Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - BigTics

Oldalak: 1 ... 97 98 [99] 100 101 ... 105
1471
Munkaerő keresése / Szkriptert keresek
« Dátum: 2012. április 19. - 17:08:01 »
Elküldve  ;)

1472
Munkaerő keresése / Szkriptert keresek
« Dátum: 2012. április 19. - 16:52:19 »

Sziasztok.

Mind olvasható a címben hogy : \"Szkriptert keresek\"


Nyugi nem RP szervert akarok belõle hanem egy egyedi ötletet megvalósítani.


Nem kérek nagy dolgokat de azért értsen hozzá hogy mi hogy van.


Pl. Textdraw áthelyezés, Parancsok létrehozása stb...


De megbízható legyen mert neki akkor elmondom az egész tervet


és nem szeretném hogy elmondja másnak.


Én a mappolás részét csinálom és már kész körülbelül a fele 0.3e objectekel.


A szerverrõl nem szeretnék leírást adni majd ha megbeszéltük


csak akkor mert ha ide leírom félek hogy ellopják.


De nem fogok sokat kérni mert azért énis értek hozzá ( valamennyit, de inkább map  :D ).


A mappot már 1 hete csinálom.


Azért ilyen sok ideje mert a Bug javítás közbe és tesztelés stb...


Amikor befejeztem volna a mappot akkor akartam volna ide írni


de ha valaki segítene akkor jobban tudnék haladni.


A pénz megvan a szerverhez. ( Ha lesz és jól sikerül. )


Ennyit szeretem volna.


Remélem valaki jelentkezik és ott leírok mindent.

1473
Szkript kérések / Textdraw
« Dátum: 2012. április 13. - 21:37:52 »
Sziasztok szeretnék kérni tõletek ( szerintem nagy])segítséget.

Elkezdtem nézegetni a GM -eket és találtam egy jó TDM -est.


Csak egy gond van vele hogy nem tetszik ahol van és ahogy


kinéz ahol számolja ki vezet.


Itt a GM:

 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#define COLOR_LIGHTGREEN 0x00CC00AA
#define COLOR_PINK 0xFF00FFAA
#define red 5
#define blue 3
#define maxtk 3
#define roundkills 50
#define COLOR_RED 0xFF0000AA
#define COLOR_BLUE 0x00FFFFAA   // lightblue
#define pJutalom 5 // Ennyi egymás utáni ölésnél kap jutalmat
new rKills;
new bKills;
new pName[MAX_PLAYER_NAME];
new string[256];
new tk[MAX_PLAYERS];
new pKills[MAX_PLAYERS];
new Text:allas;
new allastimer;
new strallas[256];
forward changeallas();
stock Equip(playerid)
{
SetPlayerHealth(playerid,100);
SetPlayerArmour(playerid,100);
}
stock w(playerid)
{
GivePlayerWeapon(playerid,26,60);
GivePlayerWeapon(playerid,32,460);
GivePlayerWeapon(playerid,4,1);
}
stock AddPlayerScore(playerid,score)
{
SetPlayerScore(playerid,GetPlayerScore(playerid)+score);
}
main()
{
print(\"-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-\");
print(\" WAR MODE >v2.0>By BuBa>Loaded\");
print(\" CopyRight 2011 \");
print(\"-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-\");
}
public OnGameModeInit()
{
SetGameModeText(\"[HuN]War Mod v2.0\");
AddPlayerClass(19,-2118.4238,222.3794,38.8127,179.0048,0,0,0,0,0,0); // rSpawn
AddPlayerClass(21,-2133.5227,180.7969,41.9599,269.5356,0,0,0,0,0,0); // bSpawn
UsePlayerPedAnims();
SetWorldTime(16);
AllowInteriorWeapons(1);
SetNameTagDrawDistance(15.0);
EnableZoneNames(1);
SetGravity(0.00800);
SetWeather(6);
rKills = 0;
bKills = 0;
allastimer = SetTimer(\"changeallas\",1000,true);
allas = TextDrawCreate(508,9,\"~r~0 ~w~: ~b~0\");
TextDrawFont(allas,2);
return 1;
}
public changeallas()
{
TextDrawDestroy(allas);
format(strallas,256,\"~r~%d ~w~: ~b~%d\",rKills,bKills);
allas = TextDrawCreate(508,9,strallas);
TextDrawHideForAll(allas);
TextDrawShowForAll(allas);
}
public OnGameModeExit()
{
print(\"-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-\");
print(\" WAR MODE >v2.0>By BuBa>Unloaded\");
print(\" CopyRight 2011\");
print(\"-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-\");
KillTimer(allastimer);
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid, -1973.7379,487.3510,29.1719);
SetPlayerFacingAngle(playerid,90.76);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, -1973.7379,487.3510,29.1719);
SetPlayerCameraPos(playerid, -1981.8933,487.3388,29.0156);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
GameTextForPlayer(playerid,\"~red~ reds~w~ vs~blue~ blues\",4000,1);
tk[playerid] = 0;
pKills[playerid] = 0;
SetPlayerScore(playerid,0);
SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTGREEN,\"Jó játékot\");
GetPlayerName(playerid,pName,sizeof(pName));
format(string,256,\"%s jött játszani.\",pName);
SendClientMessageToAll(COLOR_PINK,string);
return 1;
}
// Parancsok
CMD:help(playerid,params[])
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_PINK,\"A játékmód lényege: Öld meg a másik csapat tagjait!\");
format(string,sizeof(string),\"Ha %d-nál többször megölöd a társad, a szerver kirúg.\",maxtk);
SendClientMessage(playerid,COLOR_PINK,string);
format(string,sizeof(string),\"Ha a csapatod eléri a %d ölést akkor nyert!\",roundkills);
SendClientMessage(playerid,COLOR_PINK,string);
format(string,sizeof(string),\"Piros ölések: %d Kék ölések: %d\",rKills,bKills);
SendClientMessage(playerid,COLOR_PINK,string);
SendClientMessage(playerid,COLOR_PINK,\"Fegyver vétel: /weapon(/w)   3 pontba kerül!\");
format(string,sizeof(string),\"KillStreak: %d ölés   {00CC00} %d-nál jutalom!\",pKills[playerid],pJutalom);
SendClientMessage(playerid,COLOR_PINK,string);
return 1;
}
CMD:w(playerid,params[])
{
if(GetPlayerScore(playerid) < 3) return SendClientMessage(playerid,COLOR_PINK,\"Nincs három pontod!\");
w(playerid);
return 1;
}
CMD:weapon(playerid,params[])
{
if(GetPlayerScore(playerid) < 3) return SendClientMessage(playerid,COLOR_PINK,\"Nincs három pontod!\");
w(playerid);
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
TextDrawHideForPlayer(playerid, allas);
switch(reason)
    {
        case 0:
        {
             GetPlayerName(playerid,pName,sizeof(pName));
             format(string,256,\"%s elhagyta a szervert. (Kifagyott)\",pName);
             SendClientMessageToAll(COLOR_PINK,string);
   }
        case 1:
        {
             GetPlayerName(playerid,pName,sizeof(pName));
             format(string,256,\"%s elhagyta a szervert. (Kilépett)\",pName);
             SendClientMessageToAll(COLOR_PINK,string);
   }
        case 2:
        {
             GetPlayerName(playerid,pName,sizeof(pName));
             format(string,256,\"%s elhagyta a szervert. (Kick/Ban)\",pName);
             SendClientMessageToAll(COLOR_PINK,string);
   }
}
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(GetPlayerSkin(playerid) == 19)
{
    SetPlayerColor(playerid,COLOR_RED);
    SetPlayerTeam(playerid,red);
    w(playerid);
Equip(playerid);
}
else
{
    SetPlayerColor(playerid,COLOR_BLUE);
    SetPlayerTeam(playerid,blue);
    w(playerid);
Equip(playerid);
}
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
pKills[playerid] = 0;
SendClientMessage(playerid,COLOR_PINK,\"Meghaltál, a KillStreak pontod nullázódott.\");
if(killerid == INVALID_PLAYER_ID)
{
SendDeathMessage(killerid,playerid,reason);
}
else
{
new DeadpName[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(killerid,pName,sizeof(pName));
GetPlayerName(playerid,DeadpName,sizeof(DeadpName));
SendDeathMessage(killerid,playerid,reason);
if(GetPlayerTeam(killerid) == red)
{
    if(GetPlayerTeam(playerid) == red)
   {
       pKills[killerid] = 0;
      tk[killerid]++;
      AddPlayerScore(killerid,-1);
      format(string,sizeof(string),\"%s megölte a társát, %s -t ez neki a %d/%d teamkill-je\",pName,DeadpName,tk[killerid],maxtk);
      SendClientMessageToAll(COLOR_PINK,string);
      if(tk[killerid] == maxtk)
      {
          format(string,sizeof(string),\"%s -t kirúgta a szerver, mert %d -szer megölte a társát.\",pName,maxtk);
          Kick(killerid);
          SendClientMessageToAll(COLOR_PINK,string);
      }
      else
      {
         format(string,sizeof(string),\"Figyelj jobban, már %d -szer öltél csapattársat! %d-nál kick!\",tk[killerid],maxtk);
         SendClientMessage(killerid,COLOR_PINK,string);
      }
   }
   else
   {
       rKills++;
       pKills[killerid]++;
      format(string,sizeof(string),\"%s megölte %s -t, ezzel a csapata már a %d-dik ölésnél jár.\",pName,DeadpName,rKills);
      SendClientMessageToAll(COLOR_LIGHTGREEN,string);
      AddPlayerScore(killerid,1);
      if(pKills[killerid] == pJutalom)
      {
         format(string,sizeof(string),\"%s-nek összegyûlt egymás után %d ölés, ezért feltöltõdik az élete és pajzsa\",pName,pJutalom);
         SendClientMessageToAll(COLOR_PINK,string);
         Equip(killerid);
         SendClientMessage(killerid,COLOR_PINK,\"Ezzel lenullázódtak az egymás után való öléseid.\");
         pKills[killerid] = 0;
      }
      else return 0;
   }
   if(rKills == roundkills)
   {
      format(string,sizeof(string),\"A piros csapat megnyerte a kört, a mód újraindul.\");
      SendClientMessageToAll(COLOR_PINK,string);
      SendRconCommand(\"gmx\");
   }
}
else
{
   if(GetPlayerTeam(playerid) == blue)
    {
      tk[killerid]++;
      AddPlayerScore(killerid,-1);
      format(string,sizeof(string),\"%s megölte a társát, %s -t ez neki a %d/%d teamkill-je\",pName,DeadpName,tk[killerid],maxtk);
      SendClientMessageToAll(COLOR_PINK,string);
      if(tk[killerid] == maxtk)
      {
          format(string,sizeof(string),\"%s -t kirúgta a szerver, mert %d -szer megölte a társát.\",pName,maxtk);
          SendClientMessageToAll(COLOR_PINK,string);
      }
      else
      {
         format(string,sizeof(string),\"Figyelj jobban, már %d -szer öltél csapattársat! %d-nál kick!\",tk[killerid],maxtk);
      }
   }
   else
   {
       bKills++;
      format(string,sizeof(string),\"%s megölte %s -t, ezzel a csapata már a %d-dik ölésnél jár.\",pName,DeadpName,rKills);
      SendClientMessageToAll(COLOR_LIGHTGREEN,string);
      AddPlayerScore(playerid,1);
   }
   if(bKills == roundkills)
   {
      format(string,sizeof(string),\"A kék csapat megnyerte a kört, a mód újraindul.\");
      SendClientMessageToAll(COLOR_PINK,string);
      SendRconCommand(\"gmx\");
   }
}
}
return 1;
}

 
Ha megtudnátok nekem úgy csinálni hogy:

Egy ablakban (Box vmi  :laugh: )van és


úgy számolná hogy melyik csapat vezet pl.: RedTeam: 0 : 0 :BlueTeam


Vagy ahogy szerintetek szebb.   :D


Az elhelyezése a $ alá szeretném.


Szín mindegy azt be tudom állítani.   :D


Nem értek annyira a Szkriptekhez.


Elõre is köszönöm hogy ( ha  :laugh: ) megcsinálod.  :)

Világos témán olvashatatlan fehér szöveg. Javítva.

1474
Grafikai Munkák/Logók / PHOTOSHOP Munkák @ Daviid-Deew - +2!
« Dátum: 2012. április 13. - 20:14:16 »
Nekem is pls  :laugh:

1475
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [HUN]Fly RPG
« Dátum: 2012. április 12. - 16:33:54 »
Idézetet írta: istvankah2000 date=1334170466\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"20043\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
de mi elõtt szidnátok 1. szerom.
 
Ah ez fájt  :\'(
Most csinál elõször szerót és RP rögtön   :confused:

1476
Segítségkérés / Include hiba
« Dátum: 2012. április 11. - 23:55:24 »
Köszönöm a segítségedet.  :thumbsup:

1477
Segítségkérés / Include hiba
« Dátum: 2012. április 11. - 23:45:55 »
Császtok.

Mikor el akarom indítani a FS -t


akkor mindig ki ad egy kis ablakot azzal


a szöveggel hogy:

 
C:\\DOCUME~1\\BIGTICS~1\\Asztal\\STS\\TESZTS~1\\FILTER~1\\SRAMMB~1.PWN(2) : fatal error 100: cannot read from file: \"zcmd\"
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Error.

 
Most töltöttem nem rég a FS -t és ki akarok próbálni mert nagyon megtetszett.

De tudom hogy mi a gond hogy elvileg nincs meg a  \"zcmd\" ( Aszem )


és nem tudja le menteni a FS -t.


Letöltöttem a \"zcmd\" -t és be tettem a pawno -ban található include mappába


és még be tettem a rendes include -ba is.


De mindig ki írja ezt a szöveget és már idegesítõ mert nem tudom hogy mit tegyek.


Pls segítsetek.  :(


( Kezdõ vagyok ezekben  :D )

1478
Szervert bemutató anyagok / ..:::Parkour-Dm-Stunt Server:::...
« Dátum: 2012. április 11. - 15:36:15 »

Császtok.

Most elõször foglalkozok Vegas Pro -val és csináltam egy kis vidit


az kedvenc szerveremnek.


Kérlek titeket ne nagyon nézétek le a vidit.


Amit csak tudtam megcsináltam.  :D


Link:



Remélem tetszik és várom a válaszokat


és hogy szerintetek jó úton haladok -e.  :)

1479
Törölt RP Szerverek / NexT Life RolePlayGaming
« Dátum: 2012. április 10. - 18:27:22 »
Idézetet írta: Daviid date=1334062818\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"19850\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Lehet nyitok hostot.
OX-DTfox Host KFT.
avagy DT-OXford Hosting KFT.
 
Akkor több pénzt fogsz kapni mint amennyit nyernél az ötös lottón  :laugh:

1480
SA-MP: Szerverfejlesztés / Hotel Silver
« Dátum: 2012. április 09. - 22:16:07 »
Idézetet írta: Jackob date=1333994157\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"19908\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
ez inkább egy nagyvárosba illett volna
 
YaYa én is csodálkoztam hogy hova építetted  :D
De nagyon szép grat  :thumbsup:

1481
Törölt RP Szerverek / NexT Life RolePlayGaming
« Dátum: 2012. április 09. - 21:37:49 »
Idézetet írta: zsolt19757 date=1333986355\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"19850\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
De hülye vagyok tudhattam volna hogy ezis egy újabb dt vagy oxford mod XD
több dt módos szerver nem akar nyílni????
 
De lesz  :thumbsup:
Húsvét van kaptak pénzt sokan locsolkodásra
És lesz rá pénz szervereket nyitni + Oxford mód is letölthetõ ingyen.  :D

1482
Törölt RP Szerverek / NexT Life RolePlayGaming
« Dátum: 2012. április 08. - 21:45:36 »
Nincs értelme olyan móddal szervert nyitni amit bárki letölthet.
http://sampforum.hu/index.php?topic=23879.0
És mondj egy olyan RP szervert ahol nem írják hogy oda
figyelne a RP -re.
Ha jól tudom már 3 Oxford módos szeró van.

1483
Készülõ munkák / [Map] Center
« Dátum: 2012. április 01. - 20:32:32 »
Velem is volt ilyen de újra kezdtem és a új jobb lett mint az elõzõ.
Mert akkor jobban át tudtam látni hogy mi hogy kéne.
Kezd újra  :thumbsup:

1484
SA-MP: Szerverfejlesztés / Csatorna
« Dátum: 2012. március 29. - 19:57:14 »
Köszönöm  :)
 
Idézetet írta: quer date=1333036845\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"19265\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem rossz csak nem látom értelmét
 
Hát az alap ötlet az volt hogy a SeeRPG -n lévõ hotelbe egy barlang féleségen lehet be menni.
Ezért építettem inkább egy csatornát de nem rakták be.
De ti használhatjátok egy inti titkos belépési helyen pl Bank Rablásként
Vagy ha van valami börtön szerûség akkor szöktetésként.

1485
SA-MP: Szerverfejlesztés / Csatorna
« Dátum: 2012. március 29. - 16:36:34 »
Kösz  :)

Oldalak: 1 ... 97 98 [99] 100 101 ... 105
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal