Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Kovacs_Richard

Oldalak: 1 ... 96 97 [98] 99 100 ... 121
1456
Segítségkérés / NameTimer?
« Dátum: 2012. október 21. - 02:21:32 »
miért nem jó a public? ha public-al csinálod akkor kell forward is hozzá...
pl:
 
forward Test();
public Test()
{
    return 1;
}

 
amúgy a \"más\" amire gondolsz az a stock akar lenni?

1457
Szkript kérések / Kapu script
« Dátum: 2012. október 21. - 02:18:22 »
név alapján akarod vagy mi alapján?

1458
Segítségkérés / Error ok
« Dátum: 2012. október 20. - 21:21:00 »
az OnPlayerCommandText-bõl vedd ki a függvényt...public-os részt...

1459
Segítségkérés / texdraw hiba
« Dátum: 2012. október 20. - 19:11:23 »
akkor küld el PM-ben a linket...

1460
Segítségkérés / texdraw hiba
« Dátum: 2012. október 20. - 18:08:04 »
rakd fel a módot + az includeokat...megnézem úgy...

1461
Segítségkérés / OnPlayerExitVehicle fordítási hiba.
« Dátum: 2012. október 20. - 15:16:55 »
1. tudom hogy az volt a jó mivel már találkoztam ezzel a figyelmeztetéssel...
2. a TÉMA MEGOLDVA gombra katt rá :)

1462
Segítségkérés / Ha kilép a játékos egy adott zónából,fegyverezze le
« Dátum: 2012. október 20. - 12:36:17 »
Idézetet írta: Johnies00 date=1350729286\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"28780\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ezt a függvényt elmentem mert nekem is szükségem lehet rá, köszi Kovacs.  :D
 
itt a forrás és még van itt egy pár száz hasznos kód :)
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=38965
jó csemegézést...

1463
Segítségkérés / AfterLife Pluginjai
« Dátum: 2012. október 20. - 12:35:01 »
mit ír a logban?
 
[12:33:11] I couldn\'t load any gamemode scripts. Please verify your server.cfg
[12:33:11] It needs a gamemode0 line at the very least.
[/quote]
vagy
 
[12:34:17] Script[gamemodes/*.amx]: Run time error 19: \"File or function is not found\"[/quote]

1464
Segítségkérés / Ha kilép a játékos egy adott zónából,fegyverezze le
« Dátum: 2012. október 20. - 12:31:41 »
0. bemásolod a kódodba azt a függvényt amit írtam...
1. létrehozol egy timer ( vagy ha már van ami alkalmas akkor azt használd ! )
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetTimer
2. timer-en belül ellenõrzöd egy ciklussal a játékosokat
 
for(new i; i < GetMaxPlayers(); i++)
{
    if(KellETorolniAFegyveret && !IsPlayerInCube(i,...)) { ResetPlayerWeapons(i); }
}

 
KellETorolniAFegyveret ennek a helyére beírod hogy milyen változó vagy függvény ellenõrzi hogy kell e elvenni a fegyverét...gondolom a terroristás játékodhoz kell ez a cucc...szóval ami alapján a szerver tudja hogy a játékos bent játszik ott az a kód megfelel ide is...

1465
Segítségkérés / Ha kilép a játékos egy adott zónából,fegyverezze le
« Dátum: 2012. október 20. - 12:13:30 »
Idézetet írta: Johnies00 date=1350725653\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"28780\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hát ismerek 1 hasonló függvényt amivel majdnem megoldható.
 
SetPlayerWorldBounds(playerid,Float:x_max,Float:x_min,Float:y_max,Float:y_min)

 
Csak ezzel az a baj hogy magasságot nem lehet megadni, mennyire fontos szempont a magasság?
 
ezzel nem megoldható...õ nem bent akarja tartani a zónában hanem amikor kilép a zónából akkor elvenni a fegyvereit !
ez a függvény egy timer-el ötvözve megoldaná szerintem a problémádat:
 
stock IsPlayerInCube(playerid, xmin, ymin, zmin, xmax, ymax, zmax)
{
  new Float:x, Float:y, Float:z;
  GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
  if( x > xmin && y > ymin && z > zmin && x < xmax && y < ymax && z < zmax) return 1;
  return 0;
}

1466
Segítségkérés / Jármû ne tudjon letérni az addott egyenes útvonalról!
« Dátum: 2012. október 20. - 10:58:32 »
amúgy konkrétan mi a probléma? az hogy letér az útról vagy az hogy elfordul?

1467
Segítségkérés / Jármû ne tudjon letérni az addott egyenes útvonalról!
« Dátum: 2012. október 20. - 10:42:31 »
hát ezekkel kötött pályát meglehet csinálni csak itt akármerre fordulhat a játékos...pontosabban az Angular-al lehet betudnád lõni hogy netudjon akármerre fordulni...de ehhez már kísérletezned kell :) sok sikert...
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetVehicleVelocity
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetVehicleAngularVelocity

1468
Segítségkérés / Jármû lerakása....
« Dátum: 2012. október 20. - 10:28:34 »
#include <a_samp>
new veh;
public OnFilterScriptInit()
{
veh = CreateVehicle(560,0.0,0.0,3.0,0.0,1,1,60000);
SetVehicleHealth(veh,200.0);
return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
if(vehicleid == veh) { SetVehicleHealth(veh,200.0); }
return 1;
}

 
ezt próbáld ki :)

1469
Segítségkérés / Jármû ne tudjon letérni az addott egyenes útvonalról!
« Dátum: 2012. október 20. - 09:12:15 »
ha a csatolt tárgy fordulását változtatod meg attól nem fog visszafordulni a motor ! az a motorhoz képest változik és nem a motor idomul hozzá...ha azt akarod hogy egy tárgy kövesse a motort akkor pl MoveObject-el + idõzítõvel oda mozgatod a motorhoz...de nem biztos hogy ez a legjobb módja a korlátozásnak mivel itt ha nekimegy a falnak a fal tolhatja elõre...
valahogy így:
 
public TimerRunOut
{
    new Float:Pos[3];
    GetVehiclePos(motor,Pos[0],Pos[1],Pos[2]);
    MoveObject(object,Pos[0]+2,Pos[1],Pos[2],5.0);
    return 1;
}

 
de ha ezt a megoldást választod akkor ajánlom hogy keress olyan tárgyat amiben elfér a motor és azt tologasd rajta...és ha egymás mellett megy 2 játékos és azt akarod lássák egymást akkor a 0-ás materials-t állítsd láthatatlanra ( vagy / és amelyiket szükséges )

1470
Segítségkérés / Fegyver lehívó parancs
« Dátum: 2012. október 20. - 07:40:43 »
az ak47 parancs végére tegyél return 1;-et...másold be a friss kódot és jelöld meg a hibás sort ( vagy ha az egészet bemásolod akkor nem kell )

Oldalak: 1 ... 96 97 [98] 99 100 ... 121
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal