Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Epsilon

Oldalak: 1 ... 95 96 [97] 98 99 ... 120
1441
Szkript kérések / FS GM Komunikáció
« Dátum: 2010. március 20. - 20:30:02 »
Többek közt ezért is vannak a pluginok

1442
Utoljára szerkesztve: 11/04/18






Tudom hogy már van egy ilyen leírás a fórumon viszont a hawernak szüksége van egy másfelé kinyúló leírásra, ezenkívül pedig a Csabesz által leírt módnál ezerszer egyszerubb lehetoségek is vannak, amikor ugyanolyan közérthetok.
Eloször is szükségünk lesz egy változóra amibol minden játékoshoz tartozik egy cella.
A deklaráció mellett gondoskodunk róla, hogy ez alapból mindenkinél -1 legyen.
 
static dmid[MAX_PLAYERS]={ -1, ... };

 
Ezenkívül a hibák elkerülése végett felcsatlakozáskor a játékos azonosítószámához tartozó cellát szintén \'ürítjük\'
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
   dmid[playerid] = -1;
   return 1;
}

 
Ezután már tudunk dolgozni a változóval a következoképp;
Eloször is eldöntjük hogy melyik DM-nek melyik lesz az azonosítószáma. (Nem ajánlom a definálást x)
Ezután pedig az OnPlayerSpawn eljárásnál rendezetten ellátjuk a különbözo DM-ekhez kapcsolódó feladatokat.
 
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
   switch(dmid[playerid])
   {
       case 0: // 0-ás azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
       {
           SetPlayerPos(playerid,0.0,0.0,3.5); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
           SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
         ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
         GivePlayerWeapon(playerid,4,1); // Felfegyverzés
         GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
         SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
      }
        case 1: // 1-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
       {
           SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
           SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
         ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
         GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés
         GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
         SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
      }
         case 2: // 2-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
       {
           SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
           SetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
         ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
         GivePlayerWeapon(playerid,20,100); // Felfegyverzés
         GivePlayerWeapon(playerid,32,10); // Felfegyverzés
         SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
      }
      default: // Alap spawn funkciók. Amikor a játékos NINCS DM-BEN ÉS ÚGY SPAWNOL
      {// Ide kell írni ami alap ból az OnPlayerSpawnnál volt
          GivePlayerMoney(playerid,100);
          GivePlayerWeapon(playerid,1,1);
          SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); // Vissz*rakás az alap VW-be FONTOS
      }
   }
   return 1;
}

 
Ha így elintéztünk minden DM-zónát akkor már megkönnyebbülhetünk mert innentol már egyszeru a dolgunk.
Menjünk az OnPlayerCommandText eljáráshoz és pötyögjük oda a következot. Ez legyen az elso parancs:
 
   if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0)
   {
        if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,SZÍN, \"A parancs használatához elobb lépj be egy DM zónába!\");
      dmid[playerid] = -1;
      SpawnPlayer(playerid);
      return SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\");
   }else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Elöbb lépj ki a dmbol\");

 
Most pedig írjuk meg a három DM-be csatlakozó parancsot.
 
   if (strcmp(\"/dmparancs\", cmdtext, true) == 0)
   {
      dmid[playerid] = 0; // Azonosítószám megadása FONTOS
       SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
      SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Csatlakoztál a xXX DM -hez\");
      return 1;
   }
   if (strcmp(\"/dmparancs2\", cmdtext, true) == 0)
   {
      dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOS
       SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
      SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Csatlakoztál a xXXx DM -hez\");
      return 1;
   }
   if (strcmp(\"/dmparancs3\", cmdtext, true) == 0)
   {
      dmid[playerid] = 2; // Azonosítószám megadása FONTOS
       SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
      SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Csatlakoztál a xXYXx DM -hez\");
      return 1;
   }

 
Remélem ezen hármas példa elemezgetésével ti is rájöttök, hogyan kell DM zónákat készíteni.
Amennyiben nem kérdezzetek.
Amit készítettünk:
A játékosok csatlakozhatnak különbözo dm zónákba.

A játékosok nem használhatnak más parancsokat míg nem hagyják el a dm zónát.


a játékosok a dm zónában kezdenek mindaddig míg el nem hagyják azt.


a játékosok nem látják a dmben lévo játékosokat

 

Epsilon

1443
Segítségkérés / Megfagy a hosztos szerver....
« Dátum: 2010. március 20. - 09:47:06 »
Idézetet írta: kurta999 date=1269073074\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1030\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hello, nekem az a problémám, hogy vettem hosztot fps-system.eu tól és a  szerver ecceruen a semmitol meggáll. Ha vki tudja h mi lehet a baja az pls írjon, thx :D
 
A probléma egyszeru; fps-system.eu
Vegyél megbízható hoszttól szervert vagy a problémáddal keresd fel a fps-system embereit

1444
SA-MP: Szerverfejlesztés / ICPM - Láthatlan checkpoint kezelo
« Dátum: 2010. március 20. - 08:51:38 »

ICPM - Invisible CheckPoint Manager -
   By Epsilon
 
 

Infó:
Ez a függvénykönyvtár lehetoséget teremt, hogy láthatatlan checkpointokat hozz létre.
A láthatatlan checkpoint, olyan mint a rendes CP csak épp sem a térképen sem a játékban nem látod, de attól még ott van. Ezenkívül egyszerre nem csak egy lehet belole.
Ez jó lehet \' teleport pontok\' készítéséhez különbözo rendszereknél és hasonló területeken.
Funkciók:
CreateICp(x,y,z,siz);
IsValidICp(icp);
GetFreeICpSlot();
DestroyICp(icpid);
IsPlayerInAnyICp(pid);
GetPlayerICp(pid);
IsPlayerInICp(pid,icpid);
ToggleICpsForPlayer(playerid,bool: itoggle);
ToggleICpsForAll(bool: itoggle);
Eljárások:
OnPlayerEnterInvisibleCP(playerid,icpid)
OnPlayerLeaveInvisibleCP(playerid,icpid)
 

Figyelem:
 

- Szkriptedben nyugodtan használhatod a két eljárást.


- A két eljárás már funkcióban nem muködik, szóval ne rakjátok más függvénybe.


-
Nem szerkeztheted, másolhatod le ezt a függvénykönyvtárat az engedélyem nélkül!

- Pár probléma elkerülése végett, ne készíts láthatatlan checkpointot 0.0,0.0,0.0 koordinátákon vagy 0-ás szélességgel.


Kérésre ez a kikötés optimizálható. (Hogy azokra a koordinátákra is lehessen létrehozni.)

- Alapból rendszem nem aktív a játékosok részére, ezért neked kell aktivizálni. (ToggleICpsForPlayer).


pl. csatlakozásnál.


Ha több láthatatlan checkpointot szeretnél kezelni, mint 500 akkor a függvénykönyvtár 5. sorában változtasd az éréket



Letöltés:



V1 (kevés icp-hez): http://solidfiles.com/d/BZ75

V2 (több icphet): http://solidfiles.com/d/Q378

Legújabb kiadás (felhasználóbarát): http://solidfiles.com/d/OOeP



[dload]


Példaszkript

http://users.atw.hu/hun-sa-mp-forum/index.php?topic=3980.0 - eMines

Köszönönet mind a 166 letöltonek a régi verziónál!



Epsilon

1445
Szkript kérések / egy jó Obectelo kéne
« Dátum: 2010. március 19. - 16:44:13 »
Idézetet írta: Vampesz date=1269012159\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1022\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

Én az xStreamer-t ajánlom :)
 

Az a streamer még a készíto által sem ajánlott, támogatott ezenkívül az bugos és hibás.

1446
SA-MP: Szerverfejlesztés / eCampers - Hate them? Slap then!
« Dátum: 2010. március 19. - 14:23:43 »
Kösz.

1447
SA-MP: Szerverfejlesztés / Idozítos létrehozások
« Dátum: 2010. március 16. - 16:11:37 »
Az alábbi funkcióimmal lehetoséged van jármuvet, pickupot, objectet és playerobjectet létrehozni a megadott ido elteltéig.
Azután a létrehozott dolog törlodik.
 
// Time_CreateObject(exist time,modelid, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:rX, Float:rY, Float:rZ)
#define Time_CreateObject(%1,%2) SetTimerEx(\"Time_DelObj\",%1,0,\"%d\",CreateObject(%2))
forward Time_DelObj(e);
public Time_DelObj(e) return DestroyObject(e);
// Time_CreatePlayerObject(exist time,playerid,modelid, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:rX, Float:rY, Float:rZ)
#define Time_CreatePlayerObject(%1,%2,%3) SetTimerEx(\"Time_DelpObj\",%1,0,\"ii\",%2,CreatePlayerObject(%2,%3))
forward Time_DelpObj(i,e);
public Time_DelpObj(i,e) return DestroyPlayerObject(i,e);
// Time_CreatePickup(exist time,model, type, Float:X, Float:Y, Float:Z, Virtualworld)
#define Time_CreatePickup(%1,%2) SetTimerEx(\"Time_DelPick\",%1,0,\"%d\",CreatePickup(%2))
forward Time_DelPick(e);
public Time_DelPick(e) return DestroyPickup(e);
// Time_CreateVehicle(exist time,modelid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:angle, color1, color2, respawn_delay)
#define Time_CreateVehicle(%1,%2) SetTimerEx(\"Time_DelVeh\",%1,0,\"%d\",CreateVehicle(%2))
forward Time_DelVeh(e);
public Time_DelVeh(e) return DestroyVehicle(e);

 
exist time ban kell megadni azt az idointervallumot (ezredmásodpercben) amíg a dolog létezzen. A többi paraméter remélem értheto.

1448
Beszélgetés / Hova szeretnél elutazni?
« Dátum: 2010. március 16. - 15:02:25 »
MájÁmi
LásVegás
Dubáj
Nyúúlyork

1449
Segítségkérés / ERROR
« Dátum: 2010. március 16. - 14:58:56 »
Ebbol  kódrészletbol nem tudom megállapítani mi célt kéne szolgálnia.
De ha felállítasz egy feltételt és úgy használod az else foglalt szót akkor menni fog.

1450
Segítségkérés / ERROR
« Dátum: 2010. március 16. - 14:54:36 »
Idézetet írta: ZeRo date=1268747276\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1000\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A GivePlayerWeapon függvényed végén \';\' helyett \',\' van.
ZeRo
 
Azért használ ,-t hogy összefuzze a függvényeket és, hogy ne kelljen új blokkot nyitnia.
A hiba ott van hogy else-t használtál mikor a switch nem is feltétel.

1451
Segítségkérés / Új védelem jármulopás ellen!
« Dátum: 2010. március 15. - 16:25:44 »
Hatodik sorban van a bibi.
 
if(vehicleid == 437)

 
helyett
 
if(GetVehicleModel(vehicleid) == 437)

1452
Beszélgetés / GTA SA himnusz
« Dátum: 2010. március 15. - 15:50:30 »
Szerintem nem épp egy nemzeti ünnepen kéne meggyalázni a Szózatot..

1453
Segítségkérés / Írás
« Dátum: 2010. március 15. - 07:48:21 »
Egyáltalán nem.

1454
Leírások/Útmutatók / [Leírás] SA:MP Szerver konfigurácó
« Dátum: 2010. március 12. - 19:49:20 »
Ha legalább azt hiszed a képről hogy bizonyíték ne editelgesd, főleg ne hülyeséggel.
Amúgy meg kérdezd meg Karesz-t talán még emléxik.
kb. egy hónapja rakta fel.
Mivel lompi átszerkesztette a képet itt a link, hogy lássátok ^^ http://www.szerverberles.hu/dokuwiki/doku.php?id=sa_konfig_file

1455
Leírások/Útmutatók / [Leírás] SA:MP Szerver konfigurácó
« Dátum: 2010. március 12. - 19:03:55 »
Fényképezd le az alját is annak az oldalnak, hogy lásd, hogy én írtam és hogy mikor.
onfoot_rate -> Az az idoköz (ezredmásodpercben), amelyenként a szerver frissíti a mozgással kapcsolatos adatokat.
incar_rate -> Az az idoköz (ezredmásodpercben), amelyenként a szerver frissíti a jármuvekkel kapcsolatos adatokat.
weapon_rate -> Az az idoköz (ezredmásodpercben), amelyenként a szerver frissíti a fegyverek használatával kapcsolatos adatokat.
stream_distance -> Távolság amin belül a játékosok kliense foglalkozik a másik játékossal. ( 2D dimenzió! )
stream_rate -> Itt beállíthatod milyen idoközönként ellenorizze, hogy a kliensnek kell-e másokkal foglalkozni.

Oldalak: 1 ... 95 96 [97] 98 99 ... 120
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal