Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Flips
16
« Dátum: 2016. szeptember 30. - 19:32:29 »
Üdv! Tudom hogy ilyesmit egyszer már kérdeztem de ez más fajta hiba és az előzőt sikerült javítani. Most olyan problémám van hogyha felmegy egy játékos pl. ID 0 annak létrehozza a textdrawot, ha felmegy még egy ID 1 akkor arra rárakja az ID 1 -es textdrawját is vagyis ID 0 egyszerre 2 textdrawot lát egyiket a másikon viszont ID 1 meg csak a sajátját ha feljön ID 2 akkor ID 0 3-mat lát ID 1 pedig 2-t ID 2 pedig csak sajátját és így tovább. Valaki erre valami megoldást? Mod eleje: new Text:Jatnev[MAX_PLAYERS]; new Text:Korozes[MAX_PLAYERS]; new Text:Bank[MAX_PLAYERS]; new Text:Pont[MAX_PLAYERS]; new Text:PID[MAX_PLAYERS]; new Text:VIPN[MAX_PLAYERS]; new Text:ADN[MAX_PLAYERS]; new Text:Rang[MAX_PLAYERS]; new Text:szname[MAX_PLAYERS]; OnPlayerSpawn: new text[41]; new wantedlevel; wantedlevel = GetPlayerWantedLevel(playerid); new jatekosname[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, jatekosname, sizeof(jatekosname)); szname[playerid] = TextDrawCreate(338.000000, 400.000000, \"Hungarian Truckers v1.5\"); TextDrawAlignment(szname[playerid], 2); TextDrawBackgroundColor(szname[playerid], 16777215); TextDrawFont(szname[playerid], 2); TextDrawLetterSize(szname[playerid], 0.500000, 1.399999); TextDrawColor(szname[playerid], 65535); TextDrawSetOutline(szname[playerid], 1); TextDrawSetProportional(szname[playerid], 1); Jatnev[playerid] = TextDrawCreate(500.000000, 134.000000, \" \"); TextDrawBackgroundColor(Jatnev[playerid], 255); TextDrawFont(Jatnev[playerid], 2); TextDrawLetterSize(Jatnev[playerid], 0.230000, 1.100000); TextDrawColor(Jatnev[playerid], -1); TextDrawSetOutline(Jatnev[playerid], 1); TextDrawSetProportional(Jatnev[playerid], 1); TextDrawUseBox(Jatnev[playerid], 1); TextDrawBoxColor(Jatnev[playerid], 100); TextDrawTextSize(Jatnev[playerid], 637.000000, 1.000000); format(text, 20, \"~g~Név: ~r~%s\", jatekosname); TextDrawSetString(Jatnev[playerid], text); Korozes[playerid] = TextDrawCreate(500.000000, 148.500000, \" \"); TextDrawBackgroundColor(Korozes[playerid], 255); TextDrawFont(Korozes[playerid], 2); TextDrawLetterSize(Korozes[playerid], 0.230000, 1.100000); TextDrawColor(Korozes[playerid], -1); TextDrawSetOutline(Korozes[playerid], 1); TextDrawSetProportional(Korozes[playerid], 1); TextDrawUseBox(Korozes[playerid], 1); TextDrawBoxColor(Korozes[playerid], 100); TextDrawTextSize(Korozes[playerid], 637.000000, 1.000000); format(text, 20, \"~g~Körözéseid: ~r~%i\", wantedlevel); TextDrawSetString(Korozes[playerid], text); Bank[playerid] = TextDrawCreate(500.000000, 163.000000, \" \"); TextDrawBackgroundColor(Bank[playerid], 255); TextDrawFont(Bank[playerid], 2); TextDrawLetterSize(Bank[playerid], 0.230000, 1.100000); TextDrawColor(Bank[playerid], -1); TextDrawSetOutline(Bank[playerid], 1); TextDrawSetProportional(Bank[playerid], 1); TextDrawUseBox(Bank[playerid], 1); TextDrawBoxColor(Bank[playerid], 100); TextDrawTextSize(Bank[playerid], 637.000000, 8.000000); format(text, sizeof(text), \"~g~Bankod: ~r~%i$\", APlayerData[playerid][bankMoney]); TextDrawSetString(Bank[playerid], text); Pont[playerid] = TextDrawCreate(500.000000, 177.500000, \" \"); TextDrawBackgroundColor(Pont[playerid], 255); TextDrawFont(Pont[playerid], 2); TextDrawLetterSize(Pont[playerid], 0.230000, 1.100000); TextDrawColor(Pont[playerid], -1); TextDrawSetOutline(Pont[playerid], 1); TextDrawSetProportional(Pont[playerid], 1); TextDrawUseBox(Pont[playerid], 1); TextDrawBoxColor(Pont[playerid], 100); TextDrawTextSize(Pont[playerid], 637.000000, 0.000000); format(text, sizeof(text), \"~g~Pontjaid: ~r~%i\", GetPlayerScore(playerid)); TextDrawSetString(Pont[playerid], text); Rang[playerid] = TextDrawCreate(500.000000, 192.000000, \" \"); TextDrawBackgroundColor(Rang[playerid], 255); TextDrawFont(Rang[playerid], 2); TextDrawLetterSize(Rang[playerid], 0.230000, 1.100000); TextDrawColor(Rang[playerid], -1); TextDrawSetOutline(Rang[playerid], 1); TextDrawSetProportional(Rang[playerid], 1); TextDrawUseBox(Rang[playerid], 1); TextDrawBoxColor(Rang[playerid], 100); TextDrawTextSize(Rang[playerid], 637.000000, 0.000000); // format(text, sizeof(text), \"~g~Rankod: ~r~%s\", Rang[playerid]); // TextDrawSetString(Rang[playerid], text); VIPN[playerid] = TextDrawCreate(500.000000, 206.600000, \" \"); TextDrawBackgroundColor(VIPN[playerid], 255); TextDrawFont(VIPN[playerid], 2); TextDrawLetterSize(VIPN[playerid], 0.230000, 1.100000); TextDrawColor(VIPN[playerid], -1); TextDrawSetOutline(VIPN[playerid], 1); TextDrawSetProportional(VIPN[playerid], 1); TextDrawUseBox(VIPN[playerid], 1); TextDrawBoxColor(VIPN[playerid], 100); TextDrawTextSize(VIPN[playerid], 637.000000, 1.000000); format(text, sizeof(text), \"~g~VIP: ~r~%s\", VipLevelName[APlayerData[playerid][PlayerVip]]); TextDrawSetString(VIPN[playerid], text); ADN[playerid] = TextDrawCreate(500.000000, 221.100000, \" \"); TextDrawBackgroundColor(ADN[playerid], 255); TextDrawFont(ADN[playerid], 2); TextDrawLetterSize(ADN[playerid], 0.230000, 1.100000); TextDrawColor(ADN[playerid], -1); TextDrawSetOutline(ADN[playerid], 1); TextDrawSetProportional(ADN[playerid], 1); TextDrawUseBox(ADN[playerid], 1); TextDrawBoxColor(ADN[playerid], 100); TextDrawTextSize(ADN[playerid], 637.000000, 1.000000); format(text, sizeof(text), \"~g~Admin: ~r~%s\", AdminLevelName[APlayerData[playerid][PlayerLevel]]); TextDrawSetString(ADN[playerid], text); PID[playerid] = TextDrawCreate(500.000000, 235.600000, \" \"); TextDrawBackgroundColor(PID[playerid], 255); TextDrawFont(PID[playerid], 2); TextDrawLetterSize(PID[playerid], 0.230000, 1.100000); TextDrawColor(PID[playerid], -1); TextDrawSetOutline(PID[playerid], 1); TextDrawSetProportional(PID[playerid], 1); TextDrawUseBox(PID[playerid], 1); TextDrawBoxColor(PID[playerid], 100); TextDrawTextSize(PID[playerid], 637.000000, 1.000000); format(text, sizeof(text), \"~g~ID: ~r~%i\", playerid); TextDrawSetString(PID[playerid], text); for(new i; i < MAX_PLAYERS; i ++) { if(IsPlayerConnected(i)) { TextDrawShowForPlayer(i, Korozes[playerid]); TextDrawShowForPlayer(i, Bank[playerid]); TextDrawShowForPlayer(i, Pont[playerid]); TextDrawShowForPlayer(i, PID[playerid]); TextDrawShowForPlayer(i, szname[playerid]); TextDrawShowForPlayer(i, Jatnev[playerid]); TextDrawShowForPlayer(i, Rang[playerid]); TextDrawShowForPlayer(i, VIPN[playerid]); TextDrawShowForPlayer(i, ADN[playerid]); } }
OnPlayerUpdate: new score; new text[41]; new wantedlevel; wantedlevel = GetPlayerWantedLevel(playerid); score = GetPlayerScore(playerid); format(text, sizeof(text), \"~g~Pontjaid: ~r~%i\", score); TextDrawSetString(Pont[playerid], text); format(text, 20, \"~g~Körözéseid: ~r~%i\", wantedlevel); TextDrawSetString(Korozes[playerid], text); format(text, sizeof(text), \"~g~Bankod: ~r~%i$\", APlayerData[playerid][bankMoney]); TextDrawSetString(Bank[playerid], text); format(text, sizeof(text), \"~g~ID: ~r~%i\", playerid); TextDrawSetString(PID[playerid], text); format(text, sizeof(text), \"~g~VIP: ~r~%s\", VipLevelName[APlayerData[playerid][PlayerVip]]); TextDrawSetString(VIPN[playerid], text); format(text, sizeof(text), \"~g~Admin: ~r~%s\", AdminLevelName[APlayerData[playerid][PlayerLevel]]); TextDrawSetString(ADN[playerid], text);
17
« Dátum: 2016. szeptember 18. - 19:05:18 »
Kicsit nagyon túl akartam bonyolítani de végül rájötem hogy idióta vagyok és meglehet oldani 3 sorból/textdraw. Köszi a segítséget
18
« Dátum: 2016. szeptember 16. - 19:13:51 »
Van néhány textdrawom ami nem igazán úgy működik ahogy én akarom A mod elején: new Text:Korozes; new Text:Bank; new Text:Pont; new Text:PID; OnPlayerStatChange alatt, de szerintem nem itt kéne lennie és nem is így kell megoldani de pont ezért kérek segítséget new text[41]; new wantedlevel; wantedlevel = GetPlayerWantedLevel(playerid); Korozes = TextDrawCreate(500.000000, 134.000000, \" \"); TextDrawBackgroundColor(Korozes, 255); TextDrawFont(Korozes, 2); TextDrawLetterSize(Korozes, 0.230000, 1.100000); TextDrawColor(Korozes, -1); TextDrawSetOutline(Korozes, 1); TextDrawSetProportional(Korozes, 1); TextDrawUseBox(Korozes, 1); TextDrawBoxColor(Korozes, 100); TextDrawTextSize(Korozes, 637.000000, 1.000000); format(text, 20, \"Körözéseid: %i\", wantedlevel); TextDrawSetString(Korozes, text); Bank = TextDrawCreate(500.000000, 148.500000, \" \"); TextDrawBackgroundColor(Bank, 255); TextDrawFont(Bank, 2); TextDrawLetterSize(Bank, 0.230000, 1.100000); TextDrawColor(Bank, -1); TextDrawSetOutline(Bank, 1); TextDrawSetProportional(Bank, 1); TextDrawUseBox(Bank, 1); TextDrawBoxColor(Bank, 100); TextDrawTextSize(Bank, 637.000000, 8.000000); format(text, sizeof(text), \"Bankod: %i\", APlayerData[playerid][bankMoney]); TextDrawSetString(Bank, text); Pont = TextDrawCreate(500.000000, 163.000000, \" \"); TextDrawBackgroundColor(Pont, 255); TextDrawFont(Pont, 2); TextDrawLetterSize(Pont, 0.230000, 1.100000); TextDrawColor(Pont, -1); TextDrawSetOutline(Pont, 1); TextDrawSetProportional(Pont, 1); TextDrawUseBox(Pont, 1); TextDrawBoxColor(Pont, 100); TextDrawTextSize(Pont, 637.000000, 0.000000); format(text, sizeof(text), \"Pontjaid: %i\", GetPlayerScore(playerid)); TextDrawSetString(Pont, text); PID = TextDrawCreate(500.000000, 177.500000, \" \"); TextDrawBackgroundColor(PID, 255); TextDrawFont(PID, 2); TextDrawLetterSize(PID, 0.230000, 1.100000); TextDrawColor(PID, -1); TextDrawSetOutline(PID, 1); TextDrawSetProportional(PID, 1); TextDrawUseBox(PID, 1); TextDrawBoxColor(PID, 100); TextDrawTextSize(PID, 637.000000, 68.000000); format(text, sizeof(text), \"ID: %i\", playerid); TextDrawSetString(PID, text); for(new i; i < MAX_PLAYERS; i ++) { if(IsPlayerConnected(i)) { TextDrawShowForPlayer(i, Korozes); TextDrawShowForPlayer(i, Bank); TextDrawShowForPlayer(i, Pont); TextDrawShowForPlayer(i, PID); TextDrawShowForPlayer(i, szname); } } Az a lényeg azt szeretném hogy úgy változzon a textdraw ahogy változik az illetőnek a pontja, körözési szintje, pénze a bankban, stb., viszont nem változik. Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. szeptember 16. - 19:18:13 )
1 lemaradt elnézést. A mod elején: new Jatnev; OnPlayerStateChange alatt: new jatekosname[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, jatekosname, sizeof(jatekosname)); Jatnev = TextDrawCreate(500.000000, 134.000000, \" \"); TextDrawBackgroundColor(Jatnev, 255); TextDrawFont(Jatnev, 2); TextDrawLetterSize(Jatnev, 0.230000, 1.100000); TextDrawColor(Jatnev, -1); TextDrawSetOutline(Jatnev, 1); TextDrawSetProportional(Jatnev, 1); TextDrawUseBox(Jatnev, 1); TextDrawBoxColor(Jatnev, 100); TextDrawTextSize(Jatnev, 637.000000, 1.000000); format(text, 20, \"Név: %s\", jatekosname); TextDrawSetString(Jatnev, text);
19
« Dátum: 2016. szeptember 11. - 10:45:49 »
Így ?
COMMAND:gate(playerid, params[]) { new name[24]; GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name)); if(!strcmp(name, \"asdasd\", false)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Nincs jogod kinyitni ezt a kaput\"); if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10, -2652.5, 1383.6, 8.4)) { switch(gate1open) { case true: { MoveObject(gate1, -2652.5, 1383.6, 8.4, 2.00); gate1open = false; } case false: { MoveObject(gate1, -2652.5, 1383.6, -3, 2.00); gate1open = true; } } } else SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Nem vagy kapu közelében\"); return 1; }
Editeltem: Alul kimaradt egy else, figyelmetlen voltam bocsi De már jó. (Nincs tesztelve).
COMMAND:gate(playerid, params[]) { new name[24]; GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name)); if(strcmp(name, \"asdasd\", false)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Nincs jogod kinyitni ezt a kaput\"); if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10, -2652.5, 1383.6, 8.4)) { switch(gate1open) { case true: { MoveObject(gate1, -2652.5, 1383.6, 8.4, 2.00); gate1open = false; } case false: { MoveObject(gate1, -2652.5, 1383.6, -3, 2.00); gate1open = true; } } } else SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Nem vagy kapu közelében\"); return 1; } if(strcmp(name, \"asdasd\", false)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Nincs jogod kinyitni ezt a kaput\"); Így működik felkiáltójel nélkül És köszi a segítséget
20
« Dátum: 2016. szeptember 11. - 10:10:52 »
Az egész kódot küld el és tudunk segíteni.
Mod elején: new gate1, bool: gate1open; Parancs: COMMAND:gate(playerid, params[]) { new name[24]; GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name)); if(strcmp(\"asdasd\", name) != 0) return SendClientMessage(playerid, -1, \"{ff0000}Nincs jogod kinyitni ezt a kaput\"); if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10, -2652.5, 1383.6, 8.4)) { switch(gate1open) { case true: { MoveObject(gate1, -2652.5, 1383.6, 8.4, 2.00); gate1open = false; } case false: { MoveObject(gate1, -2652.5, 1383.6, -3, 2.00); gate1open = true; } } return 1; } SendClientMessage(playerid,-1, \"{ff0000}Nem vagy kapu közelében\"); return 1; } OnPlayerConnect alatt: gate1 = CreateObject(3050, -2652.5, 1383.6, 8.4, 0, 0, 270);
21
« Dátum: 2016. szeptember 10. - 18:22:40 »
Szia! Így:
CMD:kapu(playerid,params[]) { new name[24]; GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name)); if(strcmp(\"Kis_Alfonz\",name) != 0) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem vagy Kis_Alfonz\"); //Ide jöhet a kód return 1; }
Nem tudom én rotottam-e el, viszont ha nem a megadott névvel megyek fel nem lehet kinyitni a kaput így nem látom mennyi van ott, de ha azzal a névvel vagyok fent amit megadtam akkor működik a parancs viszont mögötte van még1 kapu. Szóval dupplázódik az object. Az miért lehet?
22
« Dátum: 2016. szeptember 10. - 17:28:35 »
Ha van egy kapu(ugye mozgó object) meg lehet-e oldani hogy azt a parancsot ami nyitja(ez esetben /gate) csak 1 bizonyos személy tudja használni? Vagy akár automatikusan mozogjon de csak akkor ha az az egy bizonyos ember megy a közelébe. Ez megoldható vagy hogy szokták megoldani?
23
« Dátum: 2016. augusztus 17. - 17:43:26 »
new Rang[MAX_PLAYERS][150]; beállításnál:
Rang[playerid] = \"akármi\";
Sikerült köszi a segítséget!
24
« Dátum: 2016. augusztus 17. - 17:19:22 »
Szóval próbálkoztam 1 rang rendszerrel de van 1 problémája. Mikor egyedül vagyok fent tök jól megy mindig ha új rangra lépek változik a textdraw viszont ha 2 különböző ranggal rendelkező játékos játszik akkor mindkettőnek a textdraw ugrál. Pl. egyik amatőr, másik ügyes akkor az a 2 ugrál a textdrawban hol azt írja hogy Rangod: Amatőr hol azt hogy Ügyes és nem tudom miért. new Text:Textdraw0; new Rang [150]; public OnPlayerUpdate(playerid) { if(GetPlayerScore(playerid) >= 801 && GetPlayerScore(playerid) <= 100000) { SetPlayerChatBubble(playerid, \"Legendás\",COLOR_YELLOW,40.0,1000); } else if(GetPlayerScore(playerid) >= 401 && GetPlayerScore(playerid) <= 800) { SetPlayerChatBubble(playerid, \"Ügyes\",COLOR_RED,40.0,1000); } else if(GetPlayerScore(playerid) >= 201 && GetPlayerScore(playerid) <= 400) { SetPlayerChatBubble(playerid, \"Menő\",COLOR_BLUE,40.0,1000); } else if(GetPlayerScore(playerid) >= 101 && GetPlayerScore(playerid) <= 200) { SetPlayerChatBubble(playerid, \"Haladó\",COLOR_GREEN,40.0,1000); } else if(GetPlayerScore(playerid) >= 0 && GetPlayerScore(playerid) <= 100) { SetPlayerChatBubble(playerid, \"Amatőr\",COLOR_WHITE,40.0,1000); } new string[128]; if(GetPlayerScore(playerid) >= 801 && GetPlayerScore(playerid) <= 100000) { Rang = \"Legendás\"; } else if(GetPlayerScore(playerid) >= 401 && GetPlayerScore(playerid) <= 800) { Rang = \"Ügyes\"; } else if(GetPlayerScore(playerid) >= 201 && GetPlayerScore(playerid) <= 400) { Rang = \"Menő\"; } else if(GetPlayerScore(playerid) >= 101 && GetPlayerScore(playerid) <= 200) { Rang = \"Haladó\"; } else if(GetPlayerScore(playerid) >= 0 && GetPlayerScore(playerid) <= 100) { Rang = \"Amatőr\"; } format(string, sizeof string, \"~g~Rangod:~r~ %s\", Rang); TextDrawSetString(Text:Textdraw0, string); TextDrawShowForPlayer(playerid, Text:Textdraw0); return 1; }
25
« Dátum: 2016. augusztus 17. - 17:00:47 »
Hali! Szóval mikor kilépek házból akkor becrashel a szeró. Olvastam hogy a fixchars.inc miatt(használom) a valódi kérdésem az lenne hogyan lehetne máshogx megoldani az ékezetes betűket vagy meglehet-e oldalni hogy azzal az inclueddal is menjen? A válaszokat előre is köszönöm!!!
Szia! Nekem is ez volt a baj! Tölsd le a fixchars2-őt Link: http://www.solidfiles.com/d/7096b7681a/ [/quote] Működik köszi a segítséget.
26
« Dátum: 2016. augusztus 17. - 16:42:29 »
Hali! Szóval mikor kilépek házból akkor becrashel a szeró. Olvastam hogy a fixchars.inc miatt(használom) a valódi kérdésem az lenne hogyan lehetne máshogx megoldani az ékezetes betűket vagy meglehet-e oldalni hogy azzal az inclueddal is menjen? A válaszokat előre is köszönöm!!!
27
« Dátum: 2016. augusztus 12. - 23:59:50 »
Mindent frissítettem. Include, plugin mindent.
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. augusztus 13. - 00:03:58 )
Már nem tudok több megoldást. Ha valaki feltudná nekem tölteni data-ra vagy mediafire-re vagy nem érdekel hova azokat a pluginokat és includeokat amit ők használnak és nekik megy azt megköszönném és megpróbálnám akkor úgy.
28
« Dátum: 2016. augusztus 12. - 23:45:57 »
Felraktam egy ideiglenes hosztra: https://a.uguu.se/LtYG4EOawfhW_nativechecker.dll OFF: nem tudom mit védesz annyira a gépeden hogy ennyi szar kelljen rá ami mindent blokkol. :shocking:
Ez egyetlen egy vírusírtóval jár + tűzfal, de amúgy inkább csak megelőzöm hogy megint egy ilyen vírus miatt elmenjen a sok fontosabb fájl.(azóta másolgatok is mindent, biztosra megyek szerintem a védelem sose baj) Telón már leszedtem és átraktam gépre fentebb ott van duplahozzászólásba az új log. Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. augusztus 12. - 23:51:46 )
1 Pawno van a gépemen és a mod elvileg csak néhány incluedot használ és azok közül ha jól tudom csak a streamer és sscanf plugin kell. Ennyit használ(mod és script): a_samp zcmd sscanf streamer dini
29
« Dátum: 2016. augusztus 12. - 23:36:45 »
Nem tudom, nekem működik. Régen csak a direct letöltés link volt. Aztán kicserélték egy hírdetés download gombra. Majd alatta volt kicsiben hogy download direct link. És most megnéztem, mobilon pl. tuti jó a link. És gondolom nem kattintasz félre a magy download/play now gombokra.
Mivel az oldalt alapból blockolja nekem kb. minden(tűzfal, webvédelem, fájl védelem, stb.) ezért valszeg letöltöm telóra mert ott semmi nincs amit sajnálnék xd Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. augusztus 12. - 23:41:45 )
---------- Loaded log file: \"server_log.txt\". ---------- SA-MP Dedicated Server ---------------------- v0.3.7-R2, (C)2005-2015 SA-MP Team [23:38:30] [23:38:30] Server Plugins [23:38:30] -------------- [23:38:30] Loading plugin: nativechecker.dll [23:38:30] Loaded. [23:38:30] Loading plugin: sscanf.dll [23:38:30] [23:38:30] =============================== [23:38:30] sscanf plugin loaded. [23:38:30] Version: 2.8.1 [23:38:30] (c) 2012 Alex \"Y_Less\" Cole [23:38:30] =============================== [23:38:30] Loaded. [23:38:30] Loading plugin: streamer.dll [23:38:30] Failed. [23:38:30] Loaded 2 plugins. [23:38:30] [23:38:30] Filterscripts [23:38:30] --------------- [23:38:30] Loading filterscript \'nitro.amx\'... [23:38:30] Loaded 1 filterscripts. [23:38:30] Error: Function not registered: \'SSCANF_Init\' [23:38:30] Error: Function not registered: \'SSCANF_IsConnected\' [23:38:30] Error: Function not registered: \'SSCANF_Join\' [23:38:30] Error: Function not registered: \'SSCANF_Leave\' [23:38:30] Error: Function not registered: \'IsValidDynamicPickup\' [23:38:30] Error: Function not registered: \'sscanf\' [23:38:30] Error: Function not registered: \'DestroyDynamic3DTextLabel\' [23:38:30] Error: Function not registered: \'CreateDynamicPickup\' [23:38:30] Error: Function not registered: \'CreateDynamic3DTextLabel\' [23:38:30] Error: Function not registered: \'CreateDynamicMapIcon\' [23:38:30] Error: Function not registered: \'DestroyDynamicPickup\' [23:38:30] Error: Function not registered: \'DestroyDynamicMapIcon\' [23:38:30] Error: Function not registered: \'UpdateDynamic3DTextLabelText\' [23:38:30] Error: Function not registered: \'CreateDynamicObject\' [23:38:30] Script[gamemodes/kamionmod.amx]: Run time error 19: \"File or function is not found\" [23:38:30] Number of vehicle models: 0
30
« Dátum: 2016. augusztus 12. - 23:31:38 »
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=249226 tessék, ez nem az első, hanem a második találat volt.
Legutóbb mikor solidfiles-ról töltöttem úgy hogy ki volt kapcsolva a vírusírtóm bekaptam egy .cerber file virus-t.
|