Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - kurta999

Oldalak: 1 ... 99 100 [101] 102 103 ... 184
1501
Pluginok és Programok / Jármû funkciók v1.0
« Dátum: 2011. június 30. - 17:41:53 »
Használd az újabb verziót!

1502
Én még azt nem értem, hogy mért mindenki ( Egypáran nem, de sokan ) a ciklus alatt hozzák létre az új változót ?
Ez szerintem elég nagy hülyeség, mert feleslegesen foglal le ( Pl ) 500-szor memóriát és szabadít fel. Feleslegesen lassít.
Én mindig létrehozom a ciklus felett, aztán a ciklusban csak nullázom. Szerintem ez sokkal jobb, és gyorsabb is.

1503
GTA IV / GTA IV: San Andreas BETA 2 "World Motion"
« Dátum: 2011. június 28. - 18:43:57 »
De ez legalább EFLC-re készül ( Az ejtõernyõ miatt gondolom arra :D ), tehát ezis rádob még  :)

1504
Segítségkérés / Kérdések
« Dátum: 2011. június 28. - 17:34:14 »
Használat: SetPlayerRandomSkin(playerid)
[pawn]
stock bool:IsValidSkin(SkinID)
{
    if(-1 < SkinID < 300)
    {
        switch(SkinID)
        {
            case 3..6, 8, 42, 65, 74, 86, 119, 149, 208, 273, 289: return false;
        }
        return true;
    }
    return false;
}
stock SetPlayerRandomSkin(playerid)
{
new
   randskin;
do
{
   randskin = random(300);
}
while(!IsValidSkin(randskin));
return SetPlayerSkin(playerid, randskin);
}
[/pawn]

1505
SA-MP: Szerverfejlesztés / SendMessage
« Dátum: 2011. június 28. - 17:08:45 »
Nem egyszerûbb ? Én jelenleg is ezt a random színtformát használom.
[pawn]
#define SendMessage(%1,%2) \\
SendClientMessage(%1, (random(0xFFFFFF) << 8) | 0xFF, %2)
#define SendMessageToAll(%1) \\
SendClientMessageToAll((random(0xFFFFFF) << 8) | 0xFF, %1)
[/pawn]
E: Megelõztél :D

1506
GTA IV / GTA IV: San Andreas BETA 2 "World Motion"
« Dátum: 2011. június 28. - 17:03:43 »
Az annyuk faszát!
http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=465636&st=0 -> Tekerd lejjebb a képekhez.

1507
Pluginok és Programok / Controlable NPC
« Dátum: 2011. június 28. - 17:02:45 »
Idézetet írta: Sramm date=1309253578\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7123\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
kb. :S És akkor most mit írjak oda? 1?
 
Írj egyet, azt írod, amire épp szükséged van.

1508
Pluginok és Programok / Controlable NPC
« Dátum: 2011. június 27. - 19:10:32 »
Idézetet írta: Sramm date=1309169640\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7123\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
is_z_map mit takar?
 
A ZMap szerint-e mûködjön a dolog.
ZMap = Legmagasabb pont.
Pl.: Megvan h az NPC elmenjen egy megadott pontra, és közbe vannak házak is meg dombok, mindenféle szarság. Természetesen ha légvonalba fog menni, akkor ez azt fogja csinálni, hogy ha odaér a házhoz, akkor nem átmegy a házon, hanem felteszi õt a ház tetejére, amikor már kiér a ház szélire, akkor meg lerakja õt az útra, vagy ami ottvan. Tehát midnig a legmagasabb pontra teszi. Remélem érted :D

1509
Pluginok és Programok / Crashdetect plugin
« Dátum: 2011. június 27. - 15:22:01 »
Nekem ez nagyon bejött.
Elõször megszenvedtem azzal a debugos cuccal, de aztán sikerült :D.
Amúgy ettõl jóval nagyob lesz az .amx-ed mérete. ( Nemcsoda, mert belerakja a debug infókat )

1510
Szép leírás :)
De 400-ra hiába állítod a drawdistancet, mert a max 300.
Ezt csak Limit Adjuster-el tudod megemelni.
Ittvan egy script, ami automatikusan beállítja az objectnek a megfelelõ távolságot. ( Ez nem az a streamer_addon, amit már majdnem mindenki ismer, hanem annak az újabb verziója ).
Letöltés
Használata: CreateDynamicObject helyett CreateDynamicObjectEX

1511
Leírások/Útmutatók / [TuT] Kliens Crash megfejtése alapfokon
« Dátum: 2011. június 24. - 22:22:17 »
Kb. betudod határolni, hogy mért crashelt. Na jó, ennél a címkénél nem xD.
Amúgy megmondanád, hogy ezeket a címkéket mivel és miben kell megkeresni ?

1512
SA-MP: Szerverfejlesztés / Mianeve(playerid);
« Dátum: 2011. június 23. - 20:13:14 »
Viszont ez jóval lassúbb megoldást..
Mert ez mindig lekéri a nevét minden használatnál, GetPlayerName-vel egyszer lekéred, és azután már csak a stringet kéred le és írod ki.

1513
Leírások/Útmutatók / [TuT] Kliens Crash megfejtése alapfokon
« Dátum: 2011. június 22. - 21:37:07 »
Nemrég jöttem rá, hogy amikor crashelsz, azt kb betudod határolni, hogy mi miatt crasheltél.
Amikor felmutatja a táblát, ottvan az utolsó SMC Opcode. ( SCM Op: Valami )
Azaz az utolsó SCM Opcode, ami legutoljára futott le. Nekem már párszor sikerült megtalálni, hogy mi okozta és javítottam a módban.
Megnézed, hogy mi az.
Példa: SCM Op: 0x77E
 Ittvan egy lista az SCM Opcodecról. Megnyitod, és megkeresed az opcodet. Ha valaki nem tudná, akkor a 0x elõtag nélkül.
A többi címkét meg szerintem Cheat Engine-vel tudnád kikeresni, de ehhez nemtudok segítséget adni.

1514
Hasznos dolog, de a foreach-al egyszerûbb.
Amúgy most vagy én néztem el, vagy tényleg ígyvan.
Az online az egy 500-as tömb, aminek az értékei maximum 255 lehet. Tehát ha több, mint 255 játékos van a szerveren, akkor nemfog menni.

1515
Idézetet írta: Zinthos date=1308733648\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9063\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
AddStaticVehicle ( Ex )
Ez a funkció csak az OnGameModeInit és az OnFilterScriptInit alatt mûködik, tehát nem tudsz játék közben betenni jármûveket, csak a szkript indításakor (Tehát pl. jármû lehívóként nem használható).
 
Teszteltem, nekem ment jármû lehívó scriptbe is. Tehát nemcsak ezek alatt mûködik.

Oldalak: 1 ... 99 100 [101] 102 103 ... 184
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal