Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - KowaZ

Oldalak: 1 [2] 3 4
16
Szkript kérések / Gyors segítség kéne
« Dátum: 2011. január 29. - 11:50:23 »
igen...
KowaZ

17
Leírások/Útmutatók / Definíciók by Kenguru
« Dátum: 2011. január 21. - 09:28:35 »
Idézetet írta: Spatrik date=1295539262\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"5451\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Szerintem felesleges olyan definíciókkal terhelni a preprocesszort, amik csak 2-3 betûvel \"egyszerûsítik\" a kódot.
E: Mellesleg ez nem leírás.
 
Ez nem is terheli a processzort, mivel a makrók \"behelyettesítõdnek\" fordításkor.
[/quote]
Nem processzort írt, hanem preprocesszort. Az pedig az elõfeldolgozó, ami kicserélgeti a #define kifejezéseket.
Egyébként szerintem borzalmas \"leírás\". A keletkezõ kód is szörnyen néz ki:
 
if parancs \"/sfkikoto\", true) == 0)[/quote]
Na most komolyan... akkor inkább már #define parancs(%1) if(!strcmp(cmdtext,%1,true)) és használhatod úgy, hogy:
 
parancs(\"/sfkikoto\")
{
}

 
Bár szerintem még ez is fertelmes, mert a kód egyáltalán nem fog egy PAWN nyelven írt szkripthez hasonlítani és egy idõ múlva ezek miatt lesz átláthatatlan!
Mellesleg akkor mindjárt írok neked egy kódot, amivel egy sor egy teleport...
E:
 
#define Tele(%1,%2,%3,%4,%5,%6) \\
do{if(!strcmp(cmdtext,%1)){if(GetPlayerState(playerid)==2)SetVehiclePos(playerid,%2,%3,%4);else SetPlayerPos(playerid,%2,%3,%4);SendClientMessage(playerid,%5,%6);}}while(false)

 
Használatára egy példa: Tele(\"/tele-ls\", 12.32, 42.131, 34.131, 0xFFFF00FF, \"Hello Los Santosban!\");
KowaZ

18
Idézetet írta: Tequila シ date=1273913033\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1659\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

x+=(floatsin(-angle,degrees)); //a nézet változójának az ellentettjét kell alkalmazni, és a degrees módszerrel kell számolni
y+=(floatcos(-angle,degrees)); //És az x,y változóhoz hozzá kell a kijött eredményeket adni

 

Miért kell az \"angle\" változót minusz elõjellel írni? Nem emlékszem ilyenre matekóráról. Ha már leírást készítesz  akkor magyarázd is el, hogy mi miért van és ne csak azt mutasd meg, hogy mi lesz a végén...
KowaZ

19
Idézetet írta: GameStar date=1294521134\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1375\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ilyen egyszerû dolgokért miért kérsz tanácsot?
 
Egyszerû? Akkor megkérnélek, hogy készítsd el az strtok plugin változatát.
KowaZ

20
Idézetet írta: Spatrik date=1294512720\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1375\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Készítettem egy futásidõ mérõ tesztet a pluginos sscanf és a PAWN-os strtok esetében, ami alapján a sscanf gyorsabbnak bizonyult. Már csak az a kérdés, hogy ha pluginban lenne mind a kettõ, akkor milyen eredményre jutnánk.
KowaZ
 
Ez nem kérdés, gyorsabb lenne mert egy egyszerûbb algoritmus.
[/quote]
Tehát mégis csak jobb az strtok használata az általam említett egyszerû (hétköznapi) esetekre. Csak meg kell írni C++ban. Köszönöm a közremûködéseket!
KowaZ

21
Szkript kérések / 2D-s zónák metszete
« Dátum: 2011. január 08. - 15:32:08 »
2D-s zónák metszete
A legegyszerûbb területmegadási módszer (a kör meghatározása után) a koordinátatengelyekkel párhuzamos téglalap megadása az minx, miny, maxx, maxy koordinátákkal. Ezek akár egymásba is érhetnek, tehát metszhetik egymást. Az remélem mindenkinek egyértelmû, hogy két téglalap metszete mindig téglalap.
Szóval egy olyan kódra lenne szükségem, amely két ilyen minx, miny, maxx, maxy koordinátákkal adott zóna metszetét adja vissza (tehát 4 darab koordinátát).
Ha valami nem világos, jelezzétek!
KowaZ

22
Készítettem egy futásidõ mérõ tesztet a pluginos sscanf és a PAWN-os strtok esetében, ami alapján a sscanf gyorsabbnak bizonyult. Már csak az a kérdés, hogy ha pluginban lenne mind a kettõ, akkor milyen eredményre jutnánk.
KowaZ

23
Lehet hogy sokoldalúbb, viszont tegyük fel a kérdést: Szükség van egy ilyen sokat tudó függvényre?
Én maximum 3 helyen használtam az strtok-ot (amit ki tud váltani a sscanf): parancsok, SQL-lekérdezések és fájlból olvasás. Mindegyik tökéletesen megoldható az strtok-kal.
Extrém esetekhez persze jól jöhet a sscanf, de én akkor is az strtok-ot preferálom, mert nem tudom miért lenne gyorsabb egy olyan függvény, amely ezeregy lehetõséget biztosít. Az emberek 99%-ának meg semmi szüksége rá.
KowaZ

24
Idézetet írta: ChuckNorris date=1294485142\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1375\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Miért mondja mindenki, hogy sokkal gyorsabb és hatékonyabb, mint az strtok? Már a kódjára is elég ránézni: sokkal hosszabb és összetettebb, ezért szerintem lassabb is.
Vagy volt esetleg aki alátámasztotta a gyorsaságát futásidejû összehasonlításokkal? Én szerintem még mindig az strtok a legoptimálisabb megoldás.
KowaZ
 
Nem,a sscanf a jobb,a futásidejük össze lett hasonlítva, valahol láttam a témát de már nem emlékszem hol,lehet hogy a hiv. fórumon.És ezt nem így kell nézni,hogy melyik kód a hosszabb,attól még dolgozhat gyorsabban.
E:
Ja,bocs,te a kód változatról beszélsz ugye?A plugin verziót kell használni,az pontosan 10X gyorsabb.
 
[/quote]
Igen, én a kód változatról beszéltem, mivel az strtok-ot is PAWN nyelven szokták használni. Elfogadom, hogy a sscanf plugin változata jobb mint a PAWN-os strtok.
De mi lenne ha az strtok-ot is pluginban megírná valaki? Az szerintem mindennél gyorsabb lenne. Vagy nem?
KowaZ

25
Miért mondja mindenki, hogy sokkal gyorsabb és hatékonyabb, mint az strtok? Már a kódjára is elég ránézni: sokkal hosszabb és összetettebb, ezért szerintem lassabb is.
Vagy volt esetleg aki alátámasztotta a gyorsaságát futásidejû összehasonlításokkal? Én szerintem még mindig az strtok a legoptimálisabb megoldás.
KowaZ

26
Általános / 0.3c RELEASED!
« Dátum: 2010. december 29. - 11:16:21 »
Idézetet írta: hpeter94 date=1293614503\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"4992\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
- A jármû lámpák és ajtók mostmár szerveroldalról vezérelhetõek
 
Nem ajtók, hanem motorok (engines). :D
 

- Továbbfejlesztett jármû és object \"szörfölés\"
 
[/quote]
Szerintem itt úgy akarják érteni, hogy nem csúszol le a mozgó objektumról vagy kocsiról.
Kowalski

27
Szkript kérések / Gyors segítség kéne
« Dátum: 2010. december 27. - 15:27:34 »
Idézetet írta: KowaZ date=1292948886\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"4768\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A ToggleFriendlyFire(playerid, true) engedélyezi, hogy lelõjjék a csapattársai.
 
Kowalski

28
Szkript kérések / Gyors segítség kéne
« Dátum: 2010. december 21. - 18:23:46 »
Idézetet írta: herban date=1292950882\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"4768\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
De és ha kikapcsolom akkor lõhetik egymást a csapat társaK?
 
Hát elméletileg. Akinek kikapcsoltad, arra nem lesz hatással a szkript, tehát õ is lõheti a csapattársát, meg a csapattársai is lõhetik õt.
De azt javaslom, hogy teszteld le és utána ha nem jó akkor oszd meg a tapasztalataid.
Kowalski

29
Szkript kérések / Gyors segítség kéne
« Dátum: 2010. december 21. - 17:28:06 »
forward AntiTeamKill();
new bool:gPlayerImmunity[MAX_PLAYERS];
public AntiTeamKill() { for (new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) if (IsPlayerConnected(i) && gPlayerImmunity) SetPlayerTeam(i, gPlayerTeam); return 1; }
stock ToggleFriendlyFire(playerid, bool:toggle) { gPlayerImmunity[playerid] = !toggle; }

 
Hirtelen ezt dobtam össze. A ToggleFriendlyFire(playerid, true) engedélyezi, hogy lelõjjék a csapattársai. Szóval mikor háború lesz, akkor a lényeg, hogy kikapcsold a résztvevõknek így: ToggleFriendlyFire(playerid, false)
A játékmód elindításakor pedig hívd meg a SetTimer függvényt az alábbi módon:
 
SetTimer(\"AntiTeamKill\", 10, 1);

 
Nem teszteltem semmit, szóval nem garantált a siker. (Ja és az OnPlayerDisconnect-nél is engedélyezd, hogy lõhessék.)
Kowalski

30
Szkript kérések / Gyors segítség kéne
« Dátum: 2010. december 21. - 15:46:38 »
Idézetet írta: herban date=1292942634\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"4768\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
hát mikor kilépsz a gangwarból akkor lövöd a másik játékost és nem megy az élete
Vagyis azt kéne megoldani hogy menjen az élete
 
 for(new playerid; playerid < 200; playerid++)  SetPlayerTeam(playerid, gTeam[playerid]);

 
Ennek az ellentetje
 
Most munkaidõm van, de 5kor végzek és utána megcsinálom. Úgy megfelel?
Kowalski

Oldalak: 1 [2] 3 4
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal