Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - joco990106

Oldalak: 1 [2] 3 4
16
Leírások/Útmutatók / [Leírás] 0.3c mapok berakása
« Dátum: 2011. július 26. - 11:15:49 »
ebben lehet moveobjectet?? igy

17
IV: Multiplayer / SA 2 IV
« Dátum: 2011. július 22. - 07:56:22 »
ja ok

18
IV: Multiplayer / SA 2 IV
« Dátum: 2011. július 21. - 12:26:36 »
ez müködhetõ samp-al is??  ;)

19
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [GM]Y-Mode 1.6
« Dátum: 2011. július 21. - 12:20:52 »
meghívó rendszert ki lehet venni??

20
SA-MP: Szerverfejlesztés / Kamionos mod by Power Pc603
« Dátum: 2011. július 20. - 11:08:00 »
én tudom hogy hogy kell

21
Segítségkérés / random spawn
« Dátum: 2011. július 19. - 17:29:29 »
már m1 már megtaláltam de azért köszi lezárná valaki?

22
Segítségkérés / random spawn
« Dátum: 2011. július 19. - 16:13:01 »
valaki tudna abban segíteni hogy random spawn-t akarok beállítani koordináták meg is vannak csak nem tudom mit irjak be segítsen valaki

23
Tanuljunk PAWN nyelvet / [ Leírás ]Objectek mozgatása
« Dátum: 2011. július 19. - 13:12:47 »
Idézetet írta: Ronnie date=1310926306\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"19\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Az a hiba, hogy a \"kapu\" változót több helyen használtad.
Minden egyes Objecthez külön változó kell!
[pawn]
#include <a_samp>
new kapu1, kapu2, kapu3, kapu4, kapu5, kapu6, kapu7;
public OnFilterScriptInit()
{
kapu1 = CreateObject(5340, 3647.5949707031, 2786.1169433594, 37.65100479126, 0, 0, 0);
kapu2 = CreateObject(5340, 3647.5654296875, 2779.6669921875, 37.456157684326, 0, 0, 0);
kapu3 = CreateObject(5340, 3647.4604492188, 2774.0539550781, 37.463085174561, 0, 0, 0);
kapu4 = CreateObject(5340, 3647.4477539063, 2767.2958984375, 37.36408996582, 0, 0, 0);
kapu5 = CreateObject(5340, 3647.3498535156, 2760.6267089844, 37.482051849365, 0, 0, 0);
kapu6 = CreateObject(5340, 3647.2380371094, 2753.8176269531, 37.655326843262, 0, 0, 0);
kapu7 = CreateObject(5340, 3647.1823730469, 2749.4145507813, 37.660953521729, 0, 0, 0);
   return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext [ ] )
{
    if(strcmp(cmdtext, \"/nyit\", true) == 0)
    {
         MoveObject(kapu1, 3647.5949707031, 2786.1169433594, 37.65100479126, 3);
         MoveObject(kapu2, 3647.5654296875, 2779.6669921875, 37.456157684326, 3);
         MoveObject(kapu3, 3647.4604492188, 2774.0539550781, 37.463085174561, 3);
         MoveObject(kapu4, 3647.4477539063, 2767.2958984375, 37.36408996582, 3);
         MoveObject(kapu5, 3647.3498535156, 2760.6267089844, 37.482051849365, 3);
         MoveObject(kapu6, 3647.2380371094, 2753.8176269531, 37.655326843262, 3);
         MoveObject(kapu7, 3647.1823730469, 2749.4145507813, 37.660953521729, 3);
         return 1;
    }
     if(strcmp(cmdtext, \"/zár\", true) == 0)
    {
         MoveObject(kapu1, 3647.5947265625, 2786.1162109375, 43.65100479126, 3);
         MoveObject(kapu2, 3647.5654296875, 2779.6669921875, 43.706157684326, 3);
         MoveObject(kapu3, 3647.4599609375, 2774.0537109375, 43.713085174561, 3);
         MoveObject(kapu4, 3647.447265625, 2767.2958984375, 43.61408996582, 3);
         MoveObject(kapu5, 3647.349609375, 2760.6259765625, 43.732051849365, 3);
         MoveObject(kapu6, 3647.2373046875, 2753.8173828125, 43.905326843262, 3);
         MoveObject(kapu7, 3647.1823730469, 2749.4145507813, 37.660953521729, 3);
         return 1;
    }
   return 0;
}
[/pawn]
 
oké köszi

24
Segítségkérés / gamemode
« Dátum: 2011. július 17. - 19:05:22 »
azt amit shadee irt le volt irva 1pawnban hogy mi mit jelent pl.:OnPlayerCommandText //ez...jelent

25
Segítségkérés / gamemode
« Dátum: 2011. július 17. - 18:59:43 »
Hello találtam ezelött egy olyan fs-t amit asszem shadee készített és gm készítéshez hogy mi mit jelent azt leírta valaki küldje el a linket mert én nem találom pls

26
Tanuljunk PAWN nyelvet / [ Leírás ]Objectek mozgatása
« Dátum: 2011. július 17. - 18:51:31 »
ebben mi a hiba??[pawn]#include <a_samp>
#define FILTERSCRIPT
#if defined FILTERSCRIPT
new kapu;
public OnFilterScriptInit()
{
kapu = CreateObject(5340, 3647.5949707031, 2786.1169433594, 37.65100479126, 0, 0, 0);
kapu = CreateObject(5340, 3647.5654296875, 2779.6669921875, 37.456157684326, 0, 0, 0);
kapu = CreateObject(5340, 3647.4604492188, 2774.0539550781, 37.463085174561, 0, 0, 0);
kapu = CreateObject(5340, 3647.4477539063, 2767.2958984375, 37.36408996582, 0, 0, 0);
kapu = CreateObject(5340, 3647.3498535156, 2760.6267089844, 37.482051849365, 0, 0, 0);
kapu = CreateObject(5340, 3647.2380371094, 2753.8176269531, 37.655326843262, 0, 0, 0);
kapu = CreateObject(5340, 3647.1823730469, 2749.4145507813, 37.660953521729, 0, 0, 0);
   return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if(strcmp(cmdtext, \"/nyit\", true) == 0)
    {
         MoveObject(kapu, 3647.5949707031, 2786.1169433594, 37.65100479126, 3);
         MoveObject(kapu, 3647.5654296875, 2779.6669921875, 37.456157684326, 3);
         MoveObject(kapu, 3647.4604492188, 2774.0539550781, 37.463085174561, 3);
         MoveObject(kapu, 3647.4477539063, 2767.2958984375, 37.36408996582, 3);
         MoveObject(kapu, 3647.3498535156, 2760.6267089844, 37.482051849365, 3);
         MoveObject(kapu, 3647.2380371094, 2753.8176269531, 37.655326843262, 3);
         MoveObject(kapu, 3647.1823730469, 2749.4145507813, 37.660953521729, 3);
          return 1;
    }
   return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/zár\", true) == 0)
    {
         MoveObject(kapu, 3647.5947265625, 2786.1162109375, 43.65100479126, 3);
         MoveObject(kapu, 3647.5654296875, 2779.6669921875, 43.706157684326, 3);
         MoveObject(kapu, 3647.4599609375, 2774.0537109375, 43.713085174561, 3);
         MoveObject(kapu, 3647.447265625, 2767.2958984375, 43.61408996582, 3);
         MoveObject(kapu, 3647.349609375, 2760.6259765625, 43.732051849365, 3);
         MoveObject(kapu, 3647.2373046875, 2753.8173828125, 43.905326843262, 3);
         MoveObject(kapu, 3647.1823730469, 2749.4145507813, 37.660953521729, 3);
          return 1;
    }
   return 0;
}
#endif[/pawn]HIBA:[pawn]D:\\Új mappa\\filterscripts\\adminkapu2.pwn(16) : warning 217: loose indentation
D:\\Új mappa\\filterscripts\\adminkapu2.pwn(30) : warning 217: loose indentation
D:\\Új mappa\\filterscripts\\adminkapu2.pwn(32) : warning 217: loose indentation
D:\\Új mappa\\filterscripts\\adminkapu2.pwn(35) : error 010: invalid function or declaration
D:\\Új mappa\\filterscripts\\adminkapu2.pwn(44) : error 010: invalid function or declaration
D:\\Új mappa\\filterscripts\\adminkapu2.pwn(46) : error 010: invalid function or declaration
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
3 Errors.[/pawn]

27
SA-MP: Szerverfejlesztés / Kamionos mod by Power Pc603
« Dátum: 2011. július 17. - 18:34:25 »
Idézetet írta: feheristi97 date=1310913968\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9671\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hogyérted hogy konvertáljam átt tegyem amx re? mint egy FS vagy tudol adni egy képet hogyan vagy egy msn cimet ..
 
IGEN

28
SA-MP: Szerverfejlesztés / Kamionos mod by Power Pc603
« Dátum: 2011. július 16. - 17:58:19 »
Idézetet írta: feheristi97 date=1310827538\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9671\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
De én levetem forditva a GM meg az inc leforditotam de semmi elmentetem nem volt magyar a GM -be be kell valamit irni hogy magyar legyen mert neked nem ment ?:.     Felmentem angol volt minden ahogyan volt ?..
 
pawn-ban át kell konvertálnod ha modosítottad az includet

29
Készülõ munkák / [GM] Need For Speed
« Dátum: 2011. július 16. - 17:53:20 »
Idézetet írta: Skatefield date=1302378891\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7436\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
És azt hogy oldod meg, hogyha 1 embernek feloldja, akkor ne az összesnek?
 
szerintem úgy is meglehet oldani kapuval hogy elkell érni x-pontot hogy kaput ki tudd nyitni pl.:[pawn]if (APlayerData[playerid][PlayerScore] < 100)[/pawn] valahogy igy

30
SA-MP: Szerverfejlesztés / The Godfater! v3.00
« Dátum: 2011. július 13. - 16:21:10 »
nekem a samp nem látja...más mod-t pedig igen miért??

Oldalak: 1 [2] 3 4
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal