Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Kovacs_Richard

Oldalak: 1 ... 92 93 [94] 95 96 ... 121
1396
Segítségkérés / Mod
« Dátum: 2012. október 30. - 02:50:59 »
Nem tudom honnan szedted ezt a szerót de én holnap rakok miatta új op rendszert :D
a pawno exe vìrusos...kicsit hazavágta a rendszem...azt a gépet már netre sem engedem :)
most is tabletrôl írok

1397
Segítségkérés / fegyver átadó script hiba
« Dátum: 2012. október 30. - 00:49:44 »
huh ez a sok szóköz elég furán néz ki :D
 
szFormat[ 144 +  ]

 
tömb mérete 144 + SEMMI? szóval vagy 144 vagy 144+1 ( akkor már egyszerûbb 145-öt írni... )
és ebben a verzióban nem is használod ezt a tömböt semmire...szóval felesleges ! ha késõbb szöveget akarsz belehelyezni akkor se 144-et adj neki szerintem...\"XY átadta a fegyverét YX-nek.\" ha mondjuk ezt írod be...az 2 név + 25 karakter + 1 a string végi \\0...szóval leghosszabb szöveg: 24+24+25+1=74...
 
if(GetPlayerAmmo(playerid) != iAmmo)

 
ez a sor konkrétan azt jelenti hogy ha nem azt a számot írja be amennyi tölténye van akkor nem is tudja átadni !
GetPlayerWeapon + GetPlayerAmmo nem hiszem hogy megfelelõ lenne itt...mivel ezekkel a kezében levõ fegyver adatokat tudod lekérdezni !
http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerWeapon
http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerAmmo
pontosabban 2 lehetõséged van...
vagy a kezében levõ fegyvert tudja átadni vagy valamelyik fegyverét...
ha valamelyik fegyverét szeretnéd megvalósítani akkor erre a függvényre lesz szükséged:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerWeaponData
viszont ha a kezében levõt akkor meg felesleges ugye a 2 paraméter...
és ezeket még ajánlom figyelmedbe:
- a játékostól ( aki átadja a fegyvert ) vedd el a fegyvert...
- a 2 játékos közötti távolságot is figyeld hogy pl a pálya egyik felérõl ne tudjon a másikra átadni

1398
Segítségkérés / Mod
« Dátum: 2012. október 29. - 23:53:13 »
Idézetet írta: Cody C. date=1351550812\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"29225\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem tudod feltölteni az egész szervert amit kijavítottál?


 
bocs már töröltem :S
1. a pluginokat írd felül
2. módosítsd a server.cfg-t plugins sor ( az elõbb írtak alapján )
3. másold be a szerverhez szükséges 3 alkalmazást
4. másold be a módot
nem olyan bonyolult...nekem az egész összesen nem tartott 10 percbe...és neked már meg van mit kell csinálni :) szóval neked max 2 perc...

1399
Segítségkérés / Mod
« Dátum: 2012. október 29. - 23:02:55 »
na ez egy picit bonyolultabb volt mint vártam :)
http://hun-rp.com/script/nemhrpmodxd.rar
RAR PW:
 
nemtudommilegyenszóvalteatabletmonitorlaptopegérjaésk1b4sz0tthidegvan[/quote]
leírom azért mit is csináltam...lépésrõl lépésre !
1. letöltöttem a serva.rar-t és kibontottam
2. lementem egy teáért mert megszomjaztam :D
3. letöltöttem a streamer és sscanf includeokat és beraktam az include mappába ( a serva/pawno mappán belülre )
4. felül írtam a pawno.exe-t az általam használt ( HRP fejlesztéséhez ) pawnoval mivel ismeretlen okból a document and settings temp mappájában kereste az include mappát...
5. elindítottam a pawno.exe-t és megnyitottam a ZRP.pwn-t
6. rányomtam a compile gombra megvártam amíg a PWN-bõl kész lett az AMX
7. bemásoltam a szerverhez szükséges 3 exe-t
8. leteszteltem minden fasza e de nem éppen...
9. felülírtam a plugin dll-eket ( streamer és sscanf )
10. ismét teszt a streamer már nem jelzett hibát csak invalid file or function szöveg volt
11. a plugins sorból kiszedtem a zcmd-t és beírtam a Whirlpool-t
12. mûködött minden betömörítettem a módot és felraktam FTP-vel a tárhelyre
13. most megyek le pörköltért :D
nagyjából ennyi remélem semmit nem felejtettem ki...ha te is próbálkoznál és elakadsz akkor írd le hanyadik lépésnél akadtál el és mi a probléma :)

1400
RP/RPG kérések / Útzár és Szögesdrót lerakási gond
« Dátum: 2012. október 29. - 22:20:12 »
error 079: inconsistent return types (array & non-array)[/quote]
ránézésre csak 99%-osan voltam biztos abban hogy mit is jelent ezért kicsit csaltam :)
 
079 inconsistent return types (array & non-array)
The function returns both values and arrays, which is not allowed.
If a function returns an array, all return statements must specify
an array (of the same size and dimensions).
[/quote]
forrás: http://www.compuphase.com/pawn/Pawn_Language_Guide.pdf
a függvények visszatérési értékével van problémája...van ahol értékkel és van ahol tömbbel tér vissza a függvényed ! szóval döntened kell...vagy tömb vagy egyetlen érték !
ja és ha máskor leírod milyen errort ír a pawnod akkor jó lenne ha kódot is mellékelnél :)

1401
Segítségkérés / Ez Mitöl van?
« Dátum: 2012. október 29. - 22:06:06 »
Idézetet írta: Neon date=1351531653\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"29212\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
GTA\\Samp szerverembe ne töröld ki\\Pro.pwn(5432) : error 017: undefined symbol \"SetPlayerAttachedObject\"
 


Az elsõ tippem az, hogy az includokat frissíteni kell!
A második pedig ezt a mód elejére ragd be és lehet jó lesz
 

#define SetPlayerHoldingObject(%1,%2,
%3,%4,%5,%6,%7,%8,%9) SetPlayerAttachedObject
(%1,MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS-1,%2,
%3,%4,%5,%6,%7,%8,%9)
#define StopPlayerHoldingObject(%1)
RemovePlayerAttachedObject (%1,MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS-1)
#define IsPlayerHoldingObject(%1)
IsPlayerAttachedObjectSlotUsed
(%1,MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS-1)

 

[/quote]
SetPlayerAttachedObject-et ír és nem SetPlayerHoldingObject-et...
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerHoldingObject
 
This function was added in SA-MP 0.3b and will not work in earlier versions![/quote]
 
Warning: This function was removed in SA-MP 0.3c. check SetPlayerAttachedObject[/quote]
szóval a SetPlayerHoldingObject a SetPlayerAttachedObject elõdje...az elõbbivel csak 1 tárgyat lehetett csatolni a játékoshoz míg az utóbbival 5-öt ami a 0.3e verzióban 10-re bõvült...
Neon töltsd le a 0.3e-s szervert az includeokat másold be aztán menj vissza 1-et a mappa szerkezetben és nyisd meg a pawno.exe-t ott:
File > Open > Tallózd meg a pwn-ed > Compile
lehet több pawnod is van és te felül írtad a régi includeokat csak nem abban a pawnoban amit használsz...

1402
Segítségkérés / Mod
« Dátum: 2012. október 29. - 21:46:22 »
Idézetet írta: Cody C. date=1351542775\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"29225\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Frissítettem a pluginokat is.
 
na ha ezt megtetted akkor tudnod kell hol vannak az includeok :) vagy a pluginokkal együtt letöltötted vagy a weboldalon van külön link hozzájuk...
ja és csak forum.sa-mp.com-os linkrõl tölts ! mivel nyílt forráskódúak a pluginok bárki bele tud rakni olyan dolgokat amivel a szervered adatait lenyúlhatja ! felrakja más fórumra és máris bukta...

1403
Segítségkérés / Mod
« Dátum: 2012. október 29. - 21:34:00 »
töltsd le a pluginhoz tartozó includeot és azzal fordítsd újra a módot...

1404
Segítségkérés / tgf
« Dátum: 2012. október 29. - 21:24:58 »
BlackJack\" post=\"356926\" timestamp=\"1351542003\"]
Semmi baj velem is meg esik csak ha nem szoltam volna akkor nem igazán mûködöt volna a helyzet.  :D
 
[/quote]
ááá azért azokra a topicokra vissza szoktam nézni ahova írtam és nincs megoldva :)
fõleg hogy írta az errort egybõl tudtam mit rontottam el :)

1405
Segítségkérés / tgf
« Dátum: 2012. október 29. - 21:18:09 »
javítottam :) kicsit túl adagoltam a SendClientMessageToAll-t hogy már nem is írok playerid-t :D
a \"loose indentation\"-t is elvileg...csak itt fórumon 4 szóközt rakok TAB helyett...most gyorsan pawnoból copy-paste :D

1406
Segítségkérés / tgf
« Dátum: 2012. október 29. - 21:05:03 »
if (strcmp(\"/tgf\", cmdtext, true, 10) == 0)

 
itt szerintem az utolsó paraméternek 4-nek kéne lennie vagy alapértelmezettnek :)
amúgy szerintem nem parancsra gondolt de lehet tévedek :)
ha arra lennél kíváncsi hogyan lehet a chatbe írt üzenettel megoldani akkor itt a megoldás:
 
public OnPlayerText(playerid,text[])
{
if(strfind(text,\"tgf\",true) != -1)
{
SendClientMessage(playerid,0xFF2222FF, \"Nincs TGF ! Kérlek ezzel ne zaklasd az Adminokat !\");
return 0;
}
return 1;
}

1407
Segítségkérés / Egy jó matekos segítsen..
« Dátum: 2012. október 29. - 20:55:05 »
random(max-min)+min

 
valahogy így gondolod?

1408
RP/RPG kérések / Útzár és Szögesdrót lerakási gond
« Dátum: 2012. október 29. - 13:24:07 »
ezt minimális angol tudással ki lehet javítani :D
\"not an array\" = nem egy tömb
az sInfo szerintem az enum neve volt és nem a tömbbé...
próbáld meg SpikeInfo-val...

1409
Segítségkérés / .PWN->.INC konvertálás?
« Dátum: 2012. október 29. - 13:17:34 »
még mentés másként sem kell igazából :D én pl a .txt-ket szoktam átírni .pwn-re amikor új pwn kell...
tehát jobb gomb > Új > txt aztán átírom a kiterjesztést .pwn-re...
amúgy az includeok elég sok dolgot tartalmazhatnak...konstansokat, makrókat, függvényeket.......
ajánlom hogy nézz bele 1-2 include-ba és meglátod hogy semmi különös nincs benne...
te döntöd el mit raksz az includeba...írhatsz 1 teljes jármû rendszert includeba, de ha akarod akkor akár csak 3db szín kódot raksz bele...
és amikor meghívod #include <inc_név> kóddal akkor olyan mintha bemásolnád a pwn-be...a pawno figyelembe veszi a benne levõ kódokat is...ha mondjuk 2 külön inc-ed van és a COLOR_BLUE 2x van definiálva akkor jelzi hogy már definiálva van...persze errorként...és az include Xedik sorára fogja jelezni nem a pwn-edre...ha az includeban van 1x és a pwn-ben is van 1x akkor a pwn-re fogja jelezni...( persze ha az include elõbb van mint a define )

1410
Segítségkérés / Hogyan tudom átalakítani?
« Dátum: 2012. október 29. - 01:50:56 »
ha ezt egy meglévõ parancsból másoltad ki akkor szólok hogy javítsd ki a parancsot :)
gondolom GFRP alapú mód + Strtok-os parancs feldolgozó...
 
GetPlayerName(playa, sendername, sizeof(sendername));
playa = ReturnUser(tmp);

 
hát õõõõ...ezzel lekéred a sendername tömbbe a 0-s ID-jú játékos nevét :) ( vagy ha INVALID_PLAYER_ID akkor senkiét... )
 
playa = ReturnUser(tmp);
PlayerInfo[giveplayerid][pMats] = moneys;

 
itt a \'playa\' változó értéke lesz a beírt játékos ID de te mégis a giveplayerid-jú játékos adatait módosítanád ami szintén 0 vagy INVALID...
 
GetPlayerName(playa, sendername, sizeof(sendername));
GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer));
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));

 
2 játékos 3 név lekérdezés...szerintem érted a lényeget :)
1. játékos = playerid ( aki beírta a parancsot )
2. játékos = giveplayerid/playa ( attól függ melyik változóban szeretnéd tárolni az ID-t...jelenleg a playa-ban van eltárolva ) ez az ID a játékos által beírt játékos azonosító...tehát a parancsba beírt paraméter...
ja és ajánlom figyelmedbe ezt a kódot:
 
if(!IsPlayerConnected(playa)) { return SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2,\"Nincs ilyen játékos !\"); }

 
ha véletlen nem megfelelõ játékos azonosítót írna be...

Oldalak: 1 ... 92 93 [94] 95 96 ... 121
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal