Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - slre14

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 7
16
Segítségkérés / string lezárás probléma
« Dátum: 2014. november 22. - 16:37:53 »
ezt vettem ki
 
         TogglePlayerControllable(playerid, 1);
      Kresszkerdes[playerid] = 0;
      return 0;
   }
}
}
if(RegistrationStep[playerid] > 0)
{
    if(RegistrationStep[playerid] == 1)
    {
        new idx;
       tmp = strtok(text, idx);
    if((strcmp(\"fiú\", tmp, true, strlen(tmp)) == 0) && (strlen(tmp) == strlen(\"fiu\")))
   {
       PlayerInfo[playerid][pSex] = 1;
       SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Rendben, szóval fiú vagy.\");
       SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Hány éves vagy? (pl: 15)\");
       new maleskin;
       maleskin = random(sizeof(CivMalePeds));
       SetPlayerSkin(playerid, maleskin);
       PlayerInfo[playerid][Civilruha1] = maleskin;
       RegistrationStep[playerid] = 2;
       return 0;
   }
   else if((strcmp(\"lány\", tmp, true, strlen(tmp)) == 0) && (strlen(tmp) == strlen(\"lany\")))
   {
       PlayerInfo[playerid][pSex] = 2;
       SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Rendben, szóval lány vagy.\");
       SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Hány éves vagy? (pl: 15)\");
       new femaleskin;
       femaleskin = random(sizeof(CivFemalePeds));
       SetPlayerSkin(playerid, femaleskin);
       PlayerInfo[playerid][Civilruha1] = femaleskin;
       RegistrationStep[playerid] = 2;
       return 0;
   }
   else
   {
       SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Nemed? [fiú/lány]\");
   }
   return 0;
}
else if(RegistrationStep[playerid] == 2)
    {
        new age = strvalEx(text);
   if(age < 18 || age > 80)
   {
       SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"korod? [18 - 80 között legyen.]\");
       return 0;
   }
   PlayerInfo[playerid][pAge] = age;
   format(string, sizeof(string), \"Rendben, te %d éves vagy.\",PlayerInfo[playerid][pAge]);
   SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, string);
            RegistrationStep[playerid] = 3;
   SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Hol szeretnél lakni? ([1]EQ [2]LP)\");
   SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Írj be a név előtt szereplő számot!\");
   return 0;
    }
    else if(RegistrationStep[playerid] == 3)
    {
        new idx;
       tmp = strtok(text, idx);
    if((strcmp(\"1\", tmp, true, strlen(tmp)) == 0) && (strlen(tmp) == strlen(\"1\")))
   {
       PlayerInfo[playerid][pOrigin] = 1;
       SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Rendben, szóval El Quebradosban szeretnél lakni.\");
       SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Köszönjük hogy megadtad az adataidat.\");//, now you will proceed to the Tutorial.\");
       SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Mehetsz játszani.\");
      RegistrationStep[playerid] = 0;
             RegistrationStep[playerid] = 0;
       TutTime[playerid] = 1;
       //TutTime[playerid] = 1;
       //TutTime[playerid] = 118;
       return 0;
   }
   else if((strcmp(\"2\", tmp, true, strlen(tmp)) == 0) && (strlen(tmp) == strlen(\"2\")))
   {
       PlayerInfo[playerid][pOrigin] = 2;
       SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Rendben, szóval Las Payasadasban szeretnél lakni.\");
       SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Köszönjük hogy megadtad az adataidat.\");//, now you will proceed to the Tutorial.\");
       SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Mehetsz játszani.\");
      RegistrationStep[playerid] = 0;
       RegistrationStep[playerid] = 0;
       TutTime[playerid] = 1;
      RegistrationQuestion[playerid] = 1;
       //TutTime[playerid] = 1;
       //TutTime[playerid] = 118;
       return 0;
   }
   else if((strcmp(\"3\", tmp, true, strlen(tmp)) == 0) && (strlen(tmp) == strlen(\"2\")))
   {
       PlayerInfo[playerid][pOrigin] = 7;
       SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Rendben, szóval Fort Carsonban szeretnél lakni.\");
       SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Köszönjük hogy megadtad az adataidat.\");//, now you will proceed to the Tutorial.\");
       SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Most következik az RP teszt.\");
      RegistrationStep[playerid] = 0;
      ClearChatbox(playerid, 2);
      //SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Mit jelent az RP vagyis a RolePlay?\");
      //SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"1. Való Élet\");
      //SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"2. Szerepjáték\");
      //SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"3. Nemtudom\");
      //RegistrationQuestion[playerid] = 1;
       //TutTime[playerid] = 1;
       //TutTime[playerid] = 118;
       return 0;
   }
/*else if((strcmp(\"angol\", tmp, true, strlen(tmp)) == 0) && (strlen(tmp) == strlen(\"angol\")))
   {
       PlayerInfo[playerid][pOrigin] = 3;
       SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW2, \"Ok, so you are from Asia.\");
       SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Kösz, hogy megadtad az adataid.\");//, now you will proceed to the Tutorial.\");
       SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Most következik az RP teszt.\");
      RegistrationStep[playerid] = 0;
      ClearChatbox(playerid, 2);
      SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \">> Használhatsz fegyvert? <<\");
      SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"1. Nem\");
      SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"2. Igen\");
      SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"3. Igen, de Csak DM-re\");
      RegistrationQuestion[playerid] = 1;
       //TutTime[playerid] = 1;
       //TutTime[playerid] = 118;
       return 0;
   }
   else if((strcmp(\"német\", tmp, true, strlen(tmp)) == 0) && (strlen(tmp) == strlen(\"német\")))
   {
       PlayerInfo[playerid][pOrigin] = 4;
       SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW2, \"Ok, so you are from Africa.\");
       SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Kösz, hogy megadtad az adataid.\");//, now you will proceed to the Tutorial.\");
       SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Most következik az RP teszt.\");
      RegistrationStep[playerid] = 0;
      ClearChatbox(playerid, 2);
      SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \">> Használhatsz fegyvert? <<\");
      SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"1. Nem\");
      SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"2. Igen\");
      SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"3. Igen, de Csak DM-re\");
      RegistrationQuestion[playerid] = 1;
       //TutTime[playerid] = 1;
       //TutTime[playerid] = 118;
       return 0;
   }*/
   else
   {
       SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Hol szeretnél lakni? ([1]Montgomery)\");
   }
   return 0;
    }
return 0;
}
if(RegistrationQuestion[playerid] > 0)
{
        if(RegistrationQuestion[playerid] == 1)
    {
        new idx;
       tmp = strtok(text, idx);
    if((strcmp(\"2\", tmp, true, strlen(tmp)) == 0) && (strlen(tmp) == strlen(\"2\")))
   {
       ClearChatbox(playerid, 2);
       SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Jó Válasz!\");
       ClearChatbox(playerid, 1);
       RegistrationStep[playerid] = 0;
                TutTime[playerid] = 1;
   }
}
}

 

   TogglePlayerControllable(playerid, 1);
      Kresszkerdes[playerid] = 0;
                  return 0;
   }
}
}
if(MarriageCeremoney[playerid] > 0)
{
    new idx;
    tmp = strtok(text, idx);
    if ((strcmp(\"yes\", tmp, true, strlen(tmp)) == 0) && (strlen(tmp) == strlen(\"yes\")))
{
    if(GotProposedBy[playerid] < 999)
    {
       if(IsPlayerConnected(GotProposedBy[playerid]))
      {
         GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
         GetPlayerName(GotProposedBy[playerid], giveplayer, sizeof(giveplayer));
          format(string, sizeof(string), \"Pap: %s do you take %s as your lovely Wife? (type \'yes\', anything else will reject the Marriage).\", giveplayer,sendername);
         SendClientMessage(GotProposedBy[playerid], COLOR_WHITE, string);
         MarriageCeremoney[GotProposedBy[playerid]] = 1;
         MarriageCeremoney[playerid] = 0;
         GotProposedBy[playerid] = 999;
          return 1;
       }
       else
       {
           MarriageCeremoney[playerid] = 0;
           GotProposedBy[playerid] = 999;
           return 0;
       }
   }
   else if(ProposedTo[playerid] < 999)
   {
       if(IsPlayerConnected(ProposedTo[playerid]))
      {
         GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
         GetPlayerName(ProposedTo[playerid], giveplayer, sizeof(giveplayer));
         if(PlayerInfo[playerid][pSex] == 1 && PlayerInfo[ProposedTo[playerid]][pSex] == 2)
         {
            format(string, sizeof(string), \"Pap: %s and %s i pronounce you now...Husband & Wife, you may kiss the Bride.\", sendername, giveplayer);
            SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, string);
               format(string, sizeof(string), \"Pap: %s and %s i pronounce you now...Husband & Wife, you may kiss the Groom.\", giveplayer, sendername);
            SendClientMessage(ProposedTo[playerid], COLOR_WHITE, string);
            format(string, sizeof(string), \"Házasság: We have a new lovely couple, %s & %s have been married.\", sendername, giveplayer);
            OOCNews(COLOR_WHITE, string);
         }
         else if(PlayerInfo[playerid][pSex] == 1 && PlayerInfo[ProposedTo[playerid]][pSex] == 1)
         {
             format(string, sizeof(string), \"Pap: %s and %s i pronounce you now...Husband & Husband, you may kiss the Bride.\", sendername, giveplayer);
            SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, string);
               format(string, sizeof(string), \"Pap: %s and %s i pronounce you now...Husband & Husband, you may kiss the Groom.\", giveplayer, sendername);
            SendClientMessage(ProposedTo[playerid], COLOR_WHITE, string);
            format(string, sizeof(string), \"Házasság: We have a new Gay couple, %s & %s have been married.\", sendername, giveplayer);
            OOCNews(COLOR_WHITE, string);
         }
         else if(PlayerInfo[playerid][pSex] == 2 && PlayerInfo[ProposedTo[playerid]][pSex] == 2)
         {
             format(string, sizeof(string), \"Pap: %s and %s i pronounce you now...Wife & Wife, you may kiss the Bride.\", sendername, giveplayer);
            SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, string);
               format(string, sizeof(string), \"Pap: %s and %s i pronounce you now...Wife & Wife, you may kiss the Groom.\", giveplayer, sendername);
            SendClientMessage(ProposedTo[playerid], COLOR_WHITE, string);
            format(string, sizeof(string), \"Házasság: We have a new Lesbian couple, %s & %s have been married.\", sendername, giveplayer);
            OOCNews(COLOR_WHITE, string);
         }
         //MarriageCeremoney[ProposedTo[playerid]] = 1;
         MarriageCeremoney[ProposedTo[playerid]] = 0;
         MarriageCeremoney[playerid] = 0;
         format(string, sizeof(string), \"%s\", sendername);
         strmid(PlayerInfo[ProposedTo[playerid]][pMarriedTo], string, 0, strlen(string), 255);
         format(string, sizeof(string), \"%s\", giveplayer);
         strmid(PlayerInfo[playerid][pMarriedTo], string, 0, strlen(string), 255);
         SafeGivePlayerMoney(playerid, - 20000);
         PlayerInfo[playerid][pMarried] = 1;
         PlayerInfo[ProposedTo[playerid]][pMarried] = 1;
         PlayerInfo[ProposedTo[playerid]][pPhousekey] = PlayerInfo[playerid][pPhousekey];
         PlayerInfo[ProposedTo[playerid]][pPbiskey] = PlayerInfo[playerid][pPbiskey];
         ProposedTo[playerid] = 999;
         MarriageCeremoney[playerid] = 0;
          return 1;
       }
       else
       {
           MarriageCeremoney[playerid] = 0;
           ProposedTo[playerid] = 999;
           return 0;
       }
   }
}
else
{
    if(GotProposedBy[playerid] < 999)
    {
      if(IsPlayerConnected(GotProposedBy[playerid]))
      {
         GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
         GetPlayerName(GotProposedBy[playerid], giveplayer, sizeof(giveplayer));
         format(string, sizeof(string), \"* You didn\'t want to Marry %s, no \'yes\' was said.\",giveplayer);
          SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, string);
          format(string, sizeof(string), \"* %s did\'t want to Marry you, no \'yes\' was said.\",sendername);
          SendClientMessage(GotProposedBy[playerid], COLOR_YELLOW, string);
          return 0;
       }
       else
       {
           MarriageCeremoney[playerid] = 0;
           GotProposedBy[playerid] = 999;
           return 0;
       }
    }
    else if(ProposedTo[playerid] < 999)
   {
       if(IsPlayerConnected(ProposedTo[playerid]))
      {
         GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
         GetPlayerName(ProposedTo[playerid], giveplayer, sizeof(giveplayer));
         format(string, sizeof(string), \"* You didn\'t want to Marry %s, no \'yes\' was said.\",giveplayer);
          SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, string);
          format(string, sizeof(string), \"* %s did\'t want to Marry you, no \'yes\' was said.\",sendername);
          SendClientMessage(ProposedTo[playerid], COLOR_YELLOW, string);
          return 0;
       }
       else
       {
           MarriageCeremoney[playerid] = 0;
           ProposedTo[playerid] = 999;
           return 0;
       }
   }
}
    return 0;
}]

 
illyen lett

17
Segítségkérés / string lezárás probléma
« Dátum: 2014. november 22. - 16:21:33 »
És mit csináljak vele? vagy mi? vagy több kapcsos záró jel kell?

18
Segítségkérés / bannolás dialogba
« Dátum: 2014. november 22. - 16:04:21 »
   if(strcmp(cmd, \"/ban\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/bann\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
          if(AdminJelszoMegadva[playerid] == 1)
          {
          tmp = strtok(cmdtext, idx);
      if(!strlen(tmp))
      {
         SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"{0285FF}HASZNÁLAT:{FFFFFF} /ban [JátékosID/NévRészlet] [indok]\");
         return 1;
      }
      giveplayerid = ReturnUser(tmp);
      if (Admin(playerid, 2))
      {
          if(IsPlayerConnected(giveplayerid))
          {
              if(giveplayerid != INVALID_PLAYER_ID)
              {
                 if(PlayerInfo[giveplayerid][pAdmin] < PlayerInfo[playerid][pAdmin])
                 {
                GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer));
               GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
               new length = strlen(cmdtext);
               while ((idx < length) && (cmdtext[idx] <= \' \'))
               {
                  idx++;
               }
               new offset = idx;
               new result[64];
               while ((idx < length) && ((idx - offset) < (sizeof(result) - 1)))
               {
                  result[idx - offset] = cmdtext[idx];
                  idx++;
               }
               result[idx - offset] = EOS;
               if(!strlen(result))
               {
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"{0285FF}HASZNÁLAT:{FFFFFF} /ban [JátékosID/NévRészlet] [indok]\");
                  return 1;
               }
               new year, month,day;
               getdate(year, month, day);
               format(string, sizeof(string), \"%s ki lett bannolva %s által, Oka: %s (%d-%d-%d)\", giveplayer, sendername, (result),year,month,day);
               BanLog(string);
               format(string, sizeof(string), \"%s ki lett bannolva %s által | Oka: %s\", rag(giveplayer,3), sendername, (result));
               SendClientMessageToAll(0xFF0606FF, string);
               PlayerInfo[giveplayerid][pLocked] = 1;
               Ban(giveplayerid);
               new nev[32];
               GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
               new h,mi,s,y,m,d;
               getdate(y,m,d);
               gettime(h,mi,s);
               format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d][ban] %s ki lett bannolva %s által | Oka: %s\",y,m,d,h,mi,s,rag(giveplayer,3), nev, (result));
               LoOoG(stringx);
               return 1;
               }
               else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2,\"Nagyobb admint vagy magadat nem bannolhatod!\");
            }
         }//not connected
      }
      else
      {
         format(string, sizeof(string), \"%d Nem aktív játékos!\", giveplayerid);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, string);
      }
   }
   else
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW,\"Amíg nem adod meg az adminjelszót, nem használhatod!\");
   }
}
return 1;
}

 
Helló! ebből kellene egy olyan pl ha kibanolnak akkor ki irja dialogba ki bannolt és hogy mikor Előre is kösszönöm

19
Segítségkérés / string lezárás probléma
« Dátum: 2014. november 22. - 16:01:00 »
Memória cimre hivatkozik így is :S

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2014. November 22. 16:11:05[/time] )

Valami itt lehet szerintem mert nem hiába dobja be a memória cimre hivatkozást
 
   else if(Kresszkerdes[playerid] == 8)
    {
        new idx;
       tmp = strtok(text, idx);
    if((strcmp(\"2\", tmp, true, strlen(tmp)) == 0) && (strlen(tmp) == strlen(\"2\")))
   {
       SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Gratulálunk!\");
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"A kressz vizsgát sikeresen letetted!\");
       SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Mostmár csak a forgalmi és a rutin vizsgát kell tenned, és megkapod a jogsit!\");
      Kresszkerdes[playerid] = 0;
      PlayerInfo[playerid][pKressz] = 1;
      TakingLesson[playerid] = 0;
      TogglePlayerControllable(playerid, 1);
       return 0;
   }
   else
   {
      ClearChatbox(playerid, 10);
       SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Rossz válasz!\");
       SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Megbuktál a kressz vizsgán, próbáld újra.\");
      TakingLesson[playerid] = 0;
      TogglePlayerControllable(playerid, 1);
      Kresszkerdes[playerid] = 0;
        return 0;
                      }
   }
}
if(MarriageCeremoney[playerid] > 0)
{
    new idx;
    tmp = strtok(text, idx);
    if ((strcmp(\"yes\", tmp, true, strlen(tmp)) == 0) && (strlen(tmp) == strlen(\"yes\")))
{
    if(GotProposedBy[playerid] < 999)
    {
       if(IsPlayerConnected(GotProposedBy[playerid]))
      {
         GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
         GetPlayerName(GotProposedBy[playerid], giveplayer, sizeof(giveplayer));
          format(string, sizeof(string), \"Pap: %s do you take %s as your lovely Wife? (type \'yes\', anything else will reject the Marriage).\", giveplayer,sendername);
         SendClientMessage(GotProposedBy[playerid], COLOR_WHITE, string);
         MarriageCeremoney[GotProposedBy[playerid]] = 1;
         MarriageCeremoney[playerid] = 0;
         GotProposedBy[playerid] = 999;
          return 1;
       }
       else
       {
           MarriageCeremoney[playerid] = 0;
           GotProposedBy[playerid] = 999;
           return 0;
       }
   }
   else if(ProposedTo[playerid] < 999)
   {
       if(IsPlayerConnected(ProposedTo[playerid]))
      {
         GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
         GetPlayerName(ProposedTo[playerid], giveplayer, sizeof(giveplayer));
         if(PlayerInfo[playerid][pSex] == 1 && PlayerInfo[ProposedTo[playerid]][pSex] == 2)
         {
            format(string, sizeof(string), \"Pap: %s and %s i pronounce you now...Husband & Wife, you may kiss the Bride.\", sendername, giveplayer);
            SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, string);
               format(string, sizeof(string), \"Pap: %s and %s i pronounce you now...Husband & Wife, you may kiss the Groom.\", giveplayer, sendername);
            SendClientMessage(ProposedTo[playerid], COLOR_WHITE, string);
            format(string, sizeof(string), \"Házasság: We have a new lovely couple, %s & %s have been married.\", sendername, giveplayer);
            OOCNews(COLOR_WHITE, string);
         }
         else if(PlayerInfo[playerid][pSex] == 1 && PlayerInfo[ProposedTo[playerid]][pSex] == 1)
         {
             format(string, sizeof(string), \"Pap: %s and %s i pronounce you now...Husband & Husband, you may kiss the Bride.\", sendername, giveplayer);
            SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, string);
               format(string, sizeof(string), \"Pap: %s and %s i pronounce you now...Husband & Husband, you may kiss the Groom.\", giveplayer, sendername);
            SendClientMessage(ProposedTo[playerid], COLOR_WHITE, string);
            format(string, sizeof(string), \"Házasság: We have a new Gay couple, %s & %s have been married.\", sendername, giveplayer);
            OOCNews(COLOR_WHITE, string);
         }
         else if(PlayerInfo[playerid][pSex] == 2 && PlayerInfo[ProposedTo[playerid]][pSex] == 2)
         {
             format(string, sizeof(string), \"Pap: %s and %s i pronounce you now...Wife & Wife, you may kiss the Bride.\", sendername, giveplayer);
            SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, string);
               format(string, sizeof(string), \"Pap: %s and %s i pronounce you now...Wife & Wife, you may kiss the Groom.\", giveplayer, sendername);
            SendClientMessage(ProposedTo[playerid], COLOR_WHITE, string);
            format(string, sizeof(string), \"Házasság: We have a new Lesbian couple, %s & %s have been married.\", sendername, giveplayer);
            OOCNews(COLOR_WHITE, string);
         }
         //MarriageCeremoney[ProposedTo[playerid]] = 1;
         MarriageCeremoney[ProposedTo[playerid]] = 0;
         MarriageCeremoney[playerid] = 0;
         format(string, sizeof(string), \"%s\", sendername);
         strmid(PlayerInfo[ProposedTo[playerid]][pMarriedTo], string, 0, strlen(string), 255);
         format(string, sizeof(string), \"%s\", giveplayer);
         strmid(PlayerInfo[playerid][pMarriedTo], string, 0, strlen(string), 255);
         SafeGivePlayerMoney(playerid, - 20000);
         PlayerInfo[playerid][pMarried] = 1;
         PlayerInfo[ProposedTo[playerid]][pMarried] = 1;
         PlayerInfo[ProposedTo[playerid]][pPhousekey] = PlayerInfo[playerid][pPhousekey];
         PlayerInfo[ProposedTo[playerid]][pPbiskey] = PlayerInfo[playerid][pPbiskey];
         ProposedTo[playerid] = 999;
         MarriageCeremoney[playerid] = 0;
          return 1;
       }
       else
       {
           MarriageCeremoney[playerid] = 0;
           ProposedTo[playerid] = 999;
           return 0;
       }
   }
}
else
{
    if(GotProposedBy[playerid] < 999)
    {
      if(IsPlayerConnected(GotProposedBy[playerid]))
      {
         GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
         GetPlayerName(GotProposedBy[playerid], giveplayer, sizeof(giveplayer));
         format(string, sizeof(string), \"* You didn\'t want to Marry %s, no \'yes\' was said.\",giveplayer);
          SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, string);
          format(string, sizeof(string), \"* %s did\'t want to Marry you, no \'yes\' was said.\",sendername);
          SendClientMessage(GotProposedBy[playerid], COLOR_YELLOW, string);
          return 0;
       }
       else
       {
           MarriageCeremoney[playerid] = 0;
           GotProposedBy[playerid] = 999;
           return 0;
       }
    }
    else if(ProposedTo[playerid] < 999)
   {
       if(IsPlayerConnected(ProposedTo[playerid]))
      {
         GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
         GetPlayerName(ProposedTo[playerid], giveplayer, sizeof(giveplayer));
         format(string, sizeof(string), \"* You didn\'t want to Marry %s, no \'yes\' was said.\",giveplayer);
          SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, string);
          format(string, sizeof(string), \"* %s did\'t want to Marry you, no \'yes\' was said.\",sendername);
          SendClientMessage(ProposedTo[playerid], COLOR_YELLOW, string);
          return 0;
       }
       else
       {
           MarriageCeremoney[playerid] = 0;
           ProposedTo[playerid] = 999;
           return 0;
       }
   }
}
    return 0;
}

20
Segítségkérés / string lezárás probléma
« Dátum: 2014. november 22. - 15:25:23 »
nah itt a kód amivel probálkoztam!
off


bocs hogy nem találom a pwn cod taget ne adj figyelmeztetést pls
 
ezzel probálkoztam
 
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == 9951)
{
if(listitem == 0)
{
PlayerInfo[playerid][pSex] = 1;
new string[128];
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Oké,fiú vagy.\");
new maleskin;
maleskin = random(sizeof(CivMalePeds));
SetPlayerSkin(playerid, maleskin);
PlayerInfo[playerid][Civilruha1] = maleskin;
ShowPlayerDialog(playerid,1111,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Írd be a korodat!\",\"Írd be a korodat (18-80)\",\"Tovább\",\"Mégsem\");
}
if(listitem == 1)
{
PlayerInfo[playerid][pSex] = 2;
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Oké,lány vagy.\");
new femaleskin;
femaleskin = random(sizeof(CivFemalePeds));
SetPlayerSkin(playerid, femaleskin);
PlayerInfo[playerid][Civilruha1] = femaleskin;
ShowPlayerDialog(playerid,1111,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Írd be a korodat!\",\"Írd be a korodat (18-80)\",\"Tovább\",\"Mégsem\");
}
return 1;
}
if(dialogid == 1111)
{
if(strval(inputtext) < 18 ||strval(inputtext) > 80)
{
ShowPlayerDialog(playerid,1111,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Írd be a korodat!\",\"Írd be a korodat (18-80)\",\"Tovább\",\"Mégsem\");
return 0;
}
PlayerInfo[playerid][pAge] = strval(inputtext);
format(string, sizeof(string), \"Rendben, te %d éves vagy.\",inputtext);
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, string);
ShowPlayerDialog(playerid, 2222, DIALOG_STYLE_LIST, \"Hol Szertnél Lakni?\",\"ElQuebradosba\\nLaspaydasba\", \"Elkezd\", \"Mégse\");
return 1;
}
if(dialogid == 2222)
{
if(listitem == 0)
{
PlayerInfo[playerid][pOrigin] = 1;
SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Rendben, szóval El Quebradosban szeretnél lakni.\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Köszönjük hogy megadtad az adataidat.\");
TutTime[playerid] = 1;
RegistrationQuestion[playerid] = 1;
TutTime[playerid] = 1;
TutTime[playerid] = 118;
}
if(listitem == 1)
{
PlayerInfo[playerid][pOrigin] = 2;
SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Rendben, szóval Las Payasadasban szeretnél lakni.\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Köszönjük hogy megadtad az adataidat.\");
TutTime[playerid] = 1;
RegistrationQuestion[playerid] = 1;
TutTime[playerid] = 1;
TutTime[playerid] = 118;
}
return 1;
}
/*if(dialogid == DIALOG_HARC)
{
if(listitem == 0) return SetPlayerFightingStyle (playerid, FIGHT_STYLE_NORMAL), SendClientMessage(playerid, 0x38FF06FF, \"Új harcstílusod: Normál!\");
if(listitem == 1) return SetPlayerFightingStyle (playerid, FIGHT_STYLE_BOXING), SendClientMessage(playerid, 0x38FF06FF, \"Új harcstílusod: Box!\");
if(listitem == 2) return SetPlayerFightingStyle (playerid, FIGHT_STYLE_KUNGFU), SendClientMessage(playerid, 0x38FF06FF, \"Új harcstílusod: Kung Fu!\");
if(listitem == 3) return SetPlayerFightingStyle (playerid, FIGHT_STYLE_ELBOW), SendClientMessage(playerid, 0x38FF06FF, \"Új harcstílusod: Elbow!\");
if(listitem == 4) return SetPlayerFightingStyle (playerid, FIGHT_STYLE_KNEEHEAD), SendClientMessage(playerid, 0x38FF06FF, \"Új harcstílusod: Kneehead!\");
return 1;
}*/
return 0;
}

 
és a régi regisztrációt kivettem

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2014. November 22. 15:26:55[/time] )

ahogy leforditom a módot memoria cimre hivatkozik amit tudok hogy az azt jelenti meg van nyitva egy string és nem zártam be és csak ezzeket modositottam éss semmit nem látok! :/

21
Segítségkérés / string lezárás probléma
« Dátum: 2014. november 22. - 15:18:59 »
helló! van egy módom és ebbe nem jól van lezárva a string és még hozzá itt bedobb egy memoria cimre hivatkozo ablakot valaki segitenne?
   
ClearChatbox(playerid, 10);
       SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Rossz válasz!\");
       SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Megbuktál a kressz vizsgán, próbáld újra.\");
      TakingLesson[playerid] = 0;
      TogglePlayerControllable(playerid, 1);
      Kresszkerdes[playerid] = 0;
        return 0;
     }
}
}
if(MarriageCeremoney[playerid] > 0)

22
Segítségkérés / Unknown
« Dátum: 2014. november 06. - 19:10:48 »
Esetleg logot másolnál? ott lehet látszik valami h mi a gond..

23
Segítségkérés / Textdraw Kattintás Probléma
« Dátum: 2014. november 06. - 19:09:26 »
24
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2014. november 06. - 19:07:27 »
Talán a mód-ba lehet a probléma lehet valami fügvény hiányzik

25
Segítségkérés / Admin jail Percre
« Dátum: 2014. október 26. - 16:35:58 »
helló! van egy admin jail parancsom valaki át irná hogy ne csak mp be lehesen lecsukni hanem csak percre és ahogy be rak az adminjail ba elkezdjen középen számolni hogy meddig vagy börtönbe
 
   if(strcmp(cmd, \"/ajail\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/aj\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
   tmp = strtok(cmdtext, idx);
   if(!strlen(tmp))
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"{0285FF}HASZNÁLAT:{FFFFFF} /ajail [JátékosID/NévRészlet] [mp] [indok]\");
      return 1;
   }
   new playa;
   new money;
   new randomaj;
   playa = ReturnUser(tmp);
   tmp = strtok(cmdtext, idx);
   money = strval(tmp);
   if (Admin(playerid, 1) || PlayerInfo[playerid][orokas] >= 1)
   {
       if(IsPlayerConnected(playa))
       {
           if(playa != INVALID_PLAYER_ID)
           {
              GetPlayerName(playa, giveplayer, sizeof(giveplayer));
            GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
            new length = strlen(cmdtext);
            while ((idx < length) && (cmdtext[idx] <= \' \'))
            {
               idx++;
            }
            new offset = idx;
            new result[64];
            while ((idx < length) && ((idx - offset) < (sizeof(result) - 1)))
            {
               result[idx - offset] = cmdtext[idx];
               idx++;
            }
            result[idx - offset] = EOS;
            if(!strlen(result))
            {
               SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"{0285FF}HASZNÁLAT:{FFFFFF} /ajail [JátékosID/NévRészlet] [mp] [indok]\");
               return 1;
            }
            format(string, sizeof(string), \"AdminJail-be zártad %s.\", rag(giveplayer,3));
            SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, string);
            SafeResetPlayerWeapons(playa);
            WantedPoints[playa] = 0;
            PlayerInfo[playa][pJailed] = 1;
            PlayerInfo[playa][pJailTime] = money*60;
            PlayerInfo[playa][pInt] = 0;
            PlayerInfo[playa][Ajail] = 1;
            randomaj = random(sizeof(RandomAdminJailSpawn));
            SetPlayerPos(playa, RandomAdminJailSpawn[randomaj][0], RandomAdminJailSpawn[randomaj][1], RandomAdminJailSpawn[randomaj][2]);
            SetPlayerInterior(playa,10);
            //SetPlayerPos(playa, -228.75657653809,976.13928222656,22.283348083496);
            format(string, sizeof(string), \"%s AdminJailt kapott %s által | Oka: %s | Időtartam: %d mp\",rag(giveplayer,3), sendername, (result),PlayerInfo[playa][pJailTime] = money);
            SendClientMessageToAll(0xFF0606FF, string);
            format(string, sizeof(string), \"%s AdminJailt kapott %s által. | Oka: %s\",rag(giveplayer,3), sendername, (result),PlayerInfo[playa][pJailTime] = money);
            ABroadCast(COLOR_ADMIN,string,1);
            new nev[32];
            GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
            new h,mi,s,y,m,d;
            getdate(y,m,d);
            gettime(h,mi,s);
            format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d][Adminjail] %s adminjailt kapott %s által | Oka: %s, Időtartam: %d mp \",y,m,d,h,mi,s,rag(giveplayer,3), sendername, (result),PlayerInfo[playa][pJailTime] = money);
            LoOoG(stringx);
            format(string, sizeof(string), \"%s AdminJail-be került %s által Oka: %s\", giveplayer, sendername, (result));
            printf(\"%s\",string);
         }
      }
   }
   else
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"Nem vagy admin/adminsegéd!\");
   }
}
return 1;
}

 
[gmod]Javítottam helyetted a



taget

tagre! Ez egyébként már valószínűleg több, mint a 30. alkalom. Az isten szerelmére, tanuld már meg azt a rohadt code taget használni! Leírtam minden egyes hozzászólásodba, hogy hogyan kell. Ebbe is. De leírom ebben is, ismét



- 95%-os figyelmeztetési szinted van, nem szórakoznék ezzel tovább.[/gmod]

26
RP/RPG kérések / /b hirdetés tiltó
« Dátum: 2014. október 26. - 08:08:16 »
Helló! Én azt szeretném kérni hogy ne lehesen /b -be hirdetni bemásolom a kódot valaki segítene mert /hirdetésbe meg csináltam most meg mennek /b-be..
 
if(strcmp(cmd, \"/b\", true) == 0)//local ooc
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
        if(gPlayerLogged[playerid] == 0)
        {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Előbb jelentkezz be!!\");
            return 1;
        }
   GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
   new length = strlen(cmdtext);
   while ((idx < length) && (cmdtext[idx] <= \' \'))
   {
      idx++;
   }
   new offset = idx;
   new result[128];
   while ((idx < length) && ((idx - offset) < (sizeof(result) - 1)))
   {
      result[idx - offset] = cmdtext[idx];
      idx++;
   }
   result[idx - offset] = EOS;
   if(!strlen(result))
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"{0285FF}HASZNÁLAT:{FFFFFF} /b [közeli ooc chat]\");
      return 1;
   }
   new h,mi,s,y,m,d;
   getdate(y,m,d);
   gettime(h,mi,s);
             if(strlen(result) < 65)
           {
       format(stringx, sizeof(stringx), \"{6EF83C}|~ {FFFFFF}%s mondja {FFAF00}OOC{FFFFFF} %s {6EF83C}~|\", sendername, result);
      ProxDetector(20.0, playerid, stringx,COLOR_WHITE,COLOR_WHITE,COLOR_WHITE,COLOR_FADE1,COLOR_FADE2);
      format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d][OOC chat] %s: (( %s ))\",y,m,d,h,mi,s,sendername,result);
      LoOoG(stringx);
   }
   else if(strlen(result) < 129 && strlen(result) > 64)
   {
       new stringxxx[65];
      strmid(stringxxx, result, 65, strlen(result));
      strdel(result, 65, strlen(result));
      format(stringx, sizeof(stringx), \"{6EF83C}|~ {FFFFFF}%s mondja {FFAF00}OOC{FFFFFF} %s {6EF83C}~|\", sendername, result);
      ProxDetector(20.0, playerid, stringx,COLOR_WHITE,COLOR_WHITE,COLOR_WHITE,COLOR_FADE1,COLOR_FADE2);
      format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d][OOC chat] %s: (( %s...\",y,m,d,h,mi,s,sendername,result);
      LoOoG(stringx);
      format(stringx, sizeof(stringx), \"{6EF83C}|~ {FFFFFF}%s mondja {FFAF00}OOC{FFFFFF} %s {6EF83C}~|\", sendername, stringxxx);
      ProxDetector(20.0, playerid, stringx,COLOR_WHITE,COLOR_WHITE,COLOR_WHITE,COLOR_FADE1,COLOR_FADE2);
      format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d][OOC chat] %s: ...%s ))\",y,m,d,h,mi,s,sendername,result);
      LoOoG(stringx);
   }
}
return 1;
}

 
[gmod]Javítottam helyetted a



taget

tagre! Ez már a több tizedik alkalom. Illetve rossz helyre is nyitottad, amelyre szintén sokszor volt már példa. Áthelyeztem.[/gmod]

27
Segítségkérés / Név mutattó Eror textdraw-ba
« Dátum: 2014. október 24. - 21:02:23 »
textdraw
 
new Text:newmutatt;
  newmutatt = TextDrawCreate(497.0000, 100.0000, \"~b~Név:~w~\");
TextDrawBackgroundColor(newmutatt, 255);
TextDrawFont(newmutatt, 3);
TextDrawLetterSize(newmutatt, 0.3900, 1.1000);
    TextDrawColor(newmutatt, 0xFFFF00AA);
    TextDrawSetOutline(newmutatt, 1);
    TextDrawSetProportional(newmutatt, 1);

 
a stat ba volt ez a név parancs igy probáltam
 
   format(coordsstring, coordsstring, \"%s\", name));
     TextDrawSetString(newmutatt, coordsstring);

 
[gmod]Javítottam helyetted a



taget

tagre. A helyesírásodra pedig figyelj oda![/gmod]

28
Segítségkérés / Név mutattó Eror textdraw-ba
« Dátum: 2014. október 24. - 20:54:22 »
Helló! van egy goudlyne editem és probálkoztam egy név mutattóval textdrawba sajnos adott 4 erort
 
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\laspayadas.pwn(4613) : error 028: invalid subscript (not an array or too many subscripts): \"newmutatt\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\laspayadas.pwn(4613) : warning 215: expression has no effect
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\laspayadas.pwn(4613) : error 001: expected token: \";\", but found \"]\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\laspayadas.pwn(4613) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\laspayadas.pwn(4613) : fatal error 107: too many error messages on one line

 
Ha valaki meg mondaná h mi ez! vagy segitenne egy goudlyne modba textdraw ba mutassa a nevet + a játékos idjét megkőszőném
[gmod]Javítottam helyetted a



taget

tagre. A helyesírásodra pedig figyelj oda![/gmod]

29
Szkript kérések / Pénz jelző script
« Dátum: 2014. október 24. - 19:29:38 »
Sikerült meg oldani Kőszi mind2 :)

30
Szkript kérések / Pénz jelző script
« Dátum: 2014. október 24. - 19:10:27 »
Egy kérdés a 000000 a pénzt és a ft mellé egyszere készitsem el a FT mert akkor nem lenne olyan a szine ~w~ vagy is ezzel probáltam megoldani de nem megy :S

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 7
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal