Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - patyes96
16
« Dátum: 2012. november 02. - 09:43:46 »
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerConnected(i)) { if(GetPlayerState(i) == 1) { CheckForWalkingTeleport(i); } if(PlayerInfo[AFK] == 0) { PlayerInfo[idomp]++; if(PlayerInfo[idomp] == 60) { PlayerInfo[idomp] = 0; PlayerInfo[idoperc]++; } if(PlayerInfo[idoperc] == 60) { PlayerInfo[idoperc] = 0; PlayerInfo[idoora]++; new xpkap = (PlayerInfo[pLevel]*10)/2; PlayerInfo[XP] += xpkap; SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW, \" \"); SendClientMessage(i,0x000000, \"<------------------------------------------------------------------------------------------------->\"); format(stringx, sizeof(stringx), \"ÓRAUGRÁS! Kaptál %d XP-t. Játszott óráid száma: %d\", xpkap,PlayerInfo[idoora]); SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx); if(PlayerInfo[pJob] == 28) { varoskassza -= 80*PlayerInfo[pLevel]; format(stringx, sizeof(stringx), \"Sofõr Fizetés: %d$ + %d XP\", 80*PlayerInfo[pLevel], PlayerInfo[pLevel]*; SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx); PlayerInfo[Penz] = 80*PlayerInfo[pLevel]; SafeGivePlayerMoney(i, 80*PlayerInfo[pLevel]); PlayerInfo[XP] += PlayerInfo[pLevel]*8; Savevaroskassza(); } if(PlayerInfo[pJob] == 27) { varoskassza -= 80*PlayerInfo[pLevel]; format(stringx, sizeof(stringx), \"Testõr Fizetés: %d$ + %d XP\", 80*PlayerInfo[pLevel], PlayerInfo[pLevel]*; SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx); PlayerInfo[Penz] += 80*PlayerInfo[pLevel]; SafeGivePlayerMoney(i, 80*PlayerInfo[pLevel]); PlayerInfo[XP] += PlayerInfo[pLevel]*8; Savevaroskassza(); } if(PlayerInfo[pMember] == 18) { varoskassza -= 100*PlayerInfo[pLevel]; new buszxp = PlayerInfo[pLevel]*11; format(stringx, sizeof(stringx), \"Buszos Fizetés: %d$ + %d XP\", 100*PlayerInfo[pLevel], buszxp); SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx); //PlayerInfo[bankPenz] += mentofizu*PlayerInfo[pLevel]; PlayerInfo[Penz] += 100*PlayerInfo[pLevel]; SafeGivePlayerMoney(i, 100*PlayerInfo[pLevel]); PlayerInfo[XP] += buszxp; } if(PlayerInfo[pMember] == 4 || PlayerInfo[pLeader] == 4) { varoskassza -= mentofizu*PlayerInfo[pLevel]; new mentoxp = PlayerInfo[pLevel]*29; format(stringx, sizeof(stringx), \"Mentõs Fizetés: %d$ + %d XP\", mentofizu*PlayerInfo[pLevel], mentoxp); SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx); //PlayerInfo[bankPenz] += mentofizu*PlayerInfo[pLevel]; PlayerInfo[Penz] += mentofizu*PlayerInfo[pLevel]; SafeGivePlayerMoney(i, mentofizu*PlayerInfo[pLevel]); PlayerInfo[XP] += mentoxp; Savevaroskassza(); } if(PlayerInfo[pMember] == 1 || PlayerInfo[pLeader] == 1) { varoskassza -= rendorfizu*PlayerInfo[pLevel]; new rendorxp = PlayerInfo[pLevel]*35; format(stringx, sizeof(stringx), \"Rendõr Fizetés: %d$ + %d XP\", rendorfizu*PlayerInfo[pLevel], rendorxp); SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx); //PlayerInfo[bankPenz] += rendorfizu*PlayerInfo[pLevel]; PlayerInfo[Penz] += rendorfizu*PlayerInfo[pLevel]; SafeGivePlayerMoney(i, rendorfizu*PlayerInfo[pLevel]); PlayerInfo[XP] += rendorxp; Savevaroskassza(); } if(PlayerInfo[pMember] == 9 || PlayerInfo[pLeader] == 9) { varoskassza -= radiofizu*PlayerInfo[pLevel]; //new radiofizu = PlayerInfo[pLevel]*100; new radioxp = PlayerInfo[pLevel]*30; format(stringx, sizeof(stringx), \"Rádiós Fizetés: %d$ + %d XP\", radiofizu*PlayerInfo[pLevel], radioxp); SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx); //PlayerInfo[bankPenz] += radiofizu*PlayerInfo[pLevel]; PlayerInfo[Penz] += radiofizu*PlayerInfo[pLevel]; SafeGivePlayerMoney(i, rendorfizu*PlayerInfo[pLevel]); PlayerInfo[XP] += radioxp; Savevaroskassza(); } if(PlayerInfo[pMember] == 17 || PlayerInfo[pLeader] == 17) { varoskassza -= szerelofizu*PlayerInfo[pLevel]; new szereloxp = PlayerInfo[pLevel]*15; format(stringx, sizeof(stringx), \"Szerelõ Fizetés: %d$ + %d XP\", szerelofizu*PlayerInfo[pLevel], szereloxp); SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx); //PlayerInfo[bankPenz] += szerelofizu*PlayerInfo[pLevel]; PlayerInfo[Penz] += szerelofizu*PlayerInfo[pLevel]; SafeGivePlayerMoney(i, szerelofizu*PlayerInfo[pLevel]); PlayerInfo[XP] += szereloxp; Savevaroskassza(); } if(PlayerInfo[pMember] == 10 || PlayerInfo[pLeader] == 10) { varoskassza -= taxifizu*PlayerInfo[pLevel]; //new taxifizu = PlayerInfo[pLevel]*100; new taxixp = PlayerInfo[pLevel]*15; format(stringx, sizeof(stringx), \"Taxis Fizetés: %d$ + %d XP\", taxifizu*PlayerInfo[pLevel], taxixp); SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx); //PlayerInfo[bankPenz] += taxifizu*PlayerInfo[pLevel]; PlayerInfo[Penz] += taxifizu*PlayerInfo[pLevel]; SafeGivePlayerMoney(i, taxifizu*PlayerInfo[pLevel]); PlayerInfo[XP] += taxixp; Savevaroskassza(); } if(PlayerInfo[szervTag] == 4 || PlayerInfo[szervLeader] == 4) { varoskassza -= armyfizu*PlayerInfo[pLevel]; new rendorxp = PlayerInfo[pLevel]*55; format(stringx, sizeof(stringx), \"Katona Fizetés: %d$ + %d XP\", armyfizu*PlayerInfo[pLevel], rendorxp); SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx); //PlayerInfo[bankPenz] += rendorfizu*PlayerInfo[pLevel]; PlayerInfo[Penz] += armyfizu*PlayerInfo[pLevel]; SafeGivePlayerMoney(i, armyfizu*PlayerInfo[pLevel]); PlayerInfo[XP] += rendorxp; Savevaroskassza(); } if(PlayerInfo[Vip] == 0) { if(PlayerInfo[Adomany] < 500000) { if(PlayerInfo[bankPenz] < 1000000) { varoskassza += ado*PlayerInfo[pLevel]; PlayerInfo[bankPenz] -= ado*PlayerInfo[pLevel]; PlayerInfo[bankPenz] += PlayerInfo[bankPenz]/100; format(stringx, sizeof(stringx), \"Adó: %d$, Bankkamat: %d$(1 százalék), Új Egyenleg: %d$\",ado*PlayerInfo[pLevel],PlayerInfo[bankPenz]/100,PlayerInfo[bankPenz]); SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx); } } if(PlayerInfo[Adomany] > 500000) { if(PlayerInfo[bankPenz] < 1000000) { varoskassza += ado*PlayerInfo[pLevel]; PlayerInfo[bankPenz] -= ado*PlayerInfo[pLevel]; PlayerInfo[bankPenz] += PlayerInfo[bankPenz]/100*3; format(stringx, sizeof(stringx), \"Adó: %d$, Bankkamat: %d$(3 százalék), Új Egyenleg: %d$\",ado*PlayerInfo[pLevel],PlayerInfo[bankPenz]/100,PlayerInfo[bankPenz]); SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx); } if(PlayerInfo[bankPenz] > 1000000) { varoskassza += ado*PlayerInfo[pLevel]; PlayerInfo[bankPenz] -= ado*PlayerInfo[pLevel]; PlayerInfo[bankPenz] += 30000; format(stringx, sizeof(stringx), \"Adó: %d$, Bankkamat: 30000$(3 százalék), Új Egyenleg: %d$\",ado*PlayerInfo[pLevel],PlayerInfo[bankPenz]); SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx); } } } if(PlayerInfo[Vip] == 1) { if(PlayerInfo[bankPenz] < 1000000) { varoskassza += ado*PlayerInfo[pLevel]/2; PlayerInfo[bankPenz] -= ado*PlayerInfo[pLevel]/2; PlayerInfo[bankPenz] += PlayerInfo[bankPenz]/100*3; format(stringx, sizeof(stringx), \"Adó: %d$, Bankkamat: %d$(3 százalék), Új Egyenleg: %d$\",ado*PlayerInfo[pLevel],PlayerInfo[bankPenz]/100*3,PlayerInfo[bankPenz]); SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx); } } if(PlayerInfo[Vip2] == 1) { if(PlayerInfo[bankPenz] < 1000000) { varoskassza += ado*PlayerInfo[pLevel]/2; PlayerInfo[bankPenz] -= ado*PlayerInfo[pLevel]/2; PlayerInfo[bankPenz] += PlayerInfo[bankPenz]/100*5; format(stringx, sizeof(stringx), \"Adó: %d$, Bankkamat: %d$(5 százalék), Új Egyenleg: %d$\",ado*PlayerInfo[pLevel],PlayerInfo[bankPenz]/100*5,PlayerInfo[bankPenz]); SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx); } } if(PlayerInfo[Vip3] == 1) { if(PlayerInfo[bankPenz] < 1000000) { varoskassza += ado*PlayerInfo[pLevel]/2; PlayerInfo[bankPenz] -= ado*PlayerInfo[pLevel]/2; PlayerInfo[bankPenz] += PlayerInfo[bankPenz]/100*7; format(stringx, sizeof(stringx), \"Adó: %d$, Bankkamat: %d$(7 százalék), Új Egyenleg: %d$\",ado*PlayerInfo[pLevel],PlayerInfo[bankPenz]/100*7,PlayerInfo[bankPenz]); SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx); } } if(PlayerInfo[Csekk] > 0) { format(stringx, sizeof(stringx), \"Nem fizetted be a bírságot, ezért most a számládról levonjuk a dupláját ami %d$.\",PlayerInfo[Csekk]*3); SendClientMessage(i, COLOR_LIGHTRED, stringx); varoskassza += PlayerInfo[Csekk]*3; //PlayerInfo[bankPenz] -= PlayerInfo[Csekk]*2; PlayerInfo[bankPenz] -= PlayerInfo[Csekk]*2; PlayerInfo[Csekk] = 0; Savevaroskassza(); } SendClientMessage(i, 0x000000, \"<------------------------------------------------------------------------------------------------->\"); SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW, \" \"); } } Megmondom neked õszintén, nem tudom nálad mért nem mûködik! Értelem szerûen ami nem kell, vedd ki!Nekem frankónk mûködik, hiba nélkül, remélem neked is Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. november 02. - 09:48:46 )
Illetve szerintem neked azért nem jó, mert te nem Player Level-re állítottad hanem Rendõr Rang-ra! Itt lesz a hiba. Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. november 02. - 09:54:46 )
De ha rangonként akarod akkor így próbálkozz! if(PlayerInfo[pMember] == 1 || PlayerInfo[pLeader] == 1) { varoskassza -= rendorfizu*PlayerInfo[pRank]; new rendorxp = PlayerInfo[pRank]*35; format(stringx, sizeof(stringx), \"Rendõr Fizetés: %d$ + %d XP\", rendorfizu*PlayerInfo[pRank], rendorxp); SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx); //PlayerInfo[bankPenz] += rendorfizu*PlayerInfo[pRank]; PlayerInfo[Penz] += rendorfizu*PlayerInfo[pRank]; SafeGivePlayerMoney(i, rendorfizu*PlayerInfo[pRank]); PlayerInfo[XP] += rendorxp; Savevaroskassza(); } Éggyesével osztottad fel a Rangok-at. Így hogy egybe van egyszerûbb és nem egyformán kapnak fizetést.! Próbáld meg így ha Rangonként akarod beosztani a fizetést! Nem teszteltem de szerintem ez a jó!
17
« Dátum: 2012. november 01. - 21:59:19 »
Látom DTRPG Ebbe birok segíteni mivel énis ezt használom! Bemásoljam az én rendszerem?!
18
« Dátum: 2012. november 01. - 17:41:35 »
Hali Nékem az lenne a bajom, hogy ha kinyitok egy kaput paranccsal akkor forog egy karikát = (magyarul) Itt a példa if(!strcmp(cmdtext, \"/carzár\", true)) { MoveDynamicObject(Carkapu, 1403.1999511719, 2702.1000976563, 9.6999998092651,1.0); // Bezárja MoveDynamicObject(Carkapu2, 1463, 2702.1000976563, 9.6999998092651,1.0); // Másikat is SendClientMessageToAll ( COLOR_GREEN, \"Duorad Car használt és új autó kereskedése bezárt! Kérem nézzen vissza késõbb.\" ); return 1; } if(!strcmp(cmdtext, \"/carnyit\", true)) { MoveDynamicObject(Carkapu, 1411.9000244141, 2701.8999023438, 9.6999998092651,1.0); //nyitott MoveDynamicObject(Carkapu2, 1471.8000488281, 2701.8999023438, 9.6999998092651,1.0); //nyitott SendClientMessageToAll ( COLOR_YELLOW, \"Duorad Car használt és új autó kereskedése megnyitotta kapuit! Látogasson el még ma!\" ); return 1; } és a kapu Carkapu = CreateDynamicObject(976, 1403.1999511719, 2702.1000976563, 9.6999998092651,120, 0, 0); Carkapu2 = CreateDynamicObject(976, 1463, 2702.1000976563, 9.6999998092651,120, 0, 0); [/quote] És amikor kinyitom átáll 0 forgás fokra, de ha elmegyek és vissza, akkor beáll 120-ra. Ez miféle bug lehet? Kérem help!!!
19
« Dátum: 2012. november 01. - 11:09:07 »
Oxford RPG DTRPG Afterlife RPG Bár ez nem EQ LP-be játszódik de VirtualWorld RPG (csak bugos )
20
« Dátum: 2012. november 01. - 11:07:06 »
Segítek, nekem ez van bent, mint buszosCP. Egymást követi frankón. A CP-k new Float:BusCP [41][3] = { { -1919.1860,-835.6160,32.0681 }, // Bus CP-k { -1970.1079,-711.3194,32.1245 }, // Bus CP-k { -2131.6426,-506.2636,38.1384 }, // Bus CP-k { -2248.3911,-289.6830,47.0628 }, // Bus CP-k { -2164.4614,-171.2423,35.3360 }, // Bus CP-k { -2163.4470,10.0699,35.2650 }, // Bus CP-k { -2142.0840,295.6446,35.3370 }, // Bus CP-k { -2216.0144,323.4728,35.2657 }, // Bus CP-k { -2478.5542,186.5050,9.1697 }, // Bus CP-k { -2721.9363,160.6660,5.0709 }, // Bus CP-k { -2812.6570,113.7421,7.1251 }, // Bus CP-k { -2782.0759,-215.3489,7.2022 }, // Bus CP-k { -2658.8320,-225.8265,4.7166 }, // Bus CP utolsó { -2767.6865,-325.5258,7.2022 }, { -2662.3064,-491.6398,21.6010 }, { -2484.3855,-373.2859,64.5942 }, { -2488.2549,-438.2265,78.3898 }, { -2552.3066,-496.1372,79.5789 }, { -2418.9373,-623.8978,132.6575 }, { -2247.9841,-756.6231,71.8023 }, { -2217.6335,-609.0412,58.0104 }, { -2152.2339,-506.8549,40.1828 }, { -1861.6167,-587.2319,23.1250 }, { -1795.4683,-257.0482,19.3625 }, { -1800.7241,101.1999,15.1616 }, { -1669.4857,372.6775,7.1987 }, { -1553.7628,689.2185,7.1329 }, { -1572.2174,1017.6079,7.1330 }, { -1700.3059,1321.0278,7.1332 }, { -2069.7703,1283.5516,9.1443 }, { -2272.9585,1091.6942,79.9472 }, { -2273.0547,882.2507,66.5877 }, { -2271.9058,639.6857,49.3667 }, { -2232.4858,453.3685,35.1333 }, { -2256.1875,278.6037,35.3321 }, { -2264.1377,-52.3700,35.3299 }, { -2264.8049,-301.1132,48.7381 }, { -2156.2905,-503.2376,41.0628 }, { -1992.3423,-778.5349,32.1252 }, { -1945.8369,-862.3992,32.2084 }, { -1887.9785,-836.7575,32.1165 } }; És az egyik legfontosabb elem! if(PlayerIsBusMission[playerid] == 1) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { new carid = GetPlayerVehicleID(playerid); if(Buszok(carid)) { if ( BusCPs[ playerid ] > 0 && BusCPs [ playerid ] != 44 ) { new cash=(random(45-25)+8); new xp=(random(27-22)+6); PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); format(string, sizeof(string), \"~w~Kaptál ~g~%d~w~$-t ~w~és ~g~%d XP-t.\", cash, xp); SafeGivePlayerMoney(playerid,cash); PlayerInfo[playerid][Penz] += cash; PlayerInfo[playerid][XP] += xp; varoskassza -= cash, Savevaroskassza(); GameTextForPlayer(playerid, string, 5000, 1); TogglePlayerControllable( playerid,0 ); SetTimerEx(\"fagyasztki\", 5000, 0, \"%i\", playerid ); new x = BusCPs [ playerid ]; DisablePlayerCheckpoint( playerid ); SetPlayerCheckpoint(playerid,BusCP - [0],BusCP
- [1],BusCP
- [2],5.0);
BusCPs[ playerid ]++; SendClientMessage ( playerid, COLOR_GREEN, \"Várj egy kicsit, majd menj a következõ megállóhoz.\" ); } else if( BusCPs[ playerid ] == 44 ) { DisablePlayerCheckpoint( playerid ); SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Sikeresen végig mentél a megállókon. Ezért kaptál 1 XP-t.\"); SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,\"Parkold le a buszt a helyére!\"); PlayerInfo[playerid][XP] ++; BusCPs [ playerid ] = 0; PlayerIsBusMission[playerid] = 0; } } } return 1; } De nekem parancsra indítja a CP folyamatot if(strcmp(cmd, \"/munkakezdés\", true) == 0) { if(IsPlayerConnected(playerid) && PlayerInfo[playerid][pJob] == 18) { new carid = GetPlayerVehicleID(playerid); if(Buszok(carid)) { if(PlayerIsBusMission[playerid] == 0) { PlayerIsBusMission[playerid] = 1; TogglePlayerControllable(playerid, 1); SetPlayerCheckpoint ( playerid, BusCP [ 0 ] [ 0 ], BusCP [ 0 ] [ 1 ], BusCP [ 0 ] [ 2 ], 5.0 ); SendClientMessageToAll ( COLOR_GREEN, \"Vértes Volán: Menetrend szerinti buszjárat indult a buszpályaudvaról.\" ); BusCPs [ playerid ] = 1; SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Elkezdted a munkát. Menj a piros checkpointokba és kapsz pénzt és XP-t!\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Ha abba szeretnéd hagyni a munkát vidd vissza a kocsit a helyére!\"); } } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"Nem ülsz buszban.\"); } } else { RemovePlayerFromVehicle(playerid); TogglePlayerControllable(playerid, 1); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"Nem vagy Buszsofõr.\"); } return 1; } Remélem segíthettem!!
21
« Dátum: 2012. november 01. - 10:43:25 »
Hát nem, ilyen nincs is benne a gamemode-ba :S Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. november 01. - 10:57:14 )
ha ez segítség akkor bemásolom ezt: if (playerState == PLAYER_STATE_DRIVER) { if(IsAnOwnableCar(vehicleid)) { if(vehicleid == PlayerInfo[playerid][pPcarkey] || vehicleid == PlayerInfo[playerid][pPcarkey2] || vehicleid ==PlayerInfo[playerid][kolcsonkocsikulcs]) { /*new Float:x,Float:y,Float:z; new Float:a; GetVehiclePos(vehicleid, x, y, z); GetVehicleZAngle(vehicleid, a); CarInfo[vehicleid][cLocationx] = x; CarInfo[vehicleid][cLocationy] = y; CarInfo[vehicleid][cLocationz] = z; CarInfo[vehicleid][cAngle] = a; //SetVehiclePos(vehicleid, x, y, z+2); //SetVehicleZAngle(vehicleid, a); //OnPropUpdate();*/ new Float:health; new Float:x,Float:y,Float:z; new Float:a; new carid; carid = GetPlayerVehicleID(playerid); GetVehicleHealth(carid, health); GetVehiclePos(carid, x, y, z); GetPlayerFacingAngle(playerid, a); GetVehicleZAngle(carid, a); CarInfo[carid][cLocationx] = x; CarInfo[carid][cLocationy] = y; CarInfo[carid][cLocationz] = z; CarInfo[carid][cAngle] = a; SaveCarCoords(); OnPlayerUpdate(playerid); DestroyVehicle(carid); CreateVehicle(CarInfo[carid][cModel],CarInfo[carid][cLocationx],CarInfo[carid][cLocationy]+1.0,CarInfo[carid][cLocationz]+1.0,CarInfo[carid][cAngle],CarInfo[carid][cColorOne],CarInfo[carid][cColorTwo],60000); SetVehicleHealth(carid, health); new string[20]; format(string, sizeof(string), \"%s\", CarInfo[carid][cRendszam]); SetVehicleNumberPlate(carid, string); AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKerek]); ChangeVehiclePaintjob(carid, CarInfo[carid][cPaintjob]-1); AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet1]); AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet2]); AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet3]); AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet4]); AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet5]); AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet6]); AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet7]); AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet8]); AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet9]); AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet10]); AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cNitro]); AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cHidraulika]); } } } Ha valaki tudná, hogy itt melyik az, amikor respawnolódik a kocsi és a kinézetét feljavítja, az kérem segítsen!
22
« Dátum: 2012. október 31. - 17:53:26 »
Nekem az a problémám van, hogy mikor kiszállok a kocsiból, ugyebár respawnol a kocsi, mert elmenti a koordinátáit. Ezzel nincs gond. Azt akarom belõle kiszedni, hogy mikor respawnolódik akkor a törés maradjon meg ((Karosszéria)). Ha valaki tudja melyik az az érték (vagy mit tudjam én) az megköszönném. !!
23
« Dátum: 2012. október 21. - 16:13:42 »
Köszönöm !!
24
« Dátum: 2012. október 21. - 16:10:39 »
akkor maradjak inkább, ill. ajánlatosabb a GetMaxPlayers? StopAudioStreamForPlayer -t Erre cseréljem? if(!strcmp(cmdtext, \"/stopzene\", true)) { if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 9 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 9) { for(new i; i < GetMaxPlayers(); i++) { if(!IsPlayerConnected(i)) { continue; } StopAudioStreamForPlayer(i); } return 1; } }
25
« Dátum: 2012. október 21. - 16:05:48 »
for(new i; i < GetMaxPlayers(); i++) { if(!IsPlayerConnected(i)) { continue; } PlayAudioStreamForPlayer(i,cmdtext); } ha a GetMaxPlayers- MAX_PLAYER-re cserélem akkor is mûködik igaz?
26
« Dátum: 2012. október 21. - 15:59:35 »
Azt hogy birom elérni, hogy if(!strcmp(cmdtext, \"/zene\", true, 5)) { if(!cmdtext[5]) { return SendClientMessage(playerid,0xFF7318FF,\"Használat:/zene [link]\"); } strdel(cmdtext,0,6); PlayAudioStreamForPlayer(playerid,cmdtext); return 1; } ha beírom /zene és a linket, akkor mindenki hallja, mert én hallom, csak a többiek nem
27
« Dátum: 2012. október 21. - 12:46:28 »
De le is játsza a linket?
28
« Dátum: 2012. október 21. - 12:19:01 »
Üdv! nekem ezt kéne átrakni STRCMP-be mert nem értem mit, hogyan kéne! Aki segít annak ment a + és a tisztelet! /* Zene lejátszó by Tony */ #define FILTERSCRIPT #include <a_samp> #include <zcmd> #include <sscanf2> #if defined FILTERSCRIPT public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\"Zene lejátszó by Tony \"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } #else main() { print(\"\\n----------------------------------\"); print(\" Zene lejátszó by Tony\"); print(\"----------------------------------\\n\"); } CMD:zene(playerid,params[]) { new zenelink[1000]; if(sscanf(params, \"s[1000]\",zenelink))SendClientMessage(playerid,0xFF7318FF,\"Használat:/zene [link]\"); PlayAudioStreamForPlayer(playerid,zenelink); return 1; } CMD:stopzene(playerid) { StopAudioStreamForPlayer(playerid); return 1; } #endif
29
« Dátum: 2012. október 21. - 10:41:04 »
De!! Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. október 21. - 10:47:41 ) A leírás folyamatosan frissül! Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. október 21. - 16:57:00 )
bõvült!
30
« Dátum: 2012. október 20. - 21:22:05 »
köszi
|