Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - mauladam
Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 18
16
« Dátum: 2013. július 30. - 20:26:48 »
Nem tudtam, hogy kell árat is beállítani. Mindjárt leírom.
17
« Dátum: 2013. július 30. - 18:12:30 »
#include <a_samp> #include <zcmd> new VehicleNames[212][] = { {\"Landstalker\"},{\"Bravura\"},{\"Buffalo\"},{\"Linerunner\"},{\"Perrenial\"},{\"Sentinel\"},{\"Dumper\"}, {\"Firetruck\"},{\"Trashmaster\"},{\"Stretch\"},{\"Manana\"},{\"Infernus\"},{\"Voodoo\"},{\"Pony\"},{\"Mule\"}, {\"Cheetah\"},{\"Ambulance\"},{\"Leviathan\"},{\"Moonbeam\"},{\"Esperanto\"},{\"Taxi\"},{\"Washington\"}, {\"Bobcat\"},{\"Mr Whoopee\"},{\"BF Injection\"},{\"Hunter\"},{\"Premier\"},{\"Enforcer\"},{\"Securicar\"}, {\"Banshee\"},{\"Predator\"},{\"Bus\"},{\"Rhino\"},{\"Barracks\"},{\"Hotknife\"},{\"Trailer 1\"},{\"Previon\"}, {\"Coach\"},{\"Cabbie\"},{\"Stallion\"},{\"Rumpo\"},{\"RC Bandit\"},{\"Romero\"},{\"Packer\"},{\"Monster\"}, {\"Admiral\"},{\"Squalo\"},{\"Seasparrow\"},{\"Pizzaboy\"},{\"Tram\"},{\"Trailer 2\"},{\"Turismo\"}, {\"Speeder\"},{\"Reefer\"},{\"Tropic\"},{\"Flatbed\"},{\"Yankee\"},{\"Caddy\"},{\"Solair\"},{\"Berkley\'s RC Van\"}, {\"Skimmer\"},{\"PCJ-600\"},{\"Faggio\"},{\"Freeway\"},{\"RC Baron\"},{\"RC Raider\"},{\"Glendale\"},{\"Oceanic\"}, {\"Sanchez\"},{\"Sparrow\"},{\"Patriot\"},{\"Quad\"},{\"Coastguard\"},{\"Dinghy\"},{\"Hermes\"},{\"Sabre\"}, {\"Rustler\"},{\"ZR-350\"},{\"Walton\"},{\"Regina\"},{\"Comet\"},{\"BMX\"},{\"Burrito\"},{\"Camper\"},{\"Marquis\"}, {\"Baggage\"},{\"Dozer\"},{\"Maverick\"},{\"News Chopper\"},{\"Rancher\"},{\"FBI Rancher\"},{\"Virgo\"},{\"Greenwood\"}, {\"Jetmax\"},{\"Hotring\"},{\"Sandking\"},{\"Blista Compact\"},{\"Police Maverick\"},{\"Boxville\"},{\"Benson\"}, {\"Mesa\"},{\"RC Goblin\"},{\"Hotring Racer A\"},{\"Hotring Racer B\"},{\"Bloodring Banger\"},{\"Rancher\"}, {\"Super GT\"},{\"Elegant\"},{\"Journey\"},{\"Bike\"},{\"Mountain Bike\"},{\"Beagle\"},{\"Cropdust\"},{\"Stunt\"}, {\"Tanker\"}, {\"Roadtrain\"},{\"Nebula\"},{\"Majestic\"},{\"Buccaneer\"},{\"Shamal\"},{\"Hydra\"},{\"FCR-900\"}, {\"NRG-500\"},{\"HPV1000\"},{\"Cement Truck\"},{\"Tow Truck\"},{\"Fortune\"},{\"Cadrona\"},{\"FBI Truck\"}, {\"Willard\"},{\"Forklift\"},{\"Tractor\"},{\"Combine\"},{\"Feltzer\"},{\"Remington\"},{\"Slamvan\"}, {\"Blade\"},{\"Freight\"},{\"Streak\"},{\"Vortex\"},{\"Vincent\"},{\"Bullet\"},{\"Clover\"},{\"Sadler\"}, {\"Firetruck LA\"},{\"Hustler\"},{\"Intruder\"},{\"Primo\"},{\"Cargobob\"},{\"Tampa\"},{\"Sunrise\"},{\"Merit\"}, {\"Utility\"},{\"Nevada\"},{\"Yosemite\"},{\"Windsor\"},{\"Monster A\"},{\"Monster B\"},{\"Uranus\"},{\"Jester\"}, {\"Sultan\"},{\"Stratum\"},{\"Elegy\"},{\"Raindance\"},{\"RC Tiger\"},{\"Flash\"},{\"Tahoma\"},{\"Savanna\"}, {\"Bandito\"},{\"Freight Flat\"},{\"Streak Carriage\"},{\"Kart\"},{\"Mower\"},{\"Duneride\"},{\"Sweeper\"}, {\"Broadway\"},{\"Tornado\"},{\"AT-400\"},{\"DFT-30\"},{\"Huntley\"},{\"Stafford\"},{\"BF-400\"},{\"Newsvan\"}, {\"Tug\"},{\"Trailer 3\"},{\"Emperor\"},{\"Wayfarer\"},{\"Euros\"},{\"Hotdog\"},{\"Club\"},{\"Freight Carriage\"}, {\"Trailer 3\"},{\"Andromada\"},{\"Dodo\"},{\"RC Cam\"},{\"Launch\"},{\"Police Car (LSPD)\"},{\"Police Car (SFPD)\"}, {\"Police Car (LVPD)\"},{\"Police Ranger\"},{\"Picador\"},{\"S.W.A.T. Van\"},{\"Alpha\"},{\"Phoenix\"},{\"Glendale\"}, {\"Sadler\"},{\"Luggage Trailer A\"},{\"Luggage Trailer B\"},{\"Stair Trailer\"},{\"Boxville\"},{\"Farm Plow\"}, {\"Utility Trailer\"}}; stock GetVehicleModelIDFromName(vname[]) { for(new i = 0; i < 211; i++) { if ( strfind(VehicleNames, vname, true) != -1 ) return i + 400; } return -1; } main(){} public OnGameModeInit() { printf(\"Játékmód elindítva!\"); return 1; } public OnGameModeExit() { printf(\"Játékmód leállítva\"); return 1; } CMD:vspawn(playerid) { return ShowPlayerDialog(playerid, 100, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Jármû spawn\",\"Írj be egy jármû nevet:\",\"Spawn\",\"Mégse\"); } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == 100) { if(!response) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Kiléptél!\"); if(GetVehicleModelIDFromName(inputtext) == -1) return ShowPlayerDialog(playerid, 100, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Jármû spawn\",\"Ilyen jármû nem létezik! Írj be egy másik nevet!\",\"Spawn\",\"Kilépés\"); new Float:x,Float:y,Float:z,Float:a; GetPlayerPos(playerid, x,y,z); GetPlayerFacingAngle(playerid, a); new veh = CreateVehicle(GetVehicleModelIDFromName(inputtext), x+2,y,z,a, -1,-1, 0); PutPlayerInVehicle(playerid, veh, 0); } return 1; } Teszteltem is, mûködik.
18
« Dátum: 2013. július 26. - 19:18:10 »
Szerintem a témaindító hozzászólásból is érthetõ volt, de azért leírom még egyszer. A GetPVarString függvény egy változóba menti a lekért értéket, ez után pedig a változót kell használni a további mûveletekhez. Szerettem volna írni egy olyan függvényt, ami egybõl lekéri a PVar értékét, tehát nem az érték tárolójával kell tovább dolgozni, hanem a függvény egyszeri meghívásával visszakapjuk az adott értéket. Egy példa: Le szeretném kérni a játékos egyik string típusú adatát, majd ezt kiíratni azt, legyen ez jelen esetben a \"String\" nevû PVar. Alap esetben ezt így tehetném meg: new tarolo[64], str[128]; GetPVarString(playerid, \"String\", tarolo, 64); format(str, 128, \"String értéke: %s\", tarolo); SendClientMessage(playerid,-1,str); A cél az lenne, hogy így lehessen lekérni, és kiíratni: new str[128]; format(str,128, \"String értéke: %s\", GetPVarStringEx(playerid, \"String\")); SendClientMessage(playerid,-1,str);
19
« Dátum: 2013. július 26. - 18:30:57 »
Valószínûleg kihagytál egy ;-t az egyik sor végérõl, a new randomspawn = random(sizeof(veletlenszeruspawn)); sor elõtt.
20
« Dátum: 2013. július 26. - 18:17:08 »
Sziasztok! Szerettem volna egy GetPVarStringEx függvényt írni, ami egybõl visszaadja az értéket, nem pedig lementi egy változóba. Így próbálkoztam: stock GetPVarStringEx(playerid, pvar[]) { new t[256]; GetPVarString(playerid, pvar, t, 256); return t; } Ez a gyakorlatban pl.:formatnál nem mûködik, és sehogyan sem tudtam eddig megoldani.
21
« Dátum: 2013. július 25. - 14:57:06 »
Sokkal egyszerûbben is megoldható. Nem kötekedni akarok, csak meg szeretném mutatni az egyszerûbb megoldást. De így is jól mûködik, gratulálok. #include <a_samp> #include <zcmd> CMD:ido(playerid) { ShowPlayerDialog(playerid, 0, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Idõ beállító\",\"Írd be hány órát szeretnél.\",\"Küldés\",\"Kilépés\"); return 1; } public OnDialogResponse(playerid,dialogid,response,listitem,inputtext[]) { if(dialogid == 0) { if(!response) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Kiléptél\"); if(strval(inputtext) < 0 || strlen(inputtext) > 23) return ShowPlayerDialog(playerid, 0, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Idõ beállító\",\"Írd be hány órát szeretnél! (0-23)\",\"Küldés\",\"Kilépés\"); SetPlayerTime(playerid, strval(inputtext), 0); } return 1; }
22
« Dátum: 2013. július 25. - 01:29:49 »
mysql plugin bent van? Egyébként neked miért van 314. és 321.sor?
23
« Dátum: 2013. július 25. - 00:29:38 »
Sziasztok! Elég régen publikáltam már szkriptet, ezért ezt most pótolom. A mostani szkript elkészítési ideje maximum 20 perc volt, amely egy mysql regisztrációs rendszer. Teljesen alap, csak azért írtam, mert úgy tervezem, hogy a következõ szkriptjeim erre fognak épülni, és részletekben felépítek egy kisebb gamemodot. Figyelem: A futtatáshoz szükséges Blue G MySQL pluginja és Y_Less Whrilpool pluginjaElsõ verzió(Alap regisztrációs rendszer) RAR (PWN+AMX): SolidfilesMySQL Tábla: CREATE TABLE IF NOT EXISTS `jatekosok` ( `id` int(12) NOT NULL AUTO_INCREMENT, `nev` varchar(24) NOT NULL, `jelszo` varchar(256) NOT NULL, PRIMARY KEY (`id`) ) ENGINE=InnoDB DEFAULT CHARSET=utf8 AUTO_INCREMENT=1 ; Második verzió(Alap regisztrációs rendszer, adminszint, pénz, pont mentés + néhány admin parancs) RAR (PWN+AMX): SolidfilesMySQL Tábla: CREATE TABLE IF NOT EXISTS `jatekosok` ( `id` int(12) NOT NULL AUTO_INCREMENT, `nev` varchar(24) NOT NULL, `jelszo` varchar(256) NOT NULL, `adminszint` int(12) NOT NULL, `penz` int(12) NOT NULL, `pont` int(12) NOT NULL, PRIMARY KEY (`id`) ) ENGINE=InnoDB DEFAULT CHARSET=utf8 AUTO_INCREMENT=5 ; Ha nem szeretnéd, hogy \"jatekosok\" legyen a tábla neve, módosítsd a kód elsõ sorában, és a szkript elején a MYSQL_USERS_TABLE definíciónál.
24
« Dátum: 2013. július 21. - 18:02:19 »
.Net Framework telepítva van? Ha nem, telepítsd fel!
25
« Dátum: 2013. július 21. - 12:02:38 »
#include <a_samp> public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == 1){ switch(listitem){ case 0:{ //Ha az elsõ lehetõséget választotta } case 1:{ //Ha a második lehetõséget választotta } case 2:{ //Ha a harmadik lehetõséget választotta } //És így tovább } } return 1; }
26
« Dátum: 2013. július 17. - 16:01:50 »
if(IsPlayerAdmin(playerid)) { //Kinyitod a kaput }
Így az RCon adminoknak nyitja ki a kaput. Ha más admin rendszert használsz, akkor az ehhez tartozó ellenõrzõ függvényt kell használnod (Már ha van ilyen, de általában van).
27
« Dátum: 2013. július 16. - 14:58:18 »
Elkezdtem megírni neked. Amint kész lesz szerkesztem a hsz-t.
28
« Dátum: 2013. július 15. - 21:15:35 »
Szia! Ez egy eléggé komplikát dolog. Az elsõ lépés, hogy kiválasztod az adatmentés módját. Ha már megvan, eddig is mentetted valamilyen formában az adatokat, akkor ugyan ezzel a módszerrel hozzáadsz egy frakció vagy vállalkozásról szóló adatot a játékoshoz. Ha beveszik valahova, és elfogadja, akkor átállítod és beírod értéknek a vállalkozás nevét, vagy bármi mást, amivel megkülönböztetheted a létrehozott frakciókat. A frakció létrehozásnál pedig írsz egy parancsot, ami lehet pl.: createfraction [Frakció neve] [Rövid leírás] Ha helyesen írta be a parancsot(minden argumentumot megadott) akkor ellenõrzöd, hogy a játékos nincs-e már más frakcióban, és persze, hogy rendelkezik-e a frakció/vállalkozás alapításhoz szükséges dolgokkal(pénz, szint vagy akármi más.) Ha semmilyen hiba nem merült fel, akkor átírod a megfelelõ adatot a játékosnak. Hogy az, amit leírtam mûködjön is, kelleni fog valami, ami menti a létrehozott frakciókat(Ez lehet egy fájl, vagy egy mysql tábla.) például a nevét és a leírását amit a játékos megadott, illetve a leader nevét, vagy akármi mást, ami fontos lehet a frakcióval kapcsolatban.
29
« Dátum: 2013. július 15. - 18:22:47 »
Mented valamilyen módon a játékosok adatait? Ha igen, akkor milyen fájlkezelõt használsz? Vagy esetleg mysql?
30
« Dátum: 2013. július 15. - 18:10:25 »
Szia! Ez elküldi az üzenetet a közelben lévõ játékosoknak. #include <a_samp> #include <zcmd> #include <foreach> #include <sscanf2> CMD:me(playerid, params[]) { new str[128], txt[128], name[MAX_PLAYER_NAME], Float:x, Float:y, Float:z; if(sscanf(params, \"s\", txt)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /me [cselekvés]\"); GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME); format(str, 128, \"%s %s\", name, txt); GetPlayerPos(playerid, x,y,z); foreach(Player, i){ if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 7.0, x,y,z)){ SendClientMessage(i, -1, str); } } return 1; } for ciklussal: CMD:me(playerid, params[]) { new str[128], txt[128], name[MAX_PLAYER_NAME], Float:x, Float:y, Float:z; if(sscanf(params, \"s\", txt)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /me [cselekvés]\"); GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME); format(str, 128, \"%s %s\", name, txt); GetPlayerPos(playerid, x,y,z); for(new i = 0; i<MAX_PLAYERS; i++){ if(IsPlayerConnected(i)){ if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 7.0, x,y,z)){ SendClientMessage(i, -1, str); } } } return 1; } foreach.incSSCANF PluginZCMD.inc
Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 18
|