Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - kurta999

Oldalak: 1 ... 101 102 [103] 104 105 ... 184
1531
Játékok / DiRT 3
« Dátum: 2011. június 11. - 08:50:26 »
Ennek erõs gép ? xD
Jobban megy fullon, mint a 2-es.
Felbontás: 1680x1050
Grafika: Minden totál full
AA: 8xQCSA ( Vagy mi a sz*r, az, ami a legutolsó helyen van a 16-os után )
DX: 9
V-Sync: On
Átlag FPS: 70 - 90

1532
Ennek pedig mennie kell, kicsit újítottam a kódon.
Próbáld most.

1533
Segítségkérés / Fegyver Lehívó,Jármû lehívó!
« Dátum: 2011. június 08. - 19:23:16 »
Ha rajtam múlna, te már rég bannolva lettél volna innen...
És megne kérdezd, hogy miért...

1534
Segítségkérés / Állandó Crash
« Dátum: 2011. június 06. - 20:31:09 »
Töröld a a dokumentumokból a GTA San Andreas User Files-bõl a gta_sa.set -et.
Ha esem jó, akkor nevezd átt a GTA San Andreas fõkönyvtárát.

1535
RP/RPG kérések / Sebességkorlátozás
« Dátum: 2011. június 06. - 15:03:20 »
Sebességkorlátozó: ( Remélem jó lesz ) http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=179089
Sebességmérõ, szerintem ezek a legjobbak ( Ha a struktúráját nem nézzük :D ) http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=61231

1536
Segítségkérés / Givemoney , pm parancs hiba.
« Dátum: 2011. június 05. - 14:45:55 »
Ez mind a kettõ jónagy marhaság. Mert csak akkor mûködik, ha simán /givecash-ot ír be.
Keres egy strtok-os parancsot, és az strcmp-t annak megfelelõen cseréld ki.
Amúgy az strtok elavult és lassú, használd az sscanf-et, fentvan a fórumon róla egy leírás is.

1537
Segítségkérés / RemovePlayerAttachedObject
« Dátum: 2011. június 04. - 21:55:01 »
Igen.

1538
Verseny szervezése / II. Szkripter liga
« Dátum: 2011. június 04. - 19:24:24 »
Ebbõl se lesz szerintem sok, mint ahogy az elvileg lévõ \'másodikból\'.
De remélem tévedek :D

1539
Leírások/Útmutatók / [TuT]Térgeometria: Körbe menni a játékos körül
« Dátum: 2011. június 03. - 23:29:43 »
Szép leírás.
De azt bírom a legjobban, hogy aztse tudom h hogyan mûködinek ezek a szögfüggvények xD.
 
E: LOL, nem is kicsi bump Semmi, keverem a márciust & májust xD

1540
Segítségkérés / gyors NPC
« Dátum: 2011. június 03. - 21:33:24 »
Szintén, amióta sunwell-nél vagyok.
De ez k*rv* idegesítõ, nincs rá valami megoldás, vagy valami ?
CNPC nincs linuxra jelenleg
E: Ja és a CreateNPCPlayer miatta törölte Kye!

1541
Segítségkérés / MapAndreas
« Dátum: 2011. június 02. - 22:22:21 »
Nem bugos, nekem driftmérõnek ilyen megoldással megfelelt.
[pawn]new
Float:CurrPos[4];
GetPlayerPos(playerid, CurrPos[0], CurrPos[1], CurrPos[2]);
MapAndreas_FindZ_For2DCoord(CurrPos[0], CurrPos[1], CurrPos[3]);
if(CurrPos[2] > (CurrPos[3] + 2)) return;
// Nagyobb, mint amit a MapAndreas visszaadott..
[/pawn]
Kell hagynia csatlakozni az NPC-ket, ha tényleg nem hagyja, írd meg az official fórumon.

1542
Segítségkérés / több pénz.
« Dátum: 2011. június 02. - 22:15:35 »
Példa: ( Ehhez kell a textdraw )
Így tudsz maximum ( asszem 2 milla a cellmax ) értéket tárolni, csak ha nicns textdraw, akkor nem mutatja csak van :D
[pawn]
stock GivePlayerMoneyEx(playerid, penz)
{
    SetPVarInt(playerid, \"Money\", GetPVarInt(playerid, \"Money\") + penz);
return GivePlayerMoney(playerid, penz);
}
stock SetPlayerMoneyEx(playerid, penz)
{
    SetPVarInt(playerid, \"Money\", 0);
ResetPlayerMoney(playerid);
SetPVarInt(playerid, \"Money\", penz);
return GivePlayerMoney(playerid, penz);
}
#define GetPlayerMoneyEx(%0) GetPVarInt(%0, \"Money\")
stock ResetPlayerMoneyEx(playerid)
{
DeletePVar(playerid, \"Money\");
return ResetPlayerMoney(playerid);
}
[/pawn]
Egy timer alá, lehetõleg kevesebb, mint egy másodperces alá:
Ciklus minden játékosra, és:
[pawn]
   if(GetPlayerMoney(i) != GetPVarInt(i, \"Money\"))
   {
      SetPlayerMoneyEx(i, GetPVarInt(i, \"Money\"));
   }
[/pawn]

1543
SA-MP: Szerverfejlesztés / Z - Antifly | v1.1
« Dátum: 2011. május 31. - 14:32:53 »
Én ezt használtam driftmérõhöz, nemvolt bele semmi bajom, nekem rendesen mutatta a helyeket.
Még a kerítést is mutatta, csak kicsit hozzá kell adni a Z kordinátához és jó is. ( + 1.5 kb :D )
ZeRo: Arra várhatsz xD

1544
SA-MP: Szerverfejlesztés / Sniper vs Attached Objects v0.2
« Dátum: 2011. május 30. - 20:06:39 »
\" post=\"142592\" timestamp=\"1306770114\"]
Mostanában csak a sniper bugogat lesed xD
Szép munka!
 
[/quote]
Az jön kézhez xD
Amúgy kösz.

1545
Azt akarom még megkérdezni, hogy a Thread ( OnQueryFinish ) az az lenne, hogy amíg futna a queryvel való dolgot itt, addig a szeró foglalkozna a többi dologgal ( Azaz MultiThread ), remélem értitek mire célzok.

Oldalak: 1 ... 101 102 [103] 104 105 ... 184
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal