Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - patyes96

Oldalak: 1 [2] 3 4 5
16
RP/RPG kérések / Fizetési Rendszer bug
« Dátum: 2012. november 02. - 09:43:46 »
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
    if(IsPlayerConnected(i))
    {
   if(GetPlayerState(i) == 1) { CheckForWalkingTeleport(i); }
       if(PlayerInfo[AFK] == 0)
       {
           PlayerInfo[idomp]++;
      if(PlayerInfo[idomp] == 60)
      {
          PlayerInfo[idomp] = 0;
          PlayerInfo[idoperc]++;
      }
      if(PlayerInfo[idoperc] == 60)
      {
          PlayerInfo[idoperc] = 0;
          PlayerInfo[idoora]++;
                     new xpkap = (PlayerInfo[pLevel]*10)/2;
          PlayerInfo[XP] += xpkap;
          SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW, \" \");
          SendClientMessage(i,0x000000, \"<------------------------------------------------------------------------------------------------->\");
          format(stringx, sizeof(stringx), \"ÓRAUGRÁS! Kaptál %d XP-t. Játszott óráid száma: %d\", xpkap,PlayerInfo[idoora]);
          SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
          if(PlayerInfo[pJob] == 28)
          {
              varoskassza -= 80*PlayerInfo[pLevel];
             format(stringx, sizeof(stringx), \"Sofõr Fizetés: %d$ + %d XP\", 80*PlayerInfo[pLevel], PlayerInfo[pLevel]*8);
             SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
             PlayerInfo[Penz] = 80*PlayerInfo[pLevel];
             SafeGivePlayerMoney(i, 80*PlayerInfo[pLevel]);
             PlayerInfo[XP] += PlayerInfo[pLevel]*8;
             Savevaroskassza();
          }
          if(PlayerInfo[pJob] == 27)
          {
              varoskassza -= 80*PlayerInfo[pLevel];
             format(stringx, sizeof(stringx), \"Testõr Fizetés: %d$ + %d XP\", 80*PlayerInfo[pLevel], PlayerInfo[pLevel]*8);
             SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
             PlayerInfo[Penz] += 80*PlayerInfo[pLevel];
             SafeGivePlayerMoney(i, 80*PlayerInfo[pLevel]);
             PlayerInfo[XP] += PlayerInfo[pLevel]*8;
             Savevaroskassza();
          }
          if(PlayerInfo[pMember] == 18)
          {
              varoskassza -= 100*PlayerInfo[pLevel];
              new buszxp = PlayerInfo[pLevel]*11;
             format(stringx, sizeof(stringx), \"Buszos Fizetés: %d$ + %d XP\", 100*PlayerInfo[pLevel], buszxp);
             SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
             //PlayerInfo[bankPenz] += mentofizu*PlayerInfo[pLevel];
             PlayerInfo[Penz] += 100*PlayerInfo[pLevel];
             SafeGivePlayerMoney(i, 100*PlayerInfo[pLevel]);
             PlayerInfo[XP] += buszxp;
          }
          if(PlayerInfo[pMember] == 4 || PlayerInfo[pLeader] == 4)
          {
              varoskassza -= mentofizu*PlayerInfo[pLevel];
              new mentoxp = PlayerInfo[pLevel]*29;
             format(stringx, sizeof(stringx), \"Mentõs Fizetés: %d$ + %d XP\", mentofizu*PlayerInfo[pLevel], mentoxp);
             SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
             //PlayerInfo[bankPenz] += mentofizu*PlayerInfo[pLevel];
             PlayerInfo[Penz] += mentofizu*PlayerInfo[pLevel];
             SafeGivePlayerMoney(i, mentofizu*PlayerInfo[pLevel]);
             PlayerInfo[XP] += mentoxp;
             Savevaroskassza();
          }
          if(PlayerInfo[pMember] == 1 || PlayerInfo[pLeader] == 1)
          {
              varoskassza -= rendorfizu*PlayerInfo[pLevel];
              new rendorxp = PlayerInfo[pLevel]*35;
             format(stringx, sizeof(stringx), \"Rendõr Fizetés: %d$ + %d XP\", rendorfizu*PlayerInfo[pLevel], rendorxp);
             SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
             //PlayerInfo[bankPenz] += rendorfizu*PlayerInfo[pLevel];
             PlayerInfo[Penz] += rendorfizu*PlayerInfo[pLevel];
             SafeGivePlayerMoney(i, rendorfizu*PlayerInfo[pLevel]);
             PlayerInfo[XP] += rendorxp;
             Savevaroskassza();
          }
                    if(PlayerInfo[pMember] == 9 || PlayerInfo[pLeader] == 9)
          {
                varoskassza -= radiofizu*PlayerInfo[pLevel];
              //new radiofizu = PlayerInfo[pLevel]*100;
              new radioxp = PlayerInfo[pLevel]*30;
             format(stringx, sizeof(stringx), \"Rádiós Fizetés: %d$ + %d XP\", radiofizu*PlayerInfo[pLevel], radioxp);
             SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
             //PlayerInfo[bankPenz] += radiofizu*PlayerInfo[pLevel];
             PlayerInfo[Penz] += radiofizu*PlayerInfo[pLevel];
             SafeGivePlayerMoney(i, rendorfizu*PlayerInfo[pLevel]);
             PlayerInfo[XP] += radioxp;
             Savevaroskassza();
          }
          if(PlayerInfo[pMember] == 17 || PlayerInfo[pLeader] == 17)
          {
              varoskassza -= szerelofizu*PlayerInfo[pLevel];
              new szereloxp = PlayerInfo[pLevel]*15;
             format(stringx, sizeof(stringx), \"Szerelõ Fizetés: %d$ + %d XP\", szerelofizu*PlayerInfo[pLevel], szereloxp);
             SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
             //PlayerInfo[bankPenz] += szerelofizu*PlayerInfo[pLevel];
             PlayerInfo[Penz] += szerelofizu*PlayerInfo[pLevel];
             SafeGivePlayerMoney(i, szerelofizu*PlayerInfo[pLevel]);
             PlayerInfo[XP] += szereloxp;
             Savevaroskassza();
          }
          if(PlayerInfo[pMember] == 10 || PlayerInfo[pLeader] == 10)
          {
              varoskassza -= taxifizu*PlayerInfo[pLevel];
              //new taxifizu = PlayerInfo[pLevel]*100;
              new taxixp = PlayerInfo[pLevel]*15;
              format(stringx, sizeof(stringx), \"Taxis Fizetés: %d$ + %d XP\", taxifizu*PlayerInfo[pLevel], taxixp);
             SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
             //PlayerInfo[bankPenz] += taxifizu*PlayerInfo[pLevel];
             PlayerInfo[Penz] += taxifizu*PlayerInfo[pLevel];
             SafeGivePlayerMoney(i, taxifizu*PlayerInfo[pLevel]);
             PlayerInfo[XP] += taxixp;
             Savevaroskassza();
          }
          if(PlayerInfo[szervTag] == 4 || PlayerInfo[szervLeader] == 4)
          {
              varoskassza -= armyfizu*PlayerInfo[pLevel];
              new rendorxp = PlayerInfo[pLevel]*55;
             format(stringx, sizeof(stringx), \"Katona Fizetés: %d$ + %d XP\", armyfizu*PlayerInfo[pLevel], rendorxp);
             SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
             //PlayerInfo[bankPenz] += rendorfizu*PlayerInfo[pLevel];
             PlayerInfo[Penz] += armyfizu*PlayerInfo[pLevel];
             SafeGivePlayerMoney(i, armyfizu*PlayerInfo[pLevel]);
             PlayerInfo[XP] += rendorxp;
             Savevaroskassza();
          }
if(PlayerInfo[Vip] == 0)
          {
              if(PlayerInfo[Adomany] < 500000)
             {
                if(PlayerInfo[bankPenz] < 1000000)
                 {
                   varoskassza += ado*PlayerInfo[pLevel];
                      PlayerInfo[bankPenz] -= ado*PlayerInfo[pLevel];
                      PlayerInfo[bankPenz] += PlayerInfo[bankPenz]/100;
                  format(stringx, sizeof(stringx), \"Adó: %d$, Bankkamat: %d$(1 százalék), Új Egyenleg: %d$\",ado*PlayerInfo[pLevel],PlayerInfo[bankPenz]/100,PlayerInfo[bankPenz]);
                  SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
               }
            }
            if(PlayerInfo[Adomany] > 500000)
             {
                if(PlayerInfo[bankPenz] < 1000000)
                 {
                   varoskassza += ado*PlayerInfo[pLevel];
                      PlayerInfo[bankPenz] -= ado*PlayerInfo[pLevel];
                      PlayerInfo[bankPenz] += PlayerInfo[bankPenz]/100*3;
                  format(stringx, sizeof(stringx), \"Adó: %d$, Bankkamat: %d$(3 százalék), Új Egyenleg: %d$\",ado*PlayerInfo[pLevel],PlayerInfo[bankPenz]/100,PlayerInfo[bankPenz]);
                  SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
               }
               if(PlayerInfo[bankPenz] > 1000000)
                 {
                   varoskassza += ado*PlayerInfo[pLevel];
                      PlayerInfo[bankPenz] -= ado*PlayerInfo[pLevel];
                      PlayerInfo[bankPenz] += 30000;
                  format(stringx, sizeof(stringx), \"Adó: %d$, Bankkamat: 30000$(3 százalék), Új Egyenleg: %d$\",ado*PlayerInfo[pLevel],PlayerInfo[bankPenz]);
                  SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
               }
            }
         }
         if(PlayerInfo[Vip] == 1)
          {
             if(PlayerInfo[bankPenz] < 1000000)
              {
                varoskassza += ado*PlayerInfo[pLevel]/2;
                   PlayerInfo[bankPenz] -= ado*PlayerInfo[pLevel]/2;
                   PlayerInfo[bankPenz] += PlayerInfo[bankPenz]/100*3;
               format(stringx, sizeof(stringx), \"Adó: %d$, Bankkamat: %d$(3 százalék), Új Egyenleg: %d$\",ado*PlayerInfo[pLevel],PlayerInfo[bankPenz]/100*3,PlayerInfo[bankPenz]);
               SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
            }
         }
         if(PlayerInfo[Vip2] == 1)
          {
             if(PlayerInfo[bankPenz] < 1000000)
              {
                varoskassza += ado*PlayerInfo[pLevel]/2;
                   PlayerInfo[bankPenz] -= ado*PlayerInfo[pLevel]/2;
                   PlayerInfo[bankPenz] += PlayerInfo[bankPenz]/100*5;
               format(stringx, sizeof(stringx), \"Adó: %d$, Bankkamat: %d$(5 százalék), Új Egyenleg: %d$\",ado*PlayerInfo[pLevel],PlayerInfo[bankPenz]/100*5,PlayerInfo[bankPenz]);
               SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
            }
         }
         if(PlayerInfo[Vip3] == 1)
          {
             if(PlayerInfo[bankPenz] < 1000000)
              {
                varoskassza += ado*PlayerInfo[pLevel]/2;
                   PlayerInfo[bankPenz] -= ado*PlayerInfo[pLevel]/2;
                   PlayerInfo[bankPenz] += PlayerInfo[bankPenz]/100*7;
               format(stringx, sizeof(stringx), \"Adó: %d$, Bankkamat: %d$(7 százalék), Új Egyenleg: %d$\",ado*PlayerInfo[pLevel],PlayerInfo[bankPenz]/100*7,PlayerInfo[bankPenz]);
               SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
            }
         }
         if(PlayerInfo[Csekk] > 0)
          {
              format(stringx, sizeof(stringx), \"Nem fizetted be a bírságot, ezért most a számládról levonjuk a dupláját ami %d$.\",PlayerInfo[Csekk]*3);
            SendClientMessage(i, COLOR_LIGHTRED, stringx);
            varoskassza += PlayerInfo[Csekk]*3;
            //PlayerInfo[bankPenz] -= PlayerInfo[Csekk]*2;
            PlayerInfo[bankPenz] -= PlayerInfo[Csekk]*2;
            PlayerInfo[Csekk] = 0;
            Savevaroskassza();
          }
         SendClientMessage(i,   0x000000, \"<------------------------------------------------------------------------------------------------->\");
         SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW, \" \");
      }
   }

 
Megmondom neked õszintén, nem tudom nálad mért nem mûködik! :) Értelem szerûen ami nem kell, vedd ki!
Nekem frankónk mûködik, hiba nélkül, remélem neked is ;)

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. november 02. - 09:48:46 )

Illetve szerintem neked azért nem jó, mert te nem Player Level-re állítottad hanem Rendõr Rang-ra! Itt lesz a hiba. :)

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. november 02. - 09:54:46 )

De ha rangonként akarod akkor így próbálkozz!
 
if(PlayerInfo[pMember] == 1 || PlayerInfo[pLeader] == 1)
                                    {
                                        varoskassza -= rendorfizu*PlayerInfo[pRank];
                                        new rendorxp = PlayerInfo[pRank]*35;
                                        format(stringx, sizeof(stringx), \"Rendõr Fizetés: %d$ + %d XP\", rendorfizu*PlayerInfo[pRank], rendorxp);
                                        SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
                                        //PlayerInfo[bankPenz] += rendorfizu*PlayerInfo[pRank];
                                        PlayerInfo[Penz] += rendorfizu*PlayerInfo[pRank];
                                        SafeGivePlayerMoney(i, rendorfizu*PlayerInfo[pRank]);
                                        PlayerInfo[XP] += rendorxp;
                                        Savevaroskassza();
                                    }

 
Éggyesével osztottad fel a Rangok-at. Így hogy egybe van egyszerûbb és nem egyformán kapnak fizetést.! Próbáld meg így ha Rangonként akarod beosztani a fizetést! Nem teszteltem de szerintem ez a jó!

17
RP/RPG kérések / Fizetési Rendszer bug
« Dátum: 2012. november 01. - 21:59:19 »
Látom DTRPG :) Ebbe birok segíteni mivel énis ezt használom! Bemásoljam az én rendszerem?! :)

18
RP/RPG kérések / Sorompó / kapu hiba
« Dátum: 2012. november 01. - 17:41:35 »
Hali
Nékem az lenne a bajom, hogy ha kinyitok egy kaput paranccsal akkor forog egy karikát = (magyarul)
Itt a példa
 
if(!strcmp(cmdtext, \"/carzár\", true))
    {
MoveDynamicObject(Carkapu, 1403.1999511719, 2702.1000976563, 9.6999998092651,1.0); // Bezárja
MoveDynamicObject(Carkapu2, 1463, 2702.1000976563, 9.6999998092651,1.0); // Másikat is
SendClientMessageToAll ( COLOR_GREEN, \"Duorad Car használt és új autó kereskedése bezárt! Kérem nézzen vissza késõbb.\" );
  return 1;
}
if(!strcmp(cmdtext, \"/carnyit\", true))
    {
         MoveDynamicObject(Carkapu, 1411.9000244141, 2701.8999023438, 9.6999998092651,1.0); //nyitott
MoveDynamicObject(Carkapu2, 1471.8000488281, 2701.8999023438, 9.6999998092651,1.0); //nyitott
         SendClientMessageToAll ( COLOR_YELLOW, \"Duorad Car használt és új autó kereskedése megnyitotta kapuit! Látogasson el még ma!\" );
return 1;
}

 
és a kapu
 
   Carkapu = CreateDynamicObject(976, 1403.1999511719, 2702.1000976563, 9.6999998092651,120, 0, 0);
Carkapu2 = CreateDynamicObject(976, 1463, 2702.1000976563, 9.6999998092651,120, 0, 0);
 
[/quote]
És amikor kinyitom átáll 0 forgás fokra, de ha elmegyek és vissza, akkor beáll 120-ra. Ez miféle bug lehet? Kérem help!!!

19
RP/RPG kérések / RPG gamemode kéne ami LP-be és Eq-ban játszódik
« Dátum: 2012. november 01. - 11:09:07 »
Oxford RPG
DTRPG
Afterlife RPG
Bár ez nem EQ LP-be játszódik de VirtualWorld RPG (csak bugos  :D)

20
RP/RPG kérések / Cp sorozat
« Dátum: 2012. november 01. - 11:07:06 »
Segítek, nekem ez van bent, mint buszosCP. Egymást követi frankón.

A CP-k

 
new Float:BusCP [41][3] = {
{ -1919.1860,-835.6160,32.0681 }, // Bus CP-k
{ -1970.1079,-711.3194,32.1245 }, // Bus CP-k
{ -2131.6426,-506.2636,38.1384 }, // Bus CP-k
{ -2248.3911,-289.6830,47.0628 }, // Bus CP-k
{ -2164.4614,-171.2423,35.3360 }, // Bus CP-k
{ -2163.4470,10.0699,35.2650 }, // Bus CP-k
{ -2142.0840,295.6446,35.3370 }, // Bus CP-k
{ -2216.0144,323.4728,35.2657 }, // Bus CP-k
{ -2478.5542,186.5050,9.1697 }, // Bus CP-k
{ -2721.9363,160.6660,5.0709 }, // Bus CP-k
{ -2812.6570,113.7421,7.1251 }, // Bus CP-k
{ -2782.0759,-215.3489,7.2022 }, // Bus CP-k
{ -2658.8320,-225.8265,4.7166 }, // Bus CP utolsó
{ -2767.6865,-325.5258,7.2022 },
{ -2662.3064,-491.6398,21.6010 },
{ -2484.3855,-373.2859,64.5942 },
{ -2488.2549,-438.2265,78.3898 },
{ -2552.3066,-496.1372,79.5789 },
{ -2418.9373,-623.8978,132.6575 },
{ -2247.9841,-756.6231,71.8023 },
{ -2217.6335,-609.0412,58.0104 },
{ -2152.2339,-506.8549,40.1828 },
{ -1861.6167,-587.2319,23.1250 },
{ -1795.4683,-257.0482,19.3625 },
{ -1800.7241,101.1999,15.1616 },
{ -1669.4857,372.6775,7.1987 },
{ -1553.7628,689.2185,7.1329 },
{ -1572.2174,1017.6079,7.1330 },
{ -1700.3059,1321.0278,7.1332 },
{ -2069.7703,1283.5516,9.1443 },
{ -2272.9585,1091.6942,79.9472 },
{ -2273.0547,882.2507,66.5877 },
{ -2271.9058,639.6857,49.3667 },
{ -2232.4858,453.3685,35.1333 },
{ -2256.1875,278.6037,35.3321 },
{ -2264.1377,-52.3700,35.3299 },
{ -2264.8049,-301.1132,48.7381 },
{ -2156.2905,-503.2376,41.0628 },
{ -1992.3423,-778.5349,32.1252 },
{ -1945.8369,-862.3992,32.2084 },
{ -1887.9785,-836.7575,32.1165 }
};

 
És az egyik legfontosabb elem! :)
 
if(PlayerIsBusMission[playerid] == 1)
{
    if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
    {
        new carid = GetPlayerVehicleID(playerid);
        if(Buszok(carid))
        {
               if ( BusCPs[ playerid ] > 0 && BusCPs [ playerid ] != 44 )
       {
         new cash=(random(45-25)+8);
                  new xp=(random(27-22)+6);
            PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0);
            format(string, sizeof(string), \"~w~Kaptál ~g~%d~w~$-t ~w~és ~g~%d XP-t.\", cash, xp);
                SafeGivePlayerMoney(playerid,cash);
               PlayerInfo[playerid][Penz] += cash;
               PlayerInfo[playerid][XP] += xp;
               varoskassza -= cash,
               Savevaroskassza();
            GameTextForPlayer(playerid, string, 5000, 1);
            TogglePlayerControllable( playerid,0 );
         SetTimerEx(\"fagyasztki\", 5000, 0, \"%i\", playerid );
            new x = BusCPs [ playerid ];
          DisablePlayerCheckpoint( playerid );
         SetPlayerCheckpoint(playerid,BusCP
  • [0],BusCP
  • [1],BusCP
  • [2],5.0);

                    BusCPs[ playerid ]++;
         SendClientMessage ( playerid, COLOR_GREEN, \"Várj egy kicsit, majd menj a következõ megállóhoz.\" );
      }
      else if( BusCPs[ playerid ] == 44 )
      {
          DisablePlayerCheckpoint( playerid );
          SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Sikeresen végig mentél a megállókon. Ezért kaptál 1 XP-t.\");
         SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,\"Parkold le a buszt a helyére!\");
         PlayerInfo[playerid][XP] ++;
         BusCPs [ playerid ] = 0;
         PlayerIsBusMission[playerid] = 0;
      }
   }
    }
    return 1;
}

 
De nekem parancsra indítja a CP folyamatot
 
if(strcmp(cmd, \"/munkakezdés\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid) && PlayerInfo[playerid][pJob] == 18)
    {
        new carid = GetPlayerVehicleID(playerid);
        if(Buszok(carid))
        {
        if(PlayerIsBusMission[playerid] == 0)
        {
           PlayerIsBusMission[playerid] = 1;
           TogglePlayerControllable(playerid, 1);
           SetPlayerCheckpoint ( playerid, BusCP [ 0 ] [ 0 ], BusCP [ 0 ] [ 1 ], BusCP [ 0 ] [ 2 ], 5.0 );
         SendClientMessageToAll ( COLOR_GREEN, \"Vértes Volán: Menetrend szerinti buszjárat indult a buszpályaudvaról.\" );
         BusCPs [ playerid ] = 1;
           SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Elkezdted a munkát. Menj a piros checkpointokba és kapsz pénzt és XP-t!\");
           SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Ha abba szeretnéd hagyni a munkát vidd vissza a kocsit a helyére!\");
      }
   }
   else
   {
       SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"Nem ülsz buszban.\");
   }
    }
    else
    {
        RemovePlayerFromVehicle(playerid);
        TogglePlayerControllable(playerid, 1);
           SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"Nem vagy Buszsofõr.\");
    }
    return 1;
}

 
Remélem segíthettem!!

21
RP/RPG kérések / Help!
« Dátum: 2012. november 01. - 10:43:25 »
Hát nem, ilyen nincs is benne a gamemode-ba :S

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. november 01. - 10:57:14 )

ha ez segítség akkor bemásolom ezt:
 
if (playerState == PLAYER_STATE_DRIVER)
    {
if(IsAnOwnableCar(vehicleid))
{
   if(vehicleid == PlayerInfo[playerid][pPcarkey] || vehicleid == PlayerInfo[playerid][pPcarkey2] || vehicleid ==PlayerInfo[playerid][kolcsonkocsikulcs])
   {
         /*new Float:x,Float:y,Float:z;
      new Float:a;
      GetVehiclePos(vehicleid, x, y, z);
      GetVehicleZAngle(vehicleid, a);
      CarInfo[vehicleid][cLocationx] = x;
      CarInfo[vehicleid][cLocationy] = y;
      CarInfo[vehicleid][cLocationz] = z;
      CarInfo[vehicleid][cAngle] = a;
      //SetVehiclePos(vehicleid, x, y, z+2);
      //SetVehicleZAngle(vehicleid, a);
      //OnPropUpdate();*/
      new Float:health;
      new Float:x,Float:y,Float:z;
      new Float:a;
      new carid;
      carid = GetPlayerVehicleID(playerid);
      GetVehicleHealth(carid, health);
      GetVehiclePos(carid, x, y, z);
      GetPlayerFacingAngle(playerid, a);
      GetVehicleZAngle(carid, a);
      CarInfo[carid][cLocationx] = x;
      CarInfo[carid][cLocationy] = y;
      CarInfo[carid][cLocationz] = z;
      CarInfo[carid][cAngle] = a;
      SaveCarCoords();
      OnPlayerUpdate(playerid);
       DestroyVehicle(carid);
       CreateVehicle(CarInfo[carid][cModel],CarInfo[carid][cLocationx],CarInfo[carid][cLocationy]+1.0,CarInfo[carid][cLocationz]+1.0,CarInfo[carid][cAngle],CarInfo[carid][cColorOne],CarInfo[carid][cColorTwo],60000);
        SetVehicleHealth(carid, health);
        new string[20];
      format(string, sizeof(string), \"%s\", CarInfo[carid][cRendszam]);
       SetVehicleNumberPlate(carid, string);
        AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKerek]);
      ChangeVehiclePaintjob(carid, CarInfo[carid][cPaintjob]-1);
      AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet1]);
      AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet2]);
      AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet3]);
      AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet4]);
      AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet5]);
      AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet6]);
      AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet7]);
      AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet8]);
      AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet9]);
      AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet10]);
      AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cNitro]);
      AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cHidraulika]);
             }
}
}

 
Ha valaki tudná, hogy itt melyik az, amikor respawnolódik a kocsi és a kinézetét feljavítja, az kérem segítsen!

22
RP/RPG kérések / Help!
« Dátum: 2012. október 31. - 17:53:26 »
Nekem az a problémám van, hogy mikor kiszállok a kocsiból, ugyebár respawnol a kocsi, mert elmenti a koordinátáit. Ezzel nincs gond.
Azt akarom belõle kiszedni, hogy mikor respawnolódik akkor a törés maradjon meg ((Karosszéria)). Ha valaki tudja melyik az az érték (vagy mit tudjam én) az megköszönném. !! :)

23
RP/RPG kérések / PlayAudioStreamForPlayer
« Dátum: 2012. október 21. - 16:13:42 »
Köszönöm !! :)

24
RP/RPG kérések / PlayAudioStreamForPlayer
« Dátum: 2012. október 21. - 16:10:39 »
akkor maradjak inkább, ill. ajánlatosabb a GetMaxPlayers?
 
StopAudioStreamForPlayer

-t
Erre cseréljem?
 
    if(!strcmp(cmdtext, \"/stopzene\", true))
    {
       if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 9 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 9)
        {
        for(new i; i < GetMaxPlayers(); i++)
   {
      if(!IsPlayerConnected(i)) { continue; }
      StopAudioStreamForPlayer(i);
   }
        return 1;
}
    }

25
RP/RPG kérések / PlayAudioStreamForPlayer
« Dátum: 2012. október 21. - 16:05:48 »
for(new i; i < GetMaxPlayers(); i++)
{
   if(!IsPlayerConnected(i)) { continue; }
    PlayAudioStreamForPlayer(i,cmdtext);
}

 
ha a GetMaxPlayers- MAX_PLAYER-re cserélem akkor is mûködik igaz?

26
RP/RPG kérések / PlayAudioStreamForPlayer
« Dátum: 2012. október 21. - 15:59:35 »
Azt hogy birom elérni, hogy
 
   if(!strcmp(cmdtext, \"/zene\", true, 5))
    {
        if(!cmdtext[5]) { return SendClientMessage(playerid,0xFF7318FF,\"Használat:/zene [link]\"); }
        strdel(cmdtext,0,6);
        PlayAudioStreamForPlayer(playerid,cmdtext);
        return 1;
    }

 
ha beírom /zene és a linket, akkor mindenki hallja, mert én hallom, csak a többiek nem

27
RP/RPG kérések / ZCMD to STRCMP
« Dátum: 2012. október 21. - 12:46:28 »
De le is játsza a linket?

28
RP/RPG kérések / ZCMD to STRCMP
« Dátum: 2012. október 21. - 12:19:01 »
Üdv! :)
nekem ezt kéne átrakni STRCMP-be mert nem értem mit, hogyan kéne! Aki segít annak ment a + és a tisztelet!
 
/*
Zene lejátszó by Tony
*/
#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
        print(\"\\n--------------------------------------\");
        print(\"Zene lejátszó by Tony \");
        print(\"--------------------------------------\\n\");
        return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
        return 1;
}
#else
main()
{
        print(\"\\n----------------------------------\");
        print(\" Zene lejátszó by Tony\");
        print(\"----------------------------------\\n\");
}
CMD:zene(playerid,params[])
{
new zenelink[1000];
if(sscanf(params, \"s[1000]\",zenelink))SendClientMessage(playerid,0xFF7318FF,\"Használat:/zene [link]\");
PlayAudioStreamForPlayer(playerid,zenelink);
return 1;
}
CMD:stopzene(playerid)
{
StopAudioStreamForPlayer(playerid);
return 1;
}
#endif

29
Archívum / [HUN] Hawk JP RPG v0.3e FRISSÍTVE
« Dátum: 2012. október 21. - 10:41:04 »
De!! :D

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. október 21. - 10:47:41 )

A leírás folyamatosan frissül!

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. október 21. - 16:57:00 )

bõvült!

30
RP/RPG kérések / Virtual World jármû
« Dátum: 2012. október 20. - 21:22:05 »
köszi

Oldalak: 1 [2] 3 4 5
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal