lenne, mint velos forrás.
Ettol eltekintve nem rossz, de azért jobb ha tudod,hogy ez nem az elso.

1564
Leírások/Útmutatók / Tetszolegesen színezett jármuvek elhelyezése
« Dátum: 2010. január 17. - 08:50:52 »

Jármuvek tetszoleges színezése
Ebben a leírásban megmutatom, hogyan helyezzünk el a játékban tetszoleges színu jármuveket.
 

Tuningolható járgány esetében:
Mielott lementenénk az adott kocsit mennyünk el a tuning szalonba és fessük át nekünk tetszo színre majd helyezzük el a terepen a /save paranccsal. - San Andreas fokönyvtárában található AddStaticVehicle sort/sorokat másoljuk be szkriptünk megfelelo részébe -
Nem tuningolható jármu esetében:
Mentsük le átszínezni kívánt jármuveinket mindegy milyen színnel és nyissuk meg a savepositions.txt-t.
 
AddStaticVehicle(571,1094.4386,1724.3420,10.1140,201.7010,62,96); // 

 
A kijelölt két szám közül az 1. az elsodleges szín, a 2. pedig a másodlagos. Másodlagos színeket nem minden jármuvön láthatunk,de megadható az is.
(Pl. Infernusnál nem láthatjuk, viszont Banshee-nél igen.)
A két szín-t átírhatjuk kedvünk szerint ezen színlista alapján:
\"Carcolors.jpg\"
 
A késobbiekben a jármu színét könnyen változtathatjuk a forrásban a ChangeVehicleColor() függvénnyel.
 
ChangeVehicleColor(jármu azonosítószám,1. szín, 2. szín);

 
Az 1. és 2. szín megadásához szintén használható a fenti kép.
 
Sok szerencsét

1565
Stunt / Epsilon FirtsSolo
« Dátum: 2010. január 17. - 00:32:56 »
Ebben a videóban kipróbáltam azokat a stuntokat amiket már rég kiszerettem volna és próbáltam keresni pár újat is.
 

1566
Beszélgetés / A Zombie szerver
« Dátum: 2010. január 14. - 16:11:03 »
Ezt vagy a szerver weboldalán ( http://l4dsa.servegame.org ) vagy a szerver fórumi témájába ( http://samp-forum.extra.hu/index.php?topic=3156.30 ) kellett volna írnod.
A szerver rendszerének két játékosra van szüksége, ahhoz hogy a java elinduljon, mindaddig egyedül futorászol a pályán.
Megoldás: hívj magaddal hawert és többen is csatlakozni fognak;)

1567
Leírások/Útmutatók / [TuT] Helyes teleport készítése
« Dátum: 2010. január 10. - 20:29:58 »
Kowalski már írt egy ilyen leírást csak törölve lett, köszönjük a pótlást.

1568
Segítségkérés / 4db kérdés: Pickup, Teleport, Egységes ido, Parancs
« Dátum: 2010. január 10. - 19:47:06 »
if (strcmp(cmdtext, \"/sfp\", true) == 0) if(IsPlayerLAdmin(playerid) == 0) return SendClientMessage(playerid,0xFF9900AA,\"Admin vagy? Nem. Akk meg szia!\"); else if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),-1635.0066,672.8344,7.1875); else return SetPlayerPos(playerid,-1635.0066,672.8344,7.1875);

1569
Archívum / [HUN] Left 4 Dead San Andreas[ENG]
« Dátum: 2010. január 04. - 16:29:22 »
Javítva, játék folyamán még nem néztem, de elvileg muködik.

1570
Szkript kérések / RESPAWN
« Dátum: 2010. január 04. - 16:14:15 »

new Float: E[MAX_PLAYERS][3];
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    if(E[playerid][0] == 0.0 && E[playerid][1] == 0.0 && E[playerid][2] == 0.0) {} else SetPlayerPos(playerid,E[playerid][0],E[playerid][1],E[playerid][2]);
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    GetPlayerPos(playerid,E[playerid][0],E[playerid][1],E[playerid][2]);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
E[playerid][0] = 0;
E[playerid][2] = 0;
E[playerid][1] = 0;
return 1;
}

1571
Szkript kérések / Név + Szöveg
« Dátum: 2010. január 03. - 10:04:54 »
Ha röpüsz akkor meg nézel..
 
Ha ide írsz, az nem jelenti azt, hogy valakinek kötelessége megcsinálni neked.[/quote]
Idézet a szabályzatból.
 

A fórumon TILOS:         
         - Dupla/Tripla posztolni (Szerkessz a hozzászólásodon, vagy várd meg amíg válaszol valaki más, ne írj új hozzászólást!)
[/quote]
Idézet a fórum szabályzatából.

1572
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re: Hasznos Definíciók/Makrók
« Dátum: 2010. január 03. - 09:59:12 »
Talán magától íródott meg? -.-\'

1573
Archívum / [HUN] Left 4 Dead San Andreas[ENG]
« Dátum: 2010. január 02. - 18:41:33 »
Köszönöm szépen
Idézetet írta: Alpha date=1262271610\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"447\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Van 2 probléma a szerveren amit rendszeresen a játékosk csinálnak:
1. 2 percenként írom ki /help parancsokat magyarul+angolul a zonbiknak jobb klikk lene a harapás és mind ÜT! ezt Magic is látta pedig annyi lenne az egész, hogy elolvasnak 2 sort és nem cska magyarul van leírva
2.Vannak olyanok akiket az elején felfalnak és nem bírják a veztést és reconectolnak és így emberként kezdenek ez nagyon unfair és akit meglátunk, hogy ezt csinálja console ban!
 
!
1. Ez nem szerveroldali probléma, nem tudok vele mit kezdeni. Neked sem ajánlom feleslegesen a szájbarágást.
2. A szerver ez ellen rendelkezik egy minimális védelemmel, na meg hamarosan több adminisztrátorral.
 

Talán slot emelés?  ;D
 
[/quote]
Most szünet van, ezért kicsit több a játékos, ha késobb is folytatódik a folyton tele lévo szerver, akkor majd témába hozzuk.
 

leszámítva azokat az APRÓ hibákat  :P
Csabesz
 
[/quote]
Már PMben elárultad mire gondoltál, javítva ;)
 

Sztem meg jólenne átírni h CÉLZÁS GOMB, mert nem mindenkinek a Jobb klikk a célzás mint például nekem se...
 
[/quote]
Az az íkúbötyár aki erre képes nem hiszem hogy lenne ilyen problémája.

1574
SA-MP: Szerverfejlesztés / GivePlayerScore/Health
« Dátum: 2010. január 02. - 18:36:56 »
Nem, nem jó :D
A GetPlayerHealth nem az életpontokkal tér vissza, viszont az alábbi funkció már igen:
 

Float: GetHealth(id) { new Float: pp; GetPlayerHealth(id,pp); return pp; }

 
Ezután már könnyedén megoldhatod makróban az életpontkezelést:
// GivePlayerHealth(playerid,health)  /* GetHealth szükségeltetik! */
#define GivePlayerHealth(%1,%2) SetPlayerHealth((%1,floatadd(GetHealth(%1),%2))

1575
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re: Hasznos Definíciók/Makrók
« Dátum: 2010. január 02. - 18:34:20 »

  • A készíto feltüntetése kötelezo, akár te vagy az akár nem.
       

  • Ha a kódban bármilyen mértékben is, de más munkája is benne van, azt a készítot is ki kell raknod!


[/quote]
Idézet a szabályzatból.



Off:

 

 
\"noeps.gif\"
 
[/quote]
- Ehh, még szerencse.

Oldalak: 1 ... 103 104 [105] 106 107 ... 120
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal