Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - kiakovi

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 13
16
Archívum / [ENG/HUN]\'In time\' RPG server
« Dátum: 2014. április 20. - 22:04:03 »
\"QBZBWUtvAwMDVV1FGAVR\"
 
Sziasztok!
Bizonyára ismeritek a ParaRPG-t. Egy ideig futott, de sajnos sok nem odaillõ játékos volt és a jó játékosokból meg kevés volt. Mégis úgy érzem lehet tenni még egy próbát, hisz amit most bemutatok, az egy régi elképzelésem kész munkába öntése. A játéktér félig kész, és rengeteg bevált ötletet fogok a régi modomból átemelni.
Már a téma nevében is olvasható, hogy RPG szerver lesz. Viszont nem csupán egy új RPG közeledik a távolból, hanem a Lopott idõ címû film adaptációja és mivel a filmhez legillõbb, Los Santost találtam legalkalmasabbnak, hogy helyszínét képezze az egésznek. Gettó, nagy belváros és luxusvillák Winewoodban.
,,A nem is olyan távoli jövõben a születésekor mindenkinek a karjába beépítenek egy órát. Ahhoz, hogy valaki huszonöt éves koron túl is éljen, idõre van szüksége. A gazdagok megvásárolják az idõt, míg a gettóban kétségbeesett harc folyik a minden egyes percért.\'\'
Tehát a fizetõeszköz idõ lesz. Aki rosszul gazdálkodik vele, game over, karakternek annyi. Kezdéskor a játékos fog kapni 24 órát, amit csak az után kezdhet el használni, ha a számláló elindul. Ezt jelezni fogja a szerver egy kis szédüléssel, meg persze kiírja. Addig persze lesz lehetõsége pénzt szerezni, tanulni az iskolában, szóval minden adott lesz ahhoz, hogy a játékos rendben elinduljon a saját útján.
A játékos kitanulhatja az iskolában a leaderes munkákat:
-rendõr
Feladatköre a város védelme, a bûnmegelõzés, bûntény esetén nyomozás, majd a tettes(ek) felkeresése, szükség szerinti elõzetesbe helyezése, ítélet utáni börtönbe szállítás. (Nem a rendõr dönt a büntetés nagyságáról)
-mentõ (ápoló, orvos, pszichiáter)
  -ápoló
   Feladata, hogy esethez menjen és a kórházi ellátásra szorulót mihamarabb bevigye.
  -orvos
   Tulajdonképpen annyiban különbözik az ápolótól, hogy a kórházi ellátást õ végzi.
  -pszichiáter
   Sok szerveren gondot okoz az, hogy nem bírnak magukkal egyesek, õrültet játszanak a karakterükkel. Feladatuk gondozás alá venni a nem  beszámítható, szellemileg sérült embereket egy elmegyógyintézetben. Így bármi, ami a való életben megtörténhet, abba az adminnak nincs beleszólása
-szerelõ
Feladatuk a szabálytalanul parkolók elvontatása, roncsok eltakarítása, autófestés és javítás. Teljesítmény- és pénzéhség függõ a keresetük. Elõször fel kell mérni a javítandó kocsi javítási költségeit. A javítás a szerelõnek is pénzbe kerül, amit a jármû tulajdonosának kell a rákalkulált munkadíjjal együtt kifizetni. Új, hogy a szerelõ, ha nincs a HQ-n vagy nem is dolgozik szerelõként, bármikor képes lesz kijavítani a kocsik kisebb hibáit, így akár magánvállalkozóként is ellehet
-nemzetõr
Feladata, hogy a lehetséges terrorcselekményeket megelõzze, biztosítsa a város határait (játéktér határai) és tegyen a csempészés ellen.
És a hobbimelókat:
-buszsofõr
Jogosítványra épülõ buszsofõrképzés. Feladata, hogy a város lakóit egy megadott útvonalon eljuttassa a különbözõ megállókba. Bérét körönként kapja.
-szabó
Megrendelésre készít ruhákat, persze az anyagköltséggel is kell számolnia.
-pincér
Étteremben kel dolgoznia (ugye milyen meglepõ? :D ) és ki kell elégítenie a vendégek igényeit.
-fotós
Körbe kell fotóznia a várost...
-bíró
A város vagy a városvezetés választhatja meg, különbözõ ügyek elbírálására, büntetés kiszabására. Az elítéltnek fizetnie kell a perköltséget, annak a fele a bíróhoz megy.
Az elsõ szakmát az állam fogja támogatni, polgármesternek egy npc-t tervezek kinevezni.
A kitanulható munkákon kívül lehetõség lesz más munkát is vállalni:
-taxis
Feladata, hogy az ügyfeleket A pontból B-be vigye. Szakképzettséget nem igényel, a bér teljesítményhez van kötve. Taxióra rendszer lesz, tehát ugyanúgy lehet elindítani, szüneteltetni, vagy akár nullázni az órát. Van kiszállási díj, percdíj, megtett táv után fizetendõ díj.
-rádiós
Mert valakinek haszontalannak is kell lennie.
-pizzafutár
A ParaRPG-vel ellentétben itt nem a játékosok rendelnek pizzát, hanem a \"városlakók\".
-úttisztító (idénymunka)
Az utakat kell tisztán tartania tavasztól õszig, fontos, hogy alapos munkát végezzen. Munkája bérét a megtisztított útszakasz és az alaposság befolyásolja.
-fagyiráus(idénymunka)
Nyáron standoznia kell a jármûvével és várnia, hogy vegyenek tõle fagylaltot. Ajánlatos lassan haladnia, hogy megállhasson kényelmesen, ha valaki vásárolna.
-áruszállító
Egyszerû cp-s gagyi.
-gyári munkás
Mert robotból még nincs elég, hogy õket leváltsák.
-paraszt(idénymunka)
Tavasszal vet, nyáron arat.
-favágó
-halász
-hókotró(idénymunka)
Lehetõség lesz ugyanúgy biznisz üzemeltetésére, persze befektetéssel. Ki lehet majd választani, hogy vegyesboltot szeretne nyitni az ember, vagy esetleg éttermet...
A gondosan megírt kaszinó (roulette, félkarú rabló) is bent lesz, ha esetleg valaki a szerencséjére támaszkodna. Sõt, ha kitalálom, hogyan oldjam meg, lehet majd TippMixelni, naponta 3 esemény lesz, kitalált csapatokkal. A szorzókat és hogy ki-ki ellen fog játszani, egy számítás fogja elvégezni és ezek a számítások befolyásolhatják, hogy hazai vagy vendég gyõzelem, esetleg döntetlen lesz.
Tehát azt, hogy a játékos milyen úton szerez pénzt, maga dönti el. Rengeteg munkalehetõség(mind más lényeggel és nem mindegy mennyire végezzük jól) áll ebben segítségül, ám tisztességtelen utakon is haladhatunk (nincs illegális munka/frakció), sõt kitalálhatunk saját magunknak is állást (mint a testõr vagy magánfuvaros).
Bankrablás:
Még nem tudom, hogy milyen legyen pontosan, de elképzeléseim vannak róla, hogyan oldjam meg.
Autórendszer:
Egyéni megvalósítás, semmi extra. Elõfordulhat, hogy a leaderes munkáknak lesz saját kasszájuk és abból lehet majd megvenni a munkához szükséges új jármûveket. A rádiót a megszokott kis scriptem fogja biztosítani.
Házrendszer:
7 féle házból lehet majd válogatni, attól függõen, mennyink van rá.
 

Fegyver rendszer:

Nem lesz olyan kidolgozott, mint a ParaRPG-s elõdje, csupán megmaradó fegyverek és töltények lesznek.
A karakter él, ennie kell, szomjazhat és eszméletét is vesztheti. Lehet története, múltja, félelmei, bármi, amit a jelleméhez elképzelnek. Hamar rá lehet jönni, hogy vigyázni kell mit csinálunk, hisz akár egy rossz döntés vagy egy csúnya baleset az életébe kerülhet, és nincs második esély.
A PG-ket elkerülendõ, építek a modba valósághû elemeket. Nem ajánlatos gyors kocsból kiszállni vagy mást veszélyeztetõ fegyveres embert meglõni... Továbbá a fegyverek is jobban fognak sebezni, akár 1 találat is súlyos lehet. A játékos elvérezhet, ha nem kap idõben segítséget és elvesztheti az eszméletét is. Eszméleténél lévõ sérült a jármûvét el tudja vezetni, de nagyon nehezen. Továbbá a sokkoló is tartogathat meglepetéseket...
Halál:
A szerveren akkor van halál, ha az illetõnek lejár az ideje. Ellenkezõ esetben a sérült a legközelebbi kórházban ébred és addig kell ottmaradnia, míg az orvos el nem látja. Azért, hogy RP-s legyen egy gyilkosság, az admintól lehet majd kérni a karakter(nem játékos ;) ) kizárását.
Börtönrendszer:
Az elítélteket a Los Santos-i börtönbe kell szállítani, ha a jogerõs ítélet úgy fogalmaz. A benn töltött idõ alatt 1x lehet próbálkozni a szökéssel. Ellátást (kaja, innivaló) kap, viszont az idõ nem áll meg.
Idõjárás:
Újra találkozhattok Meteorológus Mihállyal, aki elõrejelzéseket készít. Az idõjárástól függ, hogy vannak-e a strandon vagy sem. Jó idõben megjelennek a törülközõk és strandlabdák Santa Maria Beach-en.
Szmog:
Egyszerûen leszállhat a szmog a sok károsanyag-kibocsátástól. Gyakoriságát befolyásolja, mennyit használják jármûvüket a lakosok.
A drogrendszert kihagyom a szerverbõl, hiszen mindenkinek csak addig van, míg ki nem próbálják, mit scripteltek hozzá. Elég az alkohol és a cigi.
Használt pluginok és includeok:
Streamer plugin
Sscanf2
Dini, Dudb, Dutils
Zcmd
Hamarosan várható trailervideó és képek a szerverbõl!
Mappert befogadok a munkába és NPC-hez értõ embert keresek!

17
Segítségkérés / Worldobject helyzetének lekérése
« Dátum: 2014. április 20. - 16:09:32 »
Objekteket én is tudok lepakolni, hisz egy egész rpg szervert csináltam :D A válaszod sajnos használhatatlan.

18
Segítségkérés / Worldobject helyzetének lekérése
« Dátum: 2014. április 20. - 15:22:24 »
Sziasztok!
Azt szeretném megtudni, van-e valamilyen mód arra, hogy mondjuk san andreasban van 600 kuka alapból. És ha valamelyik közelében vagyok tudhassak mellette valami parancsot használni.
Esetleg olyan megoldás is érdekel, ahol az összes pozícióját le lehet menteni egy fileba, utána tömbösítem.
Köszi elõre is.

19
Segítségkérés / Tömbök
« Dátum: 2014. április 28. - 00:59:48 »
Helló!
Nem értem mi lehet a baj, amikor egy parancsnak használnia kéne a tömbökben lévõ értékeket és visszadobja, hogy unknown command...
Compiler nem ír semmit. Hol ronthattam el?
 
new Float:cdoorpos[4][2][3] = {
{{1862.02246, -1710.91992, 1201.54004},{1860.52246, -1710.91992, 1201.54004}},
{{1849.32996, -1714.31006, 1201.54004},{1847.82996, -1714.31006, 1201.54004}},
{{1854.01953, -1726.27344, 1201.54004},{1854.01953, -1727.77344, 1201.54004}},
{{1847.31995, -1722.56995, 1201.54004},{1847.31995, -1724.06995, 1201.54004}}
};

 

CMD:pdoor(playerid, params[])
{
new cello;
if(sscanf(params, \"i\", cello)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Usage: /pdoor [id]\");
{
if(pInfo[playerid][Munka] == 1 || pInfo[playerid][Munka] == 2 || pInfo[playerid][Munka] == 3 || pInfo[playerid][Munka] == 13 || pInfo[playerid][Munka] == 14)
{
if(cello > 0 && cello < 5)
{
if(dopened[cello-1] == 0)
    {
   MoveDynamicObject(door[cello-1], cdoorpos[door[cello-1]][0][0], cdoorpos[door[cello-1]][0][1], cdoorpos[door[cello-1]][0][2], 1.0);
   dopened[cello-1] = 1;
    }else{
   MoveDynamicObject(door[cello-1], cdoorpos[door[cello-1]][1][0], cdoorpos[door[cello-1]][1][1], cdoorpos[door[cello-1]][1][2], 1.0);
   dopened[cello-1] = 0;
    }
}else{
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"You can open doors between 1 & 4!\");
}
}else{
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"You can\'t manage the doors!\");
}
}
return 1;
}

 
Tudom, visszatérési érték után fölösleges zárójelet nyitni :D

20
Archívum / NiceRPG | Ahol egy új élet kezdõdik... |
« Dátum: 2014. április 27. - 19:08:16 »
Úgy is ki van írva :D aláírásban, na felnézek :D

21
Archívum / NiceRPG | Ahol egy új élet kezdõdik... |
« Dátum: 2014. április 27. - 18:33:55 »
Nem tetszik, mert edit, bárki tud egy kutyához házikót rajzolni.

22
Segítségkérés / Timerek nem állnak le
« Dátum: 2014. április 27. - 16:40:05 »
Gondolom a szerveredhez kell. Én úgy csinálom a timereket, ha be van jelentkezve a játékos, akkor mindig elindul egy nem ismétlõdõ timer. Így a disconnect-nél csak a bejelentkezést kell eltávolítani és megáll a timer teljesen.

23
Segítségkérés / Számolás idõvel
« Dátum: 2014. április 22. - 22:14:32 »
Sziasztok!
Tempbant szeretnék csinálni és ahhoz kéne dátummûvelet. Mondjuk parancs után beírom yyyy.mm.dd.hh.mm. formátumban, a dátumot mentse és a játékost csak akkor engedi be, ha már egy perccel többet írunk, mint amennyi a dátum.
Köszi elõre is!

24
Szkript kérések / PlayAudioStreamForPlayer komolyítása....
« Dátum: 2014. április 22. - 22:05:42 »
Esetleg online rádiót (ami csak zenét sugároz) lehetne az 1-es számnak betenni. Tekerni nem lehet benne...

25
Archívum / [ENG/HUN]\'In time\' RPG server
« Dátum: 2014. április 22. - 13:16:12 »
Köszi a pozitív válaszokat, akik  meg arra nyomtak, hogy nem nyerõ, mondják meg, miért, mert tudok rajta alakítani :)
Új tervek:
Mivel Los Santos-ban játszódik és nem minden ház kertes ház vagy a lakásokhoz külön oda lehet sétálni, így egy egyszerû panelházrendszer fog az alap 7 féle lakásbelsõ mellé bekerülni.
Az ezekhez fog társulni egy számlarendszer, amit fizetni kell havonta. Aki nem fizet, annak adóssága lesz, akinek adóssága lesz, ahhoz kimennek a végrehajtók, akihez kimennek a végrehajtók, elvehetik a vagyontárgyait.
Egy embernek korlátlan mennyiségû háza, autója lehet, ha futja rá > ebbõl következik az, hogy ingatlanos és autóbiznisz indulhat be. Egy embernek összesen 6 kölcsönkulcsa lehet, 3 lakás, 3 autó.
Lesz egy inventory rendszer, ami a méret alapján fog mûködni. A tervek szerint lehet bõvíteni majd az inventoryt hátizsákkal vagy garázs vásárlásával. Plusz az autóba is fog férni valamennyi cucc.
A játékosok nyithatnak majd saját bankot, boltot... stb-t. Akár gyárat is lehet majd vásárolni, amibõl áruszállító megrendelésre  vagy a bolttulaj viszi az árusítóhelyre. Ha nincs eladható termék, nincs bevétel. A saját biznisznek lehet majd saját nyitvatartási idõt megadni.
(a gyárak, boltok megvásárlás nélkül is fognak üzemelni, talán az áruszállítóknak automata cp-ket fog kiadni)
A \"karóra\" már készen van. Sajnos a másodperc nagyon kicsi egység az egy évhez képest, így 100 év a tárolása komoly gondokat okozhat. Így az éveket külön év-egységként kezeli, persze az órában látszik :) Túlcsordulás csupán csak elméletileg lehetséges, hisz ahhoz 2^31-1 év kell :D
A munkák a megszokottaktól eltérõen lesznek. Nem csak az alap 5 (Mentõ, rendõr, taxis, szerelõ, rádiós) lesz leader rendszerû, hanem a taxis munka közlekedési vállalat lesz, így ha valaki buszos szeretne lenni a taxisfõnököt kell keresni. A rádiós hírközlési szolgálat lesz, így az újságíró és a fotós meló is felvételezés alá esik. Hasonlóképpen lesz a közterület-fenntartó és az áruszállító munka is leaderes.
Rádiórendszer:
Az olyan leaderes munkáknál a felvételt nyert alapból kap egy walkie-talkie-t. Úgyamúgy a vegyesboltban is lehet majd venni, így az alakuló bandák tudnak ilyet is használni. Összesen 20 channel lesz, a walkie-talkie beállítható, melyik csatornán  szeretnénk lenni+kikapcsolható a nullás csatornára állítással. Elõnye, hogy a frakciók tudnak egymással kommunikálni, össze tudnak dolgozni (+ 100 sor helyett csak 25-öt foglal :D ). Hátránya, hogy nem odaillõk is belehallgathatnak.
Börtön:
A szerverbe bekerült Wennicke börtönje, annyi átalakítással, hogy nem csak a börtön ajtajai nyithatóak külön-külön, hanem id szerint a cellákra is kiterjed ez a lehetõség.
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=338945

26
Archívum / [ENG/HUN]\'In time\' RPG server
« Dátum: 2014. április 21. - 13:44:57 »
A felélesztésre van egy admini parancs :) Az elmegyógyintézet meg a valósághoz hûen fog mûködni. Kivizsgálás és a pszichés problémával küzdôknek is annyit kell bent maradniuk, mint amennyit a börtönben kéne :)

27
Archívum / [ENG/HUN]\'In time\' RPG server
« Dátum: 2014. április 20. - 22:04:03 »
\"QBZBWUtvAwMDVV1FGAVR\"
 
Sziasztok!
Bizonyára ismeritek a ParaRPG-t. Egy ideig futott, de sajnos sok nem odaillõ játékos volt és a jó játékosokból meg kevés volt. Mégis úgy érzem lehet tenni még egy próbát, hisz amit most bemutatok, az egy régi elképzelésem kész munkába öntése. A játéktér félig kész, és rengeteg bevált ötletet fogok a régi modomból átemelni.
Már a téma nevében is olvasható, hogy RPG szerver lesz. Viszont nem csupán egy új RPG közeledik a távolból, hanem a Lopott idõ címû film adaptációja és mivel a filmhez legillõbb, Los Santost találtam legalkalmasabbnak, hogy helyszínét képezze az egésznek. Gettó, nagy belváros és luxusvillák Winewoodban.
,,A nem is olyan távoli jövõben a születésekor mindenkinek a karjába beépítenek egy órát. Ahhoz, hogy valaki huszonöt éves koron túl is éljen, idõre van szüksége. A gazdagok megvásárolják az idõt, míg a gettóban kétségbeesett harc folyik a minden egyes percért.\'\'
Tehát a fizetõeszköz idõ lesz. Aki rosszul gazdálkodik vele, game over, karakternek annyi. Kezdéskor a játékos fog kapni 24 órát, amit csak az után kezdhet el használni, ha a számláló elindul. Ezt jelezni fogja a szerver egy kis szédüléssel, meg persze kiírja. Addig persze lesz lehetõsége pénzt szerezni, tanulni az iskolában, szóval minden adott lesz ahhoz, hogy a játékos rendben elinduljon a saját útján.
A játékos kitanulhatja az iskolában a leaderes munkákat:
-rendõr
Feladatköre a város védelme, a bûnmegelõzés, bûntény esetén nyomozás, majd a tettes(ek) felkeresése, szükség szerinti elõzetesbe helyezése, ítélet utáni börtönbe szállítás. (Nem a rendõr dönt a büntetés nagyságáról)
-mentõ (ápoló, orvos, pszichiáter)
  -ápoló
   Feladata, hogy esethez menjen és a kórházi ellátásra szorulót mihamarabb bevigye.
  -orvos
   Tulajdonképpen annyiban különbözik az ápolótól, hogy a kórházi ellátást õ végzi.
  -pszichiáter
   Sok szerveren gondot okoz az, hogy nem bírnak magukkal egyesek, õrültet játszanak a karakterükkel. Feladatuk gondozás alá venni a nem  beszámítható, szellemileg sérült embereket egy elmegyógyintézetben. Így bármi, ami a való életben megtörténhet, abba az adminnak nincs beleszólása
-szerelõ
Feladatuk a szabálytalanul parkolók elvontatása, roncsok eltakarítása, autófestés és javítás. Teljesítmény- és pénzéhség függõ a keresetük. Elõször fel kell mérni a javítandó kocsi javítási költségeit. A javítás a szerelõnek is pénzbe kerül, amit a jármû tulajdonosának kell a rákalkulált munkadíjjal együtt kifizetni. Új, hogy a szerelõ, ha nincs a HQ-n vagy nem is dolgozik szerelõként, bármikor képes lesz kijavítani a kocsik kisebb hibáit, így akár magánvállalkozóként is ellehet
-nemzetõr
Feladata, hogy a lehetséges terrorcselekményeket megelõzze, biztosítsa a város határait (játéktér határai) és tegyen a csempészés ellen.
És a hobbimelókat:
-buszsofõr
Jogosítványra épülõ buszsofõrképzés. Feladata, hogy a város lakóit egy megadott útvonalon eljuttassa a különbözõ megállókba. Bérét körönként kapja.
-szabó
Megrendelésre készít ruhákat, persze az anyagköltséggel is kell számolnia.
-pincér
Étteremben kel dolgoznia (ugye milyen meglepõ? :D ) és ki kell elégítenie a vendégek igényeit.
-fotós
Körbe kell fotóznia a várost...
-bíró
A város vagy a városvezetés választhatja meg, különbözõ ügyek elbírálására, büntetés kiszabására. Az elítéltnek fizetnie kell a perköltséget, annak a fele a bíróhoz megy.
Az elsõ szakmát az állam fogja támogatni, polgármesternek egy npc-t tervezek kinevezni.
A kitanulható munkákon kívül lehetõség lesz más munkát is vállalni:
-taxis
Feladata, hogy az ügyfeleket A pontból B-be vigye. Szakképzettséget nem igényel, a bér teljesítményhez van kötve. Taxióra rendszer lesz, tehát ugyanúgy lehet elindítani, szüneteltetni, vagy akár nullázni az órát. Van kiszállási díj, percdíj, megtett táv után fizetendõ díj.
-rádiós
Mert valakinek haszontalannak is kell lennie.
-pizzafutár
A ParaRPG-vel ellentétben itt nem a játékosok rendelnek pizzát, hanem a \"városlakók\".
-úttisztító (idénymunka)
Az utakat kell tisztán tartania tavasztól õszig, fontos, hogy alapos munkát végezzen. Munkája bérét a megtisztított útszakasz és az alaposság befolyásolja.
-fagyiráus(idénymunka)
Nyáron standoznia kell a jármûvével és várnia, hogy vegyenek tõle fagylaltot. Ajánlatos lassan haladnia, hogy megállhasson kényelmesen, ha valaki vásárolna.
-áruszállító
Egyszerû cp-s gagyi.
-gyári munkás
Mert robotból még nincs elég, hogy õket leváltsák.
-paraszt(idénymunka)
Tavasszal vet, nyáron arat.
-favágó
-halász
-hókotró(idénymunka)
Lehetõség lesz ugyanúgy biznisz üzemeltetésére, persze befektetéssel. Ki lehet majd választani, hogy vegyesboltot szeretne nyitni az ember, vagy esetleg éttermet...
A gondosan megírt kaszinó (roulette, félkarú rabló) is bent lesz, ha esetleg valaki a szerencséjére támaszkodna. Sõt, ha kitalálom, hogyan oldjam meg, lehet majd TippMixelni, naponta 3 esemény lesz, kitalált csapatokkal. A szorzókat és hogy ki-ki ellen fog játszani, egy számítás fogja elvégezni és ezek a számítások befolyásolhatják, hogy hazai vagy vendég gyõzelem, esetleg döntetlen lesz.
Tehát azt, hogy a játékos milyen úton szerez pénzt, maga dönti el. Rengeteg munkalehetõség(mind más lényeggel és nem mindegy mennyire végezzük jól) áll ebben segítségül, ám tisztességtelen utakon is haladhatunk (nincs illegális munka/frakció), sõt kitalálhatunk saját magunknak is állást (mint a testõr vagy magánfuvaros).
Bankrablás:
Még nem tudom, hogy milyen legyen pontosan, de elképzeléseim vannak róla, hogyan oldjam meg.
Autórendszer:
Egyéni megvalósítás, semmi extra. Elõfordulhat, hogy a leaderes munkáknak lesz saját kasszájuk és abból lehet majd megvenni a munkához szükséges új jármûveket. A rádiót a megszokott kis scriptem fogja biztosítani.
Házrendszer:
7 féle házból lehet majd válogatni, attól függõen, mennyink van rá.
 

Fegyver rendszer:

Nem lesz olyan kidolgozott, mint a ParaRPG-s elõdje, csupán megmaradó fegyverek és töltények lesznek.
A karakter él, ennie kell, szomjazhat és eszméletét is vesztheti. Lehet története, múltja, félelmei, bármi, amit a jelleméhez elképzelnek. Hamar rá lehet jönni, hogy vigyázni kell mit csinálunk, hisz akár egy rossz döntés vagy egy csúnya baleset az életébe kerülhet, és nincs második esély.
A PG-ket elkerülendõ, építek a modba valósághû elemeket. Nem ajánlatos gyors kocsból kiszállni vagy mást veszélyeztetõ fegyveres embert meglõni... Továbbá a fegyverek is jobban fognak sebezni, akár 1 találat is súlyos lehet. A játékos elvérezhet, ha nem kap idõben segítséget és elvesztheti az eszméletét is. Eszméleténél lévõ sérült a jármûvét el tudja vezetni, de nagyon nehezen. Továbbá a sokkoló is tartogathat meglepetéseket...
Halál:
A szerveren akkor van halál, ha az illetõnek lejár az ideje. Ellenkezõ esetben a sérült a legközelebbi kórházban ébred és addig kell ottmaradnia, míg az orvos el nem látja. Azért, hogy RP-s legyen egy gyilkosság, az admintól lehet majd kérni a karakter(nem játékos ;) ) kizárását.
Börtönrendszer:
Az elítélteket a Los Santos-i börtönbe kell szállítani, ha a jogerõs ítélet úgy fogalmaz. A benn töltött idõ alatt 1x lehet próbálkozni a szökéssel. Ellátást (kaja, innivaló) kap, viszont az idõ nem áll meg.
Idõjárás:
Újra találkozhattok Meteorológus Mihállyal, aki elõrejelzéseket készít. Az idõjárástól függ, hogy vannak-e a strandon vagy sem. Jó idõben megjelennek a törülközõk és strandlabdák Santa Maria Beach-en.
Szmog:
Egyszerûen leszállhat a szmog a sok károsanyag-kibocsátástól. Gyakoriságát befolyásolja, mennyit használják jármûvüket a lakosok.
A drogrendszert kihagyom a szerverbõl, hiszen mindenkinek csak addig van, míg ki nem próbálják, mit scripteltek hozzá. Elég az alkohol és a cigi.
Használt pluginok és includeok:
Streamer plugin
Sscanf2
Dini, Dudb, Dutils
Zcmd
Hamarosan várható trailervideó és képek a szerverbõl!
Mappert befogadok a munkába és NPC-hez értõ embert keresek!

28
Segítségkérés / Worldobject helyzetének lekérése
« Dátum: 2014. április 20. - 16:09:32 »
Objekteket én is tudok lepakolni, hisz egy egész rpg szervert csináltam :D A válaszod sajnos használhatatlan.

29
Segítségkérés / Worldobject helyzetének lekérése
« Dátum: 2014. április 20. - 15:22:24 »
Sziasztok!
Azt szeretném megtudni, van-e valamilyen mód arra, hogy mondjuk san andreasban van 600 kuka alapból. És ha valamelyik közelében vagyok tudhassak mellette valami parancsot használni.
Esetleg olyan megoldás is érdekel, ahol az összes pozícióját le lehet menteni egy fileba, utána tömbösítem.
Köszi elõre is.

30
Segítségkérés / Idõjárás
« Dátum: 2014. február 24. - 13:15:57 »
Nézzél bele, mert a // jelek mellett ott az infó.

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 13
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal