Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Epsilon

Oldalak: 1 ... 92 93 [94] 95 96 ... 120
1396
Hangok/Egyebek / [OTHER] [SCRIPTELT]Design Your Own Mission[DYOM]
« Dátum: 2010. május 06. - 15:51:09 »

 
(kamera mozgás még nem oldható meg)[/quote]

1397
Segítségkérés / Teleport hackhez hasonlóan
« Dátum: 2010. május 06. - 14:51:09 »
Milyen értékes tapasztalatokkal rendelkezel....
 
AllowAdminTeleport(true);

 

AllowPlayerTeleport(playerid,1);

 
ezzel pedig bekapcsolhatod az adott játékosnak + 0val ki.

1398
Leírások/Útmutatók / [TuT]Boostok
« Dátum: 2010. május 01. - 09:57:37 »
Természetesen vannak olyan lehetoségek is, de én az ebben a témában megemlített kódokról nyilatkoztam.
 
Idézetet írta: ScreaM date=1270986584\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1268\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

KEY_SPRINT

 
ez mióta W?

ez a Space, de mind1.


am GroX, te tanultál e egyáltalán négyzetgyököt?  :o

 
Ahogy Epsilon mondaná: egy kis térgeometria.
Térgeometriát 10. -ben tanulnak a diákok.  ;) :D
 
[/quote]
Hát ez nem nyert okoska.
A 8.-as matek tankönyv 2. kötetének 44. oldala már a térgeometriával foglalkozik.
Visszatérve a KEY_SPRINT-hez ez nem feltétlenül a space gomb hanem amire a játékos beállítja ;)
(Nálam pl. shift)

1399
Szkript kérések / pályák
« Dátum: 2010. április 26. - 17:14:16 »
A megvalósítása legalább annyi férohelyet vesz igénybe, mint az általad elképzelt játék legfelso szintjén található NPC-k száma.
 Tegyük fel hogy ez CSAK 25 akkor máris 26 slotos játékszerver kell, hogy legalább EGY JÁTÉKOS tudja használni. Ugyanis az NPC férohelyet használnak. És a férohelyek az esetek többségében pénzbe kerülnek.
Ha rendelkezel elég pénzzel, hogy ilyen apróságra elköltsd akkor gondolkozhatsz az elkészítésen.

1400
Segítségkérés / Object interiorba
« Dátum: 2010. április 25. - 10:17:23 »
A globális objektumok minden interiorban megjelennek, azért ajánlott a SnicK által leírt módot alkalmazni, hogy a megfelelo helyen legyen az objektum.

1401
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Idézz fórumról
« Dátum: 2010. április 24. - 11:19:26 »
A játék lényege, hogy a feletted szólót idézed a fórumról, lehet az most egy beszólás, aranyköpés, vicces dolog vagy amit éppen be akarsz illeszteni, kiemelni.

1402
Beszélgetés / "Kérek egy képet te adsz hogy kérhess"
« Dátum: 2010. április 24. - 11:16:14 »
\"S%C3%9CN.jpg\"
én kérek valami suttyó gyökeret

1403
Leírások/Útmutatók / [ Leírás ]Automata( állapotjelzo )
« Dátum: 2010. április 20. - 15:34:12 »
Egyszerubben fogalmazva \'másolatot\' készíthetsz az eljárásodról.
Y_Less a hivatalos fórumon elég nyilvánvaló példákat hozott fel érdemes megtekinteni.

1404
SA-MP: Szerverfejlesztés / EMapIcons - Epsilon\'s MapIcon Saver
« Dátum: 2010. április 19. - 15:21:55 »
Mert a letöltött tömörített mappa scriptfiles almappájában lévo mappát nem másoltad szervered scriptfiles mappájába.

1405
SA-MP: Szerverfejlesztés / EPS - Epsilon Position Saver
« Dátum: 2010. április 14. - 17:31:30 »
Az, amit te mondasz, Vampesz már nem a pozíciómentés körébe tartozik.

1407
SA-MP: Szerverfejlesztés / OnPlayerExplode
« Dátum: 2010. április 12. - 15:22:47 »
Ez a függvény nem igazán azt a célt szolgálja, mint amit a neve mutat.
Ugyanis név alapján ennek akkor kéne meghívódnia mikor a játékos felrobban.
De ez akkor hívódik meg mikor a játékosnál robbanás történik.
Az egyszeru OnPlayerExplode függvényt elég meghívni elhalálozásnál az alábbi példában látható feltétel felállításával:
 
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
if(!(reason-51)) return OnPlayerExplode(playerid,killerid);
return 1;
}

 
Ehhez természetesen a szkriptnek tartalmaznia kell az OnPlayerExplode eljárást és egy hozzá tartozó prototípust, ezenkívül ellenorizni kell hogy a killerid valódi játékoshoz tartozik-e.

1408
Leírások/Útmutatók / [TuT]Boostok
« Dátum: 2010. április 12. - 15:12:46 »
A témában szereplo kódoknak és példáknak nem sok köze van a térgeometriához.

1409
Szkript kérések / Ha a karakter...
« Dátum: 2010. április 11. - 18:47:56 »
http://users.atw.hu/hun-sa-mp-forum/index.php?topic=3954.0
Minden pickupra létrehozol még egy láthatatlan checkpointot is és az /enter (vagy akár az /exitnél is) parancsnál feltételt állítasz fel, hogy csak kakor tegye be ha a láthatatlan checkpointban van azaz a pickupnál.

1410
Beszélgetés / Metin2 - Beszélgetés
« Dátum: 2010. április 09. - 20:47:23 »
Valóban le akartok süllyedni a 11 évesek szintjére?

Oldalak: 1 ... 92 93 [94] 95 96 ... 120
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal