Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Zsolesszka

Oldalak: 1 ... 100 101 [102] 103 104 ... 136
1516
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3d R2 client/server (now released)
« Dátum: 2011. október 01. - 11:39:23 »
Kinek mi a fontos én örülök az újabb funkciónak és annak hogy stabilizálva van az object szörfözés (ha mozog az object nem esel le róla).
Ezt nyugodtan ki lehet próbálni a mellékelt 3 példa szkripttel. Sõt az object mozgatás is egyszerûsödött, egy funkcióba lett téve, és mostantól objecthez is lehet csatolni objectet (AttachObjectToObject) és így a fõ object mozgatásával együtt mozogni fog a rácsatolt object/ek is.

1517
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3d R2 client/server (now released)
« Dátum: 2011. október 01. - 11:17:45 »
De jó hogy ennyi topic van nyitva 0.3d-nek.
Samp 0.3d RC3 kiadva.

1518
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / SA-MP 0.3d RC Teszt verziók
« Dátum: 2011. október 01. - 11:15:10 »

1519
Segítségkérés / Pickuppickup
« Dátum: 2011. szeptember 30. - 22:38:15 »
Idézetet írta: Roni date=1317414033\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"12090\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Ha a feltételhez több utasítást szeretnénk kötni akkor vagy vesszõvel elválasztva vagy kapcsos zárójelek közé kell tennünk õket.
 
if(pickupid == mentoberako) SetPlayerPos(playerid,322.0344,303.8063,999.1484), SendClientMessage(playerid, 0x00ff1aAA, \"Bementél a mentõs központba!\"), SetPlayerInterior(playerid, 5);

 

Mert én nem ezt írtam.  :-\\
 
[/quote]
Nem hát.  :D
 
Mert a \';\' lezárás, a sor végét jelöli, tehát az utána lévõ dolgok nem(mindig) futnak le.
[/quote]
Attól hogy ott egy pontos vesszõ van attól az utána lévõ dolgok lefutnak, és nem jelenti a lefutás végét.

1520
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [TUT]Interorba menés!
« Dátum: 2011. szeptember 30. - 22:18:53 »
Kicsit túl szellõsre sikeredett ez a tut.
Amúgy ez mi PlayerToPointStripped?  Nem találom az alap samp funkciók közt ezért nem ártana publikálni ezt a kódot is, elvileg a leírás azért készül hogy bárki végre tudja hajtani, de ha olyan eljárásokat írsz ki amit nem talál sehol meg lesz a véleménye.
Ja igen, a hejesírás ugye helyesírás?

1521
Segítségkérés / Pickuppickup
« Dátum: 2011. szeptember 30. - 22:06:59 »
Idézetet írta: Roni date=1317407431\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"12090\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


[pawn]if(pickupid == mentoberako) SetPlayerPos(playerid,322.0344,303.8063,999.1484); SendClientMessage(playerid, 0x00ff1aAA, \"Bementél a mentõs központba!\"); SetPlayerInterior(playerid, 5);[/pawn]
 
Mert a \';\' lezárás, a sor végét jelöli, tehát az utána lévõ dolgok nem(mindig) futnak le.
Ezért csak az utolsó függvény után kell \';\' a többi után csak \',\' .
Tehát,
[pawn]if(pickupid == mentoberako) SetPlayerPos(playerid,322.0344,303.8063,999.1484), SendClientMessage(playerid, 0x00ff1aAA, \"Bementél a mentõs központba!\"), SetPlayerInterior(playerid, 5);[/pawn]
 
[/quote]
Pont ellenkezõleg, akárhányszor meghívásra kerül az OnPlayerPickUpPickup
az if feltétel után a legelsõ fut le akkor ha true értékû lesz a feltétel és ami utána van minden esetben lefut, az idézett kódban.
 
if(pickupid == mentoberako) SetPlayerPos(playerid,322.0344,303.8063,999.1484); SendClientMessage(playerid, 0x00ff1aAA, \"Bementél a mentõs központba!\"); SetPlayerInterior(playerid, 5);[/quote]
Ebben a kód részletben a pirossal kiemelt rész az \"if(pickupid == mentoberako)\" feltétel vizsgálat függvényében kerül végrehajtásra vagy sem, míg az összes többi minden esetben végrehajtásra kerül, akárhányszor meghívásra kerül a kód.
Ha a feltételhez több utasítást szeretnénk kötni akkor vagy vesszõvel elválasztva vagy kapcsos zárójelek közé kell tennünk õket.
 
if(pickupid == mentoberako) SetPlayerPos(playerid,322.0344,303.8063,999.1484), SendClientMessage(playerid, 0x00ff1aAA, \"Bementél a mentõs központba!\"), SetPlayerInterior(playerid, 5);[/quote]
 
if(pickupid == mentoberako)
{
    SetPlayerPos(playerid,322.0344,303.8063,999.1484);
    SendClientMessage(playerid, 0x00ff1aAA, \"Bementél a mentõs központba!\");
    SetPlayerInterior(playerid, 5);
}
[/quote]

1522
Segítségkérés / Színkódok részeinek lekérése
« Dátum: 2011. szeptember 30. - 21:47:08 »
Hát mivel senki se érti szerintem te se mit akarsz, amit írtam korábban annak segítségével el lehet választani az opacitás(halványítás) értékét egy konkrét szín kódból, de ha még ezt se veszed észre hagyd a fenébe az egészet.
[pawn]
new
   _red,
   _green,
   _blue,
   _alpha;
GetColorFromRGBA(0x880088FF, _red, _green, _blue, _alpha);
printf(\"%d | %h\", _alpha, _alpha);
[/pawn]

1523
Segítségkérés / Színkódok részeinek lekérése
« Dátum: 2011. szeptember 30. - 21:28:23 »
stock GetColorFromRGBA(iColor, &iRed, &iGreen, &iBlue, &iAlpha, aColors[1] = \"\")
{
    aColors[0] = iColor;
   
    iRed = aColors{0};
    iGreen = aColors{1};
    iBlue = aColors{2};
    iAlpha = aColors{3};
}
[/quote]
http://forum.sa-mp.com/showpost.php?p=1358704&postcount=2302
A második kérdés meg egy vicc.
1 másodperc az 1000 millisecondum.
Így ötezer ms az 5000/1000 = 5 másodperc.
1000-el való osztást nehéz alkalmazni?
A lekérés alatt meg nem tudom mit értesz, meg minek szeretnéd lekérni mikor te magad meghatározod és ezáltal tudod, mennyi az értéke.

1524
SA-MP: Szerverfejlesztés / SA-MP Fórum textdraw
« Dátum: 2011. szeptember 30. - 01:18:00 »
[mod]A téma lezárásra került mivel a felhasználó eltávolította a letöltési linkrõl a fájlokat.[/mod]

1525
Segítségkérés / Miért nem mûködnek a szerveren a parancsok?
« Dátum: 2011. szeptember 29. - 21:43:33 »
Én csak is zcmdre gyanakszok, vagy annak valamelyik változatára ycmd satöbbi.
Mivel nem ismerem ezeket a filterscripteket amiket használsz próbáld ki hogy kiveszed õket és csak a módot hagyod benn, ezután próbálj valamilyen parancsot,
ha sikerül akkor egyenként betöltöd a szkripteket /rcon loadfs és megtalálod melyik szkript a hibás.
Ennyit tudok tanácsolni mivel, nincs forrás fájl a birtokomban.

1526
Segítségkérés / Help of switch
« Dátum: 2011. szeptember 29. - 21:34:22 »
Open a_samp.inc és nézd meg az értékeket a key gomboknak és látni fogod hogy van köztük azonos értékû, és emiatt reklamál a fordító hogy duplán szerepelnek.
[pawn]// Keys
#define KEY_ACTION            (1)
#define KEY_CROUCH            (2)
#define KEY_FIRE            (4)
#define KEY_SPRINT            (8)
#define KEY_SECONDARY_ATTACK   (16)
#define KEY_JUMP            (32)
#define KEY_LOOK_RIGHT         (64)
#define KEY_HANDBRAKE         (128)
#define KEY_LOOK_LEFT         (256)
#define KEY_SUBMISSION         (512)
#define KEY_LOOK_BEHIND         (512)
#define KEY_WALK            (1024)
#define KEY_ANALOG_UP         (2048)
#define KEY_ANALOG_DOWN         (4096)
#define KEY_ANALOG_LEFT         (8192)
#define KEY_ANALOG_RIGHT      (16384)
#define KEY_UP               (-128)
#define KEY_DOWN            (128)
#define KEY_LEFT            (-128)
#define KEY_RIGHT            (128)[/pawn]

1527
Segítségkérés / Miért nem mûködnek a szerveren a parancsok?
« Dátum: 2011. szeptember 29. - 20:24:28 »
Melyik szkriptben van az parancs amelyik nem mûködik van-e módban parancs, milyen filterscriptek vannak használva servercfg filterscripts sorába mik vannak írva, pluginok?
Több info = több segítség.
Amúgy jelentkezz be rcon admin-nak, próbáld ki úgy a parancsokat hátha akkor mutatnak valami életjelet.

1528
Általános / Egy [SAMP] Szerver - [NEM AJÁNLOM!!!]
« Dátum: 2011. szeptember 27. - 18:40:25 »
Örülök hogy ilyen egyedi problémád van de azért mert most épp anyuci nem vett sütit az esti kockuláshoz, és emiatt két tizenéves nem tudott kijönni egy játékban, és mellé csapódott még egy májsztró (admin), attól még lehet nem a szerver volt a hibás és nem az a sz**, az ilyen gondoddal fordulj a tulajdonoshoz/fejlesztõhöz és ha elég iq-ja van akkor tuti utána fog járni a történteknek, amúgy én azt javasolnám ha nem sikerül rendezni a dolgokat akkor kezdj el játszani másik szerveren és kész, nem kell a világ felé kikürtölni hogy épp veled mi történt, mert senkit se érdekel. Ez a fórum nem azért van \"Hogyan járassunk le samp szervert?\" témakörben segítsen.

1529
Segítségkérés / veboldal a penz ala
« Dátum: 2011. szeptember 27. - 18:25:28 »
Mellõzük az offokat a továbbiakban, egy t**** textdrawra ne lehessen már ráírni hogy az enyém ha valaki ugyanoda akar egy kib*** textdrawot a saját weboldalának címével akkor oda teszi és kész. Ha meg pont olyan bal**** akkor meg annak a weboldalát reklámozza akirõl másolta, szal ezért ne legyünk már ennyire copyright csáveszek, mert lassan már semmit se lehet csinálni mert tuti valamelyik zseni rávágja hogy ez az én szerverem volt/van/lesz és te nem csinálhatod meg mert ajjaj.
Aki meg nem hajlandó segíteni az illetõnek ne írjon ide, ez segítség kérés topic nem a vádlottak padja, ahol mindenkit meg kell gyanúsítani lopással másolással, akármivel.

1530
Segítségkérés / MYSQL Lekérdezés segítség
« Dátum: 2011. szeptember 26. - 20:08:57 »
Én respect vadász vagyok.  :D :D :D
[pawn]
mysql_query(\"SELECT `VAN` FROM `Kispisti`\");
mysql_store_result();
new intiger = mysql_fetch_int(); // háhá integer
mysql_free_result();
if(intiger == 1) mysql_query(\"UPDATE `Kispisti` SET `VAN` = 0\");
[/pawn]
Amúgy én szerintem kihagytál fontos részt a leírásból mert a kispisti egy adat tábla egy sora lehet ezért itt van erre is a változat:
 

mysql_query(\"SELECT `VAN` FROM `users` WHERE `name`=\'Kispisti\' \");
mysql_store_result();
new intiger = mysql_fetch_int(); // háhá integer
mysql_free_result();
if(intiger == 1) mysql_query(\"UPDATE `users` SET `VAN` = 0 WHERE `name`=\'Kispisti\'\");

Oldalak: 1 ... 100 101 [102] 103 104 ... 136
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal