Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Flips

Oldalak: [1] 2
1
Segítségkérés / Jármű respawnolása ID szerint
« Dátum: 2017. Április 22. - 13:16:17 »
Egy olyan parancsra lenne szükségem amelyikkel kocsikat ID szerint lehet respawnolni és nem csak az elsőt vagy összeset, hanem a /dl paranccsal előhozott ID szerint.
 
Mondjuk /respawn 510 és akkor az 510-es ID-jű kocsit respawnolja.

2
Szkript kérések / Real Time
« Dátum: 2017. Március 03. - 12:15:43 »
Helló! Régen kértem már bármit is, de most megint szeretném segítségeteket kérni. Annyi lenne a lényege a scriptnek hogy Magyar idő szerint jobb felső sarokban textdrawwal írja az időt, Óra:Perc:Másodperc, dátum nem kell. Tudnátok nekem ebbe segíteni?
Előre is köszönöm!

3
Segítségkérés / Floodolja
« Dátum: 2016. Október 20. - 21:16:00 »
Van egy rank rendszer amibe megpróbáltam beleírni hogy kiírja ha a játékos szintet lép azonban folyamatosan floodolja a szöveget és nem csak 1x írja ki. Ez most OnPlayerUpdate alatt van és azért floodolja de hova kéne írni hogy csak 1x írja ki?
 
   new msg[64];
new msga[64];
new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name))

 

    else if(GetPlayerScore(playerid) >= 0 && GetPlayerScore(playerid) <= 1)
    {
        Rank = \"1\";
        format(msg, sizeof(msg), \"Szintet léptél! Szinted: %s\", Rank);
       SendClientMessage(playerid, -1, msg);
       format(msga, sizeof(msga), \"%s szintet lépett! Szint: %s\", name, Rank);
       SendClientMessageToAll(-1, msga);
    }

4
Segítségkérés / Kapu(Moving Object)
« Dátum: 2016. Szeptember 30. - 19:58:45 »
Igen tudom hogy több segítséget kérek és kapok tőletek mint bárki más a forumon de hát ez van, én is hibázok, nem vagyok az a profi scripter, csak próbálkozok, szóval értitek.
Az a lényeg hogy van egy kapu /gate paranccsal kéne nyílnia és zárulnia 1 parancs ha nyitva van a /gate zárja ha zárva /gate nyitja. Az a probléma hogy maga a kapu ott van vagy 8x mint object. Áttettem külön scriptbe az egészet hogy ne a modba legyen és ellenőriztem hogy biztos csak egyszer legyen CreateObject/CreateDynamicObject-ben és biztos hogy csak 1x van.
A mod eleje:
 

new gate1;
new bool:gate1open;

 
OnPlayerConnect alatt:
 
gate1 = CreateObject(3050, -2652.5, 1383.6, 8.4, 0, 0, 0);

 
És a parancs:
 
COMMAND:gate(playerid, params[])
{
new name[24];
GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name));
if(strcmp(name, \"asdasd\", false)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Nincs jogod kinyitni ezt a kaput\");
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10, -2652, 1383, 8))
{
switch(gate1open)
{
   case true:
   {
      MoveObject(gate1, -2652.5, 1383.6, 8.4, 2.00);
      gate1open = false;
   }
   case false:
   {
      MoveObject(gate1, -2652.5, 1383.6, -3, 2.00);
      gate1open = true;
   }
}
}
else SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Nem vagy kapu közelében\");
return 1;
}
}

5
Segítségkérés / Még mindig infoboard
« Dátum: 2016. Szeptember 30. - 19:32:29 »
Üdv! Tudom hogy ilyesmit egyszer már kérdeztem de ez más fajta hiba és az előzőt sikerült javítani. Most olyan problémám van hogyha felmegy egy játékos pl. ID 0 annak létrehozza a textdrawot, ha felmegy még egy ID 1 akkor arra rárakja az ID 1 -es textdrawját is vagyis ID 0 egyszerre 2 textdrawot lát egyiket a másikon viszont ID 1 meg csak a sajátját ha feljön ID 2 akkor ID 0 3-mat lát ID 1 pedig 2-t ID 2 pedig csak sajátját és így tovább. Valaki erre valami megoldást?
Mod eleje:
 
new Text:Jatnev[MAX_PLAYERS];
new Text:Korozes[MAX_PLAYERS];
new Text:Bank[MAX_PLAYERS];
new Text:Pont[MAX_PLAYERS];
new Text:PID[MAX_PLAYERS];
new Text:VIPN[MAX_PLAYERS];
new Text:ADN[MAX_PLAYERS];
new Text:Rang[MAX_PLAYERS];
new Text:szname[MAX_PLAYERS];

 
OnPlayerSpawn:
 
   new text[41];
new wantedlevel;
wantedlevel = GetPlayerWantedLevel(playerid);
new jatekosname[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, jatekosname, sizeof(jatekosname));
szname[playerid] = TextDrawCreate(338.000000, 400.000000, \"Hungarian Truckers v1.5\");
TextDrawAlignment(szname[playerid], 2);
TextDrawBackgroundColor(szname[playerid], 16777215);
TextDrawFont(szname[playerid], 2);
TextDrawLetterSize(szname[playerid], 0.500000, 1.399999);
TextDrawColor(szname[playerid], 65535);
TextDrawSetOutline(szname[playerid], 1);
TextDrawSetProportional(szname[playerid], 1);
Jatnev[playerid] = TextDrawCreate(500.000000, 134.000000, \" \");
TextDrawBackgroundColor(Jatnev[playerid], 255);
TextDrawFont(Jatnev[playerid], 2);
TextDrawLetterSize(Jatnev[playerid], 0.230000, 1.100000);
TextDrawColor(Jatnev[playerid], -1);
TextDrawSetOutline(Jatnev[playerid], 1);
TextDrawSetProportional(Jatnev[playerid], 1);
TextDrawUseBox(Jatnev[playerid], 1);
TextDrawBoxColor(Jatnev[playerid], 100);
TextDrawTextSize(Jatnev[playerid], 637.000000, 1.000000);
format(text, 20, \"~g~Név: ~r~%s\", jatekosname);
TextDrawSetString(Jatnev[playerid], text);
Korozes[playerid] = TextDrawCreate(500.000000, 148.500000, \" \");
TextDrawBackgroundColor(Korozes[playerid], 255);
TextDrawFont(Korozes[playerid], 2);
TextDrawLetterSize(Korozes[playerid], 0.230000, 1.100000);
TextDrawColor(Korozes[playerid], -1);
TextDrawSetOutline(Korozes[playerid], 1);
TextDrawSetProportional(Korozes[playerid], 1);
TextDrawUseBox(Korozes[playerid], 1);
TextDrawBoxColor(Korozes[playerid], 100);
TextDrawTextSize(Korozes[playerid], 637.000000, 1.000000);
format(text, 20, \"~g~Körözéseid: ~r~%i\", wantedlevel);
TextDrawSetString(Korozes[playerid], text);
Bank[playerid] = TextDrawCreate(500.000000, 163.000000, \" \");
TextDrawBackgroundColor(Bank[playerid], 255);
TextDrawFont(Bank[playerid], 2);
TextDrawLetterSize(Bank[playerid], 0.230000, 1.100000);
TextDrawColor(Bank[playerid], -1);
TextDrawSetOutline(Bank[playerid], 1);
TextDrawSetProportional(Bank[playerid], 1);
TextDrawUseBox(Bank[playerid], 1);
TextDrawBoxColor(Bank[playerid], 100);
TextDrawTextSize(Bank[playerid], 637.000000, 8.000000);
format(text, sizeof(text), \"~g~Bankod: ~r~%i$\", APlayerData[playerid][bankMoney]);
TextDrawSetString(Bank[playerid], text);
Pont[playerid] = TextDrawCreate(500.000000, 177.500000, \" \");
TextDrawBackgroundColor(Pont[playerid], 255);
TextDrawFont(Pont[playerid], 2);
TextDrawLetterSize(Pont[playerid], 0.230000, 1.100000);
TextDrawColor(Pont[playerid], -1);
TextDrawSetOutline(Pont[playerid], 1);
TextDrawSetProportional(Pont[playerid], 1);
TextDrawUseBox(Pont[playerid], 1);
TextDrawBoxColor(Pont[playerid], 100);
TextDrawTextSize(Pont[playerid], 637.000000, 0.000000);
format(text, sizeof(text), \"~g~Pontjaid: ~r~%i\", GetPlayerScore(playerid));
TextDrawSetString(Pont[playerid], text);
Rang[playerid] = TextDrawCreate(500.000000, 192.000000, \" \");
TextDrawBackgroundColor(Rang[playerid], 255);
TextDrawFont(Rang[playerid], 2);
TextDrawLetterSize(Rang[playerid], 0.230000, 1.100000);
TextDrawColor(Rang[playerid], -1);
TextDrawSetOutline(Rang[playerid], 1);
TextDrawSetProportional(Rang[playerid], 1);
TextDrawUseBox(Rang[playerid], 1);
TextDrawBoxColor(Rang[playerid], 100);
TextDrawTextSize(Rang[playerid], 637.000000, 0.000000);
//   format(text, sizeof(text), \"~g~Rankod: ~r~%s\", Rang[playerid]);
//   TextDrawSetString(Rang[playerid], text);
VIPN[playerid] = TextDrawCreate(500.000000, 206.600000, \" \");
TextDrawBackgroundColor(VIPN[playerid], 255);
TextDrawFont(VIPN[playerid], 2);
TextDrawLetterSize(VIPN[playerid], 0.230000, 1.100000);
TextDrawColor(VIPN[playerid], -1);
TextDrawSetOutline(VIPN[playerid], 1);
TextDrawSetProportional(VIPN[playerid], 1);
TextDrawUseBox(VIPN[playerid], 1);
TextDrawBoxColor(VIPN[playerid], 100);
TextDrawTextSize(VIPN[playerid], 637.000000, 1.000000);
format(text, sizeof(text), \"~g~VIP: ~r~%s\", VipLevelName[APlayerData[playerid][PlayerVip]]);
TextDrawSetString(VIPN[playerid], text);
ADN[playerid] = TextDrawCreate(500.000000, 221.100000, \" \");
TextDrawBackgroundColor(ADN[playerid], 255);
TextDrawFont(ADN[playerid], 2);
TextDrawLetterSize(ADN[playerid], 0.230000, 1.100000);
TextDrawColor(ADN[playerid], -1);
TextDrawSetOutline(ADN[playerid], 1);
TextDrawSetProportional(ADN[playerid], 1);
TextDrawUseBox(ADN[playerid], 1);
TextDrawBoxColor(ADN[playerid], 100);
TextDrawTextSize(ADN[playerid], 637.000000, 1.000000);
format(text, sizeof(text), \"~g~Admin: ~r~%s\", AdminLevelName[APlayerData[playerid][PlayerLevel]]);
TextDrawSetString(ADN[playerid], text);
PID[playerid] = TextDrawCreate(500.000000, 235.600000, \" \");
TextDrawBackgroundColor(PID[playerid], 255);
TextDrawFont(PID[playerid], 2);
TextDrawLetterSize(PID[playerid], 0.230000, 1.100000);
TextDrawColor(PID[playerid], -1);
TextDrawSetOutline(PID[playerid], 1);
TextDrawSetProportional(PID[playerid], 1);
TextDrawUseBox(PID[playerid], 1);
TextDrawBoxColor(PID[playerid], 100);
TextDrawTextSize(PID[playerid], 637.000000, 1.000000);
format(text, sizeof(text), \"~g~ID: ~r~%i\", playerid);
TextDrawSetString(PID[playerid], text);
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i ++)
{
if(IsPlayerConnected(i))
{
   TextDrawShowForPlayer(i, Korozes[playerid]);
   TextDrawShowForPlayer(i, Bank[playerid]);
   TextDrawShowForPlayer(i, Pont[playerid]);
   TextDrawShowForPlayer(i, PID[playerid]);
   TextDrawShowForPlayer(i, szname[playerid]);
   TextDrawShowForPlayer(i, Jatnev[playerid]);
   TextDrawShowForPlayer(i, Rang[playerid]);
   TextDrawShowForPlayer(i, VIPN[playerid]);
   TextDrawShowForPlayer(i, ADN[playerid]);
}
}

 
OnPlayerUpdate:
 
   new score;
new text[41];
new wantedlevel;
wantedlevel = GetPlayerWantedLevel(playerid);
score = GetPlayerScore(playerid);
format(text, sizeof(text), \"~g~Pontjaid: ~r~%i\", score);
TextDrawSetString(Pont[playerid], text);
format(text, 20, \"~g~Körözéseid: ~r~%i\", wantedlevel);
TextDrawSetString(Korozes[playerid], text);
format(text, sizeof(text), \"~g~Bankod: ~r~%i$\", APlayerData[playerid][bankMoney]);
TextDrawSetString(Bank[playerid], text);
format(text, sizeof(text), \"~g~ID: ~r~%i\", playerid);
TextDrawSetString(PID[playerid], text);
format(text, sizeof(text), \"~g~VIP: ~r~%s\", VipLevelName[APlayerData[playerid][PlayerVip]]);
TextDrawSetString(VIPN[playerid], text);
format(text, sizeof(text), \"~g~Admin: ~r~%s\", AdminLevelName[APlayerData[playerid][PlayerLevel]]);
TextDrawSetString(ADN[playerid], text);

6
Segítségkérés / Hova kéne létrehozni?
« Dátum: 2016. Szeptember 16. - 19:13:51 »
Van néhány textdrawom ami nem igazán úgy működik ahogy én akarom :D
A mod elején:
 
new Text:Korozes;
new Text:Bank;
new Text:Pont;
new Text:PID;

 
OnPlayerStatChange alatt, de szerintem nem itt kéne lennie és nem is így kell megoldani de pont ezért kérek segítséget
 
   new text[41];
new wantedlevel;
wantedlevel = GetPlayerWantedLevel(playerid);
Korozes = TextDrawCreate(500.000000, 134.000000, \" \");
TextDrawBackgroundColor(Korozes, 255);
TextDrawFont(Korozes, 2);
TextDrawLetterSize(Korozes, 0.230000, 1.100000);
TextDrawColor(Korozes, -1);
TextDrawSetOutline(Korozes, 1);
TextDrawSetProportional(Korozes, 1);
TextDrawUseBox(Korozes, 1);
TextDrawBoxColor(Korozes, 100);
TextDrawTextSize(Korozes, 637.000000, 1.000000);
format(text, 20, \"Körözéseid: %i\", wantedlevel);
TextDrawSetString(Korozes, text);
Bank = TextDrawCreate(500.000000, 148.500000, \" \");
TextDrawBackgroundColor(Bank, 255);
TextDrawFont(Bank, 2);
TextDrawLetterSize(Bank, 0.230000, 1.100000);
TextDrawColor(Bank, -1);
TextDrawSetOutline(Bank, 1);
TextDrawSetProportional(Bank, 1);
TextDrawUseBox(Bank, 1);
TextDrawBoxColor(Bank, 100);
TextDrawTextSize(Bank, 637.000000, 8.000000);
format(text, sizeof(text), \"Bankod: %i\", APlayerData[playerid][bankMoney]);
TextDrawSetString(Bank, text);
Pont = TextDrawCreate(500.000000, 163.000000, \" \");
TextDrawBackgroundColor(Pont, 255);
TextDrawFont(Pont, 2);
TextDrawLetterSize(Pont, 0.230000, 1.100000);
TextDrawColor(Pont, -1);
TextDrawSetOutline(Pont, 1);
TextDrawSetProportional(Pont, 1);
TextDrawUseBox(Pont, 1);
TextDrawBoxColor(Pont, 100);
TextDrawTextSize(Pont, 637.000000, 0.000000);
format(text, sizeof(text), \"Pontjaid: %i\", GetPlayerScore(playerid));
TextDrawSetString(Pont, text);
PID = TextDrawCreate(500.000000, 177.500000, \" \");
TextDrawBackgroundColor(PID, 255);
TextDrawFont(PID, 2);
TextDrawLetterSize(PID, 0.230000, 1.100000);
TextDrawColor(PID, -1);
TextDrawSetOutline(PID, 1);
TextDrawSetProportional(PID, 1);
TextDrawUseBox(PID, 1);
TextDrawBoxColor(PID, 100);
TextDrawTextSize(PID, 637.000000, 68.000000);
format(text, sizeof(text), \"ID: %i\", playerid);
TextDrawSetString(PID, text);
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i ++)
{
if(IsPlayerConnected(i))
{
   TextDrawShowForPlayer(i, Korozes);
   TextDrawShowForPlayer(i, Bank);
   TextDrawShowForPlayer(i, Pont);
   TextDrawShowForPlayer(i, PID);
   TextDrawShowForPlayer(i, szname);
}
}

 
Az a lényeg azt szeretném hogy úgy változzon a textdraw ahogy változik az illetőnek a pontja, körözési szintje, pénze a bankban, stb., viszont nem változik.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. Szeptember 16. - 19:18:13 )

1 lemaradt elnézést.
A mod elején:
 
new Jatnev;

 
OnPlayerStateChange alatt:
 
   new jatekosname[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, jatekosname, sizeof(jatekosname));
Jatnev = TextDrawCreate(500.000000, 134.000000, \" \");
TextDrawBackgroundColor(Jatnev, 255);
TextDrawFont(Jatnev, 2);
TextDrawLetterSize(Jatnev, 0.230000, 1.100000);
TextDrawColor(Jatnev, -1);
TextDrawSetOutline(Jatnev, 1);
TextDrawSetProportional(Jatnev, 1);
TextDrawUseBox(Jatnev, 1);
TextDrawBoxColor(Jatnev, 100);
TextDrawTextSize(Jatnev, 637.000000, 1.000000);
format(text, 20, \"Név: %s\", jatekosname);
TextDrawSetString(Jatnev, text);

7
Segítségkérés / Parancs névhez kötve?
« Dátum: 2016. Szeptember 10. - 17:28:35 »
Ha van egy kapu(ugye mozgó object) meg lehet-e oldani hogy azt a parancsot ami nyitja(ez esetben /gate) csak 1 bizonyos személy tudja használni? Vagy akár automatikusan mozogjon de csak akkor ha az az egy bizonyos ember megy a közelébe. Ez megoldható vagy hogy szokták megoldani?

8
Segítségkérés / Rang rendszer(ponthoz viszonyítva)
« Dátum: 2016. Augusztus 17. - 17:19:22 »
Szóval próbálkoztam 1 rang rendszerrel de van 1 problémája. Mikor egyedül vagyok fent tök jól megy mindig ha új rangra lépek változik a textdraw viszont ha 2 különböző ranggal rendelkező játékos játszik akkor mindkettőnek a textdraw ugrál.
Pl. egyik amatőr, másik ügyes akkor az a 2 ugrál a textdrawban hol azt írja hogy Rangod: Amatőr hol azt hogy Ügyes és nem tudom miért.
 
new Text:Textdraw0;
new Rang [150];

 

public OnPlayerUpdate(playerid)
{
if(GetPlayerScore(playerid) >= 801 && GetPlayerScore(playerid) <= 100000)
{
    SetPlayerChatBubble(playerid, \"Legendás\",COLOR_YELLOW,40.0,1000);
}
else if(GetPlayerScore(playerid) >= 401 && GetPlayerScore(playerid) <= 800)
{
    SetPlayerChatBubble(playerid, \"Ügyes\",COLOR_RED,40.0,1000);
}
else if(GetPlayerScore(playerid) >= 201 && GetPlayerScore(playerid) <= 400)
{
    SetPlayerChatBubble(playerid, \"Menő\",COLOR_BLUE,40.0,1000);
}
else if(GetPlayerScore(playerid) >= 101 && GetPlayerScore(playerid) <= 200)
{
    SetPlayerChatBubble(playerid, \"Haladó\",COLOR_GREEN,40.0,1000);
}
else if(GetPlayerScore(playerid) >= 0 && GetPlayerScore(playerid) <= 100)
{
    SetPlayerChatBubble(playerid, \"Amatőr\",COLOR_WHITE,40.0,1000);
}
    new string[128];
    if(GetPlayerScore(playerid) >= 801 && GetPlayerScore(playerid) <= 100000)
    {
        Rang = \"Legendás\";
    }
    else if(GetPlayerScore(playerid) >= 401 && GetPlayerScore(playerid) <= 800)
    {
        Rang = \"Ügyes\";
    }
    else if(GetPlayerScore(playerid) >= 201 && GetPlayerScore(playerid) <= 400)
    {
        Rang = \"Menő\";
    }
    else if(GetPlayerScore(playerid) >= 101 && GetPlayerScore(playerid) <= 200)
    {
        Rang = \"Haladó\";
    }
    else if(GetPlayerScore(playerid) >= 0 && GetPlayerScore(playerid) <= 100)
    {
        Rang = \"Amatőr\";
    }
    format(string, sizeof string, \"~g~Rangod:~r~ %s\", Rang);
    TextDrawSetString(Text:Textdraw0, string);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, Text:Textdraw0);
return 1;
}

9
Segítségkérés / PPC Crash?
« Dátum: 2016. Augusztus 17. - 16:42:29 »
Hali! Szóval mikor kilépek házból akkor becrashel a szeró. Olvastam hogy a fixchars.inc miatt(használom) a valódi kérdésem az lenne hogyan lehetne máshogx megoldani az ékezetes betűket vagy meglehet-e oldalni hogy azzal az inclueddal is menjen? A válaszokat előre is köszönöm!!!

10
Segítségkérés / Streamer, vagy valami más?
« Dátum: 2016. Augusztus 12. - 22:40:35 »
Szóval a lényeg az hogy nem indul valamiért a szeró a legújabb Streamer pluginnal sőt a streamert se tölti be(régebbivel betölti de ugyanahoz az errorhoz jutok). Akármelyik streamert használom új/régi ugyanaz lesz az error csak a legújabbnál a plugint se tölti be.
Új streamer:
 

----------
Loaded log file: \"server_log.txt\".
----------
SA-MP Dedicated Server
----------------------
v0.3.7-R2, (C)2005-2015 SA-MP Team
[22:35:06]
[22:35:06] Server Plugins
[22:35:06] --------------
[22:35:06]  Loading plugin: streamer.dll
[22:35:06]   Failed.
[22:35:06]  Loading plugin: sscanf.dll
[22:35:06]
[22:35:06]  ===============================
[22:35:06]       sscanf plugin loaded.     
[22:35:06]          Version:  2.8.1       
[22:35:06]    (c) 2012 Alex \"Y_Less\" Cole 
[22:35:06]  ===============================
[22:35:06]   Loaded.
[22:35:06]  Loaded 1 plugins.
[22:35:06]
[22:35:06] Filterscripts
[22:35:06] ---------------
[22:35:06]   Loading filterscript \'nitro.amx\'...
[22:35:06]   Loaded 1 filterscripts.
[22:35:06] Script[gamemodes/kamionmod.amx]: Run time error 19: \"File or function is not found\"
[22:35:06] Number of vehicle models: 0

 
Régi streamer:
 

----------
Loaded log file: \"server_log.txt\".
----------
SA-MP Dedicated Server
----------------------
v0.3.7-R2, (C)2005-2015 SA-MP Team
[22:36:31]
[22:36:31] Server Plugins
[22:36:31] --------------
[22:36:31]  Loading plugin: streamer.dll
[22:36:31]
*** Streamer Plugin v2.7.6 by Incognito loaded ***
[22:36:31]   Loaded.
[22:36:31]  Loading plugin: sscanf.dll
[22:36:31]
[22:36:31]  ===============================
[22:36:31]       sscanf plugin loaded.     
[22:36:31]          Version:  2.8.1       
[22:36:31]    (c) 2012 Alex \"Y_Less\" Cole 
[22:36:31]  ===============================
[22:36:31]   Loaded.
[22:36:31]  Loaded 2 plugins.
[22:36:31]
[22:36:31] Filterscripts
[22:36:31] ---------------
[22:36:31]   Loading filterscript \'nitro.amx\'...
[22:36:31]   Loaded 1 filterscripts.
[22:36:31] Script[gamemodes/kamionmod.amx]: Run time error 19: \"File or function is not found\"
[22:36:31] Number of vehicle models: 0

 
UI.: Az error jelentésével tisztában vagyok arra vagyok kíváncsi miért nem jó. Windows server.cfg-be .dll van mögé írva.

11
Segítségkérés / PPC, /cmds, MSGBOX
« Dátum: 2016. Július 10. - 17:27:42 »
PPC-ben próbáltam átírni a /cmds-nek a dialog styleját és probléma adódott.
Maga a parancs:
 
COMMAND:cmds(playerid, params[])
{
        if (APlayerData[playerid][LoggedIn] == true) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy bejelentkezve\");
        new cmdsdia[750];
        new string[128];
        format(string, 128, \"/radio     - Radió be/ki\\n/work   - Munka indítás\\n/stopwork    - Munka megállítása\\n/police - Körözés levétele\\n/convoy-        Convoy Létrehozás/csatlakozás\\n/convoymembers        - Convoy tagjai\\n/convoyleave   - Kilépés a convoyból\\n/admins       - Online adminok\\n/overload     - Túlterhelt lesz a pótkocsi\\n/reclass        - Új munka választása\\n/pm   - Privát üzenet küldése\\n/afk       -AFK mód be/kikapcsolása\\n/help       - Segítség\\n/assist   - Kocsi megjavítása\\n/bank    - Bank használata(kamat)\\n/changepassword      - Jelszó megváltoztatása\\n/givecash  - Pénz küldése egy játékosnak\\n/gohome     - Házadhoz teleportálás\\n/gobus      - Boltodhoz teleportálás\\n/park       - Kocsi leparkolása\\n/getcar   - Kocsid lekérése\\n/flip      - Kocsid helyreállítása\\n/rescue     - Teleportálás\\n/rules        - Szabályzat\\n/stats   - Statisztikád megnézése\");
        strcat(cmdsdia, string);
        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_CMDS, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Parancsok\", cmdsdia, \"Rendben\", \"\");
        return 1;
}

 
Az errorok
 
E:\\SAMP\\PPC_Trucking\\gamemodes\\kamionmod.pwn(15626) : error 075: input line too long (after substitutions)
E:\\SAMP\\PPC_Trucking\\gamemodes\\kamionmod.pwn(15627) : error 037: invalid string (possibly non-terminated string)
E:\\SAMP\\PPC_Trucking\\gamemodes\\kamionmod.pwn(15627) : error 029: invalid expression, assumed zero
E:\\SAMP\\PPC_Trucking\\gamemodes\\kamionmod.pwn(15627) : error 017: undefined symbol \"be\"
E:\\SAMP\\PPC_Trucking\\gamemodes\\kamionmod.pwn(15627) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664                      Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
5 Errors.

 

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. Július 10. - 18:57:43 )

Megoldottam

12
Segítségkérés / Auto-Fix
« Dátum: 2016. Július 10. - 17:25:01 »
Pawn-ban teljesen új filterscript van nyitva. Auto-Fix rendszert próbáltam olyat ha be van kapcsolva és törik a kocsi automatikusan javuljon ha ki van kapcsolva akkor ne.
 
#pragma tabsize 0
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
#include <streamer>
#include <dini>
new bool: Autofix[MAX_PLAYERS];

 
Parancs:
 
CMD:autofix(playerid, params[])
{
new Float:health;
new veh = GetPlayerVehicleID(playerid);
GetVehicleHealth(veh, health);
if(Autofix[playerid] == false)
{
        Autofix[playerid] = true;
    SendClientMessage(playerid, -1, \"Auto-Fix bekapcsolva\");
    {
       if(health > 1000)
       SetVehicleHealth(veh, 1000);
       Autofix[playerid] = true;
}
}
else if(Autofix[playerid] == true)
}
    SendClientMessage(playerid, -1, \"Auto-Fix kikapcsolva\");
    Autofix[playerid] = false;
{
return 1;
}

 
Errorok:
 
E:\\SAMP\\samp037_svr_R2-1-1_win32\\filterscripts\\fix.pwn(109) : error 029: invalid expression, assumed zero
E:\\SAMP\\samp037_svr_R2-1-1_win32\\filterscripts\\fix.pwn(110) : warning 217: loose indentation
E:\\SAMP\\samp037_svr_R2-1-1_win32\\filterscripts\\fix.pwn(112) : warning 217: loose indentation
E:\\SAMP\\samp037_svr_R2-1-1_win32\\filterscripts\\fix.pwn(117) : warning 225: unreachable code
E:\\SAMP\\samp037_svr_R2-1-1_win32\\filterscripts\\fix.pwn(117) : warning 217: loose indentation
E:\\SAMP\\samp037_svr_R2-1-1_win32\\filterscripts\\fix.pwn(117) : error 029: invalid expression, assumed zero
E:\\SAMP\\samp037_svr_R2-1-1_win32\\filterscripts\\fix.pwn(117) : error 004: function \"zcmd_OnPlayerCommandText\" is not implemented
E:\\SAMP\\samp037_svr_R2-1-1_win32\\filterscripts\\fix.pwn(122) : warning 225: unreachable code
E:\\SAMP\\samp037_svr_R2-1-1_win32\\filterscripts\\fix.pwn(122) : error 029: invalid expression, assumed zero
E:\\SAMP\\samp037_svr_R2-1-1_win32\\filterscripts\\fix.pwn(122) : error 004: function \"OnPlayerEnterVehicle\" is not implemented
E:\\SAMP\\samp037_svr_R2-1-1_win32\\filterscripts\\fix.pwn(127) : warning 225: unreachable code
E:\\SAMP\\samp037_svr_R2-1-1_win32\\filterscripts\\fix.pwn(127) : error 029: invalid expression, assumed zero
E:\\SAMP\\samp037_svr_R2-1-1_win32\\filterscripts\\fix.pwn(127) : error 004: function \"OnPlayerExitVehicle\" is not implemented
E:\\SAMP\\samp037_svr_R2-1-1_win32\\filterscripts\\fix.pwn(132) : warning 225: unreachable code
E:\\SAMP\\samp037_svr_R2-1-1_win32\\filterscripts\\fix.pwn(132) : error 029: invalid expression, assumed zero
E:\\SAMP\\samp037_svr_R2-1-1_win32\\filterscripts\\fix.pwn(132) : error 004: function \"OnPlayerStateChange\" is not implemented
E:\\SAMP\\samp037_svr_R2-1-1_win32\\filterscripts\\fix.pwn(137) : warning 225: unreachable code
E:\\SAMP\\samp037_svr_R2-1-1_win32\\filterscripts\\fix.pwn(137) : error 029: invalid expression, assumed zero
E:\\SAMP\\samp037_svr_R2-1-1_win32\\filterscripts\\fix.pwn(137) : error 004: function \"OnPlayerEnterCheckpoint\" is not implemented
E:\\SAMP\\samp037_svr_R2-1-1_win32\\filterscripts\\fix.pwn(142) : warning 225: unreachable code
E:\\SAMP\\samp037_svr_R2-1-1_win32\\filterscripts\\fix.pwn(142) : error 029: invalid expression, assumed zero
E:\\SAMP\\samp037_svr_R2-1-1_win32\\filterscripts\\fix.pwn(142) : error 004: function \"OnPlayerLeaveCheckpoint\" is not implemented
E:\\SAMP\\samp037_svr_R2-1-1_win32\\filterscripts\\fix.pwn(147) : warning 225: unreachable code
E:\\SAMP\\samp037_svr_R2-1-1_win32\\filterscripts\\fix.pwn(147) : error 029: invalid expression, assumed zero
E:\\SAMP\\samp037_svr_R2-1-1_win32\\filterscripts\\fix.pwn(147) : error 004: function \"OnPlayerEnterRaceCheckpoint\" is not implemented
E:\\SAMP\\samp037_svr_R2-1-1_win32\\filterscripts\\fix.pwn(152) : warning 225: unreachable code
E:\\SAMP\\samp037_svr_R2-1-1_win32\\filterscripts\\fix.pwn(152) : error 029: invalid expression, assumed zero
E:\\SAMP\\samp037_svr_R2-1-1_win32\\filterscripts\\fix.pwn(152) : error 004: function \"OnPlayerLeaveRaceCheckpoint\" is not implemented
E:\\SAMP\\samp037_svr_R2-1-1_win32\\filterscripts\\fix.pwn(157) : warning 225: unreachable code
E:\\SAMP\\samp037_svr_R2-1-1_win32\\filterscripts\\fix.pwn(157) : error 029: invalid expression, assumed zero
E:\\SAMP\\samp037_svr_R2-1-1_win32\\filterscripts\\fix.pwn(157) : error 004: function \"OnRconCommand\" is not implemented
E:\\SAMP\\samp037_svr_R2-1-1_win32\\filterscripts\\fix.pwn(162) : warning 225: unreachable code
E:\\SAMP\\samp037_svr_R2-1-1_win32\\filterscripts\\fix.pwn(162) : error 029: invalid expression, assumed zero
E:\\SAMP\\samp037_svr_R2-1-1_win32\\filterscripts\\fix.pwn(162) : error 004: function \"OnPlayerRequestSpawn\" is not implemented
E:\\SAMP\\samp037_svr_R2-1-1_win32\\filterscripts\\fix.pwn(167) : warning 225: unreachable code
E:\\SAMP\\samp037_svr_R2-1-1_win32\\filterscripts\\fix.pwn(167) : error 029: invalid expression, assumed zero
E:\\SAMP\\samp037_svr_R2-1-1_win32\\filterscripts\\fix.pwn(167) : error 004: function \"OnObjectMoved\" is not implemented
E:\\SAMP\\samp037_svr_R2-1-1_win32\\filterscripts\\fix.pwn(172) : warning 225: unreachable code
E:\\SAMP\\samp037_svr_R2-1-1_win32\\filterscripts\\fix.pwn(172) : error 029: invalid expression, assumed zero
E:\\SAMP\\samp037_svr_R2-1-1_win32\\filterscripts\\fix.pwn(172) : error 004: function \"OnPlayerObjectMoved\" is not implemented
E:\\SAMP\\samp037_svr_R2-1-1_win32\\filterscripts\\fix.pwn(177) : warning 225: unreachable code
E:\\SAMP\\samp037_svr_R2-1-1_win32\\filterscripts\\fix.pwn(177) : error 029: invalid expression, assumed zero
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
26 Errors.

 
Az egész filterscript:
 
#pragma tabsize 0
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
#include <streamer>
#include <dini>
new bool: Autofix[MAX_PLAYERS];
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Blank Filterscript by your name here\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#else
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Blank Gamemode by your name here\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
#endif
public OnGameModeInit()
{
// Don\'t use these lines if it\'s a filterscript
SetGameModeText(\"Blank Script\");
AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
return 1;
}
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
return 1;
}
CMD:autofix(playerid, params[])
{
new Float:health;
new veh = GetPlayerVehicleID(playerid);
GetVehicleHealth(veh, health);
if(Autofix[playerid] == false)
{
        Autofix[playerid] = true;
    SendClientMessage(playerid, -1, \"Auto-Fix bekapcsolva\");
    {
       if(health > 1000)
       SetVehicleHealth(veh, 1000);
       Autofix[playerid] = true;
}
}
else if(Autofix[playerid] == true)
}
    SendClientMessage(playerid, -1, \"Auto-Fix kikapcsolva\");
    Autofix[playerid] = false;
{
return 1;
}
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnRconCommand(cmd[])
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnObjectMoved(objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
return 1;
}
public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid)
{
return 1;
}
public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)
{
return 1;
}
public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
return 1;
}
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
return 1;
}
public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
{
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
return 1;
}
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
return 1;
}

 
Előre is köszönöm a válaszokat!

13
Segítségkérés / Több lehetőség loginnál
« Dátum: 2016. Július 09. - 17:51:13 »
Valaki tudna nekem abban segíteni hogy PPC modban hogyan lehet megoldani hogy loginnál ne egyből kickeljen hanem ha 3x elrontod a jelszavadat? Ugye alap PPC-be ha rosszul írod be a jelszavad kickelve vagy és úgy szeretném megcsinálni hogyha 3x vagy 5x elrontod akkor kickeljen ki és ne egyből. Megoldható? Tudtok segíteni?
Előre is köszi.

14
Segítségkérés / Ban ölés után
« Dátum: 2015. December 04. - 16:48:12 »
Helló! A lényeg az legyen ha valaki megöl valakit automatikusan kapjon 1 órás bant azzal az indokkal hogy: Ez nem DM szerver!
Előre is köszönöm.
Ugye PPC és abba ez van:
 
// This callback gets called whenever a player dies
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
TextDrawHideForPlayer(playerid, Text:Textdraw0);
// Setup local variables
new VictimName[24], KillerName[24], Msg[128];
// Clear the missiontext
TextDrawSetString(APlayerData[playerid][MissionText], \" \");
// Hide the missiontext for this player (when the player is choosing a class, it\'s not required to show any mission-text)
TextDrawHideForPlayer(playerid, APlayerData[playerid][MissionText]);
// Stop any job that may have started
switch (APlayerData[playerid][PlayerClass])
{
case ClassTruckDriver: Trucker_EndJob(playerid);
case ClassBusDriver: BusDriver_EndJob(playerid);
case ClassPilot: Pilot_EndJob(playerid);
case ClassPolice: Police_EndJob(playerid);
case ClassMafia: Mafia_EndJob(playerid);
case ClassCourier: Courier_EndJob(playerid);
case ClassAssistance: Assistance_EndJob(playerid);
case ClassRoadWorker: Roadworker_EndJob(playerid);
}
// If the player is part of a convoy, kick him from it
Convoy_Leave(playerid);
// If another player kills you, he\'ll get an extra star of his wanted level
if (killerid != INVALID_PLAYER_ID)
{
// Increase the wanted level of the killer by one star
    SetPlayerWantedLevel(killerid, GetPlayerWantedLevel(killerid) + 1);
    // Get the name of the killed player and the killer
    GetPlayerName(playerid, VictimName, sizeof(VictimName));
    GetPlayerName(killerid, KillerName, sizeof(KillerName));
    // Let the killed know the police are informed about the kill
format(Msg, 128, \"{FF0000}Megölted őt: {FFFF00}%s{FF0000}, ezért most köröz a rendőrség\", VictimName);
SendClientMessage(killerid, 0xFFFFFFFF, Msg);
// Inform all police players about the kill
format(Msg, 128, \"{00FF00}Játékos {FFFF00}%s{00FF00} megölte {FFFF00}%s{00FF00}, kapjátok el\", KillerName, VictimName);
Police_SendMessage(Msg);
}
return 1;
}

 
Ami szerintem kell belőle az ez:
 
   // If another player kills you, he\'ll get an extra star of his wanted level
if (killerid != INVALID_PLAYER_ID)
{
// Increase the wanted level of the killer by one star
    SetPlayerWantedLevel(killerid, GetPlayerWantedLevel(killerid) + 1);
    // Get the name of the killed player and the killer
    GetPlayerName(playerid, VictimName, sizeof(VictimName));
    GetPlayerName(killerid, KillerName, sizeof(KillerName));
    // Let the killed know the police are informed about the kill
format(Msg, 128, \"{FF0000}Megölted őt: {FFFF00}%s{FF0000}, ezért most köröz a rendőrség\", VictimName);
SendClientMessage(killerid, 0xFFFFFFFF, Msg);
// Inform all police players about the kill
format(Msg, 128, \"{00FF00}Játékos {FFFF00}%s{00FF00} megölte {FFFF00}%s{00FF00}, kapjátok el\", KillerName, VictimName);
Police_SendMessage(Msg);
}
return 1;
}

 
Ezt kéne átformázni arra hogy bant kapjon és ne körözési szintet

15
Szkript kérések / V.I.P system napi pontok és pénz
« Dátum: 2015. December 04. - 14:23:59 »
Helló! V.I.P rendszerhez szeretnék egy olyan parancsot hogy /vnapi. Ami a lényeg legyen minden nap 1x lehessen használni és ha beírta kapjon 100.000$-t és 10 pontot.
Mivel PPC szerver ezért RewardPlayer-t kell használni
 
RewardPlayer(playerid, 100000, 10);

 
Példa képen egy V.I.P parancs hogy hogyan is kérdezi le a hogy V.I.P-e a játékos stb.
 
COMMAND:vap(playerid, params[])
{
if(APlayerData[playerid][LoggedIn] == true)
if(APlayerData[playerid][VIP] >= 1)
{
SetPlayerArmour(playerid, 100);
}
else
    SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Nem vagy V.I.P\");
return 1;
}

Oldalak: [1] 2
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal