Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1532
SA-MP: Szerverfejlesztés / Rögtön formázott üzenet. (y_va függvénykönyvtár segítségével)« Dátum: 2011. június 10. - 19:28:04 »
Ennek pedig mennie kell, kicsit újítottam a kódon.
Próbáld most. 1533
Segítségkérés / Fegyver Lehívó,Jármû lehívó!« Dátum: 2011. június 08. - 19:23:16 »
Ha rajtam múlna, te már rég bannolva lettél volna innen...
És megne kérdezd, hogy miért... 1534
Segítségkérés / Állandó Crash« Dátum: 2011. június 06. - 20:31:09 »
Töröld a a dokumentumokból a GTA San Andreas User Files-bõl a gta_sa.set -et.
Ha esem jó, akkor nevezd átt a GTA San Andreas fõkönyvtárát. 1535
RP/RPG kérések / Sebességkorlátozás« Dátum: 2011. június 06. - 15:03:20 »
Sebességkorlátozó: ( Remélem jó lesz ) http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=179089
Sebességmérõ, szerintem ezek a legjobbak ( Ha a struktúráját nem nézzük ) http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=61231 1536
Segítségkérés / Givemoney , pm parancs hiba.« Dátum: 2011. június 05. - 14:45:55 »
Ez mind a kettõ jónagy marhaság. Mert csak akkor mûködik, ha simán /givecash-ot ír be.
Keres egy strtok-os parancsot, és az strcmp-t annak megfelelõen cseréld ki. Amúgy az strtok elavult és lassú, használd az sscanf-et, fentvan a fórumon róla egy leírás is. 1538
Verseny szervezése / II. Szkripter liga« Dátum: 2011. június 04. - 19:24:24 »
Ebbõl se lesz szerintem sok, mint ahogy az elvileg lévõ \'másodikból\'.
De remélem tévedek 1539
Leírások/Útmutatók / [TuT]Térgeometria: Körbe menni a játékos körül« Dátum: 2011. június 03. - 23:29:43 »
Szép leírás.
De azt bírom a legjobban, hogy aztse tudom h hogyan mûködinek ezek a szögfüggvények xD. E: LOL, nem is kicsi bump Semmi, keverem a márciust & májust xD 1540
Segítségkérés / gyors NPC« Dátum: 2011. június 03. - 21:33:24 »
Szintén, amióta sunwell-nél vagyok.
De ez k*rv* idegesítõ, nincs rá valami megoldás, vagy valami ? CNPC nincs linuxra jelenleg E: Ja és a CreateNPCPlayer miatta törölte Kye! 1541
Segítségkérés / MapAndreas« Dátum: 2011. június 02. - 22:22:21 »
Nem bugos, nekem driftmérõnek ilyen megoldással megfelelt.
[pawn]new Float:CurrPos[4]; GetPlayerPos(playerid, CurrPos[0], CurrPos[1], CurrPos[2]); MapAndreas_FindZ_For2DCoord(CurrPos[0], CurrPos[1], CurrPos[3]); if(CurrPos[2] > (CurrPos[3] + 2)) return; // Nagyobb, mint amit a MapAndreas visszaadott.. [/pawn] Kell hagynia csatlakozni az NPC-ket, ha tényleg nem hagyja, írd meg az official fórumon. 1542
Segítségkérés / több pénz.« Dátum: 2011. június 02. - 22:15:35 »
Példa: ( Ehhez kell a textdraw )
Így tudsz maximum ( asszem 2 milla a cellmax ) értéket tárolni, csak ha nicns textdraw, akkor nem mutatja csak van [pawn] stock GivePlayerMoneyEx(playerid, penz) { SetPVarInt(playerid, \"Money\", GetPVarInt(playerid, \"Money\") + penz); return GivePlayerMoney(playerid, penz); } stock SetPlayerMoneyEx(playerid, penz) { SetPVarInt(playerid, \"Money\", 0); ResetPlayerMoney(playerid); SetPVarInt(playerid, \"Money\", penz); return GivePlayerMoney(playerid, penz); } #define GetPlayerMoneyEx(%0) GetPVarInt(%0, \"Money\") stock ResetPlayerMoneyEx(playerid) { DeletePVar(playerid, \"Money\"); return ResetPlayerMoney(playerid); } [/pawn] Egy timer alá, lehetõleg kevesebb, mint egy másodperces alá: Ciklus minden játékosra, és: [pawn] if(GetPlayerMoney(i) != GetPVarInt(i, \"Money\")) { SetPlayerMoneyEx(i, GetPVarInt(i, \"Money\")); } [/pawn] 1543
SA-MP: Szerverfejlesztés / Z - Antifly | v1.1« Dátum: 2011. május 31. - 14:32:53 »
Én ezt használtam driftmérõhöz, nemvolt bele semmi bajom, nekem rendesen mutatta a helyeket.
Még a kerítést is mutatta, csak kicsit hozzá kell adni a Z kordinátához és jó is. ( + 1.5 kb ) ZeRo: Arra várhatsz xD 1544
SA-MP: Szerverfejlesztés / Sniper vs Attached Objects v0.2« Dátum: 2011. május 30. - 20:06:39 »\" post=\"142592\" timestamp=\"1306770114\"] 1545
Tanuljunk PAWN nyelvet / [Scripting Eszköz] MySql Plugin r6 [+PHP,biztonság!] [Adatbázis]« Dátum: 2011. május 30. - 19:42:20 »
Azt akarom még megkérdezni, hogy a Thread ( OnQueryFinish ) az az lenne, hogy amíg futna a queryvel való dolgot itt, addig a szeró foglalkozna a többi dologgal ( Azaz MultiThread ), remélem értitek mire célzok.
|