Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Zsolesszka

Oldalak: 1 ... 95 96 [97] 98 99 ... 136
1441
Általános / Korlátlan SAMP?
« Dátum: 2011. november 09. - 18:09:01 »
Semmilyen határ nincs kitolva mert az egy idõben megjeleníthetõ objectek számát nem lehet túllépni (server.exe piszkálgatása nélkül) ez 0.3c esetében 400 míg 0.3d esetében 1000 object/játékos.
Ezzel nem azt mondom hogy nem lehet akár 30 ezer object is a szerveren, ennek a titka folyamatos object létrehozás illetve törlés, ezért írják hogy több ezer object van a szerveren de ezeket nem láthatod egy idõben egy helyen egyszerre csak a meghatározott limit értékig (400/1000).
Hogy több objectet lehessen használni azt úgy lehet elérni hogy minden játékos pozíciója szerint adott sugárban (gömb alakú térben) létrehozásra kerül számára az object és ahogy eltávolodik egy korábban létrehozott objecttõl akkor az számára törlésre kerül. (de ha közelít újból hozzá akkor természetesen újból létre lesz hozva a számára)
Erre a célra leggyakrabban ezt a plugint használják Sa-Mp játékhoz:
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=102865
Ez egyébként objectek állandó létrehozásán/törlésén kívül sok minden másra is képes.
Ennek használatával tehetsz szerveredre több ezer objectet és majd a plugin gondoskodik a játékos pozíciója szerint az objectek létrehozásáról és törlésérõl.
Így ahogy változtatod a pozíciódat a játékban látni fogod az objecteket, de ismét leírom hogy egy idõben egy helyen max 400 object 0.3c /1000 object 0.3d Sa-Mp szerver verziónál.
Ui.: Úgy látom leírtam párszor ugyanazt, ha ebbõl nem érted meg, akkor a Sa-Mp szerver üzemeltetést nem neked találták ki.  :D :D :D

1442
[pawn]#include \"../include/gl_common.inc\"[/pawn]

1443
Akkor inkább miért nem csak azt írod neki hogy melyik eljárást tegye bele az új módjába?
Felülre az
[pawn]#include <a_samp>[/pawn]
alá
[pawn]#include \"../include/gl_common.inc\"[/pawn]
alá:
[pawn]new total_vehicles_from_files=0;[/pawn]
Majd OnGameModeInit-hez:
[pawn]public OnGameModeInit()
{
// SPECIAL
total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/trains.txt\");
total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/pilots.txt\");
// LAS VENTURAS
 total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/lv_law.txt\");
total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/lv_airport.txt\");
total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/lv_gen.txt\");
// SAN FIERRO
total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/sf_law.txt\");
total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/sf_airport.txt\");
total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/sf_gen.txt\");
// LOS SANTOS
total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/ls_law.txt\");
total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/ls_airport.txt\");
total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/ls_gen_inner.txt\");
total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/ls_gen_outer.txt\");
// OTHER AREAS
total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/whetstone.txt\");
total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/bone.txt\");
total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/flint.txt\");
total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/tierra.txt\");
total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/red_county.txt\");
printf(\"Total vehicles from files: %d\",total_vehicles_from_files);
return 1;
}[/pawn]
Természetesen kellenek a scriptfiles mappába a vehicles mappa és azokban a .txt fájlok, különben nem találja és nem tölti be õket szerver induláskor a Sa-Mp.

1444
Segítségkérés / object forgatás
« Dátum: 2011. november 07. - 22:30:45 »
Akkor talán a függõleges tengelyen való forgatásra gondolsz?
RotZ

1445
Segítségkérés / 0.3d sscanf
« Dátum: 2011. november 07. - 21:49:25 »
Hát elég nehéz leírni a folyamatot, hogy keresem meg mennyivel kell arrébb vinni az értékeket.
Talán annyit írok hogy cheatengine programot használok abban van Memory Viewer, szóval elindítom a szervert csatlakoztatok rá NPC játékosokat és felmegyek rá én is, ezt csak akkor ha az IsPlayerConnected és az IsPlayerNPC adatai közt keresek különbséget, mivel ha pl.: 5 NPC van a szerveren az 5 csatlakozott játékos 5 NPC így nem lehet különbséget tenni közte mert mindegyik 5. :D
Ha csatlakozok én is akkor 6 Connected players 5 NPC így különbséget lehet tenni.
Viszont mindig játékosnévre keresek rá, mert csatlakozási és NPC adat 1-1 byte játékosonként erre nem lehet keresni. :D csak görgetni lehet a memória adatokban. Így ki lehet szúrni hol van 5 illetve 6 adat egymás után.
Visszatérve a játékosnévre rákeresel valamelyik NPC nevére és a név listában a legelsõ játékos nevének legelsõ karakterének offset értéke lesz a kiindulási értéke a játékosneveknek, ennek azt az értéket kell visszaadnia:
 

logprintf(\" %p GetNames()\", GetNames());

 
Jha igen ha elindítottam a szervert és felmentem rá kilépek ALT+TAB-al és szüneteltetem a szerver futását (pause), vagy csak kattintok rá egyet (Tulajdonságok/Beállítás/Gyors szerkesztés -hez egy pipa).
De nagyon macerás nem is tudom leírni mivel még én se értem teljesen, csak egy kis idõ ráfordítással megtudom találni már.  :D :D

1446
Segítségkérés / 0.3d sscanf
« Dátum: 2011. november 07. - 18:17:34 »
Várni kell, megnéztem nem megy talán az IsPlayerConnected része megy, de abban se vagyok biztos de a játékos neveket tuti nem találja.
Én meg nem keresgetem a memória címeket, pedig nem nehéz csak idõigényes kicsit. Egyszerû matek csak az a baj hogy az értékek hex számok, és azok számomra nem olyanok hogy ránézek és tudom mennyi az értékük.  :D
@kurta999
De memória címre hivatkozik, mindegy hogy most felépítésre és offset értéknek nevezik :D. Csak kell egy kiindulási pont mert minden szerver indításkor megváltozhat ez a cím (elindult másik program vagy épp leállításra került).
Lehet pont emiatt nem memória címnek nevezik mert minden szerver indításkor megváltozhat. ;)
Röviden van egy indítási cím amit innen nyer ki a sampgdk is ennél a visszahívásnál nyeri ki az adatokat kezdésnek.
 
PLUGIN_EXPORT bool PLUGIN_CALL
Load(void ** ppData)
{
pAMXFunctions = ppData[PLUGIN_DATA_AMX_EXPORTS];
logprintf = (logprintf_t)ppData[PLUGIN_DATA_LOGPRINTF];
GetServer = (GetServer_t)ppData[0xE1];
[/quote]
 Ezen részt majdnem de majdnem úgy lehet tekinteni mint az OnGameModeInit-et vagy OnFilterscriptInit-et szerver indításkor egyszer hívódik meg.
Majd ezt a kinyert címet kell arrébb tolni míg rá nem mutat a tárolt nevekre, adatokra.
 
      g_pServer = (char **)(GetServer() + 8 ) ;
   g_pConnected = *g_pServer + g_iTrueMax * 120 + 8;
   g_pNPCs = *g_pServer + g_iTrueMax * 4;
   g_pNames = *g_pServer + g_iTrueMax * 128 + 8;
[/quote]

1447
Segítségkérés / 0.3d sscanf
« Dátum: 2011. november 07. - 17:52:26 »

1448
Segítségkérés / 0.3d sscanf
« Dátum: 2011. november 07. - 17:39:27 »
Idézetet írta: totar date=1320683407\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"13104\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nekem nemmûködik :D
ugyan olyan bugosak a parancsok :D
 
Az már lehet a te hibád.  :D :D
De kiadva a 0.3d RC8 is. Ott már lehet megint nem jó a sscanf.  :-\\
Edit: persze hogy nem.  :D

1449
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2
« Dátum: 2011. november 07. - 17:37:05 »
hLQl3WQQoQ0&ob=av2e

1450
Segítségkérés / streamer
« Dátum: 2011. november 06. - 19:08:31 »
Így tedd a scriptbe:
[pawn]#include <a_samp>
#include <streamer>
public OnFilterScriptInit()
{
CreateDynamicObject(9325, -2606.7727050781, 2258.1098632813, 13.27787399292, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(11490, -2450.6076660156, 2232.9143066406, 3.7986536026001, 0, 0, 230.97497558594);
CreateDynamicObject(11491, -2459.2478027344, 2239.8029785156, 5.2937507629395, 0, 0, 230.97497558594);
CreateDynamicObject(1717, -2452.0581054688, 2238.6384277344, 5.2314677238464, 1.9849853515625, 1.9850158691406, 274.64501953125);
CreateDynamicObject(1745, -2452.2543945313, 2232.8786621094, 5.2564659118652, 0, 0, 140.18502807617);
CreateDynamicObject(1828, -2452.8754882813, 2235.5847167969, 5.3064661026001, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(2130, -2447.8369140625, 2236.0998535156, 5.2314658164978, 0, 0, 321.01998901367);
CreateDynamicObject(2127, -2446.1926269531, 2234.8166503906, 5.1814656257629, 0, 358.01501464844, 319.54998779297);
CreateDynamicObject(2226, -2447.7875976563, 2236.1374511719, 6.2812609672546, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(2229, -2452.1279296875, 2239.6440429688, 5.2064657211304, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(2229, -2449.9482421875, 2237.4365234375, 5.2814660072327, 0, 0, 302.43499755859);
CreateDynamicObject(2415, -2456.8605957031, 2237.7163085938, 13.829545021057, 0, 0, 320.29998779297);
CreateDynamicObject(2421, -2445.9619140625, 2231.9221191406, 6.5980019569397, 0, 0, 228.71997070313);
CreateDynamicObject(2627, -2449.6838378906, 2229.3996582031, 5.3064661026001, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(2628, -2451.8403320313, 2229.4675292969, 5.3064661026001, 0, 0, 154.83001708984);
CreateDynamicObject(2629, -2448.7265625, 2232.4228515625, 5.3064661026001, 0, 0, 274.64498901367);
CreateDynamicObject(2630, -2455.7731933594, 2243.4997558594, 5.2980680465698, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1824, -2457.9189453125, 2240.6130371094, 5.8090534210205, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(619, -2466.2109375, 2214.0446777344, 3.9843769073486, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(619, -2475.287109375, 2213.607421875, 3.9843730926514, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(619, -2483.7233886719, 2213.7211914063, 3.984375, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(619, -2491.966796875, 2213.9143066406, 3.984375, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3439, -2461.7412109375, 2231.6762695313, 7.9570999145508, 0, 0, 0);
return 1;
}[/pawn]
#if defined FILTERSCRIPT rész megkérdezi létrehoztad-e a FILTERSCRIPT definíciót ezt te nem hoztad létre így egy üres .amx fájlt készítettél.
És mivel üres az .amx fájl nem csoda hogy nincs benn object.

1452
Segítségkérés / 0.3d -be segitség
« Dátum: 2011. november 05. - 16:20:00 »
[pawn]
new Text:txtSprite1;
CMD:terkep(playerid, params[]) {
    txtSprite1 = TextDrawCreate(200.0, 220.0, \"samaps:map\"); // Text is txdfile:texture
    TextDrawFont(txtSprite1, 4); // Font ID 4 is the sprite draw font
    TextDrawColor(txtSprite1,0xFFFFFFFF);
    TextDrawTextSize(txtSprite1,200.0,200.0);
    TextDrawShowForPlayer(playerid,txtSprite1);
    return 1;
}
CMD:deleteterkep(playerid, params[])
{
    TextDrawHideForPlayer(playerid, txtSprite1);
    TextDrawDestroy(txtSprite1);
    return 1;
}[/pawn]

1453
Segítségkérés / 0.3d sscanf
« Dátum: 2011. november 05. - 09:26:27 »
A sscanf plugin akkor lesz frissítve ha 0.3d is ki lesz adva rendesen, mert a jelenlegi verziók azok teszt verziók RC (Release candidate) kiadásra jelölt.
Majd ha csak release lesz 0.3d R1 vagy 0.3d R2 (nem lesz benne C jelölés) majd akkor kerül frissítésre a sscanf plugin.
Oka: Mert a memória címek eltolódhatnak ahogy újabb verziók készülnek és ezek a tesztverziók csak pár napig élnek, (addig míg nem jön ki újabb verzió).
Ezért várj a rendes kiadásra samp 0.3d-bõl vagy keresd meg saját magad a memória címeket, a sscanf plugin nyílt forráskódú, de a megtalált memóriacím lehet csak arra a verzióra lesz jó amelyikhez megkerested.
Edit:
0.3d RC7-nél mûködik a 0.3c-hez kiadott verzió, mely javítva lett 03cR5 verzióhoz:
Legalábbis én teszteltem, nálam jó volt.
http://solidfiles.com/d/329c7/

1454
Segítségkérés / [Segítség Kérése]Eloltható Tûz
« Dátum: 2011. november 04. - 22:02:32 »
Valahogy próbálj úgy gondolkozni hogy ha leteszed az objectet ami lángol, és valaki ott van a közvetlen közelében és elkezdi oltani mivel ezeket az információkat le lehet kérdezni hogy épp poroltó van a kezében és épp használja épp az adott object felé írányítja, és azt is megtudod csinálni ha pl.: 3-4 másodperce olt egy tûzet akkor kisebb (lángal égõ) objectre cseréled és végül csak füstre, és a legvégén törlöd objectet.

1455
Segítségkérés / CryRPG [GM]
« Dátum: 2011. november 04. - 21:41:24 »
Idézetet írta: scripter01 date=1320362179\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"13045\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
[00:20:11]   Failed (plugins/streamer: cannot open shared object file: No such file or directory)
 
Még a google fordító is adott ki értelmezhetõ fordítást.
 
Sikertelen (plugins / streamer: nem lehet megnyitni megosztott objektum fájlt: Nincs ilyen fájl vagy könyvtár)[/quote]
Hozz létre egy \"plugins\" nevezetû mappát a szerveren, és abba töltsd fel windows esetén a streamer.dll fájlt linux esetében streamer.so fájlt.

Oldalak: 1 ... 95 96 [97] 98 99 ... 136
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal