Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - £αωч&

Oldalak: 1 [2]
16
Segítségkérés / Rengeteg Hiba/Bug
« Dátum: 2012. december 09. - 14:58:34 »
Mûködik köszönöm, de az miért van, ha beírom a parancsot elvégzi, és a chatbe írja, h SERVER:Unknown Command?

17
Segítségkérés / Rengeteg Hiba/Bug
« Dátum: 2012. december 09. - 14:43:19 »
Az elözõ kérésemre való válasz totál buggos volt.

A következõ hiba van:

 
  • A csapatokat nem teszi át a megadott pozícióra

  • Ha beírom a parancsot akkor csak engem tesz át és a többi játékost nem.


 
if (strcmp(cmdtext, \"/map1\", true) == 0)
    {
        if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"admin cmd!\");
        map = 1;
        for(new i; i <= MAX_PLAYERS; i++) {
        if(gTeam == TEAM_1) return SetPlayerPos(i,-1331.5000,-40.4000,14.1484);
        if(gTeam == TEAM_2) return SetPlayerPos(i,-1190.0000,-181.9000,14.1484);
        if(gTeam == TEAM_3) return SetPlayerPos(i,-1228.7000,-78.4000,27.3713);
        }
        return 1;
    }
if (strcmp(cmdtext, \"/map2\", true) == 0)
    {
        if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"admin cmd!\");
        map = 2;
        for(new i; i <= MAX_PLAYERS; i++) {
        if(gTeam == TEAM_1) return SetPlayerPos(i,2794.0728,-2417.4148,13.6321);
        if(gTeam == TEAM_2) return SetPlayerPos(i,2647.9607,-2505.0376,13.4922);
        if(gTeam == TEAM_3) return SetPlayerPos(i,2730.9927,-2450.9575,17.5937);
        }
        return 1;
    }

 

public OnPlayerSpawn(playerid) 
{
if(map == 1 && gTeam[playerid] == TEAM_1) return SetPlayerPos(playerid,-1331.5000,-40.4000,14.1484);
if(map == 1 && gTeam[playerid] == TEAM_2) return SetPlayerPos(playerid,-1190.0000,-181.9000,14.1484);
if(map == 1 && gTeam[playerid] == TEAM_3) return SetPlayerPos(playerid,-1228.7000,-78.4000,27.3713);
if(map == 2 && gTeam[playerid] == TEAM_1) return SetPlayerPos(playerid,2794.0728,-2417.4148,13.6321);
if(map == 2 && gTeam[playerid] == TEAM_2) return SetPlayerPos(playerid,2647.9607,-2505.0376,13.4922);
if(map == 2 && gTeam[playerid] == TEAM_3) return SetPlayerPos(playerid,2730.9927,-2450.9575,17.5937);
      return 1;
}

 
Nekem annyi kellene, h a bugok javítása, Pl van 5 játékos TEAM_1-be és 5 játékos TEAM_2-be és szintén 5 TEAM_3-ban ,akkor õket is tegye át a megadott pozíciókra, ha beírom a parancsot ne csak engem.

18
Segítségkérés / /map1 /map2
« Dátum: 2012. december 09. - 11:46:25 »
Igen pontosan ez kell nekem. Köszönöm :) +!

Azt még megtudod, ha átváltottam pl map2-re akkor a felcsatlakozó játékos is onnan indul?


ugyan ezt a másiknál is csak fordítva :)


Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. december 09. - 13:26:57 )

Egy HIBA viszont van benne, hogy a csapatokban lévõ playereket nem teszi át, ha beírom a parancsot, csak azt teszi át aki beírja..

Valami megoldást rá?

19
Segítségkérés / /map1 /map2
« Dátum: 2012. december 09. - 11:08:45 »
Üdv, ismét hozzátok fordulok mert sehogy sem tudom megcsinálni ezt:
 
    if (strcmp(cmdtext, \"/map1\", true) == 0)
    {
        if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"admin cmd!\");
        SpawnPlayer(TEAM_1);
        SpawnPlayer(TEAM_2);
        SpawnPlayer(TEAM_3);
        SetPlayerPos(TEAM_1,-1331.5000,-40.4000,14.1484);
        SetPlayerPos(TEAM_2,-1190.0000,-181.9000,14.1484);
        SetPlayerPos(TEAM_3,-1228.7000,-78.4000,27.3713);
        return 1;
    }
    if (strcmp(cmdtext, \"/map2\", true) == 0)
    {
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"admin cmd!\");
        SpawnPlayer(TEAM_1);
        SpawnPlayer(TEAM_2);
        SpawnPlayer(TEAM_3);
        SetPlayerPos(TEAM_1,2794.0728,-2417.4148,13.6321);
        SetPlayerPos(TEAM_2,2647.9607,-2505.0376,13.4922);
        SetPlayerPos(TEAM_3,2730.9927,-2450.9575,17.5937);
        return 1;
    }

 
Itt minden jó mûködik átteszi a csapatokat a megadott helyre, de viszont, ha valaki meghal, akkor átteszi arra a pozícióra ami az AddPlayerClassban van.


Nekem annyi kellene, pl ha MAP1-en vagyunk, akkor a megadott pozíción spawnoljanak halál után a csapatok, ha viszont átrakom MAP2-re onnantól MAP2-õn spawnoljanak a csapatok.

Olyat lehet csinálni, hogy ha a /map1 parancsot végrehajtottam, akkor a felcsatlakozó játékos csapatválasztás után oda kerül a csapat megadott pozíciójára és nem az AddPlayerClassban megadottra? (Ugyan így a másiknál is, ha map2 parancsot végrehajtom akkor csatlakozás után a map2 pozícióin spawnolnak a csapatok.

20
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / /map1 parancs
« Dátum: 2012. december 08. - 20:50:49 »
- Egy Admin Törölje -

21
Szkript kérések / Parancs
« Dátum: 2012. december 08. - 19:40:54 »
Üdv!

Kellene nekem egy olyan parancs, h ha beírom /map1 akkor oda tegye át a Team_1 , Team_2 és a Team_3 csapatot ahova a /map1 parancsban megadtam.


Ha meghal a játékos, akkor /map1 pozíción spawnoljon újra, ne azon amit alapból megadtam az AddPlayerClassban.


Még valami, ha feljön a játékos miután már elvan váltva /map1-re akkor õt is oda tegye ne oda ahova az AddPlayerClassban megadtam.

22
Segítségkérés / Zamaroth Textdraw Editor
« Dátum: 2012. december 08. - 19:30:43 »
Köszönöm!:D

23
Segítségkérés / Zamaroth Textdraw Editor
« Dátum: 2012. december 08. - 14:27:35 »
Üdv!

Valakinek megvan Zamaroth Textdraw Editorje?


Akinek megvan nagyon szépen kérem az
\".AMX\" töltse fel valahova és linkelje ide nekem.
Köszönöm.

24
Segítségkérés / Rádió probléma
« Dátum: 2012. december 03. - 20:11:44 »
Üdv!

Nekem van egy zene, amit addig játszik a szeró amíg a skint ki nem választottad.


Ugye, ha le spawnol elhallgat a zene.


A probléma itt van, ugye ha meghal azt is spawnnak veszi, meg azt is, ha belép egy DM-be, ha jelenleg szólt egy rádió akkor az is elhallgat.


Most az kellene nekem, h csak azt az zenét állítsa le, amelyik skin választás közben szól spawn-ig, de a rádiót halál után és DM-be való csatlakozáskor ne állítsa le. :D

25
Nem jó. Ugyan úgy megmarad a jármû :|

26
Azt hogyan tudom megoldani, hogy ha a játékos kilép akkor törölje az autóját..
Mert így amit lekért a játékos az következõ restartig a szerveren marad :D

27
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Compile hiba
« Dátum: 2012. november 25. - 22:20:50 »
- Egy admint megkérek törölje a témát -[/b]

28
Segítségkérés / Autó lehívó
« Dátum: 2012. november 18. - 22:15:14 »
- Egy admin törölje -

29
Segítségkérés / Munka hiba
« Dátum: 2012. november 17. - 20:19:07 »
Köszöntem.
Zárok

30
Segítségkérés / Munka hiba
« Dátum: 2012. november 17. - 19:55:15 »
Üdv mindenki!

Van ez a kód:

 
if (strcmp(\"/futar\", cmdtext, true, 9) == 0)
    {
        if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == asd)
        {
            Job[playerid] = 1;
            new name[MAX_PLAYER_NAME], str[256];
            GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
            format(str, sizeof(str), \"%s mostantól {00FF00}futár{F3FF02}munkát vállalt! (/jobs)\", name );
            SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW, str);
            SetPlayerCheckpoint(playerid,2012.6134,-1729.3796,13.1536,10);
            } else {
    SendClientMessage(playerid, COLOR_ULTRARED,\"Szükséged van egy szállító jármûre! {C9FFAB}( /v pizza )\");
    } return 1;
}

 
Minden mûködik csak annyi a hiba, hogy ha már elvállalta a munkát és beírja a parancsot még egyszer akkor ismét eltudja kezdeni.

Nekem annyi kellene, ha elkezdte a munkát és beírja a parancsot ismét akkor írja neki, h amíg be nem fejezte addig nem indíthat újat.

Oldalak: 1 [2]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal