Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1396
Hangok/Egyebek / [OTHER] [SCRIPTELT]Design Your Own Mission[DYOM]« Dátum: 2010. május 06. - 15:51:09 »(kamera mozgás még nem oldható meg)[/quote] 1397
Segítségkérés / Teleport hackhez hasonlóan« Dátum: 2010. május 06. - 14:51:09 »
Milyen értékes tapasztalatokkal rendelkezel....
AllowAdminTeleport(true); AllowPlayerTeleport(playerid,1); ezzel pedig bekapcsolhatod az adott játékosnak + 0val ki. 1398
Leírások/Útmutatók / [TuT]Boostok« Dátum: 2010. május 01. - 09:57:37 »
Természetesen vannak olyan lehetoségek is, de én az ebben a témában megemlített kódokról nyilatkoztam.
Idézetet írta: ScreaM date=1270986584\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1268\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic KEY_SPRINT 1399
Szkript kérések / pályák« Dátum: 2010. április 26. - 17:14:16 »
A megvalósítása legalább annyi férohelyet vesz igénybe, mint az általad elképzelt játék legfelso szintjén található NPC-k száma.
Tegyük fel hogy ez CSAK 25 akkor máris 26 slotos játékszerver kell, hogy legalább EGY JÁTÉKOS tudja használni. Ugyanis az NPC férohelyet használnak. És a férohelyek az esetek többségében pénzbe kerülnek. Ha rendelkezel elég pénzzel, hogy ilyen apróságra elköltsd akkor gondolkozhatsz az elkészítésen. 1400
Segítségkérés / Object interiorba« Dátum: 2010. április 25. - 10:17:23 »
A globális objektumok minden interiorban megjelennek, azért ajánlott a SnicK által leírt módot alkalmazni, hogy a megfelelo helyen legyen az objektum.
1401
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Idézz fórumról« Dátum: 2010. április 24. - 11:19:26 »
A játék lényege, hogy a feletted szólót idézed a fórumról, lehet az most egy beszólás, aranyköpés, vicces dolog vagy amit éppen be akarsz illeszteni, kiemelni.
1402
Beszélgetés / "Kérek egy képet te adsz hogy kérhess"« Dátum: 2010. április 24. - 11:16:14 »én kérek valami suttyó gyökeret 1403
Leírások/Útmutatók / [ Leírás ]Automata( állapotjelzo )« Dátum: 2010. április 20. - 15:34:12 »
Egyszerubben fogalmazva \'másolatot\' készíthetsz az eljárásodról.
Y_Less a hivatalos fórumon elég nyilvánvaló példákat hozott fel érdemes megtekinteni. 1404
SA-MP: Szerverfejlesztés / EMapIcons - Epsilon\'s MapIcon Saver« Dátum: 2010. április 19. - 15:21:55 »
Mert a letöltött tömörített mappa scriptfiles almappájában lévo mappát nem másoltad szervered scriptfiles mappájába.
1405
SA-MP: Szerverfejlesztés / EPS - Epsilon Position Saver« Dátum: 2010. április 14. - 17:31:30 »
Az, amit te mondasz, Vampesz már nem a pozíciómentés körébe tartozik.
1407
SA-MP: Szerverfejlesztés / OnPlayerExplode« Dátum: 2010. április 12. - 15:22:47 »
Ez a függvény nem igazán azt a célt szolgálja, mint amit a neve mutat.
Ugyanis név alapján ennek akkor kéne meghívódnia mikor a játékos felrobban. De ez akkor hívódik meg mikor a játékosnál robbanás történik. Az egyszeru OnPlayerExplode függvényt elég meghívni elhalálozásnál az alábbi példában látható feltétel felállításával: public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) Ehhez természetesen a szkriptnek tartalmaznia kell az OnPlayerExplode eljárást és egy hozzá tartozó prototípust, ezenkívül ellenorizni kell hogy a killerid valódi játékoshoz tartozik-e. 1408
Leírások/Útmutatók / [TuT]Boostok« Dátum: 2010. április 12. - 15:12:46 »
A témában szereplo kódoknak és példáknak nem sok köze van a térgeometriához.
1409
Szkript kérések / Ha a karakter...« Dátum: 2010. április 11. - 18:47:56 »
http://users.atw.hu/hun-sa-mp-forum/index.php?topic=3954.0
Minden pickupra létrehozol még egy láthatatlan checkpointot is és az /enter (vagy akár az /exitnél is) parancsnál feltételt állítasz fel, hogy csak kakor tegye be ha a láthatatlan checkpointban van azaz a pickupnál. 1410
Beszélgetés / Metin2 - Beszélgetés« Dátum: 2010. április 09. - 20:47:23 »
Valóban le akartok süllyedni a 11 évesek szintjére?
|