Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Kovacs_Richard

Oldalak: 1 ... 93 94 [95] 96 97 ... 121
1411
RP/RPG kérések / Útzár és Szögesdrót lerakási gond
« Dátum: 2012. október 29. - 01:36:08 »
ha az 1. kódból a DestroyObject-eket kiszeded a lerakásnál akkor nem fogja törölni a már lent levõket...
az utolsó kódnál valamit elrontottál...ahogy látom a nevekkel vagy bajban...
1. az enumot nem sInfo néven hoztad létre
2. döntsd már el hogyan nevezed el :D
létrehozás:
 
new SpikeInfo[MAX_SPIKESTRIPS][sInfo];

 
hivatkozás:
 
SzogesdrotInfo[szX]

 

(30613) : error 017: undefined symbol \"i\"[/quote]
ezt gondolom az if-es sorra írja...ajánlom { } kitételét hogy behatárold a ciklust...

1412
Segítségkérés / Kifagy mikor belépek
« Dátum: 2012. október 29. - 01:28:30 »
megnéztem ezt a kódot...és nem ajánlom hogy ezt a módot futtasd :) szerintem aki ezt a módot írta elég kezdõ szinten lehet :S itt az indoklás:
 
GivePlayerMoney(playerid, GetPVarInt(playerid,\"Moneys\"));
SetPlayerScore(playerid, GetPVarInt(playerid,\"Score\"));

 
ez az OnPlayerConnect elsõ két sora...GetPVarInt? kár hogy elõtte az értéket nem módosítja...
 
new name [ MAX_PLAYER_NAME ] ;
GetPlayerName (playerid,name,sizeof(name));
if ( !INI_Exist( pName( playerid ) ) )

 
ez egy kicsit távolabb van egymástól, és lehet tévedek ( akkor a függvény nevét adta meg furán ) de a pName visszatérési értéke gondolom a játékos neve...szóval egy függvényben lekérdezi újra a nevet és visszatérési értékként használhatjuk...de felesleges mert már van egy tömb amiben benne van a játékos neve...
 
work = 0;

 
ez nem tudom milyen célt szolgál de nem hiszem hogy jó helyen van...egy globális változó értékét 0-ra állítja amikor fellép 1 játékos :S
 
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
DisablePlayerRaceCheckpoint(playerid);
[/quote]
Relog paranccsal kipróbáltam és felesleges ez a kód mivel alapból nincs CP loginnál...( persze ha egy script lerak akkor van de ez csak megzavarná a scriptet )
 
DestroyVehicle(playerInMiniMissionGrua[playerid]);
playerInMiniMissionGrua[playerid]=-1;

 
ez gondolom valami sajátos megoldás de elég gyanús hogy felesleges kód :) a \"sajátos megoldás\" alatt azt értem hogy valami saját rendszerhez szükséges jármû
 
TextDrawHideForPlayer(playerid, msg[playerid]);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw1);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Towtextdraw);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Bustextdraw);

 
szintén felesleges...
 
Textdraw0 = TextDrawCreate(643.000000, 427.000000, \"   \");
msg[playerid] = TextDrawCreate(5.000000, 425.000000, \"~r~No Job yet use ~w~/Work ~r~to Start A Job\");
Taxitextdraw1 = TextDrawCreate(5.000000, 425.000000, \"~r~No Job yet use ~w~/Work ~r~to Start A Job\");
Police2 = TextDrawCreate(5.000000, 425.000000, \"~g~Use ~w~/~r~Fine ~g~To Fine A Player ~w~/~r~Arrest ~g~To Arrest A Player ~w~/~r~Find ~g~To Find the Player\");
Pizzaboytxd = TextDrawCreate(5.000000, 425.000000, \"~r~Currently Your Doing ~p~Pizza Job~w~ Go To The Red Checkpoint.\");
Pilottxd = TextDrawCreate(5.000000, 425.000000, \"~r~Currently Your Doing ~p~Pilot Job~w~ Go To The Red Checkpoint.\");
Taxitextdraw2 = TextDrawCreate(5.000000, 425.000000, \"~r~Currently Your Doing ~p~Taxi Job~w~ Go to the Red Checkpoint.\");
Textdraw1 = TextDrawCreate(5.000000, 425.000000, \"~r~Currently Your Doing ~p~Trucking Job~w~ Go to the Red Checkpoint.\");
Bustextdraw = TextDrawCreate(5.000000, 425.000000, \"~r~Currently Your Doing ~p~Bus Job~w~ Go to the Red Checkpoint.\");
Towtextdraw = TextDrawCreate(5.000000, 425.000000, \"~r~Currently Your Doing ~p~Trucking Job~w~ Go to the Red Checkpoint.\");

 
itt pár textdraw-nál sima változót használ ( gondolom globális változó )...a probléma az hogy nem tárolja el játékosonként az ID-ját a textdraw-nak...szóval nem hiszem hogy törli...de vegyük számításba hogy törli...
1. eset: 1 játékos és törli a textet kilépésnél
feljön 0-s ID-jú játékos létrehozza neki a Textdraw0-t...
kilép a 0-s ID-jú játékos és törli a TextDraw0-t...
Eredmény: minden jó
2. eset: 2 játékos és törli a textet kilépésnél
feljön a 0-s ID-jú játékos és létrehozza neki a TextDraw0-t...
feljön a 1-s ID-jú játékos és létrehozza neki a TextDraw0-t...
kilép valamelyik játékos és törli a TextDraw0-t...
Eredmény: a másik játékosnak már nem lesz textdraw amit mutasson !
de ha nem törli...NA AKKOR VAN A NAGYOBB GOND !
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Limits
Created Serverwise (Global)    2048
szóval 2048 textdrawot lehet létrehozni...
ami azt jelenti ha minden connectnél 10db-ot hoz létre a mód akkor 205 csatlakozás és limiten is van a szeró :)
szóval ha ezt a módot szeretnéd alkalmazni akkor lesz még vele elég sok munkád :) fõleg úgy hogy még nem is mûködik rendesen...

1413
Munkaerő keresése / Scriptelést Vállalok! [MYSQL+Pawn+CC+Lua]
« Dátum: 2012. október 28. - 21:27:56 »
Idézetet írta: ηαte date=1351433195\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"29131\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
hetente összedobok dizájnokat unalmamba
 
kiváncsi lennék a minõségre :)
 

akkor lenne egy kérdésem hogy a CreateObject eket a gamemod ban melyik sorba kell írni? :hmmm:
 
[/quote]
 :facepalm: :facepalm: ez nagyobb hülyeség mint az eredeti hsz :D
gondolom te tök véletlen Callback-et ( eseményt ) akartál írni és nem \"sort\"...és ha azt hiszed hogy a válasz a kérdésedre OnGameModeInit akkor ülj le megbuktál :D
pl mi van ha én az OnPlayerCommandText alatt hozok létre tárgyakat? vagy akár egy külön függvénnyel? :)
 

 
Scriptelést Vállalok! [MYSQL+Pawn+CC+Lua][/quote]
Ha már ide keveredtem, avassatok már be, hogy milyen is az a \'CC\' programozás?
 
[/quote]
ááá nem ismered? :D pedig elég elterjedt nyelv biztos designolásra használja  :p de elég elavult már kb mindenki CCC és CCCC-t tanul :D ( am lehet csak elírta :D )

1414
Segítségkérés / Nem tünteti el a textdrawot
« Dátum: 2012. október 25. - 08:40:47 »
paraméter ügyileg megfelelõnek tûnik...viszont a függvény meghívás már nem!
próbáld meg ezzel...
http://wiki.sa-mp.com/wiki/PlayerTextDrawHide

1415
Segítségkérés / /veh parancs nem müködik!
« Dátum: 2012. október 25. - 08:37:09 »
TengeriMalac leírta a javított kódot csak nem fûzte hozzá a hibát :)
az sscanf visszatérési értéke volt itt a gond...
te ! raktál elé és ezzel azt mondtad ha 0 értékkel tér vissza akkor írja ki a szöveget...
viszont akkor tér vissza 0 értékkel az sscanf függvény ha sikeresen szétválasztotta a szöveget a megfelelõ paraméterekre...
a másik hiba a jármû létrehozására használt függvény volt...
http://wiki.sa-mp.com/wiki/AddStaticVehicle
helyett ez kell:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/CreateVehicle

1416
RP/RPG kérések / /megjavit bug
« Dátum: 2012. október 24. - 21:53:57 »
ezt a sort a leader ellenõrzés után írd be...
if(PlayerInfo[playerid][Penz] < 5000) { return SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_GRAD2, \"Nincs elég pénzed !\"); }

1417
Szkript kérések / Egy parancs napi 1x
« Dátum: 2012. október 24. - 17:33:36 »
elég hülye ötlet szerintem a timeres megoldás...van egy sokkal egyszerûbb megoldás...eltárolod mikor írta be utoljára a parancsot és csak akkor engeded meg lefuttatni ha eltelt 24 óra...de itt is 2 megoldás van...lehet szószerint 24 óra és lehet naponta 1x beírható...ez már csak rajtad áll...

1418
Segítségkérés / Csak jármû fagyasztás
« Dátum: 2012. október 23. - 01:52:59 »
http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerKeys
itt van egy táblázat...
KEY_SECONDARY_ATTACK16~k~~VEHICLE_ENTER_EXIT~~k~~VEHICLE_ENTER_EXIT~ENTERENTER

1419
Segítségkérés / Csak jármû fagyasztás
« Dátum: 2012. október 23. - 01:40:21 »

1420
Segítségkérés / Virtual
« Dátum: 2012. október 23. - 01:34:03 »
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerWeather
próbáld másik idõjárással...

1421
Segítségkérés / Nem lehet ölni!
« Dátum: 2012. október 22. - 23:05:00 »
amúgy az élet leugrik és vissza vagy csak simán nem sebzõdik a játékos?

1422
Segítségkérés / Pénzlekérõ
« Dátum: 2012. október 22. - 23:02:50 »
én nem vagyok a szájbarágásos kód híve ezért elmondom mit hibáztál :)
18. sor:
 
GivePlayerMoney(playerid,penz,mennyi);

 
http://wiki.sa-mp.com/wiki/GivePlayerMoney
ez a függvény 2 paramétert kér...
egy játékosid-t hogy kinek adja a pénzt és egy összeget hogy mennyit adjon...
nálad 3 paraméter van...a változó nevekbõl ítélve a \"penz\" változó felesleges oda !
 
GivePlayerMoney(playerid,mennyi);

 
ha pawnot használsz akkor ajánlom figyelmedbe a pawno segítségét !
begépeled a (-ig a függvényt és kiírja hogy milyen paramétereket vár a függvény...
és ajánlom a wiki használatát :) ( lásd aláírásomban levõ linkek )

1423
Segítségkérés / Set Timer mentés
« Dátum: 2012. október 22. - 22:57:27 »
a set timer mentését be töltését[/quote]
azért nem válaszoltam erre mivel nem egészen értem a kérdést :) aztán láttam a 2 linket és azt hittem megfelelõ válasznak...szóval máskor elég a topicba írnod, nem kell PM :)
szóval még mindig a megfogalmazással van problémám, de ha olyat akarsz mint a 2 linkben található leírásban akkor az nem olyan bonyolult...
leírom a GFRP-s megoldást...
1: van 1 timer ami másodpercenként fut le
2: a timer függvényében van 1 ciklus ami végig megy az összes játékoson
3: a ciklusban leellenõrzi hogy a játékos pJailed értéke nagyobb e mint 0
HA nagyobb mint 0 akkor levon 1-et a pJail-ból és ha az új érték 0 akkor kirakja a börtönbõl ( Pos+Int állítás és a pJailed értékét 0-ra állítja )
pJailed = börtön azonosító
pJail = börtön idõ
ha van már olyan timer-ed ami másodpercenként fut le akkor nem szükséges mégegy timer ! ( ciklusnál szintén alkalmazható egy már meglevõ persze ha megfelelõ a célra ! )

1424
Segítségkérés / Pénzlekérõ
« Dátum: 2012. október 22. - 22:46:08 »
2 hibát követtél el...
1. NEM MÁSOLTAD BE A SORT!!!!!!! :D
2. a függvénynek nem annyi paramétert adtál amennyi szükséges !

1425
Segítségkérés / 1 kocsi 1 ember
« Dátum: 2012. október 22. - 22:29:26 »
bocs a kódot amit adtatok nem néztem át...most csak az az 1 játékost nem tudja vinni az összes többi tudja :D
 
if(!strcmp(PlayerName, \"Freds_Dukma\", true))

 
innen töröld ki a zárójelet...
if(strcmp(PlayerName, \"Freds_Dukma\", true))

Oldalak: 1 ... 93 94 [95] 96 97 ... 121
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal