Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Zsolesszka

Oldalak: 1 ... 90 91 [92] 93 94 ... 136
1366
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3d R2 client/server (now released)
« Dátum: 2011. december 03. - 12:41:03 »
Idézetet írta: kurta999 date=1322907148\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11582\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Szerintem nemsokára várható egy R2-es szerver update.
http://forum.sa-mp.com/showpost.php?p=1550787&postcount=28
 
Annyi hibával ami jelenleg fenn áll és még felderítve sincs mi okozza, lesz ebbõl még R10 is.  :laugh:

1367
Ha még nem írtad felül valami más dologgal a merevlemez azon részét ahol a .pwn fájl szerepelt akkor még van esélyed a visszaállításra.
Próbáld ki ezt:
http://www.piriform.com/recuva

1368
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3d R2 client/server (now released)
« Dátum: 2011. december 01. - 21:55:38 »
Nálam változott házi szerveren semmi object nem látszik ami pluszként van betéve, ugyanez a koncepció hoston mûködik, láthatóak az objectek.
Jó ez a 0.3d már pár órája kísérletezgetek vele de nem jöttem még rá mi lehet a gond de most teszek egy próbát 0.3d RC9-el.

1369
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3d R2 client/server (now released)
« Dátum: 2011. december 01. - 18:26:06 »
\" post=\"197653\" timestamp=\"1322759369\"]
Most jött ki és már csatlakozni sem lehet egy szerverre se hiába 0.3d...
 
[/quote]
Hát várni kell míg a szerverek is átállnak.
A saját szervert már átraktam csak hostra várok, mert engedélyezni kell a tûzfalon az új server-exe programot.

1370
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3d R2 client/server (now released)
« Dátum: 2011. december 01. - 16:42:41 »
Én se vagyok úgy elszállva tõle, de azért örüljünk annak hogy egyáltalán foglalkoznak még vele.
Mi lesz ha abbahagyják és eldobják a kukába a forráskódot?
[gmod]Fõposzt módosítva. [/gmod]

1371
Segítségkérés / /setskin
« Dátum: 2011. december 01. - 00:04:14 »
Sorrendre figyelj.
Ha írsz egy ilyen parancsot:
[pawn]
SendClientMessage(playerid, -1, \"Elsõ üzenet\");
SendClientMessage(playerid, -1, \"Második üzenet\");
SendClientMessage(playerid, -1, \"Harmadik üzenet\");
[/pawn]
Az így jelenik meg:
 
Elsõ üzenet.
Második üzenet.
Harmadik üzenet.
[/quote]
Ha te nem megfelelõ sorrendbe teszed a dolgokat ahogy szeretnéd attól a program még sorrendbe halad.
[pawn]
SendClientMessage(playerid, -1, \"Harmadik üzenet\");
SendClientMessage(playerid, -1, \"Elsõ üzenet\");
SendClientMessage(playerid, -1, \"Második üzenet\");
[/pawn]
Ez így jelenik meg:
 

Harmadik üzenet.
Elsõ üzenet.
Második üzenet.
[/quote]
A parancsodban elõbb történik az üzenet megjelenítése \"Átállítottad xy skinjét..\" mintsem annak az ellenõrzése/kiírása hogy nagyobb skinid-t adtál meg (300).

1372
Segítségkérés / NAGY DIALOG HIBA
« Dátum: 2011. november 30. - 23:21:12 »
Kód?

1373
Csak megkérdezném tõled BoOy. Miért is nem lehet segítség a téma névben?
És mi a második dolog?
Ezeket a hsz-ket törölni fogom miután válaszoltál. (ha nem válaszolsz akkor is rövid idõn belül törölni fogom)

1374
Segítségkérés / cannot read from file
« Dátum: 2011. november 29. - 23:18:29 »
Igazából nem onnan hiányzik az a fájl a samp team egy kicsit megkeverte a dolgokat és ezzel igazából a kezdõ pawn bûvölõknek okoz még több fejtörést.
Miszerint létrehoztak még egy include mappát ami a szerver mappában található.
Tehát kettõ include mappa létezik.
../myserver/pawno/include/..
../myserver/include/..
Mindegyiknek más az elérési útvonala ezeket másképp is kell írni pawn szkriptekben.
[pawn] #include \"../include/gl_common.inc\"
[/pawn]
Ez a szerver mappában található include mappában keresi és töltené be a gl_common.inc  fájlt.
../myserver/include/..
Míg ez:
[pawn] #include <gl_common.inc>
[/pawn]
A szerver mappán belül a pawno mappában lévõ include mappából olvasná be a gl_common.inc fájlt.
../myserver/pawno/include/..

1375
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Scriptert keresek
« Dátum: 2011. november 29. - 23:00:15 »
Az aktuális nyitott \"szkriptert keresek\" témát én inkább áthelyezném ide, mint sem törölném.
Igazából egy alfórumot kellene nyitni neki, mivel ha minden ezzel kapcsolatos hozzá szólás ebbe a témába lenne téve akkor összekeverednének,
pontosabban idõrendi sorrendbe lennének téve.

1376
Archívum / Új Globális Moderátor
« Dátum: 2011. november 29. - 17:32:36 »
Idézetet írta: kadaradam date=1322582529\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"13707\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Grat ;)
 


Gratulálok!
Elég sok mindenben segítesz sok mindekinek a fórumon és értesz is a dolgokhoz, úgyhogy szerintem megérdemelted a Moderátort.
Jó munkát!
 
[/quote]

grat!
 
[/quote]

Gratula.
 
[/quote]

Grat , már itt volt az ideje a fórumnak, hogy felvegyen erre a rangra szinte te vagy a legalkalmasabb személy! ;)
 
[/quote]

Grat (:
 
[/quote]
> link=topic=17765.msg196286#msg196286 date=1322252125]
Grat  ;)
 
[/quote]
Thanks.

1377
Segítségkérés / Rengeteg object 5000+
« Dátum: 2011. november 29. - 14:54:47 »
Ezt el kellene olvasni és megérteni.
Az a néhol sûrûn rakott az mennyi? (go a sûrûn rakott helyhez nyomj egy F5 gombot olvasd le az objectsslotused: ? értékét)
Ha ez az érték 0.3c esetében 399 és tartósan annyi ahogy változtatod a pozíciód, (0.3d-nél 999) akkor tényleg túl sûrûn mapolt, ez a probléma.

1378
Segítségkérés / hogy lehet olyat hogy az autó nem robban fel?
« Dátum: 2011. november 29. - 14:47:32 »
Idézetet írta: kurta999 date=1322571096\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"13797\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Bocs, hogy belekötök, de ez a callback csak akkor hívódik meg, amikor a jármû sérül, nem pedig amikor megváltozik az élete.
Én is ezt a megoldást használtam 0.3a idején és nem mûködött rendesen, mivel amikor már felgyúlt a motorom, akkor már nem javította meg és felrobbant.
 

Note: This does not include vehicle health changes
 

[/quote]
Túl kevésre állítottad az ellenõrzésben a jármû élet határát.
(Nálam 280-ra van állítva 0.3a óta és tökéletesen mûködik)
 
[pawn]      new
      Float:health;
   GetVehicleHealth(vehicleid, health);
   if(health < 280) {[/pawn]
[/quote]
Persze hogy nem javította meg a jármûvet, mikor már ég, ez csak akkor kerül meghívásra ha a jármû sérül, ha már elkezd égni a jármû akkor a jármû élete kezd el csökkenni, nincs sérülés.
Ezért ez a megoldás tökéletes olyan 300 jármûéletig, alatta már lehetnek gondok.
És amúgy lefordítva:
 
Megjegyzés: Ez nem tartalmazza a gépjármû egészségügyi változásait.[/quote]
Másképp: nincs olyan paramétere hogy Float:health.

1379
Segítségkérés / Miért van az hogy dm be ha meghal akkor bugol?
« Dátum: 2011. november 28. - 23:04:01 »
Ne OnPlayerDeath alatt változtasd meg a pozícióját, ha dmben van.
OnPlayerSpawnál tedd vissza a dm-be.
[pawn]public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    if(Dm[playerid] == 1)
    {
        new rand = random(sizeof(RandomSpawn));
        SetPlayerPos(playerid, RandomSpawn[rand][0], RandomSpawn[rand][1],RandomSpawn[rand][2]);
    }
    return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    SendDeathMessage(killerid, playerid, reason);
    return 1;
}[/pawn]

1380
Segítségkérés / kéne 1 néhány soros példa teleport autóval
« Dátum: 2011. november 28. - 22:47:42 »
Itt egy komplett minta, a teleportok csak egy sorosak és a teleport elég sok mindent tartalmaz.
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?p=1345136&highlight=teleport#post1345136

Oldalak: 1 ... 90 91 [92] 93 94 ... 136
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal