Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
	 
	
	
		
			 
				Üzenetek - Flips
			
		
		
		
			
				
				
					16 
					
						
						« Dátum: 2016. szeptember 30. - 19:32:29 »
					 
					
					Üdv! Tudom hogy ilyesmit egyszer már kérdeztem de ez más fajta hiba és az előzőt sikerült javítani. Most olyan problémám van hogyha felmegy egy játékos pl. ID 0 annak létrehozza a textdrawot, ha felmegy még egy ID 1 akkor arra rárakja az ID 1 -es textdrawját is vagyis ID 0 egyszerre 2 textdrawot lát egyiket a másikon viszont ID 1 meg csak a sajátját ha feljön ID 2 akkor ID 0 3-mat lát ID 1 pedig 2-t ID 2 pedig csak sajátját és így tovább. Valaki erre valami megoldást? Mod eleje:  new Text:Jatnev[MAX_PLAYERS]; new Text:Korozes[MAX_PLAYERS]; new Text:Bank[MAX_PLAYERS]; new Text:Pont[MAX_PLAYERS]; new Text:PID[MAX_PLAYERS]; new Text:VIPN[MAX_PLAYERS]; new Text:ADN[MAX_PLAYERS]; new Text:Rang[MAX_PLAYERS]; new Text:szname[MAX_PLAYERS];  OnPlayerSpawn:     new text[41]; new wantedlevel; wantedlevel = GetPlayerWantedLevel(playerid); new jatekosname[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, jatekosname, sizeof(jatekosname)); szname[playerid] = TextDrawCreate(338.000000, 400.000000, \"Hungarian Truckers v1.5\"); TextDrawAlignment(szname[playerid], 2); TextDrawBackgroundColor(szname[playerid], 16777215); TextDrawFont(szname[playerid], 2); TextDrawLetterSize(szname[playerid], 0.500000, 1.399999); TextDrawColor(szname[playerid], 65535); TextDrawSetOutline(szname[playerid], 1); TextDrawSetProportional(szname[playerid], 1); Jatnev[playerid] = TextDrawCreate(500.000000, 134.000000, \" \"); TextDrawBackgroundColor(Jatnev[playerid], 255); TextDrawFont(Jatnev[playerid], 2); TextDrawLetterSize(Jatnev[playerid], 0.230000, 1.100000); TextDrawColor(Jatnev[playerid], -1); TextDrawSetOutline(Jatnev[playerid], 1); TextDrawSetProportional(Jatnev[playerid], 1); TextDrawUseBox(Jatnev[playerid], 1); TextDrawBoxColor(Jatnev[playerid], 100); TextDrawTextSize(Jatnev[playerid], 637.000000, 1.000000); format(text, 20, \"~g~Név: ~r~%s\", jatekosname); TextDrawSetString(Jatnev[playerid], text); Korozes[playerid] = TextDrawCreate(500.000000, 148.500000, \" \"); TextDrawBackgroundColor(Korozes[playerid], 255); TextDrawFont(Korozes[playerid], 2); TextDrawLetterSize(Korozes[playerid], 0.230000, 1.100000); TextDrawColor(Korozes[playerid], -1); TextDrawSetOutline(Korozes[playerid], 1); TextDrawSetProportional(Korozes[playerid], 1); TextDrawUseBox(Korozes[playerid], 1); TextDrawBoxColor(Korozes[playerid], 100); TextDrawTextSize(Korozes[playerid], 637.000000, 1.000000); format(text, 20, \"~g~Körözéseid: ~r~%i\", wantedlevel); TextDrawSetString(Korozes[playerid], text); Bank[playerid] = TextDrawCreate(500.000000, 163.000000, \" \"); TextDrawBackgroundColor(Bank[playerid], 255); TextDrawFont(Bank[playerid], 2); TextDrawLetterSize(Bank[playerid], 0.230000, 1.100000); TextDrawColor(Bank[playerid], -1); TextDrawSetOutline(Bank[playerid], 1); TextDrawSetProportional(Bank[playerid], 1); TextDrawUseBox(Bank[playerid], 1); TextDrawBoxColor(Bank[playerid], 100); TextDrawTextSize(Bank[playerid], 637.000000, 8.000000); format(text, sizeof(text), \"~g~Bankod: ~r~%i$\", APlayerData[playerid][bankMoney]); TextDrawSetString(Bank[playerid], text); Pont[playerid] = TextDrawCreate(500.000000, 177.500000, \" \"); TextDrawBackgroundColor(Pont[playerid], 255); TextDrawFont(Pont[playerid], 2); TextDrawLetterSize(Pont[playerid], 0.230000, 1.100000); TextDrawColor(Pont[playerid], -1); TextDrawSetOutline(Pont[playerid], 1); TextDrawSetProportional(Pont[playerid], 1); TextDrawUseBox(Pont[playerid], 1); TextDrawBoxColor(Pont[playerid], 100); TextDrawTextSize(Pont[playerid], 637.000000, 0.000000); format(text, sizeof(text), \"~g~Pontjaid: ~r~%i\", GetPlayerScore(playerid)); TextDrawSetString(Pont[playerid], text); Rang[playerid] = TextDrawCreate(500.000000, 192.000000, \" \"); TextDrawBackgroundColor(Rang[playerid], 255); TextDrawFont(Rang[playerid], 2); TextDrawLetterSize(Rang[playerid], 0.230000, 1.100000); TextDrawColor(Rang[playerid], -1); TextDrawSetOutline(Rang[playerid], 1); TextDrawSetProportional(Rang[playerid], 1); TextDrawUseBox(Rang[playerid], 1); TextDrawBoxColor(Rang[playerid], 100); TextDrawTextSize(Rang[playerid], 637.000000, 0.000000); //   format(text, sizeof(text), \"~g~Rankod: ~r~%s\", Rang[playerid]); //   TextDrawSetString(Rang[playerid], text); VIPN[playerid] = TextDrawCreate(500.000000, 206.600000, \" \"); TextDrawBackgroundColor(VIPN[playerid], 255); TextDrawFont(VIPN[playerid], 2); TextDrawLetterSize(VIPN[playerid], 0.230000, 1.100000); TextDrawColor(VIPN[playerid], -1); TextDrawSetOutline(VIPN[playerid], 1); TextDrawSetProportional(VIPN[playerid], 1); TextDrawUseBox(VIPN[playerid], 1); TextDrawBoxColor(VIPN[playerid], 100); TextDrawTextSize(VIPN[playerid], 637.000000, 1.000000); format(text, sizeof(text), \"~g~VIP: ~r~%s\", VipLevelName[APlayerData[playerid][PlayerVip]]); TextDrawSetString(VIPN[playerid], text); ADN[playerid] = TextDrawCreate(500.000000, 221.100000, \" \"); TextDrawBackgroundColor(ADN[playerid], 255); TextDrawFont(ADN[playerid], 2); TextDrawLetterSize(ADN[playerid], 0.230000, 1.100000); TextDrawColor(ADN[playerid], -1); TextDrawSetOutline(ADN[playerid], 1); TextDrawSetProportional(ADN[playerid], 1); TextDrawUseBox(ADN[playerid], 1); TextDrawBoxColor(ADN[playerid], 100); TextDrawTextSize(ADN[playerid], 637.000000, 1.000000); format(text, sizeof(text), \"~g~Admin: ~r~%s\", AdminLevelName[APlayerData[playerid][PlayerLevel]]); TextDrawSetString(ADN[playerid], text); PID[playerid] = TextDrawCreate(500.000000, 235.600000, \" \"); TextDrawBackgroundColor(PID[playerid], 255); TextDrawFont(PID[playerid], 2); TextDrawLetterSize(PID[playerid], 0.230000, 1.100000); TextDrawColor(PID[playerid], -1); TextDrawSetOutline(PID[playerid], 1); TextDrawSetProportional(PID[playerid], 1); TextDrawUseBox(PID[playerid], 1); TextDrawBoxColor(PID[playerid], 100); TextDrawTextSize(PID[playerid], 637.000000, 1.000000); format(text, sizeof(text), \"~g~ID: ~r~%i\", playerid); TextDrawSetString(PID[playerid], text); for(new i; i < MAX_PLAYERS; i ++) { if(IsPlayerConnected(i)) {    TextDrawShowForPlayer(i, Korozes[playerid]);    TextDrawShowForPlayer(i, Bank[playerid]);    TextDrawShowForPlayer(i, Pont[playerid]);    TextDrawShowForPlayer(i, PID[playerid]);    TextDrawShowForPlayer(i, szname[playerid]);    TextDrawShowForPlayer(i, Jatnev[playerid]);    TextDrawShowForPlayer(i, Rang[playerid]);    TextDrawShowForPlayer(i, VIPN[playerid]);    TextDrawShowForPlayer(i, ADN[playerid]); } }
   OnPlayerUpdate:     new score; new text[41]; new wantedlevel; wantedlevel = GetPlayerWantedLevel(playerid); score = GetPlayerScore(playerid); format(text, sizeof(text), \"~g~Pontjaid: ~r~%i\", score); TextDrawSetString(Pont[playerid], text); format(text, 20, \"~g~Körözéseid: ~r~%i\", wantedlevel); TextDrawSetString(Korozes[playerid], text); format(text, sizeof(text), \"~g~Bankod: ~r~%i$\", APlayerData[playerid][bankMoney]); TextDrawSetString(Bank[playerid], text); format(text, sizeof(text), \"~g~ID: ~r~%i\", playerid); TextDrawSetString(PID[playerid], text); format(text, sizeof(text), \"~g~VIP: ~r~%s\", VipLevelName[APlayerData[playerid][PlayerVip]]); TextDrawSetString(VIPN[playerid], text); format(text, sizeof(text), \"~g~Admin: ~r~%s\", AdminLevelName[APlayerData[playerid][PlayerLevel]]); TextDrawSetString(ADN[playerid], text); 
					 
				 
				
				
			 
		 
		
			
				
				
					17 
					
						
						« Dátum: 2016. szeptember 18. - 19:05:18 »
					 
					
					Kicsit nagyon túl akartam bonyolítani de végül rájötem hogy idióta vagyok és meglehet oldani 3 sorból/textdraw. Köszi a segítséget   
					 
				 
				
				
			 
		 
		
			
				
				
					18 
					
						
						« Dátum: 2016. szeptember 16. - 19:13:51 »
					 
					
					Van néhány textdrawom ami nem igazán úgy működik ahogy én akarom   A mod elején:  new Text:Korozes; new Text:Bank; new Text:Pont; new Text:PID;  OnPlayerStatChange alatt, de szerintem nem itt kéne lennie és nem is így kell megoldani de pont ezért kérek segítséget     new text[41]; new wantedlevel; wantedlevel = GetPlayerWantedLevel(playerid); Korozes = TextDrawCreate(500.000000, 134.000000, \" \"); TextDrawBackgroundColor(Korozes, 255); TextDrawFont(Korozes, 2); TextDrawLetterSize(Korozes, 0.230000, 1.100000); TextDrawColor(Korozes, -1); TextDrawSetOutline(Korozes, 1); TextDrawSetProportional(Korozes, 1); TextDrawUseBox(Korozes, 1); TextDrawBoxColor(Korozes, 100); TextDrawTextSize(Korozes, 637.000000, 1.000000); format(text, 20, \"Körözéseid: %i\", wantedlevel); TextDrawSetString(Korozes, text); Bank = TextDrawCreate(500.000000, 148.500000, \" \"); TextDrawBackgroundColor(Bank, 255); TextDrawFont(Bank, 2); TextDrawLetterSize(Bank, 0.230000, 1.100000); TextDrawColor(Bank, -1); TextDrawSetOutline(Bank, 1); TextDrawSetProportional(Bank, 1); TextDrawUseBox(Bank, 1); TextDrawBoxColor(Bank, 100); TextDrawTextSize(Bank, 637.000000, 8.000000); format(text, sizeof(text), \"Bankod: %i\", APlayerData[playerid][bankMoney]); TextDrawSetString(Bank, text); Pont = TextDrawCreate(500.000000, 163.000000, \" \"); TextDrawBackgroundColor(Pont, 255); TextDrawFont(Pont, 2); TextDrawLetterSize(Pont, 0.230000, 1.100000); TextDrawColor(Pont, -1); TextDrawSetOutline(Pont, 1); TextDrawSetProportional(Pont, 1); TextDrawUseBox(Pont, 1); TextDrawBoxColor(Pont, 100); TextDrawTextSize(Pont, 637.000000, 0.000000); format(text, sizeof(text), \"Pontjaid: %i\", GetPlayerScore(playerid)); TextDrawSetString(Pont, text); PID = TextDrawCreate(500.000000, 177.500000, \" \"); TextDrawBackgroundColor(PID, 255); TextDrawFont(PID, 2); TextDrawLetterSize(PID, 0.230000, 1.100000); TextDrawColor(PID, -1); TextDrawSetOutline(PID, 1); TextDrawSetProportional(PID, 1); TextDrawUseBox(PID, 1); TextDrawBoxColor(PID, 100); TextDrawTextSize(PID, 637.000000, 68.000000); format(text, sizeof(text), \"ID: %i\", playerid); TextDrawSetString(PID, text); for(new i; i < MAX_PLAYERS; i ++) { if(IsPlayerConnected(i)) {    TextDrawShowForPlayer(i, Korozes);    TextDrawShowForPlayer(i, Bank);    TextDrawShowForPlayer(i, Pont);    TextDrawShowForPlayer(i, PID);    TextDrawShowForPlayer(i, szname); } }  Az a lényeg azt szeretném hogy úgy változzon a textdraw ahogy változik az illetőnek a pontja, körözési szintje, pénze a bankban, stb., viszont nem változik.  Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. szeptember 16. - 19:18:13 )
 1 lemaradt elnézést. A mod elején:  new Jatnev;  OnPlayerStateChange alatt:     new jatekosname[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, jatekosname, sizeof(jatekosname)); Jatnev = TextDrawCreate(500.000000, 134.000000, \" \"); TextDrawBackgroundColor(Jatnev, 255); TextDrawFont(Jatnev, 2); TextDrawLetterSize(Jatnev, 0.230000, 1.100000); TextDrawColor(Jatnev, -1); TextDrawSetOutline(Jatnev, 1); TextDrawSetProportional(Jatnev, 1); TextDrawUseBox(Jatnev, 1); TextDrawBoxColor(Jatnev, 100); TextDrawTextSize(Jatnev, 637.000000, 1.000000); format(text, 20, \"Név: %s\", jatekosname); TextDrawSetString(Jatnev, text); 
					 
				 
				
				
			 
		 
		
			
				
				
					19 
					
						
						« Dátum: 2016. szeptember 11. - 10:45:49 »
					 
					
					Így ?  
  COMMAND:gate(playerid, params[]) {         new name[24];         GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name));         if(!strcmp(name, \"asdasd\", false))  return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Nincs jogod kinyitni ezt a kaput\");         if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10, -2652.5, 1383.6, 8.4)) {                 switch(gate1open) {                         case true: {                                 MoveObject(gate1, -2652.5, 1383.6, 8.4, 2.00);                                 gate1open = false;                         } case false: {                                 MoveObject(gate1, -2652.5, 1383.6, -3, 2.00);                                 gate1open = true;                         }                 }         } else SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Nem vagy kapu közelében\");         return 1; }
 
    Editeltem: Alul kimaradt egy else, figyelmetlen voltam bocsi   De már jó. (Nincs tesztelve).  
   COMMAND:gate(playerid, params[]) {         new name[24];         GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name));         if(strcmp(name, \"asdasd\", false)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Nincs jogod kinyitni ezt a kaput\");         if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10, -2652.5, 1383.6, 8.4)) {                 switch(gate1open) {                         case true: {                                 MoveObject(gate1, -2652.5, 1383.6, 8.4, 2.00);                                 gate1open = false;                         } case false: {                                 MoveObject(gate1, -2652.5, 1383.6, -3, 2.00);                                 gate1open = true;                         }                 }         } else SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Nem vagy kapu közelében\");         return 1; }          if(strcmp(name, \"asdasd\", false)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Nincs jogod kinyitni ezt a kaput\");  Így működik felkiáltójel nélkül És köszi a segítséget
					  
				 
				
				
			 
		 
		
			
				
				
					20 
					
						
						« Dátum: 2016. szeptember 11. - 10:10:52 »
					 
					
					Az egész kódot küld el és tudunk segíteni.  
  Mod elején:  new gate1, bool: gate1open;  Parancs:  COMMAND:gate(playerid, params[]) { new name[24]; GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name)); if(strcmp(\"asdasd\", name) != 0) return SendClientMessage(playerid, -1, \"{ff0000}Nincs jogod kinyitni ezt a kaput\"); if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10, -2652.5, 1383.6, 8.4)) { switch(gate1open) {    case true:    {       MoveObject(gate1, -2652.5, 1383.6, 8.4, 2.00);       gate1open = false;    }    case false:    {       MoveObject(gate1, -2652.5, 1383.6, -3, 2.00);       gate1open = true;    } } return 1; } SendClientMessage(playerid,-1, \"{ff0000}Nem vagy kapu közelében\"); return 1; }  OnPlayerConnect alatt:  gate1 = CreateObject(3050, -2652.5, 1383.6, 8.4, 0, 0, 270); 
					 
				 
				
				
			 
		 
		
			
				
				
					21 
					
						
						« Dátum: 2016. szeptember 10. - 18:22:40 »
					 
					
					Szia! Így:  
  CMD:kapu(playerid,params[]) { new name[24]; GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name)); if(strcmp(\"Kis_Alfonz\",name) != 0) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem vagy Kis_Alfonz\"); //Ide jöhet a kód return 1; }
 
   
 
  Nem tudom én rotottam-e el, viszont ha nem a megadott névvel megyek fel nem lehet kinyitni a kaput így nem látom mennyi van ott, de ha azzal a névvel vagyok fent amit megadtam akkor működik a parancs viszont mögötte van még1 kapu. Szóval dupplázódik az object. Az miért lehet?
					  
				 
				
				
			 
		 
		
			
				
				
					22 
					
						
						« Dátum: 2016. szeptember 10. - 17:28:35 »
					 
					
					Ha van egy kapu(ugye mozgó object) meg lehet-e oldani hogy azt a parancsot ami nyitja(ez esetben /gate) csak 1 bizonyos személy tudja használni? Vagy akár automatikusan mozogjon de csak akkor ha az az egy bizonyos ember megy a közelébe. Ez megoldható vagy hogy szokták megoldani?
					 
				 
				
				
			 
		 
		
			
				
				
					23 
					
						
						« Dátum: 2016. augusztus 17. - 17:43:26 »
					 
					
					 
 new Rang[MAX_PLAYERS][150];    beállításnál:  
 Rang[playerid] = \"akármi\";   
 
  Sikerült köszi a segítséget!   
					 
				 
				
				
			 
		 
		
			
				
				
					24 
					
						
						« Dátum: 2016. augusztus 17. - 17:19:22 »
					 
					
					Szóval próbálkoztam 1 rang rendszerrel de van 1 problémája. Mikor egyedül vagyok fent tök jól megy mindig ha új rangra lépek változik a textdraw viszont ha 2 különböző ranggal rendelkező játékos játszik akkor mindkettőnek a textdraw ugrál. Pl. egyik amatőr, másik ügyes akkor az a 2 ugrál a textdrawban hol azt írja hogy Rangod: Amatőr hol azt hogy Ügyes és nem tudom miért.  new Text:Textdraw0; new Rang [150];  public OnPlayerUpdate(playerid) { if(GetPlayerScore(playerid) >= 801 && GetPlayerScore(playerid) <= 100000) {     SetPlayerChatBubble(playerid, \"Legendás\",COLOR_YELLOW,40.0,1000); } else if(GetPlayerScore(playerid) >= 401 && GetPlayerScore(playerid) <= 800) {     SetPlayerChatBubble(playerid, \"Ügyes\",COLOR_RED,40.0,1000); } else if(GetPlayerScore(playerid) >= 201 && GetPlayerScore(playerid) <= 400) {     SetPlayerChatBubble(playerid, \"Menő\",COLOR_BLUE,40.0,1000); } else if(GetPlayerScore(playerid) >= 101 && GetPlayerScore(playerid) <= 200) {     SetPlayerChatBubble(playerid, \"Haladó\",COLOR_GREEN,40.0,1000); } else if(GetPlayerScore(playerid) >= 0 && GetPlayerScore(playerid) <= 100) {     SetPlayerChatBubble(playerid, \"Amatőr\",COLOR_WHITE,40.0,1000); }     new string[128];     if(GetPlayerScore(playerid) >= 801 && GetPlayerScore(playerid) <= 100000)     {         Rang = \"Legendás\";     }     else if(GetPlayerScore(playerid) >= 401 && GetPlayerScore(playerid) <= 800)     {         Rang = \"Ügyes\";     }     else if(GetPlayerScore(playerid) >= 201 && GetPlayerScore(playerid) <= 400)     {         Rang = \"Menő\";     }     else if(GetPlayerScore(playerid) >= 101 && GetPlayerScore(playerid) <= 200)     {         Rang = \"Haladó\";     }     else if(GetPlayerScore(playerid) >= 0 && GetPlayerScore(playerid) <= 100)     {         Rang = \"Amatőr\";     }     format(string, sizeof string, \"~g~Rangod:~r~ %s\", Rang);     TextDrawSetString(Text:Textdraw0, string);     TextDrawShowForPlayer(playerid, Text:Textdraw0); return 1; } 
					 
				 
				
				
			 
		 
		
			
				
				
					25 
					
						
						« Dátum: 2016. augusztus 17. - 17:00:47 »
					 
					
					 
  Hali! Szóval mikor kilépek házból akkor becrashel a szeró. Olvastam hogy a fixchars.inc miatt(használom) a valódi kérdésem az lenne hogyan lehetne máshogx megoldani az ékezetes betűket vagy meglehet-e oldalni hogy azzal az inclueddal is menjen? A válaszokat előre is köszönöm!!!  
  Szia! Nekem is ez volt a baj! Tölsd le a fixchars2-őt  Link: http://www.solidfiles.com/d/7096b7681a/   [/quote] Működik köszi a segítséget.
					  
				 
				
				
			 
		 
		
			
				
				
					26 
					
						
						« Dátum: 2016. augusztus 17. - 16:42:29 »
					 
					
					Hali! Szóval mikor kilépek házból akkor becrashel a szeró. Olvastam hogy a fixchars.inc miatt(használom) a valódi kérdésem az lenne hogyan lehetne máshogx megoldani az ékezetes betűket vagy meglehet-e oldalni hogy azzal az inclueddal is menjen? A válaszokat előre is köszönöm!!!
					 
				 
				
				
			 
		 
		
			
				
				
					27 
					
						
						« Dátum: 2016. augusztus 12. - 23:59:50 »
					 
					
					Mindent frissítettem. Include, plugin mindent.
   Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. augusztus 13. - 00:03:58 )
  Már nem tudok több megoldást. Ha valaki feltudná nekem tölteni data-ra vagy mediafire-re vagy nem érdekel hova azokat a pluginokat és includeokat amit ők használnak és nekik megy azt megköszönném és megpróbálnám akkor úgy.
					
				 
				
				
			 
		 
		
			
				
				
					28 
					
						
						« Dátum: 2016. augusztus 12. - 23:45:57 »
					 
					
					Felraktam egy ideiglenes hosztra: https://a.uguu.se/LtYG4EOawfhW_nativechecker.dll OFF: nem tudom mit védesz annyira a gépeden hogy ennyi szar kelljen rá ami mindent blokkol.  :shocking:  
  Ez egyetlen egy vírusírtóval jár + tűzfal, de amúgy inkább csak megelőzöm hogy megint egy ilyen vírus miatt elmenjen a sok fontosabb fájl.(azóta másolgatok is mindent, biztosra megyek szerintem a védelem sose baj) Telón már leszedtem és átraktam gépre fentebb ott van duplahozzászólásba az új log.  Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. augusztus 12. - 23:51:46 )
 1 Pawno van a gépemen és a mod elvileg csak néhány incluedot használ és azok közül ha jól tudom csak a streamer és sscanf plugin kell. Ennyit használ(mod és script): a_samp zcmd sscanf streamer dini
					  
				 
				
				
			 
		 
		
			
				
				
					29 
					
						
						« Dátum: 2016. augusztus 12. - 23:36:45 »
					 
					
					Nem tudom, nekem működik. Régen csak a direct letöltés link volt. Aztán kicserélték egy hírdetés download gombra. Majd alatta volt kicsiben hogy download direct link. És most megnéztem, mobilon pl. tuti jó a link. És gondolom nem kattintasz félre a magy download/play now gombokra.  
  Mivel az oldalt alapból blockolja nekem kb. minden(tűzfal, webvédelem, fájl védelem, stb.) ezért valszeg letöltöm telóra mert ott semmi nincs amit sajnálnék xd  Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. augusztus 12. - 23:41:45 )
  ---------- Loaded log file: \"server_log.txt\". ---------- SA-MP Dedicated Server ---------------------- v0.3.7-R2, (C)2005-2015 SA-MP Team [23:38:30]  [23:38:30] Server Plugins [23:38:30] -------------- [23:38:30]  Loading plugin: nativechecker.dll [23:38:30]   Loaded. [23:38:30]  Loading plugin: sscanf.dll [23:38:30]  [23:38:30]  =============================== [23:38:30]       sscanf plugin loaded.      [23:38:30]          Version:  2.8.1         [23:38:30]    (c) 2012 Alex \"Y_Less\" Cole   [23:38:30]  =============================== [23:38:30]   Loaded. [23:38:30]  Loading plugin: streamer.dll [23:38:30]   Failed. [23:38:30]  Loaded 2 plugins. [23:38:30]  [23:38:30] Filterscripts [23:38:30] --------------- [23:38:30]   Loading filterscript \'nitro.amx\'... [23:38:30]   Loaded 1 filterscripts. [23:38:30]    Error: Function not registered: \'SSCANF_Init\' [23:38:30]    Error: Function not registered: \'SSCANF_IsConnected\' [23:38:30]    Error: Function not registered: \'SSCANF_Join\' [23:38:30]    Error: Function not registered: \'SSCANF_Leave\' [23:38:30]    Error: Function not registered: \'IsValidDynamicPickup\' [23:38:30]    Error: Function not registered: \'sscanf\' [23:38:30]    Error: Function not registered: \'DestroyDynamic3DTextLabel\' [23:38:30]    Error: Function not registered: \'CreateDynamicPickup\' [23:38:30]    Error: Function not registered: \'CreateDynamic3DTextLabel\' [23:38:30]    Error: Function not registered: \'CreateDynamicMapIcon\' [23:38:30]    Error: Function not registered: \'DestroyDynamicPickup\' [23:38:30]    Error: Function not registered: \'DestroyDynamicMapIcon\' [23:38:30]    Error: Function not registered: \'UpdateDynamic3DTextLabelText\' [23:38:30]    Error: Function not registered: \'CreateDynamicObject\' [23:38:30] Script[gamemodes/kamionmod.amx]: Run time error 19: \"File or function is not found\" [23:38:30] Number of vehicle models: 0
  
					 
				 
				
				
			 
		 
		
			
				
				
					30 
					
						
						« Dátum: 2016. augusztus 12. - 23:31:38 »
					 
					
					http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=249226 tessék, ez nem az első, hanem a második találat volt.    
  Legutóbb mikor solidfiles-ról töltöttem úgy hogy ki volt kapcsolva a vírusírtóm bekaptam egy .cerber file virus-t.
					  
				 
				
				
			 
		 
		
 
			 |