Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1501
Pluginok és Programok / Jármû funkciók v1.0« Dátum: 2011. június 30. - 17:41:53 »
Használd az újabb verziót!
1502
Tanuljunk PAWN nyelvet / [ Leírás ]A ciklusokról (3 ciklus,példák,magyarázatok)« Dátum: 2011. június 30. - 09:43:41 »
Én még azt nem értem, hogy mért mindenki ( Egypáran nem, de sokan ) a ciklus alatt hozzák létre az új változót ?
Ez szerintem elég nagy hülyeség, mert feleslegesen foglal le ( Pl ) 500-szor memóriát és szabadít fel. Feleslegesen lassít. Én mindig létrehozom a ciklus felett, aztán a ciklusban csak nullázom. Szerintem ez sokkal jobb, és gyorsabb is. 1503
GTA IV / GTA IV: San Andreas BETA 2 "World Motion"« Dátum: 2011. június 28. - 18:43:57 »
De ez legalább EFLC-re készül ( Az ejtõernyõ miatt gondolom arra ), tehát ezis rádob még
1504
Segítségkérés / Kérdések« Dátum: 2011. június 28. - 17:34:14 »
Használat: SetPlayerRandomSkin(playerid)
[pawn] stock bool:IsValidSkin(SkinID) { if(-1 < SkinID < 300) { switch(SkinID) { case 3..6, 8, 42, 65, 74, 86, 119, 149, 208, 273, 289: return false; } return true; } return false; } stock SetPlayerRandomSkin(playerid) { new randskin; do { randskin = random(300); } while(!IsValidSkin(randskin)); return SetPlayerSkin(playerid, randskin); } [/pawn] 1505
SA-MP: Szerverfejlesztés / SendMessage« Dátum: 2011. június 28. - 17:08:45 »
Nem egyszerûbb ? Én jelenleg is ezt a random színtformát használom.
[pawn] #define SendMessage(%1,%2) \\ SendClientMessage(%1, (random(0xFFFFFF) << | 0xFF, %2) #define SendMessageToAll(%1) \\ SendClientMessageToAll((random(0xFFFFFF) << | 0xFF, %1) [/pawn] E: Megelõztél 1506
GTA IV / GTA IV: San Andreas BETA 2 "World Motion"« Dátum: 2011. június 28. - 17:03:43 »
Az annyuk faszát!
http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=465636&st=0 -> Tekerd lejjebb a képekhez. 1507
Pluginok és Programok / Controlable NPC« Dátum: 2011. június 28. - 17:02:45 »Idézetet írta: Sramm date=1309253578\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7123\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic kb. :S És akkor most mit írjak oda? 1?Írj egyet, azt írod, amire épp szükséged van. 1508
Pluginok és Programok / Controlable NPC« Dátum: 2011. június 27. - 19:10:32 »Idézetet írta: Sramm date=1309169640\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7123\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic is_z_map mit takar?A ZMap szerint-e mûködjön a dolog. ZMap = Legmagasabb pont. Pl.: Megvan h az NPC elmenjen egy megadott pontra, és közbe vannak házak is meg dombok, mindenféle szarság. Természetesen ha légvonalba fog menni, akkor ez azt fogja csinálni, hogy ha odaér a házhoz, akkor nem átmegy a házon, hanem felteszi õt a ház tetejére, amikor már kiér a ház szélire, akkor meg lerakja õt az útra, vagy ami ottvan. Tehát midnig a legmagasabb pontra teszi. Remélem érted 1509
Pluginok és Programok / Crashdetect plugin« Dátum: 2011. június 27. - 15:22:01 »
Nekem ez nagyon bejött.
Elõször megszenvedtem azzal a debugos cuccal, de aztán sikerült . Amúgy ettõl jóval nagyob lesz az .amx-ed mérete. ( Nemcsoda, mert belerakja a debug infókat ) 1510
Leírások/Útmutatók / [Leírás]Miért nem jeleníti meg az objecteket, pedig használok streamer plugint.« Dátum: 2011. június 25. - 11:17:35 »
Szép leírás
De 400-ra hiába állítod a drawdistancet, mert a max 300. Ezt csak Limit Adjuster-el tudod megemelni. Ittvan egy script, ami automatikusan beállítja az objectnek a megfelelõ távolságot. ( Ez nem az a streamer_addon, amit már majdnem mindenki ismer, hanem annak az újabb verziója ). Letöltés Használata: CreateDynamicObject helyett CreateDynamicObjectEX 1511
Leírások/Útmutatók / [TuT] Kliens Crash megfejtése alapfokon« Dátum: 2011. június 24. - 22:22:17 »
Kb. betudod határolni, hogy mért crashelt. Na jó, ennél a címkénél nem xD.
Amúgy megmondanád, hogy ezeket a címkéket mivel és miben kell megkeresni ? 1512
SA-MP: Szerverfejlesztés / Mianeve(playerid);« Dátum: 2011. június 23. - 20:13:14 »
Viszont ez jóval lassúbb megoldást..
Mert ez mindig lekéri a nevét minden használatnál, GetPlayerName-vel egyszer lekéred, és azután már csak a stringet kéred le és írod ki. 1513
Leírások/Útmutatók / [TuT] Kliens Crash megfejtése alapfokon« Dátum: 2011. június 22. - 21:37:07 »
Nemrég jöttem rá, hogy amikor crashelsz, azt kb betudod határolni, hogy mi miatt crasheltél.
Amikor felmutatja a táblát, ottvan az utolsó SMC Opcode. ( SCM Op: Valami ) Azaz az utolsó SCM Opcode, ami legutoljára futott le. Nekem már párszor sikerült megtalálni, hogy mi okozta és javítottam a módban. Megnézed, hogy mi az. Példa: SCM Op: 0x77E Ittvan egy lista az SCM Opcodecról. Megnyitod, és megkeresed az opcodet. Ha valaki nem tudná, akkor a 0x elõtag nélkül. A többi címkét meg szerintem Cheat Engine-vel tudnád kikeresni, de ehhez nemtudok segítséget adni. 1514
SA-MP: Szerverfejlesztés / RandPlayerID (azoknak akik nem használnak foreach.inc-t)« Dátum: 2011. június 22. - 12:56:21 »
Hasznos dolog, de a foreach-al egyszerûbb.
Amúgy most vagy én néztem el, vagy tényleg ígyvan. Az online az egy 500-as tömb, aminek az értékei maximum 255 lehet. Tehát ha több, mint 255 játékos van a szerveren, akkor nemfog menni. 1515
Leírások/Útmutatók / [Leírás] Külömbség a CreateVehicle és az AddStaticVehicle(Ex) között« Dátum: 2011. június 22. - 12:52:15 »Idézetet írta: Zinthos date=1308733648\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9063\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic AddStaticVehicle ( Ex )Teszteltem, nekem ment jármû lehívó scriptbe is. Tehát nemcsak ezek alatt mûködik. |