Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 16
Szkript kérések / Pickup bemenés boltba,bankba stb..« Dátum: 2013. április 28. - 13:12:40 »
Gamemode elejére:
new bank_in; // a \"bank_in\" bármi lehet, de én angolul szeretek szkriptelni szóval így csinálom... OnGamemodeInIt alá: bank_in = CreatePickup(modell, típus, X, Y, Z, VirtuálisVilág); bank_out = CreatePickup(modell, típus, X, Y, Z, VirtualWorld); //ugyanaz OnPlayerPickUpPickup alá: if(pickupid == bank_in) FONTOS: A KÉT TELEPORT NE A PICKUP-OK HELYE LEGYEN MERT IDE-ODA KEZDENE TELPORTÁLGATNI...javaslom hogy kicsit a pickup elé telportáld a játékost A szöveg pedig: OnGamemodeInIt alá: Create3DTextLabel(szöveg[], szín, X, Y, Z, Távolság ahonnan látni, VirtuálisVilág, átlátszódjon-e falakon); 17
Archívum / CLOWNS vs DARK KNIGHTS« Dátum: 2013. április 21. - 18:32:53 »
Csináld meg amirõl úgy gondolod hogy jó volna, és küldd el...persze azt is hogy mire használná és melyik csapat
19
Archívum / CLOWNS vs DARK KNIGHTS« Dátum: 2013. április 14. - 23:01:32 »
Bohócok a sötét lovagok ellen...a cím mindent elárul...
Még nincs kész, de a neheze már megvan bocsi az angol feliratokért :/ 20
SA-MP: Szerverfejlesztés / Hill Race verseny pálya« Dátum: 2013. április 14. - 01:37:07 »
én is csináltam már hasonló mapot és igen azok a korlátok tényleg idegesítõek egy idõ után
de legközelebb inkább hagyd másnapra a befejezést...jobb ha valami szebbet teszel itt elérhetõvé Remélem azért ha frissíteni tervezed, akkor nem amiatt lesz majd \"Hill race\" mert 10 métert egy emelkedõn megyünk... Egyébként a pálya maga valóban nem rossz, bár én driftpályánál szûkebb utakat képzelnék el, de mivel (a címbõl láthatóan) nem annak készült igazából nem érdekes... (csak a vezetésed...egy driftre emlékeztetett ) 21
Szkript kérések / Dialog« Dátum: 2013. április 12. - 00:09:32 »
Köszi a segítséget, végül rájöttem...az volt a baj hogy az admin rendszerem nem engedte lefutni az OnDialogResponse-t
24
Szkript kérések / vkey« Dátum: 2013. április 06. - 22:09:41 »
én valahogy nem találom a különbséget
25
SA-MP: Szerverfejlesztés / Hegy« Dátum: 2013. április 06. - 12:40:22 »
Köszönöm mindenkinek!
Destroyer valóban, így igaz. Sajnos alálátni, ez azért van mert nem akartam hogy a pálya csak alagutakból álljon. Azonban így is úgy is kicsit illúzióromboló hatása van sajnos... :/ 26
SA-MP: Szerverfejlesztés / Hegy« Dátum: 2013. április 05. - 22:52:32 »
oooh köszi :DD mentem már jobbat is
28
SA-MP: Szerverfejlesztés / Hegy« Dátum: 2013. április 05. - 22:29:17 »
Sziasztok!
Hát hogy is mondjam...készítettem egy driftelõs szerverre egy mapot(pályát), amit igazán valósághûre szerettem volna... Éppen ezért ha már drift akkor hegy... Az õ tetszésüket elnyerte, remélem veletek se lesz másképp. Térkép: VEZETÉST NE NÉZD! Videó: 1:51-nél a hídtól(amin átmegyek) jobbra egy vízesés található. Ha megnézitek a korábbi videókat a mapról, láthatjátok is csak hogy tudjátok Letöltés: http://www.solidfiles.com/d/1ed486704b/ 29
Segítségkérés / LAMIN« Dátum: 2013. április 05. - 18:14:26 »
a fórumon fenn van a [sAS]Smart Admin System.
Jó, rövid és nem bonyolult(annyira). Én ezt ajánlom... 30
Szkript kérések / vkey« Dátum: 2013. április 05. - 17:31:48 »
Script tetejére:
#define PRESSED(%0) \\ public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) Elõrefele nem tudom hogy kéne :/ |