Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Zippanto

Oldalak: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 17
151
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:strcmp hiba
« Dátum: 2016. február 05. - 21:09:43 »
Ötlet?

152
RP/RPG kérések / strcmp hiba
« Dátum: 2016. február 02. - 06:44:00 »
Akadt még egy kis hiba :S. Ugye eddig csak rangon belül volt sscanf függvény de most alosztályt is írtam hozzá de semmi se történik ha beírom helyesen az adatokat :(.
 
CMD:leader(playerid,params[])
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
    if(PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == 1 || PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == 2 || PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == 3)
    {
        new parameter[64];
        new id;
        new string[128];
        if(sscanf(params, \"s[64]{}\",parameter)) return SendClientMessage(playerid,WHITE,\"(( Használat: /leader [id/név] [paraméter] ))\");
        if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid,ORANGE,\"(( Nincs ilyen játékos! ))\");
        {
            GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
            GetPlayerName(id,neve,sizeof(neve));
           
      if(egyezik(parameter,\"felvesz\"))
      {
                if(PlayerInfo[id][Frakcio] == 0 && PlayerInfo[id][Frakcioleader] == 0)
          {
                    if(sscanf(params, \"{s[64]}u\",id)) return SendClientMessage(playerid,WHITE,\"(( Használat: /leader felvesz [id/név] ))\");
                   {
                 PlayerInfo[id][Frakcio] = PlayerInfo[playerid][Frakcio];
                PlayerInfo[id][Alosztaly] = 0;
                 PlayerInfo[id][Rang] = 1;
                 format(string,sizeof(string),\"(( Felvetted %s-t a munkahelyedre! ))\",neve);
                 SendClientMessage(playerid,GREEN,string);
                 format(string,sizeof(string),\"(( %s felvett egy munkahelyre! ))\",nev);
                 SendClientMessage(id,GREEN,string);
            }
          }
          else SendClientMessage(playerid,ORANGE,\"(( A játékosnak már van munkája! ))\");
      }
      if(egyezik(parameter,\"kirug\"))
      {
            if(PlayerInfo[id][Frakcio] != 0)
             {
                 if(PlayerInfo[id][Frakcio] == PlayerInfo[playerid][Frakcio])
                 {
                     if(sscanf(params, \"{s[64]}u\",id)) return SendClientMessage(playerid,WHITE,\"(( Használat: /leader kirug [id/név] ))\");
                   {
                        PlayerInfo[id][Frakcio] = 0;
                        PlayerInfo[id][Frakcioleader] = 0;
                        PlayerInfo[id][Rang] = 0;
                        format(string,sizeof(string),\"(( Kirúgtad %s-t a munkahelyéről! ))\",neve);
                       SendClientMessage(playerid,GREEN,string);
                       format(string,sizeof(string),\"(( %s kirúgott a munkahelyedről!! ))\",nev);
                       SendClientMessage(playerid,WHITE,string);
                  }
                 }
             }
      }
      if(egyezik(parameter,\"rang\"))
      {
                if(PlayerInfo[id][Frakcio] != 0)
             {
                 if(PlayerInfo[id][Frakcio] == PlayerInfo[playerid][Frakcio])
                 {
                        new rang;
                   if(sscanf(params, \"{s[64]}ud\",id,rang)) return SendClientMessage(playerid,WHITE,\"(( Használat: /leader rang [id/név] [rang] ))\");
                  {
                      PlayerInfo[id][Rang] = rang;
                           SendClientMessage(playerid,CYAN,\"(( Új rangot adtál az illetőnek! ))\");
                         format(string,sizeof(string),\"(( Főnököd új rangot adott! (%s) ))\",FKRangi(id));
                            SendClientMessage(id,CYAN,string);
                  }
                 }
             }
      }
      if(egyezik(parameter,\"alosztaly\"))
      {
                if(PlayerInfo[id][Frakcio] != 0)
             {
                 if(PlayerInfo[id][Frakcio] == PlayerInfo[playerid][Frakcio])
                 {
                     new alosztaly;
                   if(sscanf(params, \"{s[64]}ud\",id,alosztaly)) return SendClientMessage(playerid,WHITE,\"(( Használat: /leader alosztaly [id/név] [alosztály] ))\");
                   {
                         PlayerInfo[id][Alosztaly] = alosztaly;
                         format(string,sizeof(string),\"(( %s-t bevetted a(z) %s-ba/be! ))\");
                         SendClientMessage(playerid,CYAN,string);
                        format(string,sizeof(string),\"(( Főnököd bevett a(z) %s-ba/be! ))\",AlosztalyNevI(id));
                         SendClientMessage(id,CYAN,string);
                  }
                 }
                 else SendClientMessage(playerid,ORANGE,\"(( A játékos nem ebben a frakcióban van! ))\");
             }
              else SendClientMessage(playerid,ORANGE,\"(( A játékos nincs frakcióban! ))\");
      }
        }
    }
    else SendClientMessage(playerid,WHITE,\"Ismeretlen parancs!\");
}
return 1;
}

153
RP/RPG kérések / strcmp hiba
« Dátum: 2016. január 29. - 21:36:02 »
Münködik!!! Ezer hála :D


Köszi szépen!  :angel: :thumbsup: :thumbsup:

154
RP/RPG kérések / strcmp hiba
« Dátum: 2016. január 29. - 20:14:40 »
Még 1 kis probléma! Ha beírom h /leader rang 1 10 (/leader [paraméter] [id] [rang])
Akkor nem történik semmi.
 
if(egyezik(parameter,\"rang\"))
      {
                if(PlayerInfo[id][Frakcio] != 0)
          {
              if(PlayerInfo[id][Frakcio] == PlayerInfo[playerid][Frakcio])
              {
                  new rang;
                            if(sscanf(params, \"i\",rang)) return SendClientMessage(playerid,WHITE,\"(( Használat: /leader [Paraméter] [JátékosID] [Rendfokozat(rang paraméter esetében)] ))\");
                            {
                                PlayerInfo[id][Rang] = rang;
                                SendClientMessage(id,CYAN,\"(( Főnököd új rangot adott! ))\");
                                SendClientMessage(playerid,CYAN,\"(( Új rangot adtál az illetőnek! ))\");
                            }
              }
          }
      }

155
RP/RPG kérések / strcmp hiba
« Dátum: 2016. január 29. - 16:47:10 »
Bocsi kimaradt.

156
RP/RPG kérések / strcmp hiba
« Dátum: 2016. január 29. - 16:22:25 »
Sziasztok! RP szerveremben írtam egy leader parancsot, amiben vannak paraméterek (felvesz,kirug,rang>rangid)
De lenne egy hiba, néha mikor például beírom a felvesz és egy ID-t akkor a kirúgás paramétert futtatja le.
A rang paraméter meg nem is megy.
 

CMD:leader(playerid,params[])
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
    if(PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == 1)
    {
        new parameter[32],id;
        new string[128];
        if(sscanf(params, \"s[32]u\",parameter,id)) return SendClientMessage(playerid,WHITE,\"(( Használat: /leader [Paraméter] [JátékosID] ))\");
        if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid,ORANGE,\"(( Nincs ilyen játékos! ))\");
        {
            GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
            GetPlayerName(id,neve,sizeof(neve));
      if(strcmp(parameter, \"felvesz\",true) == 0)
      {
          if(PlayerInfo[id][Frakcio] == 0 && PlayerInfo[id][Frakcioleader] == 0)
          {
              PlayerInfo[id][Frakcio] = PlayerInfo[playerid][Frakcio];
             
              format(string,sizeof(string),\"(( Felvetted %s-t a munkahelyedre! ))\",neve);
              SendClientMessage(playerid,GREEN,string);
              format(string,sizeof(string),\"(( %s felvett egy munkahelyre! ))\",neve);
              SendClientMessage(id,GREEN,string);
          }
      }
      if(strcmp(parameter, \"kirug\",true) == 0)
      {
         if(PlayerInfo[id][Frakcio] != 0)
          {
              if(PlayerInfo[id][Frakcio] == PlayerInfo[playerid][Frakcio])
              {
                  PlayerInfo[id][Frakcio] = 0;
                  PlayerInfo[id][Frakcioleader] = 0;
                  PlayerInfo[id][Rang] = 0;
                 
                  format(string,sizeof(string),\"(( Kirúgtad %s-t a munkahelyéről! ))\",neve);
                 SendClientMessage(playerid,GREEN,string);
                 format(string,sizeof(string),\"(( %s kirúgott a munkahelyedről!! ))\",neve);
                 SendClientMessage(playerid,WHITE,string);
              }
          }
      }
      if(strcmp(parameter, \"rang\",true) == 0)
      {
                if(PlayerInfo[id][Frakcio] != 0)
          {
              if(PlayerInfo[id][Frakcio] == PlayerInfo[playerid][Frakcio])
              {
                  new rang;
                            if(sscanf(params, \"i\",rang)) return SendClientMessage(playerid,WHITE,\"(( Használat: /leader [Paraméter] [JátékosID] [Rendfokozat(rang paraméter esetében)] ))\");
                            {
                                if(PlayerInfo[id][Rang] > rang)
                                {
                                    PlayerInfo[id][Rang] = rang;
                     SendClientMessage(id,CYAN,\"(( Főnököd előléptetett! ))\");
                                }
                                else if(PlayerInfo[id][Rang] < rang)
                                {
                                    PlayerInfo[id][Rang] = rang;
                                    SendClientMessage(id,CYAN,\"(( Főnököd lefokozott! ))\");
                                }
                            }
              }
          }
      }
        }
    }
    else SendClientMessage(playerid,WHITE,\"Ismeretlen parancs!\");
}
return 1;
}

157
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Ajtó teleport
« Dátum: 2016. január 29. - 16:17:22 »
.

158
Szkript kérések / dini rendszerből MySQL
« Dátum: 2016. január 28. - 20:27:00 »
Átírtam ilyenre, kicsit egyszerűbbnek tűnt.
Esetleg le bírnád írni hogyan csináljam több formattal? Még dinivel sosem kellett, meg amúgy se és így nem tudom.
 

format(query,sizeof(query),\"INSERT INTO Karakterek(Nev,Admin,Moderator,Frakcio,Frakcioleader,Rang,Munka,Penz,Szint,Civilruha,Munkaruha,Banned,Muted,Warn,Korhaz,PosX,PosY,PosZ,PosInt,MarkPosX,MarkPosY,MarkPosZ,MarkInt) VALUES (\'%s\',%d,%d,%d,%d,%d,%d,%d,%d,%d,%d,%d,%d,%d,%d,%f,%f,%f,%d,%f,%f,%f,%d)\",PlayerInfo[playerid][Nev],PlayerInfo[playerid][Admin],PlayerInfo[playerid][Moderator],PlayerInfo[playerid][Frakcio],PlayerInfo[playerid][Frakcioleader],PlayerInfo[playerid][Rang],PlayerInfo[playerid][Munka],PlayerInfo[playerid][Penz],PlayerInfo[playerid][Civilruha],PlayerInfo[playerid][Munkaruha],PlayerInfo[playerid][banned],PlayerInfo[playerid][Muted],PlayerInfo[playerid][Warn],PlayerInfo[playerid][Korhaz],PlayerInfo[playerid][PosX],PlayerInfo[playerid][PosY],PlayerInfo[playerid][PosZ],PlayerInfo[playerid][PosInt],PlayerInfo[playerid][MarkPosX],PlayerInfo[playerid][MarkPosY],PlayerInfo[playerid][MarkPosZ],PlayerInfo[playerid][MarkPosInt]);

 
Na mind1, ahogy végígnéztem jobban ezt a tutorialt és még pár mysql-es módot úgy döntöttem maradok a dininél, most az az 1-2 opció amivel többet tud a mysql nem érdemes szarakodni vele( kettő pozitív véleményem van MySQL-ről, hogy offline embereket és le lehet vele kérdezni, illetve weboldalra beilleszteni a kódot ). MySQL ezerszel bonyolultabb mint a dini.. :S
Köszi szépen mindenkinek akik segítettek illetve próbáltak segíteni!

159
Szkript kérések / dini rendszerből MySQL
« Dátum: 2016. január 28. - 20:04:16 »
Hmm... Ezt még nem is láttam! Köszi szépen hasznos, de nincs leírva mit csináljak ha a mysql_format sor túl hosszú :S
Itt lenne a sor:
 

mysql_format(mysqlkapcsolat,query,384,\"UPDATE Karakterek SET Admin=\'%d\',Moderator=\'%d\',Frakcio=\'%d\',Frakcioleader=\'%d\',Rang=\'%d\',Munka=\'%d\',Penz=\'%d\',Szint=\'%d\',Civilruha=\'%d\',Munkaruha=\'%d\',Banned=\'%d,Muted=\'%d\',Warn=\'%d\',Korhaz=\'%d\',PosX=\'%f\',PosY=\'%f\',PosZ=\'%f\',PosInt=\'%d\',MarkPosX=\'%f\',MarkPosY=\'%f\',MarkPosZ=\'%f\',MarkPosInt=\'%d\' WHERE Nev=\'%s\'\",PlayerInfo[playerid][Admin],PlayerInfo[playerid][Moderator],PlayerInfo[playerid][Frakcio],PlayerInfo[playerid][Frakcioleader],PlayerInfo[playerid][Rang],PlayerInfo[playerid][Munka],PlayerInfo[playerid][Penz],PlayerInfo[playerid][Civilruha],PlayerInfo[playerid][Munkaruha],PlayerInfo[playerid][banned],PlayerInfo[playerid][Muted],PlayerInfo[playerid][Warn],PlayerInfo[playerid][Korhaz],PlayerInfo[playerid][PosX],PlayerInfo[playerid][PosY],PlayerInfo[playerid][PosZ],PlayerInfo[playerid][PosInt],PlayerInfo[playerid][MarkPosX],PlayerInfo[playerid][MarkPosY],PlayerInfo[playerid][MarkPosZ],PlayerInfo[playerid][MarkPosInt],PlayerInfo[playerid][Nev]);

160
Szkript kérések / dini rendszerből MySQL
« Dátum: 2016. január 28. - 18:54:53 »
Sziasztok! Elhatároztam magam, hogy dini helyett inkább mysql-es módot írok, DE egy probléma van, egyáltalán nem értek hozzá így segítségeteket kérném tőletek!
Szóval, itt egy belépés, és egy regisztráció rendszer, ezt át kéne írni MySQL-sre.
Itt is lenne az egész kód:
 

if(dialogid == regisztracio)
{
    if(response)
    {
        if(!Regged[playerid])
        {
        new file[256];
        new pip[32];
        GetPlayerIp(playerid,pip,sizeof(pip));
        if(strlen(inputtext) == 0)
        {
            ShowPlayerDialog(playerid,regisztracio,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Regisztráció\", \"Add meg a jelszavad!\", \"Mehet\", \"Mégse\");
            return 0;
        }
        format(file,sizeof(file),\"/Karakterek/%s.ini\",nev);
        if(!fexist(file))
        {
            dini_Create(file);
            dini_IntSet(file,\"Antibug\",0);
            dini_Set(file,\"IP\",pip);
            dini_IntSet(file,\"Jelszo\",udb_hash(inputtext));
            dini_IntSet(file,\"Admin\",0);
            dini_IntSet(file,\"Moderator\",0);
            dini_IntSet(file,\"Frakcio\",0);
            dini_IntSet(file,\"Frakcioleader\",0);
            dini_IntSet(file,\"TEKleader\",0);
            dini_IntSet(file,\"Rang\",0);
            dini_IntSet(file,\"Munka\",0);
            dini_IntSet(file,\"Penz\",0);
            dini_IntSet(file,\"Szint\",0);
            dini_IntSet(file,\"Civilruha\",0);
            dini_IntSet(file,\"Munkaruha\",0);
            dini_IntSet(file,\"Banned\",0);
            dini_IntSet(file,\"Muted\",0);
            dini_IntSet(file,\"Warn\",0);
            dini_IntSet(file,\"Korhaz\",0);
            dini_FloatSet(file,\"PosX\",1685.5725);
            dini_FloatSet(file,\"PosY\",-2331.7192);
            dini_FloatSet(file,\"PosZ\",13.5469);
            dini_IntSet(file,\"Int\",0);
            dini_FloatSet(file,\"MarkPosX\",0);
            dini_FloatSet(file,\"MarkPosY\",0);
            dini_FloatSet(file,\"MarkPosZ\",0);
            dini_IntSet(file,\"MarkInt\",0);
            ShowPlayerDialog(playerid,bejelentkezes,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Bejelentkezés\", \"Add meg a jelszavad!\", \"Mehet\", \"Mégse\");
         getdate(ev,honap,nap);
         gettime(ora,perc,masodperc);
            format(logstring,sizeof(logstring),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] %s regisztrált a szerverre\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,nev);
         SzerverLog(logstring);
        }
        else ShowPlayerDialog(playerid,bejelentkezes,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Bejelentkezés\", \"Add meg a jelszavad!\", \"Mehet\", \"Mégse\");
   }
   else ShowPlayerDialog(playerid,bejelentkezes,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Bejelentkezés\", \"Add meg a jelszavad!\", \"Mehet\", \"Mégse\");
    }
}
if(dialogid == bejelentkezes)
{
    if(response)
    {
        if(Regged[playerid])
        {
            new file[128];
        if(strlen(inputtext) == 0)
        {
            ShowPlayerDialog(playerid,bejelentkezes,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Bejelentkezés\", \"Add meg a jelszavad!\", \"Mehet\", \"Mégse\");
            return 0;
        }
                if(fexist(file))
        {
            new jelszo = dini_Int(file, \"Jelszo\");
            if(udb_hash(inputtext) == jelszo)
            {
                      Logged[playerid] = 1;
                       PlayerInfo[playerid][Admin] = dini_Int(file,\"Admin\");
                       PlayerInfo[playerid][Moderator] = dini_Int(file,\"Moderator\");
                       PlayerInfo[playerid][Frakcio] = dini_Int(file,\"Frakcio\");
                       PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] = dini_Int(file,\"Frakcioleader\");
                       PlayerInfo[playerid][TEKleader] = dini_Int(file,\"TEKleader\");
                       PlayerInfo[playerid][Rang] = dini_Int(file,\"Rang\");
                       PlayerInfo[playerid][Munka] = dini_Int(file,\"Munka\");
                       PlayerInfo[playerid][Penz] = dini_Int(file,\"Penz\");
                       PlayerInfo[playerid][szint] = dini_Int(file,\"Szint\");
                       PlayerInfo[playerid][Civilruha] = dini_Int(file,\"Civilruha\");
                       PlayerInfo[playerid][Munkaruha] = dini_Int(file,\"Munkaruha\");
                       PlayerInfo[playerid][banned] = dini_Int(file,\"Banned\");
                       PlayerInfo[playerid][Muted] = dini_Int(file,\"Muted\");
                       PlayerInfo[playerid][Warn] = dini_Int(file,\"Warn\");
                       PlayerInfo[playerid][Korhaz] = dini_Int(file,\"Korhaz\");
                       PlayerInfo[playerid][PosX] = dini_Float(file,\"PosX\");
                       PlayerInfo[playerid][PosY] = dini_Float(file,\"PosY\");
                       PlayerInfo[playerid][PosZ] = dini_Float(file,\"PosZ\");
                       PlayerInfo[playerid][int] = dini_Int(file,\"Int\");
                       PlayerInfo[playerid][MarkPosX] = dini_Float(file,\"MarkPosX\");
                       PlayerInfo[playerid][MarkPosY] = dini_Float(file,\"MarkPosY\");
                       PlayerInfo[playerid][MarkPosZ] = dini_Float(file,\"MarkPosZ\");
                       PlayerInfo[playerid][MarkInt] = dini_Int(file,\"MarkInt\");
            SpawnPlayer(playerid);
            SendClientMessage(playerid,GREEN,\"(( Sikeresen bejelentkeztél! ))\");
            SaveTimer[playerid] = SetTimerEx(\"SaveAccounts\",900000,true,\"i\",playerid);
                  }
            else
                     {
                      SendClientMessage(playerid,DARKRED,\"(( Hibás jelszó! ))\");
            getdate(ev,honap,nap);
            gettime(ora,perc,masodperc);
                     format(logstring,sizeof(logstring),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] %s ki lett kickelve. Oka: Hibás jelszót adott meg!\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,nev);
            SzerverLog(logstring);
                      TimeKickMe(playerid);
            }
      }
      else ShowPlayerDialog(playerid,regisztracio,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Regisztráció\", \"Add meg a jelszavad!\", \"Mehet\", \"Mégse\");
        }
    }
    else Kick(playerid);
}

161
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2016. január 27. - 16:55:14 »
Sziasztok! Láttam egy helyen ezt az mselection.incet és elkezdtem készíteni egy scriptet vele, de hibákat ad ki, kérlek segítsetek.
 

C:\\Users\\Aron\\Documents\\pawno\\include\\mSelection.inc(192) : error 017: undefined symbol \"TEXT_DRAW_FONT_MODEL_PREVIEW\"
C:\\Users\\Aron\\Documents\\pawno\\include\\mSelection.inc(448) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol \"OnPlayerClickTextDraw\")
C:\\Users\\Aron\\Documents\\pawno\\include\\mSelection.inc(489) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol \"OnPlayerClickPlayerTextDraw\")
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Error.

 
Ha kellenek a .inc-ből a sorok, másolom.
Válaszokat előre köszi

162
Szkript kérések / mSelection hiba
« Dátum: 2016. január 27. - 16:26:57 »
Sziasztok! Láttam egy helyen ezt az .incet és elkezdtem készíteni egy scriptet vele, de hibákat ad ki, kérlek segítsetek.
C:\\Users\\Aron\\Documents\\pawno\\include\\mSelection.inc(192) : error 017: undefined symbol \"TEXT_DRAW_FONT_MODEL_PREVIEW\"
C:\\Users\\Aron\\Documents\\pawno\\include\\mSelection.inc(448) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol \"OnPlayerClickTextDraw\")
C:\\Users\\Aron\\Documents\\pawno\\include\\mSelection.inc(489) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol \"OnPlayerClickPlayerTextDraw\")
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Error.
Ha kellenek a .inc-ből a sorok, másolom.
Válaszokat előre köszi

163
RP/RPG kérések / Sebességmérő hiba..
« Dátum: 2016. január 23. - 21:49:15 »
Én kérek elnézést, véletlen volt egy Kick funkció. Tökéletes!! KÖSZI!

164
RP/RPG kérések / Jármű mentése (dini)
« Dátum: 2016. január 20. - 18:27:36 »
Sziasztok, csináltam egy kocsi lehívó parancsot, és elezdtem megírni a mentését is, de nem tudom hogyan csináljam azt hogyha létezik a fájl akkor adjon hozzá egy értéket. . :S Az én elképzelésem alapján ez egy végtelen cucckombó lenne. Örülnék ha segítene valaki, köszönöm.
 

CMD:ujkocsi(playerid,params[])
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
    if(PlayerInfo[playerid][Admin] >= 4 || IsTulaj(playerid))
    {
        new kocsiid;
        new string[128];
   if(sscanf(params,\"k<vehicle>\",kocsiid)) return SendClientMessage(playerid,WHITE,\"(( Használat: /ujkocsi [JárműID/Járműnév] ))\");
   {
                if(kocsiid >= 400 && kocsiid <= 611)
             {
         GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
         format(string,sizeof(string),\"*AdmCmd* %s lerakott egy %s típusú járművet\",nev,VehicleName[kocsiid-400]);
         SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
         new Float:X,Float:Y,Float:Z;
           GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
         CreateVehicle(kocsiid,X+5.0,Y,Z,0.0000,-1,-1,-1);
         new file[10];
         new veh = GetVehicleModel(kocsiid);
         format(file,sizeof(file),\"/Jarmuvek/%d.ini\",veh);
            if(!fexist(file))
            {
                dini_Create(file);
               dini_IntSet(file,\"Antibug\",0);
               dini_IntSet(file,\"Model\",kocsiid);
               dini_IntSet(file,\"Color1\",0);
               dini_IntSet(file,\"Color2\",0);
               dini_IntSet(file,\"Paintjob\",0);
               dini_IntSet(file,\"Wheels\",0);
               dini_FloatSet(file,\"PosX\",0);
               dini_FloatSet(file,\"PosY\",0);
               dini_FloatSet(file,\"PosZ\",0);
               dini_FloatSet(file,\"Angle\",0);
               dini_IntSet(file,\"Int\",0);
            }
      }
      else SendClientMessage(playerid,ORANGE,\"(( A JárműID-nek 400 és 611 között kell lennie vagy pontos névnek! ))\");
   }
    }
    else SendClientMessage(playerid,WHITE,\"Ismeretlen parancs!\");
}
return 1;
}

 
Az enum!
 

enum vInfo
{
Model,
Color1,
Color2,
Paintjob,
Wheels,
Float:PosX,
Float:PosY,
Float:PosZ,
Float:Angle,
Int,
};

165
RP/RPG kérések / Sebességmérő hiba..
« Dátum: 2016. január 20. - 06:32:26 »
Sziasztok! Elkészítettem egy sebességmérőt. Nos. Az a problémám vele, hogyha nincs bent NPC akkor kiadja a sebességmérőt mikor kocsiba ülök, de ha kiszállok nem tűnik el. Ha NPC van bent akkor mikor kiszállok a kocsiból kiadja 150ms-re a sebességmérőt. Ötlet?
Mód elején:
 

forward SebessegMero(playerid);

 


public SebessegMero(playerid)
{
new string[128];
    new vehid = GetPlayerVehicleID(playerid);
    format(string,sizeof(string),\"~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~%d KM/h\",GetVehicleSpeed(vehid));
GameTextForPlayer(playerid, string, 150, 3);
}

 
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)-ben:
 

if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
SetTimer(\"SebessegMero\",100,1);
}
else if(newstate == PLAYER_STATE_ONFOOT)
{
KillTimer(SebessegMero(playerid));
}

 
GetVehicleSpeed funkció:
 

stock GetVehicleSpeed(vehicleid)
{
new Float:xPos[3];
GetVehicleVelocity(vehicleid, xPos[0], xPos[1], xPos[2]);
return floatround(floatsqroot(xPos[0] * xPos[0] + xPos[1] * xPos[1] + xPos[2] * xPos[2]) * 150.00);
}

Oldalak: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 17
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal