Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - RIP

Oldalak: 1 [2] 3 4
16
Segítségkérés / Vibrálnak az objectek.
« Dátum: 2016. Április 15. - 21:56:15 »
Egymásba vannak csúszva ugyan azon a magasságon az objectek azért van ez, ha egy nagyon picit, ami alig látható feljebb emeled, akkor nem fog vibrálni a dolog. Vagy még azt tudod megcsinálni, hogy nem csúsztatod egymásba és akkor is eltudod érni azt, hogy ne vibráljon.

17
Beszélgetés / Los Santos Role Play Magyarország
« Dátum: 2016. Április 09. - 22:32:23 »
Idézetet írta: anGeL date=1460220111\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"60101\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Én mondtam hogy ideig óráig lesz csak menő ez a szerver. :D
 
Ha nem egy külföldi névvel indult volna, nem lett volna még annyi időre sem sikeres mint most  :D
(de aztán ezt lehet csak én gondolom így :/ )

18
Segítségkérés / Textdrawwal kör.
« Dátum: 2016. Április 08. - 20:00:31 »
Szia, editorban nem tudom én nem szoktam azzal csinálni TD-ket, de itt van ez egy (sajnos teljesen 1 színű az egész).
Az Id_pool:ball és a TextDrawFontSize(Kor, 4); a lényeg benne jobban.
 

    Kor = TextDrawCreate(320.428955, 240.426666, \"ld_pool:ball\");
    TextDrawLetterSize(Kor , 0.000000, 0.000000);
    TextDrawTextSize(Kor , 50.0, 50);
    TextDrawAlignment(Kor , 1);
    TextDrawColor(Kor , 0x000000FF);
    TextDrawSetShadow(Kor , 1);
    TextDrawSetOutline(Kor , 0);
    TextDrawFont(Kor , 4);

19
Archívum / [RP] Class - MTA
« Dátum: 2016. Április 02. - 00:51:46 »
Idézetet írta: id100 date=1459520300\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"59985\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Én ugyan nem akadok fennt csak pofátlanság a másik munkáját lopni ezzel.
Csinálja meg magának felőlem pixelre ugyanazt, de akkor is, ne ellopja :)
Ez a véleményem róla.
Ja és akkor szerintem a SeeMTA logója SINCS rajta ha az övék is..
 
A lopásban teljesen igazad van mondjuk, nem tudom, hogy most tényleg az van, hogy lopták a cuccost...

20
Archívum / [RP] Class - MTA
« Dátum: 2016. Április 01. - 15:41:02 »
Háát szerintem az legyen a legkisebb probléma, hogy milyen az az emelő :) a többiről én meg nem tudok nagyon semmit nem játszok MTA val. De tényleg nem azon kell fennakadni.

21
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / TÖRÖLHETŐ TÉMA
« Dátum: 2016. Március 30. - 21:51:14 »
Nem hiszem, hogy az ilyen stílussal elfogjátok érni, hogy azt amit akartok.

22
Segítségkérés / Objec törlési fail
« Dátum: 2016. Március 29. - 23:39:33 »
A 4. és a 13. sorra gondolsz?
Teszt ként írtam felülre csak a 4 sorba a dolgot, az már nincs ott, és úgy sem működik. Ha esetleg nem erre gondoltál, akkor leírnád, hogy mire?

23
Segítségkérés / Objec törlési fail
« Dátum: 2016. Március 29. - 00:39:43 »
Megpróbálom majd megfejteni a dolgot :), mindenesetre tényleg köszönöm, hogy fordítottál rá egy kis időt és megírd ezt. Csak sajnos még elég kezdő vagyok a dologban. :)

24
Segítségkérés / Objec törlési fail
« Dátum: 2016. Március 28. - 17:24:41 »
Esetleg azt nem tudod megmondani, hogy az általam megírtba mi a hiba a törlésnél?
Azt köszönöm egyébként, hogy megírtad, csak sosem fogom megtanulni tényleg, ha teljesen készen kapom meg.
Ezt is csak azért kérdeztem mert már mindent próbáltam ezzel kapcsolatban de nem akart sehogy sem összejönni.

25
Segítségkérés / Objec törlési fail
« Dátum: 2016. Március 28. - 01:34:52 »
Úgy is próbáltam már, de nem működött ezért próbáltam így, de onnan kiveszem majd akkor ha az oda nem kell.

26
Segítségkérés / Objec törlési fail
« Dátum: 2016. Március 28. - 01:06:33 »
Sziasztok, csináltam gyakorlás kép egy olyan scriptet, ami lerak egy karácsonyfát (sok értelme nincs de legalább ezt is kipróbáltam :DD)
Viszont ha már lerakjuk akkor jó lenne törölni is és itt jön a probléma. Lekérem, hogy létezik e az object majd utána törlöm de törlés helyett ott marad, a SendClientMessage szöveg lefut meg minden de a fát nem törli.
 

CMD:fa(playerid, params[])
{
new Float:x, Float:y, Float:z;
new fa = CreateObject(19076, x, y+1, z-1, 0, 0, 0);
if(!IsPlayerAdmin(playerid))
return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"{1E90FF}Teszt Szerver: {FFFFFF}Nem használhatod ezt a parancsot!\");
    if(isnull(params))
return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"{1E90FF}Teszt Szerver: {FFFFFF}Használat: /fa [lerak, töröl]\");
    if(!strcmp(params, \"lerak\", true))
    {
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
fa = CreateObject(19076, x, y+1, z-1, 0, 0, 0);
SendClientMessageToAll(0xFFFFFFFF, \"{1E90FF}Teszt Szerver: {FFFFFF}Sikeresen leraktad a karácsonyfát!\");
}
else if(!strcmp(params, \"töröl\", true))
{
    if(IsValidObject(fa)) DestroyObject(fa);
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"{1E90FF}Teszt Szerver: {FFFFFF}Sikeresen törölted a karácsonyfá(ka)t!\");
}
return 1;
}

 
Köszönöm előre is a válaszokat :)

27
Segítségkérés / SetObjectMaterialText-es kérdés
« Dátum: 2016. Március 26. - 15:40:19 »
Áhh megvan köszi, én ezzel (0x00555555) próbálkoztam, de ezzel nem jött össze. Köszi, még egyszer.

28
Segítségkérés / SetObjectMaterialText-es kérdés
« Dátum: 2016. Március 26. - 15:05:54 »
Sziasztok, egy kisebb kérdésem lenne, SetObjectMaterialText -ban/ben megoldható, hogy a háttérszín átlátszó legyen? Ha igen, hogy?
Én próbálgattam már, de nem nagyon jött össze. :/
Előre is köszi a válaszokat.

29
Segítségkérés / Crash
« Dátum: 2016. Március 26. - 00:15:04 »
Nem, egy kis sárga, fekete kérdőjel van ott? Mert ha az akkor valami Object lesz az, viszont a chrast nem tudom, hogy miért csinálja. Ha az a kis kérdőjel az, nekem nem szokott chraselni.

30
Segítségkérés / Egérkurzor előhozatala parancsbeírásával?
« Dátum: 2016. Március 24. - 01:03:51 »
Szia, megoldható a parancshoz ahol showolod a TD-ket ezt írd be
 
SelectTextDraw(playerid, 0x33CCFF55);

 
A színkódöt tetszés szerint állíthatod az azt a célt szolgálja, hogy milyen színűen jelölje ki mikor csak ráviszi az egeret
Amikor elszeretnéd tüntetni az egeret akkor ezt kell betenned
 
CancelSelectTextDraw(playerid);

 
Ahhoz, hogy kattinthatós legyen a TD ezt kell a TD-hez beírnod
 
TextDrawSetSelectable(TextDrawnev, 1);

 
A \"TextDrawnev\" helyére a TextDraw nevét írd be amit megadtál.
Azt tudod, hogy hogyan érd el, azt hogy ha rákattint akkor történjen valami?

Oldalak: 1 [2] 3 4
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal