Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - geri66

Oldalak: 1 [2]
16
Segítségkérés / jet door
« Dátum: 2016. október 19. - 16:29:40 »
Sziasztok a próblémám az hogy próbáltam megcsinálni/internetről egy jet doort keresni/csinálni vagy semmi nem történt vagy eltünt a jet door. Azt szeretném kérni hogy tudnátok egy jet door modelt (txd,dff,col)-t küldeni vagy valamit ahonnan betudom szerezni? előre köszönöm

17
Segítségkérés / paintjob segítség kérés
« Dátum: 2016. október 19. - 13:40:23 »
Sziasztok találtam egy paintjob scriptet de ez a script csak sima alap gtas kocsira rakja rá a PJ-t hogy tudnám megcsinálni hogy ne arra hanem modolt kocsira is tegye?
Kód SourceC
local vehiclesWithPaintjob = {}
addCommandHandler(\"pj\", function(command, id)
local vehicle = getPedOccupiedVehicle(localPlayer)
if vehicle then
if id and tonumber(id) then
   if getAvailablePaintjobs(getElementModel(vehicle))[tonumber(id)] or tonumber(id) == 0 then
      triggerServerEvent(\"paintjob->Manage\", localPlayer, vehicle, tonumber(id)) -- add paintjob, when id is 0 => remove paintjob
      setElementData(vehicle, \"vehicle.paintjob\", tonumber(id))
   else
      outputChatBox(\"#d75959[Paintjob]: #ffffffThis paintjob doesn\'t exists!\", 255, 255, 255, true)
   end
else
   triggerServerEvent(\"paintjob->Manage\", localPlayer, vehicle, 0) -- remove paintjob
   setElementData(vehicle, \"vehicle.paintjob\", 0)
end
end
end)
addEventHandler(\"onClientResourceStart\", resourceRoot, function()
for _, vehicle in ipairs(getElementsByType(\"vehicle\", root, true)) do
local isVehicleHavePaintjob = getElementData(vehicle, \"vehicle.paintjob\") or 0
if isVehicleHavePaintjob ~= 0 then
   addVehiclePaintjob(vehicle, isVehicleHavePaintjob)
end
end
end)
addEvent(\"paintjob->TryToAddToVehicle\", true)
addEventHandler(\"paintjob->TryToAddToVehicle\", root, function(vehicle, paintjobID)
if vehicle then
if paintjobID and paintjobID ~= 0 then
   addVehiclePaintjob(vehicle, paintjobID)
else
   removeVehiclePaintjob(vehicle)
end
end
end)
addEventHandler(\"onClientElementStreamIn\", root, function()
if getElementType(source) == \"vehicle\" then
local isVehicleHavePaintjob = getElementData(source, \"vehicle.paintjob\") or 0
if isVehicleHavePaintjob ~= 0 then
   addVehiclePaintjob(source, isVehicleHavePaintjob)
end
end
end)
addEventHandler(\"onClientElementStreamOut\", root, function()
if getElementType(source) == \"vehicle\" then
local isVehicleHavePaintjob = getElementData(source, \"vehicle.paintjob\") or 0
if isVehicleHavePaintjob ~= 0 then
   removeVehiclePaintjob(source)
end
end
end)
addEventHandler(\"onClientElementDestroy\", root, function()
if getElementType(source) == \"vehicle\" then
local isVehicleHavePaintjob = getElementData(source, \"vehicle.paintjob\") or 0
if isVehicleHavePaintjob ~= 0 then
   removeVehiclePaintjob(source)
end
end
end)
function addVehiclePaintjob(vehicle, paintjobID)
if vehicle and paintjobID then
local availablePaintjobs = getAvailablePaintjobs(getElementModel(vehicle))
if availablePaintjobs[paintjobID] then
   removeVehiclePaintjob(vehicle)
   vehiclesWithPaintjob[vehicle] = {}
   vehiclesWithPaintjob[vehicle][1] = dxCreateShader(\"files/textureChanger.fx\", 0, 100, false, \"vehicle\")
   vehiclesWithPaintjob[vehicle][2] = dxCreateTexture(\"files/paintjobs/\" .. availablePaintjobs[paintjobID][2])
   if vehiclesWithPaintjob[vehicle][1] and vehiclesWithPaintjob[vehicle][2] then
      dxSetShaderValue(vehiclesWithPaintjob[vehicle][1], \"TEXTURE\", vehiclesWithPaintjob[vehicle][2])
      engineApplyShaderToWorldTexture(vehiclesWithPaintjob[vehicle][1], availablePaintjobs[paintjobID][1], vehicle)
   else
      outputDebugString(\"[PAINTJOB]: Shader or Texture create failed!\", 3)
   end
end
end
end
function removeVehiclePaintjob(vehicle)
if vehicle then
if vehiclesWithPaintjob[vehicle] then
   destroyElement(vehiclesWithPaintjob[vehicle][1])
   destroyElement(vehiclesWithPaintjob[vehicle][2])
   vehiclesWithPaintjob[vehicle] = nil
end
end
end

 
Kód SourceG
local availablePaintjobs = {
[517] = {
{\"*vehiclegrunge256*\", \"majestic/1.jpg\"},
{\"*vehiclegrunge256*\", \"majestic/2.jpg\"},
},
[579] = {
{\"*vehiclegrunge256*\", \"huntley/1.png\"},
{\"*vehiclegrunge256*\", \"huntley/2.png\"},
},
}
function getAvailablePaintjobs(model)
if model then
if availablePaintjobs[model] then
   return availablePaintjobs[model]
end
end
return nil
end

 
Kód SourceS
addEvent(\"paintjob->Manage\", true)
addEventHandler(\"paintjob->Manage\", root, function(vehicle, paintjobID)
if vehicle and paintjobID then
triggerClientEvent(root, \"paintjob->TryToAddToVehicle\", root, vehicle, paintjobID)
end
end)

18
Segítségkérés / Las Venturas törlése
« Dátum: 2016. október 18. - 18:13:00 »
szia gyere fel erre a ts3 ra: 178.33.213.231:16201 Keresd : Barry Allen //Flash//

19
Segítségkérés / Las Venturas törlése
« Dátum: 2016. október 18. - 15:13:04 »
Sziasztok most egy MTA rp szerver próbálom kitörölni Las Venturast (LV) de sehogy nem birom össze hozni vagy az egész világot törlöm ki vagy semmit ez a gond.
A kód amit használok:
 
for i=550,20000 do
    removeWorldModel(i,10000,0,0,0)
end
setOcclusionsEnabled(false)  -- Also disable occlusions when removing certain models
setWaterLevel(-5000)         -- Also hide the default water as it will be full of holes

 
Ez a kód van az mta forumon is ez törli ki az egész mapot hogy tudnám megcsinálni hogy ez csak LV-t törölje ki? Valaki tudna segíteni előre köszönöm.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2016. október 18. 15:32:07[/time] )

\"2player_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
Ezt a részt szeretném törölni (piros keret között)

20
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Fejlesztőnek jelentkeznék.
« Dátum: 2016. szeptember 27. - 19:13:28 »
írtam egy Privát Üzenetet ott várom a válaszod.

21
Segítségkérés / Frakció fizetés
« Dátum: 2016. szeptember 02. - 16:45:20 »
Majd megpróbálom de most nem jó az FTP a clansnal....

22
Segítségkérés / Frakció fizetés
« Dátum: 2016. szeptember 02. - 15:17:38 »
írnák és szívesen debugscript 3 at de nem tudok /registerezni azaz nem tudok debugscript 3 azni.....

23
Segítségkérés / Frakció fizetés
« Dátum: 2016. szeptember 01. - 14:00:11 »
Sziasztok! A problémám a Frakció fizetéssel lenne.
Zero mod.
 
c_payday:
function cPayDay(faction, pay, profit, interest, donatormoney, tax, incomeTax, vtax, ptax, rent, grossincome, kamat, kiszamol)
local sound = playSound(\"mission_accomplished.mp3\")
setSoundVolume(sound, 0.5)
outputChatBox(\"-------------------------- Fizetés --------------------------\", 255, 194, 14)
if (faction) then
if (pay + tax > 0) then
   outputChatBox(\"    Fizetésed: #00FF00\" .. pay+tax .. \"Ft\", 255, 194, 14, true)
end
end
if (profit > 0) then
outputChatBox(\"    Biznisz Profit: #00FF00\" .. profit .. \"Ft\", 255, 194, 14, true)
end
if (vtax > 0) then
outputChatBox(\"    Jármu adó: #FF0000\" .. vtax .. \"Ft\", 255, 194, 14, true)
end
if (ptax > 0) then
outputChatBox(\"    Ingatlan költségek: #FF0000\" .. ptax .. \"Ft\", 255, 194, 14, true )
end
if (rent > 0) then
outputChatBox(\"    Szállás bérlés: #FF0000\" .. rent .. \"Ft\", 255, 194, 14, true)
end
outputChatBox(\"------------------------------------------------------------------\", 255, 194, 14)
if (kamat == true) then
outputChatBox(\"  Kamat: 2%\",255, 194, 14, true)
outputChatBox(\"  Kamat: \".. kiszamol ..\" Ft\",255, 194, 14, true)
else
outputChatBox(\"  Kamat: 1%\",255, 194, 14, true)
outputChatBox(\"  Kamat: \".. kiszamol ..\" Ft\",255, 194, 14, true)
end
if (grossincome > 0) then
outputChatBox(\"  Bruttó jövedelem: #00FF00\" .. grossincome .. \"Ft\",255, 194, 14, true)
else
outputChatBox(\"  Bruttó jövedelem: #FF0000\" .. grossincome .. \"Ft\", 255, 194, 14, true)
end
if (rent == -1) then
outputChatBox(\"    Ki lettél rúgva a szálláshelyedrol. Nem tudtad kifizetni a számlákat.\", 255, 0, 0)
end
outputChatBox(\"------------------------------------------------------------------\", 255, 194, 14)
triggerEvent(\"updateWaves\", getLocalPlayer())
end
addEvent(\"cPayDay\", true)
addEventHandler(\"cPayDay\", getRootElement(), cPayDay)

 

s_payday:
local mysql = exports.mysql
local incomeTax = 0
local taxVehicles = {}
local vehicleCount = {}
local taxHouses = {}
local threads = { }
local threadTimer = nil
local govAmount = 0
local unemployedPay = 150
function payWage(player, pay, faction, tax)
local governmentIncome = 0
local bankmoney = getElementData(player, \"bankmoney\")
local noWage = pay == 0
local donatormoney = 0
local startmoney = bankmoney
if (exports.donators:hasPlayerPerk(player, 4)) then
donatormoney = donatormoney + 25
end
if (exports.donators:hasPlayerPerk(player, 5)) then
donatormoney = donatormoney + 75
end
local interest = math.ceil(0.003 * bankmoney)
if (interest >  74999) then
interest = 75000
end
if interest ~= 0 then
mysql:query_free( \"INSERT INTO wiretransfers (`from`, `to`, `amount`, `reason`, `type`) VALUES (-57, \" .. getElementData(player, \"dbid\") .. \", \" .. interest .. \", \'BANKINTEREST\', 6)\" )
end
-- business money
local profit = getElementData(player, \"businessprofit\")
exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(player, \"businessprofit\", 0, false)
bankmoney = bankmoney + math.max( 0, pay ) + interest + profit + donatormoney
-- rentable houses
local rent = 0
local rented = nil -- store id in here
local dbid = tonumber(getElementData(player, \"dbid\"))
for key, value in ipairs(getElementsByType(\"interior\")) do
local interiorStatus = getElementData(value, \"status\")
local owner = tonumber( interiorStatus[4] )
if (owner) and (owner == dbid) and (getElementData(value, \"status\")) and (tonumber(interiorStatus[1]) == 3) and (tonumber(interiorStatus[5]) > 0) then
   rent = rent + tonumber(interiorStatus[5])
   rented = tonumber(getElementData(value, \"dbid\"))
end
end
if not faction then
if bankmoney > 25000 then
   noWage = true
   pay = 0
elseif pay > 0 then
   governmentIncome = governmentIncome - pay
   mysql:query_free( \"INSERT INTO wiretransfers (`from`, `to`, `amount`, `reason`, `type`) VALUES (-3, \" .. getElementData(player, \"dbid\") .. \", \" .. pay .. \", \'STATEBENEFITS\', 6)\" )
else
   pay = 0
end
else
if pay > 0 then
   local teamid = getElementData(player, \"faction\")
   if teamid <= 0 then
      teamid = 0
   else
      teamid = -teamid
   end
   mysql:query_free( \"INSERT INTO wiretransfers (`from`, `to`, `amount`, `reason`, `type`) VALUES (\" .. teamid .. \", \" .. getElementData(player, \"dbid\") .. \", \" .. pay .. \", \'WAGE\', 6)\" )
else
   pay = 0
end
end
if tax > 0 then
pay = pay - tax
bankmoney = bankmoney - tax
governmentIncome = governmentIncome + tax
mysql:query_free( \"INSERT INTO wiretransfers (`from`, `to`, `amount`, `reason`, `type`) VALUES (\" .. getElementData(player, \"dbid\") .. \", -3, \" .. tax .. \", \'INCOMETAX\', 6)\" )
end
local vtax = taxVehicles[ getElementData(player, \"dbid\") ] or 0
if vtax > 0 then
vtax = math.min( vtax, bankmoney )
bankmoney = bankmoney - vtax
governmentIncome = governmentIncome + vtax
mysql:query_free( \"INSERT INTO wiretransfers (`from`, `to`, `amount`, `reason`, `type`) VALUES (\" .. getElementData(player, \"dbid\") .. \", -3, \" .. vtax .. \", \'VEHICLETAX\', 6)\" )
end
local ptax = taxHouses[ getElementData(player, \"dbid\") ] or 0
if ptax > 0 then
ptax = math.floor( ptax * 0.5 )
ptax = math.min( ptax, bankmoney )
bankmoney = bankmoney - ptax
governmentIncome = governmentIncome + ptax
mysql:query_free( \"INSERT INTO wiretransfers (`from`, `to`, `amount`, `reason`, `type`) VALUES (\" .. getElementData(player, \"dbid\") .. \", -3, \" .. ptax .. \", \'PROPERTYTAX\', 6)\" )
end
if (rent > 0) then
if (rent > bankmoney)   then
   rent = -1
   call( getResourceFromName( \"interior-system\" ), \"publicSellProperty\", player, rented, false, true )
else
   bankmoney = bankmoney - rent
   mysql:query_free( \"INSERT INTO wiretransfers (`from`, `to`, `amount`, `reason`, `type`) VALUES (\" .. getElementData(player, \"dbid\") .. \", 0, \" .. rent .. \", \'HOUSERENT\', 6)\" )
end
end
-- save the bankmoney
exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(player, \"bankmoney\", bankmoney, true)
-- let the client tell them the (bad) news
local grossincome = pay+profit+interest+donatormoney-rent-vtax-ptax
triggerClientEvent(player, \"cPayDay\", player, faction, noWage and -1 or pay, profit, interest, donatormoney, tax, incomeTax, vtax, ptax, rent, grossincome)
return governmentIncome
end
function payAllWages(timer)
if timer then
local mins = getRealTime().minute
local minutes = 60 - mins
if (minutes < 15) then
   minutes = minutes + 60
end
setTimer(payAllWages, 60000*minutes, 1, true)
end
loadWelfare( )
threads = { }
taxVehicles = {}
vehicleCount = {}
for _, veh in pairs(getElementsByType(\"vehicle\")) do
if isElement(veh) then
   local owner, faction = tonumber(getElementData(veh, \"owner\")) or 0, tonumber(getElementData(veh, \"faction\")) or 0
   if faction < 0 and owner > 0 then -- non-faction vehicles
      local tax = vehicleTaxes[getElementModel(veh)-399] or 25
      if tax > 0 then
         taxVehicles[owner] = ( taxVehicles[owner] or 0 ) + ( tax * 2 )
         vehicleCount[owner] = ( vehicleCount[owner] or 0 ) + 1
         --if vehicleCount[owner] > 3 then -- $75 for having too much vehicles, per vehicle more than 3
         --   taxVehicles[owner] = taxVehicles[owner] + 75
         --end
      end
   end
end
end
-- count all player props
taxHouses = { }
for _, property in pairs( getElementsByType( \"interior\" ) ) do
local interiorStatus = getElementData(property, \"status\")
if interiorStatus[5] and interiorStatus[4] > 0 and interiorStatus[1] < 2 then
   -- businesses pay more
   local factor = 0.015
   if interiorStatus[1] == 1 then
      factor = 0.03
   end
   taxHouses[ interiorStatus[4] ] = ( taxHouses[ interiorStatus[4] ] or 0 ) + factor * interiorStatus[5]
end
end
-- Get some data
local players = exports.pool:getPoolElementsByType(\"player\")
govAmount = exports.global:getMoney(getTeamFromName(\"Önkormányzat\"))
incomeTax = exports.global:getIncomeTaxAmount()
-- Pay Check tooltip
if(getResourceFromName(\"tooltips-system\"))then
triggerClientEvent(\"tooltips:showHelp\", getRootElement(),12)
end
for _, value in ipairs(players) do
local co = coroutine.create(doPayDayPlayer)
coroutine.resume(co, value, true)
table.insert(threads, co)
end
threadTimer = setTimer(resumeThreads, 100, 0)
end
function resumeThreads()
local inFor = false
--outputDebugString(\"resumeThreadsCalled\")
for threadRow, threadValue in ipairs(threads) do
inFor = true
coroutine.resume(threadValue)
table.remove(threads,threadRow)
break
end
if not inFor then   
-- Store the government money
exports.global:setMoney(getTeamFromName(\"Önkormányzat\"), govAmount)
killTimer(threadTimer)
end
end
function doPayDayPlayer(value, hourly)
if hourly then
coroutine.yield()
end
--exports.global:sendMessageToAdmins(\"Payday: Processing thread for \" .. getPlayerName(value))
local sqlupdate = \"\"
local logged = getElementData(value, \"loggedin\")
local timeinserver = getElementData(value, \"timeinserver\")
local dbid = getElementData( value, \"dbid\" )
if (logged==1) and (timeinserver>=58) and (getPlayerIdleTime(value) < 600000) then
mysql:query_free( \"UPDATE characters SET jobcontract = jobcontract - 1 WHERE id = \" .. dbid .. \" AND jobcontract > 0\" )
local carLicense = getElementData(value, \"license.car\")         
if carLicense and carLicense < 0 then
   exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(value, \"license.car\", carLicense + 1, false)
   sqlupdate = sqlupdate .. \", car_license = car_license + 1\"
end
local gunLicense = getElementData(value, \"license.gun\")
if gunLicense and gunLicense < 0 then
   exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(value, \"license.gun\", gunLicense + 1, false)
   sqlupdate = sqlupdate .. \", gun_license = gun_license + 1\"
end
local playerFaction = getElementData(value, \"faction\")
if (playerFaction~=-1) then
   local theTeam = getPlayerTeam(value)
   local factionType = getElementData(theTeam, \"type\")
   if (factionType==2) or (factionType==3) or (factionType==4) or (factionType==5) or (factionType==6) then -- Factions with wages
      local wages = getElementData(theTeam,\"wages\")
      local factionRank = getElementData(value, \"factionrank\")
      local rankWage = tonumber( wages[factionRank] )
      local taxes = 0
      if not exports.global:takeMoney(theTeam, rankWage) then
         rankWage = -1
      else
         taxes = math.ceil( incomeTax * rankWage )
      end
      govAmount = govAmount + payWage( value, rankWage, true, taxes )
   else
      if unemployedPay >= govAmount then
         unemployedPay = -1
      end
      govAmount = govAmount + payWage( value, unemployedPay, false, 0 )
   end
else
   if unemployedPay >= govAmount then
      unemployedPay = -1
   end
   govAmount = govAmount + payWage( value, unemployedPay, false, 0 )
end
exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(value, \"timeinserver\", math.max(0, timeinserver-60), false, true)
local hoursplayed = getElementData(value, \"hoursplayed\") or 0
exports[\'anticheat-system\']:changeProtectedElementDataEx(value, \"hoursplayed\", hoursplayed+1, false, true)
mysql:query_free( \"UPDATE characters SET hoursplayed = hoursplayed + 1, bankmoney = \" .. getElementData( value, \"bankmoney\" ) .. sqlupdate .. \" WHERE id = \" .. dbid )
elseif (getPlayerIdleTime(value) > 600000) then
exports.global:sendMessageToAdmins(\"[Payday] \"..getPlayerName(value):gsub(\"_\", \" \")..\"\' nem kapta meg a fizetést, mert nem játszott 1 órát.\")
elseif (logged==1) and (timeinserver) and (timeinserver<60) then
outputChatBox(\"Nem játszottál eleget, hogy fizetést kapj! (Még \" .. 60-timeinserver .. \" perc.)\", value, 255, 0, 0)
end
end
function adminDoPayday(thePlayer)
local logged = getElementData(thePlayer, \"loggedin\")
if (logged==1) then
if (exports.global:isPlayerLeadAdmin(thePlayer)) then
   payAllWages(false)
end
end
end
addCommandHandler(\"dopayday\", adminDoPayday)
function adminDoPaydayOne(thePlayer, commandName, targetPlayerName)
local logged = getElementData(thePlayer, \"loggedin\")
if (logged==1) then
if (exports.global:isPlayerHeadAdmin(thePlayer)) then
   targetPlayer = exports.global:findPlayerByPartialNick(thePlayer, targetPlayerName)
   if targetPlayer then
      if getElementData(targetPlayer, \"loggedin\") == 1 then
         doPayDayPlayer(targetPlayer)
      else
         outputChatBox(\"Player is not logged in.\", showPlayer, 255, 0, 0)
         return
      end
   else
      outputChatBox(\"Fail.\", showPlayer, 255, 0, 0)
      return
   end
end
end
end
addCommandHandler(\"dopaydayone\", adminDoPaydayOne)
 
function loadWelfare( )
local result = mysql:query_fetch_assoc( \"SELECT value FROM settings WHERE name = \'welfare\'\" )
if result then
if not result.value then
   mysql:query_free( \"INSERT INTO settings (name, value) VALUES (\'welfare\', \" .. unemployedPay .. \")\" )
else
   unemployedPay = tonumber( result.value ) or 150
end
end
end
function startResource()
local mins = getRealTime().minute
local minutes = 60 - mins
setTimer(payAllWages, 60000*minutes, 1, true)
loadWelfare( )
end
addEventHandler(\"onResourceStart\", getResourceRootElement(), startResource)

24
Segítségkérés / /warn parancs
« Dátum: 2016. augusztus 31. - 19:27:48 »
Hát szerver restart nehéz lesz már játszanak napi szinten.
Zero mta bugfixed módról lenne szó.

25
Segítségkérés / Map törlés
« Dátum: 2016. augusztus 31. - 16:19:41 »
Szerintem map editorban egyesével törölsz mindent.

26
Segítségkérés / /warn parancs
« Dátum: 2016. augusztus 31. - 16:18:58 »
Sziasztok a minat barátom mondta hogy neki nem működött a szerverünkön  a /warn parancs és kiprobáltam rajta és most kibannoltam. A \"banlist\"-ből már kitöröltem phpmyadminban is de még nem tud feljönni. Ilyenkor hogy tudnám unbannolni.
Consolom nincs mert Clans.hu-nál nincs. Kérem valaki segítene.

27
Segítségkérés / Job/License system jobb klick bug
« Dátum: 2016. augusztus 28. - 08:56:37 »
Rendben megpróbálom. Már tegnap óta keresek Zero Modra a forumon egy scriptet/segítséget. Azzal is tudnátok segíteni Kérem?
Hát ez a kapu nem akar össze jönni le se spawnol se semmi.

28
Segítségkérés / Job/License system jobb klick bug
« Dátum: 2016. augusztus 27. - 20:17:52 »
Logot nem tudok clans.hu nem ír és a social systemben mit tegyek?
Meg lenne még 2 kérdésem.
Nem jelenik meg a kapu miért?
Ezt a kaput hogy bírom megcsinálni hogy csak egy bizonyos frakció nyissa? 
 
local hatar = createObject(980, 2441.1000976563, -1549.8000488281, 25.799999237061, 0, 0, 90) --Ez helyezi le
local open = false
local which = 0
-- Gate code
function useHatarGate(thePlayer) --Ez nyitja ki
        local x, y, z = getElementPosition(thePlayer)
        local distance1 = getDistanceBetweenPoints3D(2431.1999511719, -1559.8000488281, 23.60000038147, 0, 0, 90) --Melyik ponttól érzékelje a hatótávolságot
        if (distance1<=10) and (open==false) then
                        open = true
                        which = 1
                        outputChatBox(\"Sorompó nyitva!\", thePlayer, 0, 255, 0)
                        moveObject(hatar, 1000, 2441.1000976563, -1539.1999511719, 25.799999237061, 0, 0, 90)
                        setTimer(closePDSideGarageGate, 5000, 1, thePlayer)
        end
end
addCommandHandler(\"gate\", useHatarGate)
function closeHatarGate(thePlayer) --Ez csukja be
        setTimer(resetState7, 1000, 1)
        if (which==1) then
                which = 0
                moveObject(hatar, 1000, 2441.1000976563, -1549.8000488281, 25.799999237061, 0, 0, 90)
        end
end
function resetState7()
        open = false
end

 

<meta>
    <scipt src=\"hatar.lua\" type=\"server\" />
</meta>

29
Segítségkérés / Job/License system jobb klick bug
« Dátum: 2016. augusztus 27. - 14:45:46 »
Na az van hogy a Job Systemben meg  a License sysemben lévő npcre nem tudok jobb klickelni rá.
Debugscriptben nem ír semmit ilyennel kapcsolatosan.
Tudnátok segíteni ebben?

Oldalak: 1 [2]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal