Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Matyus_Arnold

Oldalak: 1 [2] 3 4 5
16
Segítségkérés / UTF8 kezelése szerveren belül
« Dátum: 2014. január 03. - 20:19:39 »
Includera gondoltam én is :D
Köszönöm szépen! :)

17
Segítségkérés / UTF8 kezelése szerveren belül
« Dátum: 2014. január 03. - 20:15:07 »
Letöltöttem és most? :D Betettem a pawno/include mappába és?
#define  ?

18
Segítségkérés / UTF8 kezelése szerveren belül
« Dátum: 2014. január 03. - 20:07:13 »
Üdv!
Egy kérdésem van , amire nem tudok rájönni :)
Pawno... Ugye a szerverekben, a TextDrawok nem kezelik az ékezeteket... Hogy lehet megoldani hogy kezelje?

19
SA-MP: Szerverfejlesztés / Alap TDM mód
« Dátum: 2012. április 22. - 21:21:05 »
Na én ezt nagyon szépen köszönöm neked.
Ez szép munka.

20
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [Leírás]Véletlenszerû spawn hely.
« Dátum: 2012. április 22. - 21:11:50 »
Véletlenszerû Spawn
 
A megoldása nagyon egyszerû. A legalkalmasabb megoldás, ha létrehozunk a koordinátáknak egy tömböt, majd véletlenszerûen kiválasztunk belõle.
1. Tömb.:
Kód: [Kijelölés]
new Float: Tömbneve [ A ] [ B ] =
{
    { X, Y, Z },
    { x, Y, Z } ( Utolsó utána nem kell vesszõ! )
};
Nézzük sorba:
- Float, vagyis lebegõpontos, mivel a koordinátákat lebegõpontos számként adjuk meg.
- [ A ], A tömb mérete. ( Szerintem egyértelmû, sorok száma ) ( Nem kötelezõ megadni )
- [ B ], A sorokban, lévõ értékek száma. ( Veszõvel vannak elválasztva )
Kód: (Példa)
new Float: RandomSpawn [ 3 ] [ 3 ] =
{
    { 145.2345, 2244.5354, 45.5363 },
    { 562.3632, 1256.2324, 25.0000 },
    { 322.4325, 1999.4635, 74.2332 }
};
2. Hivatkozás a tömbre.:
Kód: [Kijelölés]
new rand = random ( Érték );
- Ezt, általában rövidítés miatt használjuk.
- Érték, vagyis a random milyen értékek között válasszon.
- Az érték megadása úgy a legegyszerûbb, ha a tömb méretét kérdezzük le.
Játékos pozíciójának megadása:
A SetSpawnInfo függvényt használjuk, aminek 13 paramétere van.
   1. Játékos azonosítója. ( Player ID )
   2. Játékos Csapata ( GetPlayerTeam ( playerid ) )
   3. Játékos Karaktere ( GetPlayerSkin ( playerid ) )
   4. X, koordináta ( Szélesség értéke )   \\
   5. Y, koordináta ( Hosszúság értéke )   | - Játékos pozicíója
   6. Z, koordináta ( Magasság értéke )   /
   7. Forgási szög. ( Saját tengelye körül )
   8. Fegyver (1)
   9. Fegyver (1) Lõszermennyiség
   10. Fegyver (2)
   11. Fegyver (2) Lõszermennyiség
   12. Fegyver (3)
   13. Fegyver (3) Lõszermennyiség
Kód:
SetSpawnInfo ( playerid, GetPlayerTeam ( playerid ), GetPlayerSkin ( playerid ),  X, Y, Z, Angle, 0, 0, 0, 0, 0, 0 );
Játékos pozíciójának megadása a tömbbõl.:
SetSpawnInfo ( playerid, GetPlayerTeam ( playerid ), GetPlayerSkin ( playerid ), Tömbneve [ Tömbmérete ] [ X ], Tömbneve [ Tömbmérete ] [ Y ], Tömbneve [ Tömbmérete ] [ Z ], Angle, 0, 0, 0, 0, 0, 0 );
Mi esetünkbe:
Kód:
SetSpawnInfo ( playerid, GetPlayerTeam ( playerid ), GetPlayerSkin ( playerid ), RandomSpawn [ 3 ] [ 0 ], RandomSpawn [ 3 ] [ 1 ], RandomSpawn [ 3 ] [ 2 ], 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0  );
- Ez a kód, a \'playerid\' azonosítójú játékosnak, az X, Y, Z koordinátáit, a RandomSpawn tömbbõl kiválasztott értékre változtatja meg.
3. Példa.:
Kód: ( Összetett példa)
new RandomSpawn [ 5 ] [ 3 ] = {
    { 1480.6473, 2213.5718, 11.0234 },
    { 1400.5906, 2225.6960, 11.0234 },
    { 1598.8419, 2221.5676, 11.0625 },
    { 1318.7759, 1251.3580, 10.8203 },
    { 1558.0731, 1007.8292, 10.8125 }
};
public OnPlayerRequestClass ( playerid, classid  )
    new rand = random ( sizeof ( RandomSpawn ) );
    new Float: Angle = GetPlayerFacingAngle ( playerid, Angle );
    SetSpawnInfo ( playerid, GetPlayerTeam ( playerid ), GetPlayerSkin ( playerid ), RandomSpawn [ rand ] [ 0 ], RandomSpawn [ rand ] [ 1 ], RandomSpawn [ rand ] [ 2 ], Angle, 0, 0, 0, 0, 0, 0  );
    return 1;
}
Hát ennyi lett volna, sok sikert a megvalósításhoz.

21
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [Leírás]Játék mód levédése.
« Dátum: 2012. április 22. - 21:10:17 »
Üdv!
* A védelemhez legalább 0.3b verzió szükséges. (szerver és függvénykönyvtár)
* Amennyiben feltöltöd FTPre a forrástfájlt (.pwn) is, nem érsz semmit a védelemmel, hiszen el tudják távolítani!
* A védelmet a játékmódba kell írnod, hiszen ha filterscript, akkor ki tudják kapcsolni, vagy meg tudják akadályozni, hogy elinduljon..
Ezzel a védelemmel mikor elindul a játékmód, a szervered leellenõriz egy fájlt, (te adod meg linkjét, legyen olyan helyen, ahol csak te férsz hozzá) és ez alapján eldönti, hogy futhat a mód, vagy sem. Ha a válasz negatív, akkor autómatikusan leállítja a szerveredet.
Elsõ lépésként ágyazzuk be az a_http nevû függvénykönyvtárat. Ezt az #include <a_samp> alá írd:
#include <a_http>
A public OnGameModeInit() akkor fut le, mikor elindul a játékmód, ezért ilyenkor ellenõrizzük, hogy van-e jog futni:
print(\"[iHTTP Védelem]: Futtatási jog ellenõrzése...\"); // Ez nem kötelezõ, ha szeretnéd, kihagyhatod.
if (!HTTP(0, HTTP_GET, \"weboldalam.hu/samp/modom_futtatasi_joga.txt\", \"\", \"HTTPCheck\")) print(\"Sikertelen HTTP lekérdezés. A szerver biztonsági okokból leáll.\"), SendRconCommand(\"exit\"); // Itt a tárhelyeden levõ fájl tartalmát próbáljuk kiolvasni. Ha nem sikerül, leállítjuk a szervert.
Most ellenõrizzük a lekért információkat:
forward HTTPCheck(index, response_code, data[]);
public HTTPCheck(index, response_code, data[])
{
if (index == 0) // Ellenõrizzük, hogy a HTTP lekérdezés azonosítója egyezik-e.
{
if(response_code != 200) return printf(\"2. Lekérdezés sikertelen! Hibakód: %i\\nBiztonsági okokból a szerver leáll.\", response_code), SendRconCommand(\"exit\"); // Ha a válaszkód nem 200, akkor nem sikerült a lekérdezés, ezért biztonsági okokból leállítjuk a szervert.
if (!strcmp(data, \"true\", true)) print(\"[iHTTP Védelem]: Futtatási jog megszerezve.\"); // Ellenõrizzük az információt. Ha egyezik azzal, amit megadtunk korábban, megadjuk a jogot.
else print(\"[iHTTP Védelem]: Futtatási jog elutasítva, kérlek lépj kapcsolatba vele: NEVED.\"), SendRconCommand(\"exit\"); // Ha nem egyezik azzal, amivel engedélyezzük, tájékoztatjuk az \"olvasót\" és leállítjuk a szervert.
}
return 1;
}
Ennyi lenne.
Amit aláhúzotan ,dõlten ,félkövéren  írtam, át tudod/kell írni/írnod.
weboldalam.hu/samp/modom_futtatasi_joga.txt - Az ellenõrzendõ fájl elérési útvonala.
true - A fájl tartalma akkor, ha futhat a szerver.
NEVED - Logikusan a neved!

22
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [Leírás] Játék mód levédése.
« Dátum: 2012. április 22. - 21:09:19 »
Üdv!
* A védelemhez legalább 0.3b verzió szükséges. (szerver és függvénykönyvtár)
* Amennyiben feltöltöd FTPre a forrástfájlt (.pwn) is, nem érsz semmit a védelemmel, hiszen el tudják távolítani!
* A védelmet a játékmódba kell írnod, hiszen ha filterscript, akkor ki tudják kapcsolni, vagy meg tudják akadályozni, hogy elinduljon..
Ezzel a védelemmel mikor elindul a játékmód, a szervered leellenõriz egy fájlt, (te adod meg linkjét, legyen olyan helyen, ahol csak te férsz hozzá) és ez alapján eldönti, hogy futhat a mód, vagy sem. Ha a válasz negatív, akkor autómatikusan leállítja a szerveredet.
Elsõ lépésként ágyazzuk be az a_http nevû függvénykönyvtárat. Ezt az #include <a_samp> alá írd:
#include <a_http>
A public OnGameModeInit() akkor fut le, mikor elindul a játékmód, ezért ilyenkor ellenõrizzük, hogy van-e jog futni:
print(\"[iHTTP Védelem]: Futtatási jog ellenõrzése...\"); // Ez nem kötelezõ, ha szeretnéd, kihagyhatod.
if (!HTTP(0, HTTP_GET, \"weboldalam.hu/samp/modom_futtatasi_joga.txt\", \"\", \"HTTPCheck\")) print(\"Sikertelen HTTP lekérdezés. A szerver biztonsági okokból leáll.\"), SendRconCommand(\"exit\"); // Itt a tárhelyeden levõ fájl tartalmát próbáljuk kiolvasni. Ha nem sikerül, leállítjuk a szervert.
Most ellenõrizzük a lekért információkat:
forward HTTPCheck(index, response_code, data[]);
public HTTPCheck(index, response_code, data[])
{
if (index == 0) // Ellenõrizzük, hogy a HTTP lekérdezés azonosítója egyezik-e.
{
if(response_code != 200) return printf(\"2. Lekérdezés sikertelen! Hibakód: %i\\nBiztonsági okokból a szerver leáll.\", response_code), SendRconCommand(\"exit\"); // Ha a válaszkód nem 200, akkor nem sikerült a lekérdezés, ezért biztonsági okokból leállítjuk a szervert.
if (!strcmp(data, \"true\", true)) print(\"[iHTTP Védelem]: Futtatási jog megszerezve.\"); // Ellenõrizzük az információt. Ha egyezik azzal, amit megadtunk korábban, megadjuk a jogot.
else print(\"[iHTTP Védelem]: Futtatási jog elutasítva, kérlek lépj kapcsolatba vele: NEVED.\"), SendRconCommand(\"exit\"); // Ha nem egyezik azzal, amivel engedélyezzük, tájékoztatjuk az \"olvasót\" és leállítjuk a szervert.
}
return 1;
}
Ennyi lenne.
Amit aláhúzotan ,dõlten ,félkövéren  írtam, át tudod/kell írni/írnod.
weboldalam.hu/samp/modom_futtatasi_joga.txt - Az ellenõrzendõ fájl elérési útvonala.
true - A fájl tartalma akkor, ha futhat a szerver.
NEVED - Logikusan a neved!

23
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [Leírás] RCON kódok.
« Dátum: 2012. április 22. - 21:08:03 »
A multiplayer tartalmaz egy alap admin rendszert, ami jelszavas azonosítást használ. Aki tudja a jelszavát, az használhatja.
Ez az RCON.
Alap funkciókat tartalmaz csak, a visszaélés, és a túlzott fogyasztás megelõzésének érdekében.
Amiket tartalmaz:
/rcon cmdlist - Kiírja az Rcon parancsokat.
/rcon exit - Bezárja a szervert.
/rcon varlist - A szerver változóiról ad statisztikát. (azoknak szükséges lehet, akik scripteket/módokat írnak.)
/rcon echo [szöveg] - A szerver konzoljába kiír egy szöveget.
/rcon hostname [név] - Megváltoztatja a szerver nevét.
/rcon gamemodetext [név] - Megváltoztatja a szerver mód nevét.
/rcon mapname [név] - Megváltoztatja a szerver pályájának a nevét.
/rcon exec [fájlnév] - Lefuttat egy szerver konfig fájlt.
/rcon kick [iD] - Kidobja a megadott játékost a szerverrõl.
/rcon ban [iD] - Kitiltja a megadott játékost a szerverrõl.
/rcon changemode [mód] - Megváltoztatja a szerver módját.
/rcon gmx - Újraindítja a szerver módját. (Csak a módját, a scripteket nem!)
/rcon reloadbans - Kitörli az összes ban-t.
/rcon reloadlog - Kiüríti a jegyzõfájlt. (server_log.txt)
/rcon say - Kiírhatsz vele egy szöveget a konzolba, amit a játékosoknak is megjelenít.
/rcon players - Listázza az összes játékost, az ip címüket, és a pingjüket is.
/rcon banip [iP] - Kitilthatsz vele egy megadott IP-t. (Hasznos, ha nincs fent a célzott játékos a szerveren.)
/rcon unbanip [iP] - Visszaengedheted vele a megadott IP-t.
/rcon gravity [érték] - Megváltoztatja a gravitációt.
/rcon weather [iD] - Megváltoztatja az idõjárást a szerveren.
/rcon loadfs - Betölti a megadott scriptet.
/rcon unloadfs - Kikapcsolja a megadott scriptet.
/rcon reloadfs - Újratölti a megadott scriptet.
/rcon password [JELSZÓ] - Megváltoztatja a szerver jelszavát, a szervert lezárhatod egy plusz jelszóval.

24
Készülõ munkák / [Készülõ]Peneszlek City RPG GameMod 0.3d
« Dátum: 2012. március 25. - 14:46:47 »
Rendben akkor várunk az E verzióig..

25
Készülõ munkák / [Készülõ]Peneszlek City RPG GameMod 0.3d
« Dátum: 2012. február 06. - 15:51:39 »
Oké nekiállok. :D
Bár konkrétan mindenki azt írta hülye vagyok, de a másik Peneszlek City modomban 50k sor magyar :):):)
Ez 83k soros szóval lesz idõ remélem :D
Írjatok még véleményeket! :)

26
Készülõ munkák / [Készülõ]Peneszlek City RPG GameMod 0.3d
« Dátum: 2012. február 05. - 18:06:07 »
Sziasztok!
Kérdésem az, hogy fordítsam-e le 100%-ra a Raven\'s Role Play GameModját mivel láttam, hogy a 0.3b-s fordítással megvolt néhány személy elégedve.
Ha kéritek 2 héten belül feltudom nektek dobni :)

27
Leírások/Útmutatók / [Leírás] Hamachi-s SA-MP szerver készítése
« Dátum: 2011. december 29. - 19:24:37 »
Ezt viszont nem tudom... A 3-dikkal mit csinált??
Az én szeremen 30+ emberke volt mindegyik feltudott jönni.
Írd le, hogy mit tapasztalt az emberke.

28
SA-MP: Szerverfejlesztés / Peneszlek City Roleplay
« Dátum: 2011. november 19. - 11:23:14 »
Én még, nem tudom azt megmutatni nektek, hogy hogyan lehet át írni C-re, mert esküszöm, hogy gõzöm nincs de valahogy megpróbálom...

29
Leírások/Útmutatók / [Leírás] Hamachi-s SA-MP szerver készítése
« Dátum: 2011. november 19. - 11:13:25 »
Errõl van szó! :)

30
Segítségkérés / A szerveren mindenkinek admin jog! HOGY?
« Dátum: 2011. november 15. - 21:24:47 »
Nem kell semmi megvan minden csak én egy ilyen kisebb fajta leírást akarok, hogy hogyan tudom ezt megoldani mondjuk ha a csávóka felcsatlakozik automatán kapja is meg az admin jogát.

Oldalak: 1 [2] 3 4 5
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal