Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - donhekus

Oldalak: 1 [2] 3 4
16
Leírások/Útmutatók / [Leírás] MySQL szerver készítése
« Dátum: 2012. július 11. - 15:34:06 »
Átírtam :D

17
Segítségkérés / GM HIBA
« Dátum: 2012. július 11. - 02:37:42 »
Van sscanf plugin a szervermappában?

18
Leírások/Útmutatók / [Leírás] MySQL szerver készítése
« Dátum: 2012. július 10. - 19:41:43 »
Üdvözletem!
Szeretném nektek bemutatni hogy lehet lépésrõl lépésre létrehozni egy MySQL szervert házilag.
Elõször is le kell töltened egy MySQL szerver alkalmazást.
Link:  64-bit  http://dev.mysql.com/downloads/mirror.php?id=408566
         32-bit  http://dev.mysql.com/downloads/mirror.php?id=408569
Ezt telepítsd fel és a telepítés végén meg fog jelenni egy ilyen ablak:
\"kep3.png\"
Itt nyomj továbbot és megjelenik a következõ lépés, ahol ki kell választani az egyéni konfigurációt (Detailed Configuration)
\"kep4.png\"
Itt ezután nyomj továbbot és megjelenik a következõ ablak ahol ki kell választani a gép típusát, amire telepíted a szervert. Ez a MySQL szerver által foglalt memória méretét szabályozza.
\"kep5.png\"
Most az adatbázis típusának a kiválasztása jön, itt válasz a Multifunctional Database-t
\"kep6.png\"
Ezután fel kell telepítened az InnoDB, itt nem fontos változtatnod semmin.
\"kep7.png\"
A következõ lépésben be kell állítanod, hogy hány aktív kapcsolat várható a szerveren használni a szervert. Itt lehet manuálisan is állítani vagy lehet választani hogy 20 vagy 500 felhasználó.
\"kep8.png\"
Most a port beállítása következik. Itt akkor érdemes kijelölni a tûzfal kivétel készítése opciót, ha nem otthon fut a SA-MP szervered, vagy mások is használni fogják a MySQL szervert. Ez majd a csatlakozásnál is fontos szerepet játszik, mivel ha ezt megváltoztatod, akkor a csatlakozásnál is meg kell adni a portot.
\"kep9.png\"
Ezután a karakter készlet beállítása következik, ahol érdemes a másodikat választani, mivel az sokféle karaktert képes kezelni.
\"kep10.png\"
A tovább gomb megnyomása után meg kell adnod a MySQL szolgáltatás nevét, ami a háttérben fog futni és müködteti a szervert.
Itt nem érdemes változtatni a dolgokon kivéve, ha nem akarod hogy automatikusan elinduljon, ez esetben a jelölõ négyzetbõl kell a pipát eltávolítani.
\"kep11.png\"
Az utolsó elõtti lépésben meg kell adnod a root felhasználó jelszavát.
\"kep12.png\"
Az utolsó lépésben le kell futtatnod a konfigurációs beállításokat az Execute gomb megnyomásával.
\"kep13.png\"
Ezután már futni is fog a MySQL szervered, amit bármikor elérhetsz a gépeden.
Példaszkript a csatlakozáshoz:
 

#define MYSQL_HOST          \"localhost\"
#define MYSQL_NAME           \"root\"
#define MYSQL_PASS           \"jelszo amit beírtál\"
#define MYSQL_TABLE          \"tábla neve, amit majd létrehozhatsz\"
main()
{
mysql_connect(MYSQL_HOST, MYSQL_NAME, MYSQL_TABLE, MYSQL_PASS);
}

 
Legközelebb bemutatok egy programot, amivel egyszerûen lehet kezelni a MySQL adatbázisodat.

19
Segítségkérés / Skin probléma
« Dátum: 2010. július 14. - 11:45:53 »
SetSpawnInfo(playerid, 0, PlayerInfo[playerid][pSkin],HouseInfo[PlayerInfo[playerid][pHazkulcs]][hIntx], HouseInfo[PlayerInfo[playerid][pHazkulcs]][hInty], HouseInfo[PlayerInfo[playerid][pHazkulcs]][hIntz],0,0,0,0,0,0,0);

20
Segítségkérés / Skin probléma
« Dátum: 2010. július 13. - 23:14:41 »
Hello!
Van egy olyan gondom, hogy fájlba elmentettem a skineket és nem tölti be oket loginnál.
Loginnál SetPlayerSpawn-nál beállítottam a skint a fájból beolvasás után, de nem jó!
Segítségeteket elore köszönöm

21
Segítségkérés / Windows/gép hiba. HELP!
« Dátum: 2010. május 12. - 17:59:24 »
Én anno meg tudtam csinálni egy registry modósító fájlal

22
Segítségkérés / Windows/gép hiba. HELP!
« Dátum: 2010. május 12. - 14:38:18 »
Az exploler.exe nem akar elindulni. Jártam már néha én is így. Keress valami exploler.exe javatóra biztos találsz!

23
Segítségkérés / win7
« Dátum: 2010. május 07. - 21:16:30 »
pawno.exe-n jobb egérgomb -> Tulajdonságok -> Kompatibilitás -> Program futtatása rendszergazdaként

24
Segítségkérés / Respawn
« Dátum: 2010. április 30. - 23:45:09 »
Saját gamemod fut .

25
Segítségkérés / Respawn
« Dátum: 2010. április 30. - 22:47:36 »
Hellósztok!
Az lenne a kérdésem, hogy miután meghaltam akkor ne a skinválasztóba tegyen be hanem egybol spawnoljon. Meg lehet ezt valahogy oldani?
Segítségeteket elore is köszi.

26
Tanuljunk PAWN nyelvet / [Scripting Eszköz] ZCMD by Zeex [Parancs feldolgozó]
« Dátum: 2010. április 29. - 21:39:55 »
Módosítottam!:D

27
Tanuljunk PAWN nyelvet / [Scripting Eszköz] ZCMD by Zeex [Parancs feldolgozó]
« Dátum: 2010. április 29. - 20:38:47 »
Na várj kurta999 most amit te írtál arra kell átalakítani az OnPLayerCOmmandText()-et? Ezt a részt az eredetiben se értettem csak foszlányokat belole és nem akartam hülyeséget írni.:D

28
Tanuljunk PAWN nyelvet / [Scripting Eszköz] ZCMD by Zeex [Parancs feldolgozó]
« Dátum: 2010. április 29. - 19:51:36 »
A készíto nevét kiirtam, a több infóban mire gondolsz?

29
Tanuljunk PAWN nyelvet / [Scripting Eszköz] ZCMD by Zeex [Parancs feldolgozó]
« Dátum: 2010. április 29. - 16:12:11 »
Bemutatás
 
Ez az include az OnPlayerCommandText függvény helyett használható. Mindegyik parancs egy külonálló funkció úgy mint a dcmd-ben. Ez a módszer sokkal gyorsabb, mint amikor a beírt parancsot összehasonlítod az összes létezo paranccsal.
 
Használat
 
Egy parancs hozzáadásához csak készítened kell a függvényt egy elore definiált makróval:
 

COMMAND:parancs(playerid, params[]) // vagy CMD:parancs(playerid, params[])
{
    // Ide jöhet a prancs fo része
    return 1;
}

 
vagy
 

command(parancs, playerid, params[]) // vagy cmd(parancs, playerid, params[])
{
    // A parancs fo része
    return 1;
}

 
A params[] változó tartalmazza a parancs után beírt szöveget, és / vagy számokat.
Megejgyzés #1: Ha a zcmd-t filterscriptben akarod használni akkor az icnlude-ot a
 

#define FILTERSCRIPT

 
alá kell tenned.
Megjegyzés #2: Ha le akarod ellenorizni, hogy a játékos írt be paramétert akkor azt ne egyszeruen a
 

if (!strlen(params))
{
    // nincs paraméter
}

 
vagy a:
 

if (!params[0])

 
 mert enneg a stringnek a hossza sose 0, egyszeruen használd az isnull() függvényt (benne van az include-ban):
 

if (isnull(params))

 
Esetleg, ha használod az sscanf-ot akkor nincs szükséged erre az ellenorzésre.
Itt egy egyszeru példa a zcmd használatára, szükséges hozzá az sscanf is:
 

COMMAND:givemoney(playerid, params[])
{
if (IsPlayerAdmin(playerid))
{
new
   toplayerid, // a játékos akinek a pénzt akarjuk küldeni
   amount;
// a params[] string szétválasztása
if (!sscanf(params, \"ii\", toplayerid, amount))
{
   if (toplayerid != INVALID_PLAYER_ID)
   {
       new
           message[40];
       GivePlayerMoney(toplayerid, amount);
       format(message, sizeof(message), \"Kaptál $%d az admintól!\", amount);
       SendClientMessage(toplayerid, 0x00FF00FF, message);
   }
   else SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"A játékos Offline\");
}
else SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Használat: /givemoney <playerid> <összeg>\");
}
else SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Csak adminok használhatják ezt a parancsot!\");
return 1;
}

 
Kiegészítés:
Ha nem akarod átírni az összes parancsot zcmd-re akkor írd át az
 

OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if(strcmp(cmdtext, \"/valami\", true)==0)
    {
        //valami....
        return 1;
    }
    return 0;
}

 


public OnPlayerCommandReceived(playerid, cmdtext[])
{
    if (!strcmp(cmdtext, \"/valami\", true))
    {
        //valami
        return 0;
    }
    return 1;
}

 
Vagy ha nem akarod az összes visszatérést megcserélni akkor az zmcd.inc fileban cseréld le a 48.sort
 
if (zcmd_g_HasOPCS && !CallLocalFunction(\"OnPlayerCommandReceived\", \"is\", playerid, cmdtext))

 

if (zcmd_g_HasOPCS && CallLocalFunction(\"OnPlayerCommandReceived\", \"is\", playerid, cmdtext))

 
erre.
És akkor a parancsokatban maradhatnak a visszatérések így:
 

public OnPlayerCommandReceived(playerid, cmdtext[])
{
    if (!strcmp(cmdtext, \"/valami\", true))
    {
        //valami
        return 1;
    }
    return 0;
}

 

Letöltés
 

/**********************************
*                                *
*   @Author:      ZeeX           *
*   @Version:     0.3.1          *
*   @Released:    31/10/2009     *
*                                *
**********************************/
#if defined _zcmd_included
#endinput
#endif   
#define _zcmd_included
#define MAX_FUNC_NAME (32)
#define COMMAND:%1(%2)          \\
   forward cmd_%1(%2); \\
   public cmd_%1(%2)      
#define CMD:%1(%2) \\
   COMMAND:%1(%2)
#define command(%1,%2,%3) \\
   COMMAND:%1(%2, %3)     
     
#define cmd(%1,%2,%3) \\
   COMMAND:%1(%2, %3)
#if !defined isnull
#define isnull(%1) \\
      ((!(%1[0])) || (((%1[0]) == \'\\1\') && (!(%1[1]))))
#endif
 
forward OnPlayerCommandReceived(playerid, cmdtext[]);
forward OnPlayerCommandPerformed(playerid, cmdtext[], success);
 
static
bool:zcmd_g_HasOPCS = false,
bool:zcmd_g_HasOPCE = false;
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
zcmd_g_HasOPCS = funcidx(\"OnPlayerCommandReceived\") != -1;
zcmd_g_HasOPCE = funcidx(\"OnPlayerCommandPerformed\") != -1;
    return CallLocalFunction(\"zcmd_OnFilterScriptInit\", \"\");
}
#if defined _ALS_OnFilterScriptInit
    #undef OnFilterScriptInit
#else
    #define _ALS_OnFilterScriptInit
#endif
#define OnFilterScriptInit zcmd_OnFilterScriptInit
forward zcmd_OnFilterScriptInit();
#else /*not a filterscript*/
public OnGameModeInit()
{
zcmd_g_HasOPCS = funcidx(\"OnPlayerCommandReceived\") != -1;
zcmd_g_HasOPCE = funcidx(\"OnPlayerCommandPerformed\") != -1;
if (funcidx(\"zcmd_OnGameModeInit\") != -1)
{
return CallLocalFunction(\"zcmd_OnGameModeInit\", \"\");
}   
return 1;
}
#if defined _ALS_OnGameModeInit
    #undef OnGameModeInit
#else
    #define _ALS_OnGameModeInit
#endif
#define OnGameModeInit zcmd_OnGameModeInit
forward zcmd_OnGameModeInit();
#endif /*if defined FILTERSCRIPT*/
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if (zcmd_g_HasOPCS && !CallLocalFunction(\"OnPlayerCommandReceived\", \"is\", playerid, cmdtext))
    {
        return 1;
    }
    new
        pos,
        funcname[MAX_FUNC_NAME];
    while (cmdtext[++pos] > \' \')
{
funcname[pos-1] = tolower(cmdtext[pos]);
}
format(funcname, sizeof(funcname), \"cmd_%s\", funcname);
    while (cmdtext[pos] == \' \') pos++;
if (!cmdtext[pos])
{
if (zcmd_g_HasOPCE)
{
   return CallLocalFunction(\"OnPlayerCommandPerformed\", \"isi\", playerid, cmdtext, CallLocalFunction(funcname, \"is\", playerid, \"\\1\"));
}
return CallLocalFunction(funcname, \"is\", playerid, \"\\1\");   
}
if (zcmd_g_HasOPCE)
{
return CallLocalFunction(\"OnPlayerCommandPerformed\", \"isi\", playerid, cmdtext, CallLocalFunction(funcname, \"is\", playerid, cmdtext[pos]));
}
return CallLocalFunction(funcname, \"is\", playerid, cmdtext[pos]);
}
#if defined _ALS_OnPlayerCommandText
    #undef OnPlayerCommandText
#else
    #define _ALS_OnPlayerCommandText
#endif
#define OnPlayerCommandText zcmd_OnPlayerCommandText
forward zcmd_OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]);

 
Az eredeti leírás a forum.sa-mp.com-on található. Készíto: Zeex

30
Beszélgetés / Idézd ez elötted szólót
« Dátum: 2010. április 11. - 11:11:39 »
Idézetet írta: SnicK date=1270976659\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1319\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
El lehet ezzel lenni Cheesy
Közbe beszélhetünk bármirol.
Nah hajrá  shy amazed
Erre gondoltál? ;D
 
[/quote]
jajj tudom mi lesz ebbol majd... :D egy szép nagy izémizé :D
 
[/quote]
Azaz :D
 
[/quote]
ikszdé
:ASD
 
[/quote]
Jó az aláírásod Spy :D
 
[/quote]
Jaja,
I am hunhigh prolow :D
 
[/quote]
Valaki megnézni a blogom is? :D
Am mielött egy admin szólna ez nem egy chatszoba hanem egy játék :D
 
[/quote]
Nézzétek a titulusum ASD_AS_d:sdAD.ASD.ASD.ASD.ASD.
 
[/quote]
Nemrossz nemrossz :D
 
[/quote]
Jó a tituluszod :D:D csesszétek meg ez kezd 3D-s lenni xD
 
[/quote]
Milyen lesz kb 100 postnál? :D
 
[/quote]
Én is kíváncsi vagyok rá, úgyhogy idézek egyet én is.  8)
 
[/quote]
Hát akkor már én se maradjak ki xD Valakinek kell Sig?
 
[/quote]
Én magamnak szeretem csinálni mert úgy gyakorlok de kösz  :shy:
 
[/quote]
Ez így most sz*rul jött ki, de Hell, nekem kellene.  :shy:
 
[/quote]
Az enyim is o csinte :D
 
[/quote]
Ha elfogadsz egy véleményt fekete háttér nélkül jobb lenne.
 
[/quote]
ELfogadok :D De mondom Hell csinte :D
 
[/quote]
Akkor ezt hellnek mondtam :D
 
[/quote]
Egyébként sztem jó a fekete háttér :D De ez meg az én véleményem :P
 
[/quote]
Nah már elég igényes piramisunk van
 
[/quote]
Zászlót ki teszi rá?  :o
 
[/quote]
Na,szép forma lett ebbolx D
 
[/quote]
Engem kellett volna idézned :D
 
[/quote]
srsy
 
[/quote]
Semmi gond
 
[/quote]
Szep kis piramis xDSzep a képed Snick xD
 
[/quote]
Kösz :D
 
[/quote]
asd
 
[/quote]
Szep a képed Spyware :P
 
[/quote]
Ez atom nagy XD
Lassan kitesz egy oldalt.
 
[/quote]
Jajaa
 
[/quote]
Majd csinálok jobbat Snick,és ZeRo írd meg pmbe mien kell és meg csinálom  :D
 
[/quote]
EZ már nagyon cukiiiiii xD
 
[/quote]
Lol ennek az alakja már mint egy piramis :)
 
[/quote]
Ugyeee? :D
 
[/quote]
Ha sokáig nézed 3D-s lesz xD és a szemed is kifolyik xDxD
 
[/quote]
Szép a képed vampesz :P
 
[/quote]
Köszi :P
 
[/quote]
ez nagyon lol
 
[/quote]
És még csak most kezdtük xD
 
[/quote]
Lehet, hogy a következo 10 oldaltól egy ilyen idézés elfoglal egy egész oldalt.  :laugh:
 
[/quote]
most jarunk kb 50 hsz-nel, milesz 100-nal
 
[/quote]
Ennek a duplája :D
 
[/quote]
A legelso két széle egyszer össze fog érni XD

Oldalak: 1 [2] 3 4
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal