Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 151
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3d R2 client/server (now released)« Dátum: 2011. szeptember 18. - 22:46:04 »Idézetet írta: Roni date=1316377541\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11582\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Hoppá!Az mi az az Aranha?
152
Archívum / [HUN]Town Life $tunt | by xjx.hu« Dátum: 2011. szeptember 18. - 20:03:31 »
Kiraktam.
Edit: A szerverre várjuk a sok-sok játékost! Fõposzt frissítve. v1.0 kiadva! 153
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3d R2 client/server (now released)« Dátum: 2011. szeptember 18. - 18:26:24 »Idézetet írta: kurta999 date=1316362681\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11582\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic \"cessil néhány új modellen dolgozik a SA-MP 0.3d-hez.\" - Fail xDJól van na 154
Beszélgetés / Értékeld a fölötted szóló AVATARját« Dátum: 2011. szeptember 18. - 17:01:18 »
8/10
Idézetet írta: nagynorbi date=1316018785\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1120\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic 7/10Túl rossz Le lesz cserélve. 155
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3d R2 client/server (now released)« Dátum: 2011. szeptember 18. - 16:30:39 »
Miért lenne baj?
Azt csináltok amit akartok 156
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3d R2 client/server (now released)« Dátum: 2011. szeptember 18. - 15:51:26 »Idézetet írta: Zinthos date=1316353301\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11582\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Áh lassú voltam... Szép lett.Köszi. Tiéd is 157
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / SA-MP 0.3d RC Teszt verziók« Dátum: 2011. szeptember 18. - 15:51:07 »
Maradjon mind a kettõ szerintem
Gondolom mind a kettõbe vannak hibák 158
Segítségkérés / Miért nem mûködik normálisan a feltétel a jármû ID-k vizsgálatakor?« Dátum: 2011. szeptember 18. - 15:45:56 »159
Archívum / Segítõkészek« Dátum: 2011. szeptember 18. - 15:42:18 »WebSite\" post=\"177271\" timestamp=\"1316335462\"] 160
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3d R2 client/server (now released)« Dátum: 2011. szeptember 18. - 15:00:34 »SA-MP 0.3d R2 kiadva, melyet ezen a weblapon http://www.sa-mp.com/ lehet letölteni. SA-MP 0.3d RC Kliens / szerver frissítés, SA-MP 0.3d RC9 - OnPlayerClickMap szkriptelési eljárás hozzáadva. - AllowAdminTeleport, AllowPlayerTeleport kikapcsolva. - A GTA ~k~ konstansokat lehet használni kliens üzenetekben és 3D-s szövegekben. - LOS paraméter javítva a 3D-s szövegekben. - Ha rossz nem vezetõi ülésre ültél akkor idõtúllépés volt, javítva - Probléma javítva a motorok / biciklik föld feletti létrejönésénél. - Windows szerveren szerver idõtúllépés volt, ha nem lett parancs beírva a konzolba, javítva. [pawn]forward OnPlayerClickMap(playerid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ);[/pawn] Az OnPlayerClickMap akkor hívódik meg mikor egy játékos jobb klikket nyom a térképen. Kliens / szerver frissítés, SA-MP 0.3d RC8 - multicore opció bekapcsol automatikusan - Használatlan textúrák kivéve a samp.img-bõl - Tárgy limit túllépési idõtúllépés javítva - TogglePlayerControllable a menüben javítva - Közlekedési lámpák szinkronizálatlansága javítva - Credits rész frissítve. - NSIS telepítõ verzió frissítve (UAC problémák javítva Windows 7-en) Kliens / szerver frissítés, SA-MP 0.3d RC7 - A chat nem nézett ki rendesen a VIA/S3 grafikájú laptop-okon, javítva. - Is(Player)ObjectMoving hozzáadva. - OnVehicleSpawn-nál a SetVehicleParamsEx probléma javítva. - Eltûnõ pickup-ok a belsõkben javítva. - GetPlayerTargetPlayer() funkció hozzáadva. - Idõtúllépési hiba javítva a teszt / debug módban. - Mostantól használd tudod a teszt módban a belsõbe éledést, ami Jernej pályakészítõjébõl van. - cessil által készített tárgyak hozzáadva: * Az újramodellezett háló a \"Verona Üzletházból\", amivel beléphetõ bolt területeket lehet létrehozni, ha hozzáadod a tárgyat a módodhoz. Példa rá az ls_mall.pwn. * Ballon, több fajta variációval. * Tûzoltó sapka [pawn]GetPlayerTargetPlayer(playerid);[/pawn] Lekérdezi, hogy kire céloz a fegyverrel az illetõ a jobb gombbal. INVALID_PLAYER_ID-del tér vissza amennyiben nincs célpont. Kliens frissítés, SA-MP 0.3d RC6-2 - A legtöbb probléma javítva a menüben, ami 0.3d RC6-ban lett hozzáadva. - Még mindig nehezen indult el a sziréna amit néhány játékos jelentett, javítva. Kliens frissítés, SA-MP 0.3d RC6 - GetPlayerKeys()-hez hozzáadva a KEY_YES (Y), KEY_NO (N), KEY_CRTL_BACK (H). - MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS felemelve 10-re. - TextDrawSetString() mostantól használható a \"rajzokkal\". - A csatolt tárgyak után használt StopObject() hiba javítva. - A sziréna bekapcsolt mikor a játékos tapasztalatot kapott, javítva. - Ha a menübe belépsz nem áll meg a játék. - A játék nem tesz a menübe, ha alt-tab-ot nyomsz. Kliens frissítés, SA-MP 0.3d RC5-3 - Mostantól tudod használni a SA-MP Textdraw rendszert, egy speciális \"betûtípussal\", amivel kirajzolhatsz dolgokat az egyjátékos mód beli missziókból. [pawn] if(strcmp(cmd, \"/tdsprite\",true) == 0) { new Text:txtSprite1; txtSprite1 = TextDrawCreate(200.0, 220.0, \"samaps:map\"); // Text is txdfile:texture TextDrawFont(txtSprite1, 4); // Font ID 4 is the sprite draw font TextDrawColor(txtSprite1,0xFFFFFFFF); TextDrawTextSize(txtSprite1,200.0,200.0); // Text size is the Width:Height TextDrawShowForPlayer(playerid,txtSprite1); return 1; }[/pawn] Ha átállítod a betûtípust 4-re és a szöveget beírod így: txdfájl:textúra, kirajzolhatsz a képre egy dolgot. Txdfile helyére beírhatók: - hud: Textúrák a játék hud.txd-jébõl. - samaps: San Andreas textúrák amik be vannak építve a SAMP mappában található samaps.txd fájlba. - Minden txd fájl ami benne van a models/txd mappában a San Andreas könyvtárában. http://team.sa-mp.com/RC/03d/tds_lrg.png[/img] Kliens frissítés, SA-MP 0.3d RC5-2 - A jármûhez csatolt tárgyakon való szörfözés mûködik - MoveObject frissítve: A MoveObject mûködése vissza lett változtatva a régebbi SA-MP verziókban lévõkre, és a pozíció nincs szinkronizálva - amennyiben a játékos a menüben van. Amennyiben mozgatni szeretnél egy amúgy is mozgó tárgyat, használnod elõtte a StopObject funkciót! Ha nem használod, az utolsó MoveObject befejezõdik és a tárgy újra elkezd mozogni az utolsó MoveObject pozícióról. Kliens / Szerver frissítés, SA-MP 0.3d RC5 - OnPlayerGiveDamage hozzáadva, akkor hívódik meg mikor a játékos megsebez valakit. [pawn]forward OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid);[/pawn] - A fegyver lövésnél a játék sebessége gyorsítva. - SetPlayerTeam(); javítva - A játékosok tapasztalták, hogy a színkódok nem mûködnek a csetben. Ez a 0.3dben javítva van. - A hiányzó karakterek hozzáadva. Köszönet IllidanS4-nek. Kliens frissítés, SA-MP 0.3d RC4-2 - Néhány felhasználó idõtúllépést tapasztalt a Securom-mal, javítva. Kliens / Szerver frissítés, SA-MP 0.3d RC4 - A maximum játékosok száma újra 500 - A MoveObject-et már nem zavarja, hogy a rotációs paraméterek nincsenek használva. - Az Area51 textúra hibája javítva Kliens frissítés, SA-MP 0.3d RC3-3 - Ez a frissítés azért kellett, hogy javítsunk néhány problémát, amit a játékosok jeleztek, így megnövekedett a játék sebesség. - A konfig fájlban hozzá lett adva a \'multicore\' opció. Ha a multicore=1-re állítod a sa-mp.cfg-ben, akkor a GTA:SA dupla processzort használ, ha a SA-MP fut. Ez az opció alapértelmezettként engedélyezve van, ha tesztelni kell valamit. - Az összes új cessil által készített modell hozzáadva a samp.ide/samp.img fájlba. - A BigCesar modell eltávolítva a samp.ide fájlból, mert úgy tûnik, hogy lóg. Fontos: Azok a szerverek, ami a SPECIAL_ACTION_USECELLPHONE-t használják, azokra vonatkozik. Ez a speciális akció nem hosszú ideig látszik a játékos kezében. Ez azért történik, mert az egyéb objektek elhelyezhetõk a kézben, ami eredetileg a 0.3c-ben lettek hozzáadva. Hogy elkerüld ezt a problémát, használd ezt a szkriptet példaként: [pawn]if(strcmp(cmd, \"/usecell\",true) == 0) { SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_USECELLPHONE); SetPlayerAttachedObject(playerid, 4, 330, 6); // 4 = csatolási slot, 330 = telefon modell, 6 = jobb kéz return 1; } if(strcmp(cmd, \"/stopcell\",true) == 0) { SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_STOPUSECELLPHONE); RemovePlayerAttachedObject(playerid, 4); return 1; }[/pawn] Kliens frissítés, SA-MP 0.3d RC3-2 - Javítva az a probléma az audió stream-el kapcsolatban, hogy nem mindig áll le az elõzõ, ha a következõ stream elindul. - Ha a MoveObject() már használatban van, akkor az elõzõ nem fejezõdik be, hanem a jelenlegi pozíciójából indul el a következõ helyére. Bár a MoveObject() helyes mûködéséhez kell, hogy befejezze az elõzõ lépést, hogy a újra mozoghasson. Ez nem egyezik az elõzõ SA-MP verzióknál, de az újnál (bevezetve a 0.3d RC3-ban) törli az elõzõ mûveletet, és a következõre \"koncentrál\". - Javítva, hogy a játék crashel, ha olyan objekten szörfölünk, ami törölve lett. - Javítva az, hogy amikor a játékos forog, ha egy forgó objekten áll. - Néhány fegyverrel kapcsolatos kérdés javítva a GTA motor \"trükkben\", ami a 0.3d RC3-ben van. Kliens/szerver frissítés SA-MP 0.3d RC3 - Néhány \"trükk\" hozzáadva a GTA:SA motorhoz a nagyobb FPS, simább játékmenet, és kevesebb CPU használat érdekében. - Az végsõ forgatási paraméterek a MoveObject függvényhez hozzáadva. - AttachObjectToObject paraméter hozzáadva, amivel egy objectet csatolhatunk egy másik objecthez. - Rakományhajó, kalózhajó, óriáskerék a MoveObject forgatási, és AttachObjectToObject példaszkriptek csatolva. Mint mindig, azt javasoljuk, hogy a szerver tulajdonosok soha ne használjanak nem megbízható forrásból származó konfig fájlokat, vagy szkripteket. Mindig módosítsd a saját konfig fájljaidat és az összes szkriptedet fordítsd le, ami pwn formátumú. Fontos: A MoveObject függvény változása miatt nem kell módosítani a szkripteket, viszont az összes szkriptet újra le kell fordítanod a SA-MP 0.3d számára. Kliens/Szerver frissítés: SA-MP 0.3d RC2 - OnPlayerTakeDamage szkriptelési eljárás hozzáadva. Akkor hívódik elõ, amikor a játékos megsérül. - A hibák javítva a vontató kocsikkal kapcsolatban, a többi játékosnál is folyamatosan jelzi a vontatást. - Hozzá lett adva a DIALOG_STYLE_PASSWORD a ShowPlayerDialog()-hoz, ami felhoz egy \"maszkos\" input boxot. Ez annyit takar, hogy ki vannak csillagozva a karakterek. - Az audió lejátszás leáll, amint játékos kilép a szerverrõl. - A 2000-nél nagyobb PlayerPlaySound ID fölötti audió lejátszási hiba javítva - /audiomsg parancs hozzáadva. Funkciója: kikapcsolhatod vele az hang lejátszási üzeneteket a chat-ben. - A 0.3d szerver listák már futnak. cessil néhány új modellen dolgozik a SA-MP 0.3d-hez. A SA-MP 0.3d RC2 tartalmazza a cserélhetõ börtönajtókat. Az SFPD interiorban lévõ cellaajtók eltávolítva, a \"TAXI\" feliratú táblák már minden jármûn elhelyezhetõ. (Pl. Infernuson is) [pawn] public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float:amount, weaponid) [/pawn] OnPlayerTakeDamage eljárás akkor hívódik elõ, amikor a játékos megsérül, és életet veszít. playerid Aki megsérül. issuerid Aki okozta a sérülést. Ha a játékos úgy veszít életet, hogy ütközik, vagy leesik valahonnan, az issuerid INVALID_PLAYER_ID lesz. Float: Az a változó, ami tartalmazza, hogy a játékos mennyi életet veszített. weaponid Az a fegyver azonosító, amivel okozták a sérülést. Változások SA-MP 0.3d-ben: - Támogatja a Shoutcast/Icecast audió streamereket - Az összes küldetési hang hozzáadva a Singleplayer-bõl. Használata: PlayerPlayerSound - RemoveBuildingForPlayer funkció hozzáadva. Funkciója: eltávolít bármilyen épületet, objektet egy játékosnak. - Javítva lett a radaron a fel-le ugráló jelenség, mikor beszálltak a kocsiba. - Egy csomó hibát javítottunk a jármû szinkronizálással. Most már nem teleportál, és nem mozog oldalra - Javítva lett a motor/bicikli szinkronizálás. - Javítva lett a vonaton lévõ szörfözés. - MAX_OBJECTS felemelve 1000-re - MAX_PICKUPS felemelve 4096-ra - A képkocka-limitáló alapértelmezett beállítása 50 fps - Jármûbõl kiszállási animáció javítva. - A mozgólépcsõi crashelés javítva. - A szerver kiírja, hogy mennyi az FPS aránya. - Javítva, hogy amikor egy jármû tetején szörfölünk, és a jármû respawnol, akkor elteleportálódsz. - A PED FACTALK Animáció eltávolítva. - Hiba javítva, hogy ki lehet ugrani a liftekbõl. [pawn]native PlayAudioStreamForPlayer(playerid, url[], Float:posX = 0.0, Float:posY = 0.0, Float:posZ = 0.0, Float:distance = 50.0, usepos = 0); native StopAudioStreamForPlayer(playerid);[/pawn] A PlayAudioStreamForPlayer-t arra használatod, hogy egy játékos shoutcast vagy icecast audió lejátszást halljon. Az ogg/vorbis és az MP3 audió fájlok támogatottak. Az audió tud háttérben is futni, mint a normális San Andreas rádiókban, vagy lehet egy bizonyos pozícióról is lejátszani, ami csak egy bizonyos távolságon belül hallatszik, ha az \'usepos\' 1-re van állítva. Megjegyzés: Mivel az MP3 hallgatásához szükséges egy dekódoló, így ahhoz, hogy tudjon zenéket hallgatni audió streamerrel, szüksége van egy Windows Media Playerre. Ezért ajánlott az ogg/vorbis audiófájlok használata, mert ezeket \"belsõleg\" dekódolja a játék. Az audió stream hangerejét a \'San Andreas rádióhangerõ\' vezérli. Ha a \'San Andreas rádióhangerõ\' 0, akkor a szerver nem küldi el a hangot a játékosnak. A legtöbb esetben az audió streamernek kell dolgozni. Ha a játékosnak szükséges proxy, hogy csatlakozzon az internethez, a SA-MP kliens azt a beállítást használja, ami a Windows internet beállításokban van. Ugyanakkor, a proxy-t használó játékosokat le lehet tiltani az audió streamerrõl az \'audioproxyoff = 1\' használatával a sa-mp.cfg fájlban. [pawn]native RemoveBuildingForPlayer(playerid, modelid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fRadius);[/pawn] A RemoveBuildingForPlayer kóddal az alap objectek eltávolíthatóak a mapról. A funkcióhoz csak a modell ID szükséges, és az adott játékosnak törlõdik az object. [pawn]native PlayerPlaySound(playerid, soundid, Float:x, Float:y, Float:z);[/pawn] Ezzel a funkcióval IDket találhattok a \\data\\AudioEvents.txt fájlban a te GTA San Andreas mappádban.. Fordítást készítette: Cole, KisRevay, Bubisviz és staR Eredeti oldal: SA-MP Fórum Fordítási hibákért lehet szólni, Adminok akármikor javíthatják, ha valami fordítási hibát találnak. Sok értelmetlen szó/mondat található a fordításban, elnézést kérek érte. 161
SA-MP: Szerverfejlesztés / Ikersziget« Dátum: 2011. szeptember 18. - 13:52:02 »0.3c Scripter\" post=\"177353\" timestamp=\"1316346626\"] 162
Minecraft / Minecraft Tutorialok - Cole« Dátum: 2011. szeptember 18. - 11:07:44 »Idézetet írta: Csabee date=1316333077\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11528\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic amit leírt az aláírásában konfighoz képest elég sz*rul megy levett grafikával meg \"tiny\" ködön 164
Kérdések, Segítség / A SAMP-ban nem hallani semmi féle hangot.« Dátum: 2011. szeptember 18. - 10:21:35 »
Nekem az szokott lenni, hogy néha-néha amikor lövök, a lövést nem hallom, csak a \"becsapódást\", amikor valamihez hozzáér a golyó.
165
Segítségkérés / \\"File or function is not found\\"« Dátum: 2011. szeptember 18. - 10:07:57 »
Nekem akkor volt ez a hiba, amikor az xjx-es szerveremen a Windows-os pluginokat töltöttem be :laugh:
|