Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Dead

Oldalak: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 135
151
Játékok / Euro Truck Simulator 2
« Dátum: 2014. augusztus 03. - 07:23:04 »
Szép traktor :)
A srácok kitettek egy képet facera, miszerint hamarosan készen lesz az új multi(gondolom, ha oda kitették akkor akár már estére is meglehet, vagy az elkovetkezõ 1-2 napban :) )

152
Játékok / Euro Truck Simulator 2
« Dátum: 2014. augusztus 02. - 07:52:12 »
Remélem a srácok hamarosan kiadják a 1.11 el kompatibilis multit :3

153
Játékok / Euro Truck Simulator 2
« Dátum: 2014. július 31. - 13:21:36 »
Ha ott nincs ahol a tobbi funkciora allitasz gombot, akkor nemnagyon.

154
Játékok / Euro Truck Simulator 2
« Dátum: 2014. július 30. - 08:47:45 »
Idézetet írta: Napstar date=1406666649\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48954\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

Tescoba láttam, meg Média Markt oldalán is 3 ezerért lehet megvenni. Ha ott megveszem, akkor azt a cd kulcsot aktiválhatom steam-en? Arany verzó  mivel  jobb? A magyar mod csak eredeti verzival mûködik? Mert nekem nem ment tört verzióval... :/
Spoiler for Jack_Konig:
Playon?
 
No, az \"Arany\" verzió annyival jobb, hogy abban benne van a Going East, és akk együtt 5k(media) nem külön külön 3000.
Ha a Frank féle magyar módra gondolsz, azt csak úgy lehet, ha csínálsz új profilt és a készítésnél kiválasztod a hungary.mdb -t vagy mi az istent a a a a területnél, vagy most pontosan nem tudom, hogy hol, az Elkészítés gomb feletti leníló ablakban :D

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. július 30. - 08:50:44 )

E:
Hivatalos fórumon olvasgattam, pár nap, vagy egy hét, mire meg lesz az új multi verzió, ami támogatja az 1.11-et, türelem :)

155
Játékok / Euro Truck Simulator 2
« Dátum: 2014. július 28. - 20:20:40 »
Szerintem vagy az este vagy a holnapi nap folyamán (nyilván az 1.0.9-es verzióval jön)

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. július 29. - 07:49:42 )

1.11 Újítási lista (nagyjából minden, magyarul)
Spoiler for A Lista:
Fõbb változtatások:
- Három új város: Velence, Klagenfurt, Graz
- Ülésbeállító menü
- Az Útinform immár kijelzi a kamionokra/autókra vonatkozó sebességkorlátozásokat.
- A zenelejátszó kezelõfelületét átalakították, immár lehetséges kedvenc adókat kijelölni, és különbözõ szempontok szerint (mûfaj, stb.) szûrni a rádióadókat. A streameket emellett immár az \"Update from the Internet\" menüvel frissíthetjük is.
- Teljesen átdolgozták a kezelõfelületet. Új töltõképernyõket és ikonokat kapott a játék, töltés közben pedig a program kijelzi a rakományt és a célállomást is.
Játékmenetet érintõ módosítások:
- Immár lehetséges áthelyezni a fõhadiszállást (= ahova kamioncsere esetén visszakerül a játékos), és eladni az üres garázsokat.
- Digitális tempomat: immár lehetséges adott lépésközzel növelni és csökkenteni a sebességet, valamint ki- és visszakapcsolás után az elõzõleg beállított sebességgel továbbhaladni.
- A tempomat sebességnövelésének és csökkentésének a lépésközét a g_cruise_control_grid cvar-ral szabályozhatjuk.
- A tempomat immár nem áll alaphelyzetbe, ha valódi automata váltó és H-váltó használata mellett kilépünk a menübe.
- Átnevezték a g_auto_traffic elemet g_traffic-ra, hogy több értelme legyen.
- Az ADR jelzés immár nem rejti el a törékenység ikont a fuvarlistában.
- Javították az útvonalanimációt a kezelõfelület mapján.
- Az összes beállítási lehetõség (ülés, izzók, stb.) egy menübe kerültek, amiket egyetlen gombbal (F4) hívhatunk elõ.
- Immár lehetséges alaphelyzetbe állítani a tükröket a tükörbeállításnál.
- A tükröket immár lehetséges a numerikus billentyûzettel is beállítani.
- A profilkészítésnél immár mindegyik kamion látszik.
- Javították a nem vagy nehezen látható elemeket a kezelõfelület térképén.
- Javítottak a sofõr ikonjának pozícióján a Garázsmenedzser menüben.
- Javították a sofõrikont a kocsiállás-választó képernyõn.
- A kamionbeállító menü immár elõre kiválasztja az összes birtokolt alkatrészt/kiegészítõt.
- Immár nem lehet lekapcsolni a felborult pótokat.
- Ha a jármû mozog, a játék immár jelzi a pillanatnyi fogyasztást (liter / 100 km-ben)
- Mérföld és gallon mértékegységek használata esetén a fogyasztást gallon per mérföldben jelzi a játék.
- Az e-mail értesítés immár csak akkor szólal meg, ha tényleg új e-mail jött (tehát immár nem, ha betöltés vagy a játékba visszatérés után van még olvasatlan levelünk).
- Automatikusan generált H-váltó elrendezések kerültek a játékba (akárhány fokozatot támogatnak, akár több mint 12-t is).
- Automata retarder használata esetén immár ég a retarderkijelzõ.
- A játék immár késõbb bírságol, ha ellenkezõ irányba haladunk egy sávban.
- A Gyors Fuvarok esetén immár gyengébb motorú új 4x2-es Volvot használhatunk.
- A tükörben lévõ tükrözõdések immár valósan, a kameramozgásnak megfelelõen változnak.
Fizikát érintõ módosítások:
- A szerelvény tehetetlenségét immár a jármûvek alakjából számítja a játék.
- A rakomány gravitációs középpontja immár a pótkocsi gravitációs középpontjára is kihat.
- A pótkocsik stabilitása immár menübõl állítható csúszkával.
- Frissítették a különbözõ materialok fizikával kapcsolatos tulajdonságait a fenti változások tükrében.
- Javítottak a nyeregszerkezet mozgásán.
- Módosították a súlyokat a felfüggesztés-szimulációban.
Pályát érintõ módosítások:
- Rengeteg mapfix az összes in-game országban.
- Törölték a jelenleg nem használt mapterületeket.
Jármûvekkel kapcsolatos módosítások:
- Scania: Javítottak a mûszerfal mapjén, kicserélték a tükröket.
- Stralis: Javították a rossz tükrözõdéseket.
- Hiway: Javítottak a motor nyomatékán.
- Volvo 2012: Eltávolították az oldalszoknyákat az alap kiszerelésrõl, javították a torzított tükröt.
- Volvo FH-16: Lyukak javítva.
- MAN: Lyukak javítva.
- Renault Magnum: Javították a hibásan megjelenõ Blade festést.
- DAF XF: Javították a belsõ tükröket.
Modelleket érintõ változások:
- A prefabokon és utakon immár a megfelelõ részletességû növényzettextúrákat használják.
- Minden fajta út immár három szalagkorlátot támogat.
- Néhány prefab immár \"keresztezõdés vége\" (\"crossroads end\") szabályt kapott.
- Új osztrák fizetõkapuk kerültek a játékba.
- \"Keresztezõdés vége\" szabályt kaptak az autópálya-prefabok, hogy feloldjanak minden esetleges korábbi sebességkorlátozást.
- \"Keresztezõdés vége\" szabályt kapott minden benzinkút.
- Vertex, AI, és tereppont-javítások és rakás prefabon.
- Javították a szemafor profilokat a vasúti átkelõ prefabokon.
- Javították a navigációs kanyart a körforgalom prefabon.
- Javították a map pontokat, és az AI lokátort a vasúti átkelõknél.
- Javították a navigációs vonalakat a sávmegszûnés-prefabon.
- Javították a változó AI-útvonalat pár prefabon.
- Optimalizálták a Boxer és Opalin AI modelleket.
- Javították az esõeffektet a kicsi benzinkútnál.
- Eltávolítottak pár elavult kinézetet néhány prefabnál.
A kódot érintõ változások:
- Javították a sebességkorlátozások észlelését.
- A városneveket immár be lehet írni koordináták helyett a goto parancs után (tehát hibajelentéseknél nem muszáj koordinátát csinálni, ha a hiba a városban van).
- A játék immár rendereli a kiegészítõ alkatrészeket is az árnyékokon és tükrözõdéseken.
- Az AI kamionok kerekein letiltották a normal mapet.
- DirectX és OpenGL javítások.
- Immár lehetséges ki-Alt+Tabolni a grafikai beállítások módosítása után.
- A játék immár nem fagy le kilépéskor, ha véletlenül kétszer indítottuk el a játékot.
- A game.log.txt immár több infót tartalmaz a menü egérmutatóját kezelõ kontrollerrõl.
- A térképen immár nem jelennek meg azon elemek (kutak, munkaközvetítõ, stb.) ikonjai, amik \"not in ui map\" beállítást kaptak.
- A növényzet generálásakor a játék immár figyelembe veszi a prefab növényzeti beállításait.
- Bizonyos nézetek (pl. specifikus tükrök) esetén immár lehetséges elrejteni az addonokat.
- Javították néhány város rendszámtábláját.
- Az AI kamionokon immár minden szükséges kiegészítõ látható.
- Immár a buszok is kaphatnak egyéni rendszámformátumot.
- A kamionok rendszámtáblái immár több háttérszínt is támogatnak.
- Javították az utak és egyes prefabok fizikai geometriáját, hogy javítsák a fizikai modellt.
- A játék immár nem fagy le, ha a játék eltávolított városokat érzékel (mapmod törlése miatt), vagy ha olyan mapmodot használunk (pl. TSM mod), amelyben olyan városok szerepelnek, amelyben nincs kamionkereskedés (ekkor a játék nem tudta kiküldeni az \"új kamionkereskedõ\" e-mailt és üzenetet).
- A játék immár nem fagy le, ha a log olyan városról tartalmaz infót, amely azóta el lett távolítva.
- Javították a MAN, Stralis és Streamline javításával kapcsolatos hibát, ami alkatrészmodok eltávolítása után jelentkezett.
- A játék immár nem fagy le, ha olyan kamiont akarunk eladni, amelynek a kabinkiegészítõi elvesztek egy mod eltávolítása miatt.
- A játék immár nem fagy le, ha a fuvarlistában a városok neve alapján rendezzük a fuvarokat egy mapmod eltávolítása után (és így egyes városok elvesztek).
AI-val kapcsolatos módosítások:
- A sebességkorlátozást immár nem állítják alaphelyzetbe, amíg a keresztezõdés végére nem ér az AI.
- A prefabok immár \"no trucks\" beállítást is kaphatnak. Ekkor kamion AI nem hajt az adott prefabre, és nem is spawnol kamiont rá a játék.
- Az AI immár jobban kezeli azon utakat és prefabokat, amin nincs sebességkorlát definiálva.
- Az AI visszaáll az alap sebességkorlátra, ha a korábbi szabályt feloldják.
- Ha egy út nincs teljes terjedelmével a városban, az AI városon kívüli útnak tekinti.
- A játék immár átlagolja a sávok számát, és nem összesíti, amikor meghatározza az AI forgalom sûrûségét.
- Az AI immár a látási viszonyoknak megfelelõen kapcsolja le/fel a fényszórót, nem csupán a napszak alapján.
- Az AI immár nem elõz balesetek közelében az ellenkezõ irányból.
- Az AI kamionok immár az alap váltót használják, és beállították nekik a motor alap forgatónyomatékát is.
- Immár nem jelenik meg forgalom azon prefabokon, amelyek legalább egy \"no traffic\" jelzésû pályaelemhez csatlakoznak.
- A játék immár támogatja a közlekedési szabályok definiálását azon pályaelemeken is, amelyeket nem kapcsoltak forgalmat engedélyezõ elemekhez.
- Csökkentették az egyes sávokban definiált sebességhatárok közötti különbséget, hogy csökkentsék az autópályán lassan szüttyögõ AI-k számát.
- Az AI immár elsõbbséget ad a magas prioritású jármûveknek az \"end\" keresztezõdésekben is.
- A játék immár nem spawnol szembejövõ AI-t olyan jármûvek közelében, amelyek épp elõznek.
- A játék immár megfelelõen érzékeli a keresztezõdésen áthaladó játékost akkor is, ha több jármû van a keresztezõdésben.
- Javítottak a forgalom útkeresésén olyan esetekben, amikor egy vagy több szomszédos jármû nem tudott hova haladni.
- Javították az alacsony gyakoriságú AI-útvonalak túlzott használatát.
- Az AI immár odafigyel a forgalmi szabályokat definiáló tereptárgyakra (felfestések, táblák, stb.)
- Az AI immár jobban kezeli a kiváló sávokat.
- Az AI immár indexel és jobban kezeli a sávösszeolvadást a francia, lengyel és osztrák fizetõkapuknál.
- Javították a játékos távolságszámítását ciklikus AI-útvonalak esetén.
- Az AI immár jobban kezeli a körforgalmakat, és az azelõtti keresztezõdéseket.
- Az AI immár jobban kezeli az elsõbbségadási szabályokat.
- Az AI immár jobban kezeli a menetiránnyal szemben haladást.
- Az AI korábban hajlamos volt különálló pályaelemeken spawnolni, ezt javították.
- A karambolozott AI immár nem mozdul sehova, amíg a jármûvet újra nem indították.
- A játék jobban érzékeli és követi az AI forgalom által használt sávokat.
- Az AI immár nem hajt be olyan pályaelemekre, ahova nem navigálhat AI.
- Az AI immár a prefabokon meghatározott szabályokat is figyelembe veszi az indexlámpa használatánál.
- Az AI néha túl lassan haladt a külsõ sávban, ezt javították.
- Javították a lassú jármûvek sebességét a sávokban.
- Az AI immár jobban kezeli a blokkolt AI jármûveket.
- Az AI immár jobban kezeli a sávegyesítéseket, az egyes országok sebességkorlátozásait, az ütközéseket, a keresztezõdéseknél való elsõbbségadást, és életszagúbban gyorsítanak.
- Az AI immár nem navigál a mapra be nem kötött pályaelemekre, ha van más lehetõsége.
- Számtalan apróbb változtatás.
A hangokkal kapcsolatos módosítások:
- Normalizálták az összes kamion hangeffektjét.
- Lehalkították az esõeffektet kabinnézetben.
- Külsõ nézetben immár hallani a szelet is.
- Új erdõ- és gyáreffektek.
- Megváltoztatták a városi hangeffekteket.
A Steammel kapcsolatos módosítások:
- A játék immár a Steam böngészõjével nyit meg minden in-game linket. Ezt a g_steam_browser cvar-ral lehet letiltani.
- A játék immár nem fagy le kilépéskor, ha nem sikerül elindítani a Steam API-t.
A szerkesztõvel kapcsolatos módosítások:
- Javították a g_item_count paranccsal listázott sign-ok számát.
- Az editor jelez az automatikus mentésekrõl, és immár lehetséges is õket késleltetni.
- Egy betöltött map automentése pont úgy viselkedik, mint egy normál mapé.
- Javították az egérgörgõ kezelését, így elvileg immár nem akad össze a repülési sebesség átállítása a nagyítással.
- A párbeszédablakok immár többszörös kijelölést is támogatnak.
- A tartalomböngészõ immár a jelenlegi look-ról és az elérhetõ változatokról is ad infót.
- A tartalmi menük immár jobban kezelik a letiltott opciókat.
- Javítások a sign szerkesztõben.
- Az editor immár levágja a modellek nevét a modell párbeszédablakban.
- Szerkeszthetõ sign modell immár nem adható a maphoz.
- Javították a sign editor kezelõfelületének indítását.
- Eltávolították a városi sebességkorlátozás gombját a city item menübõl.
- Javították a színeket a tartalomböngészõben.
- A tartalomböngészõ immár támogatja az egyes kategóriajelzések használatát.
- Javították a \"Find all References\" menü bezárását.
- A tartalomböngészõ immár jelzi az összes növényzeti anyagot.
- Az \"Editable sign\" menüben immár a signok pozícióját és tájolását is állíthatjuk.
- Az editorban immár szerkeszthetõ és nem szerkeszthetõ signokat is kijelölhetünk egyszerre.
- Egy elem tájolása immár local space-ben történik.
- A konzolon való másolás és beillesztés immár nincs hatással az editorban való másolással.
- Eltávolították az elavult \"no trucks\" checkboxot.
- Megjelent a \"traffic area\" elem, amivel lokális szabályokat lehet definiálni az AI-nak.
- A \"traffic area\" menüben csak kompatibilis nevû szabályokat listáznak.
- A \"traffic area\" menüben a szabály neve, és nem a token jelenik meg, ha van elérhetõ név.
- Javították az elõnézeti képek renderelését a tartalomböngészõben.
- A sign szerkesztõ immár bezáródik, mielõtt frissülne a sign.
A sign editorban a színek értékei immár RGB, és nem BGR sorrendben jelennek meg.
- Javították a prefab elemek visszavonásával kapcsolatos hibákat.
- A node párbeszédablakban megjelent a visszavonás opció.
- Javították a gyûjtemények kezelését és a drag and drop-ot (egérrel való átmozgatás)
- A cseremûvelet immár támogatja a prefabok look-ját és variánsait is.
- Lokalizálták az országok nevét a node párbeszédablakban.
- A batch-alapú csere esetén a \"*\" karakterrel minden szektort jelezhetünk.
- A batch-alapú cserével immár prefab variánsokat és look-okat is cserélhetünk.
- Javítottak néhány kiszámított érték pontosságán, hogy csökkentsék a felesleges változtatásokat a map(ok) újraépítésekor.
A modokkal kapcsolatos változások:
- A játék immár támogatja az eltérõ méretû abroncsokat.
- A játék támogatja az egyedi elnevezésû sebességfokozatokat.
- Lényegesen megnövelték a kezelõfelület térképén támogatott városok számát.
- A maximális vezetési és pihenõidõ immár az economy fájlokban módosítható.
- A police beállításoknál immár be lehet kapcsolni, hogy hagyják figyelmen kívül a piroson való áthajtást.
- A légellenállás és súrlódás immár a physics.sii fájlban konfigurálható.
- Átneveztek pár, a városokhoz kötõdõ közlekedési szabályt.


Azok akik járkálnak a Restacar honlapjára, olvashatják, hogy az egyik admin feltett egy rakat képet az új szimulátorról(Amerika).
Mint ott olvasni lehet, a pletykák szerint a készítõk már tesztelik a játékot és az akár hamarosan napvilágot is láthat.
Képek: http://truckpol.republika.pl/pictures_american_truck_simulator_2.html


Forrás: Restacar.hu

156
Játékok / Euro Truck Simulator 2
« Dátum: 2014. július 28. - 19:07:19 »
Letöltött verzióval nem lehet multizni, csakis a steamon aktivált játékkal, mivel steamon keresztül kell letölteni a multit.
A boltos verzióval kapcsolatban meg annyit, hogy a Médiában vettem a játékot, és ott biztosan aktiválható(mivel, hogy elvileg minden játék aktiválható, és amelyik nem az hamisított stb.stb..) Nézd meg a honlapját a Médiának, és sztem max 1000Ft ért kiszállítják házhoz. :)

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2014. Július 28. 19:11:09[/time] )


Hivatalosan is elérhetõ lett a játék 1.11-es verziója!
[hs width=1000 height=300]http://2.bp.blogspot.com/-Ih3JiG2NiG8/U9EBny9CGpI/AAAAAAAAA4A/bitYJfU9Mwg/s1600/promo10.jpg[/hs]
Végül eljött az idõ – Euro Truck Simulator 2 játék 1.11-es frissítése mostantól hivatalosan is megjelent Steamen. A dobozos kiadású játékhoz készült Frissítést folyamatosan töltjük fel a szervereinkre, ehhez adjatok nekünk 1-2 napot.
Sok idõ telt el a béta verzió alatt, de nagyon sok hibát és jelenséget javítottunk, köszönjük a közösség visszajelzéseit. Ha érdekel, hogy mi mindent csináltunk a béta alatt, akkor itt elolvashatod a “patch” logját a béta kiadás javításainak (angolul)Több blogbejegyzést is írtunk az 1.11 frissítéssel kapcsolatban a blogunkba, köztük többféle infirmációt a várható újdonságokról, valamint egy “promo videót” is közzé tettünk. Ha lemaradtál volna róla, akkor itt megnézheted:
 

 

  • Végezetül egy rövid összefoglaló lista arról, hogy miket tartalmaz az új frissítés:

  • 3 új város: Velence, Grác, és Klagenfurt nagyon sok felfedezésre váró kilóméterrel

  • Ülés állításának lehetõsége

  • Autók AI kódjának hónapokon át történõ fejlesztése

  • Újra dízájnolt Rádió lejátszó, további listázási és szûrési lehetõségekkel

  • A navigációs készüléken megjelenik az aktuális sebességkorlátozás ( kikapcsolható, vagy állítható autókra vagy kamionokra vonatkozó értékekre a beállításokban)

  • Teljes UI “ráncfelvarrás’”

  • Support for sway bar simulation

  • Finomított kamion felfüggesztés, hogy jobban lehessen kezelni a kamion és a tréler stabilitását

  • A gravitációs középpint újra lett számítva minden szállítmánynál

  • Lehet állítani a tréler stabilitását a beállításokban

  • Fejlesztett ütközések a játékosok kamionja és az AI jármûvek között

  • Újra készített hangok

  • Kiegyenlített hangerõ a kabinban hallható motor hang és a külsõ motorhang tekintetében minden kamionnál

  • Valóságosabb idõzítés a légfék hangjánál

  • Retarder jelzõ megvilágítva amíg az automata retarder használatban van

  • Beállítható a maximum kormányzási szög a beállításokban

  • Garázs eladásának lehetõsége

  • A központ áthelyezésének lehetõsége más városba.


Teljes lista: http://eurotrucksimulator2.com/update/ets2_1_11_patchnotes.html
Forrás: ets2.hu

157
Játékok / Euro Truck Simulator 2
« Dátum: 2014. július 28. - 08:40:44 »

 

A legújabb festés DLC már elérhetõ Steamen. Azonban volt némi konfliktus, hogy elõször korlátozott ideig lehetett megvásárolni a végeleges kiadás elõtt, ezzel megfosztva a rajongókat a lehetõségtõl, hogy azonnal megtudják szerezni. Ennek érdekében, hogy orvosolják ezt a kis bûnt, rövid idõre egy igen nagyvonalú, 80%-os akcióval kedveskednek nekünk.
[hs width=700 height=500]http://2.bp.blogspot.com/-U8Y1sQ-xP-Y/U9FXoDBfZUI/AAAAAAAABuA/J4XbwxhQEJg/s1600/mage.jpg[/hs]
Hetente több belsõ anyagot is kapunk, de nagy részük nem titkos, ezért meglehet osztani róla információkat. Amirõl azonban nem szabad, azokról tájékoztatást kapunk, hogy ne tegyük. Mostanság nem sok hír érkezik a készülõ északi térképrõl, ezért a belsõ anyagból szeretnék elhinteni pár morzsát 2 részben, hiszen van mirõl írni.
Korábban írtam már új rakodókról, és most is ezekrõl számolok be, mert elég nagy jelentõségük van, elvégre ide hozzuk majd az árút. Jelenleg több elkészült dokk található a belsõ bétában, melyek egy része megtalálható az 1.11-es steames verzióban és a majd megjelenõ 1.11-es patchben. Dehogy azok se maradjanak le, akik nem tudják kezelni az editort, nekik finom csemege lesz ez a cikk. Remélem. ;)
Az elsõ felavatott helyszín a skandináv sofõrök gyülekezõ helye lesz. Míg az alap térképen egy kis placc volt az út szélén, ahol csak pótkocsi nélkül lehetett bemenni, itt a változás igen jelentõs. Nagy, van parkoló, és otthonosra sikeredett.
[hs width=700 height=500]http://abload.de/img/huntruckers_ets2_0044m1p5r.jpg[/hs]
A kis bokrok és tuják nagyon szépen feldobják, és ezáltal lehangolónak kevésbé mondható. Pozitívum, hogy nagyobb és részletesebb textúrákat használnak már ezeknél a modelleknél, amik remek látványt nyújtanak.
[hs width=700 height=500]http://abload.de/img/huntruckers_ets2_00442spk9.jpg[/hs]
A háttérben jól látható a hegy is, mely szintén a közelgõ DLC tájait varázsolja majd hangulatossá. A szabályok betartását egyáltalán nem kedvelõk biztos örülni fognak a következõ boltnak, ami 2 mozgássérült parkolóval rendelkezik, és az alvó zónán belül találhatók, tehát rátolatunk és alszunk. A hangulat és játékélmény szempontjából erre a rakodóra sem lehet okunk panaszkodni, teljes mértékben hasonlít a valós körülményekhez. Elõl a bolt, a vásárlók, a parkoló autók, hátul pedig a két rámpa.
[hs width=700 height=500]http://abload.de/img/huntruckers_ets2_0045jxbke.jpg[/hs]
[hs width=700 height=500]http://abload.de/img/huntruckers_ets2_0045f5xay.jpg[/hs]
Autószerelõ mûhely és egy nagy raktár. Minden bizonnyal egy jármûalkatrészt gyártó céghez fogunk szállítani, vagy elhozni onnan ezeket a kütyüket. A részletekre nagyon alaposan ügyeltek, és egyenlõre még semmilyen doboz nem került a bejárat elé, gondolom majd belehet állni. A csálén tolatóknak pedig itt az idõ, hogy elkezdjenek gyakorolni, mert ezek a beton terelõk nem viccelnek, és tudnak károkat okozni a trailerben. ;)
[hs width=700 height=500]http://abload.de/img/huntruckers_ets2_0045smsyr.jpg[/hs]
[hs width=700 height=500]http://abload.de/img/huntruckers_ets2_00450nsay.jpg[/hs]
 
[/quote]
Forrás: Restacar




\"logohd.png\"
Jelenlegi verzió: 1.0.8.2
- Modellek fixálása.
- Fixálva lettek a kifagyások, illetve a láthatatlan objectek a mûhelynél.
LETÖLTÉS

158
Játékok / Euro Truck Simulator 2
« Dátum: 2014. július 14. - 11:11:48 »
Igen, csak a Steamos verzióval lehet multiban játszani.
A CDGALAXIS-on Rendel játékot NEM lehet aktiválni Steamon!! (fel is van tüntetve 2x is)
Én most vettem meg a média márktban, és zökkenõmentesen aktiváltam :)
Akinek van steamja, vegyen fel: rtmdead :)
Ha van rá megfelelõ ember, összehozhatunk egy szerény kis Sampfórumos konvojt a héten (szerda,csütörtök) :)
Üdv.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. július 14. - 11:32:15 )


\"width=500
http://restacar.hu/xen/index.php?attachments/austria01-jpg.48451/[/img]
 
Ahogy a cseten már írták páran korábban, igen, végre végéhez közeledik az 1.11-es peccs fejlesztése, nemrég ugyanis Steamen elstartolt a javítás nyilvános bétatesztje. Mint korábban írtuk, a csapat reményei szerint a közösségi tesztelés nem fog túl sokáig tartani, szóval ha az internet népe nem talál komoly hibákat a javításban, az pár napon belül élesben is elstartolhat.
\"30647-1fea0ad41230d7ee82a63a33d9f0f960.jpg\"
Az eseményt az SCS pár új képpel és egy promóvideóval ünnepelte, gondolom már láttátok mindet, de azért íme:
 

A SvetSim egyébként volt kedves, és csinált egy remek kis összefoglaló videót arról, hogy mik az új javítás legfontosabb újításai, itt megtekinthetõ:
 

Röviden és pontokba szedve:
- Új osztrák és olasz terület három új várossal (Velence, Klagenfurt, Graz)
- Ülésállítás
- Állítható keresztstabilizátor-szimuláció
- Sebességkorlátozás-kijelzés a GPS-en
- Új ütközéseffektek
- Áthelyezhetõ fõhadiszállás, eladható garázsok
- Továbbfejlesztett tempomat
- AI javítások
- Felhasználóbarátabb rádió
- A kezelõfelület teljes átdolgozása (új indítópult, töltõképernyõk, új ikonok, stb.)
 

\"width=500
http://restacar.hu/xen/index.php?attachments/radio-jpg.48457/[/img]
 
Figyelem: A nyílt béta kizárólag Steamen érhetõ el, szóval a részvételhez a játék Steames változatára van szükség. Mint a Gyakran Ismételt Kérdésekben is írjuk, a játék dobozos változatainak kulcsai mind aktiválhatók Steamen (függetlenül attól, hogy a hazai forgalmazó mit állít), ennek menetét és a béta letöltésének folyamatát szintén leírjuk ott, szóval tartózkodjatok az ezzel kapcsolatos kérdésektõl.
Amennyiben a kulcsotokat valamiért nem tudjátok aktiválni Steamen, írjatok az SCS support e-mail címére ez ügyben, mert annak megoldásában nem tudunk segíteni - minden jogtiszta dobozos kulcs, amit az SCS generált, aktiválható Steamen, de csak egyszer (tehát ha valakinek kölcsönadtad a kulcsot és õ aktiválta, vagy a forgalmazóhoz kerülés elõtt/közben valaki más megszerezte és aktiválta, akkor Te nem fogod tudni aktiválni). Amennyiben ez lenne a helyzet, forduljatok a hazai forgalmazóhoz (PlayON).
Forrás: http://restacar.hu/xen/index.php?threads/1-11-b%C3%A9ta-mindenkinek.7468/

159
Játékok / Euro Truck Simulator 2
« Dátum: 2014. július 13. - 20:40:25 »
Off.
Szval, a Wáberer mindenbe ott van, mindenhol és minden idõben, ez a gond..
Elméletileg mostanság az orosz elvtársak terveznek behozni Mo-ra 3000 új traktort, ami remélhetõleg megöli a Wáberert, de akkor meg itt lesznek az oroszok, akik szintén megölik a kisebb cégeket..
Itt akkor van valakinek esélye, ha van egy kis ismeretség nagyobb logisztikai központokban (Dachser, Hopi) akik olyan helyre szállítanak mint pl. Tesco, mivel ott mindig van bevétel.
Ezért én ammondó vagyok, hogy ne a wáberert keressétek, mert hiába kihívás meg minden, de nem fogtok tudni megélni havi 100-150 ezerbõl...(ha marad annyi).
Próbáljatok elsõsorban kisebb cégekhez menni tapasztalatért.
Nem feltétlen kell rögtön ráülni a nyergesre, itthon rengeteg 12-22 tonnás gép van, amikre várják a sofõröket, és megkapjátok ugyan azt kb mint a wáberernél, és nem fognak rátok telefonálni fél óránként, hogy ugyan te most mi a picsáért álltál meg, mért nem azon az úton mész ami ki van jelölve...
A jogsihoz meg kell még az árufuvarozói ami alsóbb hangon +80ezer (enélkül nem nagyon mész sehová, mert a kpmes levesz 600ezerre pikk-pakk:D)


Jóhír: A Fórum Kezd alakot ölteni.
Akinek van kedve nézzen fel.
Hamarosan megkezdjük a konvojok szervezését is, ami látom érdekelne innen pár embert :P
Üdv.

160
Játékok / Euro Truck Simulator 2
« Dátum: 2014. július 11. - 07:00:51 »
Az a baj a sampforumos kamionnal, hogy egyenlpre multiba nem Lehet moddolni :/
Maximum ugy lehetne megoldani, Ha keresnenk egy festomintat, és azt beallitani egyedi szinure :3


A sarga veszedelem vesz 1600 uj Euro6 os kamiont, és meg ok nem akarjak megolni a fuvarozast :P
Egyebkenk azoknak akik a wabererzt latjak a megvaltonak, elmondom, hogy a beigert 400+os fizetesbol lesz kb 150-180e Ha levonnak mindemt toletek ;) (tulfogyasztas, buntetes, keses, karok stb.) ezek fuggvenyeben gondolkodjatok a wabererben (mielott megkerdezne valaki, van onnan ismerose apamnak nem is 1 :D )
Bocsi az ekezetert :/ :P

161
Játékok / Euro Truck Simulator 2
« Dátum: 2014. július 09. - 10:37:56 »
Megy a sárga veszedelem európai körútra? :D

162
Játékok / Euro Truck Simulator 2
« Dátum: 2014. június 23. - 14:44:38 »
Euro Truck Simulator 2
 


[hs width=800 height=500]
http://www.hsw.hu/wp-content/uploads/2012/11/daf.jpg[/hs]
 
A Kezdetek
 
A kamionszimulátorairól elhíresült SCS Software történetének legnagyobb projektjébe kezdett bele pár éve az Euro Truck Simulator 2-vel, mely fejlesztése a jelek szerint nagyon jól halad. Ezt bizonyítja, hogy már a biztosan tartható megjelenési dátumot is közölték, mely 2012 augusztusának elsõ hete.[/quote]
Az Euro Truck Simulator 2-ben karrierünk kezdetekor lehetõségünk lesz a számunkra megfelelõ játékstílust kiválasztani, így kezdhetünk saját kamionnal, és építhetünk saját fuvarozó vállalkozást, de akár kezdhetjük nagyon mélyrõl, sima cég alkalmazottként és spórolhatunk a saját kamionra és cégre. Természetesen a két játékstílus között szabadon váltogathatunk, tehát ha egy cég számunkra nagyon tetszetõs fuvart ajánl, saját cégünk mellett beugorhatunk a rivális vállalathoz sofõrnek, majd ezután ismét szabadúszóként vállalhatunk feladatot saját kamionunkkal.
Akik a leghamarabb szeretnék elkezdeni szállítmányozási birodalmuk megépítését, lehetõségük lesz banki kölcsönt felvenni. Ha megfelelõen vezetünk és szállítunk le egy rakományt, tapasztalatot szerzünk, mely növekedésével a szintünk növekedik. Amikor a szintünk növekedik, képességpontokat kapunk, melyeket elkölthetünk. Így specializálódhatunk bizonyos rakománytípusra vagy szállítási mintára: így például nagy távolságú szállításra, nehéz rakományra, törékeny rakományra, de számos más módon is szakma legjobbja lehetünk. Az ETS 2 még meg sem jelent, a SCS már a jövõbeli terveit illetõen is állást foglalt. Bár nagyon szerették volna, de számos dolog volt, amit csak a késõbbi játékaikban láthatunk.
Ilyenek az év során váltakozó évszakok, a gyalogosokkal teli városok, a különféle típusú vezethetõ nagy jármûvek, a kiszállás lehetõsége a kamionból és környezetünk gyalogos felfedezése, a jármûvek ütközés okozta sérülései, a kizárólag valós márkák megjelenítése mindenütt, az áru ki és bepakolása, a többjátékos mód, illetve egész Európa az Ibériai-félszigettõl az Ural-hegységig, a sarkkörtõl Kis-Ázsiáig, majd Európát elhagyva Észak- és Dél-Amerika, Afrika, Ázsia, Ausztrália - és a lista így halad tovább és tovább.
Az SCS szerint az Euro Truck Simulator 2 csak az elsõ lépcsõfok lesz ezen hosszú listán, mely végén egy tökéletes Truck Simulator áll. Ehhez természetesen az kell, hogy jók legyenek az ETS 2 eladási mutatói, így a fejlesztõ arra kér mindenkit: akinek tetszik játéka, vásárolja meg azt, ezzel támogatva a kis csapatot, így elõsegítve a jövõbeli jobb és jobb kamionos játékok elkészítését.
 

 

 
Megnyílnak a határok...

 

A csomag, mint azt már bizonyára tudjátok, Közép-Kelet Európát bõvíti egy nagyjából in-game Németországnyi új területtel, ami Lengyelország, Csehország és Szlovákia kibõvítését, valamint Magyarország megjelenését jelenti. A számok nyelvén ez összesen 13 új várost, és az azokat összekötõ úthálózatot jelenti: a lengyel testvérek nyolc, a cseh serfõzõk egy (Ostrava), a szlovák szomszédok és jómagunk pedig kettõ-kettõ új várossal büszkélkedhet (Besztercebánya és Kassa, valamint Debrecen és Budapest).
A száraz tényeket elnézve tehát a csomag leginkább az alap Lengyelországot vette kezelésbe, amit az új pályarész összhatásában csak még inkább megerõsít. A lengyel területek szerintem egyszerûen csodásak: változatos tájak, a szokásos némivel szûkebb utak (és eltérõ úttextúrák), rengeteg útkarbantartás, és átszelhetõ kisvárosok (!) teszik változatosabbá a terepet. A városok zömét szintén kicsit nagyobbnak érzem a szokásosnál, bár lehet hogy itt csak az SCS-es furfang játszik közre, a települések agglomerációját, elõvárosát ugyanis egész pofásan lemodellezték (és így nagyobbnak is tûnnek, mint amit valójában bejárhatunk belõlük). Maguk a bejárható utcák viszont ezúttal is a szokott épületmodellekbõl és keresztezõdésekbõl állnak, ami azért csalódás - egy térképbõvítés esetén azért elvárná az ember, hogy ne ugyanazon gyár-, garázs-, és szervizépületekbõl álljon minden város, mint a többi 69-ben...

[hs width=100 height=100]
http://restacar.hu/xen/index.php?attachments/eurotrucks2-2013-09-05-03-15-45-40-jpg.4410/[/hs][hs width=100 height=100]http://restacar.hu/xen/index.php?attachments/eurotrucks2-2013-09-05-03-14-23-61-jpg.4408/[/hs]
A lengyel közösség tehát elégedetten ropogtathatja a kézfejét mielõtt megragadná a kormányt, de mi a helyzet a többi területtel, fõleg velünk? Nos, az új cseh terület eléggé semmilyen (Ostrava sem hagyott bennem különösebb nyomot), a friss szlovák terep viszont szintén eléggé pofás lett, kellemes hegyvidéki utakat vájtak a mapba, bár a Kárpátok a valóságban is gyönyörûek arrafelé, szóval ezt el is vártam. Kassa és Besztercebánya szintén szépek, utóbbi egyébként egyelõre a személyes kedvencem a DLC-bõl (de talán az egész ETS2-bõl is), mivel a szokásos ipari létesítmények mellett ott végre lakóházak is szegélyezik a bejárható utcákat, kb. ez az amit az ETS1 óta várok a csapattól.

[hs width=100 height=100]
http://restacar.hu/xen/index.php?attachments/eurotrucks2-2013-09-05-03-19-49-48-jpg.4414/[/hs][hs width=100 height=100]http://restacar.hu/xen/index.php?attachments/eurotrucks2-2013-09-05-03-20-20-70-jpg.4415/[/hs]
És akkor most jöjjön Magyarország.
Elõrebocsátom, vegyesek az érzelmek. Egyrészt bizsergetõ érzés olyan hivatalos terepen utazni, ahol a táblák Budapestet és Debrecent jegyzik, ahol a kamerákat \"FORGALMI ELLENÕRZÉS\" feliratú táblák jelzik a sofõrnek, ahol a forgalom magyar rendszámmal süvít, és ahol egy rakás valós, általam a valóságban is ismert épület jelenik meg a képernyõn (pl. a lakihegyi adótorony, a debreceni toronyház, a rendõrpalota, vagy épp a nyugdíjfolyósító irodaháza, csak hogy néhányat említsek).

[hs width=100 height=100]http://restacar.hu/xen/index.php?attachments/eurotrucks2-2013-09-05-03-20-54-82-jpg.4416/[/hs][hs width=100 height=100]http://restacar.hu/xen/index.php?attachments/eurotrucks2-2013-09-05-03-21-16-12-jpg.4417/[/hs]
A probléma igazából az, hogy a fentieket leszámítva Magyarországot zömében a már jól ismert sablonelemekbõl és prefabekbõl építette meg az SCS, továbbá maga a terep sem kapott akkora figyelmet mint Lengyelország vagy Szlovákia, a terepet így sajnos számtalan pontatlanság tarkítja. Az M0-s régebbi szakaszán így (a valóságban nem létezõ) lehajtósáv van, a Megyeri-híd helyén egy sablon prefab, a Nagykörút nyomvonalán alapuló budapesti utcákról hiányoznak a nagy polgári lakóházak, a Parlament és a Budai vár pedig túlontúl el van rejtve a háttérben (ami egyébként a debreceni nagytemplomra és csonka templomra is áll egyébként), de hidak közül sem került egy sem a játékba (holott tudtommal vannak a teherforgalom által is járható hidak a városban).

[hs width=100 height=100]
http://restacar.hu/xen/index.php?attachments/eurotrucks2-2013-09-05-03-22-12-85-jpg.4418/[/hs][hs width=100 height=100]http://restacar.hu/xen/index.php?attachments/eurotrucks2-2013-09-05-03-24-37-51-jpg.4420/[/hs]
Noha a Debrecenhez vezetõ M3-as környéke egész pofás (jól hozza az alföldi hangulatot szerintem), maga a város elég gyászos - dizájnra nagyjából valahol a GTS-es német települések szintjén van cívisváros, ami annyit tesz, hogy a háttérben lévõ épületeket eltávolítva bármelyik GTS-es városnak elmehetne a település - egy karakter nélküli ipartelepet csináltak belõle sajna.
Természetesen mondhatnám azt, hogy sejthetõ volt a dolog, elvégre a DLC eleve inkább a lengyelekre fókuszálva készült, Magyarország pedig a valósághoz hasonlóan a játékban is elsõsorban tranzitszerepet játszana (innen építenék tovább a Romániába és Balkánra vezetõ utakat), ez azonban nem kifogás, ha az ember megnézi a csodaszép szlovák és lengyel utakat. Ha ott futotta egyéni arculatot adó tereptárgyakra utakra, kisvárosokra, akkor egy arányában kisebb magyar területet miért rendeznek le zömében sablon SCS-prefabekbõl? Ja, és azt még nem is említettem, hogy a kis benzinkutak és az egysávos autópálya-lehajtók is igen gyakoriak mind itthon, mind Szlovákiában...
Összegzés
Noha az eszmefuttatásom vége talán túlontúl is savanyúan hangzik, ne feledjük, az enyhe csalódottságom javarészt a lokálpatriotizmusból, és a magyar terület alaposabb ismeretébõl fakadhat (elvégre ne feledjük, ilyen méretarány és ekkora területek mellett valószínûleg a többi ország is elég sematikus, illetve földrajzi pontatlanságokkal tarkított lehet). Így bár Magyarország (fõleg Frank mapja után) nem igazán hozza a remélt hazai hangulatot, az új tereppel máskülönben nincs gond: változatos, rengeteg fõút tarkítja, a forgalom szintén kibõvült pár újabb autóval, az SCS tehát hozta a kötelezõt.


Hamarosan Várhatóak:
Az osztrák hegyek között

[hs width=300 height=300]
http://restacar.hu/xen/index.php?attachments/seat-jpg.45054/[/hs]
A korábban már említett nyalánkságok (ülésbeállító, GPS-es sebességkorlátozás-kijelzés, stb.) mellett a következõ peccs egy jelentõs ingyenes pályabõvítéssel is érkezik: három új várost kapunk, az osztrák Graz és Klagenfurt településeit, illetve Olaszország gyöngyszeme, Velence érkezik a következõ peccsel.

[hs width=400 height=300]
http://restacar.hu/xen/index.php?attachments/map-jpg.45053/[/hs]
[hs width=450 height=300]http://restacar.hu/xen/index.php?attachments/country_01-jpg.45050/[/hs]
[hs width=450 height=300]http://restacar.hu/xen/index.php?attachments/country_03-jpg.45052/[/hs]
Az új terep egy lengyel csapat, a Heavy Load Studios közremûködésével készül, akikrõl mondjuk az internet (még) nem sokat tud: a Viktor által linkelt weboldaluk üres, egy lengyel portál és a Google fordító szerint viszont az SCS lengyel kiadójának egy szerzõdéses partnerérõl van szó, akik a közeljövõben több ETS2-es tartalmi frissítésnél is besegítenek majd a csapatnak. A banda mindenesetre egész jó munkát végez, az új terület felettébb kellemesen fest, az osztrák hegyvidékben kanyargó autópályák igen hangulatosan festenek.

[hs width=450 height=300]
http://restacar.hu/xen/index.php?attachments/country_02-jpg.45051/[/hs]
A peccs érkezési idejét még nem ismerni, jelenleg a nyeregszerkezet modellezése elég instabillá teszi a vontatót, de az új terep sincs még teljesen kész, szóval szerintem érdemes pár hetet rászámolni a frissítések kiadására.


A Euro Truck 2-nek Lengyelországban akkora sikere van, hogy hamarosan érkezik a licenszelt asztali társasjáték. :)

[hs width=500 height=300]
http://restacar.hu/xen/index.php?attachments/boardgame-jpg.45055/[/hs]


Euro Truck Simulator 2 Multiplayer!
Spoiler for Multi Telepítése:
1.: Legyen eredeti a játékod! Mindegy, hogy Steam-en vetted meg vagy CD-s.
NEM kell a Going East DLC. Akinek nem Steam-es a játék, az töltse le a Steam-et (http://store.steampowered.com/)Aztán készítsen egy fiókot hozzá.
2.: Szedd le és telepítsd a Steam-rõl az ALAP JÁTÉKOT. Amikor meg van, akkor lépj be a játékba és add meg a Serial-t. Utána ha rendelkezel vele, akkor szedd le a Going East DLC-t is a Steam-rõl és telepítsd, aminél szintén add meg a Serial-t.
Innentõl fogva a Steam tudni fogja, mivel játszottál, ha esetleg újra kellene húzni a gépet, utána ezt a procedúrát már nem kell még egyszer végig csinálni, csak leszedni az ETS2-t és csak egyszer!
3.: Töltsd le a Install ETS2MP.exe fájlt, és futtasd.
Amikor meg vagy, akkor indítsd el a játékot a launcher.exe fájlra kattintva.
NE AZ EDDIG HASZNÁLT ETS2.EXE-T FUTTASD, HANEM AZT, AMIT A 3-AS PONTBAN LINKELT FÁJL AD A TELEPÍTÉSE UTÁN!!!
Hozz létre egy profilt, amivel játszani fogsz.
FONTOS!
Alap térképet használj, mert csak azon fut a szerver!!!!
Indítsd el a játékot, állítsd be a kívánt dolgokat (grafika, játékmenet, stb...), utána teljesítsd az elsõ fuvart. Bal oldalon van a beépített Chat, ahol valószínûleg sokáig azt fogja írni, hogy nem tud csatlakozni a #1 EU map-hoz. Ne törõdj vele, csak vezess! Nekem nagyjából 3 perc után sikerült a szerverre csatlakoznom. Az, hogy offline vagy a profillal és közben vezetsz, nem befolyásol semmit. ugyanúgy gyûlnek a kilométerek és ugyanúgy növekszik a profilod minden fuvar közben.
Ekkor meg is jelent a többi játékos és hirtelen sokan lettünk a telephelyen, ahol le kellett volna akasztanom.
A játékbeli Chat-et a \"Y\" gombbal lehet aktiválni.
Hátrányai az online-nak:
- Lagg: Tarts nagyobb követési távolságot, mert nem rendelkezik mindenki jó internettel és egy nem várt pillanatban itt is, ott is lehet látni a másik kamionját és az balesetet okozhat. Amitõl ugye anyagi károd lesz.
- Ne legyél türelmetlen a telephelyen, mert úgysem fértek el egymástól. Most kiderül, ki játszik régóta, ki tud tolatni és ki játszik kormánnyal vagy billentyûzettel, mert ezek ilyenkor elõjönnek. Pár percet játszottam, de sok süldõvel találkoztam össze.
- Mivel ez csak alfa verzió, bízhatunk benne, hogy az online hibák ki lesznek javítva. S ebben akkor lehet a készítõknek segíteni, ha minél többen játszunk vele, mert abból Õk csak gyûjtik az információt, ami segít abban, hogy minél elõbb legyen hozzá egy nagyobb javítás.
- NINCS FELUGRÓ ABLAK, HOGY AKASSZ SZÉT HA NEM AKARSZ BÓNUSZ XP-T! NINCS! Rá kell tolni a rámpára a póttal.

 



Források, Linkek
Euro Truck Simulator 2 Magyar Közösség - Facebook
Euro Truck Simulator 2 Magyar Közösség - Fórum
ETS2 Magyar Multiplayer Team
\"xenFracture-logo.jpg\"
Hungarian RestaCar Modding Team



A Játékkal magam is játszom, nem is kevés ideje, saját tapasztalatból 5** -ot kapna :)
Köszönöm, hogy végigolvastad a témát!

163
Multiplayer / Egy magyar VC:MP közösség(Szerver)
« Dátum: 2014. április 09. - 18:57:51 »

A Szerver Este Nyit!
 
 
Citrom kéri, hogy skypen vegyétek fel! krisztian993  (Gondolom, tudja az akinek szól! ;) )
Köszönet :*

164
Archívum / [HUN] ..:: Paradise Fun Party Szerver™ ::.. [0.3z]
« Dátum: 2014. április 07. - 19:18:03 »
Idézetet írta: citromhun date=1396812094\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"45841\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A weblap hamarosan frissítve lesz, illetve teljesen új dizájnon dolgozom. Továbbá, ezek az új dolgok lesznek berakva.:
 
  • Biznisz rendszer

  • Rejtett kincsesládák

  • Half-Life féle Gravity gun(Csak is V.I.P-eknek.)

  • Jobb oldalt lent mutattja, hogy neked mekorra az FPS-ed(Színekel jelezve.)

  • Tisztelet adás

  • Újabb pályák

  • Graffiti rajzolás

  • Hõllégballon

  • Kalkulátor(Számológép)


És a jelenlegi hibákat szeretném javítani, mivel nagyon össze vannak kavarodva a dolgok.
 


Új IP!

195.154.126.55:12345



 
Köszönet Citromnak és a Whale Hostnak ;)
\"paradisebanner7.png\"
 




© PFP Szerver™ Admin & Development Team - Since 2012 Ÿ 2014

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal