Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - bencarter007
Oldalak: 1 ... 9 10 [11 ] 12 13 ... 20
151
« Dátum: 2013. április 06. - 23:23:17 »
mindig ezzel szórakoztam
már van is egy olyanom xD
152
« Dátum: 2013. április 06. - 23:12:32 »
Hali! Kéne egy olyan reg. rendszer, ami csak a nevet és a pénzt menti! Mindenki ennél bonyolultabbat ír... Valami ötlet? [mod]Ha kirakod a megoldva kategóriát, akkor zárd le a témát, vagy egyszerûbb ha a \'Téma megoldva\' gombra nyomsz.[/mod]
154
« Dátum: 2013. április 06. - 22:49:22 »
ha csak azt szeretnéd beíratni a logba, hogy használva volt:
print(\" A /kill parancs használva volt!\"); ha azt szeretnéd tudni ki volt és mikor(a logban a dátum automatikusan ott lesz):
new name[MAX_PLAYER_NAME+1], string[24+MAX_PLAYER_NAME+1]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); printf(\" %s használta a /kill parancsot!\",name); SendClientMessageToAll(0xC4C4C4FF, string); én nem találtam benne hibát, de ha hibás, szólj
155
« Dátum: 2013. április 06. - 18:36:42 »
a szerver név csupán egy kitalált név, a Peredise pedig a Pered(falunév)-bõl ered
nem kell semmi rosszra gondolni
156
« Dátum: 2013. április 06. - 15:20:50 »
Nekem tetszik, igaz, hogy kicsi, de deagle dm-re sztem pont jó is lenne
ment a +!
157
« Dátum: 2013. április 06. - 15:16:32 »
gyönyörû a map! kár, hogy abbahagytad! ment a +!
158
« Dátum: 2013. április 06. - 15:11:24 »
159
« Dátum: 2013. április 06. - 10:44:57 »
Szervusztok!
Rengeteg minigame van már, nemtudom ilyen van-e már.
Beírod a /fireball parancsot és nem messze tõled egy tûzgolyó jeleik meg a levegõben. Futnod kell, mert ha elkap, meghalsz.
Míg élsz, a pénzed pörög felfelé. Házi szerveren teszteltem, mûködik.
VIDEO #include <a_samp> new fireball; new FireBaller[MAX_PLAYERS]; //colours #define COLOR_LIGHTBLUE 0x33CCFFAA #define COLOR_RED 0xAA3333AA #define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA #define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA #define COLOR_PINK 0xFF66FFAA #define COLOR_BLUE 0x0000BBAA #define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA #define COLOR_DARKRED 0x660000AA #define COLOR_ORANGE 0xFF9900AA #define COLOR_BRIGHTRED 0xFF0000AA #define COLOR_INDIGO 0x4B00B0AA #define COLOR_VIOLET 0x9955DEEE #define COLOR_LIGHTRED 0xFF99AADD #define COLOR_SEAGREEN 0x00EEADDF #define COLOR_GRAYWHITE 0xEEEEFFC4 #define COLOR_LIGHTNEUTRALBLUE 0xabcdef66 #define COLOR_GREENISHGOLD 0xCCFFDD56 #define COLOR_LIGHTBLUEGREEN 0x0FFDD349 #define COLOR_NEUTRALBLUE 0xABCDEF01 #define COLOR_LIGHTCYAN 0xAAFFCC33 #define COLOR_LEMON 0xDDDD2357 #define COLOR_MEDIUMBLUE 0x63AFF00A #define COLOR_NEUTRAL 0xABCDEF97 #define COLOR_BLACK 0x00000000 #define COLOR_NEUTRALGREEN 0x81CFAB00 #define COLOR_DARKGREEN 0x12900BBF #define COLOR_LIGHTGREEN 0x24FF0AB9 #define COLOR_DARKBLUE 0x300FFAAB #define COLOR_BLUEGREEN 0x46BBAA00 #define COLOR_PINK 0xFF66FFAA #define COLOR_LIGHTBLUE 0x33CCFFAA #define COLOR_DARKRED 0x660000AA #define COLOR_ORANGE 0xFF9900AA #define COLOR_PURPLE 0x800080AA #define COLOR_GRAD1 0xB4B5B7FF #define COLOR_GRAD2 0xBFC0C2FF #define COLOR_RED1 0xFF0000AA #define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA #define COLOR_GREEN 0x33AA33AA #define COLOR_RED 0xAA3333AA #define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA #define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA #define COLOR_BROWN 0x993300AA #define COLOR_CYAN 0x99FFFFAA #define COLOR_TAN 0xFFFFCCAA #define COLOR_PINK 0xFF66FFAA #define COLOR_KHAKI 0x999900AA #define COLOR_LIME 0x99FF00AA #define COLOR_SYSTEM 0xEFEFF7AA #define COLOR_GRAD2 0xBFC0C2FF #define COLOR_GRAD4 0xD8D8D8FF #define COLOR_GRAD6 0xF0F0F0FF #define COLOR_GRAD2 0xBFC0C2FF #define COLOR_GRAD3 0xCBCCCEFF #define COLOR_GRAD5 0xE3E3E3FF #define COLOR_GRAD1 0xB4B5B7FF #if defined FILTERSCRIPT public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Fireball Minigame successfully loaded\"); print(\" Created by BenCarter007 \"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } #else main() { print(\"\\n----------------------------------\"); print(\" Blank Gamemode by your name here\"); print(\"----------------------------------\\n\"); } #endif public OnGameModeInit() { // Don\'t use these lines if it\'s a filterscript AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); return 1; } public OnGameModeExit() { return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/fireball\", cmdtext, true, 10) == 0) { SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Egy lángcsóva üldöz!\"); SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Menekülj vagy meghalsz! \"); new Float:x, Float:y, Float:z; GetPlayerPos(playerid,x,y,z); fireball = CreateObject( 18693,x+10, y+10, z-1, 0.0, 0.0, 0); SetTimer(\"OnPlayerUpdate\", 3000, false); FireBaller[playerid] = 1; return 1; } return 0; } public OnPlayerUpdate(playerid) { if (FireBaller[playerid] == 1) { new Float:x, Float:y, Float:z; new Float:ObjX, Float:ObjY, Float:ObjZ; new Float:PlayerX, Float: PlayerY, Float: PlayerZ; new Float:health; GivePlayerMoney(playerid, 1); GetPlayerPos(playerid,x,y,z); MoveObject(fireball, x, y, z-1, 7.00); GetPlayerPos(playerid,PlayerX,PlayerY,PlayerZ); GetObjectPos(fireball,ObjX,ObjY,ObjZ); if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0, ObjX, ObjY, ObjZ)) { GetPlayerHealth(playerid,health); SetPlayerHealth(playerid, health-20); } } } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { if (FireBaller[playerid] == 1) { new Float:x, Float:y, Float:z; FireBaller[playerid] = 0; DestroyObject(fireball) GetPlayerPos(playerid,x,y,z); MoveObject(fireball, x, y, z+2000, 5.00); SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Téged kinyírt egy lángcsóva... Puding vagy...\"); } return 1; } Elkészítési idõ: 30 perc (igen,igen, a kezdõ scripter még próbálgat is mellette
)
Használat: /fireball
160
« Dátum: 2012. december 15. - 11:11:24 »
Szervusztok!
Nekikezdtem egy lecsupaszított main.scm-vel egy zombis módnak. Amint spawnol CJ, a zombik futnak utána. Tegnap este még egy zombival ment, lespawnolt és támadott, de ma elírtam valamit mikor többet akartam spawnoltatni és azóta sehogysem megy. itt a kód, legyetek szívesek javítsátok ki!
// This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar ) on 13.10.2007 DEFINE OBJECTS 1 DEFINE OBJECT SANNY BUILDER 3.04 DEFINE MISSIONS 0 DEFINE EXTERNAL_SCRIPTS 0 // Use -1 in order not to compile AAA script DEFINE UNKNOWN_EMPTY_SEGMENT 0 DEFINE UNKNOWN_THREADS_MEMORY 0 {$VERSION 3.1.0027} //-------------MAIN--------------- thread \'MAIN\' 01F0: set_max_wanted_level_to 0 06D0: enable_emergency_traffic 0 set_wb_check_to 0 00C0: set_current_time_hours_to 8 minutes_to 0 04E4: unknown_refresh_game_renderer_at 2488.56 -1666.84 Camera.SetAtPos(2488.56, -1666.84, 13.38) $PLAYER_CHAR = Player.Create(#NULL, -1948.9130,266.2065,41.0534) $PLAYER_ACTOR = Actor.EmulateFromPlayer($PLAYER_CHAR) 07AF: $PLAYER_GROUP = player $PLAYER_CHAR group Camera.SetBehindPlayer set_weather 0 wait 0 Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, \"PLAYER_FACE\", \"HEAD\", Head) Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, \"JEANSDENIM\", \"JEANS\", Legs) Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, \"SNEAKERBINCBLK\", \"SNEAKER\", Shoes) Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, \"VEST\", \"VEST\", Torso) Player.Build($PLAYER_CHAR) Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True //jump @MAIN_317 fade 1 0 select_interior 0 0629: change_integer_stat 181 to 4 016C: restart_if_wasted_at -1948.9130 266.2065 41.0534 angle 137.0 town_number 0 016D: restart_if_busted_at 1550.68 -1675.49 14.51 angle 90.0 town_number 0 0180: set_on_mission_flag_to $ONMISSION // Note: your missions have to use the variable defined here $DEFAULT_WAIT_TIME = 250 03E6: remove_text_box :MAIN_317 Model.Load(#BALLAS1) 038B: load_requested_models jump @MAIN_330 :MAIN_330 10@ = Actor.Create(Gang1, #BALLAS1, -1992.708, 260.9698, 35.1794) 05E2: AS_actor 10@ kill_actor $PLAYER_ACTOR 0245: set_actor 10@ walk_style_to \"DRUNKMAN\" 0446: set_actor 10@ immune_to_headshots 1 Actor.Dead(10@) 0296: unload_special_actor 10@ jump @MAIN_317 :MAIN_401 Model.Load(#BALLAS1) 038B: load_requested_models jump @MAIN_414 :MAIN_414 11@ = Actor.Create(Gang1, #BALLAS1, -1982.619, 304.4312, 35.1719) 05E2: AS_actor 11@ kill_actor $PLAYER_ACTOR 0245: set_actor 11@ walk_style_to \"DRUNKMAN\" 0446: set_actor 11@ immune_to_headshots 1 Actor.Dead(11@) 0296: unload_special_actor 11@ jump @MAIN_401 :MAIN_485 Model.Load(#BALLAS1) 038B: load_requested_models jump @MAIN_498 :MAIN_498 12@ = Actor.Create(Gang1, #BALLAS1, -1982.619, 304.4312, 35.1719) 05E2: AS_actor 12@ kill_actor $PLAYER_ACTOR 0245: set_actor 12@ walk_style_to \"DRUNKMAN\" 0446: set_actor 12@ immune_to_headshots 1 Actor.Dead(12@) 0296: unload_special_actor 12@ jump @MAIN_485 :MAIN_569 wait $DEFAULT_WAIT_TIME 00BF: $TIME_HOURS = current_time_hours, $TIME_MINS = current_time_minutes jump @MAIN_569 u.i.: nem szeretném cleo-val megcsinálni...
161
« Dátum: 2012. augusztus 08. - 00:58:24 »
nem a definícióval van baj, hanem használva nincs. valamit elírtál.
162
« Dátum: 2012. augusztus 02. - 11:47:38 »
Filterscriptre gondolsz? Tedd be A \"Filterscript\" mappába és a \"server.cfg\"-be írjad be \"filterscript *admin FS neve*\"
163
« Dátum: 2012. július 30. - 01:57:54 »
nem floodolt, csak kiírta mind a 499 helyre, hogy nincs vérdíj... valahova írtad, hogy mennyi a maximálisan megadható célpont?
164
« Dátum: 2012. július 30. - 01:54:49 »
a samp client verziójával lehet probléma...
165
« Dátum: 2012. július 21. - 18:24:51 »
nem tudom mit értesz a DD alatt, de segítek, ha kell!
Oldalak: 1 ... 9 10 [11 ] 12 13 ... 20