Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 16
SA-MP: Szerverfejlesztés / Autóbuszpályaudvar interior« Dátum: 2015. február 21. - 01:06:00 »
[mod]Ne idézz feleslegesen sok hozzászólást, köszönöm.[/mod]
Előző kommentekbe írtam, hogy nem készítek hozzá scriptet mert ezt bárminek fellehet használni Nagyon szépen köszönök mindenféle vissza jelzést! Igazán jól esnek! 17
SA-MP: Szerverfejlesztés / Autóbuszpályaudvar interior« Dátum: 2015. február 20. - 19:39:28 »\" post=\"530820\" timestamp=\"1424367690\"] 18
SA-MP: Szerverfejlesztés / Autóbuszpályaudvar interior« Dátum: 2015. február 18. - 18:52:02 »Idézetet írta: DenesMester date=1424279832\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"52629\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Szép megy a \"+\" :thumbsup:Köszönöm Scriptet nem akartam hozzá készíteni mivel ezt a mapot bármire fellehet használni nem pont egy pályaudvarnak 19
SA-MP: Szerverfejlesztés / Autóbuszpályaudvar interior« Dátum: 2015. február 18. - 17:35:20 »Idézetet írta: Turbinnyo date=1424251075\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"52629\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Egész jó lett MER link=topic=57173.msg530692#msg530692 date=1424249998] 20
SA-MP: Szerverfejlesztés / Autóbuszpályaudvar interior« Dátum: 2015. február 17. - 18:46:58 »
Nagyon szépen köszönöm mindkettőtöknek! Igazán jól esett ez a visszajelzés
21
SA-MP: Szerverfejlesztés / Autóbuszpályaudvar interior« Dátum: 2015. február 17. - 13:05:54 »Sziasztok! Tudnivaló Készítettem egy buszpályaudvar interiort egy szervernek, de a szerver átváltott egy másik gamemode-ra amire nem lehet felhasználni, ezért publikálom(!Beleegyezéssel!) Kisebb leírás RP szerverekre ajánlom ezt a mapot. Nem valami nagy interior sajnos, de a célnak megfelelő Van egy váró ahol lelehet ülni illetve egy információs pult RemoveBuilding-ek RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1886, 304.3281, -144.2578, 1006.8906, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 18051, 295.7734, -133.4609, 1004.5469, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 18050, 299.9453, -133.9297, 1005.8359, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1886, 304.2109, -126.1719, 1006.8906, 0.25); CreateDynamicObject-ek CreateDynamicObject(19358, 304.70309, -144.27431, 1004.75659, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(1569, 304.67886, -141.15244, 1003.06604, 0.00000, 0.00000, -90.00000); CreateDynamicObject(19388, 304.70493, -141.92453, 1004.75659, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19358, 304.70996, -138.71010, 1004.75659, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19358, 304.70892, -135.50961, 1004.75659, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19358, 304.71643, -132.30960, 1004.75659, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19358, 304.72485, -129.10954, 1004.75659, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19358, 304.72537, -125.90649, 1004.75659, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19358, 303.05307, -125.61392, 1004.75659, 0.00000, 0.00000, 90.00000); CreateDynamicObject(19358, 299.85300, -125.61591, 1004.75659, 0.00000, 0.00000, 90.24000); CreateDynamicObject(19358, 303.04880, -144.73611, 1004.75659, 0.00000, 0.00000, 90.24000); CreateDynamicObject(19358, 299.86771, -144.75378, 1004.75659, 0.00000, 0.00000, 90.24000); CreateDynamicObject(19388, 299.65677, -141.90092, 1004.75659, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19358, 299.64218, -145.09753, 1004.75659, 0.00000, 0.00000, -0.66000); CreateDynamicObject(1569, 299.67474, -141.12892, 1003.06604, 0.00000, 0.00000, -90.78000); CreateDynamicObject(19431, 299.65771, -140.14017, 1004.75659, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19431, 299.66089, -138.55972, 1002.15503, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19431, 299.66089, -136.96040, 1002.15503, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19431, 299.66089, -135.36040, 1002.15503, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19431, 299.66089, -133.76370, 1002.15503, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19431, 299.66089, -132.16341, 1002.15503, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19431, 299.66089, -130.58150, 1002.15503, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19431, 299.66089, -129.00121, 1002.15503, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19431, 299.66089, -127.40120, 1002.15503, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19358, 299.71283, -125.57615, 1004.75659, 0.00000, 0.00000, -0.66000); CreateDynamicObject(19370, 297.74402, -128.75648, 1003.03302, 0.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19358, 298.18793, -127.10358, 1004.75659, 0.00000, 0.00000, 90.24000); CreateDynamicObject(19358, 298.15170, -138.35809, 1004.75659, 0.00000, 0.00000, 90.24000); CreateDynamicObject(19370, 297.74652, -131.95737, 1003.03302, 0.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19370, 297.69421, -135.13803, 1003.03302, 0.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19370, 297.69144, -138.34703, 1003.03302, 0.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19370, 294.25620, -128.75797, 1003.03302, 0.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19370, 294.27570, -131.93091, 1003.03302, 0.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19370, 294.24811, -135.09702, 1003.03302, 0.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19370, 294.19788, -138.30066, 1003.03302, 0.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19358, 294.99063, -127.16979, 1004.75659, 0.00000, 0.00000, 90.24000); CreateDynamicObject(2596, 301.18759, -126.00200, 1005.90808, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19370, 301.53888, -127.28770, 1006.53229, 0.00000, 90.00000, -0.18000); CreateDynamicObject(19370, 305.03940, -127.30660, 1006.53229, 0.00000, 90.00000, -0.18000); CreateDynamicObject(19370, 301.52640, -130.47070, 1006.53229, 0.00000, 90.00000, -0.18000); CreateDynamicObject(19370, 301.51929, -133.62950, 1006.53229, 0.00000, 90.00000, -0.18000); CreateDynamicObject(19370, 301.52850, -136.83630, 1006.53229, 0.00000, 90.00000, -0.18000); CreateDynamicObject(19370, 301.49661, -140.01750, 1006.53229, 0.00000, 90.00000, -0.18000); CreateDynamicObject(19370, 301.48651, -143.19960, 1006.53229, 0.00000, 90.00000, -0.18000); CreateDynamicObject(19370, 304.96609, -143.10030, 1006.53229, 0.00000, 90.00000, -0.12000); CreateDynamicObject(19370, 304.96671, -139.87460, 1006.53229, 0.00000, 90.00000, -0.12000); CreateDynamicObject(19370, 304.95721, -136.66299, 1006.53229, 0.00000, 90.00000, 0.66000); CreateDynamicObject(19370, 304.89590, -133.52060, 1006.53229, 0.00000, 90.00000, 0.66000); CreateDynamicObject(19370, 304.85040, -130.35831, 1006.53229, 0.00000, 90.00000, 0.66000); CreateDynamicObject(2596, 301.81549, -126.00200, 1005.90808, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(2596, 302.43686, -126.00202, 1005.90808, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(2596, 303.03650, -126.00200, 1005.90808, 0.00000, 0.00000, -0.12000); CreateDynamicObject(2596, 303.66739, -126.00200, 1005.90808, 0.00000, 0.00000, -0.12000); CreateDynamicObject(2604, 298.92630, -128.95551, 1003.56000, 0.00000, 0.00000, -90.00000); CreateDynamicObject(2604, 298.93475, -132.64330, 1003.56000, 0.00000, 0.00000, -90.00000); CreateDynamicObject(2604, 298.95901, -136.33110, 1003.56000, 0.00000, 0.00000, -90.06000); CreateDynamicObject(19431, 299.66446, -139.06323, 1004.75659, 0.00000, 0.00000, -0.42000); CreateDynamicObject(2356, 297.52350, -128.32394, 1003.12012, 0.00000, 0.00000, -90.36001); CreateDynamicObject(2356, 297.50116, -131.70392, 1003.12012, 0.00000, 0.00000, -90.36001); CreateDynamicObject(2356, 297.64029, -135.82375, 1003.12012, 0.00000, 0.00000, -90.36001); CreateDynamicObject(1649, 299.74289, -136.10892, 1005.98340, 0.00000, 0.00000, -90.00000); CreateDynamicObject(1649, 299.74289, -131.74530, 1005.98340, 0.00000, 0.00000, -90.00000); CreateDynamicObject(1649, 299.74289, -127.36470, 1005.98340, 0.00000, 0.00000, -90.00000); CreateDynamicObject(19358, 296.47922, -136.69298, 1004.75659, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19358, 296.49887, -133.49202, 1004.75659, 0.00000, 0.00000, -0.72000); CreateDynamicObject(19358, 296.53781, -130.27029, 1004.75659, 0.00000, 0.00000, -0.72000); CreateDynamicObject(19358, 296.58224, -127.09581, 1004.75659, 0.00000, 0.00000, -0.72000); CreateDynamicObject(2315, 303.68796, -132.34222, 1003.05792, 0.00000, 0.00000, -90.00000); CreateDynamicObject(1722, 304.17621, -135.00555, 1003.10797, 0.00000, 0.00000, 90.00000); CreateDynamicObject(1722, 304.17407, -131.30742, 1003.10797, 0.00000, 0.00000, 90.00000); CreateDynamicObject(1722, 304.17987, -130.30742, 1003.10797, 0.00000, 0.00000, 90.36000); CreateDynamicObject(1722, 304.16507, -129.40730, 1003.10797, 0.00000, 0.00000, 90.36000); CreateDynamicObject(1722, 304.17035, -128.48729, 1003.10797, 0.00000, 0.00000, 90.36000); CreateDynamicObject(1722, 304.17197, -127.52734, 1003.10797, 0.00000, 0.00000, 90.54000); CreateDynamicObject(1722, 304.17395, -126.46732, 1003.10797, 0.00000, 0.00000, 90.54000); CreateDynamicObject(1722, 304.19232, -136.02560, 1003.10797, 0.00000, 0.00000, 89.88000); CreateDynamicObject(1722, 304.18845, -137.04562, 1003.10797, 0.00000, 0.00000, 89.88000); CreateDynamicObject(2773, 300.42233, -136.69794, 1003.57257, 0.00000, 0.00000, -91.92001); CreateDynamicObject(2773, 300.40567, -134.52367, 1003.57257, 0.00000, 0.00000, -91.92001); CreateDynamicObject(2773, 300.38080, -130.84909, 1003.57257, 0.00000, 0.00000, -91.92001); CreateDynamicObject(2773, 300.39709, -127.24468, 1003.57257, 0.00000, 0.00000, -91.92001); CreateDynamicObject(2773, 300.37756, -129.32039, 1003.57257, 0.00000, 0.00000, -91.92001); CreateDynamicObject(2773, 300.38000, -132.99043, 1003.57257, 0.00000, 0.00000, -91.92001); Képek 22
SA-MP: Szerverfejlesztés / Járműrendszer (Ajánlott STUNT/FUN szerverre.)« Dátum: 2015. február 10. - 21:36:06 »
Nagyon jó és szép fs. A címhez még hozzárakhatnád azt is, hogy RP szerverre is ajánlott én úgy gondolom.
Szerintem kipróbálom és fel is használom :thumbsup: 23
SA-MP: Szerverfejlesztés / Seans RPG« Dátum: 2015. február 07. - 10:53:52 »
A képeket nézve szép kis edit mod. Szerintem megéri letölteni annak aki szeretne bármit is kivenni a modból!
Gratulálok tényleg szép edit! 24
SA-MP: Szerverfejlesztés / PaintBall Gamemode Magyarul!! @2015« Dátum: 2015. február 04. - 15:14:04 »
Elég jól néz ki a mód! Úgy látom a képek alapján jó a magyarítás is Lehet egy hosszabb nap után a srácokkal elszórakozunk
25
Segítségkérés / Álló NPC Létrehozása« Dátum: 2015. február 04. - 14:50:56 »Idézetet írta: Tomasz date=1422989531\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"52408\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Jó helyen van a .rec fájl? Nem hibás az NPC pawn kódja? A server.cfg-ben nincs nullán a maxnpc? A serverlog-ban mit ír? Esetleg ha átküldhetnéd privátba az egész szervert és átnézném.A .rec fájl a Szerver mappa\\npcmodes\\recordings-ba illetve a Szerver mappa\\scriptfiles-be van benne. A server.cfg-be nincs 0-án az npc. \"[14:48:35] [npc:join] Test_Npc has joined the server (0:127.0.0.1) [14:48:35] [npc:part] Test_Npc has left the server (0:2)\" Ezt írja log-ban A gamemode-ot miért küldjem át? 27
Segítségkérés / Álló NPC Létrehozása« Dátum: 2015. február 03. - 13:03:39 »Idézetet írta: skyLine date=1422908878\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"52408\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic RP szerverre szeretnéd?Igen RP szerverre szeretném és RP neve van, Test_NPC a neve. Ha esetleg kimásolom a pwn code-okat akkor tudsz segíteni? 28
Segítségkérés / PPC_Trucking uj class help!« Dátum: 2015. február 02. - 17:16:45 »
Kitudnád másolni a gamemode-ból /work parancsot? Akkor talán tudok segíteni
29
Segítségkérés / Álló NPC Létrehozása« Dátum: 2015. február 02. - 17:11:35 »Idézetet írta: skyLine date=1422811940\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"52408\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Nincs valahol olyan sor amiben letiltja az NPC csatlakozását, vagy a server.cfg-ben engedélyezve vannak az NPC-k?Persze, engedélyezve van az NPC Nincs olyan sor ami letiltaná az NPC csatlakozását 30
Segítségkérés / Álló NPC Létrehozása« Dátum: 2015. február 01. - 15:20:15 »Idézetet írta: skyLine date=1422799051\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"52408\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Felveszed azt ahogyan áll az NPC egy helyben és utána ugyanúgy mint az OnFoot-os NPC-t.Ez kész van, de valamiért a szerverre fel majd le csatlakozik. |