Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1561
Leírások/Útmutatók / Tetszolegesen színezett jármuvek elhelyezése« Dátum: 2010. január 22. - 11:44:59 »
Nekik íródott
Közönöm. 1562
SA-MP: Szerverfejlesztés / Cenzúrázó függvény« Dátum: 2010. január 22. - 11:43:28 »Cenzura(const b[],c[],rep = \'*\') for(new d=0; d<256; d++) if (strfind(c[d], b, true) == 0) for(new a=0; a<256; a++) if (a >= d && a < d+strlen(b)) c[a]=rep; Én már publikáltam régebben egy cenzúra függvényt csak törölve lett(sa-mp.hu-n még elérheto) És Gamestar új lehetoségének ötletén kapva felújítottam a függvényt úgy, hogy ha akarjuk beállíthatjuk mire cserélje a cenzúrázandó szöveget. A régi verzió is muködoképes, az új lehetoségen kívül nagyobb változtatások nem lettek eszközölve. public OnPlayerText(playerid, text[]) Ha a példában látható kódot használnánk, akkor a beszélgetoablakba az az üzenetkben a majomembert 10 * helyettesítené(mivel ez az alapértelmezett), míg a \'másik majom\' szövegnél a beállított _ helyettesítené a karaktereket. 1563
SA-MP: Szerverfejlesztés / Magyar karakterek javítása 0.2« Dátum: 2010. január 21. - 20:05:39 »
[quote author=Gamestar date=1264012342\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"547\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic\">Miért talán a dialógok vagy a beszélgetoablakba írt üzenetek nem a képernyon jelennek meg?
Amúgy a forrást nem kellett volna ennyire nyitogatni, több értelme lenne, mint velos forrás. Ettol eltekintve nem rossz, de azért jobb ha tudod,hogy ez nem az elso. 1564
Leírások/Útmutatók / Tetszolegesen színezett jármuvek elhelyezése« Dátum: 2010. január 17. - 08:50:52 »Jármuvek tetszoleges színezése Ebben a leírásban megmutatom, hogyan helyezzünk el a játékban tetszoleges színu jármuveket. Tuningolható járgány esetében: Mielott lementenénk az adott kocsit mennyünk el a tuning szalonba és fessük át nekünk tetszo színre majd helyezzük el a terepen a /save paranccsal. - San Andreas fokönyvtárában található AddStaticVehicle sort/sorokat másoljuk be szkriptünk megfelelo részébe - Nem tuningolható jármu esetében: Mentsük le átszínezni kívánt jármuveinket mindegy milyen színnel és nyissuk meg a savepositions.txt-t. AddStaticVehicle(571,1094.4386,1724.3420,10.1140,201.7010,62,96); // A kijelölt két szám közül az 1. az elsodleges szín, a 2. pedig a másodlagos. Másodlagos színeket nem minden jármuvön láthatunk,de megadható az is. (Pl. Infernusnál nem láthatjuk, viszont Banshee-nél igen.) A két szín-t átírhatjuk kedvünk szerint ezen színlista alapján: A késobbiekben a jármu színét könnyen változtathatjuk a forrásban a ChangeVehicleColor() függvénnyel. ChangeVehicleColor(jármu azonosítószám,1. szín, 2. szín); Az 1. és 2. szín megadásához szintén használható a fenti kép. Sok szerencsét 1565
Stunt / Epsilon FirtsSolo« Dátum: 2010. január 17. - 00:32:56 »
Ebben a videóban kipróbáltam azokat a stuntokat amiket már rég kiszerettem volna és próbáltam keresni pár újat is.
1566
Beszélgetés / A Zombie szerver« Dátum: 2010. január 14. - 16:11:03 »
Ezt vagy a szerver weboldalán ( http://l4dsa.servegame.org ) vagy a szerver fórumi témájába ( http://samp-forum.extra.hu/index.php?topic=3156.30 ) kellett volna írnod.
A szerver rendszerének két játékosra van szüksége, ahhoz hogy a java elinduljon, mindaddig egyedül futorászol a pályán. Megoldás: hívj magaddal hawert és többen is csatlakozni fognak;) 1567
Leírások/Útmutatók / [TuT] Helyes teleport készítése« Dátum: 2010. január 10. - 20:29:58 »
Kowalski már írt egy ilyen leírást csak törölve lett, köszönjük a pótlást.
1568
Segítségkérés / 4db kérdés: Pickup, Teleport, Egységes ido, Parancs« Dátum: 2010. január 10. - 19:47:06 »if (strcmp(cmdtext, \"/sfp\", true) == 0) if(IsPlayerLAdmin(playerid) == 0) return SendClientMessage(playerid,0xFF9900AA,\"Admin vagy? Nem. Akk meg szia!\"); else if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),-1635.0066,672.8344,7.1875); else return SetPlayerPos(playerid,-1635.0066,672.8344,7.1875); 1569
Archívum / [HUN] Left 4 Dead San Andreas[ENG]« Dátum: 2010. január 04. - 16:29:22 »
Javítva, játék folyamán még nem néztem, de elvileg muködik.
1570
Szkript kérések / RESPAWN« Dátum: 2010. január 04. - 16:14:15 »
1571
Szkript kérések / Név + Szöveg« Dátum: 2010. január 03. - 10:04:54 »
Ha röpüsz akkor meg nézel..
Ha ide írsz, az nem jelenti azt, hogy valakinek kötelessége megcsinálni neked.[/quote] 1572
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re: Hasznos Definíciók/Makrók« Dátum: 2010. január 03. - 09:59:12 »
Talán magától íródott meg? -.-\'
1573
Archívum / [HUN] Left 4 Dead San Andreas[ENG]« Dátum: 2010. január 02. - 18:41:33 »
Köszönöm szépen
Idézetet írta: Alpha date=1262271610\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"447\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Van 2 probléma a szerveren amit rendszeresen a játékosk csinálnak:! 1. Ez nem szerveroldali probléma, nem tudok vele mit kezdeni. Neked sem ajánlom feleslegesen a szájbarágást. 2. A szerver ez ellen rendelkezik egy minimális védelemmel, na meg hamarosan több adminisztrátorral.
1574
SA-MP: Szerverfejlesztés / GivePlayerScore/Health« Dátum: 2010. január 02. - 18:36:56 »
Nem, nem jó
A GetPlayerHealth nem az életpontokkal tér vissza, viszont az alábbi funkció már igen:
Ezután már könnyedén megoldhatod makróban az életpontkezelést: // GivePlayerHealth(playerid,health) /* GetHealth szükségeltetik! */ #define GivePlayerHealth(%1,%2) SetPlayerHealth((%1,floatadd(GetHealth(%1),%2)) 1575
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re: Hasznos Definíciók/Makrók« Dátum: 2010. január 02. - 18:34:20 »
|