Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Zsolesszka

Oldalak: 1 ... 97 98 [99] 100 101 ... 136
1471
Segítségkérés / switch hiba
« Dátum: 2011. október 24. - 16:37:03 »
Az.

1472
Segítségkérés / objectrobbantás és elmerülõ objectek :D
« Dátum: 2011. október 23. - 16:31:36 »
@Kadaradam
A példáidban is rosszul van.
[pawn]new rob[3];[/pawn]
Az 3-as méretû tömb.
Csak az indexelésük/jelölésük van elcsúsztatva a nulla felé.
[pawn]rob[0]; // 1.
rob[1]; // 2.
rob[2]; // 3.[/pawn]

1473
SA-MP: Szerverfejlesztés / IsValidSkin
« Dátum: 2011. október 22. - 13:53:37 »
8)
Annyira kevés már az InValid Skinek száma hogy így is meg lehet oldani:
[pawn]stock
IsValidSkin(skinid)
   return (!(skinid < 0 || skinid > 299 || skinid == 74 || skinid >= 265 && skinid <= 272));[/pawn]

1474
Segítségkérés / Buszos Munka
« Dátum: 2011. október 21. - 10:47:08 »
Szörnyû ez a sok copy paste és fõleg az indentáció egyszerûen nem lehet átlátni a dolgokat mi miért van, próbálj megjegyzéseket tenni és elválasztó vonalakat az egyes funkciók köz-t/é, lásd is amit írsz ne mosódjon össze az egész.
[pawn]#include <a_samp>
#define COLOR_DARKGOLD 0x808000AA
#define COLOR_RED 0xFF0000AA
#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA
#define   YELLOW 0xFFFF00AA
#define LIME 0x00FF00FF
#define PRESSED(%0) \\
(((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))
#define HOLDING(%0) \\
((newkeys & (%0)) == (%0))
#define RELEASED(%0) \\
(((newkeys & (%0)) != (%0)) && ((oldkeys & (%0)) == (%0)))
#define buspoint1 -1998.7400,174.6382,27.6473
#define buspoint2 -1805.8813,600.1848,34.8620
#define buspoint3 -1601.1205,726.2743,11.1720
#define buspoint4 -1612.7714,857.1121,7.6761
#define buspoint5 -1766.0300,935.1175,24.8755
#define buspoint6 -1904.0560,811.3516,36.1556
#define buspoint7 -2648.9529,570.7150,14.5943
#define buspoint8 -2614.7012,215.6137,5.2519
#define buspoint9 -2150.6584,148.2724,35.3053
#define buspoint10 -2061.5159,-74.0719,34.8552
new IsBusJob[MAX_PLAYERS];
new bus1;
new bus2;
new bus3;
new busdriver[MAX_PLAYERS];
//--------------------------------------------------------------------------------------------------
public
OnFilterScriptInit()
{
bus1 = AddStaticVehicle(431,-1988.7975,192.1375,27.6358,359.7323,75,59); // bus1
bus2 =   AddStaticVehicle(431,-1988.8607,178.5440,27.6378,359.7324,75,59); // bus2
bus3 =   AddStaticVehicle(431,-1988.9200,165.7481,27.6426,359.7370,75,59); // bus3
return 1;
}
//--------------------------------------------------------------------------------------------------
public
OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[ ])
{
    if(strcmp(\"/start\", cmdtext, true) == 0)
    {
   new
      veh = GetPlayerVehicleID(playerid);
   if(veh == bus3 || veh == bus2 || veh == bus1)
   {
      busdriver[playerid] = 1;
      SetPlayerCheckpoint(playerid, buspoint1, 3.0);
      GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Bus Driver Started!\", 3000, 3);
      new name[MAX_PLAYER_NAME], string[48];
      GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
      format(string, sizeof(string), \"%s Is Now A Bus Driver!.\", name );
      SendClientMessageToAll(COLOR_RED, string);
      return 1;
   }
   SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,\"You have to be in a bus to start the job\");
}
if (strcmp(\"/busdriverinfo\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
   SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \".\");
   SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \".\");
   SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \".\");
   SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"!\");
   return 1;
}
return 0;
}
//--------------------------------------------------------------------------------------------------
public
OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
if(oldstate == PLAYER_STATE_DRIVER && newstate == PLAYER_STATE_ONFOOT)
{
   busdriver[playerid] = 0;
}
return 1;
}
//--------------------------------------------------------------------------------------------------
public
OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
new
   veh = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(veh == bus3 || veh == bus2 || veh == bus1)
{
   if(newkeys==KEY_SUBMISSION && IsBusJob[playerid] == 0 && veh == bus1 || veh == bus3 || veh == bus2) // checks if Submission key is pressed + if the player is already working + that the player is in a bus
   {
      SendClientMessage(playerid, LIME, \"You started working for the bus company!\"); // SCM only one time cause the variable under here.
      IsBusJob[playerid] = 1; // here&#039;s the variable set to 1, this will prevent the player from starting working over again.
      busdriver[playerid] = 1;
      SetPlayerCheckpoint(playerid, buspoint1, 3.0);
      GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Bus Driver Started!\", 3000, 3);
      new name[MAX_PLAYER_NAME], string[48];
      GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
      format(string, sizeof(string), \"%s Is Now A Bus Driver!.\", name );
      SendClientMessageToAll(LIME, string);
      SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,\"You Have To Be In A Bus To Start The Mission!\");
   }
}
return 1;
}
//--------------------------------------------------------------------------------------------------
public
OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
new
   veh = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(veh == bus3 || veh == bus2 || veh == bus1)
{
   if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0,buspoint1))
   {
      SetPlayerCheckpoint(playerid, buspoint2, 7.0);
      SendClientMessage(playerid, LIME,\"Arrived At The San Fierro Train Station, Received 500$\");
      GivePlayerMoney(playerid, 500);
   }
   else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0,buspoint2))
   {
      SetPlayerCheckpoint(playerid, buspoint3, 7.0);
      SendClientMessage(playerid, LIME,\"Arrived At The Cluckin Bell, Received 500$\");
      GivePlayerMoney(playerid, 500);
   }
   else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0,buspoint3))
   {
      SetPlayerCheckpoint(playerid, buspoint4, 7.0);
      SendClientMessage(playerid, LIME,\"Arrived At The Police Station, Received 500$\");
      GivePlayerMoney(playerid, 500);
   }
   else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0,buspoint4))
   {
      SetPlayerCheckpoint(playerid, buspoint5, 7.0);
      SendClientMessage(playerid, LIME,\"Arrived At The San Fierro Bank, Received 500$\");
      GivePlayerMoney(playerid, 500);
   }
   else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0,buspoint5))
   {
      SetPlayerCheckpoint(playerid, buspoint6, 7.0);
      SendClientMessage(playerid, LIME,\"Arrived At The Burger Shot, Received 500$\");
      GivePlayerMoney(playerid, 500);
   }
   else if (IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0,buspoint6))
   {
      SetPlayerCheckpoint(playerid, buspoint7, 7.0);
      SendClientMessage(playerid, LIME,\"Arrived At Ammunation, Received 500$\");
      GivePlayerMoney(playerid, 500);
   }
   else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0,buspoint7))
   {
      SetPlayerCheckpoint(playerid, buspoint8, 7.0);
      SendClientMessage(playerid, LIME,\"Arrived At The , Received 500$\");
      GivePlayerMoney(playerid, 500);
   }
   else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0,buspoint8))
   {
      SetPlayerCheckpoint(playerid, buspoint9, 7.0);
      SendClientMessage(playerid, LIME,\"Arrived At , Received 500$\");
      GivePlayerMoney(playerid, 500);
   }
   else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0,buspoint9))
   {
      SetPlayerCheckpoint(playerid, buspoint10, 7.0);
      SendClientMessage(playerid, LIME,\"Arrived At The Don&#039;s RubberShop, Received 500$\");
      GivePlayerMoney(playerid, 500);
   }
   else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0,buspoint10))
   {
      SendClientMessage(playerid, LIME,\"Type /Start Again To Start The BusDriver Mission!\");
      GivePlayerMoney(playerid, 500);
      DisablePlayerCheckpoint(playerid);
      busdriver[playerid] = 0;
   }
}
return 1;
}
//--------------------------------------------------------------------------------------------------
public
OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
if(!ispassenger)
{
   if(vehicleid == bus3 || vehicleid == bus2 || vehicleid == bus1)
   {
      SendClientMessage(playerid, YELLOW, \"START THE BUS MISSION BY PRESSING 2\");
      GameTextForPlayer(playerid, \"~y~START THE BUS DRIVER MISSION BY~n~~b~PRESSING 2!\",3000,3);
   }
}
return 1;
}
//--------------------------------------------------------------------------------------------------
public
OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
    if(busdriver[playerid] == 1)
    {
       busdriver[playerid]= 0;
         SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"You left your Busbehind, get in again if you want to continue your job.\");
    }
else if(busdriver[playerid] == 0)
{
        //Nothing
}
return 1;
}
//--------------------------------------------------------------------------------------------------
public
OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
     DisablePlayerCheckpoint(playerid);
     busdriver[playerid] = 0;
     return 1;
}[/pawn]

1475
Segítségkérés / TextDraw Problémó :)
« Dátum: 2011. október 21. - 10:20:52 »
A /gmx nem csak akkor rossz ha házi szervered van az egész úgy **** ahogy van.
Fõleg ha még hangsúlyt se fektet bele a kezdõ/haladó/pro szkript-er hogy OnGameModeExit alatt törölje a létrehozott dolgokat,
még ha netalán meg is teszi, akkor is lesznek gondok /gmx használatakor. Ne használd és nem lesz gondod. :D

1476
Pluginok és Programok / Streamer Plugin v2.7.7
« Dátum: 2011. október 20. - 07:36:07 »
Idézetet írta: kurta999 date=1319087145\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1322\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
2.6 Beta itt elérhetõ, ez kompatibilis 0.3d-vel!
http://forum.sa-mp.com/showpost.php?p=1470903&postcount=2585
 
Erre kíváncsi vagyok, bele tette-e Zeex sampgdk munkáját. :D

1477
Segítségkérés / Kinek és mit töröltek hivatalos fórumról?
« Dátum: 2011. október 19. - 22:40:47 »
Vicces azért a dolog mert 0.3dRC6 verzióban már ha az OnPlayerSpawn return 0; -val tér vissza, akkor nem kerül meghívásra a többi filterscriptben az OnPlayerSpawn rész, de viszont a gamemódban még igen, így csöbörbõl-vödörbe került a dolog.
Ezért nem kellett volna törölni a hozzászólást/észrevételt ha éppen tesznek valamit ez ügyben is.
Szomorú nagyon.  :D :D

1478
Segítségkérés / Besül az admin
« Dátum: 2011. október 19. - 17:13:36 »
Azaz id az honnan van?
 
      COMMAND:goto(playerid, params[])
      {
      if(IsPlayerConnected(id))
[/quote]
Az a változó az oka a nálad tapasztalt hibának. Gondold újra ez egész goto parancs felépítését elég nagy a káosz benne.

1479
Segítségkérés / Kinek és mit töröltek hivatalos fórumról?
« Dátum: 2011. október 19. - 16:17:13 »
Akkor kezdeném is:
Angol tudás hiányában megpróbáltam valahogy elõadni, hogy meg kellene úgy oldani a visszahívások visszatérésénél hogy nem kerülne meghívásra a többi callback a szkriptekben.
Hasonlóképpen mint az OnDialogResponse -nál. http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnDialogResponse
Röviden a probléma az lenne  példaként az OnPlayerSpawn-nal írnám le, ha van egy mód és mellette legyen 3 filterscript amikben szerepel szintén OnPlayerSpawn
akkor alkalmakként  4 OnPlayerSpawn kerül visszahívásra.
Sorrendben az elsõ filterscript
                        második filterscript
                        harmadik filterscript
majd végül a gamemod OnPlayerSpawn része.
Tegyük fel van mindegyik alatt SetPlayerPos funkció ami valamilyen feltételhez van téve (admin , team tagja, bejelentkezett-e, stb), akkor utoljára mindig a gamemod hívódik meg, így mikor spawnol a játékos akár egy szempillantás alatt elsõnek 3 különbözõ helyre teleportál és legvégül a gamemódban lévõ SetPlayerPos-al meghatározott pozicióra kerül.
De ha le lehetne állítani a többi OnPlayerSpawn rész meghívását egy return 0; -val akkor nem lenne probléma.
Tehát mint itt is publikáltak egy scriptet http://sampforum.hu/index.php?topic=16624.0
Nem kellene egy timer azért hogy tényleg arra a pozícióra kerüljön a játékos amire szeretnénk.
Mert a problémája abból adódik hogy neki szerepel a gamemódban vagy másik szkriptben is OnPlayerSpawn visszahívás SetPlayerPos funkcióval, és nem arra a pozicióra kerül a játékos ahova õ szeretné.
Így csak késleltetve tudta megoldani.
De ha egy egyszerû return 0; -val le lehetne zárni a többi filterscriptekben és gamemódban a többi OnPlayerSpawn meghívását nem kellene ilyen plusz késleltetés.
Ha OnDialogResponse-nál meg tudták oldani akkor nem lenne nehéz az összes visszahívásnál megoldani ezt.
Lassan kezdem bánni hogy ezzel foglalkozok, és cseszem el az idõmet. Önfejû noobok ezek, Y_Less vissza térhetne a fejlesztõk közé õ legalább ilyen dolgokat észre vette volna.
Ezek szerint rossz ötlet volt mert törölték a fórumról a hozzá szólást, sajnos nem tudom megmutatni milyen is volt eredetileg amit töröltek.

1480
A Fórum / Bug / Hiba / Probléma Jelentés!
« Dátum: 2011. október 19. - 14:37:12 »
Az üzenõfalra sokszor nem lehet írni semmit, én több mint egy hónapja nem tudtam rá írni semmit, egyszerûen nem küldi el az üzenetet.
Edit: most végre sikerült elküldeni egy üzenetet.

1481
Segítségkérés / Besül az admin
« Dátum: 2011. október 18. - 23:15:09 »
Azokból a parancsokból is publikálhatnál párat amelyekben ez a hiba üzenet keletkezik: \"Rossz id-t irtál be\".
Mert valószínû a parancs/ok felépítésében lehet a gond.

1482
SA-MP: Szerverfejlesztés / DeathPos
« Dátum: 2011. október 18. - 22:08:44 »
Mûködik az timer nélkül is.
Csak van egy kis gondja samp OnPlayerSpawn részével, miszerint pl.:
van egy gamemód és 3 filterscript is használatban és mindegyikben szerepel OnPlayerSpawn visszahívás és mindegyikhez lett téve SetPlayerPos.
Sajnos mindegyik meghívásra kerül mikor a játékos spawnol, elsõnek a filterscriptek és utána gamemód.
Tehát ebben a példában 4 különbözõ helyre teleportál (3fs + 1 mód) és a legutolsó helyre tesz le ami a módban van, mind ezt egy szempillantás alatt.
Lehet kellene írni samp teamnek hogy javíthatnák. Az egyik filterscriptben return 0; lenne a visszatérés akkor nem kerülne meghívásra az összes többi OnPlayerSpawn callback.

1483
Archívum / Szabályzat frissítés / Újítások
« Dátum: 2011. október 16. - 13:41:08 »
Valahova írtam egy hozzá szólást és nem számolta nekem különben nem írtam volna. Nem emlékszek melyik fórum rész volt az, ezek szerint a fórumjátékok volt az.

1484
Archívum / Szabályzat frissítés / Újítások
« Dátum: 2011. október 16. - 13:25:48 »
Ennyi erõvel ki is lehet venni mivel a legtöbbet használt fórum részben lett letiltva.
Én más fórum részt nem is nagyon látogatok és nem is írok máshova.
Ez pont olyan mint a hozzászólás számlálás, egyes alfórumokban nem kerül számolásra.
Biztos hogy nem ez a legjobb megoldás, erre.
(több hozzászólásom nem lesz ebben a lájk témakörben, ez csak saját vélemény amit leírtam)

1485
Segítségkérés / 5 perc az hány másodperc
« Dátum: 2011. október 14. - 23:43:26 »
SetTimer funkciónál milliszekundumban kell megadni az idõt és nem másodpercben így a kérdés eléggé furcsának tûnik ez alapján.
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetTimer
Ha 5 percet szeretnél beállítani akkor (5 * 60 * 1000) (5perc szorozva 60 másodperccel és szorozva 1000 milliszekundummal.)
Másképp
1000 milliszekundum = 1 másodperc
1 perc = 60 másodperc = 60000 milliszekundum (60*1000)
5perc = 300 másodperc (5*60) = 300000 milliszekundum (5*60*1000)

Oldalak: 1 ... 97 98 [99] 100 101 ... 136
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal