Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - curvemaster
Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 28
16
« Dátum: 2011. november 19. - 15:12:02 »
[pawn]public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { if(pickupid == vhtele) { SetPlayerPos(playerid,297.3579,-27.8848,-3.9000); SetPlayerInterior(playerid, 1);//interior, nem vw SendClientMessage(playerid, -1, \"Bementél a városházába.\"); } if(pickupid == vhteleki) { SetPlayerPos(playerid,275.2279,-191.8267,1.5781); SetPlayerInterior(playerid, 0); SendClientMessage(playerid, -1, \"Kijöttél a városházából.\"); } return 1; }[/pawn] Valószínû, hogy azért dob ki, mert oda rakja be az embert, ahol van a kimenõ pickup...
17
« Dátum: 2011. november 17. - 17:51:56 »
:problem: Nem tudom miért nem mûködik... Itt a full: #include <a_samp> #include <zcmd> new gMunka[MAX_PLAYERS]; new GotMilk[MAX_PLAYERS]; new CP1, CP2, CP3, CP4, CP5, CP6, CP7, CP8; forward UnFreezePlayer(playerid); #define MUNKA_NINCS 0 #define MUNKA_COWBOY 1 CMD:elfogadmunka(playerid, params[]) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, 1528.3557, 1215.5189, 10.8125)) { if(gMunka[playerid] == MUNKA_NINCS) { gMunka[playerid] = MUNKA_COWBOY; SendClientMessage(playerid, -1, \"Elfogadtad a munkát!\"); return 1; } else { SendClientMessage(playerid, -1, \"Már van munkád!\"); } } else { SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy a munkánál!\"); } return 1; } CMD:munkakezd(playerid, params[]) { if(gMunka[playerid] == MUNKA_COWBOY) { CP1 = SetPlayerCheckpoint(playerid, 1515.7786,1227.2740,10.9468, 2.0); SendClientMessage(playerid, -1, \"Elkezdtél dolgozni! Menj, és fejd meg a tehenet!\"); } else { SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy cowboy!\"); } return 1; } CMD:tejlead(playerid, params[]) { if(gMunka[playerid] == MUNKA_COWBOY) { if(GotMilk[playerid] >= 1) { SendClientMessage(playerid, -1, \"Leadtad ezért megkaptad a jutalmad! (500 $ és 1 Pont)\"); GivePlayerMoney(playerid, 500); GotMilk[playerid]--; SetPlayerScore(playerid, GetPlayerScore(playerid)+1); } else { SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs tejed!\"); } } else { SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy cowboy!\"); } return 1; } CMD:munkabefejez(playerid, params[]) { if(gMunka[playerid] == MUNKA_COWBOY) { SendClientMessage(playerid, -1, \"Befejezted a munkát!\"); DisablePlayerCheckpoint(playerid); } else { SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy cowboy!\"); } return 1; } public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { if(CP1) { SetTimer(\"UnFreezePlayer\", 5000, false); GotMilk[playerid]++; DisablePlayerCheckpoint(playerid); CP2 = SetPlayerCheckpoint(playerid, 1509.6528,1217.0497,10.9375, 2.0); SendClientMessage(playerid, -1, \"Elkezdted fejni a tehenet!\"); TogglePlayerControllable(playerid, 0); } if(CP2) { GotMilk[playerid]++; SetTimer(\"UnFreezePlayer\", 5000, false); DisablePlayerCheckpoint(playerid); CP3 = SetPlayerCheckpoint(playerid, 1500.0675,1226.9259,11.0531, 2.0); SendClientMessage(playerid, -1, \"Elkezdted fejni a tehenet!\"); TogglePlayerControllable(playerid, 0); } if(CP3) { GotMilk[playerid]++; SetTimer(\"UnFreezePlayer\", 5000, false); DisablePlayerCheckpoint(playerid); CP4 = SetPlayerCheckpoint(playerid, 1501.4376,1254.4552,11.0445, 2.0); SendClientMessage(playerid, -1, \"Elkezdted fejni a tehenet!\"); TogglePlayerControllable(playerid, 0); } if(CP4) { GotMilk[playerid]++; SetTimer(\"UnFreezePlayer\", 5000, false); DisablePlayerCheckpoint(playerid); CP5 = SetPlayerCheckpoint(playerid, 1499.6357,1264.3749,11.0499, 2.0); SendClientMessage(playerid, -1, \"Elkezdted fejni a tehenet!\"); TogglePlayerControllable(playerid, 0); } if(CP5) { GotMilk[playerid]++; SetTimer(\"UnFreezePlayer\", 5000, false); DisablePlayerCheckpoint(playerid); CP6 = SetPlayerCheckpoint(playerid, 1505.1816,1285.6637,11.0211, 2.0); SendClientMessage(playerid, -1, \"Elkezdted fejni a tehenet!\"); TogglePlayerControllable(playerid, 0); } if(CP6) { GotMilk[playerid]++; SetTimer(\"UnFreezePlayer\", 5000, false); DisablePlayerCheckpoint(playerid); CP7 = SetPlayerCheckpoint(playerid, 1511.2065,1278.6943,10.9761, 2.0); SendClientMessage(playerid, -1, \"Elkezdted fejni a tehenet!\"); TogglePlayerControllable(playerid, 0); } if(CP7) { GotMilk[playerid]++; SetTimer(\"UnFreezePlayer\", 5000, false); DisablePlayerCheckpoint(playerid); CP8 = SetPlayerCheckpoint(playerid, 1519.5472,1247.9701,10.9045, 2.0); SendClientMessage(playerid, -1, \"Elkezdted fejni a tehenet!\"); TogglePlayerControllable(playerid, 0); } if(CP8) { GotMilk[playerid]++; SetTimer(\"UnFreezePlayer\", 5000, false); DisablePlayerCheckpoint(playerid); CP1 = SetPlayerCheckpoint(playerid, 1515.7786,1227.2740,10.9468, 2.0); SendClientMessage(playerid, -1, \"Elkezdted fejni a tehenet!\"); TogglePlayerControllable(playerid, 0); } return 1; } public UnFreezePlayer(playerid) { ClearAnimations(playerid); TogglePlayerControllable(playerid, 1); return 1; }#include <a_samp> #include <zcmd> new gMunka[MAX_PLAYERS]; new GotMilk[MAX_PLAYERS]; new CP1, CP2, CP3, CP4, CP5, CP6, CP7, CP8; forward UnFreezePlayer(playerid); #define MUNKA_NINCS 0 #define MUNKA_COWBOY 1 CMD:elfogadmunka(playerid, params[]) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, 1528.3557, 1215.5189, 10.8125)) { if(gMunka[playerid] == MUNKA_NINCS) { gMunka[playerid] = MUNKA_COWBOY; SendClientMessage(playerid, -1, \"Elfogadtad a munkát!\"); return 1; } else { SendClientMessage(playerid, -1, \"Már van munkád!\"); } } else { SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy a munkánál!\"); } return 1; } CMD:munkakezd(playerid, params[]) { if(gMunka[playerid] == MUNKA_COWBOY) { CP1 = SetPlayerCheckpoint(playerid, 1515.7786,1227.2740,10.9468, 2.0); SendClientMessage(playerid, -1, \"Elkezdtél dolgozni! Menj, és fejd meg a tehenet!\"); } else { SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy cowboy!\"); } return 1; } CMD:tejlead(playerid, params[]) { if(gMunka[playerid] == MUNKA_COWBOY) { if(GotMilk[playerid] <= 1) { SendClientMessage(playerid, -1, \"Leadtad ezért megkaptad a jutalmad! (500 $ és 1 Pont)\"); GivePlayerMoney(playerid, 500); GotMilk[playerid]--; SetPlayerScore(playerid, GetPlayerScore(playerid)+1); } else { SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs tejed!\"); } } else { SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy cowboy!\"); } return 1; } CMD:munkabefejez(playerid, params[]) { if(gMunka[playerid] == MUNKA_COWBOY) { SendClientMessage(playerid, -1, \"Befejezted a munkát!\"); DisablePlayerCheckpoint(playerid); } else { SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy cowboy!\"); } return 1; } public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { if(CP1) { SetTimer(\"UnFreezePlayer\", 5000, false); GotMilk[playerid]++; DisablePlayerCheckpoint(playerid); CP2 = SetPlayerCheckpoint(playerid, 1509.6528,1217.0497,10.9375, 2.0); SendClientMessage(playerid, -1, \"Elkezdted fejni a tehenet!\"); TogglePlayerControllable(playerid, 0); } if(CP2) { GotMilk[playerid]++; SetTimer(\"UnFreezePlayer\", 5000, false); DisablePlayerCheckpoint(playerid); CP3 = SetPlayerCheckpoint(playerid, 1500.0675,1226.9259,11.0531, 2.0); SendClientMessage(playerid, -1, \"Elkezdted fejni a tehenet!\"); TogglePlayerControllable(playerid, 0); } if(CP3) { GotMilk[playerid]++; SetTimer(\"UnFreezePlayer\", 5000, false); DisablePlayerCheckpoint(playerid); CP4 = SetPlayerCheckpoint(playerid, 1501.4376,1254.4552,11.0445, 2.0); SendClientMessage(playerid, -1, \"Elkezdted fejni a tehenet!\"); TogglePlayerControllable(playerid, 0); } if(CP4) { GotMilk[playerid]++; SetTimer(\"UnFreezePlayer\", 5000, false); DisablePlayerCheckpoint(playerid); CP5 = SetPlayerCheckpoint(playerid, 1499.6357,1264.3749,11.0499, 2.0); SendClientMessage(playerid, -1, \"Elkezdted fejni a tehenet!\"); TogglePlayerControllable(playerid, 0); } if(CP5) { GotMilk[playerid]++; SetTimer(\"UnFreezePlayer\", 5000, false); DisablePlayerCheckpoint(playerid); CP6 = SetPlayerCheckpoint(playerid, 1505.1816,1285.6637,11.0211, 2.0); SendClientMessage(playerid, -1, \"Elkezdted fejni a tehenet!\"); TogglePlayerControllable(playerid, 0); } if(CP6) { GotMilk[playerid]++; SetTimer(\"UnFreezePlayer\", 5000, false); DisablePlayerCheckpoint(playerid); CP7 = SetPlayerCheckpoint(playerid, 1511.2065,1278.6943,10.9761, 2.0); SendClientMessage(playerid, -1, \"Elkezdted fejni a tehenet!\"); TogglePlayerControllable(playerid, 0); } if(CP7) { GotMilk[playerid]++; SetTimer(\"UnFreezePlayer\", 5000, false); DisablePlayerCheckpoint(playerid); CP8 = SetPlayerCheckpoint(playerid, 1519.5472,1247.9701,10.9045, 2.0); SendClientMessage(playerid, -1, \"Elkezdted fejni a tehenet!\"); TogglePlayerControllable(playerid, 0); } if(CP8) { GotMilk[playerid]++; SetTimer(\"UnFreezePlayer\", 5000, false); DisablePlayerCheckpoint(playerid); CP1 = SetPlayerCheckpoint(playerid, 1515.7786,1227.2740,10.9468, 2.0); SendClientMessage(playerid, -1, \"Elkezdted fejni a tehenet!\"); TogglePlayerControllable(playerid, 0); } return 1; } public UnFreezePlayer(playerid) { ClearAnimations(playerid); TogglePlayerControllable(playerid, 1); return 1; }#include <a_samp> #include <zcmd> new gMunka[MAX_PLAYERS]; new GotMilk[MAX_PLAYERS]; new CP1, CP2, CP3, CP4, CP5, CP6, CP7, CP8; forward UnFreezePlayer(playerid); #define MUNKA_NINCS 0 #define MUNKA_COWBOY 1 CMD:elfogadmunka(playerid, params[]) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, 1528.3557, 1215.5189, 10.8125)) { if(gMunka[playerid] == MUNKA_NINCS) { gMunka[playerid] = MUNKA_COWBOY; SendClientMessage(playerid, -1, \"Elfogadtad a munkát!\"); return 1; } else { SendClientMessage(playerid, -1, \"Már van munkád!\"); } } else { SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy a munkánál!\"); } return 1; } CMD:munkakezd(playerid, params[]) { if(gMunka[playerid] == MUNKA_COWBOY) { CP1 = SetPlayerCheckpoint(playerid, 1515.7786,1227.2740,10.9468, 2.0); SendClientMessage(playerid, -1, \"Elkezdtél dolgozni! Menj, és fejd meg a tehenet!\"); } else { SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy cowboy!\"); } return 1; } CMD:tejlead(playerid, params[]) { if(gMunka[playerid] == MUNKA_COWBOY) { if(GotMilk[playerid] <= 1) { SendClientMessage(playerid, -1, \"Leadtad ezért megkaptad a jutalmad! (500 $ és 1 Pont)\"); GivePlayerMoney(playerid, 500); GotMilk[playerid]--; SetPlayerScore(playerid, GetPlayerScore(playerid)+1); } else { SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs tejed!\"); } } else { SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy cowboy!\"); } return 1; } CMD:munkabefejez(playerid, params[]) { if(gMunka[playerid] == MUNKA_COWBOY) { SendClientMessage(playerid, -1, \"Befejezted a munkát!\"); DisablePlayerCheckpoint(playerid); } else { SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy cowboy!\"); } return 1; } public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { if(CP1) { SetTimer(\"UnFreezePlayer\", 5000, false); GotMilk[playerid]++; DisablePlayerCheckpoint(playerid); CP2 = SetPlayerCheckpoint(playerid, 1509.6528,1217.0497,10.9375, 2.0); SendClientMessage(playerid, -1, \"Elkezdted fejni a tehenet!\"); TogglePlayerControllable(playerid, 0); } if(CP2) { GotMilk[playerid]++; SetTimer(\"UnFreezePlayer\", 5000, false); DisablePlayerCheckpoint(playerid); CP3 = SetPlayerCheckpoint(playerid, 1500.0675,1226.9259,11.0531, 2.0); SendClientMessage(playerid, -1, \"Elkezdted fejni a tehenet!\"); TogglePlayerControllable(playerid, 0); } if(CP3) { GotMilk[playerid]++; SetTimer(\"UnFreezePlayer\", 5000, false); DisablePlayerCheckpoint(playerid); CP4 = SetPlayerCheckpoint(playerid, 1501.4376,1254.4552,11.0445, 2.0); SendClientMessage(playerid, -1, \"Elkezdted fejni a tehenet!\"); TogglePlayerControllable(playerid, 0); } if(CP4) { GotMilk[playerid]++; SetTimer(\"UnFreezePlayer\", 5000, false); DisablePlayerCheckpoint(playerid); CP5 = SetPlayerCheckpoint(playerid, 1499.6357,1264.3749,11.0499, 2.0); SendClientMessage(playerid, -1, \"Elkezdted fejni a tehenet!\"); TogglePlayerControllable(playerid, 0); } if(CP5) { GotMilk[playerid]++; SetTimer(\"UnFreezePlayer\", 5000, false); DisablePlayerCheckpoint(playerid); CP6 = SetPlayerCheckpoint(playerid, 1505.1816,1285.6637,11.0211, 2.0); SendClientMessage(playerid, -1, \"Elkezdted fejni a tehenet!\"); TogglePlayerControllable(playerid, 0); } if(CP6) { GotMilk[playerid]++; SetTimer(\"UnFreezePlayer\", 5000, false); DisablePlayerCheckpoint(playerid); CP7 = SetPlayerCheckpoint(playerid, 1511.2065,1278.6943,10.9761, 2.0); SendClientMessage(playerid, -1, \"Elkezdted fejni a tehenet!\"); TogglePlayerControllable(playerid, 0); } if(CP7) { GotMilk[playerid]++; SetTimer(\"UnFreezePlayer\", 5000, false); DisablePlayerCheckpoint(playerid); CP8 = SetPlayerCheckpoint(playerid, 1519.5472,1247.9701,10.9045, 2.0); SendClientMessage(playerid, -1, \"Elkezdted fejni a tehenet!\"); TogglePlayerControllable(playerid, 0); } if(CP8) { GotMilk[playerid]++; SetTimer(\"UnFreezePlayer\", 5000, false); DisablePlayerCheckpoint(playerid); CP1 = SetPlayerCheckpoint(playerid, 1515.7786,1227.2740,10.9468, 2.0); SendClientMessage(playerid, -1, \"Elkezdted fejni a tehenet!\"); TogglePlayerControllable(playerid, 0); } return 1; } public UnFreezePlayer(playerid) { ClearAnimations(playerid); TogglePlayerControllable(playerid, 1); return 1; }#include <a_samp> #include <zcmd> new gMunka[MAX_PLAYERS]; new GotMilk[MAX_PLAYERS]; new CP1, CP2, CP3, CP4, CP5, CP6, CP7, CP8; forward UnFreezePlayer(playerid); #define MUNKA_NINCS 0 #define MUNKA_COWBOY 1 CMD:elfogadmunka(playerid, params[]) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, 1528.3557, 1215.5189, 10.8125)) { if(gMunka[playerid] == MUNKA_NINCS) { gMunka[playerid] = MUNKA_COWBOY; SendClientMessage(playerid, -1, \"Elfogadtad a munkát!\"); return 1; } else { SendClientMessage(playerid, -1, \"Már van munkád!\"); } } else { SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy a munkánál!\"); } return 1; } CMD:munkakezd(playerid, params[]) { if(gMunka[playerid] == MUNKA_COWBOY) { CP1 = SetPlayerCheckpoint(playerid, 1515.7786,1227.2740,10.9468, 2.0); SendClientMessage(playerid, -1, \"Elkezdtél dolgozni! Menj, és fejd meg a tehenet!\"); } else { SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy cowboy!\"); } return 1; } CMD:tejlead(playerid, params[]) { if(gMunka[playerid] == MUNKA_COWBOY) { if(GotMilk[playerid] <= 1) { SendClientMessage(playerid, -1, \"Leadtad ezért megkaptad a jutalmad! (500 $ és 1 Pont)\"); GivePlayerMoney(playerid, 500); GotMilk[playerid]--; SetPlayerScore(playerid, GetPlayerScore(playerid)+1); } else { SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs tejed!\"); } } else { SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy cowboy!\"); } return 1; } CMD:munkabefejez(playerid, params[]) { if(gMunka[playerid] == MUNKA_COWBOY) { SendClientMessage(playerid, -1, \"Befejezted a munkát!\"); DisablePlayerCheckpoint(playerid); } else { SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy cowboy!\"); } return 1; } public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { if(CP1) { SetTimer(\"UnFreezePlayer\", 5000, false); GotMilk[playerid]++; DisablePlayerCheckpoint(playerid); CP2 = SetPlayerCheckpoint(playerid, 1509.6528,1217.0497,10.9375, 2.0); SendClientMessage(playerid, -1, \"Elkezdted fejni a tehenet!\"); TogglePlayerControllable(playerid, 0); } if(CP2) { GotMilk[playerid]++; SetTimer(\"UnFreezePlayer\", 5000, false); DisablePlayerCheckpoint(playerid); CP3 = SetPlayerCheckpoint(playerid, 1500.0675,1226.9259,11.0531, 2.0); SendClientMessage(playerid, -1, \"Elkezdted fejni a tehenet!\"); TogglePlayerControllable(playerid, 0); } if(CP3) { GotMilk[playerid]++; SetTimer(\"UnFreezePlayer\", 5000, false); DisablePlayerCheckpoint(playerid); CP4 = SetPlayerCheckpoint(playerid, 1501.4376,1254.4552,11.0445, 2.0); SendClientMessage(playerid, -1, \"Elkezdted fejni a tehenet!\"); TogglePlayerControllable(playerid, 0); } if(CP4) { GotMilk[playerid]++; SetTimer(\"UnFreezePlayer\", 5000, false); DisablePlayerCheckpoint(playerid); CP5 = SetPlayerCheckpoint(playerid, 1499.6357,1264.3749,11.0499, 2.0); SendClientMessage(playerid, -1, \"Elkezdted fejni a tehenet!\"); TogglePlayerControllable(playerid, 0); } if(CP5) { GotMilk[playerid]++; SetTimer(\"UnFreezePlayer\", 5000, false); DisablePlayerCheckpoint(playerid); CP6 = SetPlayerCheckpoint(playerid, 1505.1816,1285.6637,11.0211, 2.0); SendClientMessage(playerid, -1, \"Elkezdted fejni a tehenet!\"); TogglePlayerControllable(playerid, 0); } if(CP6) { GotMilk[playerid]++; SetTimer(\"UnFreezePlayer\", 5000, false); DisablePlayerCheckpoint(playerid); CP7 = SetPlayerCheckpoint(playerid, 1511.2065,1278.6943,10.9761, 2.0); SendClientMessage(playerid, -1, \"Elkezdted fejni a tehenet!\"); TogglePlayerControllable(playerid, 0); } if(CP7) { GotMilk[playerid]++; SetTimer(\"UnFreezePlayer\", 5000, false); DisablePlayerCheckpoint(playerid); CP8 = SetPlayerCheckpoint(playerid, 1519.5472,1247.9701,10.9045, 2.0); SendClientMessage(playerid, -1, \"Elkezdted fejni a tehenet!\"); TogglePlayerControllable(playerid, 0); } if(CP8) { GotMilk[playerid]++; SetTimer(\"UnFreezePlayer\", 5000, false); DisablePlayerCheckpoint(playerid); CP1 = SetPlayerCheckpoint(playerid, 1515.7786,1227.2740,10.9468, 2.0); SendClientMessage(playerid, -1, \"Elkezdted fejni a tehenet!\"); TogglePlayerControllable(playerid, 0); } return 1; } public UnFreezePlayer(playerid) { ClearAnimations(playerid); TogglePlayerControllable(playerid, 1); return 1; }
18
« Dátum: 2011. november 13. - 16:22:58 »
[pawn]if(strcmp(cmd, \"/fegyvervesz\", true) == 0) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, 1665.6800537109,1566.1684570313,18.478197097778)) { ShowPlayerDialog(playerid, 100, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyvervétel!(10$/lõszer(60db)\", \"Shotgun\\nM4\\nAK47\\nMP5\\nCountry Rifle\\nDesert Eagle\", \"Vétel\", \"Mégsem\");} else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, ...)) { //dolgok.. } else SendClientMessage(playerid, RED, \"Nem vagy a pickupnál!\"); return 1; } [/pawn]
19
« Dátum: 2011. november 12. - 14:15:25 »
A textdrawokat OnGameModeExit-nél meg kell semmisíteni?
Igen.
20
« Dátum: 2011. november 08. - 16:21:52 »
Hát ha van idõm rá, akkor jelentkezek. +
21
« Dátum: 2011. október 28. - 13:15:00 »
Nekem: ATI Radeon Gigabyte HD 2600 PRO ( 1GB )
22
« Dátum: 2011. október 27. - 22:05:47 »
Hamarosan már láncra verve kell fórumoznunk.
kemény életünk lesz mostantól... [/quote] Hát nem éppen.. Speciel veletek nincs is gond, szóval nem tudod miért vagytok úgy oda. [/quote] Ha normálisan fórumozunk nem kapunk pofont a fórum szüleitõl.
23
« Dátum: 2011. október 27. - 15:28:55 »
na most kicsit módosítunk olyan game kell mint a samp , online és ilyen városban kell gyilkolászni, küldiket csinálni
IV:MP, VC:MP :*
24
« Dátum: 2011. október 27. - 14:08:10 »
Értettük, angyalok leszünk! :angel:
26
« Dátum: 2011. október 25. - 00:21:32 »
Üdv. Mivel nekem is ezt kellett használnom, hogy játszani tudjak, ezért leírom, hogyan növeljük meg az FPS számunkat régebbi pl. videokártyáknál. Letöltöd a iObit Game Booster 2.3 nevezetû programot a TPB-rõl serial kóddal együtt. Feltelepíted,(az Advanced SystemCare programot is telepítsd fel, de mást ne!) aktiválod, majd be kell állítani, hogy mely programokat állítsunk le Játék mód közben. Majd ezután rámész a Tweak fülre, ahol átállítod \"Default\"-ról \"Top performance\"-ra, majd újraindítjuk a számítógépet. Miután újraindult, indítsuk be a játék módot a \"Click to Boost\" gombbal. Majd élvezhetjük a GTA IV-t. Nekem ez a módszer tökéletesen mûködött, 5-10 fpsrõl 15-25 fpsre növelte meg nekem. Mivel elég régi videokártyám van(1gb, de 3-4 éves) ezért ez az fps szám természetesen a legalacsonyabb grafikán van.
27
« Dátum: 2011. október 24. - 16:36:52 »
Az a problem van nekem, hogy állandóan crashel a Minecraft. Van amikor 2 percenként, van amikor 10-15 percig folyamatosan megy. Advanced OpenGL ki van kapcsolva. Mi lehet a baj? Java 7 van fent.
28
« Dátum: 2011. október 24. - 16:35:32 »
Bedrock bányászatra lesz ítélve!
Kézzel? Még diamond pickaxe-vel se lehet.
29
« Dátum: 2011. október 22. - 23:08:31 »
Videoszerkesztõ: PowerDirector 9.0 nekem tökéletesen bevált. Videokonvertáló: FormatFactory. Nem csak videót hanem szinte mindent tud konvertálni.
30
« Dátum: 2011. október 22. - 21:47:47 »
h marad rajtuk a gatya? XD meg h járnak benne XD
úgy hogy niggerek, és niggerkednek éppen [/quote] nigas
Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 28
|