Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Andris2120

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 9
16
Szkript kérések / Pickup bemenés boltba,bankba stb..
« Dátum: 2013. április 28. - 13:12:40 »
Gamemode elejére:
 
new bank_in; // a \"bank_in\" bármi lehet, de én angolul szeretek szkriptelni szóval így csinálom...
new bank_out; //ez visz majd ki

 
OnGamemodeInIt alá:
 
bank_in = CreatePickup(modell, típus, X, Y, Z, VirtuálisVilág); 
//modell = bármilyen object...amit szeretnél hogy fel tudjon venni, lehet egy fegyver, egy fa bármi ami az OBJECT listán szerepel.
//típus = fel lehessen-e venni vagy ne, felrobbanjon pár másodperc után, csak autóból lehessen felvenni...van vagy 10 lehetõség, wiki-n megtalálod
//X = X koordináták
//Y = Y koordináták
//Z = Z koordináták
//VirtualisVilág = csak akkor érdekes ha már meglévõ belteret használsz

 

bank_out = CreatePickup(modell, típus, X, Y, Z, VirtualWorld); //ugyanaz

 
OnPlayerPickUpPickup alá:
 
if(pickupid == bank_in)
{
    SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
    //SetPlayerInterior(playerid, [szám]); csak akkor érdekes ha alapból létezõ interiorba szeretnél mennni...a magad által mappoltakat úgysem más interiorba készítetted szerintem
    return 1;
}
if(pickupid == bank_out)
{
    SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); //ezzel kimegyünk
    //SetPlayerInterior(playerid, [szám]); ugyanúgy nem biztos hogy szükséged van rá...
    return 1;
}

 
FONTOS: A KÉT TELEPORT NE A PICKUP-OK HELYE LEGYEN MERT IDE-ODA KEZDENE TELPORTÁLGATNI...javaslom hogy kicsit a pickup elé telportáld a játékost
A szöveg pedig:
OnGamemodeInIt alá:
 
Create3DTextLabel(szöveg[], szín, X, Y, Z, Távolság ahonnan látni, VirtuálisVilág, átlátszódjon-e falakon);
//szöveg = amit majd a játékban látni akarsz (\"mondjuk ezt...az idézõjel fontos!\")
//szín = a fórumon az eszközök -> színpaletta segít találni egyet
//X = X koordináták
//Y = Y koordináták
//Z = Z koordináták(ha a pickup fölé szeretnéd a feliratot akkor kicsit a pickup magasságánál feljebb kell tenned...)
//Távolság ahonnan látni = hát ezt nem tudom más szavakkal elmondani :D
//VirtuálisVilág = ugyanaz mint a pickup-é (általában 0, de függ attól hogy saját bank belteret használsz, vagy elõre elkészítettet)
//lásd-e falakon keresztül = 0=nem | 1=igen

17
Archívum / CLOWNS vs DARK KNIGHTS
« Dátum: 2013. április 21. - 18:32:53 »
Csináld meg amirõl úgy gondolod hogy jó volna, és küldd el...persze azt is hogy mire használná és melyik csapat ;)

18
Archívum / CLOWNS vs DARK KNIGHTS
« Dátum: 2013. április 18. - 18:52:52 »
Otletelhettek ide :)

19
Archívum / CLOWNS vs DARK KNIGHTS
« Dátum: 2013. április 14. - 23:01:32 »
Bohócok a sötét lovagok ellen...a cím mindent elárul... ;)
Még nincs kész, de a neheze már megvan :)
 

 

bocsi az angol feliratokért :/

20
SA-MP: Szerverfejlesztés / Hill Race verseny pálya
« Dátum: 2013. április 14. - 01:37:07 »
én is csináltam már hasonló mapot és igen azok a korlátok tényleg idegesítõek egy idõ után :D
de legközelebb inkább hagyd másnapra a befejezést...jobb ha valami szebbet teszel itt elérhetõvé :)
Remélem azért ha frissíteni tervezed, akkor nem amiatt lesz majd \"Hill race\" mert 10 métert egy emelkedõn megyünk...
Egyébként a pálya maga valóban nem rossz, bár én driftpályánál szûkebb utakat képzelnék el,
de mivel (a címbõl láthatóan) nem annak készült igazából nem érdekes... :D (csak a vezetésed...egy driftre emlékeztetett :D )

21
Szkript kérések / Dialog
« Dátum: 2013. április 12. - 00:09:32 »
Köszi a segítséget, végül rájöttem...az volt a baj hogy az admin rendszerem nem engedte lefutni az OnDialogResponse-t

22
Szkript kérések / Dialog
« Dátum: 2013. április 11. - 19:11:17 »
Nem jó  :no:

23
Szkript kérések / Dialog
« Dátum: 2013. április 08. - 15:25:34 »
Köszi elõre is :)

24
Szkript kérések / vkey
« Dátum: 2013. április 06. - 22:09:41 »
én valahogy nem találom a különbséget  :-[

25
SA-MP: Szerverfejlesztés / Hegy
« Dátum: 2013. április 06. - 12:40:22 »
Köszönöm mindenkinek! :)
Destroyer valóban, így igaz. Sajnos alálátni, ez azért van mert nem akartam hogy a pálya csak alagutakból álljon. Azonban így is úgy is kicsit illúzióromboló hatása van sajnos... :/

26
SA-MP: Szerverfejlesztés / Hegy
« Dátum: 2013. április 05. - 22:52:32 »
oooh köszi :DD mentem már jobbat is :D

27
SA-MP: Szerverfejlesztés / Hegy
« Dátum: 2013. április 05. - 22:45:43 »
köszi :)

28
SA-MP: Szerverfejlesztés / Hegy
« Dátum: 2013. április 05. - 22:29:17 »
Sziasztok!
Hát hogy is mondjam...készítettem egy driftelõs szerverre egy mapot(pályát), amit igazán valósághûre szerettem volna...
Éppen ezért ha már drift akkor hegy... :)
Az õ tetszésüket elnyerte, remélem veletek se lesz másképp.
Térkép:
\"mountainloc.jpg\"
VEZETÉST NE NÉZD! :D
Videó:

 

1:51-nél a hídtól(amin átmegyek) jobbra egy vízesés található. Ha megnézitek a korábbi videókat a mapról, láthatjátok is ;) csak hogy tudjátok :D
Letöltés: http://www.solidfiles.com/d/1ed486704b/

29
Segítségkérés / LAMIN
« Dátum: 2013. április 05. - 18:14:26 »
a fórumon fenn van a [sAS]Smart Admin System.
Jó, rövid és nem bonyolult(annyira). Én ezt ajánlom... ;)

30
Szkript kérések / vkey
« Dátum: 2013. április 05. - 17:31:48 »
Script tetejére:
 
#define PRESSED(%0) \\
(((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))

 

public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
    if(PRESSED(KEY_SUB_MISSION))
    {
         if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
         {
              new kocsi;
              kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
              SetVehicleHealth(kocsi, 1000); //vagy 100...nem tudom mi is a max kocsi élet de azthiszem 1000
         }
     }
    if(PRESSED(KEY_HORN))
    {
        if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
        {
             new kocsi;
             new float:x,y,z;
             kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
             GetVehiclePos(kocsi, x, y, z);
             SetVehicleVelocity(kocsi, x, y, z+5);
        }
    }
    return 1;
}

 
Elõrefele nem tudom hogy kéne :/

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 9
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal