Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - mauladam

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 18
16
Segítségkérés / Dialog segítség
« Dátum: 2013. július 30. - 20:26:48 »
Nem tudtam, hogy kell árat is beállítani.
Mindjárt leírom.

17
Segítségkérés / Dialog segítség
« Dátum: 2013. július 30. - 18:12:30 »
#include <a_samp>
#include <zcmd>
new VehicleNames[212][] = {
{\"Landstalker\"},{\"Bravura\"},{\"Buffalo\"},{\"Linerunner\"},{\"Perrenial\"},{\"Sentinel\"},{\"Dumper\"},
{\"Firetruck\"},{\"Trashmaster\"},{\"Stretch\"},{\"Manana\"},{\"Infernus\"},{\"Voodoo\"},{\"Pony\"},{\"Mule\"},
{\"Cheetah\"},{\"Ambulance\"},{\"Leviathan\"},{\"Moonbeam\"},{\"Esperanto\"},{\"Taxi\"},{\"Washington\"},
{\"Bobcat\"},{\"Mr Whoopee\"},{\"BF Injection\"},{\"Hunter\"},{\"Premier\"},{\"Enforcer\"},{\"Securicar\"},
{\"Banshee\"},{\"Predator\"},{\"Bus\"},{\"Rhino\"},{\"Barracks\"},{\"Hotknife\"},{\"Trailer 1\"},{\"Previon\"},
{\"Coach\"},{\"Cabbie\"},{\"Stallion\"},{\"Rumpo\"},{\"RC Bandit\"},{\"Romero\"},{\"Packer\"},{\"Monster\"},
{\"Admiral\"},{\"Squalo\"},{\"Seasparrow\"},{\"Pizzaboy\"},{\"Tram\"},{\"Trailer 2\"},{\"Turismo\"},
{\"Speeder\"},{\"Reefer\"},{\"Tropic\"},{\"Flatbed\"},{\"Yankee\"},{\"Caddy\"},{\"Solair\"},{\"Berkley\'s RC Van\"},
{\"Skimmer\"},{\"PCJ-600\"},{\"Faggio\"},{\"Freeway\"},{\"RC Baron\"},{\"RC Raider\"},{\"Glendale\"},{\"Oceanic\"},
{\"Sanchez\"},{\"Sparrow\"},{\"Patriot\"},{\"Quad\"},{\"Coastguard\"},{\"Dinghy\"},{\"Hermes\"},{\"Sabre\"},
{\"Rustler\"},{\"ZR-350\"},{\"Walton\"},{\"Regina\"},{\"Comet\"},{\"BMX\"},{\"Burrito\"},{\"Camper\"},{\"Marquis\"},
{\"Baggage\"},{\"Dozer\"},{\"Maverick\"},{\"News Chopper\"},{\"Rancher\"},{\"FBI Rancher\"},{\"Virgo\"},{\"Greenwood\"},
{\"Jetmax\"},{\"Hotring\"},{\"Sandking\"},{\"Blista Compact\"},{\"Police Maverick\"},{\"Boxville\"},{\"Benson\"},
{\"Mesa\"},{\"RC Goblin\"},{\"Hotring Racer A\"},{\"Hotring Racer B\"},{\"Bloodring Banger\"},{\"Rancher\"},
{\"Super GT\"},{\"Elegant\"},{\"Journey\"},{\"Bike\"},{\"Mountain Bike\"},{\"Beagle\"},{\"Cropdust\"},{\"Stunt\"},
{\"Tanker\"}, {\"Roadtrain\"},{\"Nebula\"},{\"Majestic\"},{\"Buccaneer\"},{\"Shamal\"},{\"Hydra\"},{\"FCR-900\"},
{\"NRG-500\"},{\"HPV1000\"},{\"Cement Truck\"},{\"Tow Truck\"},{\"Fortune\"},{\"Cadrona\"},{\"FBI Truck\"},
{\"Willard\"},{\"Forklift\"},{\"Tractor\"},{\"Combine\"},{\"Feltzer\"},{\"Remington\"},{\"Slamvan\"},
{\"Blade\"},{\"Freight\"},{\"Streak\"},{\"Vortex\"},{\"Vincent\"},{\"Bullet\"},{\"Clover\"},{\"Sadler\"},
{\"Firetruck LA\"},{\"Hustler\"},{\"Intruder\"},{\"Primo\"},{\"Cargobob\"},{\"Tampa\"},{\"Sunrise\"},{\"Merit\"},
{\"Utility\"},{\"Nevada\"},{\"Yosemite\"},{\"Windsor\"},{\"Monster A\"},{\"Monster B\"},{\"Uranus\"},{\"Jester\"},
{\"Sultan\"},{\"Stratum\"},{\"Elegy\"},{\"Raindance\"},{\"RC Tiger\"},{\"Flash\"},{\"Tahoma\"},{\"Savanna\"},
{\"Bandito\"},{\"Freight Flat\"},{\"Streak Carriage\"},{\"Kart\"},{\"Mower\"},{\"Duneride\"},{\"Sweeper\"},
{\"Broadway\"},{\"Tornado\"},{\"AT-400\"},{\"DFT-30\"},{\"Huntley\"},{\"Stafford\"},{\"BF-400\"},{\"Newsvan\"},
{\"Tug\"},{\"Trailer 3\"},{\"Emperor\"},{\"Wayfarer\"},{\"Euros\"},{\"Hotdog\"},{\"Club\"},{\"Freight Carriage\"},
{\"Trailer 3\"},{\"Andromada\"},{\"Dodo\"},{\"RC Cam\"},{\"Launch\"},{\"Police Car (LSPD)\"},{\"Police Car (SFPD)\"},
{\"Police Car (LVPD)\"},{\"Police Ranger\"},{\"Picador\"},{\"S.W.A.T. Van\"},{\"Alpha\"},{\"Phoenix\"},{\"Glendale\"},
{\"Sadler\"},{\"Luggage Trailer A\"},{\"Luggage Trailer B\"},{\"Stair Trailer\"},{\"Boxville\"},{\"Farm Plow\"},
{\"Utility Trailer\"}};
stock GetVehicleModelIDFromName(vname[])
{
        for(new i = 0; i < 211; i++)
        {
                if ( strfind(VehicleNames, vname, true) != -1 )
                        return i + 400;
        }
        return -1;
}
main(){}
public OnGameModeInit()
{
printf(\"Játékmód elindítva!\");
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
printf(\"Játékmód leállítva\");
return 1;
}
CMD:vspawn(playerid)
{
return ShowPlayerDialog(playerid, 100, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Jármû spawn\",\"Írj be egy jármû nevet:\",\"Spawn\",\"Mégse\");
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == 100)
{
    if(!response) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Kiléptél!\");
    if(GetVehicleModelIDFromName(inputtext) == -1) return ShowPlayerDialog(playerid, 100, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Jármû spawn\",\"Ilyen jármû nem létezik! Írj be egy másik nevet!\",\"Spawn\",\"Kilépés\");
new Float:x,Float:y,Float:z,Float:a;
GetPlayerPos(playerid, x,y,z);
GetPlayerFacingAngle(playerid, a);
new veh = CreateVehicle(GetVehicleModelIDFromName(inputtext), x+2,y,z,a, -1,-1, 0);
PutPlayerInVehicle(playerid, veh, 0);
}
return 1;
}

 
Teszteltem is, mûködik.

18
Segítségkérés / GatPVarStringEx próbálkozás
« Dátum: 2013. július 26. - 19:18:10 »
Szerintem a témaindító hozzászólásból is érthetõ volt, de azért leírom még egyszer.
A GetPVarString függvény egy változóba menti a lekért értéket, ez után pedig a változót kell használni a további mûveletekhez.
Szerettem volna írni egy olyan függvényt, ami egybõl lekéri a PVar értékét, tehát nem az érték tárolójával kell tovább dolgozni, hanem a függvény egyszeri meghívásával visszakapjuk az adott értéket.
Egy példa: Le szeretném kérni a játékos egyik string típusú adatát, majd ezt kiíratni azt, legyen ez jelen esetben a \"String\" nevû PVar.
Alap esetben ezt így tehetném meg:
 
new tarolo[64], str[128];
GetPVarString(playerid, \"String\", tarolo, 64);
format(str, 128, \"String értéke: %s\", tarolo);
SendClientMessage(playerid,-1,str);

 
A cél az lenne, hogy így lehessen lekérni, és kiíratni:
 
new str[128];
format(str,128, \"String értéke: %s\", GetPVarStringEx(playerid, \"String\"));
SendClientMessage(playerid,-1,str);

19
Segítségkérés / Nyelvtan hibát ír ki random függvénynél
« Dátum: 2013. július 26. - 18:30:57 »
Valószínûleg kihagytál egy ;-t az egyik sor végérõl, a
new randomspawn = random(sizeof(veletlenszeruspawn));

 sor elõtt.

20
Segítségkérés / GatPVarStringEx próbálkozás
« Dátum: 2013. július 26. - 18:17:08 »
Sziasztok!
Szerettem volna egy GetPVarStringEx függvényt írni, ami egybõl visszaadja az értéket, nem pedig lementi egy változóba.
Így próbálkoztam:
 
stock GetPVarStringEx(playerid, pvar[])
{
new t[256];
GetPVarString(playerid, pvar, t, 256);
return t;
}

 
Ez a gyakorlatban pl.:formatnál nem mûködik, és sehogyan sem tudtam eddig megoldani.

21
SA-MP: Szerverfejlesztés / Idõ beállító
« Dátum: 2013. július 25. - 14:57:06 »
Sokkal egyszerûbben is megoldható. Nem kötekedni akarok, csak meg szeretném mutatni az egyszerûbb megoldást.
De így is jól mûködik, gratulálok. :)
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
CMD:ido(playerid)
{
ShowPlayerDialog(playerid, 0, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Idõ beállító\",\"Írd be hány órát szeretnél.\",\"Küldés\",\"Kilépés\");
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid,dialogid,response,listitem,inputtext[])
{
if(dialogid == 0)
{
    if(!response) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Kiléptél\");
if(strval(inputtext) < 0 || strlen(inputtext) > 23) return ShowPlayerDialog(playerid, 0, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Idõ beállító\",\"Írd be hány órát szeretnél! (0-23)\",\"Küldés\",\"Kilépés\");
SetPlayerTime(playerid, strval(inputtext), 0);
}
return 1;
}

22
SA-MP: Szerverfejlesztés / mRegister
« Dátum: 2013. július 25. - 01:29:49 »
mysql plugin bent van? Egyébként neked miért van 314. és 321.sor?

23
SA-MP: Szerverfejlesztés / mRegister
« Dátum: 2013. július 25. - 00:29:38 »
Sziasztok!
Elég régen publikáltam már szkriptet, ezért ezt most pótolom. :)
A mostani szkript elkészítési ideje maximum 20 perc volt, amely egy mysql regisztrációs rendszer.
Teljesen alap, csak azért írtam, mert úgy tervezem, hogy a következõ szkriptjeim erre fognak épülni, és részletekben felépítek egy kisebb gamemodot.
Figyelem: A futtatáshoz szükséges Blue G MySQL pluginja és Y_Less Whrilpool pluginja
Elsõ verzió(Alap regisztrációs rendszer)
RAR (PWN+AMX): Solidfiles
MySQL Tábla:
 
CREATE TABLE IF NOT EXISTS `jatekosok` (
  `id` int(12) NOT NULL AUTO_INCREMENT,
  `nev` varchar(24) NOT NULL,
  `jelszo` varchar(256) NOT NULL,
  PRIMARY KEY (`id`)
) ENGINE=InnoDB DEFAULT CHARSET=utf8 AUTO_INCREMENT=1 ;

 
Második verzió(Alap regisztrációs rendszer, adminszint, pénz, pont mentés + néhány admin parancs)
RAR (PWN+AMX): Solidfiles
MySQL Tábla:
 
CREATE TABLE IF NOT EXISTS `jatekosok` (
  `id` int(12) NOT NULL AUTO_INCREMENT,
  `nev` varchar(24) NOT NULL,
  `jelszo` varchar(256) NOT NULL,
  `adminszint` int(12) NOT NULL,
  `penz` int(12) NOT NULL,
  `pont` int(12) NOT NULL,
  PRIMARY KEY (`id`)
) ENGINE=InnoDB  DEFAULT CHARSET=utf8 AUTO_INCREMENT=5 ;

 
Ha nem szeretnéd, hogy \"jatekosok\" legyen a tábla neve, módosítsd a kód elsõ sorában, és a szkript elején a MYSQL_USERS_TABLE definíciónál.

24
Segítségkérés / Pawno probléma
« Dátum: 2013. július 21. - 18:02:19 »
.Net Framework telepítva van?
Ha nem, telepítsd fel!

25
Segítségkérés / Dialog kérdés
« Dátum: 2013. július 21. - 12:02:38 »
#include <a_samp>
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == 1){
    switch(listitem){
        case 0:{
            //Ha az elsõ lehetõséget választotta
        }
        case 1:{
            //Ha a második lehetõséget választotta
        }
        case 2:{
            //Ha a harmadik lehetõséget választotta
        }
        //És így tovább
    }
}
return 1;
}

26
Segítségkérés / Admin kapu
« Dátum: 2013. július 17. - 16:01:50 »
if(IsPlayerAdmin(playerid))
{
//Kinyitod a kaput
}

 
Így az RCon adminoknak nyitja ki a kaput.
Ha más admin rendszert használsz, akkor az ehhez tartozó ellenõrzõ függvényt kell használnod (Már ha van ilyen, de általában van).

27
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:IG Frakció
« Dátum: 2013. július 16. - 14:58:18 »
Elkezdtem megírni neked. Amint kész lesz szerkesztem a hsz-t. :)

28
Segítségkérés / IG Frakció
« Dátum: 2013. július 15. - 21:15:35 »
Szia!
Ez egy eléggé komplikát dolog. Az elsõ lépés, hogy kiválasztod az adatmentés módját.
Ha már megvan, eddig is mentetted valamilyen formában az adatokat, akkor ugyan ezzel a módszerrel hozzáadsz egy frakció vagy vállalkozásról szóló adatot a játékoshoz. Ha beveszik valahova, és elfogadja, akkor átállítod és beírod értéknek a vállalkozás nevét, vagy bármi mást, amivel megkülönböztetheted a létrehozott frakciókat.
A frakció létrehozásnál pedig írsz egy parancsot, ami lehet pl.: createfraction [Frakció neve] [Rövid leírás]
Ha helyesen írta be a parancsot(minden argumentumot megadott) akkor ellenõrzöd, hogy a játékos nincs-e már más frakcióban, és persze, hogy rendelkezik-e a frakció/vállalkozás alapításhoz szükséges dolgokkal(pénz, szint vagy akármi más.) Ha semmilyen hiba nem merült fel, akkor átírod a megfelelõ adatot a játékosnak.
Hogy az, amit leírtam mûködjön is, kelleni fog valami, ami menti a létrehozott frakciókat(Ez lehet egy fájl, vagy egy mysql tábla.) például a nevét és a leírását amit a játékos megadott, illetve a leader nevét, vagy akármi mást, ami fontos lehet a frakcióval kapcsolatban.

29
Szkript kérések / Névre szolo skin
« Dátum: 2013. július 15. - 18:22:47 »
Mented valamilyen módon a játékosok adatait? Ha igen, akkor milyen fájlkezelõt használsz? Vagy esetleg mysql?

30
Segítségkérés / /me gond
« Dátum: 2013. július 15. - 18:10:25 »
Szia!
Ez elküldi az üzenetet a közelben lévõ játékosoknak.
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <foreach>
#include <sscanf2>
CMD:me(playerid, params[])
{
new str[128],
        txt[128],
        name[MAX_PLAYER_NAME],
        Float:x,
        Float:y,
                Float:z;
if(sscanf(params, \"s\", txt)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /me [cselekvés]\");
GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME);
format(str, 128, \"%s %s\", name, txt);
GetPlayerPos(playerid, x,y,z);
foreach(Player, i){
if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 7.0, x,y,z)){
    SendClientMessage(i, -1, str);
}
}
return 1;
}

 
for ciklussal:
 
CMD:me(playerid, params[])
{
        new str[128],
           txt[128],
            name[MAX_PLAYER_NAME],
                  Float:x,
                Float:y,
             Float:z;
        if(sscanf(params, \"s\", txt)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /me [cselekvés]\");
        GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME);
        format(str, 128, \"%s %s\", name, txt);
        GetPlayerPos(playerid, x,y,z);
        for(new i = 0; i<MAX_PLAYERS; i++){
            if(IsPlayerConnected(i)){
                        if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 7.0, x,y,z)){
                            SendClientMessage(i, -1, str);
                        }
                }
        }
        return 1;
}

 
foreach.inc
SSCANF Plugin
ZCMD.inc

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 18
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal