Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Oldalak: 1 [2]
16
Segítségkérés / Rengeteg Hiba/Bug« Dátum: 2012. december 09. - 14:58:34 »
Mûködik köszönöm, de az miért van, ha beírom a parancsot elvégzi, és a chatbe írja, h SERVER:Unknown Command?
17
Segítségkérés / Rengeteg Hiba/Bug« Dátum: 2012. december 09. - 14:43:19 »
Az elözõ kérésemre való válasz totál buggos volt.
A következõ hiba van:
if (strcmp(cmdtext, \"/map1\", true) == 0) public OnPlayerSpawn(playerid) Nekem annyi kellene, h a bugok javítása, Pl van 5 játékos TEAM_1-be és 5 játékos TEAM_2-be és szintén 5 TEAM_3-ban ,akkor õket is tegye át a megadott pozíciókra, ha beírom a parancsot ne csak engem. 18
Segítségkérés / /map1 /map2« Dátum: 2012. december 09. - 11:46:25 »
Igen pontosan ez kell nekem. Köszönöm +!
Azt még megtudod, ha átváltottam pl map2-re akkor a felcsatlakozó játékos is onnan indul? ugyan ezt a másiknál is csak fordítva Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. december 09. - 13:26:57 ) Egy HIBA viszont van benne, hogy a csapatokban lévõ playereket nem teszi át, ha beírom a parancsot, csak azt teszi át aki beírja.. Valami megoldást rá? 19
Segítségkérés / /map1 /map2« Dátum: 2012. december 09. - 11:08:45 »
Üdv, ismét hozzátok fordulok mert sehogy sem tudom megcsinálni ezt:
if (strcmp(cmdtext, \"/map1\", true) == 0) Itt minden jó mûködik átteszi a csapatokat a megadott helyre, de viszont, ha valaki meghal, akkor átteszi arra a pozícióra ami az AddPlayerClassban van. Nekem annyi kellene, pl ha MAP1-en vagyunk, akkor a megadott pozíción spawnoljanak halál után a csapatok, ha viszont átrakom MAP2-re onnantól MAP2-õn spawnoljanak a csapatok. Olyat lehet csinálni, hogy ha a /map1 parancsot végrehajtottam, akkor a felcsatlakozó játékos csapatválasztás után oda kerül a csapat megadott pozíciójára és nem az AddPlayerClassban megadottra? (Ugyan így a másiknál is, ha map2 parancsot végrehajtom akkor csatlakozás után a map2 pozícióin spawnolnak a csapatok. 20
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / /map1 parancs« Dátum: 2012. december 08. - 20:50:49 »
- Egy Admin Törölje -
21
Szkript kérések / Parancs« Dátum: 2012. december 08. - 19:40:54 »
Üdv!
Kellene nekem egy olyan parancs, h ha beírom /map1 akkor oda tegye át a Team_1 , Team_2 és a Team_3 csapatot ahova a /map1 parancsban megadtam. Ha meghal a játékos, akkor /map1 pozíción spawnoljon újra, ne azon amit alapból megadtam az AddPlayerClassban. Még valami, ha feljön a játékos miután már elvan váltva /map1-re akkor õt is oda tegye ne oda ahova az AddPlayerClassban megadtam. 23
Segítségkérés / Zamaroth Textdraw Editor« Dátum: 2012. december 08. - 14:27:35 »
Üdv!
Valakinek megvan Zamaroth Textdraw Editorje? Akinek megvan nagyon szépen kérem az \".AMX\" töltse fel valahova és linkelje ide nekem. Köszönöm. 24
Segítségkérés / Rádió probléma« Dátum: 2012. december 03. - 20:11:44 »
Üdv!
Nekem van egy zene, amit addig játszik a szeró amíg a skint ki nem választottad. Ugye, ha le spawnol elhallgat a zene. A probléma itt van, ugye ha meghal azt is spawnnak veszi, meg azt is, ha belép egy DM-be, ha jelenleg szólt egy rádió akkor az is elhallgat. Most az kellene nekem, h csak azt az zenét állítsa le, amelyik skin választás közben szól spawn-ig, de a rádiót halál után és DM-be való csatlakozáskor ne állítsa le. 25
SA-MP: Szerverfejlesztés / Dialogos jármûlekérõ \\Egyszerûsített változat.\\« Dátum: 2012. december 01. - 16:45:08 »
Nem jó. Ugyan úgy megmarad a jármû :|
26
SA-MP: Szerverfejlesztés / Dialogos jármûlekérõ \\Egyszerûsített változat.\\« Dátum: 2012. november 29. - 21:41:54 »
Azt hogyan tudom megoldani, hogy ha a játékos kilép akkor törölje az autóját..
Mert így amit lekért a játékos az következõ restartig a szerveren marad 27
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Compile hiba« Dátum: 2012. november 25. - 22:20:50 »- Egy admint megkérek törölje a témát -[/b] 30
Segítségkérés / Munka hiba« Dátum: 2012. november 17. - 19:55:15 »
Üdv mindenki!
Van ez a kód: if (strcmp(\"/futar\", cmdtext, true, 9) == 0) Minden mûködik csak annyi a hiba, hogy ha már elvállalta a munkát és beírja a parancsot még egyszer akkor ismét eltudja kezdeni. Nekem annyi kellene, ha elkezdte a munkát és beírja a parancsot ismét akkor írja neki, h amíg be nem fejezte addig nem indíthat újat.
Oldalak: 1 [2]
|