Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - GangBang

Oldalak: 1 [2] 3 4
16
Segítségkérés / Fixchars hiba
« Dátum: 2012. Április 16. - 15:51:21 »
letöltöttem beraktam sramm scriptjét a srammbandját beraktam az includékhoz a fixcharsot és ezt írja
 
C:\\Documents and Settings\\Beni\\Asztal\\SAMP\\filterscripts\\srammbanda.pwn(5) : fatal error 100: cannot read from file: \"fixchars\"
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Error.

 
és ez a script eleje
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
#include <dini>
#include <fixchars>
static gTeam[MAX_PLAYERS];
static gLTeam[MAX_PLAYERS];
new cuff[MAX_PLAYERS];
new rang[MAX_PLAYERS];
new file[128];
#pragma tabsize 0
#define TEAM_GROOVE 0
#define TEAM_RENDOR 1
#define TEAM_BALLAS 2
#define TEAM_AZTECAS 3
#define TEAM_CIVIL 4
#define TEAM_VAGOS 5
#define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA
#define COLOR_GREEN 0x33AA33AA
#define COLOR_RED 0xAA3333AA
#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA
#define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA
#define COLOR_FADE1 0xE6E6E6E6
#define COLOR_FADE2 0xC8C8C8C8
#define COLOR_FADE3 0xAAAAAAAA
#define COLOR_FADE4 0x8C8C8C8C
#define COLOR_FADE5 0x6E6E6E6E
#define COLOR_PURPLE 0xC2A2DAAA
#define COLOR_DBLUE 0x2641FEAA
#define COLOR_ALLDEPT 0xFF8282AA
#define COLOR_LIGHTBLUE 0x33CCFFAA

 
Valaki segitsen kérem

17
SA-MP: Szerverfejlesztés / Fegyver eldobó
« Dátum: 2012. Április 12. - 15:13:20 »
Köszönöm ez nayon jól jött még áttanulmányozom ment a +

18
Általános / s0beit videó
« Dátum: 2012. Április 07. - 20:39:46 »
cheater világ életembe nem csiteltem :D mind1 leszarom a videót letörlöm a szar sobot  :smokin:  8)

19
Általános / s0beit videó
« Dátum: 2012. Április 07. - 20:27:43 »
De léccives segitsetek ne csak ilyen hülye képeket rakjatok ki  :(

20
Általános / s0beit videó
« Dátum: 2012. Április 07. - 19:39:57 »
0.3d a cheat verziója nekem 0.3e rc6 a samp verzió

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. Április 07. - 19:43:23 )

Persze a haverokkal ÉS saját szerón

21
Általános / s0beit videó
« Dátum: 2012. Április 07. - 19:36:20 »
de mondom egy videó alapján használom aztán dobom a lomtárba   :tantrum:  :-\\

22
Általános / s0beit videó
« Dátum: 2012. Április 07. - 19:34:22 »
ZÁRHATJÁTOK LESZAROM A SOBEITET csak tesztelni akartam hogy készítek videót de mind 1  :\'(

23
SA-MP: Szerverfejlesztés / Fegyver ad script
« Dátum: 2012. Április 01. - 22:07:12 »
:hmmm:  :nono: Jó script de most csintam énis egy ilyet azt simán átlehet irni  :angry:

24
SA-MP: Szerverfejlesztés / Szabályzat szkript
« Dátum: 2012. Március 28. - 19:26:12 »
Köszönöm szépen ment a +

25
Leírások/Útmutatók / [TuT]Jármû berakása
« Dátum: 2012. Március 28. - 19:01:52 »
Jó de akkor legalább azt írd le mért nem jó mert ebböl nem fogok tanulni :no:

26
Leírások/Útmutatók / [TuT]Jármû berakása
« Dátum: 2012. Március 28. - 18:36:24 »
Jó akkor töröljétek azthittem valakinek segít

27
Leírások/Útmutatók / [TuT]Jármû berakása
« Dátum: 2012. Március 28. - 17:13:49 »
Sziasztok hoztam nektek egy jármû berakásos tutorialt :D
 elöszõr is a gtas san andreas fõkönyvtárba van egy olyan hogy samp bedug azt megnyitod és elinditod de akár egy hostos egy házi vagy akár a saját szervereden is lementheted a kocsit tök mind 1
nos elöször is kell nekünk egy kocsi ha a bedugban csinálod akkor /v paranncsal hívod le ha a multiplayerbe akkor /car vagy parancsal általába de ha nem akkor valami más parancs ez attol függ hogy scriptelték be
Vidd oda ahol szeretnéd hogy legyen és írd be /save [megnevezés]
Aztán megnyitod a GTA San Andreas mappát és nyisd meg a savepositions nevû jegyzettömböt
ilyeneket látsz: AddStaticVehicle(522,-1662.4508,-201.3705,13.7217,270.0002,75,3); //car(ha ezzel a névvel mentetted le) ha nincs a gta san andreas mappában akkor dokumentumok gta san andreas user files samp mappa és ott lessz
A // után van a megnevezés, amit beírtál a gta ban a /save után
Fontos hogy a return 1 és a { közé rakd be
Megnyitod a pawnot és elinditod a game módod
a [pawn]public OnGameModeInit()[/pawn]
alá kell berakni azt ami a savedpositions.txt be van
Ha valami hibát észleltek kérlek szóljatok(elsõ tutorialom)

28
SA-MP: Szerverfejlesztés / Fegyverez parancs
« Dátum: 2012. Március 28. - 16:56:19 »
jaaaj :D köszönöm szépen a + és a tanácst XD de most már teljesen más a parancs /fegyverez és 4 helyen lehet használni ha akarod felrakom [pawn]#include <a_samp>
#include <zcmd>
public OnFilterScriptInit()
{
   print(\"\\n -----------------------------\");
   print(\"Fegyverez script betõltve,By GangBang(Szvííít)\");
   print(\"\\n -----------------------------\");
   return 1;
}
CMD:fegyverez(playerid,params[])
{
  if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, 2196.7734,931.3207,10.8203) || IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, -2138.0957,-248.0846,36.5156) || IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, -2126.2341,155.7270,35.4930) || IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0,-2447.5532,523.3959,30.3672))
  {
    SetPlayerHealth(playerid,100);
    SetPlayerArmour(playerid,100);
    GivePlayerWeapon(playerid,24,2000);
    GivePlayerWeapon(playerid,29,500);
    GivePlayerWeapon(playerid,30,600);
  }
  else
  {
    SendClientMessage(playerid,0xFFF,\"Nem vagy bandahelyen\");
  }
  return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" A scriptem kikapcsolt.\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}[/pawn]
Nyugodtan átlehet írni csak a készítõ nevét ne kérlek :D Köszönöm

29
SA-MP: Szerverfejlesztés / Fegyverez parancs
« Dátum: 2012. Március 28. - 16:49:05 »
Köszönöm :)

30
Segítségkérés / 1db hiba
« Dátum: 2012. Március 28. - 14:47:50 »
Köszönöm szépen eszméletlenül hálás vagyok Gábor, és mindenki eriknek is mc rich nek mindenkinek!!!  :angel:  :)

Oldalak: 1 [2] 3 4
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal