Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - SAW911

Oldalak: 1 [2] 3
16
Archívum / dxDraw görgetés
« Dátum: 2015. június 23. - 18:17:03 »
Sziasztok!
Azon gondolkodtam, hogy hogy lehet megoldani mondjuk egy dxDraw-s scoreboard görgetését? Hogy mindig eltúnjön egy felülről, és alul meg jelenjen meg 1. Vagy mondjuk ugyan ez egy telefon rendszernél amikor az üzeneteidet böngészed vissza. Tudnátok segíteni, hogy hogy tudnám megoldani?

Dupla üzenet összevonva ekkor: 2015. június 23. - 19:55:19

Azt hiszem rájöttem, elég egyszerűnek tűnik :) Zárom

17
Archívum / telefon-rendszer
« Dátum: 2015. június 21. - 22:25:09 »
Az a baj, hogy végig loopolom a cuccokat, és azt írja ki:
tehát mindig hozzáadok a hivoUzenetek tablehez az editbox tartalmát, és azt az Y-al változtatja, csak így az egész mozog, de azt akarom, hogy mindig az utolsó mozduljon, a többi ne. remélem érted :D
 
 Y = Y + 125 + (renderData.sorokKozKihagyas * (renderData.uzenetSzamolo - 1))
for k,v in ipairs(hivoUzenetek) do
   if k >= renderData.jelenlegiSor then
                               if k <= renderData.smsLatestLine and v then
         renderData.smsDrawX = X + 70
         renderData.smsDrawY = Y + 125 + (renderData.sorokKozKihagyas * (renderData.uzenetSzamolo - 1))
         dxDrawText(v, X, Y, 50, 0, tocolor(255, 255, 255, 255), 2, \"arial\", \"left\", \"top\", false, true, true)
      end
   end
end
    end

 

Dupla üzenet összevonva ekkor: 2015. június 23. - 11:13:58

megoldottam GUI-val, csak most az a baj, hogy nem tudom törölni őket :D Amikor rákattintok a küldésre, akkor csinál egy GUI-t és kiírja. Törlésnél mindig az utolsót törli csak. Valakinek van valami ötlete?

18
Archívum / telefon-rendszer
« Dátum: 2015. június 21. - 21:59:00 »
Ezt a problémát megoldottam, viszont a beszélgetős résznél nem tudom megoldani, hogyha kiírja az egyiket, akkor az maradjon ott, de a következőt az előzőhöz képest x távolságra rakja. Van ötletetek? :)

19
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Dumaszoba
« Dátum: 2015. június 19. - 23:26:38 »
Idézetet írta: Core date=1434746713\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"55325\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Csa mindenkinek ki mit tervez mta terén játékos vagy fejlesztö részröl _?
 
Csá :D Fejlesztői részről az első telefon-rendszeremet próbálom összedobni, játékos részről, várom hogy megnyisson az AceMTA :DD

20
Archívum / telefon-rendszer
« Dátum: 2015. június 19. - 17:33:53 »
Sziasztok!
Egy saját telefon rendszeren dolgozok, pár hónapja tanulom a LUA-t, gondoltam most megpróbálkozom vele. Egész jól is haladtam, azonban megakadtam egy résznél. a hívásnak a beszélgetésnél. Nem chatbe menne, hanem a telefonba. Az a gondom vele, hogy megcsináltam, hogyha rákattintok a \"küldés\" gombra akkor írja ki a telefonba mindkét félnek az edit box tartalmát. Na most ez megvan, de miután rákattintottam a küldésre, onnantól mindig változtatja a kiírást, mivel a dxDrawText onClientRender-el van megcsinálva. Most nem tudom értitek-e. Van egy kódom is, én így próbáltam, de nem működik.
 
--küldés gomb
if getElementData(localPlayer, \"phone\") == \"goingCall\" then
   if x >= X + 245 and x <= X + 290 then
      if y >= Y + 547 and y <= Y + 566 then
         sendHivoUzenet(guiGetText(callInput)) -- edit box textje, funkció lejebb.
         --addEventHandler(\"onClientRender\", getRootElement(), uzenetLatszodas)
      end
   end
end

 
Aztán itt a sendHivoUzenet funkció:
 
function sendHivasUzenet(msg)
for _, player in pairs(getElementsByType(\"player\")) do
 
       targetPlayer = player
       msgFrom = getElementData(localPlayer, \"teloszam\")
       msgTo = getElementData(targetPlayer, \"teloszam\")
       theMsg = tostring(msg)
      hivoUzenetekTable = {msgFrom, msgTo, theMsg} -- itt a tablebe berakom az értékeket
             -- outputChatBox(\"mukszik???\")
      break
 
end
end

 
miután beraktam a hivo table-be az értékeket, így próbálom kiírni, de nem nagyon megy...
 
addEventHandler(\"onClientRender\", getRootElement(), function()
if getElementData(localPlayer, \"phone\") == \"goingCall\" then
dxDrawImage(X, Y + 35, Width, Height, \"files/hivaskozbe.png\")
for k,v in ipairs(hivoUzenetekTable) do -- végig loopolom a ezt a tablet, és annak az értékét kellene kiírnia, a v[3] -at de semmi.
           
         
   if v[1] then
      local text = (v[3])
      dxDrawText(text, X + 5, Y + 10, 50, 0, tocolor(255, 255, 255, 255), 2, \"arial\", \"left\", \"top\", false, true, true)
      outputChatBox(text)
      outputChatBox(\"ASD\")
   end
                   end   
 
end
end)

 
Segítségeteket előre is köszönöm, ha van jobb kód ötlet, hogy hogy lehetne, szívesen fogadom :)

21
Leírások / SCRIPTEK MAGYARÁZATTAL
« Dátum: 2015. június 18. - 22:59:30 »
de (szerintem) meg lehetne csinálni hogy setElementDatázol egy értéket ha felrakod rá a gumit, és ha getElementDataval egyezik az érték akkor átírja a handlinget. szerintem így meg lehete, de javítsatok ki ha tévedek.

22
Leírások / SCRIPTEK MAGYARÁZATTAL
« Dátum: 2015. június 18. - 22:17:31 »
Jason, azt handling-el kell.

23
Archívum / Kezdő LUA tanuló
« Dátum: 2015. június 17. - 10:41:01 »
én úgy kezdtem, hogy ezeket olvasgattam. tényleg ez a legjobb leírás ami van hozzá, és ha böngészel mindent leír. Ezzel kezd: https://wiki.multitheftauto.com/wiki/Scripting_Introduction és majd a többi jön magától. Sok szerencsét  ;)

24
Archívum / PC-system chat eltüntetés/előhozás
« Dátum: 2015. június 13. - 20:54:10 »
function chatMegjelenites()
   if isChatVisible() then
      showChat(false)
   else
      showChat(true)
   end
end

25
Archívum / szerver oldali table kliens oldali használata
« Dátum: 2015. június 06. - 10:27:32 »
Üdv. A szerver oldalon megcsinálok táblázatba egy halom pozíciót, majd utána a szerver oldalon objectet rakok a helyükre. Na most ez nagyon sok object, ezért a szerver oldalon kellene maradnia, de nekem kliens oldalon kellene felhasználnom. A lényeg, hogyha közel mennék egy objecthez, akkor kiadna ab-t. Arra nem tudok rájönni hogy hogyan oldjam meg szerver oldali táblázattal.
Kódom(Szerver oldal):
 
function createFa()
for k, v in ipairs(faKordinatak) do
if not isElement(fak[k]) then
   local rotation = math.random(1, 360)
   fak[k] = createObject(617, v[1], v[2], v[3] - 1)   
end
end
end
addEventHandler(\"onResourceStart\", getRootElement(), createFa)

26
Archívum / Kép méretének változtatása
« Dátum: 2015. június 04. - 21:44:22 »

27
Archívum / Teleportálás client oldalon
« Dátum: 2015. június 02. - 19:12:14 »
Kliens oldal:
function gui(key)
   screenWidth, screenHeight = guiGetScreenSize()
   windowWidth, windowHeight = 800, 600
   x = (screenWidth/2) - (windowWidth/2)
   y = (screenHeight/2) - (windowHeight/2)
   
   hatter = guiCreateStaticImage(x, y, 800, 600, \"img.png\", false)
   showCursor(true)
   x = guiCreateLabel(720, 25, 120, 40, \"\", false, hatter)
   --gomb2 = guiCreateLabel(700, 30, 120, 40, \"\", false, hatter)
   --gomb3 = guiCreateLabel(650, 30, 120, 40, \"\", false, hatter)
 
   gomb1 = guiCreateButton(720, 250, 120, 40, \"CS\", false, hatter) -- gombot kell csinálni, mert tudtommal már nem működik a label-es dolog, ezért...
   guiSetAlpha(gomb, 0) -- ... itt nem látható már, de létezik
   
   addEventHandler(\"onClientGUIClick\", x, bezaras, false)
   --addEventHandler(\"onClientGUIClick\", gomb2, g2, false)
   --addEventHandler(\"onClientGUIClick\", gomb3, g3, false)
   addEventHandler(\"onClientGUIClick\", gomb1, g1, false)
end
bindKey(\"f4\", \"down\", gui)
function bezaras()
showCursor(false)
 
guiSetVisible(hatter, false)
end
function g1() -- a teleportálós funkció
setTimer(triggerServerEvent, 100, 1, \"tp\", resourceRoot) -- raktam rá timert mertmértne
end

 
Szerver oldal: 
function tpme(player)
player = client
spawnPlayer(player, x, y, z) -- x, y, z helyére helyettesítsd be a koordinátáid
end
addEvent(\"tp\", true)
addEventHandler(\"tp\", resourceRoot, tpme)

28
Archívum / Teleportálás client oldalon
« Dátum: 2015. június 02. - 17:47:47 »
TriggerServerEvent(event, element) és SpawnPlayer(player, x, y, z)
vagy
setElementPosition(player, x, y, z)

29
Archívum / Buszos munka//lila blip
« Dátum: 2015. május 31. - 14:44:54 »
setBlipSize(blip, size)

30
Archívum / Munka
« Dátum: 2015. május 30. - 17:15:08 »
Megoldottam magamnak. Zárom ill. helyezhető

Oldalak: 1 [2] 3
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal