Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - RaySurenos
16
« Dátum: 2014. február 24. - 21:05:16 »
Melyik verziót használod? Csak mert bodypart egyedül Z-tõl van.
0.3z
17
« Dátum: 2014. február 24. - 19:38:50 »
Az lenne a hibám, hogy amikor compileznem le a módot, ezt írja: error 025: function heading differs from prototype Ez a sor az: public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart)
18
« Dátum: 2014. február 24. - 17:51:59 »
Az lenne a hibám, hogy amikor compileznem le a módot, ezt írja: error 025: function heading differs from prototype Ez a sor az: public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart)
19
« Dátum: 2014. február 23. - 21:26:48 »
Hát nem, elnéztem.
20
« Dátum: 2014. február 23. - 21:14:51 »
[gmod]Törölve[/gmod]
21
« Dátum: 2014. február 23. - 12:11:08 »
Nekem egy olyan problémám lenne, hogy amikor elindítom a szerveremet, akkor az fogad hogy: Run time error 19: \"File or function is not found\" Lehet az a gondja hogy nincs NetFrameworkom? Mert most raktam újra a gépemet, mindent lementettem a szerverrrõl, de még sem jó..
22
« Dátum: 2014. február 20. - 21:15:33 »
Köszi kipróbálom.
23
« Dátum: 2014. február 14. - 13:41:05 »
Nem teszteltem. Alap Includek szükségesek hozzá. Pár helyen át kell írni, nem tudom hogy van a te módod.. #include <a_samp> #include <float> #include <streamer> //==========[ SZÍNKÓDOK ]========== #define LIGHTBLUE 0x33CCFFAA #define LIGHTRED 0xFF6347AA #define GREEN 0x009900FF #define BLUE 0x2641FEAA //================================ //==========[ TEXT3D-K ]============ new Text3D:VIP3D[MAX_PLAYERS]; new Text3D:MODI3D[MAX_PLAYERS]; new Text3D:ADMIN3D[MAX_PLAYERS]; new Text3D:FOADMIN3D[MAX_PLAYERS]; new Text3D:TULAJ3D[MAX_PLAYERS]; //================================ public OnPlayerConnect(playerid) { //VIP RANGOT ÍRD IDE ! Példa: if(IsVIP(playerid)) ahogy a módodba van. { new string[64]; SendClientMessage(playerid, BLUE, \"V.I.P vagy ezért, megjelent fölötted a VIP jelzés!\"); // Üzenet a VIP játékosnak new Float:x, Float:y, Float:z; GetPlayerPos(playerid, x, y, z); format(string, sizeof(string), \"%s\\nV.I.P\",PlayerName(playerid)); // Formázzuk a vip jelzést, elõször is írja a játékos nevét, majd alatta a VIP-et VIP3D[playerid] = CreateDynamic3DTextLabel(string, BLUE, 0.0, 0.0, -0.6, 150.0, playerid, INVALID_VEHICLE_ID, 0); // Létrehozzuk a textlabelt PlayerPlaySound(playerid, 1058, 0.0, 0.0, 0.0); // Egy hangot fog ki adni, hogy észre is vegyük hogy valamit történt SetPlayerColor(playerid, BLUE); // VIP-nak kék szín a térképen / chatben neve } // RANGOT ÍRD IDE ! Példa: else if(IsVIP(playerid)) ahogy a módodba van. Fontos ide else if kell!! { new string[64]; SendClientMessage(playerid, LIGHTRED, \"Moderátor vagy ezért, megjelent fölötted a Moderátor jelzés!\"); new Float:x, Float:y, Float:z; GetPlayerPos(playerid, x, y, z); format(string, sizeof(string), \"%s\\nModerátor\",PlayerName(playerid)); MODI3D[playerid] = CreateDynamic3DTextLabel(string, LIGHTRED, 0.0, 0.0, -0.6, 150.0, playerid, INVALID_VEHICLE_ID, 0); PlayerPlaySound(playerid, 1058, 0.0, 0.0, 0.0); SetPlayerColor(playerid, LIGHTRED); } // RANGOT ÍRD IDE ! Példa: else if(IsVIP(playerid)) ahogy a módodba van. Fontos ide else if kell!! { new string[64]; SendClientMessage(playerid, LIGHTRED, \"Admin vagy ezért, megjelent fölötted az Admin jelzés!\"); new Float:x, Float:y, Float:z; GetPlayerPos(playerid, x, y, z); format(string, sizeof(string), \"%s\\nAdmin\",PlayerName(playerid)); ADMIN3D[playerid] = CreateDynamic3DTextLabel(string, LIGHTRED, 0.0, 0.0, -0.6, 150.0, playerid, INVALID_VEHICLE_ID, 0); PlayerPlaySound(playerid, 1058, 0.0, 0.0, 0.0); SetPlayerColor(playerid, LIGHTRED); } // RANGOT ÍRD IDE ! Példa: else if(IsVIP(playerid)) ahogy a módodba van. Fontos ide else if kell!! { new string[64]; SendClientMessage(playerid, LIGHTRED, \"FõAdmin vagy ezért, megjelent fölötted a FõAdmin jelzés!\"); new Float:x, Float:y, Float:z; GetPlayerPos(playerid, x, y, z); format(string, sizeof(string), \"%s\\nFõAdmin\",PlayerName(playerid)); FOADMIN3D[playerid] = CreateDynamic3DTextLabel(string, LIGHTRED, 0.0, 0.0, -0.6, 150.0, playerid, INVALID_VEHICLE_ID, 0); PlayerPlaySound(playerid, 1058, 0.0, 0.0, 0.0); SetPlayerColor(playerid, LIGHTRED); } // RANGOT ÍRD IDE ! Példa: else if(IsVIP(playerid)) ahogy a módodba van. Fontos ide else if kell!! { new string[64]; SendClientMessage(playerid, LIGHTRED, \"Tulajdonos vagy ezért, megjelent fölötted a Tulajdonos jelzés!\"); new Float:x, Float:y, Float:z; GetPlayerPos(playerid, x, y, z); format(string, sizeof(string), \"%s\\nTulajdonos\",PlayerName(playerid)); TULAJ3D[playerid] = CreateDynamic3DTextLabel(string, LIGHTRED, 0.0, 0.0, -0.6, 150.0, playerid, INVALID_VEHICLE_ID, 0); PlayerPlaySound(playerid, 1058, 0.0, 0.0, 0.0); SetPlayerColor(playerid, LIGHTRED); } return 1; }
24
« Dátum: 2014. február 13. - 19:06:12 »
Nem biztos hogy jól mûködik, ugyanis nem teszteltem.
Színkódok a mód elejére: //==========[ SZÍNKÓDOK ]========== #define COLOR_LIGHTBLUE 0x33CCFFAA #define COLOR_LIGHTGREEN 0x9ACD32AA //================================ forwardok a mód elejére:
forward szereles(playerid); forward festes(playerid); Itt hogy mit csináljon a forward: public szereles(playerid) { if(IsPlayerConnected(playerid) && Logged(playerid)) { TogglePlayerControllable(playerid, 1); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTGREEN, \"Megszerelted a jármûvet!\"); } return 1; } public festes(playerid) { if(IsPlayerConnected(playerid) && Logged(playerid)) { TogglePlayerControllable(playerid, 1); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTGREEN, \"Lefestetted a jármûvet!\"); } return 1; } Parancsokkal pedig: if (strcmp(\"/szerel\", cmdtext, true, 10) == 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Elkezdted megszerelni a jármûvet!\"); TogglePlayerControllable(playerid, 0); ApplyAnimation(playerid,\"bomb1\",\"BOM_Plant\",4.1,1,1,1,1,1,1); GameTextForPlayer(playerid, \"~b~Szereled a jármûvet, várj!\", 15000, 1); SetTimerEx(\"szereles\", 15000, false, \"i\", playerid); return 1; } if (strcmp(\"/fest\", cmdtext, true, 10) == 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Elkezdted lefesteni a jármûvet!\"); TogglePlayerControllable(playerid, 0); ApplyAnimation(playerid,\"spraycan\",\"spraycan_fire\",4.1,1,1,1,1,1,1); GameTextForPlayer(playerid, \"~b~Fested a jármûvet, várj!\", 15000, 1); SetTimerEx(\"festes\", 15000, false, \"i\", playerid); return 1; } Itt van kóddal:
//==========[ SZÍNKÓDOK ]========== #define COLOR_LIGHTBLUE 0x33CCFFAA #define COLOR_LIGHTGREEN 0x9ACD32AA //================================ forward szereles(playerid); forward festes(playerid); public szereles(playerid) { if(IsPlayerConnected(playerid) && Logged(playerid)) { TogglePlayerControllable(playerid, 1); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTGREEN, \"Megszerelted a jármûvet!\"); } return 1; } public festes(playerid) { if(IsPlayerConnected(playerid) && Logged(playerid)) { TogglePlayerControllable(playerid, 1); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTGREEN, \"Lefestetted a jármûvet!\"); } return 1; } if (strcmp(\"/szerel\", cmdtext, true, 10) == 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Elkezdted megszerelni a jármûvet!\"); TogglePlayerControllable(playerid, 0); ApplyAnimation(playerid,\"bomb1\",\"BOM_Plant\",4.1,1,1,1,1,1,1); GameTextForPlayer(playerid, \"~b~Szereled a jármûvet, várj!\", 15000, 1); SetTimerEx(\"szereles\", 15000, false, \"i\", playerid); return 1; } if (strcmp(\"/fest\", cmdtext, true, 10) == 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Elkezdted lefesteni a jármûvet!\"); TogglePlayerControllable(playerid, 0); ApplyAnimation(playerid,\"spraycan\",\"spraycan_fire\",4.1,1,1,1,1,1,1); GameTextForPlayer(playerid, \"~b~Fested a jármûvet, várj!\", 15000, 1); SetTimerEx(\"festes\", 15000, false, \"i\", playerid); return 1; }
[mod]Legközelebb pawn code taget ne felejts el használni![/mod]
25
« Dátum: 2014. február 13. - 18:38:05 »
Tessék, a színkódokat a mód elejére írd! Ha valami nem sikerülne írj. Így nézne ki: //=============[ SZÍNKÓDOK ]============= #define VILAGOSKEK 0x33CCFFAA #define VILAGOSPIROS 0xFF6347AA //====================================== if (strcmp(\"/birsagfizet\", cmdtext, true, 10) == 0) { if(GetPlayerMoney(playerid) >= 1000) // Játékos pénzének lekérése { GivePlayerMoney(playerid, -1000); // Ha van elég pénze levonja az 1000$-t SetPlayerWantedLevel(playerid, 0); SendClientMessage(playerid, VILAGOSKEK, \"Kifizetted a bírságot, ezáltal a RendõrFõkapitányság törölte rólad a körözést!\"); } else { SendClientMessage(playerid, VILAGOSPIROS, \"Nincs elég pénzed hogy kifizesd a bírságot\"); // Ha nincs elég pénze } return 1; } //=============[ SZÍNKÓDOK ]============= #define VILAGOSKEK 0x33CCFFAA #define VILAGOSPIROS 0xFF6347AA //====================================== if (strcmp(\"/birsagfizet\", cmdtext, true, 10) == 0) { if(GetPlayerMoney(playerid) >= 1000) // Játékos pénzének lekérése { GivePlayerMoney(playerid, -1000); // Ha van elég pénze levonja az 1000$-t SetPlayerWantedLevel(playerid, 0); SendClientMessage(playerid, VILAGOSKEK, \"Kifizetted a bírságot, ezáltal a RendõrFõkapitányság törölte rólad a körözést!\"); } else { SendClientMessage(playerid, VILAGOSPIROS, \"Nincs elég pénzed hogy kifizesd a bírságot\"); // Ha nincs elég pénze } return 1; }
26
« Dátum: 2014. február 12. - 16:38:02 »
Gondolom, csak látszólag van megemelve, mert ha bizonyos érték alá csúszik, mindig visszatölti a jármû állapotának értékét egy szintre...
Megemelni nem lehet, ez egy limit!
Küldjek képet? Ültem is a kocsiban, egyfolytába darálták vagy 10-en és semmi. A HP pedig nem fixálódott le az elsõ damage után 1000.0-re hanem, 100000.0-rõl ment lefele. Ha szükséges küldök képet is.
27
« Dátum: 2014. február 12. - 14:45:37 »
Próbálj használni egy timert majd frissíteni a jármû \'életét\' és akkor nem kell semmit sem emelni.
Már csináltam, de sokkal hatásosabb lenne megemelni többre. Amelyik szerveren játszok, azon is megvannak emelve a kocsi HPk.
28
« Dátum: 2014. február 11. - 13:11:00 »
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetVehicleHealth ezzel próbáltad már \"emelni\"?
Nekem azzal van a gondom, hogy a max hp ami le van korlátozva az 1000, ezt kéne valahogy megemelni 30000-re ! Hiába írom be hogy SetVehicleHealth(vehicleid, 30000); alapból csak 1000-ig tölti.
29
« Dátum: 2014. február 10. - 21:26:17 »
Ugye az a gond, hogy alapból le vannak korlátozva a kocsiknak a HP-juk 1000-re.
Valaki elmondaná nekem hogy ezt hogyan lehet felemelni?
30
« Dátum: 2014. február 10. - 13:07:13 »
Ezt most nemértem...a 0.3x vagy a 0.3z az újabb ? Mert már egy pár embert láttam aki 0.3Z -használ... És meik a jobb ?
0.3z-ben sokkal több lehetõség van.
|