Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1546
Segítségkérés / Log olvasása játékban« Dátum: 2011. szeptember 20. - 17:26:17 »
Esetleg ha gyártasz másik logot chat-rõl mivel az alap samp fájl függvények a scriptfiles mappára vannak korlátozva.
Vagy használsz valamilyen plugint ami képes a scriptfiles mappán kivül is fájl kezelésre. Ez a dolog még várat magára, de amúgy szerver indításnál van olyan rész hogy loaded log file: \"server_log.txt\" ami azt jelentené hogy elvileg beolvassa tartalmát de hogy minek azt nem tudom, lehet csak elírás a megjelenített szöveg nem tudom pontosan de a memóriában turkálva nem úgy tûnik hogy tényleg be is olvasná az egészet. Így szerintem ha ilyent akarsz akkor dupla logot kell vezetned, jelenlegi samp verzió mellett. 1547
Segítségkérés / 0.3c Más a teleport?« Dátum: 2011. szeptember 20. - 17:11:47 »
Amíg nem írja le senki addig nem veszed észre hogy hiányzik egy zárójel?
Idézetet írta: Predator date=1316530316\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11652\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic A 183. ik sorom így van: if(!strcmp(cmdtext, \"/tele-wine\", true, 10)) { 1548
Eljárások ( Callbackok ) / public OnPlayerTakeDamage( playerid, issuerid, Float:amount, weaponid )« Dátum: 2011. szeptember 20. - 09:48:51 »Idézetet írta: kurta999 date=1316408050\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11618\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic weaponid - A fegyver azonosítója, ami által megsérült. Ez ugyanúgy mûködik, mint az OnPlayerDeath-nál.Ezt nem tejesen értem OnPlayerDeath-nél nincs weaponid paraméter akkor hogy mûködhet ugyanúgy? 1549
SA-MP: Szerverfejlesztés / Instagib 0.3d« Dátum: 2011. szeptember 18. - 21:56:07 »
Várható volt :d
Egyszerû, nagyszerû. Így könnyen lehet dmekben egy lövés egy halált eszközölni, még a fegyver típusára is lehet gyártani bármit. 1550
A Fórum / Ötletek a fórum fejlesztésére« Dátum: 2011. szeptember 18. - 16:59:03 »
Írok egy ötletet ha tetszik akkor valaki megcsinálja ha nem, nekem mindegy.
Mivel sok helyen össze vissza elszórva vannak a szabályzatok leírva senki se olvassa el fõleg hogy minden fórum résznek külön van, és persze global szabályzat is van amit alig lehet megtalálni ráadásul, ilyet egyenlõre csak itt láttam, hogy így szét van szórva. A javaslat az lenne egyetlen egy téma létrehozása ami tartalmazza a szabályzatot és ha van olyan kitétele ami külön egy bizonyos fórum részre igaz azt külön bele írni. Itt lenne egy séma hogy képzeltem el és sok helyen is így van:
1551
Segítségkérés / Miért nem mûködik normálisan a feltétel a jármû ID-k vizsgálatakor?« Dátum: 2011. szeptember 18. - 15:19:12 »
[pawn]if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) != 532)return SendClientMessage(playerid,red,\"Csak kombájnnal arathatsz!\");[/pawn]
http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetVehicleModel 1552
SA-MP: Szerverfejlesztés / N-Admin« Dátum: 2011. szeptember 18. - 15:06:17 »Idézetet írta: DrAkE date=1316349119\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11577\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Pontosan. És azért számold ki ha van 30 játékos körülbelül. Az kb 450 - 600 mentés másodpercenként és 27000 - 36000 mentés percenként, ami szerintem néha belagosítja a szervertNéha az kicsit enyhe kifejezés, az egész adatmentés dolgot sokan félre értelmezik és azt se tudom minek alkalmaznak adatmentést rendszeres idõközönként. Elég lenne akkor frissíteni az adatot adatbázisban/fájlban mikor megváltozik. OnPlayerDeath alatt kill és death pontok felülírása, admin szint adáskor csak a parancsban, stb. Olyan adatokat felesleges frissíteni állandóan ami nem változott semmit, az csak erõforrás pazarlás és teljesen felesleges is. 1553
IV: Multiplayer / Forráskód.« Dátum: 2011. szeptember 18. - 14:04:26 »
Így van mert aki ért hozzá nem fog kiadni másik változatot multiplayerre hanem besegít ebbe vagy épp felhasználja a benne rejlõ dolgokat más játékhoz. Ezáltal is lagmentesebb játékokat létrehozni a gamereknek.
1555
SA-MP: Szerverfejlesztés / Hatványozás« Dátum: 2011. szeptember 17. - 20:23:03 »
Jó lett tényleg nem vagyok jó matekból.
1556
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:[ADD-ON]Hatványozás« Dátum: 2011. szeptember 17. - 20:18:55 »
Hát nem tudom lehet nem vagyok jó matekból de 4 az 5.-en az 256
4*4*4*4*4 = 256 És ez meg 1024-et adott vissza. [pawn]stock Float:Hatvany(Float:X,Float:N) { new Float:Y = X; for(new i = 1; i < N; i++) { X = X * Y; } return X; } printf(\"%f\", Hatvany(4, 5));[/pawn] 1557
Segítségkérés / Mentésben hiba« Dátum: 2011. szeptember 17. - 10:00:26 »
Na látod csak ennyi kellett volna több információ.
Mivel ez karakterláncot tárol és nem integer típusú adatot. Ezért nem a dusersetint kell használni, hanem a dUserSet-et. 1558
Segítségkérés / Mentésben hiba« Dátum: 2011. szeptember 17. - 09:55:25 »
[pawn]new AdminNev[MAX_PLAYERS];[/pawn]
1559
Segítségkérés / Fegyver mentés enum-ba« Dátum: 2011. szeptember 15. - 22:27:36 »
Bocsánat de régen láttam már ilyen izét. (Próbáltam enyhén kifejezni magam remélem sikerült.)
Az enum elemire kettõsponttal és sorszám megadással is lehet hivatkozni, de ezt nem ajánlom fõleg ha nem teljesen érted. (még én se értem de mindegy) [pawn] enum bla { weapon[13], ammo[13] }; new weapondata[bla]; GetPlayerWeaponData(playerid, i, weapondata[weapon], weapondata[ammo]); [/pawn] Vagy [pawn] enum bla { weapon, ammo }; new weapondata[13][bla]; GetPlayerWeaponData(playerid, i, weapondata[weapon], weapondata[ammo]); [/pawn] 1560
Segítségkérés / Warning megoldás« Dátum: 2011. szeptember 15. - 17:44:09 »
redefinition = újból meghatározva
Töröld azt amelyiket látod. |