Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Light557

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 51
16
Archívum / Ped Clicked
« Dátum: 2014. április 20. - 10:28:40 »

myPed = createPed(0, 1969.7, -1458, 13.3)
function onPedClick(button, state, absX, absY, wx, wy, wz, clickedelement)
    if button == \"right\" and state == \"down\" and clickedelement then
        local x, y, z = getElementPosition(localPlayer)
        if (clickedelement == myPed) then
            if getDistanceBetweenPoints3D(x, y, z, wx, wy, wz)<=3 then
                guiSetVisible(myGUIWindow, true)
                outputChatBox(\"Siker\")
           end
        end
    end
end
addEventHandler(\"onClientClick\", root, onPedClick)

17
Archívum / Gamemode és map név átírás
« Dátum: 2014. április 17. - 22:01:35 »
script.lua:
 
addEventHandler(\"onResourceStart\", getResourceRootElement(),
function ()
setMapName(\"Rally Map\")
setGameType(\"[HUN]Rally\")
end
)

 
meta.xml:
 
<meta>
<script src=\"script.lua\" type=\"server\" />
</meta>

 
Azért \"server\" a lua fájl típusa, mivel a fenti kódrészlet kizárólag szerver oldali funkciókat tartalmaz.
Szerver oldali funkciókat csak szerver oldali fájlba, kliens oldali funkciókat csak kliens oldali fájlba pakolhatsz.
Ha megnézed a két linkelt funkció wiki oldalát látni fogod a \"Server-only function\" feliratot.

19
Archívum / Pwn to lua?
« Dátum: 2014. március 28. - 20:00:49 »
Nem lehetetlen létrehozni egy olyan kompatibilitási réteget, amely bizonyos szintig áthidalja a két nyelv közötti különbségeket.
Erre van is konkrét precedens. Keress rá egy \"amx\" nevû resourcera. Régebben bevált, de újonnan nemtudom mennyire mûködõképes a történet.

20
Kérd le, hogy hány karakterbõl áll a beírt szöveg, és jeleníts meg annyi csillagot.

22
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Általános
« Dátum: 2014. május 11. - 22:01:33 »
Félreértések elkerülése végett, semmi bajom nincs Norbival, nem \"fikázásnak\" szántam a fenti üzenetet.
Rengeteg potenciál van a srácban, már csak egy kis akaraterõ kellene hozzá és tökéletes is lenne az egész koncepció.

23
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Általános
« Dátum: 2014. május 11. - 21:51:24 »
Megy a levesbe.
Eddig egyetlen befejezett projektet sem láttam még Norbitól. Mindenbe belekezd, egy kicsit csinálja, végül pedig aztán abbahagyja.

24
Archívum / CrewMTA v2.0
« Dátum: 2014. április 29. - 19:31:56 »
Hmm, nem szép dolog más facebook oldalán hírdetni a szerveredet... Történetesen a SeeMTA facebookról tiltottam az utóbbi két napban kb 4 embert, akik ezt a szutykot reklámozták.

25
Archívum / Ped Clicked
« Dátum: 2014. április 20. - 10:28:40 »

myPed = createPed(0, 1969.7, -1458, 13.3)
function onPedClick(button, state, absX, absY, wx, wy, wz, clickedelement)
    if button == \"right\" and state == \"down\" and clickedelement then
        local x, y, z = getElementPosition(localPlayer)
        if (clickedelement == myPed) then
            if getDistanceBetweenPoints3D(x, y, z, wx, wy, wz)<=3 then
                guiSetVisible(myGUIWindow, true)
                outputChatBox(\"Siker\")
           end
        end
    end
end
addEventHandler(\"onClientClick\", root, onPedClick)

26
Archívum / Gamemode és map név átírás
« Dátum: 2014. április 17. - 22:01:35 »
script.lua:
 
addEventHandler(\"onResourceStart\", getResourceRootElement(),
function ()
setMapName(\"Rally Map\")
setGameType(\"[HUN]Rally\")
end
)

 
meta.xml:
 
<meta>
<script src=\"script.lua\" type=\"server\" />
</meta>

 
Azért \"server\" a lua fájl típusa, mivel a fenti kódrészlet kizárólag szerver oldali funkciókat tartalmaz.
Szerver oldali funkciókat csak szerver oldali fájlba, kliens oldali funkciókat csak kliens oldali fájlba pakolhatsz.
Ha megnézed a két linkelt funkció wiki oldalát látni fogod a \"Server-only function\" feliratot.

28
Archívum / Pwn to lua?
« Dátum: 2014. március 28. - 20:00:49 »
Nem lehetetlen létrehozni egy olyan kompatibilitási réteget, amely bizonyos szintig áthidalja a két nyelv közötti különbségeket.
Erre van is konkrét precedens. Keress rá egy \"amx\" nevû resourcera. Régebben bevált, de újonnan nemtudom mennyire mûködõképes a történet.

29
Média / See MTA dióhéjban v1.0 by Hatebreeder
« Dátum: 2014. január 12. - 01:10:01 »
Köszönjük, hogy a szerveren játszottál.
A továbbiakban nem kérünk belõled.

30
Ez MTA nem pedig az a szutyok SA-MP.
Pawn kóddal kitörölheted a seggedet, mert másra nem jó.

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 51
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal