Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - PCGamer133

Oldalak: [1] 2 3
1
Segítségkérés / [2018-as HL MÓD] ex_mysql HIBA
« Dátum: 2018. Szeptember 19. - 17:10:59 »
Egyébként a PhpMyAdmin csak a MySQL szerveren lévő adataidat kezeli, úgymond egy tábla kezelő \"szoftver\" ami segít könnyebben használni a MySQL szolgáltatást. Nem a phpmyadmin adatait kell megadnod, hanem a MySQL szerveren létrehozott felhasználó adatát ami a felhasználónév és jelszó párosban kimerül, és a mi esetünkben még az adatbázis nevét. De látom segítséget kérni Magyarországon sajnos nem nagyon lehet, mert az értelmesebbik része már vagy nem fejleszt, vagy meg találta azt a környezetet ahol ki tudja használni a tudását, és nincs ideje ilyesfajta fórumokat böngészni. Nem is tudom mit gondoltam... Egyébként a problémát megoldottam saját magamtól úgyhogy a témát lehet zárni és helyezni.

2
Segítségkérés / [2018-as HL MÓD] ex_mysql HIBA
« Dátum: 2018. Szeptember 18. - 14:18:16 »
Idézetet írta: Jason date=1537259789


   
      Valahol meg van adva egyáltalán, hogy mi a phpmyadmin elérés ? Mert ebben nem látom sehol. 
   
   

local sqlAdatok = {
    [\"host\"] = \"xx.xx.xxx.xxx\",
    [\"user\"] = \"user\",
    [\"pw\"] = \"pass\",
    [\"database\"] = \"dbneve\",
}
local conn = dbConnect(\"mysql\",\"dbname=\".. sqlAdatok[\"database\"] ..\";host=\"..sqlAdatok[\"host\"], sqlAdatok[\"user\"], sqlAdatok[\"pw\"], \"autoreconnect=1\")

   
       
   


Igen, a meta.xml-ben van meg adva. De egyébként ezt már megoldottam. Már más problémákba ütköztem. SQL már csatlakozik rendesen.

3
Segítségkérés / [2018-as HL MÓD] ex_mysql HIBA
« Dátum: 2018. Szeptember 16. - 01:36:32 »
Azt el felejtettem oda írni hogy minden scriptnél amihez MySQL kapcsolat szükséges, ezt írja. Némelyik egyébként működik, bár nem nagyon tudom tesztelni mivel nem tudok így belépni.

4
Segítségkérés / [2018-as HL MÓD] ex_mysql HIBA
« Dátum: 2018. Szeptember 16. - 01:35:05 »
Sziasztok, még régebben amikor valaki \"ellopta\"/\"publikálta\" a HL módját pontosabban a v2.0.8-as verzióját annak. Még akkor le töltöttem de különösebben nem foglalkoztam vele mert túl bonyolultnak
tűnt az elindítása. Azonban ma egy kicsit mélyebben is bele ástam magam de sajnos egy komoly problémába ütköztem.
A problémám az, hogy valamiért nem tud a szerver kommunikálni a MySQL szerverrel, a script azt írja hogy Sikeres csatlakozás stb... De ha OutputDebugScript-elem a mysql:getConnection()-t akkor
csak \'nil\' -t dob vissza... Már tényleg mindent megpróbáltam de sajnos semmi sehogy sem működik.
Ezért kérem valaki segítségét aki jobban átlátja hogy mi hogyan mit csinál az tudna-e nekem segíteni mert szerintem az ex_mysql script a ludas, azon belül is a \"getConnection\" funkció.

 
 
 
NEM SENKINEK SEM ADOM TOVÁBB A MÓDOT SEM INGYEN SEM PÉNZÉRT, NEM SZERVERT NYITNI AKAROK CSAK EGY ÉRTELMES MTA MÓDOT AHOL EL LEHET LENNI PÁR ISMERŐSSEL AKIK SZINTÉN JÁTSZOTTAK/JÁTSZANAK A HL-EN. A MOD JOGVÉDETT AMI AZT JELENTI HA SZERVERT NYITSZ VELE AKÁR JOGI PROBLÉMÁID IS LEHETNEK AMIT NEM SZERETNÉL!A script:
 

-- Xenius / 2017.02.06.
-- Multi database added / Mark / 2017.02.24.
local stats = nil
local conns = {}
local counterTimer = nil
local connectTimers = {}
function connect(db)
if isElement(conns[db]) then destroyElement(conns[db]) end
if isTimer(counterTimer) then killTimer(counterTimer) end
if isTimer(connectTimers[db]) then killTimer(connectTimers[db]) end
local conn = dbConnect(\"mysql\",\"dbname=\".. db ..\";host=\"..get(\"mysql_host\")..\";port=\"..(get(\"mysql_port\") or 3306), get(\"mysql_username\"), get(\"mysql_password\"), \"autoreconnect=1\")
if not conn then
   setTimer(connect, 1000, 1, db)
   outputDebugString(\"[MYSQL] Csatlakozás sikertelen!\")
   return false
else
        if not stats then
            stats = {
                query_count = 0,
                exec_count = 0,
                query_per_minute = 0,
                exec_per_minute = 0
            }
        end
   
        conns[db] = conn
       
   outputDebugString(\"[MYSQL] Csatlakozás sikeres! (\"..db..\")\")
   
   connectTimers[db] = setTimer(connect, 1000*60*30, 1, db)
   
        if not isTimer(counterTimer) then
            counterTimer = setTimer(function()
                stats.query_per_minute = 0
                stats.exec_per_minute = 0
            end, 60000, 0)
        end
   
   return conns[db]
end
end
addEvent (\"onMySQLStart\", true)
addEventHandler(\"onResourceStart\", resourceRoot, function()
local state = connect(get(\"mysql_database\"))
if not state then
   cancelEvent(true)
end
    triggerEvent(\"onMySQLStart\", root)
end)
addEventHandler(\"onResourceStop\", resourceRoot, function()
if isElement(conn) then
   destroyElement(conn)
end
end)
function exec(...)
stats.exec_per_minute = stats.exec_per_minute + 1
return dbExec(conns[get(\"mysql_database\")], ...)
end
function poll(handler)
return dbPoll(handler, 0)
end
function query()
stats.query_per_minute = stats.query_per_minute + 1
return dbQuery
end
function prepare(...)
return dbPrepareString(conns[get(\"mysql_database\")], ...)
end
function getConnection(db)
return conns[db] or nil
end
function getStats()
return stats
end

 
Kép a hibáról:
 
\"eGGpw2L.png\"

5
Segítségkérés / LS és SF törlése [removeWorldModel]
« Dátum: 2017. Május 27. - 19:43:31 »
Idézetet írta: Live date=1495906952


   
      Nagyon szívesen.
   
   
       
   
   
      waterfix.lua
   


1000 + 1 hálám !! <3

6
Segítségkérés / LS és SF törlése [removeWorldModel]
« Dátum: 2017. Május 27. - 19:37:17 »
Idézetet írta: Xenius date=1495906421


   
      Rögtön a wikin lévő example ami megoldja ezt a problémát.
   
   
      https://wiki.multitheftauto.com/wiki/CreateWater
   


Próbáltam, de sajnos nem működik. :/ \"999f82766a.png\"

7
Segítségkérés / LS és SF törlése [removeWorldModel]
« Dátum: 2017. Május 27. - 19:29:46 »
Idézetet írta: Live date=1495881490


   
      Én úgy 2-3 hónapja kitöröltem Jernejl Map Editorba külön-külön LS, SF és LV-t. Aztán az egyik oldalon átkonvertáltattam MTA removeWorldModel formátumba.
   
   
      Ezért most megkönnyítem a dolgotokat:
   
   
      https://www.solidfiles.com/v/jex4QgNY5pNrQ
   


Köszönöm hogy megosztottad velünk a munkád, működik szépen :)
Esetleg a vizek nincsenek meg a városok helyén?
Magyarul a lyukat kitöltő víz script megvan-e? 
 
CreateWater-el próbálkozom most de nagyon sok a kordináta és fingom sincs mit kérjek le miről.

8
Segítségkérés / LS és SF törlése [removeWorldModel]
« Dátum: 2017. Május 27. - 10:02:58 »
Idézetet írta: id100 date=1495872040


   
      @Xenius ezt nem te írtad pár nappal ezelőtt :O ? 
   
   
      Egyébként a map fájlokkal max a neveiket tudod meg, kitörölni elég nehéz lesz MapEditor nélkül. (vagy C++-ban írsz egy programot ami végignéz minden fájlt a workdirben és egy sort kiír (ami most a removeWorldModel), a koordinátákat meg kézzel hozzáírod a fontos részekhez, bár elég mindenhová a 0,0,0 10000 törlés)
   


Igen, Xenius-tól tudom az infót, bár a segítségkérést nem láttam nekem Jack mondta hogy hol keresgéljek. 
Amit mondasz nem hülyeség, de biztos kell legyen valamilyen egyszerűbb módjának is lennie.

9
Segítségkérés / LS és SF törlése [removeWorldModel]
« Dátum: 2017. Május 27. - 09:56:21 »
Sziasztok, egy olyan dolgot szeretnék amivel el tudom tüntetni LS-t és SF-et teljes mértékben hogy csak Las Venturas szigete maradjon meg. 
Kicsit keresgéltem és találtam pár érdekes dolgot + egy barátom segített [ theJack ] hogy a GTASA mappájában van egy olyan hogy /data/maps/LA vagy amit akarsz törölni.
Én ebben a mappában találtam .ipl és .ide kiterjesztésű fájlokat amikben object ID-k voltak és hasonló dolgok.
Akkor mondom megpróbálom egy számláló ciklussal eltüntetni a(z) .ide fájlban lévő ID-ket. (Sorban vannak pl 500-1500)
De ezek igazából lófaszt se csináltak. Jóformán nem történt semmi.
[KÉP: https://puu.sh/w2rgK/0d40a26953.png ] --> Ennek egész LS-t el kellett volna távolítania.
Szóval, nem tudom hogy a ciklust rontottam-e el vagy rosszul is kezdtem hozzá, de ha valaki tudja hogyan lehetne eltüntetni a városokat megköszönném! :D

10
Segítségkérés / Tuning hang lejátszása [PlaySound3D]
« Dátum: 2017. Április 25. - 13:58:00 »
Megoldottam kliens oldalon, hálás köszönetem minden segítőkész embernek! 
 

11
Segítségkérés / Tuning hang lejátszása [PlaySound3D]
« Dátum: 2017. Április 25. - 13:55:28 »
Idézetet írta: dugasz1 date=1493121241


   
      Az csak egy figyelmeztetés, hogy ezt a lehetőséget (hogy egy player tömböt adj meg a triggerClientEventnek) csak 1.3.0-9.04570-től elérhető. Írja is a wiki changelog résznél: Link
   
   
      Csak írb bele a metába, hogy 
       
   
   

<min_mta_version client=\"1.3.1\" server=\"1.3.1\" />

   
       
   


Köszi, azóta már megszólalt a turbó, annyit még kérdeznék hogy attachElements()-el server oldalon hogyan kapcsoljam össze a hangot a játékossal? vagy ezt client oldalon is lehet?

12
Segítségkérés / Tuning hang lejátszása [PlaySound3D]
« Dátum: 2017. Április 25. - 13:14:57 »
Most beírtam a kódodat, érdekes hibakód jött vissza, természetesen nem működik nincs olyan szerencsém...
 

addEvent(\"serverturbo\", true)
addEventHandler(\"serverturbo\", getRootElement(), function(x, y, z)
local turboCol = createColSphere( x, y, z, 100 )
local nearbyPlayers = getElementsWithinColShape( turboCol, \"player\" )
triggerClientEvent(nearbyPlayers, \"turbohang\", client, x, y, z)
destroyElement( turboCol )
end)

 
Ezt másoltam be és azt a hibakódot adja vissza minden váltásnál (amikor a ClientEvent-et küldi) hogy: WARNING: gearboxS.lua:6: <min_mta_version> section in the meta.xml is incorrect or missing (expected at least server 1.3.0-9.04570 because a send list is being used)

13
Segítségkérés / Tuning hang lejátszása [PlaySound3D]
« Dátum: 2017. Április 25. - 01:14:23 »
Idézetet írta: DrAkE date=1493050503


   

triggerClientEvent(client, \"turbohang\", client, x, y, z)     

   
      Mert itt, csakis egy játékosnak triggereled az eventet, nem pedig többnek.
   
   
      Az első paraméter helyére rakhatsz egy táblát is, tele játékos elementtel, akiknek elszeretnéd küldeni a hangot.
   


Szia, most erre jutottam outputChatBox-ban kiírja hogy létezik a turbó hang és lekérdezi a 100-as körzetben lévő játékosokat amiket bele is rak, de a hang nem játszódik le valószínűleg a triggerClientEvent rossz....
Most így néz ki a dolog:
 
 

addEvent(\"serverturbo\", true)
addEventHandler(\"serverturbo\", getRootElement(), function(x, y, z)
   local turboCol = createColSphere( x, y, z, 100 )
        local nearbyPlayers = getElementsWithinColShape( turboCol, \"player\" )
   destroyElement( turboCol )
   for index, nearbyPlayer in ipairs( nearbyPlayers ) do
      if client then
         triggerClientEvent(nearbyPlayer, \"turbohang\", nearbyPlayer, x, y, z)
         outputChatBox(\"Turbo\", nearbyPlayer) --teszt
      end
        end
end)

 
 

14
Segítségkérés / Tuning hang lejátszása [PlaySound3D]
« Dátum: 2017. Április 24. - 18:06:51 »
Szia, ezeket egy régi ismerősöm segítségével megtettem, de a hangot továbbra is csak azoknak játssza le akik az autóban ülnek.
Kódok:
Kliens:
 

local oldState = 0
local newState = 0
function checkVehiclesGearboxChange(vehicle)
local vehicle = getPedOccupiedVehicle(localPlayer)
if vehicle and getElementData(vehicle, \"veh:performance_turbo\") == 5 then
   newState = getVehicleCurrentGear(vehicle)
   
   if newState ~= oldState then
      oldState = newState
      local x, y, z = getElementPosition(vehicle)
            triggerServerEvent(\"serverturbo\", root, x, y, z)
   end
end
end
setTimer(checkVehiclesGearboxChange, 500, 0)
addEvent(\"turbohang\", true)
addEventHandler(\"turbohang\", getRootElement(), function(x, y, z)
    sound = playSound3D(\"files/turbo.mp3\", x, y, z)
    setSoundVolume(sound, 0.7)
    setSoundMaxDistance (sound, 100)
attachElements (sound, localPlayer)   
end)

 
Server:
 
 

addEvent(\"serverturbo\", true)
addEventHandler(\"serverturbo\", getRootElement(), function(x, y, z)
    if client then
        triggerClientEvent(client, \"turbohang\", client, x, y, z)     
    end
end)

 
 

15
Segítségkérés / Tuning hang lejátszása [PlaySound3D]
« Dátum: 2017. Április 24. - 16:27:37 »
Idézetet írta: AlexSwamp date=1492846544


   
      Át kell triggerelni a hangot szerver oldalra.
   


Hogyan triggereljek át server oldalra egy client-only functiont?
Nem értem igazán, próbálkoztam vele, max úgy lehetne amit mondasz hogy TriggerServerEvent(xy) és az xy event triggerel egy clientside eventet de annak semmi értelme mert ugyan ott vagyok csak 1x átvittem szerver oldalra. + nem is tiszta igazából. Tudnál valami példát mutatni hogyan is kéne ?https://wiki.multitheftauto.com/wiki/PlaySound3D

Oldalak: [1] 2 3
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal