Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 16
Segítségkérés / UTF8 kezelése szerveren belül« Dátum: 2014. január 03. - 20:19:39 »
Includera gondoltam én is
Köszönöm szépen! 17
Segítségkérés / UTF8 kezelése szerveren belül« Dátum: 2014. január 03. - 20:15:07 »
Letöltöttem és most? Betettem a pawno/include mappába és?
#define ? 18
Segítségkérés / UTF8 kezelése szerveren belül« Dátum: 2014. január 03. - 20:07:13 »
Üdv!
Egy kérdésem van , amire nem tudok rájönni Pawno... Ugye a szerverekben, a TextDrawok nem kezelik az ékezeteket... Hogy lehet megoldani hogy kezelje? 19
SA-MP: Szerverfejlesztés / Alap TDM mód« Dátum: 2012. április 22. - 21:21:05 »
Na én ezt nagyon szépen köszönöm neked.
Ez szép munka. 20
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [Leírás]Véletlenszerû spawn hely.« Dátum: 2012. április 22. - 21:11:50 »Véletlenszerû Spawn
A megoldása nagyon egyszerû. A legalkalmasabb megoldás, ha létrehozunk a koordinátáknak egy tömböt, majd véletlenszerûen kiválasztunk belõle. 1. Tömb.: Kód: [Kijelölés] new Float: Tömbneve [ A ] [ B ] = { { X, Y, Z }, { x, Y, Z } ( Utolsó utána nem kell vesszõ! ) }; Nézzük sorba: - Float, vagyis lebegõpontos, mivel a koordinátákat lebegõpontos számként adjuk meg. - [ A ], A tömb mérete. ( Szerintem egyértelmû, sorok száma ) ( Nem kötelezõ megadni ) - [ B ], A sorokban, lévõ értékek száma. ( Veszõvel vannak elválasztva ) Kód: (Példa) new Float: RandomSpawn [ 3 ] [ 3 ] = { { 145.2345, 2244.5354, 45.5363 }, { 562.3632, 1256.2324, 25.0000 }, { 322.4325, 1999.4635, 74.2332 } }; 2. Hivatkozás a tömbre.: Kód: [Kijelölés] new rand = random ( Érték ); - Ezt, általában rövidítés miatt használjuk. - Érték, vagyis a random milyen értékek között válasszon. - Az érték megadása úgy a legegyszerûbb, ha a tömb méretét kérdezzük le. Játékos pozíciójának megadása: A SetSpawnInfo függvényt használjuk, aminek 13 paramétere van. 1. Játékos azonosítója. ( Player ID ) 2. Játékos Csapata ( GetPlayerTeam ( playerid ) ) 3. Játékos Karaktere ( GetPlayerSkin ( playerid ) ) 4. X, koordináta ( Szélesség értéke ) \\ 5. Y, koordináta ( Hosszúság értéke ) | - Játékos pozicíója 6. Z, koordináta ( Magasság értéke ) / 7. Forgási szög. ( Saját tengelye körül ) 8. Fegyver (1) 9. Fegyver (1) Lõszermennyiség 10. Fegyver (2) 11. Fegyver (2) Lõszermennyiség 12. Fegyver (3) 13. Fegyver (3) Lõszermennyiség Kód: SetSpawnInfo ( playerid, GetPlayerTeam ( playerid ), GetPlayerSkin ( playerid ), X, Y, Z, Angle, 0, 0, 0, 0, 0, 0 ); Játékos pozíciójának megadása a tömbbõl.: SetSpawnInfo ( playerid, GetPlayerTeam ( playerid ), GetPlayerSkin ( playerid ), Tömbneve [ Tömbmérete ] [ X ], Tömbneve [ Tömbmérete ] [ Y ], Tömbneve [ Tömbmérete ] [ Z ], Angle, 0, 0, 0, 0, 0, 0 ); Mi esetünkbe: Kód: SetSpawnInfo ( playerid, GetPlayerTeam ( playerid ), GetPlayerSkin ( playerid ), RandomSpawn [ 3 ] [ 0 ], RandomSpawn [ 3 ] [ 1 ], RandomSpawn [ 3 ] [ 2 ], 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0 ); - Ez a kód, a \'playerid\' azonosítójú játékosnak, az X, Y, Z koordinátáit, a RandomSpawn tömbbõl kiválasztott értékre változtatja meg. 3. Példa.: Kód: ( Összetett példa) new RandomSpawn [ 5 ] [ 3 ] = { { 1480.6473, 2213.5718, 11.0234 }, { 1400.5906, 2225.6960, 11.0234 }, { 1598.8419, 2221.5676, 11.0625 }, { 1318.7759, 1251.3580, 10.8203 }, { 1558.0731, 1007.8292, 10.8125 } }; public OnPlayerRequestClass ( playerid, classid ) new rand = random ( sizeof ( RandomSpawn ) ); new Float: Angle = GetPlayerFacingAngle ( playerid, Angle ); SetSpawnInfo ( playerid, GetPlayerTeam ( playerid ), GetPlayerSkin ( playerid ), RandomSpawn [ rand ] [ 0 ], RandomSpawn [ rand ] [ 1 ], RandomSpawn [ rand ] [ 2 ], Angle, 0, 0, 0, 0, 0, 0 ); return 1; } Hát ennyi lett volna, sok sikert a megvalósításhoz. 21
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [Leírás]Játék mód levédése.« Dátum: 2012. április 22. - 21:10:17 »
Üdv!
* A védelemhez legalább 0.3b verzió szükséges. (szerver és függvénykönyvtár) * Amennyiben feltöltöd FTPre a forrástfájlt (.pwn) is, nem érsz semmit a védelemmel, hiszen el tudják távolítani! * A védelmet a játékmódba kell írnod, hiszen ha filterscript, akkor ki tudják kapcsolni, vagy meg tudják akadályozni, hogy elinduljon.. Ezzel a védelemmel mikor elindul a játékmód, a szervered leellenõriz egy fájlt, (te adod meg linkjét, legyen olyan helyen, ahol csak te férsz hozzá) és ez alapján eldönti, hogy futhat a mód, vagy sem. Ha a válasz negatív, akkor autómatikusan leállítja a szerveredet. Elsõ lépésként ágyazzuk be az a_http nevû függvénykönyvtárat. Ezt az #include <a_samp> alá írd: #include <a_http> A public OnGameModeInit() akkor fut le, mikor elindul a játékmód, ezért ilyenkor ellenõrizzük, hogy van-e jog futni: print(\"[iHTTP Védelem]: Futtatási jog ellenõrzése...\"); // Ez nem kötelezõ, ha szeretnéd, kihagyhatod. if (!HTTP(0, HTTP_GET, \"weboldalam.hu/samp/modom_futtatasi_joga.txt\", \"\", \"HTTPCheck\")) print(\"Sikertelen HTTP lekérdezés. A szerver biztonsági okokból leáll.\"), SendRconCommand(\"exit\"); // Itt a tárhelyeden levõ fájl tartalmát próbáljuk kiolvasni. Ha nem sikerül, leállítjuk a szervert. Most ellenõrizzük a lekért információkat: forward HTTPCheck(index, response_code, data[]); public HTTPCheck(index, response_code, data[]) { if (index == 0) // Ellenõrizzük, hogy a HTTP lekérdezés azonosítója egyezik-e. { if(response_code != 200) return printf(\"2. Lekérdezés sikertelen! Hibakód: %i\\nBiztonsági okokból a szerver leáll.\", response_code), SendRconCommand(\"exit\"); // Ha a válaszkód nem 200, akkor nem sikerült a lekérdezés, ezért biztonsági okokból leállítjuk a szervert. if (!strcmp(data, \"true\", true)) print(\"[iHTTP Védelem]: Futtatási jog megszerezve.\"); // Ellenõrizzük az információt. Ha egyezik azzal, amit megadtunk korábban, megadjuk a jogot. else print(\"[iHTTP Védelem]: Futtatási jog elutasítva, kérlek lépj kapcsolatba vele: NEVED.\"), SendRconCommand(\"exit\"); // Ha nem egyezik azzal, amivel engedélyezzük, tájékoztatjuk az \"olvasót\" és leállítjuk a szervert. } return 1; } Ennyi lenne. Amit aláhúzotan ,dõlten ,félkövéren írtam, át tudod/kell írni/írnod. weboldalam.hu/samp/modom_futtatasi_joga.txt - Az ellenõrzendõ fájl elérési útvonala. true - A fájl tartalma akkor, ha futhat a szerver. NEVED - Logikusan a neved! 22
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [Leírás] Játék mód levédése.« Dátum: 2012. április 22. - 21:09:19 »
Üdv!
* A védelemhez legalább 0.3b verzió szükséges. (szerver és függvénykönyvtár) * Amennyiben feltöltöd FTPre a forrástfájlt (.pwn) is, nem érsz semmit a védelemmel, hiszen el tudják távolítani! * A védelmet a játékmódba kell írnod, hiszen ha filterscript, akkor ki tudják kapcsolni, vagy meg tudják akadályozni, hogy elinduljon.. Ezzel a védelemmel mikor elindul a játékmód, a szervered leellenõriz egy fájlt, (te adod meg linkjét, legyen olyan helyen, ahol csak te férsz hozzá) és ez alapján eldönti, hogy futhat a mód, vagy sem. Ha a válasz negatív, akkor autómatikusan leállítja a szerveredet. Elsõ lépésként ágyazzuk be az a_http nevû függvénykönyvtárat. Ezt az #include <a_samp> alá írd: #include <a_http> A public OnGameModeInit() akkor fut le, mikor elindul a játékmód, ezért ilyenkor ellenõrizzük, hogy van-e jog futni: print(\"[iHTTP Védelem]: Futtatási jog ellenõrzése...\"); // Ez nem kötelezõ, ha szeretnéd, kihagyhatod. if (!HTTP(0, HTTP_GET, \"weboldalam.hu/samp/modom_futtatasi_joga.txt\", \"\", \"HTTPCheck\")) print(\"Sikertelen HTTP lekérdezés. A szerver biztonsági okokból leáll.\"), SendRconCommand(\"exit\"); // Itt a tárhelyeden levõ fájl tartalmát próbáljuk kiolvasni. Ha nem sikerül, leállítjuk a szervert. Most ellenõrizzük a lekért információkat: forward HTTPCheck(index, response_code, data[]); public HTTPCheck(index, response_code, data[]) { if (index == 0) // Ellenõrizzük, hogy a HTTP lekérdezés azonosítója egyezik-e. { if(response_code != 200) return printf(\"2. Lekérdezés sikertelen! Hibakód: %i\\nBiztonsági okokból a szerver leáll.\", response_code), SendRconCommand(\"exit\"); // Ha a válaszkód nem 200, akkor nem sikerült a lekérdezés, ezért biztonsági okokból leállítjuk a szervert. if (!strcmp(data, \"true\", true)) print(\"[iHTTP Védelem]: Futtatási jog megszerezve.\"); // Ellenõrizzük az információt. Ha egyezik azzal, amit megadtunk korábban, megadjuk a jogot. else print(\"[iHTTP Védelem]: Futtatási jog elutasítva, kérlek lépj kapcsolatba vele: NEVED.\"), SendRconCommand(\"exit\"); // Ha nem egyezik azzal, amivel engedélyezzük, tájékoztatjuk az \"olvasót\" és leállítjuk a szervert. } return 1; } Ennyi lenne. Amit aláhúzotan ,dõlten ,félkövéren írtam, át tudod/kell írni/írnod. weboldalam.hu/samp/modom_futtatasi_joga.txt - Az ellenõrzendõ fájl elérési útvonala. true - A fájl tartalma akkor, ha futhat a szerver. NEVED - Logikusan a neved! 23
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [Leírás] RCON kódok.« Dátum: 2012. április 22. - 21:08:03 »
A multiplayer tartalmaz egy alap admin rendszert, ami jelszavas azonosítást használ. Aki tudja a jelszavát, az használhatja.
Ez az RCON. Alap funkciókat tartalmaz csak, a visszaélés, és a túlzott fogyasztás megelõzésének érdekében. Amiket tartalmaz: /rcon cmdlist - Kiírja az Rcon parancsokat. /rcon exit - Bezárja a szervert. /rcon varlist - A szerver változóiról ad statisztikát. (azoknak szükséges lehet, akik scripteket/módokat írnak.) /rcon echo [szöveg] - A szerver konzoljába kiír egy szöveget. /rcon hostname [név] - Megváltoztatja a szerver nevét. /rcon gamemodetext [név] - Megváltoztatja a szerver mód nevét. /rcon mapname [név] - Megváltoztatja a szerver pályájának a nevét. /rcon exec [fájlnév] - Lefuttat egy szerver konfig fájlt. /rcon kick [iD] - Kidobja a megadott játékost a szerverrõl. /rcon ban [iD] - Kitiltja a megadott játékost a szerverrõl. /rcon changemode [mód] - Megváltoztatja a szerver módját. /rcon gmx - Újraindítja a szerver módját. (Csak a módját, a scripteket nem!) /rcon reloadbans - Kitörli az összes ban-t. /rcon reloadlog - Kiüríti a jegyzõfájlt. (server_log.txt) /rcon say - Kiírhatsz vele egy szöveget a konzolba, amit a játékosoknak is megjelenít. /rcon players - Listázza az összes játékost, az ip címüket, és a pingjüket is. /rcon banip [iP] - Kitilthatsz vele egy megadott IP-t. (Hasznos, ha nincs fent a célzott játékos a szerveren.) /rcon unbanip [iP] - Visszaengedheted vele a megadott IP-t. /rcon gravity [érték] - Megváltoztatja a gravitációt. /rcon weather [iD] - Megváltoztatja az idõjárást a szerveren. /rcon loadfs - Betölti a megadott scriptet. /rcon unloadfs - Kikapcsolja a megadott scriptet. /rcon reloadfs - Újratölti a megadott scriptet. /rcon password [JELSZÓ] - Megváltoztatja a szerver jelszavát, a szervert lezárhatod egy plusz jelszóval. 24
Készülõ munkák / [Készülõ]Peneszlek City RPG GameMod 0.3d« Dátum: 2012. március 25. - 14:46:47 »
Rendben akkor várunk az E verzióig..
25
Készülõ munkák / [Készülõ]Peneszlek City RPG GameMod 0.3d« Dátum: 2012. február 06. - 15:51:39 »
Oké nekiállok.
Bár konkrétan mindenki azt írta hülye vagyok, de a másik Peneszlek City modomban 50k sor magyar Ez 83k soros szóval lesz idõ remélem Írjatok még véleményeket! 26
Készülõ munkák / [Készülõ]Peneszlek City RPG GameMod 0.3d« Dátum: 2012. február 05. - 18:06:07 »
Sziasztok!
Kérdésem az, hogy fordítsam-e le 100%-ra a Raven\'s Role Play GameModját mivel láttam, hogy a 0.3b-s fordítással megvolt néhány személy elégedve. Ha kéritek 2 héten belül feltudom nektek dobni 27
Leírások/Útmutatók / [Leírás] Hamachi-s SA-MP szerver készítése« Dátum: 2011. december 29. - 19:24:37 »
Ezt viszont nem tudom... A 3-dikkal mit csinált??
Az én szeremen 30+ emberke volt mindegyik feltudott jönni. Írd le, hogy mit tapasztalt az emberke. 28
SA-MP: Szerverfejlesztés / Peneszlek City Roleplay« Dátum: 2011. november 19. - 11:23:14 »
Én még, nem tudom azt megmutatni nektek, hogy hogyan lehet át írni C-re, mert esküszöm, hogy gõzöm nincs de valahogy megpróbálom...
29
Leírások/Útmutatók / [Leírás] Hamachi-s SA-MP szerver készítése« Dátum: 2011. november 19. - 11:13:25 »
Errõl van szó!
30
Segítségkérés / A szerveren mindenkinek admin jog! HOGY?« Dátum: 2011. november 15. - 21:24:47 »
Nem kell semmi megvan minden csak én egy ilyen kisebb fajta leírást akarok, hogy hogyan tudom ezt megoldani mondjuk ha a csávóka felcsatlakozik automatán kapja is meg az admin jogát.
|