Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - DrAkE
Oldalak: 1 ... 102 103 [104] 105 106 ... 135
1546
« Dátum: 2011. április 12. - 18:47:32 »
Javítva! Köszönöm megfigyelésedet!
1547
« Dátum: 2011. április 12. - 16:13:56 »
Majd készítek ennek segítségével fegyver droppot!
1548
« Dátum: 2011. április 12. - 16:05:56 »
Hellosztok! Szeretném bemutatni az újonnan készült függvénykönyvtáram, amely segítségével könnyen készíthettek fegyver, élet, páncél és pénz pickuppokat. A függvénykönyvtár mellé jut egy filterscript is mely segítségével könnyen készíthettek pickuppokat. Készítési idõ: kb. 45 perc. Tulajdonos: DrAkE (Én) Kiadatási dátum: 2011. 04. 12. Függvények: - CreateWeaponPickup(pickupid, wepid, ammo, Float:Xpos, Float:Ypos, Float:Zpos, interior=-1, virtual=-1, playerid=-1)
- CreateHealthPickup(pickupid, health, Float:Xpos, Float:Ypos, Float:Zpos, interior=-1, virtual=-1, playerid=-1)
- CreateArmourPickup(pickupid, armour, Float:Xpos, Float:Ypos, Float:Zpos, interior=-1, virtual=-1, playerid=-1)
- CreateMoneyPickup(pickupid, money, Float:Xpos, Float:Ypos, Float:Zpos, interior=-1, virtual=-1, playerid=-1)
Parancsok: - /cwp [pickupid(1/2/3)] [fegyverid] [lõszer] [komment(nem szükséges)]
- /chp [pickupid(1/2/3)] [élet] [komment(nem szükséges)]
- /cap [pickupid(1/2/3)] [páncél] [komment(nem szükséges)]
- /cmp [pickupid(1/2/3)] [pénz] [komment(nem szükséges)]
A parancsok segítségével készíthettek könnyedén pickuppokat melyeket egy fájlba ment! (Játékban nem hozza létre a pickuppokat!) Pickup idkrõl: - 1 - Felvehetõ, néhány perc elteltével újra respawnol.
- 2 - Felvehetõ, halál után respawnol.
- 3 - Spawn után, néhány perc elteltével eltûnik (fegyver dropphoz tökéletes).
Függvénykönyvtár: /* * DrA Pickup 1.0.1 * Minden jog fenttartva! © By: DrAkE * * Tulajdonos : DrAkE * Idõ : 2011.04.12 * * A függvény szabadon terjeszthetõ. * És természetesen szabadon használható * Köszönet: * Y_Less - sscanf2 * DracoBlue - dcmd * Incognito - streamer * * Külön köszönet: * Thiadmer - PAWN. * SA:MP Csapat múlt, jelen, jövõ - SA:MP. * * * Funkciók: * CreateWeaponPickup - Fegyver pickup készítése. * CreateHealthPickup - Élet pickup készítése. * CreateArmourPickup - Páncél pickup készítése. * CreateMoneyPickup - Pénz pickup készítése */ /* native CreateWeaponPickup(pickupid, wepid, ammo, Float:Xpos, Float:Ypos, Float:Zpos, interior=-1, virtual=-1, playerid=-1); native CreateHealthPickup(pickupid, health, Float:Xpos, Float:Ypos, Float:Zpos, interior=-1, virtual=-1, playerid=-1) native CreateArmourPickup(pickupid, armour, Float:Xpos, Float:Ypos, Float:Zpos, interior=-1, virtual=-1, playerid=-1) native CreateMoneyPickup(pickupid, money, Float:Xpos, Float:Ypos, Float:Zpos, interior=-1, virtual=-1, playerid=-1) */ #include <streamer> #define MAXPICKUPS 100 enum Fegyver { pickup, modell, loszer, Float:X, Float:Y, Float:Z } new EletInfo[MAXPICKUPS][2]; new PancelInfo[MAXPICKUPS][2]; new PenzInfo[MAXPICKUPS][2]; new FegyverInfo[MAXPICKUPS][Fegyver]; new FegyverObject[] = { 0, // Ököl 331, // Boxer 333, // Golf Ütõ 334, // Nitestick 335, // Kés 336, // Bézbóz ütõ 337, // Ásó 338, // Biliárd ütõ 339, // Catana 341, // Fûrész 321, // Lila Dildo 322, // Rövid Fehér Dildo 323, // Hosszú Fehér Dildo 324, // Vibrátor 325, // Virágok 326, // Cane 342, // Gránát 343, // Könny Gáz 344, // Molotov 0, 0, 0, 346, // Glock 347, // Hangtompítós Colt 348, // Desert Eagle 349, // Shotgun 350, // Sawn Off 351, // Combat Shotgun 352, // Micro UZI 353, // MP5 355, // AK47 356, // M4 372, // Tec9 357, // Rifle 358, // Távcsöves 359, // Rakéta Vetõ 360, // Hõ Követõ Rakéta Indító 361, // Lángszóró 362, // Minigun 363, // Detonátor táska 364, // Detonátor Gomb 365, // Spray 366, // Fire Extinguisher 367, // Fényképezõ 368, // Éjjellátó 368, // Infra szemüveg 371 // Ejtõernyõ }; /*----------------------------------------------------------------------------*- Funkció: CreateWeaponPickup Paraméterei: pickupid - A pickup típusa (1 - Felvehetõ, néhány perc elteltével újra respawnol, 2 - Felvehetõ, halál után respawnol, 3 - Spawn után, néhány perc elteltével eltûnik (fegyver dropphoz tökéletes). wepid - A fegyver idje. ammo - A fegyver lõszer mennyisége. Xpos - A pickup X helyzete. Ypos - A pickup Y helyzete. Zpos - A pickup Z helyzete. interior - Melyik interiorba szeretnéd létrehozni (elhagyható paraméter). virtual - Melyik virtuális világba szeretnéd létrehozni (elhagyható paraméter). Visszatérése: Nincs -*----------------------------------------------------------------------------*/ stock CreateWeaponPickup(pickupid, wepid, ammo, Float:Xpos, Float:Ypos, Float:Zpos, interior=-1, virtual=-1, playerid=-1) { if(wepid >= 0) { if(ammo >= 0) { new fegyver; for(new a = 0; a < MAXPICKUPS; a++) { if(FegyverInfo[a][X] == 0.0) { fegyver = a; break; } } if(fegyver > MAXPICKUPS) return print(\"HIBA: Növelld a pickup limit számát (MAXPICKUPS)\"); else{ if(pickupid) pickupid = 2; else if(!pickupid) pickupid = 3; else if(pickupid == 3) pickupid = 4; FegyverInfo[fegyver][modell] = wepid; FegyverInfo[fegyver][loszer] = ammo; FegyverInfo[fegyver][X] = Xpos; FegyverInfo[fegyver][Y] = Ypos; FegyverInfo[fegyver][Z] = Zpos; FegyverInfo[fegyver][pickup] = CreateDynamicPickup(FegyverObject[FegyverInfo[fegyver][modell]], pickupid, FegyverInfo[fegyver][X], FegyverInfo[fegyver][Y], FegyverInfo[fegyver][Z], virtual, interior, playerid); return fegyver; } }else print(\"HIBA: A lõszer értéke nem lehet egyenlõ a nullával (0)!\"); }else print(\"HIBA: A fegyverid értéke nem lehet egyenlõ a nullával (0)!\"); return 0; } /*----------------------------------------------------------------------------*- Funkció: CreateHealthPickup Paraméterei: pickupid - A pickup típusa (1 - Felvehetõ, néhány perc elteltével újra respawnol, 2 - Felvehetõ, halál után respawnol, 3 - Spawn után, néhány perc elteltével eltûnik (fegyver dropphoz tökéletes). health - A pickup mennyi életet adjon a felvevõnek. Xpos - A pickup X helyzete. Ypos - A pickup Y helyzete. Zpos - A pickup Z helyzete. interior - Melyik interiorba szeretnéd létrehozni (elhagyható paraméter). virtual - Melyik virtuális világba szeretnéd létrehozni (elhagyható paraméter). Visszatérése: Nincs -*----------------------------------------------------------------------------*/ stock CreateHealthPickup(pickupid, health, Float:Xpos, Float:Ypos, Float:Zpos, interior=-1, virtual=-1, playerid=-1) { if(health != 0) { new elet; for(new a = 0; a < MAXPICKUPS; a++) { if(EletInfo[a][0] == 0) { elet = a; break; } } if(elet > MAXPICKUPS) return print(\"HIBA: Növelld a pickup limit számát (MAXPICKUPS)\"); else{ if(pickupid) pickupid = 2; else if(!pickupid) pickupid = 3; else if(pickupid == 3) pickupid = 4; EletInfo[elet][0] = health; EletInfo[elet][1] = CreateDynamicPickup(1240, pickupid, Xpos, Ypos, Zpos, virtual, interior, playerid); return elet; } }else print(\"HIBA: Az élet értéke nem lehet egyenlõ nullával (0)!\"); return 0; } /*----------------------------------------------------------------------------*- Funkció: CreateArmourPickup Paraméterei: pickupid - A pickup típusa (1 - Felvehetõ, néhány perc elteltével újra respawnol, 2 - Felvehetõ, halál után respawnol, 3 - Spawn után, néhány perc elteltével eltûnik (fegyver dropphoz tökéletes). armour - A pickup mennyi páncélt adjon a felvevõnek. Xpos - A pickup X helyzete. Ypos - A pickup Y helyzete. Zpos - A pickup Z helyzete. interior - Melyik interiorba szeretnéd létrehozni (elhagyható paraméter). virtual - Melyik virtuális világba szeretnéd létrehozni (elhagyható paraméter). Visszatérése: Nincs -*----------------------------------------------------------------------------*/ stock CreateArmourPickup(pickupid, armour, Float:Xpos, Float:Ypos, Float:Zpos, interior=-1, virtual=-1, playerid=-1) { if(armour != 0) { new pancel; for(new a = 0; a < MAXPICKUPS; a++) { if(PancelInfo[a][0] == 0) { pancel = a; break; } } if(pancel > MAXPICKUPS) return print(\"HIBA: Növelld a pickup limit számát (MAXPICKUPS)\"); else{ if(pickupid) pickupid = 2; else if(!pickupid) pickupid = 3; else if(pickupid == 3) pickupid = 4; PancelInfo[pancel][0] = armour; PancelInfo[pancel][1] = CreateDynamicPickup(373, pickupid, Xpos, Ypos, Zpos, virtual, interior, playerid); return pancel; } }else print(\"HIBA: A páncél értéke nem lehet egyenlõ nullával (0)!\"); return 0; } /*----------------------------------------------------------------------------*- Funkció: CreateMoneyPickup Paraméterei: pickupid - A pickup típusa (1 - Felvehetõ, néhány perc elteltével újra respawnol, 2 - Felvehetõ, halál után respawnol, 3 - Spawn után, néhány perc elteltével eltûnik (fegyver dropphoz tökéletes). money - A pickup mennyi pénzt adjon a felvevõnek. Xpos - A pickup X helyzete. Ypos - A pickup Y helyzete. Zpos - A pickup Z helyzete. interior - Melyik interiorba szeretnéd létrehozni (elhagyható paraméter). virtual - Melyik virtuális világba szeretnéd létrehozni (elhagyható paraméter). Visszatérése: Nincs -*----------------------------------------------------------------------------*/ stock CreateMoneyPickup(pickupid, money, Float:Xpos, Float:Ypos, Float:Zpos, interior=-1, virtual=-1, playerid=-1) { if(money != 0) { new penz; for(new a = 0; a < MAXPICKUPS; a++) { if(PenzInfo[a][0] == 0) { penz = a; break; } } if(penz > MAXPICKUPS) return print(\"HIBA: Növelld a pickup limit számát (MAXPICKUPS)\"); else{ if(pickupid) pickupid = 2; else if(!pickupid) pickupid = 3; else if(pickupid == 3) pickupid = 4; PenzInfo[penz][0] = money; PenzInfo[penz][1] = CreateDynamicPickup(1212, pickupid, Xpos, Ypos, Zpos, virtual, interior, playerid); return penz; } }else print(\"HIBA: A pénz értéke nem lehet egyenlõ nullával (0)!\"); return 0; } public OnPlayerPickUpDynamicPickup(playerid, pickupid) { for(new i = 0; i < MAXPICKUPS; i++) { if(pickupid == FegyverInfo[pickup]) { GivePlayerWeapon(playerid, FegyverInfo[modell], FegyverInfo[loszer]); break; } else if(pickupid == EletInfo[1]) { new Float:health; GetPlayerHealth(playerid, health); SetPlayerHealth(playerid, (health+EletInfo[0])); break; } else if(pickupid == PancelInfo[1]) { new Float:armour; GetPlayerArmour(playerid, armour); SetPlayerArmour(playerid, (armour+PancelInfo[0])); break; } else if(pickupid == PenzInfo[1]) { GivePlayerMoney(playerid, PenzInfo[0]); break; } } return 1; } Segéd script: #include <a_samp> #include <sscanf2> #define dcmd(%1,%2,%3) if ((strcmp((%3)[1], #%1, true, (%2)) == 0) && ((((%3)[(%2) + 1] == 0) && (dcmd_%1(playerid, \"\")))||(((%3)[(%2) + 1] == 32) && (dcmd_%1(playerid, (%3)[(%2) + 2]))))) return 1 #define COLOR_WHITE 0xFFFFFFFF new string[256]; public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Pickup lerakó betöltve By DrAkE\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } dcmd_cwp(playerid, params[]) { new Float:pos[3]; new id, fegyverid, loszer, komment[128]; if(sscanf(params, \"dddS()\", id, fegyverid, loszer, komment)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"HASZNÁLAT: /cwp [pickupid(1/2/3)] [fegyverid] [lõszer] [komment jelzõ]\"); else{ GetPlayerPos(playerid, pos[0], pos[1], pos[2]); format(string, sizeof(string), \"CreateWeaponPickup(%d, %d, %d, %f, %f, %f, %d, %d);%s%s\\r\\n\", id, fegyverid, loszer, pos[0], pos[1], pos[2], GetPlayerInterior(playerid), GetPlayerVirtualWorld(playerid), komment[0] ? (\" // \") : (\"\"), komment); new File:fajl = fopen(\"savedposition.txt\", io_append); fwrite(fajl, string); fclose(fajl); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"SERVER: Pickup létrehozva!\"); } return 1; } dcmd_chp(playerid, params[]) { new Float:pos[3]; new id, elet, komment[128]; if(sscanf(params, \"ddS()\", id, elet, komment)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"HASZNÁLAT: /chp [pickupid(1/2/3)] [élet] [komment jelzõ]\"); else{ GetPlayerPos(playerid, pos[0], pos[1], pos[2]); format(string, sizeof(string), \"CreateHealthPickup(%d, %d, %f, %f, %f, %d, %d);%s%s\\r\\n\", id, elet, pos[0], pos[1], pos[2], GetPlayerInterior(playerid), GetPlayerVirtualWorld(playerid), komment[0] ? (\" // \") : (\"\"), komment); new File:fajl = fopen(\"savedposition.txt\", io_append); fwrite(fajl, string); fclose(fajl); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"SERVER: Pickup létrehozva!\"); } return 1; } dcmd_cap(playerid, params[]) { new Float:pos[3]; new id, pancel, komment[128]; if(sscanf(params, \"ddS()\", id, pancel, komment)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"HASZNÁLAT: /cap [pickupid(1/2/3)] [páncél] [komment jelzõ]\"); else{ GetPlayerPos(playerid, pos[0], pos[1], pos[2]); format(string, sizeof(string), \"CreateArmourPickup(%d, %d, %f, %f, %f, %d, %d);%s%s\\r\\n\", id, pancel, pos[0], pos[1], pos[2], GetPlayerInterior(playerid), GetPlayerVirtualWorld(playerid), komment[0] ? (\" // \") : (\"\"), komment); new File:fajl = fopen(\"savedposition.txt\", io_append); fwrite(fajl, string); fclose(fajl); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"SERVER: Pickup létrehozva!\"); } return 1; } dcmd_cmp(playerid, params[]) { new Float:pos[3]; new id, penz, komment[128]; if(sscanf(params, \"ddS()\", id, penz, komment)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"HASZNÁLAT: /cmp [pickupid(1/2/3)] [pénz] [komment jelzõ]\"); else{ GetPlayerPos(playerid, pos[0], pos[1], pos[2]); format(string, sizeof(string), \"CreateMoneyPickup(%d, %d, %f, %f, %f, %d, %d);%s%s\\r\\n\", id, penz, pos[0], pos[1], pos[2], GetPlayerInterior(playerid), GetPlayerVirtualWorld(playerid), komment[0] ? (\" // \") : (\"\"), komment); new File:fajl = fopen(\"savedposition.txt\", io_append); fwrite(fajl, string); fclose(fajl); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"SERVER: Pickup létrehozva!\"); } return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { dcmd(cwp, 3, cmdtext); dcmd(chp, 3, cmdtext); dcmd(cap, 3, cmdtext); dcmd(cmp, 3, cmdtext); return 0; } Vagy ha valamelyikõtök lusta lenne lentebb megtalálhatjátok a letöltõ linket! (Pluginnal, függvénykönyvtárakkal és a scriptel együtt!) Letöltés: http://solidfiles.com/d/f05c7/U.I.: Ha van még ötletetek mit rakhatnék bele nyugodtan írjátok ide!
1549
« Dátum: 2011. április 12. - 15:30:52 »
Hát nem egészen \"30 soros\" hanem kb 150 és attól hogy a dFile-t kiadtam ami \"nagyobb\" sikert aratott/aratna mint ez, attól ez még hasznos mivel a fegyver pickuppok lerakását leegyszerûsíti 1 sorra. Nem hiszem hogy haszontalan lenne és már tegnap kész voltam.
1550
« Dátum: 2011. április 12. - 15:23:50 »
Mondom hogy a Teszt fájlomba volt benne szóval mikor még csak teszteltem a parancsokat....
1551
« Dátum: 2011. április 12. - 15:15:14 »
A parancsok alatt azt értem hogy fájlba beleírja a pickup függvényt a kellõ idvel és pozícióval pl (Teszt fájlban volt): CreateMoneyPickup(1, 26, 1956.033813, 2733.912109, 10.820312, 0, 0); // 60000 asddasdasdasd CreateMoneyPickup(1, 26, 1956.033813, 2733.912109, 10.820312, 0, 0); // 60000 asddasdasdasd CreateMoneyPickup(1, 26, 1950.923950, 2733.939453, 10.820312, 0, 0); // 60000 asddasdasdasd CreateMoneyPickup(1, 26, 1941.246337, 2733.991455, 10.820312, 0, 0); // 60000 asddasdasdasd CreateMoneyPickup(2, 26, 1899.707763, 2691.516357, 10.930712, 0, 0); // 60000 asddasdasdasd CreateMoneyPickup(2, 26, 1899.465209, 2671.724853, 10.820312, 0, 0); // dsaasdasdasd CreateMoneyPickup(2, 26, 1899.326538, 2660.388671, 10.820312, 0, 0); CreateMoneyPickup(1, 100, 1899.636230, 2654.897705, 10.820312, 0, 0); CreateMoneyPickup(1, 100, 1899.636230, 2654.897705, 10.820312, 0, 0);asdasdasd // CreateMoneyPickup(1, 100, 1899.636230, 2654.897705, 10.820312, 0, 0); // asdasdasd CreateMoneyPickup(1, 10000, 1955.606201, 1343.398437, 15.374607, 0, 0); CreateMoneyPickup(1, 10000, 1955.606201, 1343.398437, 15.374607, 0, 0); CreateMoneyPickup(1, 10000, 1960.275146, 1342.526611, 15.374607, 0, 0); // asdasdasdasdasd CreateMoneyPickup(1, 10000, 1963.213500, 1342.113281, 15.482250, 0, 0); CreateMoneyPickup(1, 10000, 1968.499511, 1341.843139, 15.432631, 0, 0); CreateMoneyPickup(1, 10000, 1971.750976, 1341.833374, 15.438187, 0, 0); // asdasdasdasdasdasd CreateMoneyPickup(1, 1000, 1972.540771, 1341.824462, 15.325606, 0, 0); CreateMoneyPickup(1, 999, 1972.377197, 1341.824462, 15.242187, 0, 0); CreateMoneyPickup(1, 999, 1972.377197, 1341.824462, 15.324673, 0, 0); // asdasdjlaksjdlaksjd CreateMoneyPickup(1, 999, 1972.551269, 1341.819946, 15.307761, 0, 0); CreateMoneyPickup(1, 999, 1972.386108, 1341.819946, 15.438818, 0, 0); // asdasdjlaksjdlaksjda CreateMoneyPickup(1, 999, 1974.593750, 1341.810302, 14.355833, 0, 0); CreateMoneyPickup(1, 999, 1982.721801, 1341.782592, 10.989163, 0, 0); // asdasdjlaksjdlaksjda CreateMoneyPickup(1, 999, 1990.990966, 1341.757324, 10.971881, 0, 0); // asdasdjlaksjdlaksjda CreateMoneyPickup(1, 999, 1993.422119, 1341.750366, 10.965785, 0, 0); CreateMoneyPickup(1, 3889, 2335.998291, 2786.449951, 10.820312, 0, 0); CreateMoneyPickup(1, 3889, 2336.517333, 2791.220458, 10.820312, 0, 0); // asdljaskljalksdjklasd CreateWeaponPickup(1, 32, 9898983, 2338.429687, 2794.293945, 10.820312, 0, 0); // // CreateWeaponPickup(1, 32, 9898983, 2338.429687, 2794.293945, 10.820312, 0, 0); // CreateWeaponPickup(1, 32, 10000, 2637.271240, 1129.274291, 11.179687, 0, 0); CreateWeaponPickup(1, 32, 10000, 2640.579589, 1126.971069, 11.179687, 0, 0); // asédjkaklsjdklasjdklasjldkasd És DCMD-t használok a scriptnél mivel ha ZCMD-t használnék a módban a parancsokat nem lehetne használni.
1552
« Dátum: 2011. április 12. - 14:18:38 »
Ajjjj te kis huncut :D:D:D
1553
« Dátum: 2011. április 12. - 14:11:13 »
Ez pofon egyszerû: *l
1554
« Dátum: 2011. április 11. - 19:43:59 »
DrA Pickup Hellosztok! Szeretném bemutatni az újonnan készülõ függvénykönyvtáram, amely segítségével könnyen készíthettek fegyver, élet, páncél és pénz pickuppokat. A függvénykönyvtár mellé fog jutni egy filterscript is melyek segítségével könnyen készíthettek pickuppokat. Függvények: - CreateWeaponPickup(pickupid, wepid, ammo, Float:Xpos, Float:Ypos, Float:Zpos, interior=-1, virtual=-1, playerid=-1)
- CreateHealthPickup(pickupid, health, Float:Xpos, Float:Ypos, Float:Zpos, interior=-1, virtual=-1, playerid=-1)
- CreateArmourPickup(pickupid, armour, Float:Xpos, Float:Ypos, Float:Zpos, interior=-1, virtual=-1, playerid=-1)
- CreateMoneyPickup(pickupid, money, Float:Xpos, Float:Ypos, Float:Zpos, interior=-1, virtual=-1, playerid=-1)
Parancsok: - /cwp [pickupid(1/2/3)] [fegyverid] [lõszer] [komment(nem szükséges)]
- /chp [pickupid(1/2/3)] [élet] [komment(nem szükséges)]
- /cap [pickupid(1/2/3)] [páncél] [komment(nem szükséges)]
- /cmp [pickupid(1/2/3)] [pénz] [komment(nem szükséges)]
Pickup idkrõl: - 1 - Felvehetõ, néhány perc elteltével újra respawnol.
- 2 - Felvehetõ, halál után respawnol.
- 3 - Spawn után, néhány perc elteltével eltûnik (fegyver dropphoz tökéletes).
Remélem várjátok. U.I.: Ha van még ötletetek mit rakhatnék bele nyugodtan írjátok ide!
1555
« Dátum: 2011. április 11. - 15:31:35 »
new bool: indito[MAX_PLAYERS]; helyett: new bool: indito[MAX_VEHICLES];
1556
« Dátum: 2011. április 10. - 18:40:33 »
TextDrawShowForPlayer(playerid,textdraw);
1557
« Dátum: 2011. április 10. - 16:13:53 »
Mûködik. Ha a szerver inaktív akkor kiírja hogy \"A szerver jelenleg [OFFLINE]\". Ha pedig vannak rajta akkor oda \"rajzólódik\" egy \"Bõvebb...\" gomb aminek megnyomására listázza a játékosokat.
1558
« Dátum: 2011. április 10. - 16:06:59 »
Az enyém eddig így néz ki:
1559
« Dátum: 2011. április 09. - 22:33:44 »
a tarhely.biznél adtál megfelelõ jogot a felhasználónévnek az adatbázis szerkesztéséhez?
1560
« Dátum: 2011. április 09. - 22:19:40 »
Adatbázis ki lett választva?
Oldalak: 1 ... 102 103 [104] 105 106 ... 135
|