Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Broocean

Oldalak: 1 [2] 3
16
Szkript kérések / Kocsi betöltés hiba
« Dátum: 2018. április 10. - 18:43:32 »
így sem jó :/

17
Szkript kérések / Kocsi betöltés hiba
« Dátum: 2018. április 10. - 16:43:12 »
Sziasztok, van egy kocsirendszerem amit kissé átszerkesztettem, vagyis legelőször próbáltam magamtól megcsinálni, hogy megtanuljam de tanultam sok modból is, én dinit használok mert tanulok belőle, viszont később át fogok térni a mysqlre, csupán most ez így könnyebb számomra, elküldöm a kocsirendszert, annyi a baj vele, hogy ugye megveszi a kocsit minden jó, lespawnolja aztán elmegyek valahova leparkolom fellépek, betölti de viszont azt írja ki hogy \"ez nem az én járművem/nincs kulcsom ehhez a járműhöz.\" Viszont ha a /getkocsitulaj paranccsal lehívom a kocsinak a tulaját akkor kijelzi, megnéztem akkor hogy lehet a /motor-nál vagy a /parkol-nál van hiba, de nem találom, tudnátok segíteni légy szíves?
 

enum vInfo
{
Model,
Float:XPos,
Float:YPos,
Float:ZPos,
Float:APos,
Szin1,
Szin2,
Respawn,
Tulaj[24],
Float:Elet,
Zarva,
INT,
VW,
Sold,
Beinditva,
FutottKM,
Uzemanyag, // 1 = Benzin , 2 = Diesel
Fuel,
MaxFuel
}


stock KocsiOn(vehicleid)
{
new doors, lights, engine, alarm, bonnet, boot, objective;
GetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
SetVehicleParamsEx(vehicleid,1,1,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
JarmuInfo[vehicleid][Beinditva] = 1;
return 1;
}
stock KocsiOff(vehicleid)
{
new doors, alarm, bonnet, boot, objective;
SetVehicleParamsEx(vehicleid,0,0,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
JarmuInfo[vehicleid][Beinditva] = 0;
return 1;
}
/*
stock vFile(vehicleid)
{
new vehicleFile[60];
format(vehicleFile,sizeof(vehicleFile),\"/kocsik/%d.ini\", vehicleid);
return vehicleFile;
}
stock CreateVehicleEx(modelid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:a, color1, color2, respawntime, tulaj[24])
{
new vehicleid = GetFreeVehicleSlot();
JarmuInfo[vehicleid][Model] = modelid;
JarmuInfo[vehicleid][XPos] = x;
JarmuInfo[vehicleid][YPos] = y;
JarmuInfo[vehicleid][ZPos] = z;
JarmuInfo[vehicleid][APos] = a;
JarmuInfo[vehicleid][Szin1] = color1;
JarmuInfo[vehicleid][Szin2] = color2;
JarmuInfo[vehicleid][Respawn] = respawntime;
JarmuInfo[vehicleid][Tulaj] = tulaj;
CreateVehicle(modelid, x, y, z, a, color1, color2, respawntime);
return vehicleid;
}
*/
stock LoadVehicle(vehicleid)
{
JarmuInfo[vehicleid][Model] = dini_Int(vehicleFile(vehicleid),\"Model\");
JarmuInfo[vehicleid][XPos] = dini_Float(vehicleFile(vehicleid), \"XPos\");
JarmuInfo[vehicleid][YPos] = dini_Float(vehicleFile(vehicleid), \"YPos\");
JarmuInfo[vehicleid][ZPos] = dini_Float(vehicleFile(vehicleid), \"ZPos\");
JarmuInfo[vehicleid][APos] = dini_Float(vehicleFile(vehicleid), \"APos\");
JarmuInfo[vehicleid][Szin1] = dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"Szin1\");
JarmuInfo[vehicleid][Szin2] = dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"Szin2\");
format(JarmuInfo[vehicleid][Tulaj], 128, dini_Get(vehicleFile(vehicleid), \"Tulaj\"));
JarmuInfo[vehicleid][Respawn] = dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"Respawn\");
JarmuInfo[vehicleid][Zarva] = dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"Zarva\");
JarmuInfo[vehicleid][FutottKM] = dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"FutottKM\");
JarmuInfo[vehicleid][Elet] = dini_Float(vehicleFile(vehicleid), \"Elet\");
vehicleid = CreateVehicle(JarmuInfo[vehicleid][Model], JarmuInfo[vehicleid][XPos], JarmuInfo[vehicleid][YPos], JarmuInfo[vehicleid][ZPos], JarmuInfo[vehicleid][APos], JarmuInfo[vehicleid][Szin1], JarmuInfo[vehicleid][Szin2], JarmuInfo[vehicleid][Respawn]);
SetVehicleVirtualWorld(vehicleid, JarmuInfo[vehicleid][VW]);
LinkVehicleToInterior(vehicleid, JarmuInfo[vehicleid][INT]);
return 1;
}
stock ReloadVehicle(vehicleid)
{
if(JarmuInfo[vehicleid][Sold] == 0) return 0;
   DestroyVehicle(vehicleid);
   GetVehicleHealth(vehicleid, JarmuInfo[vehicleid][Elet]);
   JarmuInfo[vehicleid][Model] = dini_Int(vehicleFile(vehicleid),\"Model\");
   JarmuInfo[vehicleid][XPos] = dini_Float(vehicleFile(vehicleid), \"XPos\");
   JarmuInfo[vehicleid][YPos] = dini_Float(vehicleFile(vehicleid), \"YPos\");
   JarmuInfo[vehicleid][ZPos] = dini_Float(vehicleFile(vehicleid), \"ZPos\");
   JarmuInfo[vehicleid][APos] = dini_Float(vehicleFile(vehicleid), \"APos\");
   JarmuInfo[vehicleid][Szin1] = dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"Szin1\");
   JarmuInfo[vehicleid][Szin2] = dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"Szin2\");
   JarmuInfo[vehicleid][Respawn] = dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"Respawn\");
        format(JarmuInfo[vehicleid][Tulaj], 34, \"%s\", dini_Get(vehicleFile(vehicleid), \"Tulaj\"));
   JarmuInfo[vehicleid][FutottKM] = dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"FutottKM\");
   JarmuInfo[vehicleid][Elet] = dini_Float(vehicleFile(vehicleid), \"Elet\");
   JarmuInfo[vehicleid][Zarva] = dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"Zarva\");
   JarmuInfo[vehicleid][Sold] = dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"Sold\");
   JarmuInfo[vehicleid][Beinditva] = dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"Beinditva\");
   JarmuInfo[vehicleid][Elet] = dini_Float(vehicleFile(vehicleid), \"Elet\");
   vehicleid = CreateVehicle(JarmuInfo[vehicleid][Model], JarmuInfo[vehicleid][XPos], JarmuInfo[vehicleid][YPos], JarmuInfo[vehicleid][ZPos], JarmuInfo[vehicleid][APos], JarmuInfo[vehicleid][Szin1], JarmuInfo[vehicleid][Szin2], JarmuInfo[vehicleid][Respawn]);
   SetVehiclePos(vehicleid, JarmuInfo[vehicleid][XPos], JarmuInfo[vehicleid][YPos], JarmuInfo[vehicleid][ZPos]);
   SetVehicleZAngle(vehicleid, JarmuInfo[vehicleid][APos]);
   SetVehicleVirtualWorld(vehicleid, JarmuInfo[vehicleid][VW]);
   LinkVehicleToInterior(vehicleid, JarmuInfo[vehicleid][INT]);
return 1;
}
stock vehicleFile(vehicleid)
{
new sz_gFile[ 64 + 1 ];
format( sz_gFile, sizeof(sz_gFile), \"/kocsik/%d.ini\", vehicleid);
return sz_gFile;
}
 
stock SaveVehicle(vehicleid)
{
if(JarmuInfo[vehicleid][Sold] == 1)
   {
       if(!dini_Exists(vehicleFile(vehicleid)))
       {
           dini_Create( vehicleFile(vehicleid) );
       }
   }
          GetVehicleHealth(vehicleid, JarmuInfo[vehicleid][Elet]);
          GetVehicleZAngle(vehicleid, JarmuInfo[vehicleid][APos]);
      GetVehiclePos(vehicleid, JarmuInfo[vehicleid][XPos], JarmuInfo[vehicleid][ZPos], JarmuInfo[vehicleid][YPos]);
      dini_IntSet(vehicleFile(vehicleid),\"Model\", GetVehicleModel(vehicleid));
       dini_FloatSet(vehicleFile(vehicleid),\"XPos\", JarmuInfo[vehicleid][XPos]);
       dini_FloatSet(vehicleFile(vehicleid),\"YPos\", JarmuInfo[vehicleid][YPos]);
       dini_FloatSet(vehicleFile(vehicleid),\"ZPos\", JarmuInfo[vehicleid][ZPos]);
       dini_FloatSet(vehicleFile(vehicleid),\"APos\", JarmuInfo[vehicleid][APos]);
       dini_IntSet(vehicleFile(vehicleid),\"Szin1\", JarmuInfo[vehicleid][Szin1]);
       dini_IntSet(vehicleFile(vehicleid),\"Szin2\", JarmuInfo[vehicleid][Szin2]);
       dini_IntSet(vehicleFile(vehicleid),\"Respawn\", JarmuInfo[vehicleid][Respawn]);
       dini_FloatSet(vehicleFile(vehicleid),\"Elet\", JarmuInfo[vehicleid][Elet]);
      dini_Set(vehicleFile(vehicleid), \"Tulaj\", JarmuInfo[vehicleid][Tulaj]);
      dini_IntSet(vehicleFile(vehicleid), \"Zarva\", JarmuInfo[vehicleid][Zarva]);
      dini_IntSet(vehicleFile(vehicleid), \"INT\", JarmuInfo[vehicleid][INT]);
      dini_IntSet(vehicleFile(vehicleid), \"VW\", JarmuInfo[vehicleid][VW]);
      dini_IntSet(vehicleFile(vehicleid), \"Sold\", JarmuInfo[vehicleid][Sold]);
      dini_IntSet(vehicleFile(vehicleid), \"Beinditva\", JarmuInfo[vehicleid][Beinditva]);
      dini_IntSet(vehicleFile(vehicleid), \"FutottKM\", JarmuInfo[vehicleid][FutottKM]);
      return 1;
}
 
stock LoadAllVehicles()
{
for(new i; i < MAX_VEHICLES; i++)
{
    LoadVehicle(i);
}
}
stock SaveAllVehicles()
{
for(new i; i < MAX_VEHICLES; i++)
{
    SaveVehicle(i);
}
}
stock IsPlayerCar( playerid, vehicleid )
{
if( Egyezik(Name(playerid), JarmuInfo[vehicleid][Tulaj]))
{
   return 1;
}
else
{
    return 0;
}
}


CMD:parkol(playerid, params[])
{
new vehicleid = Kozelikocsi(playerid);
new Float:x, Float:y, Float:z;
for(new i; i < MAX_VEHICLES; i++)
{
       GetVehiclePos(i, x, y, z);
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3, x, y, z))
       {
          if(CompareEx(Name(playerid), JarmuInfo[i][Tulaj]))
         {
                  if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)
            {
                GetVehiclePos( vehicleid, JarmuInfo[vehicleid][XPos], JarmuInfo[vehicleid][YPos], JarmuInfo[vehicleid][ZPos]);
               GetVehicleZAngle( vehicleid, JarmuInfo[vehicleid][APos]);
               GetVehicleHealth(vehicleid, JarmuInfo[vehicleid][Elet]);
               JarmuInfo[vehicleid][INT] = GetPlayerInterior(playerid);
               JarmuInfo[vehicleid][VW] = GetPlayerVirtualWorld(playerid);
               format(JarmuInfo[vehicleid][Tulaj], 30, \"%s\", Name(playerid));
               SCM(playerid, -1,\"{ffdd00}Sikeres parkolás!\");
                 SaveVehicle(vehicleid);
               ReloadVehicle(vehicleid);
               SaveVehicle(vehicleid);
               ReloadVehicle(vehicleid);
            }
            else
            {
                SCM(playerid, -1,\"{ff0000}Szállj be a kocsiba!\");
            }
         }
    }
}
return 1;
}
CMD:kocsikulcs(playerid, params[])
{
new Float: x, Float: y, Float: z, bool:talalat = false, bool:ove = false;
for(new i; i < MAX_VEHICLES; i ++)
{
   GetVehiclePos(i, x, y, z);
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, x, y, z))
    {
       talalat = true;
       if(IsPlayerCar( playerid, i ) == 2 || JatekosInfo[playerid][KocsiID1] == i)
       {
          ove = true;
          if(JarmuInfo[i][Zarva] == 0)
         {
             JarmuInfo[i][Zarva] = 1;
            SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Bezártad a járműved!\");
            cmd_me(playerid, \"bezárta a járművet.\");
         }
         else
         {
            SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Kinyitottad a járműved!\");
            cmd_me(playerid, \"kinyitotta a járművet.\");
            JarmuInfo[i][Zarva] = 0;
         }
      }
    }
}
if(talalat == false) return SendClientMessage(playerid, -1, \"{ff0000}Nem vagy jármű mellett!\");
if(ove == false) return SendClientMessage(playerid, -1, \"{ff0000}Ez a jármű nem a tiéd!\");
return 1;
}
CMD:motor(playerid, params[])
{
new vehicle = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
    if(IsPlayerInVehicle(playerid,taxikocsi1) || IsPlayerInVehicle(playerid,taxikocsi2) || IsPlayerInVehicle(playerid,taxikocsi3) || IsPlayerInVehicle(playerid,taxikocsi4) || IsPlayerInVehicle(playerid,taxikocsi5) || IsPlayerInVehicle(playerid,taxikocsi6) || IsPlayerInVehicle(playerid,taxikocsi7) || IsPlayerInVehicle(playerid,taxikocsi8))
    {
        if(JatekosInfo[playerid][Frakcio] == 6 || AdminSzoliban[playerid] == true)
        {
            if(JarmuInfo[vehicle][Beinditva] == 0)
            {
               KocsiOn(vehicle);
               cmd_me(playerid,\"beindította a járművet.\");
         }
         else if(JarmuInfo[vehicle][Beinditva] == 1)
         {
             KocsiOff(vehicle);
             cmd_me(playerid,\"leállította a járművet.\");
         }
        }  
      else
      {
          SCM(playerid, -1,\"{ff0000}Ehhez a járműhöz nincs kulcsod!\");
      }
    }
    else if(IsPlayerInVehicle(playerid, radiokocsi1) || IsPlayerInVehicle(playerid, radiokocsi2) || IsPlayerInVehicle(playerid, radioheli1))
    {
        if(JatekosInfo[playerid][Frakcio] == 4 || AdminSzoliban[playerid] == true)
        {
            if(JarmuInfo[vehicle][Beinditva] == 0)
            {
               KocsiOn(vehicle);
               cmd_me(playerid,\"beindította a járművet.\");
         }
         else if(JarmuInfo[vehicle][Beinditva] == 1)
         {
             KocsiOff(vehicle);
             cmd_me(playerid,\"leállította a járművet.\");
         }
        }
        else
        {
            SCM(playerid, -1,\"{ff0000}Ehhez a járműhöz nincs kulcsod!\");
      }
    }
    else if(CompareEx(Name(playerid), JarmuInfo[vehicle][Tulaj]) || AdminSzoliban[playerid] == true || JatekosInfo[playerid][KocsiID1] == vehicle)
   {
       if(JarmuInfo[vehicle][Beinditva] == 0)
            {
               KocsiOn(vehicle);
               cmd_me(playerid,\"beindította a járművet.\");
         }
         else if(JarmuInfo[vehicle][Beinditva] == 1)
         {
             KocsiOff(vehicle);
             cmd_me(playerid,\"leállította a járművet.\");
         }
      
   }
   else
   {
       SCM(playerid, -1,\"{ff0000}Ehhez a járműhöz nincs kulcsod!\");
   }
}
else
{
    SCM(playerid, -1,\"{ff0000}Mit akarsz beindítani?\");
}
return 1;
}


if(dialogid == jarmuvesz)
{
   if(response)
   {
      new sz_gString[ 128 + 1 ], S[256];
      new i_Vehicle = 0;
         new talalat = 0;
      for(new i; i < MAX_VEHICLES; i ++)
      {
         if( Egyezik(Name(playerid), JarmuInfo[i][Tulaj]))
         {
            talalat++;
         }
      }
      if(talalat >= 3) return SCM(playerid, -1, \"{ff0000}Maximum 3 kocsid lehet, prémium tagság esetén 6!\");
      if( i_Vehicle >= MAX_VEHICLES) return SendClientMessageToAll(PIROS, \"Nem lehet több járművet venni, a járművek elérték a maximumot!\");
      if(JatekosInfo[playerid][Penz] < Vehicles[listitem][1]) return SCM(playerid, -1, \"{ff0000}Nincs elég pénz nálad ennek a kocsinak a vásárlásához!\");
      JatekosInfo[playerid][Penz] -= Vehicles[ listitem ][ 1 ];
      i_Vehicle = CreateVehicle(GetVehicleNameFromDialog(listitem), -1221.7827,1827.3278,41.4795,229.6266, 1, 1, 0 );
      JarmuInfo[i_Vehicle][Model] = GetVehicleNameFromDialog(listitem);
      JarmuInfo[i_Vehicle][Szin1] = 1;
      JarmuInfo[i_Vehicle][Szin2] = 1;
      
      JarmuInfo[i_Vehicle][Elet] = 1000.0;
      
      GetVehiclePos(i_Vehicle, JarmuInfo[i_Vehicle][XPos], JarmuInfo[i_Vehicle][YPos], JarmuInfo[i_Vehicle][ZPos]);
      GetVehicleZAngle(i_Vehicle, JarmuInfo[i_Vehicle][APos]);
      GetVehicleHealth(i_Vehicle, JarmuInfo[i_Vehicle][Elet]);
      JarmuInfo[i_Vehicle][INT] = GetPlayerInterior(playerid);
      JarmuInfo[i_Vehicle][VW] = GetPlayerVirtualWorld(playerid);
           format(JarmuInfo[i_Vehicle][Tulaj], 30, \"%s\", Name(playerid));
      ChangeVehicleColor( i_Vehicle, 1, 1);
      format( sz_gString, sizeof(sz_gString), \"{ffdd00}* Sikeresen megvettél egy járművet! (( ID: %d | Többi infó: /kocsihelp )) *\", i_Vehicle );
      SCM( playerid, -1, sz_gString );
      SCM(playerid, -1,\"{ffdd00}* Vigyázz rá, mert ha felrobban a járműved akkor többé már nem használhatod! *\");
      cmd_me(playerid, \"vett egy járművet.\");
      format(S, sizeof(S), \"{11B0CC}[S-ADMIN] %s vett egy járművet! ID: %d \", Name(playerid), i_Vehicle);
      AdminUzenet(-1, S);

18
Szkript kérések / Parkol parancs hiba kocsinál
« Dátum: 2018. április 07. - 20:22:07 »
oh értem, köszönöm, csak tanulok a dinivel egyébként

19
Szkript kérések / Parkol parancs hiba kocsinál
« Dátum: 2018. április 07. - 11:12:24 »
Sziasztok, most kezdtem belekóstolgatni úgymond a kocsirendszer írásába, megpróbálkoztam magamtól megírni egyet, viszont a parkol parancsnál hiba van, leparkolja az autót, aztán törlődik és nem lesz meg a kocsi, valamint mindig amikor kocsit veszek id 12-est ad neki, mert már bent van másik kocsi is, hogy lehet azokat a kocsikat kivenni úgymond és 0-ás idt adni a megvett kocsiknak? vagy is hogy az első megvett kocsi idje 0, aztán a másiké 1 stb.. Bevallom jómagam más modból vettem némi segítséget, de nem anyni volt az egész, hogy megfogtam és kimásoltam, értelmeztem a dolgokat, legalább is próbáltam, és nagyjából megértettem hogy mi mit csinál, viszont nem tudom mit rontottam el
 
Itt vannak a stockok amiket használok
 

new bool:validcar[MAX_VEHICLES];
stock GetFreeVehicleSlot()
{
    for(new i = 0; i < sizeof(validcar); i ++)
    {
        if(!validcar[i]) return i;
    }
    return -1;
}
stock vFile(vehicleid)
{
new vehicleFile[60];
format(vehicleFile,sizeof(vehicleFile),\"/kocsik/%d.ini\", vehicleid);
return vehicleFile;
}
stock CreateVehicleEx(modelid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:a, color1, color2, respawntime, tulaj[24])
{
new vehicleid = GetFreeVehicleSlot();
JarmuInfo[vehicleid][Model] = modelid;
JarmuInfo[vehicleid][XPos] = x;
JarmuInfo[vehicleid][YPos] = y;
JarmuInfo[vehicleid][ZPos] = z;
JarmuInfo[vehicleid][APos] = a;
JarmuInfo[vehicleid][Szin1] = color1;
JarmuInfo[vehicleid][Szin2] = color2;
JarmuInfo[vehicleid][Respawn] = respawntime;
JarmuInfo[vehicleid][Tulaj] = tulaj;
CreateVehicle(modelid, x, y, z, a, color1, color2, respawntime);
return vehicleid;
}
stock LoadVehicle(vehicleid)
{
new vfilename[64];
format(vfilename, sizeof(vfilename),\"/kocsik/%d.ini\", vehicleid);
JarmuInfo[vehicleid][Model] = dini_Int(vfilename,\"Model\");
JarmuInfo[vehicleid][XPos] = dini_Float(vfilename, \"XPos\");
JarmuInfo[vehicleid][YPos] = dini_Float(vfilename, \"YPos\");
JarmuInfo[vehicleid][ZPos] = dini_Float(vfilename, \"ZPos\");
JarmuInfo[vehicleid][APos] = dini_Float(vfilename, \"APos\");
JarmuInfo[vehicleid][Szin1] = dini_Int(vfilename, \"Szin1\");
JarmuInfo[vehicleid][Szin2] = dini_Int(vfilename, \"Szin2\");
JarmuInfo[vehicleid][Respawn] = dini_Int(vfilename, \"Respawn\");
format(JarmuInfo[vehicleid][Tulaj], (60),\"%s\", dini_Get(vfilename, \"Tulaj\"));
JarmuInfo[vehicleid][Elet] = dini_Float(vfilename, \"HP\");
JarmuInfo[vehicleid][Zarva] = dini_Int(vfilename, \"Zarva\");
SetVehicleHealth(vehicleid, JarmuInfo[vehicleid][Elet]);
CreateVehicle(JarmuInfo[vehicleid][Model], JarmuInfo[vehicleid][XPos], JarmuInfo[vehicleid][YPos], JarmuInfo[vehicleid][ZPos], JarmuInfo[vehicleid][APos], JarmuInfo[vehicleid][Szin1], JarmuInfo[vehicleid][Szin2], JarmuInfo[vehicleid][Respawn]);
SetVehicleHealth(vehicleid, JarmuInfo[vehicleid][Elet]);
}
stock ReloadVehicle(vehicleid)
{
DestroyVehicle(vehicleid);
    new vfilename[24];
format(vfilename, sizeof(vfilename),\"/kocsik/%d.ini\", vehicleid);
JarmuInfo[vehicleid][Model] = dini_Int(vfilename,\"Model\");
JarmuInfo[vehicleid][XPos] = dini_Float(vfilename, \"XPos\");
JarmuInfo[vehicleid][YPos] = dini_Float(vfilename, \"YPos\");
JarmuInfo[vehicleid][ZPos] = dini_Float(vfilename, \"ZPos\");
JarmuInfo[vehicleid][APos] = dini_Float(vfilename, \"APos\");
JarmuInfo[vehicleid][Szin1] = dini_Int(vfilename, \"Szin1\");
JarmuInfo[vehicleid][Szin2] = dini_Int(vfilename, \"Szin2\");
JarmuInfo[vehicleid][Respawn] = dini_Int(vfilename, \"Respawn\");
format(JarmuInfo[vehicleid][Tulaj], (60),\"%s\", dini_Get(vfilename, \"Tulaj\"));
JarmuInfo[vehicleid][Elet] = dini_Float(vfilename, \"HP\");
JarmuInfo[vehicleid][Zarva] = dini_Int(vfilename, \"Zarva\");
vehicleid = CreateVehicle(JarmuInfo[vehicleid][Model], JarmuInfo[vehicleid][XPos], JarmuInfo[vehicleid][YPos], JarmuInfo[vehicleid][ZPos], JarmuInfo[vehicleid][APos], JarmuInfo[vehicleid][Szin1], JarmuInfo[vehicleid][Szin2], JarmuInfo[vehicleid][Respawn]);
SetVehicleHealth(vehicleid, JarmuInfo[vehicleid][Elet]);
}
stock SaveVehicle(vehicleid)
{
    vehicleid = GetFreeVehicleSlot();
    GetVehicleHealth(vehicleid, JarmuInfo[vehicleid][Elet]);
    new vfilename[36];
    format(vfilename, sizeof(vfilename),\"/kocsik/%d.ini\", vehicleid);
if(fexist(vfilename))
{
    dini_IntSet(vfilename,\"Model\", JarmuInfo[vehicleid][Model]);
    dini_FloatSet(vfilename,\"XPos\", JarmuInfo[vehicleid][XPos]);
    dini_FloatSet(vfilename,\"YPos\", JarmuInfo[vehicleid][YPos]);
    dini_FloatSet(vfilename,\"ZPos\", JarmuInfo[vehicleid][ZPos]);
    dini_FloatSet(vfilename,\"APos\", JarmuInfo[vehicleid][APos]);
    dini_IntSet(vfilename,\"Szin1\", JarmuInfo[vehicleid][Szin1]);
    dini_IntSet(vfilename,\"Szin2\", JarmuInfo[vehicleid][Szin2]);
    dini_IntSet(vfilename,\"Respawn\", JarmuInfo[vehicleid][Respawn]);
    dini_FloatSet(vfilename,\"HP\", JarmuInfo[vehicleid][Elet]);
   dini_Set(vfilename, \"Tulaj\", JarmuInfo[vehicleid][Tulaj]);
   dini_IntSet(vfilename, \"Zarva\", JarmuInfo[vehicleid][Zarva]);
   //format(JarmuInfo[vehicleid][Tulaj], 30, \"%s\", Name(playerid));
}
}
stock MakeVehicle(vehicleid)
{
vehicleid = GetFreeVehicleSlot();
new vfilename[18];
GetVehicleHealth(vehicleid, JarmuInfo[vehicleid][Elet]);
format(vfilename,sizeof(vfilename),\"/kocsik/%d.ini\", vehicleid);
if(!fexist(vfilename))
{
   dini_Create(vfilename);
    dini_IntSet(vfilename,\"Model\", JarmuInfo[vehicleid][Model]);
    dini_FloatSet(vfilename,\"XPos\", JarmuInfo[vehicleid][XPos]);
    dini_FloatSet(vfilename,\"YPos\", JarmuInfo[vehicleid][YPos]);
    dini_FloatSet(vfilename,\"ZPos\", JarmuInfo[vehicleid][ZPos]);
    dini_FloatSet(vfilename,\"APos\", JarmuInfo[vehicleid][APos]);
    dini_IntSet(vfilename,\"Szin1\", JarmuInfo[vehicleid][Szin1]);
    dini_IntSet(vfilename,\"Szin2\", JarmuInfo[vehicleid][Szin2]);
    dini_IntSet(vfilename,\"Respawn\", JarmuInfo[vehicleid][Respawn]);
    dini_FloatSet(vfilename,\"HP\", JarmuInfo[vehicleid][Elet]);
    dini_Set(vfilename, \"Tulaj\", JarmuInfo[vehicleid][Tulaj]);
    dini_IntSet(vfilename, \"Zarva\", JarmuInfo[vehicleid][Zarva]);
}
}
stock LoadAllVehicles()
{
for(new i = 0; i < MAX_VEHICLES; i++)
{
    LoadVehicle(i);
}
}
stock SaveAllVehicles()
{
for(new i = 0; i < MAX_VEHICLES; i++)
{
    SaveVehicle(i);
}
}

 
 
 
És amiben hiba van, parkol és járművesz dialog: 
 

CMD:parkol(playerid, params[])
{
    new vehicleid = Kozelikocsi(playerid);
new Float:x, Float:y, Float:z;
for(new i; i < MAX_VEHICLES; i++)
{
       GetVehiclePos(i, x, y, z);
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3, x, y, z))
       {
          if(CompareEx(Name(playerid), JarmuInfo[i][Tulaj]))
         {
                  if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)
            {
               GetVehicleZAngle(vehicleid, JarmuInfo[vehicleid][APos]);
               GetVehiclePos(vehicleid, JarmuInfo[vehicleid][XPos], JarmuInfo[vehicleid][ZPos], JarmuInfo[vehicleid][YPos]);
                SCM(playerid, -1,\"{ffdd00}Sikeresen leparkoltad a kocsid!\");
               SaveVehicle(vehicleid);
                ReloadVehicle(vehicleid);
                }
                else
                {
                    SCM(playerid, -1,\"{ff0000}Szállj be a kocsiba, és úgy parkold le!\");
            }
         }
   }
}
return 1;
}


if(dialogid == jarmuvesz)
{
   if(response)
   {
      new sz_gString[ 128 + 1 ], S[256];
      new i_Vehicle = 0;
         new talalat = 0;
      for(new i; i < MAX_VEHICLES; i ++)
      {
         if( Egyezik( Name(playerid), JarmuInfo[i][Tulaj]))
         {
            talalat++;
         }
      }
      if(talalat >= 3) return SCM(playerid, -1, \"{ff0000}Maximum 3 kocsid lehet, prémium tagság esetén 6!\");
      if( i_Vehicle >= MAX_VEHICLES) return SendClientMessageToAll(PIROS, \"Nem lehet több járművet venni, a járművek elérték a maximumot!\");
      if(JatekosInfo[playerid][Penz] < Vehicles[listitem][1]) return SCM(playerid, -1, \"{ff0000}Nincs elég pénz nálad ennek a kocsinak a vásárlásához!\");
      JatekosInfo[playerid][Penz] -= Vehicles[ listitem ][ 1 ];
      i_Vehicle = CreateVehicle( GetVehicleNameFromDialog(listitem), -1221.7827,1827.3278,41.4795,229.6266, 1, 1, 0 );
 
      JarmuInfo[i_Vehicle][XPos] = -1221.7827;
      JarmuInfo[i_Vehicle][YPos] = 1827.3278;
      JarmuInfo[i_Vehicle][ZPos] = 41.4795;
      JarmuInfo[i_Vehicle][APos] = 229.6266;
      JarmuInfo[i_Vehicle][Szin1] = 1;
      JarmuInfo[i_Vehicle][Szin2] = 1;
           format(JarmuInfo[i_Vehicle][Tulaj], 30, \"%s\", Name(playerid));
      ChangeVehicleColor( i_Vehicle, 1, 1);
      format( sz_gString, sizeof(sz_gString), \"{ffdd00}* Sikeresen megvettél egy járművet! (( ID: %d | Többi infó: /kocsihelp )) *\", i_Vehicle );
      SCM( playerid, -1, sz_gString );
      SCM(playerid, -1,\"{ffdd00}* Vigyázz rá, mert ha felrobban a járműved akkor többé már nem használhatod! *\");
      cmd_me(playerid, \"vett egy járművet.\");
      format(S, sizeof(S), \"{11B0CC}[S-ADMIN] %s vett egy járművet! ID: %d \", Name(playerid), i_Vehicle);
      AdminUzenet(-1, S);
      
      if(talalat == 0)
      {
         JatekosInfo[playerid][KocsiID1] = i_Vehicle;
      }
      else if(talalat == 1)
      {
          JatekosInfo[playerid][KocsiID2] = i_Vehicle;
      }
      else if(talalat == 2)
      {
          JatekosInfo[playerid][KocsiID3] = i_Vehicle;
      }
      if(!dini_Exists(vFile(i_Vehicle)) )
      {
          dini_Create(vFile(i_Vehicle) );
      }
      MakeVehicle(i_Vehicle);
   }
}

 
Előre is köszönöm szépen a válaszokat.

20
Segítségkérés / Pawno head size hiba
« Dátum: 2018. április 06. - 18:03:03 »
igazából rosszul csináltam sok mindent, és újra kezdtem és jó lett, megértettem nagyjából a kocsirendszert, viszont azt nem értem, hogy ez végülis mit jelent? error 047: array sizes do not match, or destination array is too small

21
Segítségkérés / Pawno head size hiba
« Dátum: 2018. április 05. - 20:32:44 »
Sziasztok, épp egy járműrendszert írtam de vmiért ezt adta ki a pawno
 
Pawn compiler 3.2.3664              Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
Header size:            596 bytes
Code size:             3092 bytes
Data size:            13156 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; estimated max. usage=2621356 cells (10485424 bytes)
Total requirements:   33228 bytes
 
 
 
Ha jól tudom optimalizálni kellene, kevesebb string tömb meg ilyesmi, viszont mióta benne van a járműrendszer azóta csinálja ezt, még ennyit írtam. Gondolkozom mi a hiba, de még nem jöttem rá, lehet hogy nagy hülyeséget írtam, én nem vettem ezt észre, tudnátok segíteni?
 
 
 

stock vFile(vehicleid)
{
new vFile[32];
format(vFile, sizeof(vFile),\"/kocsik/%d.ini\", vehicleid);
return vFile;
}
stock CreateVehicleEx(modelid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:angle, color1, color2, respawntime, owner[MAX_PLAYER_NAME])
{
new carid = GetFreeVehicleSlot();
JarmuInfo[carid][Model] = modelid;
JarmuInfo[carid][XPos] = x;
JarmuInfo[carid][YPos] = y;
JarmuInfo[carid][ZPos] = z;
JarmuInfo[carid][APos] = angle;
JarmuInfo[carid][Szin1] = color1;
JarmuInfo[carid][Szin2] = color2;
Jarmuinfo[carid][Respawn] = respawntime;
JarmuInfo[carid][Tulaj] = owner;
validcar[carid] = true;
CreateVehicle(modelid, x, y, z, angle, color1, color2, respawntime);
return carid;
}
stock SaveVehicle(vehicleid, fname[32])
{
if(fexist(vFile))
{
    dini_IntSet(vFile, \"Model\", JarmuInfo[vehicleid][Model]);
    dini_FloatSet(vFile, \"XPos\", JarmuInfo[vehicleid][XPos]);
    dini_FloatSet(vFile, \"YPos\", JarmuInfo[vehicleid][YPos]);
    dini_FloatSet(vFile, \"ZPos\", JarmuInfo[vehicleid][ZPos]);
    dini_FloatSet(vFile, \"APos\", JarmuInfo[vehicleid][APos]);
    dini_IntSet(vFile, \"Szin1\", JarmuInfo[vehicleid][Szin1]);
    dini_IntSet(vFile, \"Szin2\", JarmuInfo[vehicleid][Szin2]);
    dini_IntSet(vFile, \"Respawn\", JarmuInfo[vehicleid][Respawn]);
    dini_Set(vFile, \"Tulaj\", JarmuInfo[vehicleid][Tulaj]);
   
}
else if(!fexist(vFile))
{
    dini_Create(vFile);
    dini_IntSet(vFile, \"Model\", JarmuInfo[vehicleid][Model]);
    dini_FloatSet(vFile, \"XPos\", JarmuInfo[vehicleid][XPos]);
    dini_FloatSet(vFile, \"YPos\", JarmuInfo[vehicleid][YPos]);
    dini_FloatSet(vFile, \"ZPos\", JarmuInfo[vehicleid][ZPos]);
    dini_FloatSet(vFile, \"APos\", JarmuInfo[vehicleid][APos]);
    dini_IntSet(vFile, \"Szin1\", JarmuInfo[vehicleid][Szin1]);
    dini_IntSet(vFile, \"Szin2\", JarmuInfo[vehicleid][Szin2]);
    dini_IntSet(vFile, \"Respawn\", JarmuInfo[vehicleid][Respawn]);
    dini_Set(vFile, \"Tulaj\", JarmuInfo[vehicleid][Tulaj]);
}
}
 
stock SaveAllVehicles()
{
    new saveindex = 0;
    new fname[32];
    for(new i = 0; i < MAX_VEHICLES; i ++)
    {
        if(validcar[i])
        {
            format(fname, sizeof(fname), \"/kocsik/%d.ini\", saveindex);
            SaveVehicle(i, fname);
            saveindex ++;
        }
}
stock LoadVehicle(fname[32])
{
CreateVehicleEx(dini_Int(vFile, \"Model\"), dini_FloatInt(vFile, \"XPos\"), dini_FloatInt(vFile, \"YPos\"), dini_FloatInt(vFile, \"ZPos\"), dini_FloatInt(vFile, \"APos\"), dini_Int(vFile, \"Szin1\"), dini_Int(vFile, \"Szin2\"), dini_Int(vFile, \"Respawn\"), dini_Get(vFile, \"Tulaj\"));
}
stock LoadAllVehicles()
{
    new filename[32];
    new index = 0;
    format(filename, sizeof(filename), \"/kocsik/%d.ini\", index);
    while(fexist(filename))
    {
        LoadVehicle(filename);
        index ++;
        format(filename, sizeof(filename), \"/kocsik/%d.ini\", index);
    }
}

 
 

22
Szkript kérések / Taxióra km/h hiba
« Dátum: 2018. április 01. - 17:41:54 »
Oh tényleg, köszönöm szépen.. csak kicsit összekavarodtam :/ igazad van.

23
Szkript kérések / Taxióra km/h hiba
« Dátum: 2018. április 01. - 15:37:53 »
Sziasztok, készülő rpg szerveremnél lesz taxi frakció is és taxiórát csináltam éppen, a lényeg annyi hogy a taxisofőr megad egy útdíjat pl. /útdíj 50 (50$/km)
 
Amint elindítja a taxis a taxiórát egy textdraw jelzi hogy mennyit kell majd fizetnie összesen az utasnak és a megtett km-t jelzi
 
Ahogy elindul a kocsi a fizetendő összeg felugrik 100 millió felé és a megtett km is, mi lehet a hiba?
 
 
 
Taxióra parancs
 

CMD:taxiora(playerid, params[])
{
if(JatekosInfo[playerid][Frakcio] == 6)
{
    if(IsPlayerInVehicle(playerid,taxikocsi1) || IsPlayerInVehicle(playerid,taxikocsi2) || IsPlayerInVehicle(playerid,taxikocsi3) || IsPlayerInVehicle(playerid,taxikocsi4) || IsPlayerInVehicle(playerid,taxikocsi5) || IsPlayerInVehicle(playerid,taxikocsi6) || IsPlayerInVehicle(playerid,taxikocsi7) || IsPlayerInVehicle(playerid,taxikocsi8))
    {
        if(Szolgalatban[playerid] == true)
        {
           if(taxiora == false)
           {
              new string[128];
              format(string, sizeof(string),\"Elindítottad a taxiórát! Útdíj: %i$/km\", JatekosInfo[playerid][Utdij]);
                   cmd_me(playerid, \"elindítja a taxiórát.\");
                  SCM(playerid, -1, string);
              taxiora = true;
              TextDrawShowForPlayer(playerid,Text:Fizetendo);
              TextDrawShowForPlayer(playerid,Text:KM);
              TextDrawShowForPlayer(playerid,Text:Taxiora);
          }
          else
          {
                 new string[128];
            FizetendoTaxi = JatekosInfo[playerid][TaxiKM] * JatekosInfo[playerid][Utdij];
              format(string, sizeof(string),\"Taxióra megállítva! Fizetendő összeg: %d$\", FizetendoTaxi);
              SCM(playerid, -1, string);
              taxiora = false;
            TextDrawHideForPlayer(playerid,Text:Fizetendo);
                 TextDrawHideForPlayer(playerid,Text:KM);
                TextDrawHideForPlayer(playerid,Text:Taxiora);
                cmd_me(playerid, \"leállította a taxiórát.\");
                JatekosInfo[playerid][TaxiKM] = 0;
                FizetendoTaxi = 0;
          }
      }
      else
      {
          SCM(playerid, -1,\"{ff0000}Nem vagy szolgálatban!\");
      }
   }
    else
    {
        SCM(playerid, -1,\"{ff0000}Nem ülsz taxis kocsiban!\");
    }
}
else
{
    SCM(playerid, -1,\"{ffdd00}[S-ROLEPLAY] {ffffff}Ehhez a parancshoz nincs jogosultságod!\");
}
return 1;
}

 
OnPlayerUpdate
 

public OnPlayerUpdate(playerid)
{
if(taxiora == true)
{
    new string[128];
   FizetendoTaxi = JatekosInfo[playerid][TaxiKM] * JatekosInfo[playerid][Utdij];
   new Float:kmszamit;
   kmszamit = GetVehicleSpeed(GetPlayerVehicleID(playerid));
   JatekosInfo[playerid][TaxiKM] += kmszamit;
    format(string, sizeof(string),\"Fizetendo: %i$\", FizetendoTaxi);
         TextDrawSetString(Fizetendo, string);
    format(string, sizeof(string),\"KM: %i\", JatekosInfo[playerid][TaxiKM]);
   TextDrawSetString(KM, string);
}
if(JatekosInfo[playerid][Frakcio] == 6)
{
    if(taxiora == true)
    {
      if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_ONFOOT)
      {
         TextDrawHideForPlayer(playerid,Text:Fizetendo);
         TextDrawHideForPlayer(playerid,Text:KM);
         TextDrawHideForPlayer(playerid,Text:Taxiora);
         SCM(playerid,-1,\"{ff0000}A taxióra leállt!\");
         JatekosInfo[playerid][TaxiKM] = 0;
         FizetendoTaxi = 0;
         taxiora = false;
      }
   }
}
    return true;
}

 
Textdrawok
 

new Text:Fizetendo;
new Text:KM;
new Text:Taxiora;
 
Fizetendo = TextDrawCreate(162.000000, 340.000000, \"Fizetendo: 0$\");
TextDrawBackgroundColor(Fizetendo, 255);
TextDrawFont(Fizetendo, 2);
TextDrawLetterSize(Fizetendo, 0.600000, 2.200000);
TextDrawColor(Fizetendo, -1);
TextDrawSetOutline(Fizetendo, 1);
TextDrawSetProportional(Fizetendo, 1);
TextDrawSetSelectable(Fizetendo, 0);
KM = TextDrawCreate(162.000000, 360.000000, \"KM: 0\");
TextDrawBackgroundColor(KM, 255);
TextDrawFont(KM, 2);
TextDrawLetterSize(KM, 0.600000, 2.200000);
TextDrawColor(KM, -1);
TextDrawSetOutline(KM, 1);
TextDrawSetProportional(KM, 1);
TextDrawSetSelectable(KM, 0);
Taxiora = TextDrawCreate(161.000000, 318.000000, \"Taxi Ora\");
TextDrawBackgroundColor(Taxiora, 255);
TextDrawFont(Taxiora, 2);
TextDrawLetterSize(Taxiora, 0.600000, 2.200000);
TextDrawColor(Taxiora, -65281);
TextDrawSetOutline(Taxiora, 1);
TextDrawSetProportional(Taxiora, 1);
TextDrawSetSelectable(Taxiora, 0);

 
GetVehicleSpeed stock
 

stock GetVehicleSpeed( vehicleid )
{
    new
        Float:x,
        Float:y,
        Float:z,
        vel;
    GetVehicleVelocity( vehicleid, x, y, z );
    vel = floatround( floatsqroot( x*x + y*y + z*z ) * 180 );
    return vel;
}

 
 

24
Szkript kérések / Kocsirendszer
« Dátum: 2018. március 31. - 11:10:08 »
Sziasztok, tudom ez a téma elég nagy meló lenne, meg minden és tudom jól hogy van millió topic biztos erről, hogy hogyan lehet megcsinálni egy kocsirendszert. Egyszerűen utánanéztem és nem találtam megfelelőt, nem vagyok valami perfekt angolos de úgy nagyjából tudok fordítani, viszont az a baj sehogy sem értem meg, annyi a lényeg, hogy valaki röviden elmagyarázná, hogy lehet megcsinálni egy kocsirendszert? Rendes kocsirendszer mint ami rpg szervereken van
 
 
 
/járművesz, /járműelad, /kocsikulcs stb... valami ilyesmire gondoltam. 
 
Előre is köszönöm a válaszokat.

25
Munkaerő keresése / Mapper keresése
« Dátum: 2017. december 02. - 21:33:05 »
Sziasztok, jelenleg egy ismerősömmel belekezdtünk egy rp szerverbe, ami egyedi mod lesz, vagyis 0-ról írt. Viszont kellene még egy harmadik ember a csapatunkban is, aki a mappolásokkal foglalkozna.
 
Ami a feladat:
 
- Frakciók mappolása
 
Amit adunk érte:
 
- Tulajdonos rang a szerveren + amint lesz fórum azon adminisztrátor rang
 
- Pénzt NEM BIZTOS, hogy tudunk adni a munkáért, tisztában vagyunk vele, hogy manapság nem nagyon dolgozik senki ingyen csak úgy, hanem inkább pénzért. De mi egy olyan embert keresünk akinek megfelelnének a következő dolgok. 
 
- Egy aktív, értelmes AdminTeamben vehet részt mint Tulajdonos. Lesz még több ember is a csapatban, akik értelmesek, érettebbek és normálisak. Hogy ez miért is jó? Nos ahogy elnézem manapság nem nagyon vannak elrendezve egyes szerveren az AdminTeamben a dolgok, bár ez nem az én dolgom, ez van sajnos, viszont nálunk sokkal értelmesebb, és normálisabb adminok vannak, legalább is az én véleményem szerint. De a lényeg, hogy egy aktív, jófej csapatban vehet részt. 
 
 

26
Off Telep / Saját animációs csatornám :D
« Dátum: 2017. július 26. - 21:22:16 »
Új videót feltöltöttem, viszont mostantól jobb minőségben lesznek, és rengeteg időt fogok rászánni arra, hogy jól megrajzoljam, a hangokat és a száj animációkat jobban összeillesztem, a karakteret jobban megrajzolom, szemüveg, szem mozgása stb..  meg hogy ugye ne csak egy fej legyen szemmel és szájjal :D És még sok más dolgot javítok 
 
A csatorna továbbra is itt elérhető: https://www.youtube.com/channel/UCPDundrXKzAjZhh6I1VVxjw

27
Off Telep / Saját animációs csatornám :D
« Dátum: 2017. július 23. - 21:35:32 »
Az audió hibák javítására, már meg is rendeltem egy stúdiómikrofont :D Szóval ezzel később nem lesz semmi gond :)

28
Off Telep / Saját animációs csatornám :D
« Dátum: 2017. július 23. - 18:36:42 »
Örülök, hogy tetszik :) Igen sajnos még az audióval gondok vannak, de igyekszem majd a jövőben ezeket kijavítani :)

29
Off Telep / Saját animációs csatornám :D
« Dátum: 2017. július 23. - 18:05:26 »
Sziasztok :) Elkezdtem egy animációs csatornát kb. lassan 4 hónapja, és azóta 4 videót feltöltöttem,  sajnos egy 2 hónapig inaktív voltam, de már aktívan fogom készíteni a videókat :D Animációs videók lesznek rajta, vegyes kategóriában, szóval akinek van kedve meglesheti nyugodtan a csatornát :)
 
Nem erőltetem rá senkire, viszont aki szeretne még több ilyen videót látni az nyugodtan feliratkozhat ;) 
 
Itt a link:
 
https://www.youtube.com/channel/UCPDundrXKzAjZhh6I1VVxjw
 
Üdv, Animartin

30
SA-MP: Szerverfejlesztés / Játsszott óra
« Dátum: 2016. június 27. - 19:12:02 »
Nem azt mondtam hogy mindenki hanem Bendi és Pedró szépen leszarozta egyből.

Oldalak: 1 [2] 3
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal