Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - RaySurenos

Oldalak: [1]
1
GTA V: Szerver bemutatása / ClassFIVE
« Dátum: 2020. Január 02. - 12:07:22 »
https://www.classfive.hu
 
\"cb602decd08d755e1a7c5cfae140922c.jpg\"
 
\"5634b14708e1909bc5684875da2cb02f.png\"
 
\"a7bd2285c6afa605aa31a9bf7696c0b2.png\"
 
\"03223f772fba4a06e38d76f91583bb58.png\"
 
\"27643073d7490780f7a3c480acf969f2.png\"
 
 
 
\"BFWXTrG.jpg\"
 
\"IMs69HD.jpg\"
 
\"KcMdWsL.jpg\"
 
\"uQObTPW.jpg\"
 
\"SNMQrxO.jpg\"
 
\"s427pCQ.png\"
 
\"6qbC9l2.png\"
 
\"ESyQn1u.png\"
 
\"fxhmYrg.png\"
 
\"Y9a5x7v.png\"
 
\"fIw2clZ.png\"
 
\"\"\"\"

2
GTA V: Szerver bemutatása / ClassFIVE
« Dátum: 2020. Január 02. - 12:07:22 »
ClassFIVE
\"cb602decd08d755e1a7c5cfae140922c.jpg\"
 
\"5634b14708e1909bc5684875da2cb02f.png\"
 
\"a7bd2285c6afa605aa31a9bf7696c0b2.png\"
 
\"03223f772fba4a06e38d76f91583bb58.png\"
 
\"27643073d7490780f7a3c480acf969f2.png\"
 
 
 
\"BFWXTrG.jpg\"
 
\"IMs69HD.jpg\"
 
\"\"
 
\"\"
 
\"\"

3
Segítségkérés / toplista rendszer diniben
« Dátum: 2015. December 12. - 21:27:55 »
Kérdés adott.
Lehetséges ilyen?

4
Pályakészítõ / Családbirtok (sziget)
« Dátum: 2014. November 07. - 23:19:23 »
Egyik szerverre készült családbirtok. :D

Képek:


\"sa-mp-023.png\"

\"sa-mp-024.png\"

\"sa-mp-022.png\"

\"sa-mp-025.png\"

Videó:


5
SA-MP: Szerverfejlesztés / Pont Rendszer + Hozzátartozó Jutalmak
« Dátum: 2014. Március 07. - 16:33:29 »
Helló.
Pont Rendszer, hozzátartozó Jutalmakkal.
A pontokat lementi a rendszer.
Pontokat ölésért lehet szerezni. (+1db/ölés)
Halálkor -1 pont, hogy azért ne legyen olyan egyszerû.
Nem teszteltem.
Készítõ: Ray
Követelmények:
 Dini
 ZCMD
 
Színkódok, include
#include <dini>
#include <a_samp>
#include <sscanf2>

 
#define COLOR_LIGHTRED 0xFF6347AA
#define COLOR_LIGHTBLUE 0x33CCFFAA
#define COLOR_LIGHTGREEN 0x9ACD32AA
#define COLOR_ORANGE 0xFF8C00AA
#define COLOR_LIMEGREEN 0x32CD32AA
#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA
#define vpiros 0xFF6347AA
#define COLOR_SPRINGGREEN 0x00FF7FAA

 
Lementés,egyéb:
enum pdata
{
   Pont,//pontok száma
}

 
Belépéskor adatok ellenõrzése
public OnPlayerConnect(playerid)
{
        new string[128],name[MAX_PLAYER_NAME];
        GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name));
        format(string,sizeof(string),\"%s.ini\",name);
        if(dini_Exists(string))
        {
     PlayerInfo[playerid][Pont] = dini_Int(string,\"Pont\");
        }
        else
        {
            dini_Create(string);
        }
        return 1;
}

 
Kilépéskor adatok lementése
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
        new string[128],name[MAX_PLAYER_NAME];
        GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name));
        format(string,sizeof(string),\"%s.ini\",name);
        if(dini_Exists(string))
        {
dini_IntSet(\"Pont\", PlayerInfo[playerid][Pont]);
        }
        return 1;
}

 
Parancsok:
/pont - Pont Infók
   CMD:pont(playerid, params[])
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"================[ Pont Jutalmak ]================\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIMEGREEN ,\"[50db]Új chatszín a játékosnak.\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIMEGREEN, \"[100db]Letud hívni NRG-t (/nrg).\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIMEGREEN, \"[150db]Fegyvereket tud lehívni (/pack).\");
return 1;
}

 
/pack - 150db ponttól, fegyverek lehívása, 2 féle fegyverpack.
CMD:pack(playerid, params[])
{
if(PlayerInfo[playerid][Pont] >= 150)
{
      GivePlayerWeapon(playerid, 29, 1000);
      GivePlayerWeapon(playerid, 31, 1000);
      GivePlayerWeapon(playerid, 34, 1000);
      GivePlayerWeapon(playerid, 27, 1000);
      SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTGREEN, \"[PACK] Combat, M4, Mp5, Sniper.\");
}
else
{
   SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Nincs elég pontod!\");
}
return 1;
}

 
/nrg - 100db ponttól a játékos letud hozni egy NRG-t
   CMD:nrg(playerid, params[])
{
if(PlayerInfo[playerid][Pont] >= 100)
{
   new vehicleid;
   new Float:X,Float:Y,Float:Z,Float:Angle;
   GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
   GetPlayerFacingAngle(playerid,Angle);
   GetPlayerVehicleID(playerid);
   vehicleid = CreateVehicle(522,X,Y,Z,Angle,-1,-1,600);
   PutPlayerInVehicle(playerid, vehicleid, 0);
   SendClientMessage(playerid, COLOR_SPRINGGREEN, \"Sikeresen lehívtad az NRG-500-ast!\");
}
else
{
   SendClientMessage(playerid, vpiros, \"Nincs elég pontod!\");
}
return 1;
}   

 
50db ponttól, új chatszín a játékosnak
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
if(PlayerInfo[playerid][Pont] >= 50)
{
new textv2[128], name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof (name));
format(textv2, sizeof (textv2), \"(%d) %s: %s\", playerid, name, text);
SendClientMessageToAll(COLOR_ORANGE, textv2);
SetPlayerChatBubble(playerid, textv2, COLOR_ORANGE, 100.0, 10000);
}
else
{
                new textv2[128], name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof (name));
format(textv2, sizeof (textv2), \"(%d) %s: %s\", playerid, name, text);
SendClientMessageToAll(COLOR_LIGHTGREEN, textv2);
SetPlayerChatBubble(playerid, textv2, COLOR_LIGHTGREEN, 100.0, 10000);
}
    return 1;
}

 
Halálkor: (playerid) -1 pont, (killerid) +1 pont
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
        SendDeathMessage(killerid, playerid, reason);
PlayerInfo[playerid][Pont]--;
        PlayerInfo[killerid][Pont]++;
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Meghaltál ezért csökkent 1-el a pontjaid száma!\");
        SendClientMessage(killerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Kaptál +1 pontot!\");
        GameTextForPlayer(killerid, \"~r~+1 pont\", 5000, 1);
return 1;
}

 
Textdraw hozzá, hogy a player lássa mennyi pontja van. Igazából a onplayerupdate, nagyon laggoltat, timerrel érdemes megoldani.
 
new Text:tdpontok;
new pontszam[128];
public OnGameModeInit()
{
tdpontok = TextDrawCreate(498, 120, \"~r~Pontok: ~y~0\");
TextDrawBackgroundColor(tdpontok, 0x050505AA);
TextDrawFont(tdpontok, 1);
TextDrawLetterSize(tdpontok, 0.4, 1);
TextDrawTextSize(tdpontok, 640, 480);
TextDrawColor(tdpontok, 0x32CD32AA);
TextDrawUseBox(tdpontok, 1);
TextDrawBoxColor(tdpontok, 0x05050566);
TextDrawSetOutline(tdpontok, 1);
TextDrawSetProportional(tdpontok, 1);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
format(pontszam, 128, \"~r~Pontok: ~y~%ddb\", PlayerInfo[playerid][Pont]);
        TextDrawSetString(tdpontok, pontszam);
        TextDrawShowForPlayer(playerid, tdpontok);
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
TextDrawHideForPlayer(playerid, tdpontok);
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
TextDrawShowForPlayer(playerid, tdpontok);
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
new tdpontok2[128];
format(tdpontok2, 128, \"~r~Pontok: ~y~%ddb\", PlayerInfo[playerid][Pont]);
    TextDrawHideForPlayer(playerid,tdpontok);
    TextDrawSetString(tdpontok,tdpontok2);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, tdpontok);
    return true;
}

 
Szóljatok hogyha valami gond van vele (error), lehet valamit kifelejtettem, nem volt idõm tesztelni.

6
Helló.
Egyszerû Dialogos WeaponLekérõ.
Számít hogy a játékosnak mennyi pénze van, ha nincs pénze akkor nem tud fegyvert vásárolni.
Team DeathMatch szerverre van tervezve, szóval nincs megadva hogy hol kell lenni-e a játékosnak hogy használni tudja parancsot stb.
Nem teszteltem, szóval lehet hogy nem mûködik.
Készítõ: Ray
Színkódok:
#define vpiros 0xFF6347AA
#define vkek 0x33CCFFAA
#define vzöld 0x9ACD32AA

 
A mód elejére:
#define bolt 100

 
Maga a Dialog:
 
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
        if(dialogid == bolt)
        {
            if(response)
            {
      if(listitem == 0)
                {
         if(GetPlayerMoney(playerid) >= 1500) // megnézzük mennyi pénze van a játékosnak.
         {
            GivePlayerWeapon(playerid,31,150); // megadja a fegyvert hogyha van elegendõ pénze a játékosnak.
            SendClientMessage(playerid, vzöld, \"Megvetted 1500$-ért az alábbi fegyvert: M4! | TölténySzám: +150db\"); // ha megvette a fegyvert akkor a szöveg.
            GivePlayerMoney(playerid, GetPlayerMoney(playerid)-1500); // levonja a pénzt.
         }
         else
         {
            new formatpenz[128];
            new szukseges = GetPlayerMoney(playerid)-1500 // Megnézi mennyi szükséges még hogy megvegye a fegyvert. Kivonja a játékosnak a pénzébõl a fegyver árát. (Pl. a játékosnak van 500$-ja, abból kivonva a fegyver árát 1000$-t kapunk.
            format(formatpenz, sizeof(formatpenz), \"Nincs elég pénzed! Szükséges még: %d$!\", szukseges); // formázzuk a formatpenzt
            SendClientMessage(playerid, vpiros, formatpenz); // elküldjük a játékosnak a msgt
         }
                }
                if(listitem == 1)
                {
         if(GetPlayerMoney(playerid) >= 1000)
         {
            GivePlayerWeapon(playerid,30,150);
            SendClientMessage(playerid, vzöld, \"Megvetted 1000$-ért az alábbi fegyvert: Ak47! | TölténySzám: +150db\");
            GivePlayerMoney(playerid, GetPlayerMoney(playerid)-1000);
         }
         else
         {
            new formatpenz[128];
            new szukseges = GetPlayerMoney(playerid)-1500
            format(formatpenz, sizeof(formatpenz), \"Nincs elég pénzed! Szükséges még: %d$!\", szukseges);
            SendClientMessage(playerid, vpiros, formatpenz);
         }
                }
      if(listitem == 2)
      {
         if(GetPlayerMoney(playerid) >= 800)
         {
            GivePlayerWeapon(playerid,29,150);
            SendClientMessage(playerid, vzöld, \"Megvetted 800$-ért az alábbi fegyvert: Mp5! | TölténySzám: +150db\");
            GivePlayerMoney(playerid, GetPlayerMoney(playerid)-800);
         }
         else
         {
            new formatpenz[128];
            new szukseges = GetPlayerMoney(playerid)-1500
            format(formatpenz, sizeof(formatpenz), \"Nincs elég pénzed! Szükséges még: %d$!\", szukseges);
            SendClientMessage(playerid, vpiros, formatpenz);
         }
      }
      if(listitem == 3)
      {
         if(GetPlayerMoney(playerid) >= 800)
         {
            GivePlayerWeapon(playerid,33,30);
            SendClientMessage(playerid, vzöld, \"Megvetted 800$-ért az alábbi fegyvert: Rifle! | TölténySzám: +30db\");
            GivePlayerMoney(playerid, GetPlayerMoney(playerid)-800);
         }
         else
         {
            new formatpenz[128];
            new szukseges = GetPlayerMoney(playerid)-1500
            format(formatpenz, sizeof(formatpenz), \"Nincs elég pénzed! Szükséges még: %d$!\", szukseges);
            SendClientMessage(playerid, vpiros, formatpenz);
         }
      }
      if(listitem == 4)
      {
         if(GetPlayerMoney(playerid) >= 1200)
         {
            GivePlayerWeapon(playerid,34,30);
            SendClientMessage(playerid, vzöld, \"Megvetted 1200$-ért az alábbi fegyvert: Sniper! | TölténySzám: +30db\");
            GivePlayerMoney(playerid, GetPlayerMoney(playerid)-1200);
         }
         else
         {
            new formatpenz[128];
            new szukseges = GetPlayerMoney(playerid)-1500
            format(formatpenz, sizeof(formatpenz), \"Nincs elég pénzed! Szükséges még: %d$!\", szukseges);
            SendClientMessage(playerid, vpiros, formatpenz);
         }
      }
      if(listitem == 5)
      {
         if(GetPlayerMoney(playerid) >= 1000)
         {
            GivePlayerWeapon(playerid,27,50);
            SendClientMessage(playerid, vzöld, \"Megvetted 1000$-ért az alábbi fegyvert: Combat! | TölténySzám: +50db\");
            GivePlayerMoney(playerid, GetPlayerMoney(playerid)-1000);
         }
         else
         {
            new formatpenz[128];
            new szukseges = GetPlayerMoney(playerid)-1500
            format(formatpenz, sizeof(formatpenz), \"Nincs elég pénzed! Szükséges még: %d$!\", szukseges);
            SendClientMessage(playerid, vpiros, formatpenz);
         }
      }
      if(listitem == 6)
      {
         if(GetPlayerMoney(playerid) >= 750)
         {
            GivePlayerWeapon(playerid,25,60);
            SendClientMessage(playerid, vzöld, \"Megvetted 750$-ért az alábbi fegyvert: Shotgun! | TölténySzám: +60db\");
            GivePlayerMoney(playerid, GetPlayerMoney(playerid)-750);
         }
         else
         {
            new formatpenz[128];
            new szukseges = GetPlayerMoney(playerid)-1500
            format(formatpenz, sizeof(formatpenz), \"Nincs elég pénzed! Szükséges még: %d$!\", szukseges);
            SendClientMessage(playerid, vpiros, formatpenz);
         }
      }
   }
}
return 1;
}

 
A parancs, amivel elõhozza a dialogot a játékosnak:
 
   CMD:shop(playerid, params[])
{
 ShowPlayerDialog(playerid, bolt, DIALOG_STYLE_LIST, \"{8B4513}Shop - Bolt\", \"M4\\n\\
 Ak47\\n\\
 Mp5\\n\\
 Rifle\\n\\
 Sniper\\n\\
 Combat\\n\\
 Shotgun\", \"Megvesz\", \"Mégse\");
 return 1;
}

 
Igen meglehetett volna rövidebben is írni, de direkt így csináltam, mert szerintem így átláthatóbb. (Amire gondolok: else, stb)

7
Az lenne a hibám, hogy amikor compileznem le a módot, ezt írja:
error 025: function heading differs from prototype
Ez a sor az:
public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart)

8
RP/RPG kérések / SeeRPG Reloaded Run Time Error 19
« Dátum: 2014. Február 23. - 21:14:51 »
[gmod]Törölve[/gmod]

9
Archívum / Szerver indítás probléma
« Dátum: 2014. Február 23. - 12:11:08 »
Nekem egy olyan problémám lenne, hogy amikor elindítom a szerveremet, akkor az fogad hogy: Run time error 19: \"File or function is not found\"
Lehet az a gondja hogy nincs NetFrameworkom? Mert most raktam újra a gépemet, mindent lementettem a szerverrrõl, de még sem jó..

10
Szkript kérések / Kocsi MAXHP megemelése
« Dátum: 2014. Február 10. - 21:26:17 »

Ugye az a gond, hogy alapból le vannak korlátozva a kocsiknak a HP-juk 1000-re.

Valaki elmondaná nekem hogy ezt hogyan lehet felemelni?

11
SA-MP: Szerverfejlesztés / [0.3z]Lábon lövés
« Dátum: 2014. Február 09. - 22:47:21 »
Helló.
A szerveremen nemrég írtam újra a lábon lövést, mert az elõzõ bugos volt.
Így gondoltam megosztom veletek.
Waros szerverekre szerintem jó, legalábbis mi haverokkal szoktuk tolni.
■ Kliens Követelmény: 0.3z ■

■ Készítõ: Ray ■

A mód elejére:
 
#include <a_samp>

 

#define BODY_PART_LEFT_LEG 7
#define BODY_PART_RIGHT_LEG 8
#define BODY_PART_HEAD 9

 

public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart)
{
if(bodypart ==    BODY_PART_LEFT_LEG)
{
if(damagedid != INVALID_PLAYER_ID && IsPlayerConnected(damagedid))
{
   SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Bal Lábon lõtted, ezért nem tud mozogni!\");
 
                        TogglePlayerControllable(damagedid, false);
                        SetPlayerDrunkLevel(damagedid, 50000);
   ApplyAnimation(damagedid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
                        SetPlayerArmedWeapon(damagedid, 0);
   SendClientMessage(damagedid, COLOR_LIGHTRED, \"Bal Lábon lõttek, ezért nem bírsz mozogni!\");
}
}
else if(bodypart == BODY_PART_RIGHT_LEG)
{
if(damagedid != INVALID_PLAYER_ID && IsPlayerConnected(damagedid))
{
   SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Jobb lábon lõtted, ezért nem tud mozogni!\");
   TogglePlayerControllable(damagedid, false);
                        SetPlayerDrunkLevel(damagedid, 50000);
   ApplyAnimation(damagedid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
                        SetPlayerArmedWeapon(damagedid, 0);
   SendClientMessage(damagedid, COLOR_LIGHTRED, \"Jobb Lábon lõttek, ezért nem bírsz mozogni!\");
}
}
else if(bodypart == BODY_PART_HEAD)
{
if(damagedid != INVALID_PLAYER_ID && IsPlayerConnected(damagedid))
{
   SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Fejenlõtted, ezért súlyosan megsérült és kórházba került!\");
   SendClientMessage(damagedid, COLOR_LIGHTRED, \"Fejenlõttek, ezért súlyosan megsérültél!\");
   SetPlayerHealth(damagedid,0);
}
}
return 1;
}

 
És hogyha meglõttek és segíteni akarsz magadon:
 
if (strcmp(\"/segit\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
TogglePlayerControllable(playerid, true);
                SetPlayerDrunkLevel(playerid, 0);
                ClearAnimations(playerid);
SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, \"Segítettél magadon!\");
return 1;
}

12
Szkript kérések / ölés toplista ?
« Dátum: 2014. Február 06. - 18:19:40 »

Van a szerveremen ölés számláló.

Azt nem lehet valahogy megoldani hogy valami toplista szerint állítsa õket?


Pl. legyen egy parancs hogy /toplista és kiírja hogy kinek van a legtöbb ölése.

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal