Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1456
Segítségkérés / NameTimer?« Dátum: 2012. október 21. - 02:21:32 »
miért nem jó a public? ha public-al csinálod akkor kell forward is hozzá...
pl: forward Test(); amúgy a \"más\" amire gondolsz az a stock akar lenni? 1457
Szkript kérések / Kapu script« Dátum: 2012. október 21. - 02:18:22 »
név alapján akarod vagy mi alapján?
1458
Segítségkérés / Error ok« Dátum: 2012. október 20. - 21:21:00 »
az OnPlayerCommandText-bõl vedd ki a függvényt...public-os részt...
1459
Segítségkérés / texdraw hiba« Dátum: 2012. október 20. - 19:11:23 »
akkor küld el PM-ben a linket...
1460
Segítségkérés / texdraw hiba« Dátum: 2012. október 20. - 18:08:04 »
rakd fel a módot + az includeokat...megnézem úgy...
1461
Segítségkérés / OnPlayerExitVehicle fordítási hiba.« Dátum: 2012. október 20. - 15:16:55 »
1. tudom hogy az volt a jó mivel már találkoztam ezzel a figyelmeztetéssel...
2. a TÉMA MEGOLDVA gombra katt rá 1462
Segítségkérés / Ha kilép a játékos egy adott zónából,fegyverezze le« Dátum: 2012. október 20. - 12:36:17 »Idézetet írta: Johnies00 date=1350729286\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"28780\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Ezt a függvényt elmentem mert nekem is szükségem lehet rá, köszi Kovacs.itt a forrás és még van itt egy pár száz hasznos kód http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=38965 jó csemegézést... 1463
Segítségkérés / AfterLife Pluginjai« Dátum: 2012. október 20. - 12:35:01 »
mit ír a logban?
[12:33:11] I couldn\'t load any gamemode scripts. Please verify your server.cfg 1464
Segítségkérés / Ha kilép a játékos egy adott zónából,fegyverezze le« Dátum: 2012. október 20. - 12:31:41 »
0. bemásolod a kódodba azt a függvényt amit írtam...
1. létrehozol egy timer ( vagy ha már van ami alkalmas akkor azt használd ! ) http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetTimer 2. timer-en belül ellenõrzöd egy ciklussal a játékosokat for(new i; i < GetMaxPlayers(); i++) KellETorolniAFegyveret ennek a helyére beírod hogy milyen változó vagy függvény ellenõrzi hogy kell e elvenni a fegyverét...gondolom a terroristás játékodhoz kell ez a cucc...szóval ami alapján a szerver tudja hogy a játékos bent játszik ott az a kód megfelel ide is... 1465
Segítségkérés / Ha kilép a játékos egy adott zónából,fegyverezze le« Dátum: 2012. október 20. - 12:13:30 »Idézetet írta: Johnies00 date=1350725653\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"28780\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Hát ismerek 1 hasonló függvényt amivel majdnem megoldható.ezzel nem megoldható...õ nem bent akarja tartani a zónában hanem amikor kilép a zónából akkor elvenni a fegyvereit ! ez a függvény egy timer-el ötvözve megoldaná szerintem a problémádat: stock IsPlayerInCube(playerid, xmin, ymin, zmin, xmax, ymax, zmax) 1466
Segítségkérés / Jármû ne tudjon letérni az addott egyenes útvonalról!« Dátum: 2012. október 20. - 10:58:32 »
amúgy konkrétan mi a probléma? az hogy letér az útról vagy az hogy elfordul?
1467
Segítségkérés / Jármû ne tudjon letérni az addott egyenes útvonalról!« Dátum: 2012. október 20. - 10:42:31 »
hát ezekkel kötött pályát meglehet csinálni csak itt akármerre fordulhat a játékos...pontosabban az Angular-al lehet betudnád lõni hogy netudjon akármerre fordulni...de ehhez már kísérletezned kell sok sikert...
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetVehicleVelocity http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetVehicleAngularVelocity 1468
Segítségkérés / Jármû lerakása....« Dátum: 2012. október 20. - 10:28:34 »#include <a_samp> ezt próbáld ki 1469
Segítségkérés / Jármû ne tudjon letérni az addott egyenes útvonalról!« Dátum: 2012. október 20. - 09:12:15 »
ha a csatolt tárgy fordulását változtatod meg attól nem fog visszafordulni a motor ! az a motorhoz képest változik és nem a motor idomul hozzá...ha azt akarod hogy egy tárgy kövesse a motort akkor pl MoveObject-el + idõzítõvel oda mozgatod a motorhoz...de nem biztos hogy ez a legjobb módja a korlátozásnak mivel itt ha nekimegy a falnak a fal tolhatja elõre...
valahogy így: public TimerRunOut de ha ezt a megoldást választod akkor ajánlom hogy keress olyan tárgyat amiben elfér a motor és azt tologasd rajta...és ha egymás mellett megy 2 játékos és azt akarod lássák egymást akkor a 0-ás materials-t állítsd láthatatlanra ( vagy / és amelyiket szükséges ) 1470
Segítségkérés / Fegyver lehívó parancs« Dátum: 2012. október 20. - 07:40:43 »
az ak47 parancs végére tegyél return 1;-et...másold be a friss kódot és jelöld meg a hibás sort ( vagy ha az egészet bemásolod akkor nem kell )
|