Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1441
Szkript kérések / FS GM Komunikáció« Dátum: 2010. március 20. - 20:30:02 »
Többek közt ezért is vannak a pluginok
1442
Tanuljunk PAWN nyelvet / [ Leírás ] DM zóna készítése [SPAWN, /EXITDM, EGYSZERU]« Dátum: 2010. március 20. - 19:32:47 »
Utoljára szerkesztve: 11/04/18
Tudom hogy már van egy ilyen leírás a fórumon viszont a hawernak szüksége van egy másfelé kinyúló leírásra, ezenkívül pedig a Csabesz által leírt módnál ezerszer egyszerubb lehetoségek is vannak, amikor ugyanolyan közérthetok. Eloször is szükségünk lesz egy változóra amibol minden játékoshoz tartozik egy cella. A deklaráció mellett gondoskodunk róla, hogy ez alapból mindenkinél -1 legyen. static dmid[MAX_PLAYERS]={ -1, ... }; Ezenkívül a hibák elkerülése végett felcsatlakozáskor a játékos azonosítószámához tartozó cellát szintén \'ürítjük\' public OnPlayerConnect(playerid) Ezután már tudunk dolgozni a változóval a következoképp; Eloször is eldöntjük hogy melyik DM-nek melyik lesz az azonosítószáma. (Nem ajánlom a definálást x) Ezután pedig az OnPlayerSpawn eljárásnál rendezetten ellátjuk a különbözo DM-ekhez kapcsolódó feladatokat. public OnPlayerSpawn(playerid) Ha így elintéztünk minden DM-zónát akkor már megkönnyebbülhetünk mert innentol már egyszeru a dolgunk. Menjünk az OnPlayerCommandText eljáráshoz és pötyögjük oda a következot. Ez legyen az elso parancs: if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0) Most pedig írjuk meg a három DM-be csatlakozó parancsot. if (strcmp(\"/dmparancs\", cmdtext, true) == 0) Remélem ezen hármas példa elemezgetésével ti is rájöttök, hogyan kell DM zónákat készíteni. Amennyiben nem kérdezzetek. Amit készítettünk: A játékosok csatlakozhatnak különbözo dm zónákba. A játékosok nem használhatnak más parancsokat míg nem hagyják el a dm zónát. a játékosok a dm zónában kezdenek mindaddig míg el nem hagyják azt. a játékosok nem látják a dmben lévo játékosokat Epsilon 1443
Segítségkérés / Megfagy a hosztos szerver....« Dátum: 2010. március 20. - 09:47:06 »Idézetet írta: kurta999 date=1269073074\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1030\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Hello, nekem az a problémám, hogy vettem hosztot fps-system.eu tól és a szerver ecceruen a semmitol meggáll. Ha vki tudja h mi lehet a baja az pls írjon, thxA probléma egyszeru; fps-system.eu Vegyél megbízható hoszttól szervert vagy a problémáddal keresd fel a fps-system embereit 1444
SA-MP: Szerverfejlesztés / ICPM - Láthatlan checkpoint kezelo« Dátum: 2010. március 20. - 08:51:38 »ICPM - Invisible CheckPoint Manager - By Epsilon Infó: Ez a függvénykönyvtár lehetoséget teremt, hogy láthatatlan checkpointokat hozz létre. A láthatatlan checkpoint, olyan mint a rendes CP csak épp sem a térképen sem a játékban nem látod, de attól még ott van. Ezenkívül egyszerre nem csak egy lehet belole. Ez jó lehet \' teleport pontok\' készítéséhez különbözo rendszereknél és hasonló területeken. Funkciók: CreateICp(x,y,z,siz); IsValidICp(icp); GetFreeICpSlot(); DestroyICp(icpid); IsPlayerInAnyICp(pid); GetPlayerICp(pid); IsPlayerInICp(pid,icpid); ToggleICpsForPlayer(playerid,bool: itoggle); ToggleICpsForAll(bool: itoggle); Eljárások: OnPlayerEnterInvisibleCP(playerid,icpid) OnPlayerLeaveInvisibleCP(playerid,icpid) Figyelem: - Szkriptedben nyugodtan használhatod a két eljárást. - A két eljárás már funkcióban nem muködik, szóval ne rakjátok más függvénybe. - Nem szerkeztheted, másolhatod le ezt a függvénykönyvtárat az engedélyem nélkül! - Pár probléma elkerülése végett, ne készíts láthatatlan checkpointot 0.0,0.0,0.0 koordinátákon vagy 0-ás szélességgel. Kérésre ez a kikötés optimizálható. (Hogy azokra a koordinátákra is lehessen létrehozni.) - Alapból rendszem nem aktív a játékosok részére, ezért neked kell aktivizálni. (ToggleICpsForPlayer). pl. csatlakozásnál. Ha több láthatatlan checkpointot szeretnél kezelni, mint 500 akkor a függvénykönyvtár 5. sorában változtasd az éréket Letöltés: V1 (kevés icp-hez): http://solidfiles.com/d/BZ75 V2 (több icphet): http://solidfiles.com/d/Q378 Legújabb kiadás (felhasználóbarát): http://solidfiles.com/d/OOeP [dload] Példaszkript http://users.atw.hu/hun-sa-mp-forum/index.php?topic=3980.0 - eMines Köszönönet mind a 166 letöltonek a régi verziónál! Epsilon 1445
Szkript kérések / egy jó Obectelo kéne« Dátum: 2010. március 19. - 16:44:13 »Idézetet írta: Vampesz date=1269012159\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1022\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
1446
SA-MP: Szerverfejlesztés / eCampers - Hate them? Slap then!« Dátum: 2010. március 19. - 14:23:43 »
Kösz.
1447
SA-MP: Szerverfejlesztés / Idozítos létrehozások« Dátum: 2010. március 16. - 16:11:37 »
Az alábbi funkcióimmal lehetoséged van jármuvet, pickupot, objectet és playerobjectet létrehozni a megadott ido elteltéig.
Azután a létrehozott dolog törlodik. // Time_CreateObject(exist time,modelid, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:rX, Float:rY, Float:rZ) exist time ban kell megadni azt az idointervallumot (ezredmásodpercben) amíg a dolog létezzen. A többi paraméter remélem értheto. 1448
Beszélgetés / Hova szeretnél elutazni?« Dátum: 2010. március 16. - 15:02:25 »
MájÁmi
LásVegás Dubáj Nyúúlyork 1449
Segítségkérés / ERROR« Dátum: 2010. március 16. - 14:58:56 »
Ebbol kódrészletbol nem tudom megállapítani mi célt kéne szolgálnia.
De ha felállítasz egy feltételt és úgy használod az else foglalt szót akkor menni fog. 1450
Segítségkérés / ERROR« Dátum: 2010. március 16. - 14:54:36 »Idézetet írta: ZeRo date=1268747276\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1000\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic A GivePlayerWeapon függvényed végén \';\' helyett \',\' van.Azért használ ,-t hogy összefuzze a függvényeket és, hogy ne kelljen új blokkot nyitnia. A hiba ott van hogy else-t használtál mikor a switch nem is feltétel. 1451
Segítségkérés / Új védelem jármulopás ellen!« Dátum: 2010. március 15. - 16:25:44 »
Hatodik sorban van a bibi.
if(vehicleid == 437) helyett if(GetVehicleModel(vehicleid) == 437) 1452
Beszélgetés / GTA SA himnusz« Dátum: 2010. március 15. - 15:50:30 »
Szerintem nem épp egy nemzeti ünnepen kéne meggyalázni a Szózatot..
1454
Leírások/Útmutatók / [Leírás] SA:MP Szerver konfigurácó« Dátum: 2010. március 12. - 19:49:20 »
Ha legalább azt hiszed a képről hogy bizonyíték ne editelgesd, főleg ne hülyeséggel.
Amúgy meg kérdezd meg Karesz-t talán még emléxik. kb. egy hónapja rakta fel. Mivel lompi átszerkesztette a képet itt a link, hogy lássátok ^^ http://www.szerverberles.hu/dokuwiki/doku.php?id=sa_konfig_file 1455
Leírások/Útmutatók / [Leírás] SA:MP Szerver konfigurácó« Dátum: 2010. március 12. - 19:03:55 »
Fényképezd le az alját is annak az oldalnak, hogy lásd, hogy én írtam és hogy mikor.
onfoot_rate -> Az az idoköz (ezredmásodpercben), amelyenként a szerver frissíti a mozgással kapcsolatos adatokat. incar_rate -> Az az idoköz (ezredmásodpercben), amelyenként a szerver frissíti a jármuvekkel kapcsolatos adatokat. weapon_rate -> Az az idoköz (ezredmásodpercben), amelyenként a szerver frissíti a fegyverek használatával kapcsolatos adatokat. stream_distance -> Távolság amin belül a játékosok kliense foglalkozik a másik játékossal. ( 2D dimenzió! ) stream_rate -> Itt beállíthatod milyen idoközönként ellenorizze, hogy a kliensnek kell-e másokkal foglalkozni. |