Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - krisk

Oldalak: 1 ... 98 99 [100] 101 102 ... 153
1486
Ti rossz helyen kopogtattok. Az infláció az, hogy a pénz vásárlóereje romlik. Ez abban realizálódik, hogy adott pénzbõl egyre kevesebb dolgot tudsz megvenni, tehát a pénzed kevesebbet ér. Amit ti levázoltatok, ti. az embernek túl sok pénze lesz és nem kell dolgoznia semmiért, pikk-pakk meggazdagszik az nem infláció, hanem pont, hogy az ellentéte, defláció (persze elméletben ez akkor következik be, ha a pénz egyre többet ér, de amennyiben az ugyanannyit érõ pénzbõl egyre többed van, és felhalmozod a készleteket, az a defláció egy másik leírása). Persze az nem azt jelenti, hogy a defláció nem okozhat válságot, l.d. a Nagy Gazdasági Világválság)
(itt volt valamikor egy k*rv* hosszú magyarázat, de inkább leírtam röviden)

1487
Kérdések, Segítség / Miért nem bírok seedelni?
« Dátum: 2012. november 24. - 09:30:52 »
Idézetet írta: RolePlay date=1353696952\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"30148\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nekem olyankor van ez, ha senki nem csatlakozik hozzám, javaslom, hogy a DHT-t kapcsold ki.
 
Ez régen volt kötelezõ, mikor még a torrent szabványban nem volt privát torrent, mert akkor a DHT-ról jött pirétbéjesek miatt aránycsalás gyanúja merülhetett fel. Most már a privát torrenteknél automatikusan kikapcsolja a DHT-t, tehát csak a beállított trackerekrõl seedelsz.

1488
Általános / Újra projectben?
« Dátum: 2012. november 15. - 17:47:35 »
Persze, hogy.
(jöhetnél majd valamikor x-re)

1489
Általános / Miért mindenki ilyen igénytelen szerverekre jár?
« Dátum: 2012. november 03. - 15:11:17 »
Akik itt anyáznak azok talán vethetnének egy pillantást a w0lframra: hagyományos kaland alapú szerepjáték egyszerre kevés játékosra tervezve. Nem kevés idõt öltünk bele pont ennek a játékosközösségnek és milyen érdekes összesen 0 ember jelentkezett eddig a kalandra.

1490
Játékok / IF projekt
« Dátum: 2012. november 01. - 17:06:24 »
Üdv!
Már elképesztõen hosszú ideje tervezgetem egy saját játék készítését, de mivel a grafikai munkálatokhoz nekem sem idõm, sem energiám, sem türelmem nincsen, ezért egy ideig halogattam, és fõleg GTA:SA-ban alkottam sok kicsi, meg nem jelenõ single-jellegû projektet. Aztán a MUD 1-rõl, az egyik legjobb RPG-rõl jutott eszembe, hogy ezt meg lehet csinálni grafika nélkül is. Ezt is halogattam egy csomó ideig, aztán egy személyes esemény közeledte miatt úgy gondoltam, itt az ideje ebbe is belevágni. A múlt héten megbarátkoztam az ADRIFT nevû IF (interaktív fikció)-készítõ programmal, és nekiállok a játéknak, vagy inkább egy Heavy Rain-szerû interaktív könyvnek (nem összetévesztendõ a \"lapozós\" RPG-vel, de hasonló, csak itt tényleg interakcióba léphetsz a dolgokkal, nem csak két lehetõség közül választhatsz). A genre egyik alapvetõ alapelve, hogy nem halhatsz meg, ezért a játéknak gyakorlatilag nincsen \"jó\" és \"rossz\", csak többféle befejezése.
Itt egy példa az interakció mélységére, és ez még semmi: ebben a szobában minden egyes tárgyat megvizsgálhatsz, megnézheted az ablakokat, kinyithatod és becsukhatod õket, a két órával az idõt is megtekintheted, a jegyzettömböt és a tollat magaddal viheted, berakhatod a szekrénybe, az ágy alá, a gardróbból kivett ruhákat felveheted, és a többi. És természetesen minden ilyen interakciót kb. 2 perc beállítani a szoftverben, a legtöbb idõt a szöveg megfogalmazása veszi el. Ezért ilyen f***a az IF interaktív könyvekre.
Mint ahogyan ezt írtam már korábban, ez elsõsorban egy személyes projekt, tehát nagy valószínûséggel nem fog megjelenni a közeljövõben, maximum egy demó verzió (és amúgy is angolul van az egész), de azért kíváncsi vagyok, hogy mit gondoltok az ilyen jellegû játékokról.

1491
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Hell RPG Szervere!
« Dátum: 2012. november 01. - 12:15:09 »
Már eleve a névtõl agyfaszt kapok. Hell RPG szervere? Szóval van egy ember, akit úgy hívnak, hogy Hell RPG, és õ futtatja a szervert a saját neve alatt, vagy mi?

1492
Archívum / w0lfram - Egy új fajta RPG
« Dátum: 2012. november 01. - 12:12:10 »
Nincsen felhasználó, akivel megcsinálhatnánk a dolgot. Ha regisztráltok, írjatok a Jelentkezés JK-nak threadbe, mert máskülönben nem tudom, hogy ki az, akit komolyan érdekel, és ki az, aki csak nézelõdni van fent a fórumon.

1493
Archívum / FayRPG 2.0
« Dátum: 2012. október 29. - 09:33:39 »
Úgy látom az íratlan szabályok száma nem csökkent. Régen emlékszem rá, hogy a szabályzat kb. két éve lett utoljára frissítve, meg ilyenek, és semmi lényeges dologról nem írtak benne.

1494
Leírások/Útmutatók / Hogyan is készül egy /try parancs?
« Dátum: 2012. október 22. - 20:43:30 »
Idézetet írta: DrAkE date=1350842939\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"28631\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Szerintem meg isnull-t kell használni, és megvan oldva a hosszúság problémája is...
 
Ez így van, de nem akartam \"újraírni\" a készítõ scriptjét.

1495
Segítségkérés / Jármû ne tudjon letérni az addott egyenes útvonalról!
« Dátum: 2012. október 21. - 07:49:04 »
Idézetet írta: totar date=1350725726\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"28776\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Na az van, hogy én leteszem egy helyre a motort, és az a baj, hogy vannak a nyilak, és a player elkanyarodik a pályáról, holott nem szabadna kormányozni, és le szerettem volna valahogy deaktiválni a jobbra balra billyentyût!
Az lenne a lényeg, hogy a player egy adott pályán csak elõre, meg hátra tudjon haladni(motorral elõre menni, és tolatni, NEM megfordumni) magyarul ne kanyarodjon, és ha megdobja valami a kereket ne térjel el az útról:
MTA-ban így vannak megoldva a trial mapok:

egy iylen fajta korlátozást szeretnék samp-ba!
 
Hát lekorlátozni nem lehet, azt meg lehet, hogy érzékelje, ha megnyomtad. Esetleg, ha nyomatsz egy return 0-t az alábbi kódba, akkor mûködhet. Ha nem, akkor csak kickeld õket, és a probléma megoldva.
 

public OnPlayerUpdate(playerid) {
     new Keys,ud,lr;
     GetPlayerKeys(playerid,Keys,ud,lr);
     if(lr != 0) {
          // tegyél, amit jónak látsz, megnyomta a gombot. próbáld ki return 0-t, hátha úgy nem küldi el, ha de, akkor kick, vagy freeze.
    }
}

 
Azt, hogy ne térjen le ha megdobja valami, azt nem tudom hogy lehetne, esetleg egy pathfinding pluginnal/inccel begráfozod az egész pályát, és a legközelebbi nodehoz telézi ha a fenti nodetól adott távra van.

1496
Leírások/Útmutatók / Hogyan is készül egy /try parancs?
« Dátum: 2012. október 21. - 07:18:28 »
Idézetet írta: doboka98 date=1350391118\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"28631\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

Kiíródik csak egy kis hülyeséget csináltam, javítom, de amúgy nem kell 128.
 

/try megmenteni egy aranyos fehér cicát a felé száguldó új tipusú fehér-kék intercity vonat elõl

 
mibe, hogy ezt nem írja ki, mert több, mint 32 karakter?
 
[/quote]
Ha valakinek több kell, átírja :). Mindenbe nem kell belekötni. Már nem azért, nem akarok veszekedni, de csak úgy megemlítem, hogy eddig mindenki mindenbe belekötött, amit én csináltam, elismerem, hogy hibázok, de akkor más hibáiba miért nem köttök bele? :)
 
[/quote]
Azért, mert így javul az ember. Ha mindenki azt írná be a másik leírásába, hogy fú de f***a topic lett ez! Mindent tök f***án elmagyaráztál, csak így tovább!, akkor abból mit tanulsz?
Mindenki leírásában lehet hibát találni, amiket én általában el is szoktam mondani, és kifejezetten elvárom másoktól is, hogyha találnak egy hibát az én tutomban vagy esetleges scriptemben (amibõl még egy sincs a fórumon), vagy ha találnak valami fejleszteni valót, esetleg egy jópofa dolgot, amit oda lehet írni, akkor hozzák a tudomásomra.
Tessék csak megnézni a PAWN tutorialomat, mennyi ember írta, hogy ezt és ezt elírtam, meg ezt és ezt bele lehetne még írni, vagy, hogy a legfrissebbet említsem, amit írtam Anthony bitmûveletes tutjába. Szerintem egyik sem ütötte meg azt a hangnemet, meg az itt lévõ topicban lévõ kritika sem, annyit kellett volna írni, hogy kösz, javítom, és ennyi.
Mindig lehet hova fejlõdni, és ezzel nem lecseszni akarunk, csak jobbá tenni.


De hogy ne offoljunk, egy kicsit lehetne ezt egyszerûsíteni. Ha egybõl kiírjujk azt, hogy hogy kell használni a parancsot, majd return 1-el megszakítjuk a parancs lefutását, sokkal szebben néz ki a kód és könnyebb az esetleges troubleshooting.
 
    CMD:try(playerid, params[])
    {
            new some[32 + 1];//létrehozzuk a változót, ami tárolni fogja azt a szöveget, amit beírunk a /try parancs után
            new name[32 + 1];
            GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));// a name változóba kikérjük a játékos nevét
            if(sscanf(params, \"s[32]\", some) ) { SendClientMessage(playerid, -1, \"HASZNÁLAT: /try [cselekvés]\"); return 1; }
                    switch(random(2)) //itt a switch egy megadott lehetõség. körülbelül úgy kell elképzelni, mint egy kart, amit húzigálhatunk
                    {
                        case 0://ha az elsõ eset következik be.
                            {
                                    new string[ 64 + 1 ];
                                    format(string, sizeof(string), \"%s megpróbál(ja) %s, és sikerül neki!\", name, some);//megformáljuk a szöveget
                                    SendClientMessage(playerid, -1, string);
                            }
                            case 1://ha a második eset következik be.
                            {
                                    new string[ 64 + 1 ];
                                    format(string, sizeof(string), \"%s megpróbál(ja) %s, és nem sikerül neki!\", name, some);//megformáljuk a szöveget
                                    SendClientMessage(playerid, -1, string);
                            }
                    }
            }
            return 1;
    }

1497
Off Telep / Van-e élet a halál után, és ha van mégis milyen az...
« Dátum: 2012. október 13. - 10:57:58 »
Én úgy vagyok vele, hogyha van is Isten, nem foglalkozik velünk (Deizmus). Errõl fölösleges vitatkozni, hogy mi is történhet a halálunk után. Ha valami történik, annak semmi köze nincs a lélekhez, vagy a jelenleg érzékelhetõ dolgokhoz.
Sokan említették a lelket: a lélek nem más, mint az agyunk mûködésének terméke, hiszen mindenféle eszme, vallás, ideológia, politikai nézet, amit vallunk, külsõ hatásra kialakuló konstrukció, amelyek szintén akkor keletkeztek, mikor az ember elkezdett gondolkozni, megmagyarázni az élet különbözõ jelenségeit, próbált egy jobb életet teremteni. Ezt a tényt támasztja alá az is, hogy az agy sérülése, pl. különbözõ pszichoaktív szerek, betegségek az agyon keresztül a személyiségünket, a \"lelkünket\" is roncsolják. Értsd: aki nem hallott még vallásról, nem fog félni Istentõl.
A szabad akarat egy másik érdekes téma: a keresztények szerint az embernek Istentõl van értelme, és szabad akarata. Valóságban azonban ez távolról sem igaz: az ember csak azt a döntést hozza meg, amelyet az adott helyzetben legjobbnak tartunk, illetve amit a fizikai mivoltunk és személyiségünk diktál, értsd: nem ütsz meg egy rendõrt, mert a) letartóztat b) egyszerûen belédverték, hogy rossz dolog. Továbbá nem dönthetsz úgy, hogy hírtelen elnök vagy zseni leszel, egyszerûen nem vagy rá képes, tehát vannak mindannyiunknak korlátaik amiket el kell fogadni.
És ahogyan ezeket megtehetjük, ahogyan létezik az elménk, ahogy létezik a \"lelkünk\", a gondolkodás, ami az állatok tesznek alacsonyabb szinten, abból alakult ki, hogy az ember kitalálta, milyen dolgok vezetnek nagy valószínûséggel jó eredményhez, míg melyek azok, amely ötletek eleve halva születtek, vagy értelmetlenek. Ebbõl adódik az, hogy ahhoz, hogy gondolkodjunk, döntések elé kell állnunk és azokon tûnõdni. Ezt tette az ember sokáig, és ezért alakult ki az ember személyisége, ezért vagyunk alapjában véve önzõek és önérdekûek, amiket kicsit tompítottak a környezeti hatások.

1498
Archívum / w0lfram - Egy új fajta RPG
« Dátum: 2012. október 12. - 15:29:38 »
Tessék jönni, karilapot írni, még folyamatban van a kaland kidolgozás, egyeztetünk pár szerverrel ezzel kapcsolatban.

1499
Archívum / Blueberry School LRP BSLRP
« Dátum: 2012. október 08. - 14:57:13 »
RPG-ben így is úgy is tanulni kell, most akkor miért ne tanulnál valamit, ami hasznos? Egyébként ez egy jó ötlet, szerintem lenne benne potenciál.

1500
Archívum / w0lfram - Egy új fajta RPG
« Dátum: 2012. október 03. - 19:12:18 »
Még dolgozunk a rendszer kiépítésén, hogy hogy legyen, de reméljük huszadikától már tudunk kalandokat nyomatni (jövõ héten programom lesz szombaton, tehát ez kilõve).

Oldalak: 1 ... 98 99 [100] 101 102 ... 153
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal