Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - DrAkE

Oldalak: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 135
151
[mod]Inkább zárom, és helyezem.[/mod]

152
Leírások / írd meg magadnak
« Dátum: 2015. augusztus 27. - 20:46:09 »
Idézetet írta: Xenius date=1440700988\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"57497\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Ez a chates \"optimizáció\" nem ér semmit sem.
Ahogyan DrAkE is leírta, amikor elküldesz egy üzenetet azt még mindig fogadja a szerver, így van kliens-szerver közötti szinkronizáció a továbbiakban is. Te most írtál feleslegesen egy saját szinkronizációt. Duplán fogadja az üzeneteket így a szerver, ergo csak feleslegesen terheled az internetet meg még egyéb mást.
 
Nekem nem úgy tűnik, hogy felesleges volna. :)
http://puu.sh/jQFja/0c7ab320ff.png
http://puu.sh/jQFzR/d7d81bb7a0.png
 
[/quote]
Látom már nem kell oltsalak téged, megtetted magad ezekkel a képekkel.

153
Leírások / írd meg magadnak
« Dátum: 2015. augusztus 27. - 20:38:37 »
Idézetet írta: Xenius date=1440700361\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"57497\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


ATTÓL HOGY CANCELEVENTEZED A SZÁJBAKÚRT EVENTET MÉG A KLIENS ELKÜLDI A SZERVERNEK AZ ÜZENETET, ÉS A SZERVER FOGADNI IS FOGJA AZ ÜZENETET!
U.I.: Ha már optimalizációról beszélünk, nem tudom ki futtatja MTA szerverét Windowson.
 
Attól hogy elküldi a szervernek, semmit sem fog vele csinálni mivel a cancelEvent megállítja. Amúgy pedig Windows-on jobban fut az MTA, és ezt olyanok ajánlották nekünk akikhez képest te semmi nem is vagy és nem is leszel. + Ameddig én szépen beszélek veled, addig elvárom ugyan ezt.
 
[/quote]
https://bugs.mtasa.com/view.php?id=8967
2gb ram az lófasz 7 nap alatt, az nem bug, az csak az optimalizáció miatt annyi.

154
Leírások / írd meg magadnak
« Dátum: 2015. augusztus 27. - 20:26:23 »
Idézetet írta: Xenius date=1440699794\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"57497\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

 

Hidd el, nem Te vagy az egyetlen ember itt fórumon, aki ért programozáshoz. Én C++ - Lua közötti kommunikációval is foglalkoztam, illetve írtam is Lua plugint SA-MPra, szóval tudom, mi hogy működik, de azért köszi. Viszont szomorú, hogy még ilyen szar helyzetben is próbálsz \"okosnak\" tűnni :)
 
Az is szomorú, hogy nem vagy képes ésszerűen gondolkozni, nem 40-50 emberre scriptelek mint a fórum többsége, az mta pedig mérföldekkel másképp működik mint egy sampos lua plugin, 3 éve foglalkozom az MTA-val ne akard megmagyarázni hogy mi hogyan működik. A magyar mentalitás is kibaszott vicces, segíteni próbálok a kezdőknek erre jönnek az olyan okoskodó hozzá nem értő emberek mint te.
 
[/quote]
Attól, hogy 3 éve programozol, nem jelenti azt, hogy ismered is a kliens - szerver kommunikációt, meg a Lua felépítését. A Te kódodat szimplán elkezdi spammelni egy emberke, akkor meghívódik a kliens oldali say parancs, triggerServerEventezel egyet, és elküldöd a szöveget. Csak az a gond, hogy közben az ALAP MTA SAY PARANCSA MÉG UGYAN ÚGY OTT VAN, ÉS MEGFOG HÍVÓDNI, ÉS ELFOGJA KÜLDENI AZ ÜZENETET. A szerver oldali scriptemben mellesleg semmi megterhelő nincs, mivel egy érték állítás van (2 secenként, vagy amikor lejárt a spam protection), meg egy érték vizsgálat :)
 

Drake az hogy jó seggeket nyaltál és kaptál ide egy lokális moderátort nem jelenti azt hogy letettél annyit az asztalra mint Xenius, vagy hogy érsz bármit is ;)
 
[/quote]
Egyrészt, több mindent tettem már alapból a közösségért, mint Te és Xenius tettetek, és valaha is fogtok. Szomorú azt is látni, hogy Xenius hívta a kis csicskáját, hogy \"2v1\"-be megpróbáljanak lenyomni (magyar mentalitás). Attól függetlenül még ugyan úgy szar Xenius megoldása, és le is írtam miért. Ha akarod megnézheted a munkáimat, C++-ban, PAWNban, na meg Luaban is ^^ Peace.
 
[/quote]
Nem fog lefutni az alap say parancs, mivel az onPlayerChat blokkolja (cancelEvent)
Amúgy pedig nem teljesen érted még mindig, az azért triggereli be a kliens a táblában lévő elementeknek a dolgokat mert ha ugyan ezt megcsinálnád egy szerver oldali for ciklussal és úgy iratnád ki a chatbe a dolgokat akkor az egyrészt szinkronizálja a kliensel, ergo adatot küld neki és a kliens válaszol a szervernek hogy oké-e, ha például kilép egy játékos és közben iratod ki szerver oldalon neki akkor kapsz debugba egy szép kis hibaüzenetet mert a kliens nem fog válaszolni. Plusz még mellette szerver oldalon lefutna még pár funkció (például nálunk a nyelv rendszer, illetve a játékos név sem sima getPlayerName), ha ezeket használnád / használnánk szerver oldalon akkor egy szép nagy cpu használatot kapnánk 300 embernél szerver oldalon. A te példádhoz hasonló dolgot használtunk, viszont 200 felett 5-6% szerveroldali cpu terhelés volt, és a szerver laggolt. Ezzel amit én írtam legfelül 0.16% a szerver oldali cpu használat, a kliens oldali is 0.1-0.2 közt van mivel a szerver csak a közeli playerekkel szinkronizál így ha kis pista ír a map egyik végén akkor kis józsinak nem fogja szinkronizálni, mert kis pista gépe nem küldi el kis józsi azonosítóját (element) a szerver oldalnak, így a szerver oldal nem fogja triggerelni kis józsinak amit kis pista ír.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2015. augusztus 27. 20:24:13[/time] )


Felesleges tovább húzni a szót, meglátjuk kinek a szervere a működőképes hosszútávon 300 playernél és kinek nem.
Azon hogy egy kutya vagy és csak ugatni tudsz, sajnos józan szavakkal nem tudok változtatni.
:*
 
[/quote]
te pedig fejezd be, nem csak saját magad minősíted ezzel
 
[/quote]
ATTÓL HOGY CANCELEVENTEZED A SZÁJBAKÚRT EVENTET MÉG A KLIENS ELKÜLDI A SZERVERNEK AZ ÜZENETET, ÉS A SZERVER FOGADNI IS FOGJA AZ ÜZENETET!
U.I.: Ha már optimalizációról beszélünk, nem tudom ki futtatja MTA szerverét Windowson.

155
Leírások / írd meg magadnak
« Dátum: 2015. augusztus 27. - 20:14:25 »
Idézetet írta: Xenius date=1440698892\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"57497\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Hidd el, nem Te vagy az egyetlen ember itt fórumon, aki ért programozáshoz. Én C++ - Lua közötti kommunikációval is foglalkoztam, illetve írtam is Lua plugint SA-MPra, szóval tudom, mi hogy működik, de azért köszi. Viszont szomorú, hogy még ilyen szar helyzetben is próbálsz \"okosnak\" tűnni :)
 
Az is szomorú, hogy nem vagy képes ésszerűen gondolkozni, nem 40-50 emberre scriptelek mint a fórum többsége, az mta pedig mérföldekkel másképp működik mint egy sampos lua plugin, 3 éve foglalkozom az MTA-val ne akard megmagyarázni hogy mi hogyan működik. A magyar mentalitás is kibaszott vicces, segíteni próbálok a kezdőknek erre jönnek az olyan okoskodó hozzá nem értő emberek mint te.
 
[/quote]
Attól, hogy 3 éve programozol, nem jelenti azt, hogy ismered is a kliens - szerver kommunikációt, meg a Lua felépítését. A Te kódodat szimplán elkezdi spammelni egy emberke, akkor meghívódik a kliens oldali say parancs, triggerServerEventezel egyet, és elküldöd a szöveget. Csak az a gond, hogy közben az ALAP MTA SAY PARANCSA MÉG UGYAN ÚGY OTT VAN, ÉS MEGFOG HÍVÓDNI, ÉS ELFOGJA KÜLDENI AZ ÜZENETET. A szerver oldali scriptemben mellesleg semmi megterhelő nincs, mivel egy érték állítás van (2 secenként, vagy amikor lejárt a spam protection), meg egy érték vizsgálat :)
 

Drake az hogy jó seggeket nyaltál és kaptál ide egy lokális moderátort nem jelenti azt hogy letettél annyit az asztalra mint Xenius, vagy hogy érsz bármit is ;)
 
[/quote]
Egyrészt, több mindent tettem már alapból a közösségért, mint Te és Xenius tettetek, és valaha is fogtok. Szomorú azt is látni, hogy Xenius hívta a kis csicskáját, hogy \"2v1\"-be megpróbáljanak lenyomni (magyar mentalitás). Attól függetlenül még ugyan úgy szar Xenius megoldása, és le is írtam miért. Ha akarod megnézheted a munkáimat, C++-ban, PAWNban, na meg Luaban is ^^ Peace.
U.I.: https://github.com/drakeee/samp-plugin-lua/tree/master/lua_samp
(csak hogy okosodjatok is valamit Lua, meg C++ téren)

156
Leírások / írd meg magadnak
« Dátum: 2015. augusztus 27. - 20:02:57 »
Idézetet írta: Xenius date=1440698446\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"57497\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Hát akkor tájékozódj, mivel meghívódik a kliens oldali say parancs, és az onPlayerChat is ^^
 
Amit írtam legfelül, az 0.1% szerver-kliens oldali cpu-t használ 300 ember felett, gondolkozz el mielőtt brutál nagy f*szságot írsz.
 
[/quote]
Hidd el, nem Te vagy az egyetlen ember itt fórumon, aki ért programozáshoz. Én C++ - Lua közötti kommunikációval is foglalkoztam, illetve írtam is Lua plugint SA-MPra, szóval tudom, mi hogy működik, de azért köszi. Viszont szomorú, hogy még ilyen szar helyzetben is próbálsz \"okosnak\" tűnni :)
Illetve, ha nem hiszel nekem, nem muszáj. Én tudom az igazat, Te meg úgy se ismered be a hibádat. Csak az a gond, hogy így szar útra vezeted az embereket :\\

157
Leírások / írd meg magadnak
« Dátum: 2015. augusztus 27. - 19:59:16 »
Idézetet írta: Xenius date=1440698248\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"57497\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Ez a leírás már alapból több sebből vérzik:
 

szerveroldal használata nélkül adatokat közölni kliens-kliens közt
 
Alapból hülyeség, hiszen a kliens elküldi először a szervernek az adatot, utána pedig a szerver küldi el a többi kliensnek az adatot, tehát már alapból nem lesz kliens-kliens kommunikáció.
Másrészt, Te fogod, és tiltod az eventet, majd csinálsz kliens oldalon egy \"/say\" parancsot kliens oldalon. Ez mind szép és jó, csak ha írsz a chatbe, akkor 2X! küldi el ugyanazt az üzenetet. Egyszer ugye az alap MTA say parancsa, utána pedig a kliens oldali say parancs. Ezzel már alapból tönkrebasztad a(z) \"Szerver optimalizáció\"-t, és \"sok sok\" netet elhasználsz.
Ha annyira akarsz spam protectiont, meg lokális chatet, írtam neked egy nagyon szép, és rövidkét:
 

local antiSpam = {}
function sendMessageToNearbyPlayers(player, dist, message)
local x,y,z = getElementPosition(player)
local myDim = getElementDimension(player)
local myInt = getElementInterior(player)
for k,v in ipairs(getElementsByType(\"player\", root, true)) do
if myDim == getElementDimension(v) and myInt == getElementInterior(v) then
   local distance = getDistanceBetweenPoints3D(x, y, z, getElementPosition(v))
   if distance <= dist then
      outputChatBox(getPlayerName(player) .. \"#FFFFFF mondja: \" .. message, v, 255, 255, 255, true)
   end
end
end
end
addEventHandler(\"onPlayerChat\", root, function(message, messageType)
if not antiSpam[source] or antiSpam[source] < getTickCount() then
antiSpam[source] = getTickCount() + 2000
sendMessageToNearbyPlayers(source, 20, message)
end
cancelEvent()
end)

 
Legközelebb inkább gondolkodj el, hogyan is működik egy kliens - szerver kommunikáció.
Peace.
 
[/quote]
\"szerveroldal használata nélkül adatokat közölni kliens-kliens közt\" - ezt a régi rendszerre írtam.
amúgy pedig nem fogja kétszer kiírni, tájékozódj jobban mielőtt hülyeséget írsz. a szerveroldali spam védelem pedig alapból fail, amit írtál  kód, az teljesen használhatatlan. lehet hogy 50 embernél nem fog nagyobb gondot okozni, viszont 200-300 embernél már meg fogod érezni.
 
[/quote]
Hát akkor tájékozódj, mivel meghívódik a kliens oldali say parancs, és az onPlayerChat is ^^.
Kliens:
 

addCommandHandler(\"say\", function(_, ...)
outputDebugString(\"K\")
end)

 
Szerver:
 

addEventHandler(\"onPlayerChat\", root, function(message, messageType)
outputDebugString(\"B\")
end)

 
A \"K\" és \"B\" ugyan úgy ki fogja írni debugba ^^

158
Leírások / írd meg magadnak
« Dátum: 2015. augusztus 27. - 19:52:41 »
Ez a leírás már alapból több sebből vérzik:
 
Idézetet írta: Xenius date=1440685333\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"57497\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
szerveroldal használata nélkül adatokat közölni kliens-kliens közt
 
Alapból hülyeség, hiszen a kliens elküldi először a szervernek az adatot, utána pedig a szerver küldi el a többi kliensnek az adatot, tehát már alapból nem lesz kliens-kliens kommunikáció.
Másrészt, Te fogod, és tiltod az eventet, majd csinálsz kliens oldalon egy \"/say\" parancsot. Ez mind szép és jó, csak ha írsz a chatbe, akkor 2X! küldi el ugyanazt az üzenetet. Egyszer ugye az alap MTA say parancsa, utána pedig a kliens oldali say parancs. Ezzel már alapból tönkrebasztad a(z) \"Szerver optimalizáció\"-t, és \"sok sok\" netet elhasználsz.
Ha annyira akarsz spam protectiont, meg lokális chatet, írtam neked egy nagyon szép, és rövidkét (FIGYELEM! EZ SZERVER OLDALI! TÖNKRE FOGJA BASZNI A SZERVERGÉP CPUJÁT, MEG A NETJÉT!!!!!!):
 

local antiSpam = {}
function sendMessageToNearbyPlayers(player, dist, message)
local x,y,z = getElementPosition(player)
local myDim = getElementDimension(player)
local myInt = getElementInterior(player)
for k,v in ipairs(getElementsByType(\"player\", root, true)) do
if myDim == getElementDimension(v) and myInt == getElementInterior(v) then
   local distance = getDistanceBetweenPoints3D(x, y, z, getElementPosition(v))
   if distance <= dist then
      outputChatBox(getPlayerName(player) .. \"#FFFFFF mondja: \" .. message, v, 255, 255, 255, true)
   end
end
end
end
addEventHandler(\"onPlayerChat\", root, function(message, messageType)
if not antiSpam[source] or antiSpam[source] < getTickCount() then
antiSpam[source] = getTickCount() + 2000
sendMessageToNearbyPlayers(source, 20, message)
end
cancelEvent()
end)

 
Legközelebb inkább gondolkodj el, hogyan is működik egy kliens - szerver kommunikáció.
(Jah meg a timer igen is nagy különbség, mivel ha létrehozol egy timert, az egy nagy tárolóba fog eltárolódni. Ezen a tárolón a játék, minden miliszekundumban végigfut, és összehasonlítja hogy lejárt-e már a timer vagy nem, ha igen, akkor meghívja azt a funkciót, ami a lua stackben el lett tárolva).
Peace.

159
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / A Szégyen.
« Dátum: 2015. augusztus 25. - 16:47:26 »
kriskre Én is felnéztem tudása miatt, viszont szomorú látni, hogy 17+ éves létükre ilyen gyerekesen viselkednek....


Nem baj, két sajtburger lesz kólával, köszi

160
Archívum / Lua Decompiler Error
« Dátum: 2015. augusztus 24. - 02:40:49 »
[mod]Nos, hogy megelőzzük az esetleges script lopást, témát zárom.[/mod]

161
Kérdések, Segítség / TrYp segítséget kérne laptop vételben
« Dátum: 2015. augusztus 24. - 02:35:55 »
Idézetet írta: TrYp date=1440362549\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"57390\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Huh, köszi a tippet, jól néz ki, a vidi kártyája is igen csak erős. Árban kicsit sokallom, ilyen árban lehet kapni i7es gépeket is, gyengébb videó kártyákkal. Meg hát ha ebbe akarok még SSD-t akkor nem jövök ki 200ból.
 
Hát, 100-200 között csak i3-i5ös gépeket fogsz találni ilyesmi videókártyával (bár ez is csoda, hogy ennyiért ilyen videókártyát kapni), máshol ilyesmi kaliberű videókártya + i7 300-nál kezdődik. Vagy ha már sokallod i5+128bites videókártyáért ezt a kis pénzt, akkor: http://www.notebookspecialista.hu/asus_x550jx_xx017d_szurke_notebook-15462.html
(bár halkan megjegyzem, hogy olyan gépet, amibe van SSD is, jó a procija, videókártyája, és akár mai játékokat is elfuttatja, hát igen ritkaság ennyi pénzért)

162
Kérdések, Segítség / TrYp segítséget kérne laptop vételben
« Dátum: 2015. augusztus 23. - 20:58:42 »
http://www.notebookspecialista.hu/asus_x550jx_xx016d_szurke_notebook-15854.html
SSD sajnos nincs benne, viszont a videókártya elviszi a mostani játékokat (GTA V, Far Cry 4, Battlefield Hardline) med-highon (viszont ajánlatos bele venni még 4gb ramot).
Az Én laptopomat innét rendeltem, kiszállítás (legalábbis nekem) 2-3 nap alatt megvolt, na meg ha valaki hitelre is akarja netalántán venni a laptopot, online is intézheti itt.

163
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / NexaRoleplay Összefoglaló
« Dátum: 2015. augusztus 21. - 19:44:30 »
Alapból látszik, hogy innen-onnan szeded össze a dolgokat, mert alapból a COL_MKEK csak Rise módban volt (megjegyzem, hogy azért MKEK, mert MartinKÉKre utal :D, és mint nevéből kitalálható Martin szedte azt a színt :D), na meg a for ciklus írásod is érdekes (tudtommal én vagyok az egyetlen aki így használja, postfixes inkrementálással). Meg ahogy elnéztelek Facebookon is, Te az az emberke vagy, aki szereti kioktatni az embereket (pedig elnézve ezt a faszántosan megírt dátum csekkelőt, meg a querys dolgokat, (na meg ezek a szép fél magyar, fél angol IsTulaj, IsFejleszto is oda basz) hát lehet nem kellene :D), oltani őket, na meg beképzelt is vagy a semmire, így ne is várj igazán semmit az itteni emberektől sem. (na meg megosztottál 8 képet azokról a dolgokról, amit lehetségesen te írtál meg :D, na meg a tizennégyet egybe írják). Értem Én, hogy erre a módra vered a faszod, de nem nagyon kellene, mert más is írt már nulláról módot.
(gyühet a warn)

164
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / ÁTHELYEZVE: Kilóméter óra
« Dátum: 2015. augusztus 19. - 02:38:59 »
A téma át lett helyezve a következőbe: Archívum.
http://sampforum.hu/index.php?topic=61739.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=61739.0

165
[mod]Nos, mivel nem publikált módról van szó, és hogy megelőzzük ezt az \"illegális\" cserét, ezért a témát zárom.[/mod]

Oldalak: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 135
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal