Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - bencarter007

Oldalak: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 20
151
Segítségkérés / Leegyszerûsített Regisztrációs rendszer
« Dátum: 2013. április 06. - 23:23:17 »
mindig ezzel szórakoztam :D már van is egy olyanom xD

152
Segítségkérés / Leegyszerûsített Regisztrációs rendszer
« Dátum: 2013. április 06. - 23:12:32 »
Hali!
Kéne egy olyan reg. rendszer, ami csak a nevet és a pénzt menti! Mindenki ennél bonyolultabbat ír... Valami ötlet?
[mod]Ha kirakod a megoldva kategóriát, akkor zárd le a témát, vagy egyszerûbb ha a \'Téma megoldva\' gombra nyomsz.[/mod]

153
Segítségkérés / Jármû lehívás
« Dátum: 2013. április 06. - 22:53:52 »
csak kicsit körülnéztem a google-n ANGOLUL és máris megvan. A kocsit lespawnolja, a szín nincs beleírva:
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=349096

154
Segítségkérés / log segítség
« Dátum: 2013. április 06. - 22:49:22 »
ha csak azt szeretnéd beíratni a logba, hogy használva volt:
 
print(\" A /kill parancs használva volt!\");

 
ha azt szeretnéd tudni ki volt és mikor(a logban a dátum automatikusan ott lesz):
 

new name[MAX_PLAYER_NAME+1], string[24+MAX_PLAYER_NAME+1];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
printf(\" %s használta a /kill parancsot!\",name);
SendClientMessageToAll(0xC4C4C4FF, string);

 
én nem találtam benne hibát, de ha hibás, szólj ;)

155
SA-MP: Szerverfejlesztés / Halászviskó
« Dátum: 2013. április 06. - 18:36:42 »
a szerver név csupán egy kitalált név, a Peredise pedig a Pered(falunév)-bõl ered :D nem kell semmi rosszra gondolni ;)

156
SA-MP: Szerverfejlesztés / Mini DM pálya
« Dátum: 2013. április 06. - 15:20:50 »
Nekem tetszik, igaz, hogy kicsi, de deagle dm-re sztem pont jó is lenne :D ment a +!

157
SA-MP: Szerverfejlesztés / NeeÐ for $peeÐ $an AnÐrea$ / Befejezetlen
« Dátum: 2013. április 06. - 15:16:32 »
gyönyörû a map! kár, hogy abbahagytad! ment a +!

158
SA-MP: Szerverfejlesztés / Halászviskó
« Dátum: 2013. április 06. - 15:11:24 »
Hali!
Unatkoztam, összedobtam egy halászviskót az egyik tó szélén. RP-hez esetleg jól jöhet...
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130406/gallery1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130406/gallery2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130406/gallery3_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]



   CreateObject(1482, -70.8, -582.20001, -1.2, 0, 0, 358.5);
CreateObject(1482, -71, -588.70001, -1.2, 0, 0, 358.495);
CreateObject(1482, -71.2, -595.40002, -1.2, 0, 0, 358.495);
CreateObject(1482, -67.5, -595.5, -1.2, 0, 0, 358.495);
CreateObject(1457, -67.4, -593.70001, 1.9, 0, 0, 267.25);
CreateObject(2063, -67.4, -592.79999, 1.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1280, -69.8, -591.59998, 0.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1481, -67.5, -595.59998, 0.9, 0, 0, 358.5);
CreateObject(2096, -67.5, -594.20001, 0.2, 0, 0, 246);
CreateObject(1810, -66.9, -597.90002, 0.2, 0, 0, 294);
CreateObject(1810, -68, -597.5, 0.2, 0, 0, 42);
CreateObject(2763, -67.7, -598.40002, 0.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1487, -67.6, -598.20001, 1.2, 0, 0, 0);
CreateObject(1667, -67.5, -598, 1.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1667, -68, -598.09998, 1.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1510, -67.8, -598.20001, 1.03, 0, 0, 0);
CreateObject(2858, -67.7, -598.5, 1, 0, 0, 312);
CreateObject(1461, -73, -597.09998, 1, 0, 0, 270);
CreateObject(1223, -69.2, -595.29999, -2.1, 0, 0, 236);
AddStaticVehicle(473,-74.6286,-591.7050,-0.2947,179.3841,0,1); //

 
 
koordináták:-70.7440,-580.2628,1.2406
elkészítési idõ: 10 perc

159
SA-MP: Szerverfejlesztés / Fireball Minigame
« Dátum: 2013. április 06. - 10:44:57 »
Szervusztok!
Rengeteg minigame van már, nemtudom ilyen van-e már.
Beírod a /fireball parancsot és nem messze tõled egy tûzgolyó jeleik meg a levegõben. Futnod kell, mert ha elkap, meghalsz.
Míg élsz, a pénzed pörög felfelé. Házi szerveren teszteltem, mûködik.
 

#include <a_samp>
new fireball;
new FireBaller[MAX_PLAYERS];
//colours
#define COLOR_LIGHTBLUE 0x33CCFFAA
#define COLOR_RED 0xAA3333AA
#define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA
#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA
#define COLOR_PINK 0xFF66FFAA
#define COLOR_BLUE 0x0000BBAA
#define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA
#define COLOR_DARKRED 0x660000AA
#define COLOR_ORANGE 0xFF9900AA
#define COLOR_BRIGHTRED 0xFF0000AA
#define COLOR_INDIGO 0x4B00B0AA
#define COLOR_VIOLET 0x9955DEEE
#define COLOR_LIGHTRED 0xFF99AADD
#define COLOR_SEAGREEN 0x00EEADDF
#define COLOR_GRAYWHITE 0xEEEEFFC4
#define COLOR_LIGHTNEUTRALBLUE 0xabcdef66
#define COLOR_GREENISHGOLD 0xCCFFDD56
#define COLOR_LIGHTBLUEGREEN 0x0FFDD349
#define COLOR_NEUTRALBLUE 0xABCDEF01
#define COLOR_LIGHTCYAN 0xAAFFCC33
#define COLOR_LEMON 0xDDDD2357
#define COLOR_MEDIUMBLUE 0x63AFF00A
#define COLOR_NEUTRAL 0xABCDEF97
#define COLOR_BLACK 0x00000000
#define COLOR_NEUTRALGREEN 0x81CFAB00
#define COLOR_DARKGREEN 0x12900BBF
#define COLOR_LIGHTGREEN 0x24FF0AB9
#define COLOR_DARKBLUE 0x300FFAAB
#define COLOR_BLUEGREEN 0x46BBAA00
#define COLOR_PINK 0xFF66FFAA
#define COLOR_LIGHTBLUE 0x33CCFFAA
#define COLOR_DARKRED 0x660000AA
#define COLOR_ORANGE 0xFF9900AA
#define COLOR_PURPLE 0x800080AA
#define COLOR_GRAD1 0xB4B5B7FF
#define COLOR_GRAD2 0xBFC0C2FF
#define COLOR_RED1 0xFF0000AA
#define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA
#define COLOR_GREEN 0x33AA33AA
#define COLOR_RED 0xAA3333AA
#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA
#define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA
#define COLOR_BROWN 0x993300AA
#define COLOR_CYAN 0x99FFFFAA
#define COLOR_TAN 0xFFFFCCAA
#define COLOR_PINK 0xFF66FFAA
#define COLOR_KHAKI 0x999900AA
#define COLOR_LIME 0x99FF00AA
#define COLOR_SYSTEM 0xEFEFF7AA
#define COLOR_GRAD2 0xBFC0C2FF
#define COLOR_GRAD4 0xD8D8D8FF
#define COLOR_GRAD6 0xF0F0F0FF
#define COLOR_GRAD2 0xBFC0C2FF
#define COLOR_GRAD3 0xCBCCCEFF
#define COLOR_GRAD5 0xE3E3E3FF
#define COLOR_GRAD1 0xB4B5B7FF
 
#if defined FILTERSCRIPT
 
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Fireball Minigame successfully loaded\");
print(\" Created by BenCarter007 :)\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#else
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Blank Gamemode by your name here\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
#endif
public OnGameModeInit()
{
// Don\'t use these lines if it\'s a filterscript
AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/fireball\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
    SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Egy lángcsóva üldöz!\");
    SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Menekülj vagy meghalsz! :D\");
new Float:x, Float:y, Float:z;
    GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
fireball = CreateObject( 18693,x+10, y+10, z-1, 0.0, 0.0, 0);
SetTimer(\"OnPlayerUpdate\", 3000, false);
FireBaller[playerid] = 1;
return 1;
}
return 0;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
if (FireBaller[playerid] == 1)
{
new Float:x, Float:y, Float:z;
new Float:ObjX, Float:ObjY, Float:ObjZ;
new Float:PlayerX, Float: PlayerY, Float: PlayerZ;
new Float:health;
GivePlayerMoney(playerid, 1);
GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
MoveObject(fireball, x, y, z-1, 7.00);
GetPlayerPos(playerid,PlayerX,PlayerY,PlayerZ);
GetObjectPos(fireball,ObjX,ObjY,ObjZ);
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0, ObjX, ObjY, ObjZ))
{
   GetPlayerHealth(playerid,health);
   SetPlayerHealth(playerid, health-20);
}
}
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    if (FireBaller[playerid] == 1)
    {
        new Float:x, Float:y, Float:z;
       FireBaller[playerid] = 0;
        DestroyObject(fireball)
       GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
       MoveObject(fireball, x, y, z+2000, 5.00);
       SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Téged kinyírt egy lángcsóva... Puding vagy...\");
    }
return 1;
}

 
Elkészítési idõ: 30 perc (igen,igen, a kezdõ scripter még próbálgat is mellette :D)
Használat: /fireball

160
Módolás / [SCM] modolt main.scm-nél crash
« Dátum: 2012. december 15. - 11:11:24 »
Szervusztok!
Nekikezdtem egy lecsupaszított main.scm-vel egy zombis módnak. Amint spawnol CJ, a zombik futnak utána. Tegnap este még egy zombival ment, lespawnolt és támadott, de ma elírtam valamit mikor többet akartam spawnoltatni és azóta sehogysem megy. itt a kód, legyetek szívesek javítsátok ki!
 
// This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007
DEFINE OBJECTS 1
DEFINE OBJECT SANNY BUILDER 3.04     
DEFINE MISSIONS 0
DEFINE EXTERNAL_SCRIPTS 0 // Use -1 in order not to compile AAA script
DEFINE UNKNOWN_EMPTY_SEGMENT 0
DEFINE UNKNOWN_THREADS_MEMORY 0
{$VERSION 3.1.0027}
//-------------MAIN---------------
thread \'MAIN\'
01F0: set_max_wanted_level_to 0
06D0: enable_emergency_traffic 0
set_wb_check_to 0
00C0: set_current_time_hours_to 8 minutes_to 0
04E4: unknown_refresh_game_renderer_at 2488.56 -1666.84
Camera.SetAtPos(2488.56, -1666.84, 13.38)
$PLAYER_CHAR = Player.Create(#NULL, -1948.9130,266.2065,41.0534)
$PLAYER_ACTOR = Actor.EmulateFromPlayer($PLAYER_CHAR)
07AF: $PLAYER_GROUP = player $PLAYER_CHAR group
Camera.SetBehindPlayer
set_weather 0
wait 0
Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, \"PLAYER_FACE\", \"HEAD\", Head)
Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, \"JEANSDENIM\", \"JEANS\", Legs)
Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, \"SNEAKERBINCBLK\", \"SNEAKER\", Shoes)
Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, \"VEST\", \"VEST\", Torso)
Player.Build($PLAYER_CHAR)
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
//jump @MAIN_317
fade 1 0
select_interior 0
0629: change_integer_stat 181 to 4
016C: restart_if_wasted_at -1948.9130 266.2065 41.0534 angle 137.0 town_number 0
016D: restart_if_busted_at 1550.68 -1675.49 14.51 angle 90.0 town_number 0
0180: set_on_mission_flag_to $ONMISSION // Note: your missions have to use the variable defined here
$DEFAULT_WAIT_TIME = 250
03E6: remove_text_box
:MAIN_317
Model.Load(#BALLAS1)
038B: load_requested_models
jump @MAIN_330
:MAIN_330
10@ = Actor.Create(Gang1, #BALLAS1, -1992.708, 260.9698, 35.1794)
05E2: AS_actor 10@ kill_actor $PLAYER_ACTOR
0245: set_actor 10@ walk_style_to \"DRUNKMAN\"
0446: set_actor 10@ immune_to_headshots 1
   Actor.Dead(10@)
0296: unload_special_actor 10@
jump @MAIN_317
:MAIN_401
Model.Load(#BALLAS1)
038B: load_requested_models
jump @MAIN_414
:MAIN_414
11@ = Actor.Create(Gang1, #BALLAS1, -1982.619, 304.4312, 35.1719)
05E2: AS_actor 11@ kill_actor $PLAYER_ACTOR
0245: set_actor 11@ walk_style_to \"DRUNKMAN\"
0446: set_actor 11@ immune_to_headshots 1
   Actor.Dead(11@)
0296: unload_special_actor 11@
jump @MAIN_401
:MAIN_485
Model.Load(#BALLAS1)
038B: load_requested_models
jump @MAIN_498
:MAIN_498
12@ = Actor.Create(Gang1, #BALLAS1, -1982.619, 304.4312, 35.1719)
05E2: AS_actor 12@ kill_actor $PLAYER_ACTOR
0245: set_actor 12@ walk_style_to \"DRUNKMAN\"
0446: set_actor 12@ immune_to_headshots 1
   Actor.Dead(12@)
0296: unload_special_actor 12@
jump @MAIN_485
 
:MAIN_569
wait $DEFAULT_WAIT_TIME
00BF: $TIME_HOURS = current_time_hours, $TIME_MINS = current_time_minutes
jump @MAIN_569

 
u.i.: nem szeretném cleo-val megcsinálni...

161
Segítségkérés / Login/register
« Dátum: 2012. augusztus 08. - 00:58:24 »
nem a definícióval van baj, hanem használva nincs. valamit elírtál.

162
Segítségkérés / Szerver Bejelentkezés.
« Dátum: 2012. augusztus 02. - 11:47:38 »
Filterscriptre gondolsz?
Tedd be A \"Filterscript\" mappába és a \"server.cfg\"-be írjad be  \"filterscript *admin FS neve*\"

163
Segítségkérés / /hits parancsban 1-2 gond
« Dátum: 2012. július 30. - 01:57:54 »
nem floodolt, csak kiírta mind a 499 helyre, hogy nincs vérdíj... valahova írtad, hogy mennyi a maximálisan megadható célpont?

164
Segítségkérés / samp server
« Dátum: 2012. július 30. - 01:54:49 »
a samp client verziójával lehet probléma...

165
Munkaerő keresése / Scriptert és Mappert Keresek.
« Dátum: 2012. július 21. - 18:24:51 »
nem tudom mit értesz a DD alatt, de segítek, ha kell!

Oldalak: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 20
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal