Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Razo
16
« Dátum: 2014. április 10. - 22:42:52 »
Értem.
#define IDO 3000 CMD:repairall(playerid,params[]) { GameTextForAll(\"~r~Kocsik megjavítva.\",IDO,1); for(new i; i<MAX_VEHICLES; i++) { RepairVehicle(i); } return 1; }
17
« Dátum: 2014. április 10. - 22:35:14 »
CMD:repairall(playerid,params[]) { SendClientMessageToAll(-1,\"Kocsik megjavítva.\"); for(new i; i<MAX_VEHICLES; i++) { RepairVehicle(i); } return 1; }
18
« Dátum: 2014. április 10. - 22:28:06 »
VIDEO Nemrég fedeztem fel, elég jó
19
« Dátum: 2014. április 06. - 17:48:14 »
Az összes plugin, amit használsz, a legfrissebb?
20
« Dátum: 2014. április 04. - 22:48:54 »
12 éves létedre sokkal értelmesebb és inteligensebb vagy az átlagnál.
21
« Dátum: 2014. április 03. - 21:50:15 »
Nincsmit, egyébként most, hogy így átnéztem, eszembe jutott, hogy lehet néhány jármû, ami több HP-val spawnol, mint 1000, bármint ez gyakori a játékmódokban. Tehát akkor az OnVehicleSpawn valahogy így kell kinézzen:
public OnVehicleSpawn(vehicleid) { new Float:jhp; GetVehicleHealth(vehicleid,jhp); JarmuHP[vehicleid] = jhp; return 1; }
22
« Dátum: 2014. április 03. - 20:35:51 »
Te igen, de alapból a módban nem volt pl. dcmd, vagy egyéb parancsfeldolgozó?
23
« Dátum: 2014. április 03. - 16:37:33 »
Köszönöm
ZyZu, megcsináltam.
24
« Dátum: 2014. április 02. - 22:10:30 »
A politikát mindig is cirkusznak tartottam. Nevetséges dolog, amit Enter is leírt. A legegyszerûbb az lenne, ha az összes párt összefogna, hogy valahogy kieggyeznének egymással, egy párt megalapításáért. Ha esetleg szétosztanák maguk között, hogy ez a párt ebben jobb, az abban, és így lennének megadva a hatáskörök, egy párt formájában. Így persze a 4 évenkénti és a folyamatos tüntetéseket, cirkuszt meg kellene szüntetni, ez lenne az egyetlen baj. Ez kell a magyaroknak.
25
« Dátum: 2014. április 02. - 21:38:50 »
#include <a_samp> new Float:JarmuHP[MAX_VEHICLES]; public OnVehicleDamageStatusUpdate(vehicleid,playerid) { new Float:jhp; GetVehicleHealth(vehicleid,jhp); if(JarmuHP[vehicleid]-100.0 <= jhp) { SendClientMessage(playerid,-1,\"Ütköztél egy nagyot!\"); JarmuHP[vehicleid] = jhp; } return 1; } public OnVehicleSpawn(vehicleid) { JarmuHP[vehicleid] = 1000.0; return 1; } Így csak akkor fogja kiírni az üzenetet, hogyha ütközésnél a jármû HPja több, mint 100-at esett.
26
« Dátum: 2014. április 02. - 21:25:15 »
Itt van konkrétan az, amit akartál.
#include <a_samp> #include <zcmd> #define DIALOG_VALASZ 1234 CMD:valasz(playerid,params[]) { ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_VALASZ,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Válasz\",\"Írd be az ID-t!\",\"Válasz\",\"Mégse\"); return 1; } public OnDialogResponse(playerid,dialogid,response,listitem,inputtext[]) { if(dialogid == DIALOG_VALASZ) { if(response) { if(IsNumeric(inputtext)) { new id = strval(inputtext); //a stringet integerré alakítjuk if(IsPlayerConnected(id)) { SendClientMessage(id,-1,\"Szia.\"); } else return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs ilyen játékos.\"); } else return SendClientMessage(playerid,-1,\"Az ID-t, azaz számot kell beírni.\"); } return 1; } return 0; } stock IsNumeric(const string[]) { //ez a függvény azt ellenõrzi, hogy egy string szám-e new length=strlen(string); if (length==0) return false; for (new i = 0; i < length; i++) { if ( (string > \'9\' || string < \'0\' && string!=\'-\' && string!=\'+\') || (string==\'-\' && i!=0) // || (string==\'+\' && i!=0) // ) return false; } if (length==1 && (string[0]==\'-\' || string[0]==\'+\')) return false; return true; }
27
« Dátum: 2014. április 02. - 20:34:54 »
Köszönöm, igyekeztem
28
« Dátum: 2014. április 02. - 20:26:57 »
rTele v1.0 ~ Egyszerû Teleport Rendszer Használat, funkciók: - Funkciók: - InGame teleport létrehozás, és törlés - Teleportok mentõdnek - RCON admin tudja engedélyezni/letiltani a különbözõ teleportálási módoka - Dialoggal történõ teleportálás InGame létrehozott helyre - TAB-->Játékosra kattintásnál teleportálás - Térképen kijelölt WayPointra teleportálás - Parancsok játékosoknak: - /telehelp: Parancsok listázása - /w(ay)p(oint): Térképen elõre kijelölt helyre teleportálás - /tele: Elõhozza a dialogot a meglévõ teleportokkal - Parancsok RCON adminoknak: - /ujtele: Teleport létrehozása a játékos jelenlegi pozíciójánál - /teletorol: Létrehozott teleport kitörlése, ID-re. - /engedtele: Teleportálási módok engedélyezése a játékosoknak.Ismert bug: - Sok létrehozott teleport után a /tele dialog nem jelzi ki az összeset. Ezt a DIALOG_STR_HOSSZ definíció nagyobbításával tudjátok fixálni.Futtatáshoz kellõ includeok, pluginok: - sscanf2 (plugin is) - zcmdLetöltés: - rTele.pwn - rTele.amx /* |==============| |=====rTele====| |====by Razo===| |==============| */ #include <a_samp> #include <zcmd> #include <sscanf2> #define MAX_TELE 64 #define SCM(%0,%1,%2) SendClientMessage(%0,%1,%2) #define SCMTA(%0,%1) SendClientMessageToAll(%0,%1) #define COLOR_RED 0xEB000FFF #define ABLAK_TELE 1234 #define TELE_STR_HOSSZ 2048 enum tInfo { Nev[34], Float:tx, Float:ty, Float:tz, Float:tangle, Letette[MAX_PLAYER_NAME] }; enum jInfo { Float:wpx, Float:wpy, Float:wpz }; new TeleInfo[MAX_TELE][tInfo]; new JatekosInfo[MAX_PLAYERS][jInfo]; new TeleLetezik[MAX_TELE]; new gstr[144]; new bool:wp_leteve[MAX_PLAYERS]; new bool:wp_enged; new bool:tp_enged; new bool:hely_enged; public OnFilterScriptInit() { print(\"\"); print(\"====================\"); print(\"===rTele betoltve===\"); print(\"====================\"); print(\"\"); LoadTele(); wp_enged = false; tp_enged = false; hely_enged = false; return 1; } stock pname(playerid) { new pName[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, pName, MAX_PLAYER_NAME); return pName; } stock StripNL(str[]) // by y_less { new i = strlen(str); while (i-- && str <= \' \') str = \'\\0\'; } SaveTele(teleid) { new file[32], str[144]; format(file,sizeof file,\"tele_%d\",teleid); new File:hnd = fopen(file,io_write); format(str,sizeof str,\"Poz&Nev=%.3f,%.3f,%.3f,%.3f,%s\\r\\n\",TeleInfo[teleid][tx],TeleInfo[teleid][ty],TeleInfo[teleid][tz],TeleInfo[teleid][tangle],TeleInfo[teleid][Nev]); fwrite(hnd,str); format(str,sizeof str,\"Letette=%s\\r\\n\",TeleInfo[teleid][Letette]); fwrite(hnd,str); format(str,sizeof str,\"Keszitve=%d\\r\\n\",TeleLetezik[teleid]); fwrite(hnd,str); fclose(hnd); } LoadTele() { new /*str[64],*/ File:hnd, count, filename[64], line[256], s, key[64]; for(new i = 1; i < MAX_TELE; i++) { format(filename,sizeof filename,\"tele_%d\",i); if(!fexist(filename)) continue; hnd = fopen(filename,io_read); while(fread(hnd,line)) { StripNL(line); s = strfind(line,\"=\"); if(!line[0] || s<1) continue; strmid(key,line,0,s++); // if(strcmp(key,\"Nev\") == 0) strmid(TeleInfo[Nev],line,s,sizeof line); if(strcmp(key,\"Poz&Nev\") == 0) sscanf(line,\"p<,>ffffs[34]\",TeleInfo[tx],TeleInfo[ty],TeleInfo[tz],TeleInfo[tangle],TeleInfo[Nev]); else if(strcmp(key,\"Letette\") == 0) strmid(TeleInfo[Letette],line,s,sizeof line); else if(strcmp(key,\"Keszitve\") == 0) TeleLetezik = strval(line); } fclose(hnd); if(TeleLetezik) count++; } printf(\"%d teleport betoltve.\",count); } CMD:teletorol(playerid,params[]) { if(IsPlayerAdmin(playerid)) { new id; if(sscanf(params,\"d\",id)) return SCM(playerid,COLOR_RED,\"Használat: {FFFFFF}/teletorol [iD]\"); else { format(gstr,sizeof gstr,\"/TDM/Szerver/tele_%d\",id); if(!fexist(gstr)) return SCM(playerid,COLOR_RED,\"Nincs ilyen teleport.\"); else { fremove(gstr); format(gstr,sizeof gstr,\"{FFFFFF}%s törölte a %d ID-jû teleportot.\",pname(playerid),id); SCMTA(-1,gstr); } } } else return SCM(playerid,COLOR_RED,\"Nem használhatod ezt a parancsot.\"); return 1; } CMD:tele(playerid,params[]) { if(hely_enged) { new dstr[TELE_STR_HOSSZ]; for(new i = 1; i<MAX_TELE; i++) { if(TeleLetezik) { format(dstr,sizeof dstr,\"%sID: %d Név: %s\\n\",dstr,i,TeleInfo[Nev]); } } ShowPlayerDialog(playerid, ABLAK_TELE, DIALOG_STYLE_LIST, \"Teleport\", dstr, \"Tele\", \"Mégse\"); } else return SCM(playerid,COLOR_RED,\"Nincs engedélyezve ez a teleportálási mód.\"); return 1; } CMD:engedtele(playerid,params[]) { if(IsPlayerAdmin(playerid)) { if(isnull(params)) return SCM(playerid,COLOR_RED,\"Használat: {FFFFFF}/engedtele [Játékos/WayPoint/Hely]\"); else if(!strcmp(params,\"játékos\",true)) { if(!tp_enged) { tp_enged = true; format(gstr,sizeof gstr,\"{FFFFFF}%s engedélyezte az egymáshoz való teleportálást.\",pname(playerid)); SCMTA(-1,gstr); } else { tp_enged = false; format(gstr,sizeof gstr,\"{FFFFFF}%s letiltotta az egymáshoz való teleportálást.\",pname(playerid)); SCMTA(-1,gstr); } } else if(!strcmp(params,\"waypoint\",true)) { if(!wp_enged) { wp_enged = true; format(gstr,sizeof gstr,\"{FFFFFF}%s engedélyezte a WayPoint-ra való teleportálást. (/wp)\",pname(playerid)); SCMTA(-1,gstr); } else { wp_enged = false; format(gstr,sizeof gstr,\"{FFFFFF}%s letiltotta a WayPoint-ra való teleportálást.\",pname(playerid)); SCMTA(-1,gstr); } } else if(!strcmp(params,\"hely\",true)) { if(!hely_enged) { hely_enged = true; format(gstr,sizeof gstr,\"{FFFFFF}%s engedélyezte a helyre való teleportálást. (/tele)\",pname(playerid)); SCMTA(-1,gstr); } else { hely_enged = false; format(gstr,sizeof gstr,\"{FFFFFF}%s letiltotta a helyre való teleportálást.\",pname(playerid)); SCMTA(-1,gstr); } } } else return SCM(playerid,COLOR_RED,\"Nem használhatod ezt a parancsot.\"); return 1; } CMD:ujtele(playerid,params[]) { if(IsPlayerAdmin(playerid)) { new Float:asdx; new Float:y; new Float:z; new Float:angle; new nev[32]; new fnev[34]; GetPlayerPos(playerid,asdx,y,z); GetPlayerFacingAngle(playerid,angle); if(sscanf(params,\"s[32]\",nev)) return SCM(playerid,COLOR_RED,\"Használat: {FFFFFF}/újtele [Név]\"); else { format(gstr,sizeof gstr,\"{FFFFFF}%s létrehozott egy teleportot. Név: %s\",pname(playerid),nev); SCMTA(-1,gstr); format(fnev,34,\"%s\",nev); for(new x = 1; x<MAX_TELE; x++) { if(!TeleLetezik { TeleLetezik TeleInfo TeleInfo TeleInfo TeleInfo TeleInfo TeleInfo[Letette] = pname(playerid); SaveTele(x); return 1; } } SCM(playerid,COLOR_RED,\"Már nem lehet!\"); } } else return SCM(playerid,COLOR_RED,\"Nem használhatod ezt a parancsot.\"); return 1; } CMD:wp(playerid,params[]) { if(wp_enged) { if(wp_leteve[playerid]) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { new veh = GetPlayerVehicleID(playerid); SetVehiclePos(veh,JatekosInfo[playerid][wpx],JatekosInfo[playerid][wpy],JatekosInfo[playerid][wpz]); SCM(playerid,-1,\"{0000FF}Teleportálva.\"); } else { SetPlayerPosFindZ(playerid,JatekosInfo[playerid][wpx],JatekosInfo[playerid][wpy],JatekosInfo[playerid][wpz]); SCM(playerid,-1,\"{0000FF}Teleportálva.\"); } } else return SCM(playerid,COLOR_RED,\"Nem jelöltél ki WayPoint-ot.\"); } else return SCM(playerid,COLOR_RED,\"Nincs engedélyezve ez a teleportálási mód.\"); return 1; } CMD:waypoint(playerid,params[]) { return cmd_wp(playerid,params); } CMD:telehelp(playerid,params[]) { SCM(playerid,-1,\"{FFFFFF}Parancsok: /tele, /wp. TAB-on játékosra kattintással teleportálhatsz, amennyiben ez engedélyezve van.\"); if(IsPlayerAdmin(playerid)) SCM(playerid,-1,\"{FFFFFF}RCON admin parancsok: /ujtele, /engedtele, /teletorol\"); return 1; } public OnDialogResponse(playerid,dialogid,response,listitem,inputtext[]) { if(dialogid == ABLAK_TELE) { if(response) { new teleid; sscanf(inputtext[4],\"d\",teleid); if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { new vid = GetPlayerVehicleID(playerid); SetVehiclePos(vid,TeleInfo[teleid][tx],TeleInfo[teleid][ty],TeleInfo[teleid][tz]); SetVehicleZAngle(vid,TeleInfo[teleid][tangle]); } else { SetPlayerPos(playerid,TeleInfo[teleid][tx],TeleInfo[teleid][ty],TeleInfo[teleid][tz]); SetPlayerFacingAngle(playerid,TeleInfo[teleid][tangle]); SCM(playerid,-1,\"{0000FF}Teleportálva.\"); } } } return 0; } public OnPlayerConnect(playerid) { wp_leteve[playerid] = false; return 1; } public OnPlayerClickMap(playerid,Float:fX,Float:fY,Float:fZ) { JatekosInfo[playerid][wpx] = fX; JatekosInfo[playerid][wpy] = fY; JatekosInfo[playerid][wpz] = fZ; wp_leteve[playerid] = true; return 1; } public OnPlayerClickPlayer(playerid,clickedplayerid,source) { new Float:x, Float:y, Float:z; GetPlayerPos(clickedplayerid,x,y,z); if(tp_enged) { if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { SetPlayerPos(playerid,x+1,y,z); } else { new veh = GetPlayerVehicleID(playerid); SetVehiclePos(veh,x+2,y,z); } } else return SCM(playerid,COLOR_RED,\"Nincs engedélyezve ez a teleportálási mód.\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { print(\"\"); print(\"|=========================|\"); print(\"|====rTele kikapcsolva====|\"); print(\"|=========================|\"); print(\"\"); return 1; } Használjátok egészséggel!
29
« Dátum: 2014. február 16. - 18:13:50 »
server.cfg cserénél átírtad a maxnpc-k számát 0-ról arra a számra amennyi a felcsatlakoztatni kívánt NPC-k számára? Így sem jó.
30
« Dátum: 2014. február 16. - 17:23:05 »
Megcsináltam mindkettõt, ugyanez :S