Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - PCGamer133

Oldalak: 1 [2] 3
16
Segítségkérés / Tuning hang lejátszása [PlaySound3D]
« Dátum: 2017. április 22. - 03:47:31 »
Sziasztok, naggyából középszinten értek a dolgokhoz eddig eligazodtam, de most eléggé elakadtam. amikor prémium turbó van az autóban azaz hangot is ad ki, azt csak az hallja aki az autóban ül.Én azt szeretném valahogy hogy ne csak az hallja a hangot aki az autóban ül, hanem aki nem ül benne az is.Próbáltam már attachElements()-el, próbáltam kódon kívül hozzáadni, létrehozni egy láthatatlan objectet és ahhoz attach-olni de semmi...
 
Aki tudna ebben segíteni megköszönném!
 

local oldState = 0
local newState = 0
function checkVehiclesGearboxChange()
local vehicle = getPedOccupiedVehicle(localPlayer)
if vehicle and getElementData(vehicle, \"veh:performance_turbo\") == 5 then
   newState = getVehicleCurrentGear(vehicle)
   
   if newState ~= oldState then
      oldState = newState
      
      local x, y, z = getElementPosition(vehicle)
      local sound = playSound3D(\"files/turbo.mp3\", x, y, z, false)
      setSoundMaxDistance(sound, 1000)
      setSoundVolume(sound, 0.7)
   end
end
end
setTimer(checkVehiclesGearboxChange, 500, 0)

 
 

17
Segítségkérés / Fegyver
« Dátum: 2016. december 11. - 12:25:11 »
Idézetet írta: Eduka date=1481455386


   
      Véletlen nem te vagy az ExtremeGaming copy szerver #nemtudok0rólírnifejlesztője? Mert Nevils elmondta, h te csak fejlesztő vagy, és nem tudsz 0-ról írni, ami mondjuk meg is mutatkozott a szerverben. Viszont mikor megmondtam neked, hogy grat a copy szerveredhez, akkor meg bannolsz olyan indokkal, hogy \"majd ha nem tudsz netezni, ne lepődj meg\"... És még te vársz el segítséget... Szégyen...
   
   
       
   
   
      Mellesleg, nem vagyok \'dick\' tehát segítek, akár bannoltál, akár nem. isPlayerInFaction(thePlayer, 48) true/false értéket ad vissza, tehát próbálhatod te a fType == 48 then-t.
   
   
      Mondtam Nevilsnek, hogy megbecsülhetett volna engem, mikor még ott voltam és mindent 0-ról írtam, de hát mindegy:))))))
   


Adom! +UP

18
Segítségkérés / Váltáskor hang
« Dátum: 2016. július 25. - 13:58:26 »
Kis módosítással de ment, köszi ^^ :D

19
Segítségkérés / Váltáskor hang
« Dátum: 2016. július 24. - 20:38:51 »
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy tudna-e valaki segíteni abban, mikor vált a kocsi akkor adjon ki egy hangot... Próbáltam, de sajnos nem sikerült, nem tudok rájönni hogy mi lehet a baj...  :@  :wall:  :grrrrr:

20
Segítségkérés / Perspektíva az MTA-ban [SEGÍTSÉG][GUI]
« Dátum: 2016. július 23. - 18:14:16 »
Ezt hogy csináltad? :) Saját készítésű shader vagy valahonnan szedted? Meghálálnám ha megajándékoznál vele :D  ::|   <3  :thumbsup:

21
Segítségkérés / Perspektíva az MTA-ban [SEGÍTSÉG][GUI]
« Dátum: 2016. július 21. - 14:15:34 »
Igen, én is arra gondoltam hogy HTML alapú, vagy még arra is gondoltam hogy képekből van összerakva de azt kicsit nehéz lenne kivitelezni. Köszi a válaszotok, megpróbálunk összedobni valami Alpha teszt-et hátha sikerül összehozni valami használhatót.

22
Segítségkérés / Perspektíva az MTA-ban [SEGÍTSÉG][GUI]
« Dátum: 2016. július 19. - 15:02:11 »
Sziasztok.
 
Egy embert keresek aki tudna segíteni abban a dologban amit meg szeretnék valósítani.
Azt szeretném hogy van egy adott dxDrawRectangle és azon ugyebár a szövegek gombok stb...
Ez mind szép és jó, de ha nekem van egy olyanom hogy getCursorPosition() és én arra szeretném hogy mozogjon a tengelyen az egész \"Panel\" amerre az egér van. Hogy ezt szemléltetni tudjam egy videót rakok ki amit egy feltörekvő és nagyon fasza ruszki szerver készített és nekem nagyon meg tetszett de lövésem sincs hogyan kezdjek hozzá és hogy ők eggyáltalán hogyan valósíthatták meg. Ezért kérem a segítségeteket hátha eggyütes erővel sikerül kitalálni hogy is van ez :D
Íme a videó:

23
Segítségkérés / Kép/Szöveg elhelyzése adott ponton a monitoron.
« Dátum: 2016. július 10. - 14:32:26 »
Működött nagyon köszönöm a segítséged  ^^  :thumbsup:

24
Segítségkérés / Kép/Szöveg elhelyzése adott ponton a monitoron.
« Dátum: 2016. július 09. - 19:48:53 »
Sziasztok, éppen dolgozok/dolgozunk egy Karakter információs panelen, és olyan probléma elé jutottunk hogy az én monitoromon 1920*1080 beállítom hogy jó legyen de a kisebb vagy esetleg nagyobb monitorokon már nem ott van az adott cucc pedig
 

local height = 30
local tartoX, tartoY = oldalSzel * 1.5 + 30, 5 + felsoSzel
local felsoSzel = screenY / 6
local oldalSzel = felsoSzel
local kezdoX = tartoX + 25
local kezdoY = tartoY + 75
local oldalX = tartoMeretX / 7
local oldalY = oldalX * skinSecondSideMultipler
guiGetScreenSize = screenWidth, screenHeight
karakterNevKiiras = dxDrawText ( \"Karaktered neve:\", tartoX + 625, kezdoY + height - 20, screenWidth, screenHeight, tocolor ( 255, 255, 255, 255 ), 0.8, Arial )

25
Archívum / [RP] CustomMTA v1
« Dátum: 2015. május 07. - 16:42:39 »
Köszönjük. Kérésre frissülhet a leírás. De nem szeretnénk mindent elárulni. A többit majd játék közben szeretnénk ha a játékosok kitapasztalnák! :)

26
Archívum / Vedic Gaming MTA hiba.
« Dátum: 2015. május 06. - 19:47:49 »
[2015-05-06 19:06:06] MODULE: Unable to load modules/mta_mysql.so (/big/users/bakricsi34339/server/mods/deathmatch/modules/mta_mysql.so: érvénytelen ELF fejléc)!
[2015-05-06 19:06:06] MODULE: Unable to load modules/libmysql.so (/big/users/bakricsi34339/server/mods/deathmatch/modules/libmysql.so: érvénytelen ELF fejléc)!
A hiba.

27
Archívum / [RP] CustomMTA v1
« Dátum: 2015. május 01. - 14:19:39 »

[hs width=300 height=300]
http://kepfeltoltes.hu/150501/transparentlogo_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
 

Üdvözlöm a kedves látogatókat!
 


[hs width=1000 height=1000]
http://kepfeltoltes.hu/150501/epd_blue_vectorized_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
 


Be szeretném mutatni az éppen készülő MTA szerverünket, de először is kezdjük a szerver felépítésével.
Amint azt látjátok a szerver neve mellett van egy olyan hogy \"v1\", ami annyit tesz hogy két modunk lesz.

 

A v1-es:
- A v1-es mód nem saját valamilyen rp.. De viszont megpróbáljuk teljesen átalakítani amit csak lehet annyira hogy rá se lehessen ismerni. Ez miatt nem kell félni nem Zero Roleplay modját használjuk :) (\"Nem is editet\")
A v2-es:
- Azt már kitalálhattátok a v1-ből hogy a v2 vajon milyen mód lesz hát igen... Amíg folyik a Roleplay a v1-en és úgy látjuk a játékosok számain és a visszajelzéseken hogy tetszik a szerver akkor elkezdjük fejleszteni a saját 0-ról írt módunkat amiben tényleg mindent megpróbálunk teljesen egyedivé varázsolni, de persze ha itt is iPhone 5-6 lesz attól az még nem SeeCopy.....
 

[hs width=1000 height=1000]
http://kepfeltoltes.hu/150501/epd_blue_vectorized_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
 
 

Szerver ötletek(sajnos még nincs designolt kép):
1. Egyedi munkák.
 

Farmer:
Ez a munka röviden arról fog szólni hogy kapsz egy traktort a traktorra föl kell kapcsolni az ekét, aztán fel kell szántani a mezőt 2x körbe kell menni traktorral a checkpointokon hogy fölszántsd. Aztán be szállsz egy kombájn-ba és azzal is végig mész a mezőn de azzal már csak egyszer. Utána vársz amíg kinő a búza, (Kb 5perc) aztán le kell aratnod. Lesz tankja a kombájn-nak 100kg körül és ha megtellik le kell adnod a búzát egy raktárba, ott gyűlik amit aztán majd a kamionos munka elvisz (erről majd később), aztán maradnak ugyenbár bálák amiket fel kell pakolni a DFT-re (5 fér rá) aztán azt el kell vinned egy farmra amiért + pénzt kaphatsz. Röviden ennyi.
Kamionos:
A kamionosok a szerveren az összes olyan munka cuccait fogják vinni amit raktárba kell tenni. Random checkpointokra kell vinni az árut utána vissza kell menni telephelyre egy másik fuvarért.
Favágó:
Elkézelés ugyan az mint a SeeMTA-n csak itt mi írjuk meg, még ki alakul!
Halász:
Ugyan úgy elképzelés mint a SeeMTA-n de ezt is magunknak szeretnénk megírni.
Bányász:
Ezt a munkát még nem tudjuk pontosan de valószínűleg olyan lesz hogy ki kell szedned a követ aztán azt le kell adnod,
néha dobni fog értékes dolgokat is mint például gyémánt vagy vas, réz, arany stb... A gyémánt dobási esélye nagyon kicsi lesz
de nagyon sokat fog érni ezt garantáljuk!
Igen, lesz közmunka:
Ezt úgy képzeltük el hogyha valaki bírságot kap vagy hasonlót nem olyan nagy bűnért akkor nem börtönbe megy (Mint pl a 15 perces Jailek) hanem le kell dolgoznia 1 hét közmunkát, ennek van egy másik fele is az önkéntes közmunka amit el tudsz vállalni.
Minden kör végén 25.000-et kapsz. Akiket a rendőrök ítéltek közmunkára azok nem kapnak semmit.
De nem muszály le dolgozni a közmunkát ki is lehet fizetni.
Autószállító:
Úgy gondoljuk hogy kell egy ilyen munka. Mivel a szerveren lesz biznisz rendszer, ezáltal az autókereskedésbe kellenek
autók. Úgy gondoljuk az nem \"RP\"-s hogyha csak odaterem egy kocsi a semmiből rendelés után. Ezért a kocsikat is szállítani fogják.
Ez 2db biznisz 1 munkából.
Áru feltöltő:
Az árufeltöltő feladata egyszerű. Van egy bolt amit fel kell \"töltenie\" áruval. Röviden a raktárban lesz sok doboz amit fel kell kapni a kezünkbe és el kell vinnünk egy checkpointba. Minden dobozért 5.000Ft
Gyári munkás:
1. fázis:
Egy futószalag mellett kell állnia az emberünknek és bedob egy gui-t ahol a hús menni fog a szalagon. (Képek) Amelyik zöld vagy sérült arra rá kell kattintani. Ha átengeded a rosszat -5000Ft pénz levonás.
2. fázis:
Miután kiválogattunk egy adag húst utána az bele megy egy dobozba és azt hátra kell vinnünk a raktárba. Ahonnan majd a kamionosok elviszik.
És ugyebár az alap munkák mint a:
Csomagszállító,
Pizzafutár,
stb...
 
2. Hobbi rendszer
 
Arra gondoltunk hogy legyenek hobbik3a szerveren mint például a szeszfőzés vagy a drogtenyésztés (ami persze illegális) és további hasonló dolog. Ez ügyben várjuk ötleteiteket a facebook oldalunkon.
1.  Állat menhely:
A mi szerverünkön az állatokat nem Prémiumért vehetjük meg hanem pénzért persze nem olcsón de nem is túl drágán.
Nem csak kutyánk lehet hanem macskánk is amit persze utcán csak a házunktól (ha persze van) 5km-re hívhatunk magunkhoz.
(\"Lehet hülyeségnek hangzik de RP-s hiszen ha kutya van macska miért nem?\")
És még sok, sok más...
 

[hs width=1000 height=1000]
http://kepfeltoltes.hu/150501/epd_blue_vectorized_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
 

Ha érdekel a szerver akkor kövess minket facebookon, és lájkolj minket. Segítsd a munkánk a véleményeddel.
Köszönöm hogy végig olvastad!
Elérhetőségeink:
Facebook:
http://www.facebook.com/CustomMTA

 

Tagok: Alukard, Dawee, TGF:ON!Ha akarsz csatlakozni a csapatunkhoz akkor írj PÜ-t!

28
Archívum / Kocsi lekérés by vehname
« Dátum: 2015. április 11. - 15:27:52 »
Köszi! :D

29
Archívum / Kocsi lekérés by vehname
« Dátum: 2015. április 11. - 14:15:12 »
Üdv. Egy olyat szeretnék hogy ne csak a kocsi ID beírásakor lehessen lehívni a kocsit hanem ha a nevét írom be akkor is előszőr próbálkoztam táblával mint pl.:
 
local vehID = {
[\"Infernus\"] = 411
}

 
De ez persze nem működött.. Miért is?!
Aki meg tudná ezt oldani az kérem írjon. Köszönöm! :)
 
function vehspawner (thePlayer, commandName, vehID)
local vehID = getElementModel(getVehicleName ())
x,y,z = getElementPosition(thePlayer)
veh = createVehicle(vehID,x+10,y,z+10)
warpPedIntoVehicle(thePlayer,veh)
end
addCommandHandler(\"makecar\",vehspawner )

30
Archívum / MTA-ban id megkülönböztetés
« Dátum: 2015. április 11. - 13:41:40 »
Idézetet írta: DrAkE date=1428680207\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"56226\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


function fegyoadd(thePlayer, commandName, weaponID, ammo)
        local i_weaponID = tonumber(weaponID)
        if i_weaponID >= 1 and i_weaponID <= 38 then
                giveWeapon ( thePlayer, weaponID, ammo, true )
                exports.infobox:showBox( thePlayer, \'info\', \'Sikeres fegyver lehívás\' )
        else
                exports.infobox:showBox( thePlayer, \'info\', \'Sikertelen fegyver lehívás\' )
        end
end
addCommandHandler(\"givegun\", fegyoadd)

 

1000 hálám :) működik! Zárom!

Oldalak: 1 [2] 3
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal