Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 16
Segítségkérés / Kisebb kérdések« Dátum: 2011. szeptember 27. - 17:59:02 »
[pawn]
if(strcmp(cmd, \"/kick\", true) == 0) { if(IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Nem vagy admin!\"); new tmp[256]; tmp = strtok(cmdtext, idx); IsPlayerAdmin(playerid); if(!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"HASZNÁLAT: /kick [playerid] [indok]\"); return 1; } giveplayerid = strval(tmp); if (IsPlayerConnected(giveplayerid)) { GetPlayerName(giveplayerid,giveplayer,sizeof(giveplayer)); format(string, sizeof(string), \"%s (id:%d) Kick-elve lett.Ok: %s\",giveplayer,giveplayerid,cmdtext[9]); SendClientMessageToAll(0xDEEE20FF, string); Kick(giveplayerid); }else{ format(string, sizeof(string), \"%d nem aktív játékos.\", giveplayerid); SendClientMessage(playerid, 0xDEEE20FF, string); } return 1; }[/pawn] Szerintem jó helyre irtam, vagy mégsem? Mert bejelentkezés nélkül is kickelem a játékost. 17
Szkript kérések / Használaton kívûli jármû respawnolása« Dátum: 2011. szeptember 27. - 17:41:30 »
Cakk-pakk ahogy leírtad ugy van berakva a mód végére, átengedi konvertálni, de nem törlõdik a jármû
18
Segítségkérés / Kisebb kérdések« Dátum: 2011. szeptember 27. - 17:40:01 »
Szia, Tökéletes ez mûködik köszönöm szépen.
Egy egészen más kérdésem lenne még. A parancsokhoz mit is bigyeszek be ha azt akarom hogy Rcon adminal müködjön,? És melyik részére? 19
Szkript kérések / Használaton kívûli jármû respawnolása« Dátum: 2011. szeptember 27. - 17:21:33 »
Amit leírtál parancsokat, minden kipróbáltam, de most így elvesztettem a fonalat. Mert nem azt csinálja amit én szeretnék.
[pawn]forward VehicleOccupied(vehicleid); public VehicleOccupied(vehicleid) { for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++) { if(IsPlayerInVehicle(i,vehicleid)) return 1; } return 0; }[/pawn] Ezt illeszem be a mode végére? Talán kicsit roszul fogalmaztam, mivel /v -s redszert használok azt szeretném hogy amit nem használnak jármûvet azt egyszerûen eltüntethessem valamilyen módon, tehát ne \"foglalja a fehelyet\". 20
Segítségkérés / Kisebb kérdések« Dátum: 2011. szeptember 27. - 17:04:51 »
Nem történik semmi, kocsiban ülök, de semmi nem történik.
21
Szkript kérések / Használaton kívûli jármû respawnolása« Dátum: 2011. szeptember 27. - 17:04:11 »
Kicsit eltér a témától, Tudsz valamit adni amivel lekérek bármilyen autót de azt tudom is resizni késöbb manuálisan, akár egyesével vagy akár mindet. Mert házi szerót futatok, és némelyik embernek szokása hogy lespawnol több jármûvet egymásra és cécó lesz belõle. (házi szeró, és azért)
22
Szkript kérések / Használaton kívûli jármû respawnolása« Dátum: 2011. szeptember 27. - 16:48:21 »
Ugyan az van mint volt, felrobban ugyan ugy lespawnol, lehet hogy az fsdebug miatt, egy manuális parancsos resit tudnál irni? Mert ha akkoris is ez a gond akkor már az fsdebugra gyanuzok.
23
Segítségkérés / Kisebb kérdések« Dátum: 2011. szeptember 27. - 16:40:59 »
Miért nem történik meg az hogy felszerelõdik a jármûre a nitro.:
[pawn]if(!strcmp(cmdtext, \"/vnitro\", true, 10)) { //1087 AddVehicleComponent(tunning, 1010); // Nitro return 1; }[/pawn] Mivel tudom ezt orvosolni? 24
Szkript kérések / Használaton kívûli jármû respawnolása« Dátum: 2011. szeptember 27. - 16:38:48 »
Én marha, most látom oké mostmár nem ír ki sort. Nem vágtam hirtelen mit hogy, míg megnem néztem jobban.
Kipróbáltam, de ugyan ugy visza lespawnol, Olyat szeretnék amit ha beírok pl: /rvc akkor az öszes olyan jármû eltûnik amit lekértem, és nincs használva. 25
Szkript kérések / Használaton kívûli jármû respawnolása« Dátum: 2011. szeptember 27. - 16:27:09 »
Nem megy, nem értem egészen, bocs evvel így nem tudok mit kezdeni, bemásoltam parancsba tettem hasonló de nem akar jó lenni.
26
Szkript kérések / Használaton kívûli jármû respawnolása« Dátum: 2011. szeptember 27. - 16:11:43 »
[pawn]if(!strcmp(cmdtext, \"/rvc\", true, 10)) {
for(new i=0; i<MAX_VEHICLES; i++) { if(!VehicleOccupied(i)) { SetVehicleToRespawn(i); } } return 1; }[/pawn] [pawn]C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\GTA\\Szerver\\gamemodes\\ASD.pwn(461) : error 017: undefined symbol \"VehicleOccupied\" Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase 1 Error. [/pawn] Gondolom így érteted a parancsba rakást, de nem ismeri fel a VehicleOCcupied-et szerintem legalábbis. Mit csináljak vele? 27
Szkript kérések / Használaton kívûli jármû respawnolása« Dátum: 2011. szeptember 27. - 15:56:59 »
Az ilyenhez hülye vagyok még, kérhetnék egy komplett Scriptet? Sajnos most nincs idõm megérte a suli mellet, azért kérdezgetek itt.
Köszi elõre is. 28
Szkript kérések / Használaton kívûli jármû respawnolása« Dátum: 2011. szeptember 27. - 08:00:02 »
Sziasztok, szeretnék kérni egy /resetcarall parancsot amivel az öszes használaton kívûli autot resizi.
fsdebugot használok, tehát ahova lespawnolom a kocsit és felrobban az viszatevõdik arra a helyre ahol elõzöleg lespawnoltam, ezért szeretnék egy ilyen parancsot, ami resizi az öszes kocsit (törli a kocsikat amik nincsenek használva) Elõre is köszönöm, És OnPlayerCommandos legyen, Köszi, Predi 29
Segítségkérés / Kisebb kérdések« Dátum: 2011. szeptember 24. - 20:31:36 »
Köszönöm a választ,
Lekértem az Objectet sikeresen, majd sikeresen töröltem, miután spawnoltam volna megint elöjött az hogy az üzenet megtörténik, de a cselekmény nem, tehát nem spawnol le a konténer. Gondolom a \"ne legyen megszabva a lespawnolás\" száma, azt tesem tudod hogy kell megoldani. Köszönöm az eddigi segítséget. 30
Segítségkérés / Kisebb kérdések« Dátum: 2011. szeptember 24. - 19:03:01 »
(Ennél az Object lekérõsnél 2 féle modot fogok használni)
Ezen még lehet annyit változtatni hogy ne legyen megszabva hogy mennyit tehetek le ebbõl az Objectbõl, Viszont maradna ugyan ez a módszer legalábbis hogy legyen törlõ parancsa is? Végülis ez ugysem robban Mert a módszer jó lenne. Köszi a segíítséget. |