Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 17
Leírások/Útmutatók / Definíciók by Kenguru« Dátum: 2011. január 21. - 09:28:35 »Idézetet írta: Spatrik date=1295539262\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"5451\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Ez nem is terheli a processzort, mivel a makrók \"behelyettesítõdnek\" fordításkor. 18
Leírások/Útmutatók / [TUT]Számítgatás... A játékos ELOTTI/MÖGÖTTI pozíció kiszámítása« Dátum: 2011. január 11. - 16:00:26 »Idézetet írta: Tequila シ date=1273913033\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1659\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Miért kell az \"angle\" változót minusz elõjellel írni? Nem emlékszem ilyenre matekóráról. Ha már leírást készítesz akkor magyarázd is el, hogy mi miért van és ne csak azt mutasd meg, hogy mi lesz a végén...x+=(floatsin(-angle,degrees)); //a nézet változójának az ellentettjét kell alkalmazni, és a degrees módszerrel kell számolni KowaZ 19
Tanuljunk PAWN nyelvet / [Scripting Eszköz]A sscanf függvény [Paraméter Beolvasó]« Dátum: 2011. január 09. - 14:24:24 »Idézetet írta: GameStar date=1294521134\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1375\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Ilyen egyszerû dolgokért miért kérsz tanácsot?Egyszerû? Akkor megkérnélek, hogy készítsd el az strtok plugin változatát. KowaZ 20
Tanuljunk PAWN nyelvet / [Scripting Eszköz]A sscanf függvény [Paraméter Beolvasó]« Dátum: 2011. január 08. - 21:24:40 »Idézetet írta: Spatrik date=1294512720\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1375\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Ez nem kérdés, gyorsabb lenne mert egy egyszerûbb algoritmus. 21
Szkript kérések / 2D-s zónák metszete« Dátum: 2011. január 08. - 15:32:08 »
2D-s zónák metszete
A legegyszerûbb területmegadási módszer (a kör meghatározása után) a koordinátatengelyekkel párhuzamos téglalap megadása az minx, miny, maxx, maxy koordinátákkal. Ezek akár egymásba is érhetnek, tehát metszhetik egymást. Az remélem mindenkinek egyértelmû, hogy két téglalap metszete mindig téglalap. Szóval egy olyan kódra lenne szükségem, amely két ilyen minx, miny, maxx, maxy koordinátákkal adott zóna metszetét adja vissza (tehát 4 darab koordinátát). Ha valami nem világos, jelezzétek! KowaZ 22
Tanuljunk PAWN nyelvet / [Scripting Eszköz]A sscanf függvény [Paraméter Beolvasó]« Dátum: 2011. január 08. - 14:21:49 »
Készítettem egy futásidõ mérõ tesztet a pluginos sscanf és a PAWN-os strtok esetében, ami alapján a sscanf gyorsabbnak bizonyult. Már csak az a kérdés, hogy ha pluginban lenne mind a kettõ, akkor milyen eredményre jutnánk.
KowaZ 23
Tanuljunk PAWN nyelvet / [Scripting Eszköz]A sscanf függvény [Paraméter Beolvasó]« Dátum: 2011. január 08. - 13:22:22 »
Lehet hogy sokoldalúbb, viszont tegyük fel a kérdést: Szükség van egy ilyen sokat tudó függvényre?
Én maximum 3 helyen használtam az strtok-ot (amit ki tud váltani a sscanf): parancsok, SQL-lekérdezések és fájlból olvasás. Mindegyik tökéletesen megoldható az strtok-kal. Extrém esetekhez persze jól jöhet a sscanf, de én akkor is az strtok-ot preferálom, mert nem tudom miért lenne gyorsabb egy olyan függvény, amely ezeregy lehetõséget biztosít. Az emberek 99%-ának meg semmi szüksége rá. KowaZ 24
Tanuljunk PAWN nyelvet / [Scripting Eszköz]A sscanf függvény [Paraméter Beolvasó]« Dátum: 2011. január 08. - 12:42:44 »Idézetet írta: ChuckNorris date=1294485142\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1375\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Nem,a sscanf a jobb,a futásidejük össze lett hasonlítva, valahol láttam a témát de már nem emlékszem hol,lehet hogy a hiv. fórumon.És ezt nem így kell nézni,hogy melyik kód a hosszabb,attól még dolgozhat gyorsabban. 25
Tanuljunk PAWN nyelvet / [Scripting Eszköz]A sscanf függvény [Paraméter Beolvasó]« Dátum: 2011. január 08. - 10:58:00 »
Miért mondja mindenki, hogy sokkal gyorsabb és hatékonyabb, mint az strtok? Már a kódjára is elég ránézni: sokkal hosszabb és összetettebb, ezért szerintem lassabb is.
Vagy volt esetleg aki alátámasztotta a gyorsaságát futásidejû összehasonlításokkal? Én szerintem még mindig az strtok a legoptimálisabb megoldás. KowaZ 26
Általános / 0.3c RELEASED!« Dátum: 2010. december 29. - 11:16:21 »Idézetet írta: hpeter94 date=1293614503\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"4992\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic - A jármû lámpák és ajtók mostmár szerveroldalról vezérelhetõekNem ajtók, hanem motorok (engines).
27
Szkript kérések / Gyors segítség kéne« Dátum: 2010. december 27. - 15:27:34 »Idézetet írta: KowaZ date=1292948886\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"4768\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic A ToggleFriendlyFire(playerid, true) engedélyezi, hogy lelõjjék a csapattársai.Kowalski 28
Szkript kérések / Gyors segítség kéne« Dátum: 2010. december 21. - 18:23:46 »Idézetet írta: herban date=1292950882\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"4768\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic De és ha kikapcsolom akkor lõhetik egymást a csapat társaK?Hát elméletileg. Akinek kikapcsoltad, arra nem lesz hatással a szkript, tehát õ is lõheti a csapattársát, meg a csapattársai is lõhetik õt. De azt javaslom, hogy teszteld le és utána ha nem jó akkor oszd meg a tapasztalataid. Kowalski 29
Szkript kérések / Gyors segítség kéne« Dátum: 2010. december 21. - 17:28:06 »forward AntiTeamKill(); Hirtelen ezt dobtam össze. A ToggleFriendlyFire(playerid, true) engedélyezi, hogy lelõjjék a csapattársai. Szóval mikor háború lesz, akkor a lényeg, hogy kikapcsold a résztvevõknek így: ToggleFriendlyFire(playerid, false) A játékmód elindításakor pedig hívd meg a SetTimer függvényt az alábbi módon: SetTimer(\"AntiTeamKill\", 10, 1); Nem teszteltem semmit, szóval nem garantált a siker. (Ja és az OnPlayerDisconnect-nél is engedélyezd, hogy lõhessék.) Kowalski 30
Szkript kérések / Gyors segítség kéne« Dátum: 2010. december 21. - 15:46:38 »Idézetet írta: herban date=1292942634\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"4768\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic hát mikor kilépsz a gangwarból akkor lövöd a másik játékost és nem megy az életeMost munkaidõm van, de 5kor végzek és utána megcsinálom. Úgy megfelel? Kowalski |