Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Ryan_Adam

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 18
16
SA-MP: Szerverfejlesztés / Blueberry Life RPG
« Dátum: 2016. február 03. - 10:46:16 »
Próbáld azzal a pawno-val megnyitni, ami a mappában van.

17
SA-MP: Szerverfejlesztés / Blueberry Life RPG
« Dátum: 2016. január 23. - 19:52:17 »
Minden plugin bevan töltve? .so-k

18
Segítségkérés / Textdraw elhelyezés
« Dátum: 2016. január 15. - 18:54:06 »

19
SA-MP: Szerverfejlesztés / Blueberry Life RPG
« Dátum: 2016. január 13. - 22:07:37 »
Idézetet írta: Tomi098 date=1452692825\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"58942\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Szia Ryan, Elöször is Nagyon szép kis mód, ötletes és egyedi! Nekem az a problémám akadt hogy sehogy nem akarnak menni az admin parancsok.... Modban átirtam a nevedet + scriptfilesba adtam magamnak 2-es és 3-as admint is és mégsem megy... például a /szerelő parancs müködik de amit kipróbáltam és nem ment az a /aszoli /kirúgfrakció /kocsiresi és a modba bele van irva látom és mennie is kellene csak azt az üzenetet kapom hogy nincs ilyen parancs a szerveren.... holott van.. hogy lehet megoldani? valaki tudna segíteni? esetleg Ryan?
 
Köszönöm, igen, néhány dolognál próbáltam a maximumot nyújtani, és kissebb dolgokkal \"egyedivé\" tenni.
Rengeteg mindent elkezdtem, de sok mindent félbe hagytam. Szeretem ezt a módot, mert annyi minden megvalósítható, csak egy kis kreativitásra van szükség.
Egy plusz dolog, a rendőrök, közmunkások, tűzoltók, tudnak elővenni a kocsijukból bólyákat egyesével, és lerakoskatni az útra, majd egyesével vissza pakolgatni a kocsiba, + rendőröknél a szöges drót. Nem nagy dolog, de elég ötletes, teszteljétek:D Ez ha jól tudom buggolt az alap módban, hogy leraktad a szögesdrótot, és nem tudtad felvenni, ezt kijavitottam és kicsit módosítottam.
Na jó szórakozást:D

20
SA-MP: Szerverfejlesztés / Blueberry Life RPG
« Dátum: 2016. január 09. - 11:17:22 »
Köszi srácok a pozitív hozzászólásokat! A slotok nem nullázódnak, és amikor kiléptek, olyan hogy leállt volna a szerver, velem még sohasem történt meg.
Helyesbítek, tényleg volt probléma, nagyon, nagyon sajnálom srácok:D
A probléma: Ha kiléptél általában kifagyott a szerver, ha használtad az inventory-dat.
Ezt az okozta, hogy valamiért(hülye voltam) nem hoztam létre a Scriptfiles mappában az Inventory mappát, ahol lementette volna az adatokat. Ezt hozzátok létre.
Másik probléma, vásároltál valamit, és nem rakta be az inventory-ba, azért mert \"tele van\" A hiba az volt hogy 0-ának számította a slotodat, ezt úgy tudjátok javítani, hogy az \"OnPlayerConnect\" alá, beírjátok ezt:
InvInfo[playerid][MSlot] = 25;

 
Az inventory segítségeket /invhelp parancsal megtudjátok nézni.
Még egyszer bocsi srácok, az új linket töltöm fel a javítással, hogy a többieknek ne kelljen javítani!
Link frissítve!
http://www.solidfiles.com/d/e4bd0f850a/

21
Segítségkérés / Vonszol parancs hiba
« Dátum: 2016. január 02. - 18:49:30 »
Így esetleg? Vagy ha nem jó, akkor csinálsz külön ilyen parancsot a mentősöknek, pl. /cipel [játékos], és nem kell bajlódni vele:D
   
CMD:vonszol(playerid, params[])
    {
        if(pInfo[playerid][pFrakcio] == KATONA || pInfo[playerid][pFrakcio] == KFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] == RFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] == RENDOR || pInfo[playerid][pFrakcio] == FBIFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] == FBITAG
            || pInfo[playerid][pFrakcio] == MENTOS || pInfo[playerid][pFrakcio] == MFONOK)
        {
            if(pInfo[playerid][pFrakcio] == KATONA || pInfo[playerid][pFrakcio] == KFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] == RFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] == RENDOR || pInfo[playerid][pFrakcio] == FBIFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] == FBITAG)
            {
                                    new id2 = GetClosestPlayer(playerid);
                                    if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid, id2) > 3.0) return HIBA(playerid, \"Nincs a közeledbe senki!\");
                                    new Float: HP;
                                GetPlayerHealth(id2, HP);
                                if(HP < 50 || if(Bilincselvevan[id2] == 0) return HIBA(playerid, \"Nincs az illető megbilincselve, vagy nem súlyosan sérült az illető!\");
                                   
                                    //if(Bilincselvevan[id2] == 1) return HIBA(playerid,\"Az illetőn nincs bilincs!\");
                                                    if(vonszol[playerid] == -1)
                                                    {
                                                        new Float: iX, Float: iY, Float: iZ;
                                                    GetPlayerPos(id2, iX, iY, iZ);
                                                            vonszol[playerid] = id;
                                                            vonszolva[id2] = 1;
                                                            SCM(id2, PIROS, \"Egy rendőr elkezdett vonszolni..\");
                                                            SCM(playerid, PIROS, \"Elkezdted vonszolni..\");
                                                    }else SCM(playerid, PIROS, \"Épp vonszolsz valakit. Előbb engedd el.. /nemvonszol\");
                            }
                    else if(pInfo[playerid][pFrakcio] == MENTOS || pInfo[playerid][pFrakcio] == MFONOK)
                    {
                                new id2 = GetClosestPlayer(playerid);
 

                                    if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid, id2) > 3.0) return HIBA(playerid, \"Nincs a közeledbe senki!\");
                                    new Float: HP;
                                GetPlayerHealth(id2, HP);
                                if(HP > 50) return HIBA(playerid,\"Az illető nincs súlyosan megsérülve!\");
 
                                    if(vonszol[playerid] == -1)
                                    {
                                        new Float: iX, Float: iY, Float: iZ;
                                    GetPlayerPos(id2, iX, iY, iZ);
                                            vonszol[playerid] = id;
                                            vonszolva[id2] = 1;
                                            SCM(id2, PIROS, \"Egy mentős elkezdett vonszolni..\");
                                            SCM(playerid, PIROS, \"Elkezdted vonszolni..\");
                                    }else SCM(playerid, PIROS, \"Épp vonszolsz valakit. Előbb engedd el.. /nemvonszol\");
                    }
            }else SCM(playerid, PIROS, \"Nem vagy rendőr!\");
            return 1;
    }

22
Szkript kérések / Munka kocsik
« Dátum: 2016. január 01. - 20:07:03 »
Vegyél fel skype-ra, toth.adam520, nem akarok itt írkálni.

23
Szkript kérések / Munka kocsik
« Dátum: 2016. január 01. - 17:12:45 »
Esetleg próbáld így, hogy a jármű ID-jét kéred le.
 
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
    if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER)
    {
    new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
    if(GetVehicleModel(vehicleid) == 574 && JatekosInfo[playerid][Munka] == UTNYALO)
    {
        SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"Nem tudod ezt a járművet vezetni, mert nem vagy úttisztító!\");
        RemovePlayerFromVehicle(playerid);
    }
}
return 1;
}

24
SA-MP: Szerverfejlesztés / Blueberry Life RPG
« Dátum: 2016. január 01. - 15:41:06 »
Jónapot kívánok!
Régebben, azt hiszem 3 éve ment ez a szerver. Körülbelül 15-20 játékos átlag volt, egy nagyon jó kis \"RP-s\" (ha mondhatom ennek) társaságot hoztunk össze, az biztos, nagyon jól elvoltunk.
Ez a mód egy Defensive RPG-edit, ami elég sok változáson ment keresztül.
Alap módért köszönet AmF & Cannon-nak!
Egy kicsit a játékmódról:
-A mód Blueberry-ben és Dillimore-ban játszódik.
-Rengeteg új dolog került be.
Például.: Rang rendszer(ami jelenleg fejlesztés alatt van, de csak annyi kell, hogy a leaderek tudják megadni a tagoknak a frakció rangját, Pl. Kadét, ez a rang meg is jelenik a frakció rádióban, a rangadás még csak Rcon Adminnal lehetséges adni, de ezt gyerekjáték megcsinálni)
-Blueberry közepén egy kosárlabda pálya is található, ahol van is egy labda, amivel lehet játszani a palánkra.(nem saját szkript) A labdát /kosárlabda parancsal lehet resetelni, és van benne egy kosár pont számláló is, ami a pálya szélén található 3D text label, ezt /kosárpontnullázás parancsal lehet nullázni.
-A benzinkúton található egy autómosó, ami elég egyszerű szkript elvén alapszik, de ötletes.
-Van egy kis halálrendszer is, ami úgy működik, amikor meghalunk valahol, akkor oda sérülten vissza rak animban, és körülbelül 10 másodpercünk van, hogy kimondjunk még halálunk előtt valamit, ha ez letelik, \"meghal\" a karakter, ekkor 120 másodpercre felvisz a mennybe(nézzük a felhőket), és ha ez letelik akkor bedob a kórházba.
-Az utcán spawnolgatnak időközönként szemetek, amit a közmunkások(a polgármester alkalmazottjai) tudnak felszedni és takarítani, ez egy elég szép szkript lett, pár animmal és kukászsákkal lett kibővítve, és így kell menniük a dolgozóknak.:D
-Találhatók szép mappolások, de azért kicsit csúnyácskák is:D (de ezt majd aki felhasználja megcsinálja tetszése szerint)
-Találhatók kapuk, ajtók néhány helyen pl. Tűzoltóságnál, felnyíló garázs, szerelőtelepnél szintén, rendőrségnél is, stb., ezek /nyit vagy N gomb segítségével aktiválhatóak.
-Bekerült egy inventory rendszer is, ami segítségével lehet a tárgyakat használni, eldobni, felvenni dolgokat a földön. Ezek a tárgyak, nálunk és a földön is elmentődnek, ha fegyverről van szó, akkor a töltény is elmentődik. Ez sem saját szkript, de már nem tudom megmondani hogy honnan szedtem, annyit tudok, hogy az angol fórumon.
-Rengeteg bug került javításra.
-Nagyon sok alap munka van, pl. faszállító, postás, bútorszállító, pizzás, szóda szállító, bútor szállító, tehén fejő(ehez a munkához nem szükséges jogosítvány, ez a blueberry farmon található), tej szállító, taxis, buszos, úttisztító, benzin szállító.
-Frakciók: Rendőrség, Mentős, Szerelő, Rádiós, Polgármester(+közmunkások), tűzoltó, és NAV,
-Index rendszer, minden kocsira lemérve. (nem minden időjáráson működik)
-A NAV-osok dolga az adó ellenőrzés, /adósok parancsal kiadja az adós emberek listáját, és ezeket az embereket felkeresve, veszik rá őket, hogy fizessék be az adót, vagy jogukban áll elvenni a tulajdonukat.
-A tűzoltóság, legtöbb helyen a tűzoltóknak semmi, de tényleg semmi célja sincs. Itt viszont módosítottunk ezen, találtunk egy tűz szkriptet, és ezt raktuk be, ez az egyetlen szkript, ami a filterscripts mappában található, ennek az a lényege hogy /fire parancsal az RCON admin tud lerakni tüzeket, amiket ellehet oltani tűzoltó autóval és poroltóval szintén. A tűz nem olyan tűz, hogy eltűnik ha kilépsz a zónájából, ez mindig ott marad, füstöl, és ég, ha az ember átmegy rajta akkor meggyullad és megsérül, kivéve a tűzoltó felszerelésben, mert akkor nem tud kigyulladni az ember. Nagyon sokszor csináltuk barátommal hogy körberaktunk Admin szolgálatban egy házat tűzzel, és ott hagytuk, majd az emberek értesítették a tűzoltókat, majd ezekből tök jó RP-s szituációt kitudtunk hozni.
-Elkezdtem egy cég rendszert is kidolgozni, ez nagyon kezdetleges, aki úgy látja, hogy jó, folytassa nyugodtan.
Viszont nem igazán tudok még erről mit írni, aki kíváncsi rá, szedje le, használja fel nyugodtan bármire, engem nem érdekel mit csinál vele, már csak itt porosodik a gépemen.
Akit esetleg érdekel, és gondolja, szivesen körbevezetem, és megmutatok néhány dolgot, esetleg ha valami probléma adódik szkriptelésileg, írjon PM-et, hátha tudok segíteni.
A letöltési link: http://www.solidfiles.com/d/e4bd0f850a/
Boldog Új Évet Mindenkinek!:)

25
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:VirtualLife RP
« Dátum: 2015. február 07. - 17:42:06 »
De akkor ez most megy is? Vagy csak \"hamarosan nyíló\"?

26
Általános / [RP]Alap munka, úgymond "főnökös" munkává alakítása.
« Dátum: 2015. február 05. - 23:44:15 »
Bocsi de egyáltalán nincs hasonló ötlet a DTRPG-ben, és itt nem a kasszára tenném a hangsúlyt. Furán fogalmaztam meg egy kicsit a szövegem?

27
Általános / [RP]Alap munka, úgymond "főnökös" munkává alakítása.
« Dátum: 2015. február 05. - 22:17:17 »
Sziasztok.
Véleményt szeretnék kérdezni, már korábban is törtem a fejemet azon, hogy érdemes lenne-e pár alap munkát \"céggé\" alakítani.
Az olyan állami munkákat nem mint például a postás.
De ha belegondolunk, milyen jó lenne a haverokkal egy szerveren céget üzemeltetni, és megkeresnék maguknak a pénzt.
Minden cégnek kilehet nevezni egy főnököt, és ők tagokat tudnak felvenni, így az embereknek könnyebb lenne pénzt szerezni(több fizetés).
A fizetést aszerint kapnák hogy mennyit dolgoztak. A cég kasszából tud kivenni a főnök és berakni is. Ezek is hasonlóak a frakciókhoz, de persze ezeknek nincs konkrétabb céljuk, csak a pénz szerzés. A pénzből tudna a főnök fejleszteni, új járműveket is venni a cégnek.
Erre gondoltam, ti mit gondoltok?
Értelmes válaszokat kérnék ha lehet, nem érdekelnek az egyszavas kommentek és hogy ne NYISS RP SZERVERT. Köszönöm.
Nektek ez mennyire tetszene? Igen, tudom egy kicsit ember függő, de ha ez megvan, akkor jól össze jöhet. :)

28
Beszélgetés / Szólánc v3.
« Dátum: 2014. december 19. - 23:28:58 »
játék

29
RP/RPG kérések / Kassza pénz berakása és kivétele!?
« Dátum: 2014. december 17. - 17:07:28 »
Köszi! <3 Téma megoldva, +!

30
RP/RPG kérések / Kassza pénz berakása és kivétele!?
« Dátum: 2014. december 17. - 16:40:08 »
Hy all, segítséget szeretnék tőletek kérni, csináltam egy kasszát, amivel nincs is semmi baj, de mikor kivennék/beraknék pénzt azt írja hogy nincs annyi pénzem..
Itt a kód.
 
CMD:hotdogkasszaberak(playerid, params[])
{
new osszeg;
if(sscanf(params, \"ud\",osszeg)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /hotdogkasszaberak [összeg]\");
    if(osszeg <= 0) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"* Minimum: 1Ft\");
    if (PlayerOrg[playerid] == 1)
    {
if (!IsLeader(playerid)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nem vagy Cég tulajdonos!\");
if(pInfo[playerid][pMoney] >= osszeg)
{
new S[128];
   format(S, sizeof(S), \"Beraktál %d Ft-ot a kasszába.\", osszeg);
   SendClientMessage(playerid, FONTOS, S);
   cmd_me(playerid, \"berakott a kasszába némi pénzt.\");
   pInfo[playerid][pMoney] -= osszeg;
   kInfo[hotdogkassza] += osszeg;
           hotdogkasszaMent( );
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs ennyi pénzed!\");
}
}
return 1;
}
CMD:hotdogkasszakivesz(playerid, params[])
{
new asd;
if(sscanf(params, \"ud\", asd)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /hotdogkasszakivesz [összeg]\");
    if (PlayerOrg[playerid] == 1)
    {
if(kInfo[hotdogkassza] >= asd)
{
if (!IsLeader(playerid)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nem vagy Cég tulajdonos!\");
    if(asd <= 0) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"* Minimum: 1Ft\");
new S[128];
   format(S, sizeof(S), \"Kivettél %d Ft-ot a kasszából.\", asd);
   SendClientMessage(playerid, FONTOS, S);
   cmd_me(playerid, \"kivett a kasszából némi pénzt.\");
   pInfo[playerid][pMoney] += asd;
   kInfo[hotdogkassza] -= asd;
           hotdogkasszaMen( );
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs ennyi pénz a kasszában!\");
}
}
return 1;
}

 
ui. Aki segít és fel is használhatom +! :D
ui. 2: Bocs hogy a szkript sorai össze vissza vannak..  ;D

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 18
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal