Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Oldalak: 1 [2]
16
Archívum / Adott számok színezése« Dátum: 2015. március 14. - 21:52:46 »
Hali.
Arra lennék kíváncsi, hogy hogy lehet egy adott számot vagy számokat színezni. Hogy mire is gondolok itt: Tehát ami elvan mentve (adott esetben a pénz) az színezve legyen, a többi nulla pedig maradjon fehér. 00682000FT 17
Archívum / dxDrawRectangle« Dátum: 2015. március 08. - 15:39:50 »
Tessék, itt középre igazítom a 400x200-as dobozt egy szürke féleségű, valemennyi átlátszó színnel. 18
Archívum / dxDrawRectangle« Dátum: 2015. március 08. - 15:25:52 »
bool dxDrawRectangle ( float startX, float startY, float width, float height [, int color = white, bool postGUI = false, bool subPixelPositioning = false ] )
float startX : vízszintes elhelyezkedés pixelben megadva (képzelj el egy koordináta rendszert) float startY : függőleges elhelyezkedés pixelben megadva (képzelj el egy koordináta rendszert) float width : szélesség float height : magasság int color : színek (vörös árnyalat, kék árnyalat, zöld árnyalat, átlátszóság) - tocolor(piros, kék, zöld, átlátszóság) bool postGUI : előtérbe hozás (ez legyen legfelül, és minden más alatta) bool subPixelPositioning : ez nem nagyon tudom, hogy mi akar lenni :/ 19
Archívum / Player sétálás« Dátum: 2015. március 05. - 16:29:12 »
Azt hiszem így. 21
Archívum / Dx Négyzetbe kattintás!« Dátum: 2015. március 04. - 14:56:22 »
és milenne ha leírnád a hibákat? Lehet tudnék segíteni is..
22
Archívum / Dx Négyzetbe kattintás!« Dátum: 2015. március 04. - 14:50:32 »
Ez működik, csak te írsz el valamit.
23
Archívum / Ugymod gyors jel generálása. Hogyan« Dátum: 2015. március 04. - 14:38:20 »
24
Archívum / Dx Négyzetbe kattintás!« Dátum: 2015. március 04. - 14:37:10 »
25
MTA: Szerverfejlesztés / [GAMEMODE]MÓD GYÜJTEMÉNY!« Dátum: 2015. február 13. - 16:54:37 »
Ez baromság.
A SeeMTA egy saját mód, vannak benne valhallából származó kódok, hisz ami működik minek megírni mégegyszer? A devGaminges cuccokat pedig nem egyszer elmondták, hogy csak a kliens képeket kérték el ENGEDÉLYEL, mert akkoriban még nem volt designerük. 26
Archívum / Account system(ucp stb..)« Dátum: 2015. január 31. - 18:24:23 »
WARNING:
meta.xml: <file src=\"myriadproregular.ttf\" type=\"client\" /> ERROR: Meghívtál egy nem futó kliens oldali resourcét. (box)
Oldalak: 1 [2]
|