Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - kurta999

Oldalak: 1 ... 100 101 [102] 103 104 ... 184
1516
Pluginok és Programok / Audio plugin kezelése [ALAPFOKON]
« Dátum: 2011. június 21. - 22:02:46 »
BUMP!
Új verzió 0.5 RC6! Beta!
Kliens
Szerver
E: Megjelent a hivatalos 0.5-ös verzió, letöltés a fõposton!

1517
Szkript kérések / Írás jelzése!
« Dátum: 2011. június 21. - 21:13:48 »
Azt nemtudod lekérni, hogy most le-e nyomta a T betût, vagy gépel-e.
De a feje felé tudsz rakni egy szöveget, amikor elküldte a szeöveget.
OnPlayerTextAlá:
[pawn]
SetPlayerChatBubble(playerid, text, Szinkodom, 20.0, 5000);
[/pawn]

1518
Sajnos lehetetlen amíg ez a dolog nincs feldobva 0.3c-re, vagy amíg Kye nemkezd el dolgozni kicsit.

1519
Segítségkérés / fej fölötti nyíl
« Dátum: 2011. június 20. - 19:57:40 »
\" post=\"149295\" timestamp=\"1308520482\"]
Jah, félre értettetek.
Ilyen nyilat kérdeztem:
\"gallery32y.jpg\"
Uploaded with ImageShack.us
 
[/quote]
Ezt a képet meg honnan a picsából szedted ? xD

1520
Segítségkérés / fej fölötti nyíl
« Dátum: 2011. június 18. - 12:11:13 »
Idézetet írta: Sт!cK date=1308258920\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8852\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nincs rá függvény.
A legegyszerûbb, ha AttachPlayerObjectToPlayer függvényt használod.  ;)
 
Ami sajnos nem mûködik :D

1521
Segítségkérés / GTA IV hud ERROR
« Dátum: 2011. június 14. - 19:29:37 »
Próbáld ezt: www.nm-ss.tarhely.biz/SAMP/gta_sa.rar
Vagy Sanny Builder-el nyisd meg a CLEO scriptet, és próbáld meg leírni a timert :D

1522
Segítségkérés / Objectek nem látszanak
« Dátum: 2011. június 13. - 20:36:12 »
De az igaz, hogy nincs \'kidolgozva\' az út alja, mivel ha alap módban alulról nézed átlátszó.

1523
Szkript kérések / GMT Szkript
« Dátum: 2011. június 13. - 16:05:26 »
[pawn]GetCityLongitude(ip_cim, Float:MyVariable);[/pawn]
Kiiírás: printf(\"GMT: %d\", floatround(MyVariable / 15.0));

1524
Segítségkérés / Objectek nem látszanak
« Dátum: 2011. június 13. - 16:03:23 »
Az, hogy másik odlalról nem látszanak, az \'BUG\'. Mint PL.: Egy útnak csak a teteje van kidolgozva, ha fordítva rakod, akkor nemfog látszódni, mert a Rockastar nemdolgozta ki az aljárt, mivel azt alalpból úgyse látod.
Amúgy az a doublesided az ez akarna lenni MTA-ba ?  ;D

1525
Függvények / SetPlayerCheckpoint
« Dátum: 2011. június 13. - 16:00:01 »
Elmented egy tömbbe, amibõl mindig kiolvasod és ellenõrzöd kb fél másodpercenként, hogy miek pozícióhoz van közelebb. Ameikhez a legközelebb van, azt álltod be neki.
De erre ittvan egy remek megoldás: http://sampforum.hu/index.php?topic=4331.0

1526
Leírások/Útmutatók / [Leírás] 0.3c mapok berakása
« Dátum: 2011. június 12. - 17:44:10 »
Idézetet írta: md12 date=1307891530\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7613\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

D:\\Documents and Settings\\laci\\Dokumentumok\\pawno\\include\\mtamap.inc(170) : warning 202: number of arguments does not match definition
D:\\Documents and Settings\\laci\\Dokumentumok\\pawno\\include\\mtamap.inc(192) : warning 219: local variable \"mod\" shadows a variable at a preceding level
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
2 Warnings.

 
... ötlet?
 
Javítsd az 57-sorban a CreateObject-et.
A mod változó valahol létre lesz hozva globálisan.

1527
Segítségkérés / 0.3c objektek MTA 1.1.2 be help!
« Dátum: 2011. június 12. - 14:57:04 »
Nemcsak te, még énis ha menne xD
De reméljük, hogy sikerül valamit, estére lehet nekikezdek ha lesz idõm.
Mondjuk átnevezéssel ígyis belehetne rakni, de az csak olyan szar megoldás lenne, mint az az 1.0.x MTA-ra van.

1528
Segítségkérés / 0.3c objektek MTA 1.1.2 be help!
« Dátum: 2011. június 12. - 14:09:21 »
Meglehetne oldani.
Beleraknád az alap objecteket a gta3.img-be és beleírnád egy .IDE fájlba az objecteket.
Ha ez megan, akkor hozzáadod a MTA-hoz is.
Aztán a Limit Adjuster-t átraknád egy .exe-be, amikor elindítanád az MTA-t, akkor elindítanád a Limit Adjustert és átírná neked a limiteket.
Ennek mûködnie kell.
Én Limit Adjusterrel hozzátudtam adni az alap játékhoz, csak MTA nem támogatja a d3dx9.dll-et, ezért kell átírni .exe-be.
Lehet megpróbálkozok vele, de nemtudom, hogy mire fogok kijöni :D

1529
SA-MP: Szerverfejlesztés / Fegyver Lekérõ Menü
« Dátum: 2011. június 11. - 19:45:59 »
A switch-et sz*rul használod, így kéne.
A TAB használata az 0, ha ezt nem használod akkor egy script úgynéz ki, mintha a sz*rból szedted volna ki.
Tehát ezt használd, mert eznélkül átláthatatlan.
Kicsit javítottam a scripten, javítottam az indentációt és a switch-et.
[pawn]
#include <a_samp>
#define COLOR_GREEN 0x33AA33AA
new Menu:fegyver;
public OnGameModeInit()
{
fegyver = CreateMenu(\"Fegyver Bolt!\", 2,  55.0, 200.0, 100.0, 80.0);
AddMenuItem(fegyver, 0, \"MP5!\"); //1
AddMenuItem(fegyver, 0, \"M4!\"); //2
AddMenuItem(fegyver, 0, \"AK-47!\"); //3
AddMenuItem(fegyver, 0, \"Combat Shoutgun!\"); //4
AddMenuItem(fegyver, 0, \"Gránát!\"); //5
AddMenuItem(fegyver, 0, \"Sniper!\"); //6
AddMenuItem(fegyver, 0, \"Tec9!\"); //7
AddMenuItem(fegyver, 0, \"Micro SMG!\"); //8
AddMenuItem(fegyver, 0, \"Sawn-off Shoutgun!\"); //9
return 1;
}
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
new Menu:current = GetPlayerMenu(playerid);
if(current == fegyver)
{
   switch(row)
   {
      case 0:GivePlayerWeapon(playerid, 29, 500);
      case 1:GivePlayerWeapon(playerid, 31, 500);
      case 2:GivePlayerWeapon(playerid, 30, 500);
      case 3:GivePlayerWeapon(playerid, 27, 500);
      case 4:GivePlayerWeapon(playerid, 16, 500);
      case 5:GivePlayerWeapon(playerid, 34, 500);
      case 6:GivePlayerWeapon(playerid, 32, 500);
      case 7:GivePlayerWeapon(playerid, 28, 500);
      case 8:GivePlayerWeapon(playerid, 26, 500);
   }
}
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/fb\", cmdtext, true, 4) == 0)
{
   ShowMenuForPlayer(fegyver, playerid);
   return 1;
}
return 0;
}
public OnPlayerConnect (playerid)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN,\"Fegyver Script Betöltve!\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN,\"Használathoz írd be: /fb\");
return 1;
}
[/pawn]
Ezeket nem rosszból csináltam, csak megmutatom, hogy miket nemcsináltál benne a legjobban xD

1530
Na megfejtettem mire jól ez a Thread query.
Ez azt csinálja, hogyha pl egy nagy query-f futtatsz, ami akár beletelik egy 5mp-be. Akkor addig az 5 másodpercig nem laggosítja a szervert, hanem létrehoz egy új \'szálat\' és abban fut. Ha lefutott, akkor meghívódik az OnQueryFinish. Minden query-nél mûködik, nemcsak 5 másodpercersnél  :D
Szerintem ezt nagyon jó alkalmazni pl: Házak betöltésénél. Ha megakarod számoltatni, hogy meik az a parancs, amit legtöbbször használtak és mennyiszer, stb..
Remélem ez érthetõ :D:

Oldalak: 1 ... 100 101 [102] 103 104 ... 184
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal